Λαμπες απλες,xenon,led

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.472
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Παλια ειχαμε μια λαμπα και ειχαμε το κεφαλι μας ησυχο.Μετα βγηκανε οι αλογονου,οι xenon,οι led και παει λεγοντας,με αποτεσμα να μην ξερουμε τι πρεπει να βαλουμε και αν πρεπει να το βαλουμε.

Μια παλια 55αρα σε τι αντιστοιχει σε led?Ποια ειναι τα σωστα watt,τα σωστα λουμενς?Να βαλω τις παλιες,να βαλω xenon,η τα led ειναι τα καλυτερα?Και αν ειναι τα καλυτερα τι καταναλωση εχουν,καιγονται ευκολοτερα,χωρανε και ποιοι βαλανε και ποιες?Υπαρχουν και Η4 και Η7?

Πολλα τα ερωτηματα...οποιος ξερει και εχει χρονο ας μας ξεστραβωσει.
 

User S-T

well know member
Δημοσιεύσεις
3.640
Εκείνο που έχω ακούσει από κάποιο παλικάρι είναι το ότι κάθε Λάμπα ειναι και για τον συγκεκριμένο καθρέπτη. Παίζη ρόλο και αυτός δηλαδή.
 

StepaS

well know member
Δημοσιεύσεις
3.187
Μοτοσυκλέτα
KTM 1290 Super Adventure S
Όνομα
Vagelis
Δεν ξέρω πολλά πολλά για τις τεχνολογίες αλλά νομίζω πως οι Led είναι η κορυφή σαν κανόνας. Προφανώς υπάρχουν και xenon καλύτερες από τις κάποιες led... και ότι δίνεις παίρνεις.
Έβαλα στης συζύγου το ford fiesta xenon αγορασμενα με 30€ από το skroutz. Έγινε η νύχτα μέρα! Αν θυμάμαι καλά είναι στα 6000 κεριά/lumen/ή κάπως έτσι είναι η μονάδα μετρησης.
Ο αριθμός 6000 είναι στο όριο που αρχίζει και μπλεδιζει το φως. Όσο ανεβαίνεις τόσο πιο φωτεινό αλλά και τόσο πιο προς το μπλε.
Ένα από τα κακα των φθηνών xenon είναι ότι μερικές φορές τυφλώνουν τους απέναντι. Αυτά που έβαλα εγώ απ'οτι βλέπω δεν ενοχλούν τους απέναντι γιατί κανείς δε μου κάνει σινιάλα.

Εννοείται πως βγαίνει και σε Η4 και Η7. Στην τοποθέτηση στις μηχανές πρέπει να έχει κατά νου πως χρειάζεται χώρος για την λάμπα και το balast. Η λάμπα είναι πολύ μεγαλύτερη σε σχέση με τις κλασσικές και το balast είναι μια συσκευή η οποια ενισχύει το ρεύμα.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.149
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Τα Lumen είναι η φωτεινότητα, κοιτάμε τα amps της κατανάλωσης της λάμπας (που στα led είναι χαμηλή) πολ/ζουμε x 12V και βγάζουμε την ισχύ (VxA=W),προσέχουμε τις μονάδες, πάμε στα specs του ανορθωτή μας και κοιτάμε τα Watts ,εάν είναι χαμηλότερα ξέρουμε ότι οι λάμπες είναι ΟΚ..
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Να πουμε εδώ ότι οι led που πουλούντε στην αγορά είναι ολες Κίνα όπως Ασιατικά ειναι και τα περισσότερα συστήματα xenon..

Αυτό που αναφέρθηκε για τα κάτοπτρα είναι σωστό.Δεν μπορεις να βαλεις xenon σε οτι κάτοπτρο νά'ναι.Αυτό μαζί με τα όσα lummens νά'ναι μας τυφλώνουν..

Το σπαστικό είναι ότι σχεδόν κανείς δεν ρυθμίζει φώτα ακόμα και με λευκές.
Πετάνε μια λάμπα επάνω ότι να'ναι αρκεί να βλέπουν εκείνοι..

Λευκές βάζω στο αυτοκίνητο πάντα κι έβαζα σε ότι μηχανές είχα στις οποίες δεν λειτουργούσαν συνέχεια τα μεσαία.
Στο FZS600 03' που είχε μεσαία μεγάλα και στα δύο κάτοπτρα,οταν έβακα λευκές έκανα την νύχτα μέρα!!!!
Στο CBF το αριστερό κατοπτρο ειναι μεσαία και λειτουργεί συνέχεια και το δεξιό μεγάλα.
Με απλές.. ΔΕΝ.Ήταν λίγο.Διάβασα κάπου ότι και οι λευκές δεν κάνουν αισθητή διαφορά οπότε έβαλα xenon μοτοσυκλέτας και σώθηκα..

Η "μικρή" έχει απλή φορεμένη(κίτρινο φως) αλλά ανοίγει ωραία στο δρόμο.Λευκή πιστεύω θα είναι ιδανική αλλά φοβάμαι ότι θα έχει μικρή διάρκεια ζωής λόγω συνεχούς λειτουργίας..

Τα λάθος φώτα,στα λάθος κάτοπτρα και η μη ρύθμιση είναι εγκληματική αμέλεια για εμένα.
Κουράζουν τους απέναντι οι οποίοι και χάνουν οπτική επαφή με τον δρόμο για κάποια μέτρα..
 

evangelos

member
Δημοσιεύσεις
1.717
Ηλικία
50
Περιοχή
Ιωάννινα
Μοτοσυκλέτα
Triumph Tiger 800 - GAS GAS EC300
Όνομα
EVANGELOS
Xenon έχουν καεί στα ξαφνικά σε αρκετούς που γνωρίζω. Εχουν πολύ καλό και δυνατό φως, αλλά όπως ειπώθηκε παραπάνω .. θέλουν ρύθμιση και χώρο για τοποθέτηση balance κλπ.

Οι led ... θέλουν κάτοπτρο που να είναι για led για να αποδώσουν, σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει, και πιστεύω ότι ισχύει, για΄τι άλλωστε οι εταιρείες να μην βάζουν πρώτης τοποθέτησης led και στα περισσότερα (παλιότερα) μοντέλα να συνεχίζουν τις απλές?

Σε vstrom φίλου που έβαλε led έγινε η νύχτα μέρα αλλά ..... με την μεγάλη σκάλα φώτιζαν στην μισή σχεδόν απόσταση από ότι οι άλλες λάμπες. Πολύ έντονο αλλά και ενοχλητικό φώς ακόμη και την ημέρα (τον έβλεπα στους καθρέπτες μου) αλλά ....

Εγώ έχω αντικαταστήσει τις μαμά λάμπες με τις "philips +110%" (κάπως έτσι) περισσότερο φως. Αποτέλεσμα .... Λίγο καλύτερο φως από το μαμά και όχι αυτό που πουλάνε.
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.141
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Τα Lumen είναι η φωτεινότητα, κοιτάμε τα amps της κατανάλωσης της λάμπας (που στα led είναι χαμηλή) πολ/ζουμε x 12V και βγάζουμε την ισχύ (VxA=W),προσέχουμε τις μονάδες, πάμε στα specs του ανορθωτή μας και κοιτάμε τα Watts ,εάν είναι χαμηλότερα ξέρουμε ότι οι λάμπες είναι ΟΚ..



δηλαδή υπάρχει ανορθωτής που ειναι κατω απο 400W ;;;;
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.149
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.141
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
εχω την εντύπωση οτι δεν υπάρχει ανορθωτής κατω απο 300-400 watt....ιδιαιτερα στις μεγάλες μηχανές συζητάμε για 500 κ 600 watt....
 

ekos

well know member
Δημοσιεύσεις
2.765
Όνομα
d
Μεγάλη κουβέντα ειδικά όταν μιλάς για μηχανή που λόγω κραδασμών θέλουν άλλες λάμπες.

Ξενον αφτερ μαρκετ δεν υπάρχει, μόνο από μαμά μπαίνουν και για να δείξουν σωστά θέλουν φανάρι προτζεκτορα, αλλιώς κάνουν μεγάλη διάθλαση και φωτίζουν κοντά

Λεντ για να μπει θέλει άλλο φανάρι και χώρο, αλλιώς κάθε τρεις και λίγο καίγονται
 

Akis69

member
Δημοσιεύσεις
650
Ηλικία
36
Περιοχή
πατρα
Μοτοσυκλέτα
dl 650
Όνομα
Άκης
μεχρι πριν 2 χρονια,στις μοτοσυκλετες μου εβαζα παντα λαμπες με πιο ασπρο φως.ποτε ξενον,ενω για λεντ ακομα πιστευω πως τα καλα συστηματα,ειναι πολυ ακριβα.
επιασα τυχαια κουβεντα με εναν τυπο που δουλευει σε μαγαζι με λαμπες,φωτα κλπ,μου ειπε πως οι λαμπες που φοραγα τοτε στο στρωμ(osram xenon effect αν δεν κανω λαθος)ειναι πολυ ωραιες ως πως το χρωμα κλπ αλλα οπως ολες οι λαμπες που βγαζουν λευκο φως,κοβουν φωτεινοτητα λογω του μπλε φιλμ που εχουν.
μου εβαλε στο ενα φαναρι την osram nightbraker και στο αλλο αφησε αυτην που ειχα και ειδα διαφορα.
οταν εβαλα και την δευτερη,μου λεει κανε μια βολτα και αν δεν σαρεσει ελα να βαλουμε παλι αυτες που ειχες.
εννοειται δεν τις ξαναεβγαλα.
ξενον σε κανονικο φαναρι δεν θα εβαζα με τιποτα.
λεντ υπο προυποθεσεις ναι.αλλα τα καλα λεντ εχουν κανα 60ευρω+ η λαμπα οποτε....
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.427
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
εχω πειραματιστει με πολλες λαμπες (αλογονου, ξενον, Led κλπ)

αν η μοτο σου εχει ενα κατοπτρο για μεσαία και λειτουργεί συνέχεια και αλλο για τα μεγάλα, θα σου προτεινα μια Led στα μεσαια και την αλογονου στα μεγαλα.
Ολες οι λαμπες πλην της αλογονου ΔΕΝ κανουν για μακρια, δεν εχει τοση δυναμη η δεσμη φωτος τους για να καλυψουν τα 100μετρα π.χ. της μεγαλης σκαλας.

Η διαφορα στις μικρο-μεσαιες αποστασεις με Led H xenon ειναι τραγικη-ουτε που θα ξανακοιταξεις αλλη λαμπα για την μικρη σκαλα.
Μεγαλυτερη αντιθεση στις σκιες, πιο ξεκουραστη οδηγηση.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.303
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

OSRAM NIGHT RACER 90 HS1 – Έως και 90% περισσότερο φως!​

Από την Bike Alert Hellas​




Παρέχουν σε σύγκριση με τους τυπικούς λαμπτήρες αλογόνου, μέχρι και 90% περισσότερο φως, μέχρι 30 μέτρα μεγαλύτερη δέσμη φωτός και έως 10% φωτεινότερο λευκό στο δρόμο
Με αντικραδασμική τους τεχνολογία, οι λαμπτήρες NIGHT RACER 90 δοκιμάζονται υπό πραγματικές συνθήκες μέσα από τα ασυνήθιστα υψηλά φορτία που προκαλούνται από την ταχύτητα και τις μεταβαλλόμενες επιφάνειες του δρόμου. Ο σχεδιασμός τους είναι εντυπωσιακός με μερική μπλε επικάλυψη και ασημί καπάκι. Κωδ.
Προϊόντος: OSR-HS1-35/35W-NR90 Λιανική τιμή με ΦΠΑ 17,01 €.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε:
Τηλέφωνο 1: 210-34.13.733 Fax: 210-3462747 E-mail: info@bikealert.gr
Τηλέφωνο 2: 210-92.22.776 Fax:210-924.4254 E-mail: info@alexopoulos.gr
Site: www.bikealert.gr
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.427
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
πρεπει να μας γραψει επανω λουμεν....

πως βγαινει το +90 διχως να ανεβαζει τα βατ;

το μονο που σκεπτομαι ειναι μια "νεα" τεχνολογια που βαζουν καποιο αεριο που δεν θυμαμα τωραι, και εχω αγορασει για το σπιτι, οπου με 40 βατ αποδιδει 65....αρα +55%
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.773
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Στο Address πάντως είχα δοκιμάσει αρκετές λάμπες αλογόνου. Philips απλή, Osram, Trifa, Philips Crystal Vision (λευκό φως), Philips City Vision.

Απο τις αλογόνου η City Vision στο δικό μου φαινόταν να είχε καλύτερο φως σε σχέση με τις άλλες

Επίσης έχουν αντοχή σε κραδασμούς εως και 10G. Πραγματικά καλά φώτα για αλογόνου. Και η Crystal Vision ήτανε καλή αλλά η City Vision φτάνει και λίγο πιο μακριά.

Επειδή όμως πήγαινα συχνά το καλοκαίρι και νυχτερινές βόλτες παραλιακά ή στο Πήλιο δεν μου αρκούσαν. Εκτός Βόλου στα πιο πολλά μέρη είναι pitch black, δεν έχει φωτισμό ο δρόμος και δεν με κάλυπταν οι αλογόνου.

Ε τελικά έβαλα αυτές:

Novsight A500-N15 25W, έρχονται σετάκι, ένα 50αρικο μου πήγανε μαζί με μεταφορικά. 5000LM η κάθε λάμπα και βρήκα την υγειά μου. Πραγματικά είδα πολύ καλή βελτίωση στα φώτα το βράδυ και η μεγάλη σκάλα φέγγει πολύ καλά.

Απο εδω τις πήρα:
 

geokall

new member
Δημοσιεύσεις
50
Ηλικία
50
Παίδες καλημέρα, πολύ μεγάλη κουβέντα έχουμε ανοίξει σχετικά με το φωτισμό στις κυρίες μας και οι απόψεις φυσικά είναι πολλές και διαφορετικές, άλλωστε αυτό είναι και τι υγιές ώστε το αποτέλεσμα να είναι το ιδανικότερο.
Θα συμφωνήσω με τους περισσότερους φίλους για την εξέλιξη της τεχνολογίας του φωτισμού των οχημάτων, παλιά είχαμε να διαλέξουμε μεταξύ λαμπτήρων αλογόνου μόνο σε σχέση με την μάρκα και την αξιοπιστία που πρόσφερε κάθε εταιρεία, μετά ήρθαν τα xenon που σε κάθε περίπτωση ήταν τεχνολογικά καλύτερα, εντελώς διαφορετική φιλοσοφία λειτουργίας με πολλά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Σαφώς πιο δυνατά, σχεδόν διπλάσια η ένταση της φωτεινής πηγής (lm) και σε θερμοκρασία φωτισμού που ξεφεύγαμε από την κουραστική κίτρινη απόχρωση που είχαμε τόσα χρόνια. Ένα από τα προβλήματα που είχαν και έχουν τα ξένον είναι η παραγόμενη δέσμη, αυτό έχει να κάνει με το εκάστοτε κάτοπτρο, δυστυχώς δεν είναι συμβατά με τον σχεδιασμό των κατόπτρων με αποτέλεσμα να κάνει πολύ μεγάλη διασπορά η δέσμη και να ενοχλεί τους διερχόμενους οδηγούς αλλά και να υπάρχει μεγάλη απώλεια στη δέσμη, επίσης με την εκτόνωση του αερίου xenon σαν αποτέλεσμα είχε να θολώνει το κάτοπτρο μετά από πολυετή χρήση, βέβαια ήταν αναγκαίο κακό αν θέλαμε να βελτιώσουμε το φωτισμό. Η χαμηλότερη κατανάλωση ρεύματος μας βοηθούσε αν είχαμε και προβολάκια αλλά δεν είναι πάντα το καλύτερο για το ηλεκτρολογικό κύκλωμα της μοτοσυκλέτας μας, και αυτό γιατί υπήρχε παραγωγή ρεύματος από τα πηνία η το δυναμό το οποίο δεν καταναλωνόταν, αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να αλλοιωνόντουσαν πηνία η ανορθωτές, πρέπει δηλαδή να υπάρχει κατανάλωση για να υπάρχει μια ισορροπία, όχι υπερβολές βέβαια.
Το ίδιο ισχύει και για τις led όσο αφορά το θέμα της κατανάλωσης, εδώ όπως έχουμε πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με τους λαμπτήρες xenon, έχουμε πολύ χαμηλότερη παραγόμενη θερμότητα, χαμηλότερη κατανάλωση ρεύματος, μεγαλύτερη ένταση φωτείνης πηγής και καλύτερη αποβολή θερμότητας με αποτέλεσμα να μην επηρεάζει την καλή κατάσταση του κατόπτρου και την ικανότητα που έχει να παράγει σωστή δέσμη. Για την σωστή δέσμη βασικό ρόλο παιζεί και η λάμπα led πόσο καλά είναι σχεδιασμένη ώστε η πηγή φωτός της λάμπας να είναι στη προβλεπόμενη απόσταση από την βάση του κατόπτρου, υπάρχουν δεκάδες λάμπες που υπόσχονται πολύ δυνατό και καλό φωτισμό και σε διάφορες ποιότητες και τιμές, εδώ μπαίνει το ότι πληρώνεις παίρνεις και φυσικά από τον καιρό που ξεκίνησε η μαζική παραγωγή λαμπτήρων led για τα οχήματα υπάρχει μεγάλη εξέλιξη στην ποιότητα των chip led.
Άρα που καταλήγουμε; ότι θα πρέπει να γίνει προσεκτική επιλογή του λαμπτήρα, ανάλογα το όχημα και το τι θέλουμε να έχουμε σαν αποτέλεσμα.
Σας κούρασα λιγάκι με την πολυλογία μου, θα μπορουσα να μιλάω ώρες σχετικά με τον φωτισμό των μοτοσυκλετών μας όπως και για σωστή και ασφαλή τοποθέτηση και συνδεσμολογία.

καλή συνέχεια σας εύχομαι και να έχουμε μια καλή μέρα, πάντα όρθιοι με πολλά όμορφα χιλίομετρα
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Λιγα και απλά:

ο σχεδιασμός της λαμπας led πρέπει να είναι παρόμοιος με τη λαμπα πυρακτώσεως για να αποδίδει σωστά. Δεν έχει σημασία να είναι ακριβως ο ίδιος, αλλά δεν θα βαλουμε λάμπα λεd τυπου φακού (με δικό της κάτοπτρο), αχρηστεύοντας ουσιαστικά το κάτοπτρο της μάνας του.

Η ισχύς σε watt στις led δεν έχει σημασία γιατι αφορά τον τρόπο κατασκευής. Αυτο που έχει σημασία είναι τα κερια φωτισμού που πέπει να είναι πάνω απο 3000 lumen σε led για να έχεις αξιοπρεπες φως. Βεβαια εχω δει λαμπες led με ονομαστικό φωτισμό 1500 lum να αποδίδουν καλύτερα απο ονομαστικές 4000 lum.

Σε led εχω δει εξωφρενικά κόστη, προσωπικά χρησιμοποιώ κινεζιες με 6 ευρω οι οποιες στα 2 χρονια περίπου καιγονται και ας λένε οτι αντέχουν 50000 ωρες. Δε θα έδινα παραπάνω απο 15 ευρώ για έκαστη λάμπα.
 

geokall

new member
Δημοσιεύσεις
50
Ηλικία
50
Λιγα και απλά:

ο σχεδιασμός της λαμπας led πρέπει να είναι παρόμοιος με τη λαμπα πυρακτώσεως για να αποδίδει σωστά. Δεν έχει σημασία να είναι ακριβως ο ίδιος, αλλά δεν θα βαλουμε λάμπα λεd τυπου φακού (με δικό της κάτοπτρο), αχρηστεύοντας ουσιαστικά το κάτοπτρο της μάνας του.

Η ισχύς σε watt στις led δεν έχει σημασία γιατι αφορά τον τρόπο κατασκευής. Αυτο που έχει σημασία είναι τα κερια φωτισμού που πέπει να είναι πάνω απο 3000 lumen σε led για να έχεις αξιοπρεπες φως. Βεβαια εχω δει λαμπες led με ονομαστικό φωτισμό 1500 lum να αποδίδουν καλύτερα απο ονομαστικές 4000 lum.

Σε led εχω δει εξωφρενικά κόστη, προσωπικά χρησιμοποιώ κινεζιες με 6 ευρω οι οποιες στα 2 χρονια περίπου καιγονται και ας λένε οτι αντέχουν 50000 ωρες. Δε θα έδινα παραπάνω απο 15 ευρώ για έκαστη λάμπα.
Καλημέρα φίλε συνοδοιπόρε, δεν θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου στο θέμα του σχεδιασμού μιας λάμπας και αυτό για΄τι αν αλλάξει έστω και το ελάχιστο την γωνία δέσμης θα έχει σαν αποτέλεσμα διαφορετική παραγόμενη δέσμη από το κάτοπτρο, για παράδειγμα αν βάλεις μια λάμπα σε ένα φανάρι και έχεις την δυνατότητα να την κουνήσεις η μέσα έξω για να αλλάξεις την απόσταση την πηγής από την βάση του κατόπτρου η αν την κουνήσεις αριστερά η δεξιά για να αλλάξεις την γωνιακή δέσμη της λάμπας, θα δεις ότι αλλοιώνετε και η δέσμη του κατόπτρου.
Όσο άφορα τώρα για το θέμα λαμπτήρων με δικό τους κάτοπτρο, μάλλον αναφέρεσαι στους προτζέκτορες, άλλη φιλοσοφία και κατά την γνώμη μου και σύμφωνα με την εμπειρία μου είναι ότι ιδανικότερο μπορεί να κάνει κάποιος για να έχει σωστό φωτισμό, συγκεντρωμένη δέσμη και να μην είναι ενοχλητικό.
Για την ονομαστική ισχύ μια λάμπας και για την παραγωγή φωτεινή πηγής βασικό είναι η ποιότητα των chip led και ο τύπος τους, δηλαδή άλλη έντασή έχει ένα cob led, άλλη ένα csp led και άλλη ένα zes led, είναι πολλές οι λεπτομέρειες που θα πρέπει να δει κάποιος. Το κάθε chip led έχει διαφορετικές δυνατότητες ισχύς και τα watt παίζουν ρόλο στην απόδοση, φαντάσου δύο ίδιες λάμπες, η μία 35w και η άλλη 55w, δεν θα έχουν την ίδια απόδοση, το ίδιο είναι και τις led,βασικό είναι το led που χρησιμοποιεί κάθε λάμπα. Μια λάμπα που έχει cob led και είναι 25w έχει χαμηλότερη απόδοση από μία λάμπα με csp ή zes luxeon στα ίδια watt και αυτό γιατί led με led έχουν διαφορετικές δυνατότητες. Είναι πολύ μεγάλο το θέμα και πολλά τα παρακλάδια που υπάρχουν στις led λάμπες που θα μπορούσαμε να μιλάμε ώρες και να σου πω την αλήθεια δεν θα καταλήξουμε στην ιδανικότερη λάμπα.
Σε κούρασα φαντάζομαι λιγάκι και σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να παρεξηγηθώ
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Επειδή είναι λοιπόν μεγάλο για αυτό προσπαθησα να το απλοποιήσω όσο γίνεται. Με την απλοποίηση πάντα έχεις και κάποιο ποσοστό απωλειών, αλλα αν ειναι μικρό αυτό τοτε είναι επιτυχής η απλοποίηση.

με κόστος 10 ευρω το σετ και λάθος να γίνει διορθώνεται αμεσα, με 50 κλαίς τα λεφτά σου.
 
Top Bottom