ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Euro NCAP Vision 2030 - Για πρώτη φορά η μοτοσυκλέτα σε κεντρικό ρόλο​

Νέα στάνταρ με εκτεταμένες δοκιμές και crash-test ειδικά για μηχανοκίνητα δίκυκλα

Στις 9 Νοεμβρίου του 2022, ο οργανισμός αξιολόγησης ασφαλείας αυτοκινήτων European New Car Assessment Programme (Euro NCAP) παρουσίασε το όραμα του που τιτλοφορείται Vision 2030: a Safer Future for Mobility, και αναλύει τα στάνταρ ασφαλείας οχημάτων του άμεσου μέλλοντος, με τη μοτοσυκλέτα να διαδραματίζει για πρώτη φορά κεντρικό ρόλο.
Στο κοντινό παρελθόν, τόσο η Ομοσπονδία των Ευρωπαϊκών Ενώσεων Μοτοσυκλέτας FEMA όσο και ο οργανισμός Connected Motorcycle Consortium (CMC) είχαν εκφράσει την πεποίθηση τους πως τα μηχανοκίνητα δίκυκλα πρέπει να συμπεριληφθούν στην εξέλιξη των δοκιμαστικών διαδικασιών όσον αφορά στα Προηγμένα Βοηθητικά Συστήματα Οδηγού (Advanced Driver Assistance Systems ή ADAS). Συστήματα όπως το γνωστό μας πλέον και στις μοτοσυκλέτες Advanced Cruising Control (ACC), το ABS, το Traction Control, το Brake Assist, το Blind Spot Monitor, κ.α., τα οποία δεν έχουν δοκιμαστεί εκτενώς σε σενάρια και crash-test με μοτοσυκλέτες, και κάποιες φορές (ειδικά υπό κακές καιρικές συνθήκες) δεν αντιλαμβάνονται τα μηχανοκίνητα δίκυκλα, με αποτέλεσμα πολλές φορές την πρόκληση ατυχήματος.
Τώρα, το όραμα του Euro NCAP για το μέλλον περιλαμβάνει εκτεταμένα σενάρια δοκιμών των ADAS με μηχανοκίνητα δίκυκλα, με στόχο τη βελτιστοποίηση της λειτουργίας των συστημάτων απέναντι στις μοτοσυκλέτες και τα λιγότερα τροχαία ατυχήματα.
Στο νέο όραμα του Euro NCAP οι μοτοσυκλέτες παίζουν σημαντικό ρόλο, όπως θα δούμε στα παρακάτω 9 σημεία στα οποία γίνεται αναφορά στα μηχανοκίνητα δίκυκλα (PTWs):
  1. Οι δοκιμές αποφυγής τροχαίου ατυχήματος θα επεκταθούν με νέα σενάρια που θα περιλαμβάνουν πεζούς, ποδηλάτες και για πρώτη φορά αναβάτες μηχανοκίνητων δικύκλων!
  2. Οι πραγματικές δοκιμές θα γίνουν πιο πολύπλοκες με καλύτερη προσομοίωση του περιβάλλοντος οδήγησης, και θα περιλαμβάνουν και το interface μεταξύ ανθρώπου και βοηθημάτων.
  3. Ο Euro NCAP προτίθεται να ξεκινήσει δοκιμές στη συνδεσιμότητα όλων των ειδών στα οχήματα: (4G/5G), όχημα με όχημα, όχημα με VRU (Vulnerable Road User, ήτοι Ευάλωτους Χρήστες του Δρόμου), και οχημάτων με υποδομές.



  4. Οι δοκιμές θα επεκταθούν από την οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο και στα υπόλοιπα οδηγικά περιβάλλοντα. Αυτό σημαίνει την επέκταση των προδιαγραφών του ACC, συμπεριλαμβανομένων δοκιμών αυτοκινήτων-μοτοσυκλετών από το 2024, κάτι που αναμένεται να βοηθήσει ιδιαίτερα στο να κάνει ορατές τις μοτοσυκλέτες στα συγκεκριμένα συστήματα των αυτοκινήτων.
  5. Στις δοκιμές αυτόματης πέδησης σε κατάσταση ανάγκης (Automatic Emergency Braking – AEB) προστέθηκαν δοκιμές με πεζούς, ποδηλάτες και μοτοσυκλετιστές, ενώ αναμένεται να προστεθούν και καταστάσεις όπου μια μοτοσυκλέτα πλησιάζει με μεγαλύτερη ταχύτητα απ’ ότι τα συστήματα μπορούσαν μέχρι σήμερα να προβλέψουν.
  6. Ο Euro NCAP προτίθεται να δώσει μεγάλο βάρος για πρώτη φορά σε δοκιμές με συνθήκες χαμηλού φωτισμού, και δυσδιάκριτων οχημάτων όπως τις μοτοσυκλέτες, ώστε αυτές να γίνονται ορατές από τα ADAS σε πραγματικές και όχι μόνο σε ιδανικές συνθήκες.
  7. Ως πρώτο βήμα για τη βελτίωση των ADAS σε κακές καιρικές συνθήκες (ομίχλη, βροχή, χιόνι), ο Euro NCAP ξεκινά έρευνα πάνω στην μειωμένη λειτουργικότητα τους σε ανάλογα περιβάλλοντα.
  8. Πέρα από τα σχεδιαζόμενα νέα τεστ συγκρούσεων με μοτοσυκλέτες, ο Euro NCAP σχεδιάζει να εξελίξει αυτά τα τεστ αυξάνοντας την ταχύτητα κίνησης των μοτοσυκλετών στις δοκιμές, και εισάγοντας σενάρια με μηχανοκίνητα δίκυκλα στις δοκιμές συγκρούσεων των βαν αλλά και των οχημάτων με υποβοηθούμενη / αυτόνομη οδήγηση.
  9. Προτάθηκε στον Euro NCAP να παρέχει καθοδήγηση στους αναβάτες μοτοσυκλέτας μέσω της αξιολόγησης συστημάτων ασφαλείας όπως τα συστήματα αντιμπλοκαρίσματος στα φρένα, τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης, συνδυασμένης πέδησης, προειδοποίησης για όχημα σε τυφλό σημείο του καθρέπτη, κ.α., προτείνοντας εκείνα με τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στην ασφάλεια των αναβατών, ξεκινώντας με μια δοκιμαστική καμπάνια. Θα μπορούσε επίσης να τονίσει άλλες ανάγκες, όπως του eCall για τις μοτοσυκλέτες. Αυτό σημαίνει όχι μόνο crash tests αυτοκινήτων με μοτοσυκλέτες, αλλά και δοκιμές μοτοσυκλετών και προστατευτικού εξοπλισμού (PPE).
Τα παραπάνω είναι σίγουρα εξαιρετικά νέα για τους αναβάτες μοτοσυκλέτας και την ασφάλεια μας, και θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε θεαματική βελτίωση της λειτουργίας των ADAS που με τη σειρά της έχει τη δυναμική να μειώσει εξίσου θεαματικά τα τροχαία ατυχήματα με μοτοσυκλέτα, ειδικά όσον αφορά σε σενάρια που εμπλέκονται αυτοκίνητα.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Avon Tyres – Κλείνει το τελευταίο της εργοστάσιο στην Αγγλία​

09fe6efff6dac06ba3e369c295d26dca_XL.jpg

Περίπου 350 Άγγλοι εργαζόμενοι αντιμέτωποι με την ανεργία, καθώς η επιχείριση μεταφέρεται επί ευρωπαϊκού εδάφους.
Η αμερικανική Cooper Tire and Rubber, θυγατρική της Goodyear και μητρική της Avon Tyres, ανακοίνωσε πως μέσα στο 2023 θα κλείσει το εργοστάσιο της πόλης Melksham που τα τελευταία χρόνια παρήγαγε αποκλειστικά λάστιχα μοτοσυκλετών.
Ήδη από το 2018 και με την απειλή του Brexit προ των πυλών, η Cooper είχε αρχίσει να μεταφέρει την παραγωγή της εκτός Αγγλίας, προβλέποντας πως η έξοδος της χώρας από την Ε.Ε. θα τραυμάτιζε την κερδοφορία της. Κάπως έτσι, τα τελευταία χρόνια η μονάδα στη Melksham έγινε η μοναδική επί αγγλικού εδάφους για την ιστορική Avon, που κατασκεύαζε λάστιχα στο ίδιο εργοστάσιο από το 1904.
Η παραγωγή των ελαστικών για τετράτροχα είχε ήδη μετακινηθεί σε άλλη χώρα, συρρικνώνοντας τη μονάδα στη Melksham σε μόνο μοτοσυκλετιστική παραγωγή, αλλά όπως όλα δείχνουν σε λίγους μήνες θα πάψει να λειτουργεί και αυτή.
Η επίσημη ανακοίνωση δόθηκε από τον διευθυντή ανθρώπινου δυναμικού της Cooper Tire and Rubber, Gavin Champion:
“Με μεγάλη λύπη ανακοινώσαμε την πρόθεσή μας να ξεκινήσουμε μια συμβουλευτική διαδικασία σχετικά με το προτεινόμενο κλείσιμο της μονάδας παραγωγής ελαστικών στη Melksham.
“Το εργοστάσιο αυτό προσπάθησε να παραμείνει ανταγωνιστικό για αρκετό καιρό και όλοι όσοι δουλεύουν εκεί προσπάθησαν εξαιρετικά σκληρά να κρατήσουν τη μονάδα σε λειτουργία για όσο το δυνατόν περισσότερο. Ωστόσο, αυτό έχει γίνει ολοένα και πιο πολύ δύσκολο στο τρέχον επιχειρηματικό περιβάλλον.
“Θα θέλαμε να επιβεβαιώσουμε πως αυτές οι προτάσεις είναι ανοικτές για συζήτηση με τα σχετικά όργανα εκπροσώπησης των εργαζομένων και παραμένουμε δεσμευμένοι να λειτουργήσουμε υπεύθυνα και δίκαια, προσφέροντας κατάλληλη υποστήριξη σε όσους επηρεάζονται.”

Αυτά βέβαια έρχονται τώρα σε πλήρη αντίθεση με τα λεγόμενα του γενικού διευθυντής της Cooper, Jaap van Wessum, όταν το 2018 διαβεβαίωνε τους πάντες πως η μετακίνηση της παραγωγής ελαστικών αυτοκινήτων εκτός Αγγλίας δε θα επηρέαζε το μοτοσυκλετιστικό κομμάτι στη Melksham, το οποίο δεν υπήρχαν σχέδια να μετακομίσει αλλού. Αυτά βέβαια τότε, διότι φαίνεται πως το κλίμα που διαμορφώθηκε έκτοτε δεν άφησε και πολλά περιθώρια.
Σύμφωνα με τον αγγλικό Τύπο, η βασική αιτία της απομάκρυνσης της Avon από τους Αμερικανούς ιδιοκτήτες της είναι το Brexit, καθώς μάλιστα η εφημερίδα MCN αναφέρει πως το 1993 η κερδοφορία του συγκεκριμένου εργοστασίου έφτανε στα 4.3 εκατομμύρια στερλίνες, ενώ το 2020 μόλις στις 6,873 λίρες...

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda Thanks Day 2022: Από τον Marc Marquez μέχρι τον Max Verstappen (Video)​

Μπροστά σε 20.000 κόσμο​

Μπροστά σε 20 χιλιάδες κόσμο πραγματοποιήθηκε και φέτος στο Motegi η Honda Thanks Day με την συμμετοχή αγωνιζόμενων από τους δύο και τέσσερις τροχούς
Οι κορυφαίοι οδηγοί της Honda, μετά από ένα διάλειμμα τριών ετών λόγω της πανδημίας, συναντήθηκαν για την «Ημέρα των Ευαριστιών». Μαζί με τους superstar της F1 και του MotoGP, ήταν και ο Παγκόσμιος Πρωταθλήτης Motocross Tim Gajser, οι αναβάτες του HRC στο WorldSBK, Iker Lecuona και Xavi Viegre, ο καλύτερος όλων των εποχών στο Trial, Toni Bou, οι πρωταγωνιστές του Rally Dakar, Ricky Brabec και Adrien Van Beveren, οι πιλότοι της F1, Sergio Perez, Yuki Tsunoda και Pierre Gasly, οι καθώς και οι κορυφαίοι Ιάπωνες που αγωνίζονται σε πρωταθλήματα της χώρας τους.
Στο Motegi οι πρωταγωνιστές ήταν οι Marc Marquez από το MotoGP και Max Verstappen από την F1. Μαζί με τον Tim Gajser από το MXGP, συνολικά στην Ιαπωνική πίστα συγκεντρώθηκαν 14 Παγκόσμιοι τίτλοι. Οι 8 του Marquez, οι 4 του Gajser και οι 2 του Verstappen.
Μετά από μια κουραστική χρονιά, οι «celebrity» της Big H διασκέδασαν σε πίστα kart, όπου το δίδυμο Marquez - Verstappen κέρδισε τους Perez – Gajser, που ανέβηκαν στο δεύτερο σκαλί του βάθρου και τους Tsunoda – Tomoyuki Ogawa που κατετάγησαν τρίτοι.

Ο πρωταθλητής της F1 δεν έχασε την ευκαιρία να ανέβει πάνω – αν και δυσκολεύτηκε (!) στην RC213V του Μarc.
Όπως θα δείτε και στα highlights έγιναν φιλικοί αγώνες με αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες και όλοι οι αγωνιζόμενοι με τις ομάδες της Honda αλλά και οι θεατές το διασκέδασαν.


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ρουμανία: Νίκη των αναβατών - Δεν θα χρειάζεται να κουβαλούν πυροσβεστήρα​

Ούτε ανακλαστικά τρίγωνα, ούτε φαρμακείο

Όπως σας είχαμε γράψει τον Ιούνιο του 2022, ένας ασαφής νόμος στη Ρουμανία οδηγούσε την αστυνομία να ερμηνεύει κατά το δοκούν τα γραπτά του νομοθέτη που δεν διαχώριζε οδηγούς ΙΧ και αναβάτες δικύκλων, μοιράζοντας κλήσεις σε αναβάτες μοτοσυκλέτας που δεν έφεραν μαζί τους… πυροσβεστήρα, ανακλαστικά τρίγωνα και κιτ πρώτων βοηθειών. Ευτυχώς χάρη στην αντίδραση της ομοσπονδίας μοτοσικλετιστών της Ρουμανίας MotoADN, τέλος καλό, όλα καλά.
Πέρα από την έλλειψη χώρου σε μια μοτοσυκλέτα, ώστε να μπορεί ο αναβάτης να κουβαλά πυροσβεστήρα, τρίγωνα και φαρμακείο, σε περίπτωση ατυχήματος το πεπιεσμένο αέριο του πυροσβεστήρα μπορεί να αποδειχθεί επικίνδυνο, τα τρίγωνα είναι αχρείαστα αφού μετακινείς τη μοτοσυκλέτα εύκολα, ο τεχνικός εξοπλισμός προστατεύει συνήθως από γδαρσίματα και ελαφρούς τραυματισμούς, ενώ αν τα τραύματα είναι σοβαρά, κανένα φορητό φαρμακείο δεν θα βοηθήσει.

Η MotoADN δημιούργησε λίστα υπογραφών για το ζήτημα, μαζεύοντας σε λίγες μέρες 8.000 υπογραφές για ρύθμιση του νόμου. Κατόπιν κατέθεσε τη λίστα στο Υπουργείο Μεταφορών της Ρουμανίας αλλά και στη Βουλή, ζητώντας την εξαίρεση των μηχανοκίνητων δικύκλων από τον νόμο.
Ευτυχώς για τους Ρουμάνους αναβάτες, το αίτημα της MotoADN εισακούστηκε, και ψηφίστηκε -με 117 ψήφους υπέρ, καμία κατά και μία αποχή- αναθεώρηση του νομοθετικού πλαισίου, που θα εξαιρεί τους μοτοσυκλετιστές από τη συγκεκριμένη υποχρέωση.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

H νέα γενιά SENSING στα αυτοκίνητα της Honda θα υπολογίζει και τις μοτοσυκλέτες​


Η Honda παρουσίασε τη νέα γενιά συστημάτων ασφάλειας και υποστήριξης οδήγησης SENSING για τα αυτοκίνητά της σε δύο αναβαθμισμένες πλατφόρμες, 360 και Elite.
Η τεχνολογία SENSING, δηλαδή μια ευρεία σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης, βρίσκεται πλέον στο 99% των αυτοκινήτων που κατασκευάζει η Honda για τις αγορές της Ιαπωνίας και των ΗΠΑ, καθώς και στο 86% των τετράτροχων που πουλά σε όλον τον κόσμο.
Πρόκειται για τον κεντρικό άξονα ανάπτυξης του εταιρικού δόγματος της Honda, Ασφάλεια για Όλους, που οραματίζεται την εξάλειψη των τροχαίων ατυχημάτων που εμπλέκονται οχήματα (πάσης φύσεως) της Honda κατά 50% ως το 2030 και πλήρως ως το 2050.
Honda SENSING 360 Next Technologies
Τώρα ανακοινώνει τη νέα γενιά SENSING, το επόμενο στάδιο εξέλιξης που θα περιλαμβάνει την τεχνολογία αυτή σε δύο επίπεδα: SENSING 360 και SENSING Elite.
Το κομμάτι της είδησης που μας αφορά κατά κύριο λόγο είναι η ανακοίνωση πως από το 2030 αυτή η ηλεκτρονική σουίτα θα διαθέτει ειδική εφαρμογή για την ανίχνευση μοτοσυκλετών, ένα ζήτημα που τα τελευταία χρόνια έχει αναχθεί σε μείζον πρόβλημα καθώς αποκαλύπτεται πως οι περισσότεροι κατασκευαστές συστημάτων αυτόνομης ή υποβοηθούμενης οδήγησης δε λαμβάνουν υπόψη τους τις ιδιαιτερότητες της κίνησης των μοτοσυκλετών στις δοκιμές τους, συχνά με επικίνδυνα αποτελέσματα.
Το πακέτο SENSING περιλαμβάνει αρκετά υποσυστήματα που το καθένα αναλαμβάνει να υποστηρίξει την οδήγηση με γνώμονα την ασφάλεια, ενώ η βασική διαφορά μεταξύ των 360 και Elite είναι πως το δεύτερο θα κάνει χρήση τεχνολογίας Honda AI, δηλαδή τεχνητής νοημοσύνης, όπου τα ηλεκτρονικά συστήματα θα μαθαίνουν και θα προσαρμόζονται στον κάθε οδηγό.
Honda SENSING 360 Next Technologies
Η νέα γενιά SENSING 360 και Elite προβλέπει τα εξής συστήματα ασφαλείας:
Advanced In Lane Driving with Hands-off Function – Το σύστημα επεμβαίνει σε γκάζι, φρένο και τιμόνι για να διατηρήσει το όχημα στη λωρίδα του.
Advanced Lane Change with Hands-off Function – Όταν είναι ενεργοποιημένο αυτό το σύστημα και εντοπίσει μπροστά και στην ίδια λωρίδα όχημα που κινείται πιο αργά, το αυτοκίνητο ενημερώνει τον οδηγό και συνδράμει στην ασφαλή αλλαγή προσπέραση και επιστροφή στη λωρίδα κυκλοφορίας χωρίς ο οδηγός να πιάσει το τιμόνι.
Driver Emergency Support System – Εφόσον διαγνώσει πως οδηγός δεν παίρνει τον έλεγχο του οχήματος προβάλλει οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις. Αν ακόμη και τότε ο οδηγός δεν αναλάβει τον χειρισμό του αυτοκινήτου, το σύστημα το επιβραδύνει και το σταματά στη λωρίδα που βρίσκεται, προειδοποιώντας τους τριγύρω με σινιάλα, φλας και κόρνα.
Exit Warning – Αυτή η πολύ χρήσιμη εφαρμογή θα είναι ιδιαιτέρως εκτιμητέα και από τους δικυκλιστές. Πρόκειται για ένα σύστημα που προειδοποιεί αν κάτι έρχεται από πίσω την ώρα που ανοίγεις την πόρτα του αυτοκινήτου για να βγεις.
Driver Attention Warning and Collision Warning – Αντίδοτο στην αφηρημάδα, όταν διαγνώσει κίνδυνο ατυχήματος με άλλο όχημα, πεζό ή ποδήλατο και δε βλέπει αντίδραση οδηγού, αναλαμβάνει να επιβραδύνει το όχημα κρατώντας το σταθερά στη λωρίδα που βρίσκεται.
In-Lane Collision Avoidance Assist Technology – Υποβοηθά τον οδηγό να σταματήσει εγκαίρως το αυτοκίνητο χωρίς να αλλάξει λωρίδα, αν διαγνωστεί κίνδυνος σύγκρουσης με πεζό, ποδήλατο ή άλλο όχημα.
Emergency Steering Support Technology – Διαγνώνοντας το ενδεχόμενο σύγκρουσης με πεζό, ποδήλατο ή άλλο όχημα, αλλά και την κίνηση του οδηγού να αλλάξει κατεύθυνση με το τιμόνι προς αποφυγή του, τον υποβοηθά με επέμβαση σε γκάζι και τιμόνι.
Honda SENSING 360 Next Technologies
Ειδικότερα για την Elite έκδοση του SENSING, η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης έρχεται να προσφέρει μερικά επιπλέον βοηθήματα.
Driver assistance on non-expressway roads – Υποβοήθηση εκτός αυτοκινητοδρόμων, δηλαδή εκεί που τα εμπόδια και οι πιθανοί κίνδυνοι είναι πολλοί και πιο απρόβλεπτοι. Οι τεχνολογίες που σκοπεύει να εισάγει η Honda εδώ βασίζονται στην ικανότητα εκτίμησης ρίσκου από το σύστημα, καθώς και σε υπάρχουσες εφαρμογές όπως το Adaptive Cruise Control και το Lane Keeping Assist System, στοχεύοντας σε μια τελική λύση που θα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να οδηγείται με ασφάλεια στην πυκνή αστική κίνηση χωρίς να χρειάζεται να κρατά τιμόνι ο οδηγός.
Automatic parking assist – Στο υπάρχον πακέτο Honda SENSING Elite προβλέπεται ήδη το αυτόνομο παρκάρισμα του αυτοκινήτου σε προκαθορισμένα σημεία στάθμευσης, αλλά το επόμενο στάδιο θα επιτρέπει τη χρήση του παντού.
Driver assistance for all expressway driving situations – Η Honda διαθέτει ήδη στα αυτοκίνητά της συστήματα διατήρησης στη λωρίδα ή υποβοηθούμενη αλλαγή λωρίδας, καθώς και την εφαρμογή Traffic Jam Pilot για πλοήγηση στα μποτιλιαρίσματα, ενώ στην επόμενη φάση θα αποκτήσει και υποστήριξη για είσοδο και έξοδο από τον αυτοκινητόδρομο.
Σύμφωνα με τα εξαγγελθέντα πλάνα της Honda, οι νέας γενιάς τεχνολογίες SENSING θα αρχίσουν να εφαρμόζονται από φέτος. Συγκεκριμένα, ο SENSING 360 θα μπει σε δοκιμαστική λειτουργία στην Κίνα φέτος, με στόχο να είναι στα αυτοκίνητα όλου του κόσμου από το 2024. Όσο για το επόμενο στάδιο SENSING Elite, η Honda θα αρχίσει να περνά στην παραγωγή από το 2025 και μετά.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Έξυπνοι αυτοκινητόδρομοι – ίσως όχι και τόσο​

318debf2cbc49fb0c3b3b918738cfcb0_XL.jpg

Email με ανησυχητικό περιεχόμενο διέρρευσαν σχετικά με τη λειτουργία των «έξυπνων αυτοκινητόδρομων» στην Αγγλία. Σε αυτά, τα οποία έδωσε στη δημοσιότητα η ομάδα δράσης Smart Autoways Kill δίνουν μια ανησυχητική εικόνα για την κατάσταση του δικτύου έξυπνων αυτοκινητοδρόμων του Ηνωμένου Βασιλείου.
Στα email, τα ανώτερα στελέχη των Εθνικών Αυτοκινητοδρόμων σχεδιάζουν τη βελτίωση του συστήματος DYNAC. Το DYNAC είναι η μέθοδος ελέγχου από υπολογιστή των ηλεκτρονικών πινακίδων στο δίκτυο έξυπνων αυτοκινητοδρόμων του Ηνωμένου Βασιλείου. Στα email αναφέρεται ότι το προσωπικό της πρώτης γραμμής δεν έχει εμπιστοσύνη στο σύστημα, με ένα από τα πρώτα σημεία που πρέπει να διορθωθούν να είναι η «παροχή μιας αξιόπιστης πλατφόρμας που αποδίδει και στην οποία το προσωπικό μας έχει εμπιστοσύνη». Πιθανώς ακόμη πιο ανησυχητικό από αυτό, το τελευταίο σημείο στη λίστα υποχρεώσεων των Εθνικών Αυτοκινητοδρόμων, είναι εκεί που αναφέρεται κατά κάποιο τρόπο ότι το σύστημα δεν έχει μελετηθεί πλήρως πριν τεθεί σε λειτουργία. Λέει, «αναγνωρίστε ότι το CHARM (η ομάδα έργου που αναπτύσσει το DYNAC) δεν είναι πλέον ένα πρότζεκτ, αλλά η εφαρμογή ενός λειτουργικού συστήματος. Ως εκ τούτου, πρέπει να καθιερώσουμε έναν τρόπο με τον οποίο το σύστημα και η εφαρμογή μπορούν να διατηρηθούν και να αναβαθμιστούν…».

SMK-leaked-emails.jpg


Τώρα τα παραπάνω σφάλματα θα ήταν αποδεκτά, αναμενόμενα ακόμη και αν το δίκτυο έξυπνων αυτοκινητοδρόμων του Ηνωμένου Βασιλείου βρισκόταν στο στάδιο δοκιμών και ανάπτυξης. Ωστόσο, αυτό δεν συμβαίνει, πρόκειται για ένα ζωντανό, ανοιχτό και εξαιρετικά πολυσύχναστο οδικό δίκτυο, που διακινούνται περισσότερα από 70.000 οχήματα ανά μίλι κατά μέσο όρο (με βάση τα δεδομένα του 2021 από το RAC). Αυτά τα οχήματα μεταφέρουν εργαζόμενους, οικογένειες, παιδιά σχολείου, προσωπικό έκτακτης ανάγκης και πολλά άλλα. Αυτές οι επιδιορθώσεις που ζητούνται από την Εθνική Οδό δεν είναι αριθμοί σε υπολογιστικό φύλλο, είναι πραγματικοί άνθρωποι. Η SMK ισχυρίζεται επίσης ότι πρόκειται να υπάρξει διακοπή του συστήματος DYNAC, αυτό το Σάββατο και το επόμενο Σάββατο.

Πηγή: Visordown
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Απόπειρα κλοπής μοτοσυκλέτας – 22 μήνες στον ιδιοκτήτη - ελεύθεροι οι κλέφτες​

d9f8b93d52818e46366aff33d4e8254a_XL.jpg

Μπορεί το περιστατικό να εκτυλίχθηκε στην Αγγλία, αλλά καλό είναι να το έχει κανείς στο πίσω μέρος του μυαλού του για παν (μακριά από μας) ενδεχόμενο. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς 24 Hours in Police Custody 10 έχει αποδειχθεί αμφιλεγόμενο μεταξύ των μοτοσυκλέτιστών… για προφανείς λόγους.
Η εκπομπή επικεντρώνεται στον Άνταμ Γουάιτ, ο οποίος κυνήγησε τον Τέιλορ Μπένφορντ και τον Ράιαν Πολ, οι οποίοι προσπάθησαν να εισβάλουν στην ιδιοκτησία του για να του κλέψουν μια μοτοκρός μοτοσυκλέτα πριν τραπούν σε φυγή με άλλη μοτοσυκλέτα. Η καταδίωξη κατέληξε σε τρακάρισμα και ο White συνελήφθη και αργότερα καταδικάστηκε σε 22 μήνες φυλάκιση για πρόκληση σοβαρού τραυματισμού από επικίνδυνη οδήγηση, ενώ και οι δύο επίδοξοι κλέφτες αφέθηκαν ελεύθεροι.

Η αστυνομία του Bedfordshire δημοσίευσε μια δήλωση στον ιστότοπό της αμέσως μόλις προβλήθηκε το επεισόδιο για να καθορίσει τη θέση της: «Η αστυνόμευση και το ευρύτερο σύστημα ποινικής δικαιοσύνης διχάζουν τις απόψεις και αναμφίβολα το αποψινό επεισόδιο θα έχει κάνει ακριβώς αυτό. Ωστόσο, ένας από τους ρόλους που επιτελεί η αστυνομία είναι να διερευνήσει εάν έχει διαπραχθεί ποινικό αδίκημα. Οι Τέιλορ Μπένφορντ και ο Ράιαν Πολ παραδέχθηκαν ένοχοι για την απόπειρα διάρρηξης, ενώ ο Άνταμ Γουάιτ κρίθηκε ένοχος από ένορκους. Έχοντας εξετάσει τόσο τα αποδεικτικά στοιχεία όσο και το πλαίσιο μέσα στο οποίο διαπράχθηκαν τα ποινικά αδικήματα, ο δικαστής καταδίκασε τον White σε φυλάκιση 22 μηνών, ενώ έδωσε ποινή με αναστολή στους Benford και Paul, αναγνωρίζοντας ότι και οι δύο έφεραν ουσιαστική ευθύνη για τους τραυματισμούς τους. Οι αξιωματικοί μας εργάζονται απίστευτα σκληρά για να φέρουν τους εγκληματίες ενώπιον των δικαστηρίων, αλλά γνωρίζουμε ότι οι αποφάσεις που λαμβάνονται δεν λένε πάντα την πλήρη ιστορία. Σε αυτή την περίπτωση, δεν υπήρξαν νικητές».

Υπήρξε μια έντονη και άμεση αντίδραση από ομάδες μοτοσυκλετιστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με πολλούς να αμφισβητούν την προφανή διαφορά μεταξύ των τιμωριών. Το GoFundMe έχει δημιουργηθεί για να βοηθήσει τον White να ανακτήσει τα νομικά του έξοδα και έχει ήδη φτάσει τις 136 χιλιάδες £ με έναν δωρητή να δίνει 15.000 £. Η αστυνομία του Bedfordshire πρόσθεσε: «Αυτό το επεισόδιο είναι μια υπενθύμιση ότι οι άνθρωποι δεν πρέπει να πάρουν το νόμο στα χέρια τους. Τέτοιες ενέργειες μπορεί να έχουν συνέπειες».

Πηγή: MCN
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η τιμή της βενζίνης πέφτει αλλά όχι και στην αντλία​

ef2671ed9fd0202f1e51b9be767e45ca_XL.jpg

Έχουμε συνηθίσει ότι στραβό συμβαίνει να λέμε: «Αυτά μόνο εδώ γίνονται». Αλλά τελικά μάλλον γίνονται και αλλού. Όπως και στην Αγγλία όπου σύμφωνα με τη RAC Fuel Watch η τιμή της της βενζίνης μειώθηκε τον Νοέμβριο κατά μέσο όρο 6 πένες αλλά αυτό δεν το είδαν και οι καταναλωτές στα πρατήρια.
Η RAC αναφέρει ότι η τιμή της βενζίνης από 165,96 πένες σε 159,88 πένες. Συνεχίζει να υποστηρίζει ότι, σύμφωνα με τα δικά της δεδομένα, η πραγματική εξοικονόμηση στην αντλία θα έπρεπε να ήταν περίπου διπλάσια. Πτώση σημείωσε και το ντίζελ τον περασμένο μήνα, με τη μέση τιμή του λίτρου να πέφτει από 190,31 πένες. σε 183,87. Ο ιδιοκτήτης ενός μέσου οικογενειακού αυτοκινήτου εξοικονόμησε περίπου 3 λίρες το ρεζερβουάρ, με χωρητικότητα 55 λίτρων.

Η μικρή πτώση των τιμών είναι ευπρόσδεκτες από τους αυτοκινητιστές και τις επιχειρήσεις σε ολόκληρη τη χώρα, ενδέχεται όμως να μην είναι τόσο σημαντικές όσο θα μπορούσαν να ήταν αν η πλήρης εξοικονόμηση είχε μεταφερθεί στους πελάτες. Το RAC εκτιμά ότι η χονδρική τιμή της βενζίνης μειώθηκε κατά περίπου 11 πένες το λίτρο τον Νοέμβριο, από 122,63 πένες. σε 111,53 και το πετρέλαιο ντίζελ μειώθηκε ακόμη περισσότερο, από 143 πένες σε 128 και ισοδυναμεί με εξοικονόμηση περίπου 15 πένες.

Και όπως λένε χαρακτηριστικά οι Άγγλοι, η τιμή της βενζίνης στο πρατήριο πέφτει σαν το φτερό, ενώ θα έπρεπε να πέφτει σαν πέτρα. Συνεπώς το φαινόμενο όπου ο σεΐχης φτερνίζεται το πρωί και πριν μπει το μεσημέρι ο βενζινάς της γειτονιάς πάντα ενήμερος για την κατάσταση στα Αραβικά Εμιράτα αλλάζει τιμές, φυσικά προς τα πάνω, αλλά όταν η τιμή του βαρελιού πέφτει ο βενζινάς "δεν έτυχε να μάθει κάτι", δεν γίνεται μόνο στην Ελλάδα, αλλά είναι παγκόσμιο φαινόμενο.

Τουλάχιστον τώρα μπορούμε να πληρώνουμε «καπέλο» στις τιμές των καυσίμων χωρίς να νοιώθουμε οι αδικημένοι του πλανήτη.

Πηγή: Visordown
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Φτιάξτε μια δαγκάνα φρένου από Yamaha YZF-R1M με… μαλλί και βελονάκι​

Με την ιαπωνική τεχνική Amigurumi

Amigurumi στα ιαπωνικά σημαίνει “πλέκω λούτρινο ζωάκι”, όμως η Yamaha χρησιμοποιεί τη συγκεκριμένη τεχνική για δημιουργίες που εμπνέονται από τα προϊόντα της, όπως τη συγκεκριμένη… μάλλινη δαγκάνα από R1M που χρησιμοποιείται ως βάση κινητού τηλεφώνου.

Προηγουμένως η Yamaha είχε παρουσιάσει Amigurumi μάσκα προσώπου με έμπνευση από το… φαίρινγκ του R1M -κομπλέ με μάλλινους προβολείς…

μάλλινο NIKEN…

μάλλινο E-Vino…

κασκόλ-εξάτμιση από R1M…




μάλλινο πιστόνι από SR400, και διάφορα άλλα, όπως μάλλινη μπαταρία από τα ηλεκτρικά ποδήλατα της εταιρείας, μάλλινη γεννήτρια, κ.α.

Για τις παραπάνω δημιουργίες της η Yamaha συνεργάζεται με τον ιαπωνικό σύνδεσμο Amigurumi, ενώ διαθέτει δωρέαν πατρόν και οδηγίες για να τις φτιάξει ο καθένας που θέλει να ασχοληθεί με την τεχνική.

Η τελευταία δημιουργία της είναι μια μάλλινη δαγκάνα από R1M (σε πραγματικές σχεδόν διαστάσεις), που όταν τη γυρίσετε ανάποδα εκτελεί χρέη βάσης smartphone.

Αν έχετε όρεξη, χρόνο και αγάπη για το βελονάκι, επισκεφθείτε τη σελίδα Amigurumi της Yamaha ΕΔΩ. Και όταν τελειώσετε, βγάλτε φωτογραφία το αριστούργημα σας και στείλτε το στη Yamaha, η οποία θα το ανεβάσει στον Amigurumi λογαριασμό της στο instagram.

Πηγη www.motomag.gr

Εμ που θα παει η μ@λακια στα βουνα Banging headBanging head
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090

Φτιάξτε μια δαγκάνα φρένου από Yamaha YZF-R1M με… μαλλί και βελονάκι​

Πηγη www.motomag.gr

Εμ που θα παει η μ@λακια στα βουνα Banging headBanging head
Ξέρεις οτι το πλέξιμο και το βελονάκι προτείνονται ως τρόποι ψυχοθεραπείας; Bcdefgh

Πάρε βελόνες και φέρνω το μαλλί..
μπαικ
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Anne Sacoolas – Καταδίκη στην Αγγλία για τον θάνατο του Harry Dunn​

31e5c2b8bcb1491c3b0511daab9acbba_XL.jpg

Η Αμερικανίδα σύζυγος στελέχους της CIA είχε χτυπήσει τον 19χρονο Άγγλο μοτοσυκλετιστή με το αυτοκίνητό της και μετά διέφυγε στης ΗΠΑ υπό διπλωματική ασυλία, προκαλώντας μια πολύκροτη υπόθεση με έντονες διπλωματικές προεκτάσεις.
Στις 27 Αυγούστου 2019 η Anne Sacoolas, πρώην πράκτορας και σύζυγος εν ενεργεία στελέχους της CIA, έβγαινε από τη στρατιωτική βάση RAF Croughton στο Northamptonshire - όπου εργαζόταν ο σύζυγός της Jonathan - και, συνηθισμένη να οδηγεί στη δεξιά πλευρά του δρόμου, βρέθηκε στο αντίθετο ρεύμα όπου και χτύπησε με το αυτοκίνητό της τον 19χρονο Harry Dunn που κινείτο κανονικά με τη μοτοσυκλέτα του.

Ο άτυχος νέος υπέκυψε λίγο αργότερα στα τραύματά του, ενώ η Αμερικανίδα κατέφυγε στην προστασία της διπλωματικής της ασυλίας και μερικές μέρες αργότερα επέστρεψε στις ΗΠΑ για να ξεκινήσει ένας διπλωματικός μαραθώνιος που παραλίγο να δυναμιτίσει τις σχέσεις των δύο χωρών.

Το θέμα πήρε μεγάλες διαστάσεις όταν έγινε γνωστό πως το ζεύγος των Αμερικανών δεν είναι επίσημα διπλωμάτες, με τον αγγλικό Τύπο να τους περιγράφει ως "κατασκόπους", ενώ υπάχθηκαν σε ασυλία μόνο όταν η αγγλική αστυνομία αναζήτησε τη σύζυγο στο σπίτι της στην Αγγλία, για να βρεθεί αντιμέτωπη με στελέχη της αμερικανικής πρεσβείας που στο μεταξύ είχαν αναλάβει τη διευθέτηση του ζητήματος.

Η οικογένεια του Dunn αρνιόταν να δεχτεί άλλη λύση από τη δίκη της Sacoolas, η οποία στην πορεία παραδέχτηκε το σφάλμα και την ευθύνη της, και δεν έκανε πίσω ούτε όταν ο πρόεδρος Biden τους κάλεσε στον Λευκό Οίκο αναζητώντας μια ειρηνική διευθέτηση του ζητήματος. Μάλιστα, αν και δεν το γνώριζαν οι Dunn, η Sacoolas βρισκόταν ήδη σε διπλανό χώρο του Λευκού Οίκου κατά την επίσκεψη, μα όταν το έμαθαν αρνήθηκαν να τη δουν.

Τελικώς η λύση δόθηκε μέσω της αγγλικής Δικαιοσύνης, καθώς η Sacoolas υποχρεώθηκε να περάσει από δίκη στο Λονδίνο, στην οποία ωστόσο δεν παρέστη η ίδια (καθ’ υπόδειξη της αμερικανικής κυβέρνησης) παρά μόνο μέσω βιντεο-κλήσης, για να ακούσει τη δικαστή να την καταδικάζει σε οκτώ μήνες φυλάκισης με αναστολή ενός έτους, καθώς και απαγόρευση οδήγησης αυτοκινήτου για έναν χρόνο.

Η κατηγορούμενη είχε δηλώσει ένοχη για απρόσεκτη οδήγηση, μα όχι για επικίνδυνη οδήγηση ως ζητούσε η οικογένεια του θύματος.

Στο τέλος η δικαστική απόφαση αφήνει την οικογένεια Dunn ικανοποιημένη, καθώς δήλωσαν μετά: “Harry τα καταφέραμε, η Anne Sacoolas θα έχει πλέον το έγκλημα καταγεγραμμένο στο ποινικό της μητρώο για το υπόλοιπο της ζωής της.”
Δοθέντος πως όλα έδειχναν πως μέσω διπλωματικής προστασίας η Αμερικανίδα θα τη γλίτωνε τελείως, η επίσημη καταδίκη αποτελεί μια ελάχιστη έστω δικαίωση, ενώ δεν υπάρχει καμιά αναφορά σε ενδεχόμενο άλλο εξωδικαστικό συμβιβασμό.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha Motor - Βοηθά στον καθαρισμό νερού σε αναπτυσσόμενες χώρες με το σύστημα YCW​

Με φυσική μέθοδο αργής διήθησης με άμμο
Yamaha YCW σύστημα καθαρισμού νερού


Το Σύστημα Καθαρισμού Νερού της Yamaha (YCW) είναι ένα μικρών διαστάσεων σύστημα καθαρισμού νερού που χρησιμοποιεί τη φυσική μέθοδο καθαρισμού νερού, μέσω αργής διήθησης με άμμο. Αυτές οι εγκαταστάσεις αποδείχτηκαν εξαιρετικά αποτελεσματικές σε μικρά χωριά ή οικισμούς από αναπτυσσόμενες χώρες, όπου δεν υπήρχε πηγή καθαρού νερού.
Ακολουθεί το δελτίο τύπου της Yamaha:
Το 2022, νέες μονάδες YCW εγκαταστάθηκαν σε χωριά στην Κένυα και στην Αιθιοπία, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό τους σε 45 μονάδες εντός 15 χωρών, κυρίως στην Αφρική και την Ασία.
Στόχος της Yamaha Motor είναι η περαιτέρω επέκταση της διάθεσης του YCW, μέσω στενής συνεργασίας με κυβερνήσεις και διεθνείς οργανισμούς.
Φέρνουμε Καθαρό Νερό σε Ανθρώπους από Όλο τον Κόσμο
Yamaha YCW

Το Σύστημα Καθαρισμού Νερού (YCW) της Yamaha είναι ένα μικρών διαστάσεων σύστημα καθαρισμού νερού, το οποίο χρησιμοποιεί μια φυσική μέθοδο αργής διήθησης με άμμο. Είναι ένα αποτελεσματικό σύστημα για μικρούς οικισμούς ή χωριά αναπτυσσόμενων χώρων που δεν έχουν πρόσβαση σε πόσιμο νερό. Η λειτουργία μιας εγκατάστασης YCW δεν απαιτεί μεγάλη ποσότητα ηλεκτρικής ενέργειας. Η συντήρηση μπορεί να γίνει από τους ίδιους τους κατοίκους και δεν χρειάζεται η επέμβαση εξιδεικευμένου προσωπικού ή η χρήση ειδικών χημικών.
Η πρόσβαση σε καθαρό νερό είναι ένα σοβαρό ζήτημα και μέρος των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ με το SDG 6: Καθαρό Νερό και Υγιεινή. Μέχρι σήμερα, εκτιμάται ότι το 26% του παγκόσμιου πληθυσμού —περίπου 2 δισεκατομμύρια άνθρωποι— δεν έχει πρόσβαση σε ασφαλή διαχείριση πόσιμου νερού (UNICEF/2020). Η Yamaha Motor επιδιώκει την εισαγωγή του συστήματος YCW μέσω της συνεργασίας με διεθνείς οργανισμούς, ΜΚΟ, ιαπωνικές πρεσβείες και άλλους οργανισμούς από κάθε χώρα-στόχο. Επί του παρόντος, λειτουργούν 45 μονάδες στην Αφρική και την Ασία και το πόσιμο νερό που παρέχουν συμβάλλει στη μείωση των ασθενειών, απαλλάσσοντας γυναίκες και παιδιά από τη σκληρή δουλειά της άντλησης νερού και δημιουργώντας νέες πηγές εισοδήματος σε μετρητά για τους κατοίκους, μέσω επιχειρήσεων που σχετίζονται με το νερό, όπως είναι οι υπηρεσίες παράδοσης.

Ο Okabe Norihiko της θυγατρικής Overseas Market Development Operation (OMDO) της Yamaha Motor, είναι υπεύθυνος για την εισαγωγή των συστημάτων YCW σε νέες τοποθεσίες. "Η ζωή αλλάζει πραγματικά όταν αλλάζει το νερό", εξηγεί. "Αυτό το έχουμε δει να συμβαίνει σε κάθε τοποθεσία και στο μέλλον, θέλω να συνεχίσω να αυξάνω τον αριθμό των οικισμών που είναι εξοπλισμένοι με YCW."
Μια δουλειά που ξεχειλίζει από τη φιλοσοφία Kando
Yamaha YCW

Χρειάζονται περίπου δύο εβδομάδες για να εγκατασταθεί μια μονάδα YCW και έτσι ο Okabe και άλλα μέλη της OMDO εργάζονται σκληρά στο εργοτάξιο, μαζί με τους κατοίκους της εκάστοτε περιοχής. Ωστόσο, αυτή η εργασία δεν είναι μια απλή διαδικασία, όπως συμβαίνει συχνά σε χώρες με πολύ ανεπτυγμένες υποδομές. Κατά την αρχική ανάπτυξη του συστήματος YCW, καμία εγκατάσταση δεν ολοκληρώθηκε σύμφωνα με τον προγραμματισμό.
“Όταν το νερό δεν μπορούσε να αντληθεί λόγω ενός αγνώστου προβλήματος που προέκυψε στην αντλία εισαγωγής, πήρα την αντλία 40 κιλών πίσω στο ξενοδοχείο και πάλευα για μέρες στην μπανιέρα, προσπαθώντας να βρω την αιτία”, σημειώνει ο Okabe. “Αντιμετωπίσαμε απρόβλεπτα ζητήματα το ένα μετά το άλλο, όπως ήταν το βούλωμα των υδραυλικών εγκαταστάσεων. Πηγαίναμε στο ποτάμι με τους ντόπιους για να επιθεωρήσουμε τη βλάβη ή εργαζόμασταν σε μεγάλο υψόμετρο στην Αιθιοπία, παλεύοντας με παθήσεις που σχετίζονται με το υψόμετρο."
Όλες οι αναμνήσεις που του έρχονται στο μυαλό αφορούν την αντιμετώπιση προβλημάτων, αλλά στο πρόσωπό του είναι εμφανής η απίστευτη ικανοποίηση που λαμβάνει από τη δουλειά του. “Αυτό συμβαίνει επειδή έχω δει τα μεγάλα χαμόγελα των χωρικών την πρώτη φορά που βγαίνει καθαρό νερό από τη βρύση, μετά από έντονη προσπάθεια και σκληρή δουλειά”. Το να τους βλέπεις να χαίρονται, να τραγουδούν και να χορεύουν, είναι μια σκηνή που ξεχειλίζει από τη φιλοσοφία Kando, προσθέτει ο Okabe.*
Σήμερα, οι δεξαμενές αποθήκευσης και άλλα εξαρτήματα των μονάδων YCW κατασκευάζονται στην Ινδονησία και εξάγονται στις χώρες προορισμού τους. “Αλλά πιστεύω ότι για να φέρουμε καθαρό νερό σε περισσότερους ανθρώπους και κοινότητες, πρέπει να δημιουργήσουμε ένα μέσο για την τοπική παραγωγή”, παραδέχεται ο Okabe. Εν ολίγοις, η τοπική παραγωγή συστημάτων YCW είναι το σημείο στο οποίο εστιάζει την προσοχή του και αυτή είναι η επόμενη πρόκληση που καλείται να αντιμετωπίσει.
*Το Kando είναι η ιαπωνική έκφραση για την ταυτόχρονη αίσθηση βαθιάς ικανοποίησης και έντονης έξαψης που νιώθει κάποιος όταν βρίσκεται μπροστά σε κάτι που έχει εξαιρετική αξία.


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αυτοκίνητα χωρίς οδηγό στους αυτοκινητόδρομους της Αγγλίας - Φόβοι για την ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών​

27ea887e6edbc027930e488f990f2997_XL.jpg


Οι δοκιμές στο δρόμο αυτοοδηγούμενων οχημάτων πρόκειται να ξεκινήσουν στο Ηνωμένο Βασίλειο το επόμενο έτος, πυροδοτώντας φόβους ότι θα μπορούσαν να θέσουν τους αναβάτες σε κίνδυνο. Σύμφωνα με το Υπουργείο Μεταφορών οχήματα, συμπεριλαμβανομένων αυτοκινήτων, πούλμαν και φορτηγών, με δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης θα μπορούν να χρησιμοποιούν τους αυτοκινητόδρομους το νέο έτος, με θα περάσουν σε ευρύτερη κυκλοφορία μέχρι το 2025.
Αυτό οφείλεται σε ένα κυβερνητικό σχέδιο που υπογραμμίζεται από μια επένδυση 100 εκατομμυρίων λιρών. Οι αξιωματούχοι ισχυρίζονται ότι θα μπορούσε να δημιουργήσει χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας στην αυτοκινητοβιομηχανία. Τα αυτόνομα οχήματα είναι στην επικαιρότητα για όλους τους λάθος λόγους τα τελευταία δύο χρόνια, ειδικά για τους τίτλους φρίκης όπου τα αυτοκίνητα έχουν χτυπήσει ακίνητους μοτοσυκλετιστές αλλά και πεζούς. Η κυβέρνηση πρόκειται να περιγράψει τους στόχους ασφαλείας που πρέπει να επιτύχουν τα αυτόνομα οχήματα πριν απελευθερωθεί η χρήση τους στους αυτοκινητόδρομους το επόμενο έτος, στόχοι που θα είναι κρίσιμοι για την ευημερία των άλλων χρηστών του δρόμου. Στις 19 Αυγούστου του τρέχοντος έτους, ο τότε Υπουργός Μεταφορών, Grant Shapps, είπε: «Τα οφέλη των αυτόνομων οχημάτων έχουν τη δυνατότητα να είναι τεράστια. Όχι μόνο μπορούν να βελτιώσουν την πρόσβαση των ανθρώπων στην εκπαίδευση και σε άλλες, ζωτικής σημασίας υπηρεσίες, αλλά η ίδια η βιομηχανία μπορεί να δημιουργήσει δεκάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας σε ολόκληρη τη χώρα. Το πιο σημαντικό είναι ότι αναμένεται να κάνουν τους δρόμους μας ασφαλέστερους μειώνοντας τους κινδύνους σφαλμάτων οδηγού σε οδικές συγκρούσεις», πρόσθεσε. «Θέλουμε το Ηνωμένο Βασίλειο να είναι στην πρώτη γραμμή της ανάπτυξης και της χρήσης αυτής της φανταστικής τεχνολογίας, και γι' αυτό επενδύουμε εκατομμύρια στην έρευνα για την ασφάλεια… για να διασφαλίσουμε ότι θα κερδίσουμε τα οφέλη που υπόσχεται αυτή η τεχνολογία».

18-autonomous_levels.jpg


Ωστόσο, οι ομάδες για τα δικαιώματα των μοτοσυκλετιστών είναι επιφυλακτικές, με την Ομάδα Δράσης Μοτοσικλέτας (MAG) να παρακολουθεί στενά τους στόχους ασφαλείας καθώς η διατύπωση της κυβέρνησης καλεί τα αυτόνομα οχήματα «να επιτύχουν ισοδύναμο επίπεδο ασφάλειας με αυτό ενός ικανού και προσεκτικού ανθρώπου οδηγού». Η MAG πιστεύει ότι πρόκειται για ένα αυθαίρετο μέτρο. Η κυβέρνηση ολοκλήρωσε πρόσφατα μια δημόσια διαβούλευση σχετικά με τις ανησυχίες των οδηγών σχετικά με τη χρήση των αυτόνομων αυτοκινήτων και η MAG θέλει να διασφαλίσει ότι οι μοτοσικλετιστές έχουν σημαντικό λόγο. Ο Colin Brown, Διευθυντής της MAG Campaigns, δήλωσε: «Ποιος αποφασίζει τι είναι ένας ασφαλής και ικανός οδηγός; Βασικά είπαμε ότι είναι ένας έξυπνος τρόπος να το δούμε. Εάν είναι κάπου κοντά στο μέσο πρότυπο, τότε αυτό δεν είναι αρκετά καλό όσον αφορά εμάς.Η θέση μας είναι ότι πρέπει να βρουν έναν τρόπο που να βασίζεται σε δεδομένα. Δεν είναι πέρα από το πνεύμα του ανθρώπου να συλλέγει μεγάλες ποσότητες δεδομένων και αν μπορούμε να δούμε στατιστικά ότι αυτά τα πράγματα αγγίζουν ένα ορισμένο επίπεδο ασφάλειας, τότε σίγουρα αυτός είναι ένας τρόπος για να το κάνουμε».

opinion-on-autonomous-cars-motorcyclists-and-culpability_1.jpg


Η AA έχει επίσης επισημάνει τις ανησυχίες, με τον πρόεδρο Edmund King να λέει: «Είναι πολύ μεγάλο άλμα από την υποβοηθούμενη οδήγηση, όπου ο οδηγός εξακολουθεί να έχει τον έλεγχο, στην αυτόνομη οδήγηση, όπου το αυτοκίνητο παίρνει τον έλεγχο. Είναι σημαντικό η κυβέρνηση να μελετήσει πώς αυτά τα οχήματα αλληλεπιδρούν με άλλους χρήστες του δρόμου σε διαφορετικούς δρόμους και μεταβαλλόμενες συνθήκες. Ωστόσο είναι το απόλυτο έπαθλο, όσον αφορά τη διάσωση χιλιάδων ζωών και τη βελτίωση της κινητικότητας των ηλικιωμένων και των ανθρώπων με κινητικές δυσκολίες που αξίζει να επιδιώξουμε». Μέχρι στιγμής δεν έχει καθοριστεί ημερομηνία για την έναρξη των δοκιμών στο δρόμο.

Πηγή: MCN
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Tom Cruise – Εξαντλητική προπόνηση ακροβατικών με μοτοσυκλέτα στη νέα του ταινία [βίντεο]​

d154e7dd1fb75d00e6bb5b11430b1bc5_XL.jpg

Όταν ολοκληρωθούν τα γυρίσματα της επόμενης ταινίας Mission Impossible ο Tom Cruise θα είναι πιθανότατα έτοιμος να τρέξει και σε αγώνες ΜΧ!
Γνωστός λάτρης της μοτοσυκλέτας, ο Tom Cruise φημίζεται για τις επικίνδυνες σκηνές που γυρνά ο ίδιος στις ταινίες του, ενώ είναι γνωστό πως επιβάλλει τη χρήση μοτοσυκλετών στα συμβόλαια που υπογράφει με τις εταιρείες παραγωγής.
Αυτόν τον καιρό Cruise γυρνά το επόμενο επεισόδιο της σειράς κινηματογραφικών ταινιών Mission Impossible (Επικίνδυνη Αποστολή) και συγκεκριμένα την 7η και 8η συνέχεια, καθώς η ταινία με τίτλο Dead Reckoning θα προβληθεί σε δύο μέρη, το πρώτο το Καλοκαίρι του 2023 και το επόμενο έναν χρόνο αργότερα.
Ο ίδιος ο πρωταγωνιστής κοινοποίησε στον λογαριασμό του στο Twitter ένα 10λεπτο βίντεο από τα γυρίσματα που γίνονται στη Νορβηγία, στα οποία μας προσφέρει μια ενδελεχή ματιά στην προετοιμασία των μοτοσυκλετιστικών ακροβατικών που εκτελεί ο ίδιος και συγκεκριμένα εστιάζει σε μια πολύ απαιτητική σκηνή κατά την οποία πηδά σε γκρεμό με μια ΜΧ μοτοσυκλέτα για να την αφήσει και να συνεχίσει με αλεξίπτωτο.
Για να προετοιμαστεί για την εκτέλεση των stunts ο Cruise αρχικά είναι αρχίσει να προπονείται σε ειδικά κατασκευασμένο χώρο στην Αγγλία, ενώ τώρα έστησε μια πίστα ΜΧ στην τρέχουσα περιοχή των γυρισμάτων, καθώς οι συντελεστές της ταινίας αποκαλύπτουν πως τα τελευταία δύο χρόνια ο ηθοποιός έχει γράψει πάνω από 13,000 άλματα στην πίστα και περισσότερες από 500 πτώσεις με αλεξίπτωτο από ελικόπτερο προκειμένου να αποκτήσει τη σιγουριά που απαιτείται για να εκτελέσει τις σκηνές ο ίδιος, χωρίς κασκαντέρ.
Δείτε στη συνέχεια το βίντεο που ο ίδιος έδωσε στη δημοσιότητα, κερδίζοντας αν μη τι άλλο τον σεβασμό μας για τους κινδύνους στους οποίους υποβάλλει τον εαυτό του - στα 61 του χρόνια - χωρίς να υπάρχει καμιά άλλη ανάγκη πλην της προσωπικής του για αδρεναλίνη.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Όταν ο Πελέ συνεργάστηκε με την Honda​

Συμμετείχε στην διαφημιστική καμπάνια του CG125​


Ο θρύλος του ποδοσφαίρου και για πολλούς ο καλύτερος ποδοσφαιριστής όλων των εποχών είχε συμβάλει στην εδραίωση της Honda στην Βραζιλία, συμμετέχοντας μεταξύ άλλων στην καμπάνια του CG125
Οι επαγγελματίες αθλητές «απαγορεύεται» να οδηγούν δίκυκλα και αυτό είναι κάτι που προβλέπεται στους όρους του συμβολαίου τους. Όμως εταιρείες όπως η Honda κατά το παρελθόν συνεργάστηκαν και με ποδοσφαιριστές. Ο ίδιος ο Soichiro Honda ζήτησε από τον Πελέ να γίνει πρεσβευτής της Honda στην χώρα της Λατινικής Αμερικής. Στην συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών προβλέπονταν τα εγκαίνια του εργοστασίου της Honda στο Manaus και η συμμετοχή στην προώθηση της πρώτης μοτοσυκλέτας που θα έβγαινε από την γραμμή παραγωγής. Της CG125 η οποία κυκλοφόρησε και στην Ελλάδα.
Οι Βραζιλιάνοι λάτρεψαν την «μοτοσυκλέτα του Πελέ» και οι πωλήσεις ήταν χιλιάδες.
Honda Pele 3

Το CG125 που παρουσιάστηκε το 1976 ήταν μια απλή μοτοσυκλέτα, με τετράχρονο, μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα 124 κ.εκ. που απέδιδε 11 ίππους. Το μοντέλο παράγεται ακόμα και σήμερα από την Atlas Honda που έχει έδρα στο Καράτσι του Πακιστάν και εξάγεται στην Σρι Λάνκα, στο Αφγανιστάν και στο Μπαγκλαντές.

Πηγή: InMoto
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Σοκ στον μηχανοκίνητο αθλητισμό - Νεκρός ο Ken Block σε δυστύχημα με snowmobile​

O Ken Block έφυγε σε ηλικία 55 ετών μετά από δυστύχημα με snowmobile στη Γιούτα των ΗΠΑ.​

b5a05d23cbb29b5e9858fa7b5c0770de_XL.jpg

O Ken Block δεν είναι πια εδώ. Σκοτώθηκε σε ένα σοκαριστικό δυστύχημα με snowmobile στη Γιούτα των ΗΠΑ. Η είδηση για το θάνατο του 55χρονου οδηγού ανακοινώθηκε επίσημα από την ομάδα του, αφήνοντας άφωνους τους χιλιάδες φίλους του ανά τον κόσμο.
«Με τη βαθύτατη λύπη μας μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι ο Ken Block απεβίωσε σήμερα σε ατύχημα με snowmobile», ανέφερε η ομάδα του Hoonigan Racing σε ανακοίνωση που αναρτήθηκε στο Instagram τη Δευτέρα. «Ο Κen ήταν ένας οραματιστής, ένας πρωτοπόρος, ένα είδωλο. Και το πιο σημαντικό, ένας πατέρας και σύζυγος. Θα μας λείψει απίστευτα», σημειώνει.

Το δυστύχημα συνέβη στην Γιούτα. Το τοπικό γραφείο του σερίφη δήλωσε ότι ο Block οδηγούσε σε μια απότομη πλαγιά όταν το snowmobile του αναποδογύρισε και προσγειώθηκε πάνω του.
«O θάνατός του ήταν ακαριαίος και ήταν συνέπεια των πολύ σοβαρών τραυμάτων που υπέστη», αναφέρει το γραφείο του σερίφη.

Έχοντας ξεκινήσει την καριέρα του στους αγώνες ράλι το 2005, ο Block ανακηρύχθηκε «Rookie of the Year» στο πρωτάθλημα Rally America. Αγωνίστηκε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και κέρδισε πολλά μετάλλια στο Rallycross στα X Games.
Ήταν επίσης συνιδρυτής της εταιρείας αθλητικών ειδών DC Shoes και παραγωγός της σειράς Gymkhana. Η σειρά συγκέντρωσε εκατομμύρια προβολές στο YouTube.
Το 2016 εμφανίστηκε σε ένα επεισόδιο του Top Gear του BBC, κάνοντας βόλτες στο Λονδίνο με τον ηθοποιό και παρουσιαστή Matt LeBlanc.


 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Βγάζει άδεια στις ΗΠΑ η πρώτη ιπτάμενη μοτοσυκλέτα!​

748d1fef40279cc41f03502d3740939a_XL.jpg

Η JetPack Aviation έχει ξεκινήσει τη διαδικασία πιστοποίησης του ιπτάμενου πρωτοτύπου Speeder Ρ2.
Όπως αποκαλύπτει το όνομά της, η JetPack Aviation ασχολείται με την κατασκευή ατομικών πτητικών συσκευών (jetpack) εδώ και αρκετά χρόνια, αλλά το νέο της παιχνίδι είναι αυτό που θα τρελάνει κόσμο.
Το Speeder είναι ένα ιπτάμενο όχημα κάθετης απογείωσης και προσγείωσης (VTOL) που βασίζεται σε οκτώ μικρές τουρμπίνες για να πετάξει και εμφανίστηκε στην επικαιρότητά μας πριν από τρία χρόνια. Έκτοτε τα πρωτότυπα της JetPack έχουν γράψει αμέτρητες ώρες δοκιμών και πλέον έχουν μπει στην τελική ευθεία για την εμπορική τους χρήση – η οποία θα γίνει μέσω της εταιρείας Mayman Aerospace, του ιδιοκτήτη της JetPack Aviation, David Mayman.
Το Speeder P2 σχεδιάζεται να λειτουργήσει είτε ως αυτόνομο όχημα ή ως επανδρωμένο με έναν αναβάτη, σε μια θέση οδήγησης που θυμίζει πολύ μοτοσυκλέτα.
Οι αυτόνομες, τηλεκατευθυνόμενες χρήσεις του είναι αυτές που έχουν προσελκύσει επενδυτικά κεφάλαια, καθώς μπορεί να έχει πολλές χρήσιμες εφαρμογές, είτε από τον στρατό, ή από πολιτικές υπηρεσίες όπως η πυροσβεστική, αλλά και ιδιωτικές χρήσεις όπως είναι η μεταφορά αγαθών σε δυσπρόσιτους προορισμούς.
Speeder P2 Hero
Ένα από τα μεγάλα του προσόντα είναι η μεταφορική του ικανότητα, καθώς εκτιμάται πως μπορεί να κουβαλήσει περίπου το διπλάσιο του βάρους του, ενώ ο στρατός σίγουρα εντυπωσιάζεται από το γεγονός πως μπορεί να ταξιδέψει με ταχύτητα που ξεπερνά τα 600 km/h (!) σε ύψος έως 100 μέτρα, στοιχείο που του δίνει ένα σημαντικό πλεονέκτημα αφού δε μπορεί να ανιχνευτεί από ραντάρ και είναι πολύ δύσκολο να καταρριφθεί.
Παράλληλα, η χρήση του ως όχημα ιδιωτικής χρήσης προβλέπει ταχύτητα κίνησης έως 100 km/h σε ύψος έως 100 μέτρα, με αυτονομία από μισή ως μια ώρα. Οι σχεδιαστές του λένε πως θα μπορούσε εύκολα να ρυθμιστεί για ταχύτητες της τάξης των 400 km/h, αλλά προκύπτουν ζητήματα αεροδυναμικής αντίστασης για τον αναβάτη που μάλλον θα περιορίσουν πολύ την ταχύτητα πτήσης του Speeder.
Στην ΙΧ εφαρμογή του το Speeder θα χρησιμοποιεί τις τέσσερεις από τις οκτώ τουρμπίνες του, κρατώντας τις υπόλοιπες ως ασφάλεια, σε περίπτωση που παρουσιαστεί βλάβη στον αέρα σε κάποια τουρμπίνα.
Speeder P2 Cargo
Αυτή τη στιγμή η Mayman Aerospace έχει καταθέσει τα απαραίτητα έγγραφα για να λάβει πιστοποίηση από την αρμόδια αμερικανική υπηρεσία FAA, σε μια διαδικασία που κινείται πάντως αναμενόμενα αργά, δεδομένου ότι “αυτό είναι ένα πολύ διαφορετικό ζώο απ’ ο,τιδήποτε έχει συναντήσει ξανά η FAA,” όπως δήλωσε σχετικά ο Mayman.
Σε πρώτη φάση η ζητούμενη πιστοποίηση στοχεύει στην κατηγορία Ultralight και, εφόσον την αποκτήσει, θα έχει δυνατότητα μεταφοράς μόνο ενός ατόμου.
Αν και η διαδικασία προβλέπεται να διαρκέσει μερικά χρόνια, η Mayman Aerospace έχει αρχίσει να δέχεται προπαραγγελίες, στην τρυφερή τιμή των 381,000 δολαρίων ΗΠΑ.
Δείτε το στην ιστοσελίδα της εταιρείας, καθώς και στο παρακάτω διαφημιστικό βίντεο.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ινδία – Εντοπίστηκαν πάνω από 2,400 πλαστά ανταλλακτικά Honda​

e230301f642617f34df7213cdd96e04e_XL.jpg

H Honda Ινδίας ανακοίνωσε το εύρημα που έγινε σε μεγάλο μαγαζί της πόλης Pune σε συνεργασία με την αστυνομία της χώρας.

Ανταλλακτικά σε συσκευασία με ψευδή ένδειξη ‘Honda Genuine Parts’ κατασχέθηκαν από την επιχείρηση M/S Bhagwati Automobiles στην
πόλη Pune μετά από έφοδο της αστυνομίας στις αποθήκες της στις 25 Νοεμβρίου 2022.
Πρόκειται για μια συλλογή “γνήσιων” ανταλλακτικών Honda που μετρά πάνω από 2,400 κομμάτια αξίας αρκετών χιλιάδων ευρώ και περιλαμβάνει από φίλτρα αέρα ως πιστόνια και κυλίνδρους.

Μετά την έφοδο συνελήφθη και ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης, Devendra Shah, καθώς και ο διευθυντής της Chetan Bora.
Η διακίνηση πλαστών ανταλλακτικών μασκαρεμένων ως γνήσια έχει πάρει διαστάσεις επιδημίας στην Ινδία, καθώς η τοπική αντιπρόσωπος εξηγεί πως μόνο στη διάρκεια του 2022 κατασχέθηκαν περισσότερα από 27,000 ανταλλακτικά-μαϊμούδες, αξίας δεκάδων χιλιάδων ευρώ, σε διάφορες πόλεις της Ινδίας: Pune, Bangalore, New Delhi, Ghaziabad, Malda. Η συγκεκριμένη μπάζα ωστόσο ήταν η μεγαλύτερη της χρονιάς.

Πηγή: Indian Autos Blog
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Δύο νέα μοντέλα Kawasaki έρχονται την 1η Φεβρουαρίου​

a661b5d66a9923bf0022c7f38e2ec759_XL.jpg

Η αμερικανική αντιπροσωπεία της Kawasaki ετοιμάζεται για αποκαλυπτήρια την πρώτη μέρα του Φλεβάρη.
Μπορεί το κύμα των νέων μοντέλων 2023 να έχει ουσιαστικά σκάσει γύρω το περασμένο Φθινόπωρο, πέριξ των δύο μεγάλων εκθέσεων Intermot (Οκτώβριος) και EICMA (Νοέμβριος), αλλά στην εποχή των διαδικτυακών παρουσιάσεων οι παλιές νόρμες έχουν πρακτικά εκλείψει και οι ροές νέων μοντέλων συνεχίζονται καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Η Kawasaki USA προλογίζει με μια σεμνή και ουδόλως αποκαλυπτική φωτογραφία την παρουσίαση τεσσάρων νέων μοντέλων για την αμερικανική αγορά την Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου στις 16.00 (ώρα Ελλάδας).
Το μόνο που μπορεί κανείς να συμπεράνει από την εικόνα είναι πως τα δύο μοντέλα προφανέστατα αφορούν τη θάλασσα (jet ski), ενώ τα άλλα δύο είναι δίχως αμφιβολία μοτοσυκλέτες, πιθανότατα δρόμου αν κρίνουμε από το ύψος και το ένα πίσω λάστιχο που αχνοφαίνεται.
hi 23MY 0321 0322 STYLING1
Kawasaki Z EV και Ninja EV
Το ποιόν τους ωστόσο παραμένει μυστήριο, καθώς όλα τα νέα μοντέλα 2023 που έχουμε δει στην Ευρώπη έχουν παρουσιαστεί και στις ΗΠΑ, οπότε μιλάμε μάλλον για κάτι νέο. Επίσης, η επιλογή της ώρας, στις 6 το πρωί (τοπική), υπονοεί μοντέλα παγκόσμιου ενδιαφέροντος, σε διαφορετική περίπτωση η λογική (και η συνήθης πρακτική) λέει πως η επιλογή της ώρας συμπίπτει με χρόνο που ο περισσότερος κόσμος είναι συνδεδεμένος ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη επικοινωνιακή κάλυψη.
Προγραμματίζοντας την παρουσίαση σε μια τόσο αφιλόξενη ώρα για το κοινό των ΗΠΑ μας κάνει να υποπτευόμαστε πως το ενδιαφέρον δε θα είναι αμιγώς αμερικανικό, αλλά παγκόσμιο.
Τώρα, ως προς το τι να περιμένουμε δύσκολα μπορεί κανείς να μαντέψει. Ήδη τα σχόλια κοινού και Τύπου μιλούν για το τετρακύλινδρο ZX-4R που ακόμη παραμένει στη σφαίρα της φημολογίας, ενώ εμείς θα δίναμε περισσότερες πιθανότητες στα, επίσης αναμενόμενα, ηλεκτρικά μοντέλα, και δη το ζεύγος των Ζ EV και Ninja EV, αμφότερα προδιαγραφών Α1.

Πηγή: Kawasaki USA
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Στη Νάπολη οι φανατικοί κουρεύονται πάνω στην μοτοσυκλέτα​

Το πιο γρήγορο κούρεμα​




Όσοι ζουν στην πόλη Capodimonte, κοντά στη Νάπολη και δεν θέλουν να αποχωρίζονται την μοτοσυκλέτα τους ούτε όσο κουρεύονται, υπάρχει λύση

Αυτό είναι το κομμωτήριο που φροντίζει την κόμη σας όσο εσείς βρίσκεστε πάνω στην μοτοσυκλέτα σας. Τέλος οι άνετες πολυθρόνες. Μόνο Africa Twin και Tenere.
Δείτε το video εδώ

Πηγη https://2wo.gr
 
Top Bottom