Χωμάτινα νέα & άλλα σχόλια

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πίστα Μεγαλόπολης: Μνημόνιο για την δημιουργία κέντρου μηχανοκίνητου αθλητισμού​

Το επόμενο λογικό βήμα

99d1b096729a137d6f32292b6d1f499d_XL.jpg

Η πίστα της Μεγαλόπολης έχει ήδη υποδεχθεί αγώνες παγκοσμίου επιπέδου της FIM και χωρίς αμφιβολία είναι μία από της καλύτερες και πιο εντυπωσιακές πίστες Motocross της Ευρώπης, τόσο για τους θεατές, όσο και για τους ίδιους τους αγωνιζόμενους που απολαμβάνουν κάθε μέτρο της διαδρομής της. Έως τώρα η χρήση αυτής της πίστας δεν ήταν εύκολη για το ευρύ κοινό, ούτε καν για τους αγωνιζόμενους, καθώς πέραν της περιόδου που διαρκούσαν οι αθλητικές διοργανώσεις οι πύλες της παρέμεναν ουσιαστικά κλειστές, διότι ο χώρος που βρίσκεται η πίστα είναι ιδιοκτησία της ΔΕΗ ΑΕ. Ωστόσο θα μεταβιβαστεί στην εταιρεία ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΕ του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, η οποία στη συνέχεια και μέσω Προγραμματικής Σύμβασης που θα συνυπογραφεί, θα συνεργασθεί με την Περιφέρεια Πελοποννήσου και το Υφυπουργείο Αθλητισμού για την κατασκευή των νέων εγκαταστάσεων.
Τώρα όμως έρχεται έναν νέο Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ του Υφυπουργείου Αθλητισμού και της Περιφέρειας Πελοποννήσου που έχει στόχο την μεταμόρφωση αυτής της πανέμορφης πίστα, από έναν απλό τόπο διεξαγωγής αγώνων Motocross σε έναν πολυχώρο δραστηριοτήτων για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Μέσα σε αυτό περιλαμβάνονται τόσο οι αγωνιστικές δραστηριότητες, όσο και δραστηριότητες που αφορούν την εκπαίδευση,

Για να γίνει αυτό πραγματικότητα απαιτείται μια σειρά από ενέργειες του συνόλου του κρατικού μηχανισμού, ώστε όχι μόνο να εξασφαλιστούν οι πόροι για την αναβάθμιση και στην προσαρμογή του χώρους γύρου από την πίστα, αλλά και την μονιμότητα των απαιτούμενων πόρων ώστε να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία της. Συγκεκριμένα το Μνημόνιο περιλαμβάνει στις ακόλουθες ενέργειες από την μεριά του Υφηπουργείου Αθλητισμού και της Περιφέρειας Πελοποννήσου:


Με το Μνημόνιο Συνεργασίας, το Υφυπουργείο Αθλητισμού, αναλαμβάνει:
  • να εξετάσει τη δυνατότητα χρηματοδότησης Μελετών και Έργων κατασκευής ή/και ανακαίνισης της πίστας, μέσω της ένταξής τους σε προγράμματα χρηματοδότησης,
  • να εξετάσει την υπογραφή απαιτούμενων προγραμματικών συμβάσεων για την εκπόνηση των Μελετών και τη διενέργεια των παραπάνω Έργων, με την Περιφέρεια ή άλλον αρμόδιο φορέα,
  • να αξιοποιήσει τη συγκεκριμένη πίστα για την ανάπτυξη του μηχανοκίνητου αθλητισμού, με την φιλοξενία μεγάλων διοργανώσεων (εθνικών, ευρωπαϊκών, διεθνών) όλων των ηλικιακών κατηγοριών και με την διοργάνωση πλήθους δράσεων για το ευρύ κοινό, σχετικά με την εκμάθηση μηχανοκίνητων αθλημάτων, οδηγικής συμπεριφοράς κλπ.,
  • να συνεργάζεται με την Περιφέρεια Πελοποννήσου, στηρίζοντας ενεργά τις πρωτοβουλίες της για την ανάπτυξη του αθλητισμού στην περιοχή και να συνδράμει στην πρωτοβουλία ανάδειξής της ως αθλητικού προορισμού, υψηλών προδιαγραφών, με διοργανώσεις ποικίλων αθλητικών και εν γένει πολιτιστικών γεγονότων.

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου, μέσω του Μνημονίου Συνεργασίας, αναλαμβάνει:
  • τη συντήρηση της έκτασης, μετά την υπογραφή της Προγραμματικής Σύμβασης με τη ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΕ,
  • να συνεργάζεται με το Υφυπουργείο Αθλητισμού για την αξιοποίηση της πίστας, εξετάζοντας τη δυνατότητα χρηματοδότησης ή συν-χρηματοδότησης Έργων κατασκευής ή ανακαίνισής της,
  • να συνδράμει την ΓΓΑ στη διεξαγωγή ή διεκδίκηση οποιασδήποτε αθλητικής διοργάνωσης, ιδίως σχετικά με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Πηγη www.motomag.gr
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.389
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Είναι όντως πιστάρα και έχει πολλά και κοντινά σημεία να παρακολουθείς.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Δείτε πως προετοιμάζονται οι αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος Motocross MXGP​

VIDEO: Δείτε πως προετοιμάζονται οι αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος Motocross MXGP
Ένα εντυπωσιακό βίντεο που μας δείχνει όλη την διαδικασία για το πως η οργάνωση (με άρωμα Ελληνικό) προετοιμάζει όλο το σκηνικό για έναν αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος Motocross MXGP.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Γαλλία – Θανατηφόρα σύγκρουση δύο αναβατών σε προπόνηση​

84eaefc6ddde6cae1371f6a416177bed_XL.jpg

Ένας 38χρονος αναβάτης σκοτώθηκε στην αμμώδη πίστα ΜΧ της πόλης Loon Plage κατά την προπόνηση για το γαλλικό πρωτάθλημα Les Sables.
Στις 9 το πρωί της Κυριακής, 4 Δεκεμβρίου 2022, οι πύλες της αμμώδους πίστας ΜΧ Circuit Bernand-Gouvart στην πόλη Loon Plage στη βορειοδυτική Γαλλία, στην ατλαντική ακτογραμμή μεταξύ Καλέ και Δουνκέρκης, άνοιξαν για ένα σημαντικό αριθμό αναβατών που προπονούνται ενόψει του τέταρτου αγώνα για το Γαλλικό Πρωτάθλημα Άμμου (Championnat de France des Sables).
Μόλις 20 λεπτά αργότερα, ωστόσο, ένας αναβάτης (που δεν κατονομάζεται, μα περιγράφεται ως Γάλλος που ζούσε στην Ελβετία) έπεσε στην προσγείωση από ένα πολύ γρήγορο άλμα, ενώ άλλος αναβάτης που τον ακολουθούσε εκείνη τη στιγμή βρισκόταν στον αέρα, ανίκανος να αντιδράσει.
Το μοιραίο δεν αποφεύχθηκε και δυστυχώς ο 38χρονος έχασε τη ζωή του πριν καν προλάβει να διακομιστεί στο νοσοκομείο. Ο έτερος εμπλεκόμενος αναβάτης τραυματίστηκε ελαφρά στον καρπό του χεριού του.
Το μοιραίο αυτό συμβάν ήρθε μόλις δύο μήνες μετά το προηγούμενο, όπου ένας 20χρονος Γάλλος είχε σκοτωθεί με παρόμοιο τρόπο στη διάρκεια προπόνησης, ενώ και παλιότερα, το 2009, στην ίδια πίστα είχε χάσει τη ζωή του ο δις νικητής του Enduropale du Touquet (Τουκέ), Timotei Potisek.
Το πρόβλημα δεν είναι εύκολο να λυθεί, όπως εξηγεί ο διευθυντής της πίστας Franck Duflou, ανακοινώνοντας και το προσωρινό της κλείσιμο ώσπου να ολοκληρωθούν οι απαραίτητες διαδικασίες και έρευνες για το ατύχημα.
“Ακόμη και με 50 άτομα προσωπικό μέσα στην πίστα δε θα είχαμε αποφύγει αυτήν την τραγωδία. Είναι αδύνατον να απαγορεύσεις στους αναβάτες που προπονούνται για αγώνα να μην ακολουθούν ο ένας τον άλλο από πολύ κοντά. Αν θέλουμε πρόοδο, δυστυχώς πρέπει να δεχτούμε αυτό το ρίσκο.
“Ξέρετε, μετά τον θάνατο του Timotei Potisek μου πήρε 10 χρόνια να ξανακαβαλήσω μοτοσυκλέτα. Σήμερα κάνουμε πολλή δουλειά στον τομέα της ασφάλειας. Τα σαββατοκύριακα και τις μέρες που έχουμε περισσότερο κόσμο φέρνουμε δύο ασθενοφόρα και τον μέγιστο αριθμό προσωπικού ασφαλείας μέσα στην πίστα. Σήμερα είχαμε έξι ανθρώπους, συν εμένα πάνω σε ένα 4x4. Τώρα, αν κλείσουμε την πίστα, κάτι που δεν επιθυμώ, από πλευράς ασφάλειας τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα γιατί πλησιάζει το Enduropale και θα έχουμε αναβάτες να προπονούνται έξω στους αμμόλοφους ανάμεσα σε πεζούς."

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Triumph Racing στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SuperMotocross​

Μετά το MXGP η ομάδα θα πάρει μέρος στα Πρωταθλήματα των Η.Π.Α.​




Στις 26 Σεπτεμβρίου ανακοίνωσε τη συμμετοχή της στο MXGP και σήμερα, 14 Δεκεμβρίου η Triumph «έδωσε τα χέρια» με τους διοργανωτές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος SuperMotocross
Η Triumph μετά το Πρωτάθλημα Moto2 και το WorldSSP, διευρύνει τις δραστηριότητες της και στους off road αγώνες. Απ’ ότι φαίνεται οι Βρετανοί ρίχνουν το βάρος στο MX. Η νεοσύστατη εργοστασιακή ομάδα Triumph Racing, με σύμβουλο τον κορυφαίο όλων των εποχών στο Supercross και το Motocross, Ricky Carmichael και μια έμπειρη ομάδα μάνατζερ "στο τιμόνι" θα συμμετέχει στα Πρωταθλήματα που διεξάγονται στις Η.Π.Α. με τις νέες τετράχρονες μοτοσυκλέτες που εξελίσσονται.
Η νέα Triumph Racing Factory Team θα συμμετέχει με τετράχρονες μοτοσυκλέτες 250 κ.εκ. στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SuperMotocross 2024, το οποίο αποτελείται από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Monster Energy Supercross και το Πρωτάθλημα Pro Motocross, με τρεις γύρους SuperMotocross στο τέλος της σεζόν. Για τη σεζόν 2025, η Triumph θα συμμετέχει και με μοτοσυκλέτα 450cc στους παραπάνω θεσμούς.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Έτοιμο για αγώνες το ηλεκτρικό Honda CR!​

Σε συνεργασία με την Mugen​


Το 2019 η Honda αιφνιδίασε τους πάντες παρουσιάζοντας στο Σαλόνι του Τόκιο μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα MX στα πλαστικά της οποίας υπήρχαν τα γράμματα "CR"

Η Honda έχει τεράστια παράδοση στο Motocross παρουσιάζοντας το πρώτο της CR το 1973 (CR250M Elsinore).
Honda electric MX 1

Τα δίχρονα «καθαρόαιμα» CR έφταναν μέχρι τα 500 κ. εκ. ενώ από το 2002 και έπειτα προστέθηκαν στην γκάμα τα τετράχρονα CRF (450 και 250 κ. εκ.).
Και απ' ότι φαίνεται δεν απέχουμε πολύ από το λανσάρισμα των ηλεκτρικών CR.
Προς το παρόν αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε το 2019 και έκανε κάποιους γύρους επίδειξης σε αγώνες του Ιαπωνικού Πρωταθλήματος Motocross, βρίσκεται στην τελική φάση ανάπτυξης και μέσα στο 2023 αναμένεται να το δούμε να λαμβάνει μέρος στις πίστες του νεοσύστατου Πρωταθλήματος FIM E-Xplorer World Cup.
Mugen

Η μοτοσυκλέτα έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την Mugen, την εταιρεία που ίδρυσε το 1973 ο γιος του Soichiro Honda, Hirotoshi και η οποία τα τελευταία χρόνια ειδικεύεται στην ανάπτυξη ηλεκτροκινητήρων και μπαταριών.
Μάλιστα, η Mugen έχει παρουσιάσει στο πρόσφατο παρελθόν το δικό της πρωτότυπο MX με την ονομασία E.Rex που βασίζεται στο CRF, όπως επίσης και το ηλεκτρικό Superbike Mugen Shinden που κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια στην κατηγορία του στο Isle of Man TT.
Πληροφορίες για την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα και την χωρητικότητα των μπαταριών του ηλεκτρικού CR προς το παρόν δεν υπάρχουν.
Από τις φωτογραφίες, πάντως, διακρίνονται δυο μικρά ψυγεία που βοηθούν στην ψύξη του κινητήρα στο εμπρόσθιο μέρος της μοτοσυκλέτας. Γίνεται, επίσης, αντιληπτό ότι η μοτοσυκλέτα δεν έχει συμπλέκτη ούτε λεβιέ ταχυτήτων (όσο κι αν δείχνει παράξενο κάποιες ηλεκτρικές έχουν), ενώ ο χειρισμός του πίσω φρένου γίνεται με το πόδι και όχι με το χέρι μέσω μανέτας - λύση που συναντούμε συχνά σε ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες. Στο τιμόνι υπάρχουν δυο κομβία μέσω των οποίων πιθανότατα ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να αλλάξει χαρτογράφηση.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Andrea Dovizioso - Ανέλαβε τη διαχείριση της πίστας MX 04 Park - Monte Coralli​

Για τα επόμενα 22 χρόνια
Andrea Dovizioso Park 04 Monte Coralli Faenza


Ο πρώτην πιλότος του MotoGP και λάτρης του Motocross, Andrea Dovizioso, είναι πλέον υπεύθυνος διαχείρισης της πίστας MX "Monte Coralli" της Faenza -στην καρδιά της “Motor Valley”-, η οποία από εδώ και πέρα θα είναι γνωστή και ως 04 Park.
Η εταιρεία RPM, που ανήκει στον “Desmo Dovi” αγόρασε τα δικαιώματα για τη χρήση της πίστας Motocross Monte Coralli, ενώ ο Dovizioso σκοπεύει να την ανακαινίσει πλήρως, χάρη και στους πόρους από το πακέτο χρηματοδότησης “PNRR Sport e Inclusione - Cluster 3”, που η FMI (Federazione Motociclistica Italiana, ήτοι η Ιταλική Ομοσπονδία Μοτοσυκλέτας) επέλεξε να απονείμει στην πίστα. Παράλληλα, στο 04 Park θα δημιουργηθούν και νέες εγκαταστάσεις της FMI αφιερωμένες στην off-road οδήγηση.

Στην ανακαίνιση, που θα ξεκινήσει στις αρχές του 2023, περιλαμβάνονται νέες κτηριακές εγκαταστάσεις, νέες υπηρεσίες φιλοξενίας, αλλά και νέα πίστα ΜΧ, με κορυφαία στάνταρ για αναβάτες όλων των επιπέδων.
Μεταξύ άλλων ο Andrea Dovizioso δήλωσε: “αυτό είναι ένα όνειρο που είχα εδώ και χρόνια, με μια πίστα (Monte Coralli) που ήταν πάντα σημείο αναφοράς για μένα -πέρα από το ότι ήταν δίπλα στο σπίτι μου. Το μέρος είναι πραγματικά μεγάλο, και θα ήθελα να γίνει ένα κέντρο για τους φίλους της off-road οδήγησης, εκεί όπου θα μπορούν να συναντηθούν, να μοιραστούν εμπειρίες και να διασκεδάσουν. Θα οργανώσουμε event και θα οργανώσουμε αγώνες. Θα μπορείς να έλθεις στην πίστα είτε για να οδηγήσεις, είτε για να περάσεις όμορφα και διαφορετικά σε έναν χώρο που θα φτιαχτεί με πάθος.”
Στις εγκαταστάσεις του 04 Park - Monte Coralli θα συνυπάρχουν πίστα Motocross, πίστα Mini Cross και Pump Track

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ΛΕ.Μ.Μ Εntouring Motoclub - 7ο Εnduro Festival​

2ae05472f289acacbf9198b065c42426_XL.jpg

Μετά από τρία χρόνια αποχής, μετά τη συνένωση των δύο λεσχών μοτοσυκλέτας στα Μέγαρα, το κορυφαίο event στον χώρο του enduro επιστρέφει καλύτερο από ποτέ την Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2023
Η τοποθεσία διεξαγωγής και εκκίνησης, θα είναι και φέτος, το γνωστό σε όλους πλέον ''My friends", οδός Στρατήγη 42, έναντι του 5ου Δημοτικού σχολείου Μεγάρων.

Στον χώρο θα υπάρχουν stands και τέντες, με τις κορυφαίες εταιρείες του χώρου, όπως και είδη εξοπλισμού αναβάτη και αξεσουάρ.

Περί Enduro βόλτας.
  • Οι δηλώσεις συμμετοχής θα γίνονται αυθημερόν, στην τοπική γραμματεία και όχι ηλεκτρονικά, με την υπογραφή σχετικής υπεύθυνης δήλωσης, από τις 08.15 πμ.
  • Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα είκοσι (20) ευρώ, ενώ θα παρέχεται και αναμνηστικό μπλουζάκι καθώς και διακριτικό αυτοκόλλητο της διοργάνωσης.
  • Οι αναβάτες θα εκκινούν ελεύθερα, από ώρα 09.00 πμ έως 10.30 πμ, αφού έχουν διεκπερεώσει τα διαδικαστικά και αφού έχουν παραδώσει το ατομικό δοχείο καυσίμου, στο ανάλογο όχημα ανεφοδιασμού.
  • Το σημείο ανεφοδιασμού θα βρίσκεται στο 45ο χιλιόμετρο της διαδρομής, ενώ η συνολική διαδρομή θα είναι άνω των 75+ χιλιόμετρα, με εναλλαγές στο τερέν-έδαφος, με νέα και παλιά μονοπάτια , τα οποία ελπίζουμε να μείνουν αξέχαστα στον κάθε αναβάτη.
  • Σε ολόκληρη τη διαδρομή θα υπάρχουν ευδιάκριτα σήματα κατεύθυνσης καθώς και κορδέλες σήμανσης διαδρομής.
  • Επίσης στην διαδρομή θα υπάρχουν Σ.Ε.Δ. Σημεία διαφυγής-επιστροφής (προς το σημείο εκκίνησης) καθώς και πόρτες.
  • Οι άνθρωποι της λέσχης θα βρίσκονται σε καίρια σημεία της διαδρομής, πρόθυμοι να βοηθήσουν εάν και όταν χρειαστεί.
  • Η διαδρομή θα αποτελείται από 90% μονοπάτι, με βαθμό δυσκολίας 6/10, με ελάχιστο δασικό και ασφάλτινο δίκτυο - οδόστρωμα.
Απαραίτητες προϋποθέσεις συμμετοχής είναι ο πλήρης εξοπλισμός ασφαλείας αναβάτη (αυτονόητο!) και η καλοσυντηρημένη μοτοσυκλέτα.

Επισημαίνουμε ότι οι αναβάτες θα πρέπει να βρίσκονται σε εύλογο χρονικό διάστημα, στον χώρο της εκκίνησης, πριν ακόμα ξεκινήσουν οι μοτοσυκλέτες ελέγχου (σκούπες).

Επίσης για τους συμμετέχοντες που ίσως καθυστερήσουν, γνωστοποιούμε ότι η διαδρομή θα κλείσει σε κάποιο κομβικό σημείο της και θα γίνεται αναγκαστική επιστροφή από κεντρική (ασφάλτινη) διαδρομή.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ:

Θα παρακαλούσαμε τους επισκέπτες με οχήματα αναβατών και τρέιλερ να προσέξουν πολύ για το πού θα παρκάρουν τα οχήματα τους, έτσι ώστε να μην ενοχλήσουμε τους τοπικούς κατοίκους, καθώς και την κυκλοφορία άλλων οχημάτων.

Μένουμε συντονισμένοι για ότι νεότερο.
ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ.
ΕΚ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

H Aprilia επιστρέφει στους off road αγώνες με το Tuareg​

Rally ξανά μετά από 13 χρόνια​



Η εταιρεία του Noale είχε να «πατήσει χώμα» σε αγώνες Rally από το 2010,. αλλά τώρα είναι έτοιμη να πλοηγηθεί ξανά σε ερήμους με το Tuareg 660
Δεν πρόκειται για κίνηση εντυπωσιασμού και αυτό φάνηκε από την βαρύτητα που δίνει το αγωνιστικό τμήμα της Aprilia. Στην παρουσίαση που έγινε στην μεγάλη έκθεση Motor Bike Expo στη Βερόνα, ήταν εκεί και το «μεγάλο αφεντικό». Ο Massimo Rivola που παρουσίασε το πρόγραμμα «Back to Africa». «Μετά τα πρωταθλήματα SP 250 και το RS 660 Trophy, που στην ουσία αναζητούμε νέα ταλέντα, ξεκινάμε ένα εντελώς διαφορετικό project με το Tuareg 660. Ένα ακόμη σημάδι για ένα αγωνιστικό τμήμα που εξελίσσεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια, φτάνοντας σε αποτελέσματα που δεν είχε πετύχει ποτέ η Aprilia».
aprilia tuareg 660 racing 2

Το 2023 δύο αγωνιστικά Tuareg 660 θα συμμετέχουν στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Motorally, ενώ δεν αποκλείεται να τα δούμε και σε διεθνείς αγώνες Rally, στους οποίους επιτρέπεται η συμμετοχή τέτοιου είδους μοτοσυκλετών. Να θυμίσουμε πως η Triumph με το Tiger 900 Rally και η Yamaha με το Tenere 700 έχουμε αποδείξει πως είναι αξιόμαχες και σε περιβάλλον αγώνων.
Αναβάτες θα είναι ο πολύπειρος Jacopo Cerutti, με τίτλους στο Πρωτάθλημα Motorally και ο νεαρός Francesco Montanari. Παράλληλα η Aprilia θα υποστηρίξει όλους όσους θελήσουν να συμμετέχουν με την μοτοσυκλέτα στη νέα κατηγορία GPX, που απευθύνεται σε νέους αγωνιζόμενους.
Η μοτοσυκλέτα εξελίχθηκε σε συνεργασία με την GCOrse των αδελφών Guareschi.
Να θυμίσουμε πως η Aprilia συμμετείχε για πρώτη φορά στο Rally Dakar το 1989 με το Tuareg και επέστρεψε το 2010 με το RXV Rally 450.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το Moto Morini X-Cape 650 ADV-R έτοιμο για τον πρώτο του αγώνα​

Στον αγώνα Bassella Race 1 στην Ισπανία​


Η έκδοση ADV-R του X-Cape θα συμμετέχει στον αγώνα Bassela στην Ισπανία και θα τεθεί αντιμέτωπο με το Yamaha Tenere, το Ducati Desert-X και το Harley-Davidson Pan America στην κατηγορία Maxitrail
Την αγωνιστική έκδοση του adventure της Moto Morini την είχαμε δει στην EICMA στα τέλη του 2022. Τα στοιχεία που διαφοροποιούν το X-Cape ADV-R από την βασική έκδοση είναι η ίσια και ψηλότερη σέλα, τα προστατευτικά κάγκελα και η ποδιά κάτω από τον κινητήρα, τα καλύμματα στα δισκόφρενα, η αγωνιστική εξάτμιση SC Project, το top box, η μικρότερη και φιμέ ζελατίνα και η μονάδα πλοήγησης της Garmin. O CEO της εταιρείας είχε προαναγγείλει την συμμετοχή του ADV-R σε επιλεγμένα event, όπου θα μπορούν όλοι να το δουν από κοντά.
moto morini xcape 650 adv r bassella race 1 4

Να θυμίσουμε πως πλέον όλες οι εταιρείες που έχουν adventure μοντέλα στην γκάμα τους συμμετέχουν σε αγώνες rally.
Ο αγώνας Bassela Race 1 μπορεί να μην είναι γνωστός στην χώρα μας, αλλά πραγματοποιείται κάθε χρόνο στα προάστια της ομώνυμης πόλης που βρίσκεται κοντά στην Λέϊδα. Φέτος ο αριθμός συμμετοχών έσπασε κάθε ρεκόρ, φτάνοντας τις 1200.
moto morini xcape 650 adv r bassella race 1 7

Στην κατηγορία Χtreme θα πάρουν μέρος μεγάλα ονόματα του Hard Enduro, μεταξύ αυτών οι Jonny Walker (Beta), Dieter Rudolf (Husqvarna), Michael Walkner (Gas Gas) και Hugo Blanjoue (KTM WP Eric Augé).

Φέτος είναι και η κατηγορία Maxitrail, που παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον αφού συμμετέχουν μεγάλα ονόματα, όπως οι Pol Tarrés (Yamaha), Joan Pedrero (Harley-Davidson) και Antoine Meo (Ducati).

O πολύπειρος Oriol Mena θα είναι αυτός που θα δοκιμάσει τις αντοχές του Moto Morini X-Cape ADV R. Ο Ισπανός έχει κατακτήσει δύο τίτλους στο εγχώριο πρωτάθλημα enduro, και έχει τερματίσει στην πέμπτη θέση στο Παγκόσμιο (Enduro 2) το 2016. Aπό το 2017 συμμετέχει σε αγώνες rally, με το καλύτερο αποτέλεσμά του να είναι η τρίτη στο Merzouga Rally το 2019

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Metzeler MCE 6 Days Extreme: Nέο Extra Soft ελαστικό Enduro​

Extreme Enduro και το κατάλληλο ελαστικό της Metzeler

Το ντεμπούτο τους στην αγορά έκαναν τα νέα ελαστικά πολύ *****ής γόμας Metzeler MCE 6 Days Extreme, που είναι ειδικά σχεδιασμένα για πολύ απαιτητικές δοκιμασίες extreme enduro

Η σειρά προϊόντων Metzeler MCE 6 Days Extreme για τους αγώνες και δοκιμασίες extreme enduro, όπου είναι επιθυμητή η μεγάλη πρόσφυση σε αργές ταχύτητες, εμπλουτίζεται με την προσθήκη μιας νέας διάστασης σε μέγεθος 140/80–18.
Η νέα διάσταση είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να μπορεί να αντεπεξέλθει με επιτυχία στα πιο δύσκολα τεχνικά τμήματα και το πιο σκληρό έδαφος.

Με τα ελαστικά MCE 6 Days Extreme, η οικογένεια ελαστικών της Metzeler επεκτείνεται, εισάγοντας τη νέα πίσω προδιαγραφή Extra Soft, ειδικά σχεδιασμένη για κορυφαίους αγώνες enduro.


Το νέο MCE 6 Days Extreme Extra Soft πίσω, σε μέγεθος 140/80–18 70M NHS, είναι ένα ειδικό ελαστικό, κατάλληλο για μονοήμερους αγώνες, φτιαγμένο για τις μοντέρνες, ιδιαίτερα απαιτητικές ειδικές διαδρομές.
Διαθέτει ένα μείγμα πέλματος σχεδιασμένο ώστε να εγγυάται τη μέγιστη απόδοση σε ακραίες συνθήκες, τόσο από τεχνική όσο και από περιβαλλοντική άποψη, επομένως είναι αποτελεσματικό ακόμη και σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες.

Χάρη στο υψηλό επίπεδο πρόσφυσης, το Extra Soft επιτρέπει στους αναβάτες να αντιμετωπίσουν ακόμα και τα πιο δύσκολα εμπόδια και να κάνουν επανεκκίνηση εύκολα ακόμα και από στάση, ελλείψει αδράνειας (βλ. φόρας).
Επιπλέον, η πολύ σταθερή συνολική παραμόρφωση του σκελετού εγγυάται ένα καλό επίπεδο άνεσης και το καθιστά εύκολο στη χρήση ελαστικό, ακόμη και για λιγότερο έμπειρους αναβάτες.


Το Metzeler MCE 6 Days Extreme Extra Soft ξεχωρίζει οπτικά από την υπόλοιπη σειρά λόγω της παρουσίας τριών παράλληλων λευκών λωρίδων στο πέλμα, ενώ διαθέτει νέα διάταξη τακουνιών που εξασφαλίζει βέλτιστη απόδοση ακόμη και σε απαιτητικά τερέν εντούρο.
Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι πολύ σημαντικά σε αγώνες extreme enduro, στους οποίους το ελαστικό υπόκειται παραμορφώσεις σε πολλούς άξονες.

Η ένωση του ελαστικού είναι επίσης εντελώς νέα, βασισμένη σε 100% Carbon Black και εξαιρετικά ανθεκτική, που σημαίνει ότι είναι ικανή να απορροφά την ενέργεια παραμόρφωσης.

Έχει επίσης ένα πολύ ευρύ φάσμα χρήσης: λειτουργεί ακόμα και σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες. Το Extra Soft συμπληρώνει τη σειρά Metzeler για αγώνες enduro, ένα άθλημα στο οποίο η γερμανική μάρκα συμμετέχει από τις πρώτες δεκαετίες του περασμένου αιώνα!
Η γκάμα ελαστικών MCE 6 Days Extreme περιλαμβάνει μια μεγάλη ποικιλία προδιαγραφών, σχεδιασμένων για διαφορετικές χρήσεις enduro, οι οποίες επιτρέπουν στους αναβάτες να βρουν τις καταλληλότερες λύσεις για τις ανάγκες τους.
Ακολουθεί ο πίνακας με τις διαστάσεις των Metzeler MCE 6 Days Extreme

Περισσότερες πληροφορίες: Intramoto, Σοφίας Βέμπο & Ιάσωνος 1, Γλυφάδα – Αθήνα 16561 , 210 9603961-3, www.intramoto.gr

Τα μπροστινά ελαστικά διατίθεται σε διαφορετικά μεγέθη και σε τρεις εκδόσεις: στάνταρ, *****ό και σούπερ *****ό.

Τα οπίσθια ελαστικά διατίθεται σε εννέα μεγέθη, που χωρίζονται σε πέντε διαφορετικές εκδόσεις: standard, medium, soft, super soft και το νέο extra soft.

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αυτή είναι η Honda CRF 450RX RALLY RS των 26.000 ευρώ​








Μία μοτοσυκλέτα για τους εξωφρενικά απαιτητικούς της εκτός δρόμου οδήγησης, με εξοπλισμό που ζαλίζει και τιμή που δείχνει για τι πράγμα μιλάμε.

Οι Enduro μοτοσυκλέτες είναι από μόνες τους, «ειδικά» κομμάτια κορυφαίας απόδοσης, για όσους αρέσκονται σε σκληροπυρηνικές αποδράσεις ή ακόμα και αγώνες εκτός δρόμου. Αλλά υπάρχουν και κάποια παραδείγματα μοτοσυκλετών που ξεπερνούν την «τυπική» φάση μίας Enduro παραγωγής και ανεβάζουν πολύ τον πήχη. Τέτοια είναι και η Honda CRF 450RX RALLY RS, μια κορυφαία Rally Enduro μοτοσυκλέτα με αύρα Dakar, φορτωμένη με «την μάνα της και τον πατέρα της» που θα έλεγε ο απλός λαός!

Βασισμένη στα μηχανικά μέρη της CRF 450RX, η Rally RS φέρει ένα κιτ εξοπλισμού που κάνει τις αγωνιστικές του Dakar να ντρέπονται. Ξεκινάμε από το... τετραπλό ρεζερβουάρ καυσίμου, με συνολική χωρητικότητα 32 λίτρων. Η εξάτμιση είναι ειδικής κατασκευής από την Arrow, ενώ ακόμα η μοτοσυκλέτα φέρει carbon ποδιά κινητήρα με ενσωματωμένο δοχείο νερού 3 λίτρων, ενισχυμένη αλυσίδα, νέα πλεξούδα ηλεκτρικών, επιπρόσθετο ψυγείο/φίλτρο λαδιού και μεγαλύτερο ψυγείο νερού με βεντιλατέρ.





Οι αλλαγές συνεχίζονται: Μιλάμε για ψηλή σέλα από Alcantara, γκριπ αφρού, τιμονόπλακες φτιαγμένες στο μηχανουργείο και αμορτισέρ τιμονιού, μεγαλύτερα μαρσπιέ, ειδικά φώτα LED και εξοπλισμό που περιλαμβάνει Roadbook της Migtec και πλοήγηση μέσω δορυφόρου Trip Ico Rally Max! Ο εμπρός δίσκος φρένου έχει διάμετρο 300 χιλιοστών, με την μοτοσυκλέτα να ζυγίζει συνολικά 138 κιλά χωρίς το καύσιμο της.

Η τιμή της; Για να απολαύσετε όλα αυτά τα εξτρά, πρέπει να βάλετε το χέρι αρκετά βαθιά στην τσέπη, καθώς η τιμή του φτάνει τα 26.000 ευρώ! Εντάξει, είπαμε, δεν είναι «μία ακόμα» Rally Enduro μοτοσυκλέτα... Η μοτοσυκλέτα μάλιστα «ανέβηκε» στα ελληνικά κοινωνικά δίκτυα, από την Amanatiadis Group – μπορείτε να δείτε την ανάλογη δημοσίευση εδώ, καθώς και να πάρετε πληροφορίες από τα τηλέφωνα που κοινοποιούνται.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Sherco SE300 MY23 Mario Roman replica - Σε μόλις 250 αντίτυπα​

Φόρος τιμής στον Ισπανό αναβάτη που κατέκτησε τη δεύτερη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Hard Enduro 2022
Sherco 300SE Mario Roman Replica 2023











Η Sherco παρουσιάζει την SE300 MY23 Mario Roman replica, μια κορυφαία Hard-Enduro μοτοσυκλέτα περιορισμένης παραγωγής, που εμπνέεται από την αγωνιστική μοτοσυκλέτα του Mario Roman.

Θυμιζουμε πως στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Hard Enduro της FIM για το 2022, ο Mario Roman διεκδίκησε μέχρι τέλους τον τίτλο, για να τον χάσει για μόλις 7 βαθμούς, κατακτώντας τη δεύτερη θέση της τελικής κατάταξης. H νέα μοτοσυκλέτα της γαλλικής εταιρείας που αποτίει φόρο τιμής στον Ισπανό αναβάτη είναι εξοπλισμένη με ότι καλύτερο κυκλοφορεί για hard enduro αγώνες και θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένη παραγωγή 250 αντιτύπων.
Μεταξύ άλλων η SE300 MY23 Mario Roman έκδοση περιλαμβάνει:
  • 8517 Μπλε κάλυμμα συμπλέκτη
  • 8519 Κάλυμμα ανάφλεξης
  • 6821 Πίσω λουρί έλξης
  • 6820 Μπροστινό λουρί έλξης
  • 5408 Προστασία ψυγείων
  • 2916 Προστατευτικό αλυσίδας μαύρο
  • 8029 AXP XTREM ποδιά κινητήρα
  • 11158 Κιτ αυτοκόλλητων Mario Roman
  • 8426 Πίσω δισκόφρενο EVO
Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αεροδυναμικά - Από τα MotoGP τώρα και στα Motocross!​

6ef245af72f0879432a6d34a081c9e63_XL.jpgyamaha_aero_mx_3.jpgyamaha_aero_mx_4.jpg

Οι μοτοσυκλέτες που γνωρίζουμε αλλάζουν ραγδαία μετά από την αεροδυναμική επανάσταση των MotoGP.
Βαρεθήκατε να διαβάζετε για αεροδυναμικές εξελίξεις; Σχεδόν, και εμείς. Έλα όμως που δεν γίνεται να αγνοηθούν, οι λόγοι για τους οποίους η αεροδυναμική κάνει δυναμική εμφάνιση στις μοτοσυκλέτες επιδόσεων και τα οφέλη που επιδιώκουν οι κατασκευαστές. Πριν λίγες ώρες, κυκλοφόρησε διεθνώς η είδηση ότι η Yamaha μελετά αεροδυναμικές εφαρμογές στις Motocross μοτοσυκλέτες, προφανώς όχι για κάθετη δύναμη, αλλά για καλύτερη ψύξη.

Πτερύγια στο πιρούνι των Motocross μοτοσυκλετών
Στα σχέδια πατέντας που δημοσίευσαν Αμερικανοί συνάδελφοι, φαίνεται ο τρόπος με τον οποίο η Yamaha θέλει να χρησιμοποιήσει την αεροδυναμική, ώστε να βελτιώσει την ψύξη των Motocross Μοτοσυκλετών. Όπως είναι γνωστό, οι Motocross χρησιμοποιούν συνήθως δύο ψυγεία, τοποθετημένα αρκετά ψηλά και εκατέρωθεν του κεντρικού άξονα της μοτοσυκλέτας. Ωστόσο, τα στελέχη του πιρουνιού εμποδίζουν την ομαλή ροή αέρα προς τα ψυγεία.

Η Yamaha θέλει να λύσει το πρόβλημα μμε την τοποθέτηση δύο κατάλληλα σχηματισμένων πτερυγίων στα στελέχη του πιρουνιού (με τον αριθμό 70, κόκκινα στην κύρια εικόνα). Τα πτερύγια καλύπτουν τα καλάμια και εξομαλύνουν την ροή αέρα γύρω τους, οδηγώντας τον απευθείας στα ψυγεία.

Με αυτό τον τρόπο, η Yamaha θέλει τόσο να βελτιώσει την ψύξη των μοτοσυκλετών Motocross, όσο και να μειώσει το πλάτος τους, καθώς με ένα τέτοιο σύστημα καλύτερης ροής αέρα, τα ψυγεία μπορούν να μπουν ακόμα πιο «μέσα» από κάθε πλευρά και προς το κέντρο της μοτοσυκλέτας.

Με την βελτίωση της ροής αέρα προς τα ψυγεία, τα τελευταία θα μπορούν ίσως να είναι και μικρότερα αφού θα είναι καλύτερα εκτεθειμένα στην ροή αέρα -με άμεσο όφελος την περαιτέρω μείωση του βάρους. Βέβαια, με την προσθήκη δύο μεγάλων πτερυγίων στο πιρούνι, το πλεονέκτημα ή μειονέκτημα βάρους δεν ξεκαθαρίζεται πλήρως μέσα από αυτή την πατέντα...

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πόσα θα έδινες για ένα σχεδόν ολοκαίνουργιο Suzuki DR350 του 1992;​

1992-suzuki-dr350.jpg1992-suzuki-dr350_2.jpg1992-suzuki-dr350_3.jpg

Σπάνια αγγελία από τις ΗΠΑ για ένα μοντέλο του 1992 με 600 χιλιόμετρα στο κοντέρ του, αλλά και αναπάντεχη τιμή.
Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που αναδύεται από τις μνήμες της χρυσής εποχής των πραγματικών on-off, των μοτοσυκλετών εκείνων που δεν έμοιαζαν απλώς με οχήματα παντός εδάφους, μα ζύγιζαν και απέδιδαν αναλόγως.

Το DR350 της Suzuki είναι ένα τέκνο της δεκαετίας του ’90: παρουσιάστηκε το 1990 και βγήκε από την παραγωγή το 2000, ακριβώς δέκα χρόνια μετά, όταν αντικαταστάθηκε από μια νέα υγρόψυκτη γενιά που επίσης γνωρίζουμε πολύ καλά στη χώρα μας, αυτή του DR-Z400. Παραδόξως ωστόσο η Suzuki διατήρησε τον κινητήρα σε παραγωγή, καθώς τον έδινε έως και πολύ πρόσφατα στην ιταλική Beta που τον χρησιμοποιούσε για το διαχρονικό της Alp 4.0.
1992 suzuki dr350 1

Με αεροελαιόψυκτο μονοκύλινδρο (1ΕΕΚ, 4 βαλβίδες) κινητήρα 349 cc απέδιδε λίγο πάνω από τους 30 ίππους μέσω εξατάχυτου κιβωτίου για 118 κιλά, ενώ ως το 1995 διέθετε μόνο μανιβέλα για την εκκίνησή του – κάτι που άλλαξε με την έκδοση SE.
Το συγκεκριμένο παράδειγμα που βρίσκεται προς πώληση σε κατάστημα της Νέας Υόρκης – Palisades Auto Sales – είναι εξαιρετικά σπάνιο, καθώς με κάποιον μαγικό τρόπο δεν έχει γράψει παρά 391 μίλια, δηλαδή 629 χιλιόμετρα στον μετρητή του, είναι δηλαδή πρακτικά ολοκαίνουργιο και σαφώς άστρωτο!
1992 suzuki dr350 4

Ο πωλητής δηλώνει πως η μοτοσυκλέτα έρχεται από σέρβις όπου αλλάχτηκαν όλα τα υγρά, μπαταρία, καρμπυρατέρ, μπουζί, τακάκια και δαγκάνες.
Προφανώς ο πωλητής του ποντάρει ακριβώς πάνω στο ένα και μοναδικό στοιχείο που μπορεί να στηρίξει την έννοια της σπανιότητας σε αυτή τη μοτοσυκλέτα: το γεγονός πως είναι πρακτικά “του κουτιού”. Διότι κατά τ’ άλλα ούτε σπάνιο είναι, ούτε συλλεκτικό, ούτε ανήκε σε κάποιον διάσημο ώστε να δικαιολογεί τα 6,500 δολάρια (περίπου €6,000 με ισοτιμία 29/3/2023) που ζητά γι’ αυτό – μάλιστα αυτή η τιμή είναι μειωμένη από την αρχική των 7,500 δολαρίων.

Δείτε την αγγελία εδώ: www.palisadesautosales.com/details/used-1992-suzuki-dr350/90236209

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Κουστούμια UFO HOKIT120#999​

Από την Motoway​




Πλήρης γκάμα από σετ πλαστικών (κουστούμια) για όλα τα Motocross και Enduro της αγοράς τώρα διαθέσιμα από την Motoway και την νέα συνεργασία με την Ιταλική UFO REPLICA PLASTICS

Τα υψηλής αντοχής και ανθεκτικότητας πλαστικά της UFO είναι ειδικά μελετημένα για τέλεια εφαρμογή επάνω στο όχημα. Το σετ περιλαμβάνει μπροστινό και πίσω φτερό, κάλυμμα ψυγείου, πλαινά πάνελ και μπροστινό number plate.

Κατασκευασμένα 100% στην Ιταλία και άμεσα διαθέσιμα στη Motoway Καμπράνης ΑΕ και σε όλο το δίκτυο συνεργατών της.
Λιανική τιμή: 137,00 €

Περισσότερα δείτε εδώ:https://motoway.gr/b2c_gr/complete-body-kit-ufo-hokit120-999-oem-crf250rx-19-21-625-01-675200
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

UFO σταντ μοτοσυκλέτας​

Βάση ανύψωσης μοτοσικλέτας​




Υψηλής αντοχής, μεταλλική βάση ανύψωσης μοτοσυκλέτας

Βρείτε το στα καταστήματα της Motoway Καμπράνης ΑΕ και στο δίκτυο συνεργατών μας σε όλη την Ελλάδα.
Λιανική τιμή: 120,00 €
https://motoway.gr/b2c_gr/bike-lift-ufo-ac01952-metallic-625-00-673952

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

kayo-enduro-motocross-chinese-motorcycles-scaled.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Beta RX 300 2T MY 2024 - Η πρώτη σύγχρονη MX μοτοσυκλέτα της εταιρείας έρχεται Ευρώπη!​

Δίχρονη 300 κυβικών με καρμπιρατέρ, που είχε κάνει το ντεμπούτο της το 2021 στις Η.Π.Α.
BETA RX 300 2T


Η RX 300 2T του 2024 σηματοδοτεί την επιστροφή της Beta στον χώρο του Motocross, κάτι που είχε να συμβεί από τις αρχές της δεκαετίας του 1980. Η μοτοσυκλέτα πωλείται από το 2021 στην αγορά των Η.Π.Α., ενώ τώρα για πρώτη φορά θα τη δούμε και στην Ευρώπη.

Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα περιορισμένης παραγωγής, που θα είναι διαθέσιμη στους Ευρωπαίους dealer από τον Ιούνιο του 2023.
Η μοτοσυκλέτα διαθέτει υγρόψυκτο δίχρονο κινητήρα 293,1 κ.εκ., με εισαγωγή με βαλβίδα Reed και Power-Valve στην εξαγωγή, με καρμπιρατέρ Keihin PWK 38 mm, και με ελαφρύτερο στρόφαλο σε σχέση με το Enduro μοντέλο στο οποίο βασίζεται, για βελτιωμένη επιτάχυνση στις ψηλές ταχύτητες.

Μικρότερο είναι και το τελικό της εξάτμισης, για καλύτερη απόδοση σε μεσαίες και ψηλές στροφές, ενώ ο υδραυλικός συμπλέκτης έχει ρυθμιζόμενη προφόρτιση σε 3 θέσεις. Δύο είναι οι χάρτες ανάφλεξης, ανεξάρτητοι από το ρυθμιζόμενο Power Valve, η εκκίνηση γίνεται με μίζα, ενώ η ελαφριά μπαταρία είναι λιθίου.

Οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις είναι της Kayaba (KYB), με την Beta να διατείνεται πως είναι μοναδικές για το μοντέλο RX.
Οι τροχοί είναι φυσικά 21 ιντσών μπροστά και 19 πίσω, με ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Michelin Starcross σε διαστάσεις 80/100-21 και 120/80-19. Στα φρένα έχουμε δίσκους της Nissin με διάσταση 260 mm μπροστά και 240 mm πίσω.
Στον εξοπλισμό της RX 300 περιλαμβάνονται και τα κάτωθι:
  • Τεντωτήρας αλυσίδας σε κόκκινο ergal
  • Μπλε ανωδιωμένες ζάντες Excel
  • Κόκκινος οδηγός αλυσίδας
  • Κόκκινο γρανάζι κίνησης
  • Μαύρα ergal μαρσπιέ
  • Χούφτες
  • Αγωνιστικό σταντ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΠΛΑΙΣΙΟ
ΤύποςChro-Moly ατσάλινο, διπλό σωληνωτό
Μεταξόνιο1490 mm
Μήκος2185 mm
Πλάτος815 mm
Ύψος1260 mm
Ύψος σέλας950 mm
Ελ. απόσταση από το έδαφος340 mm
Βάρος στεγνή100,0 kg (μπ 48 kg / πί 52 kg)
Ρεζερβουάρ9,5 l
Ρεζέρβα2,3.
Ψυκτικό υγρό1,3 l
Ανάρτηση μπροστάΑνεστραμμένο πιρούνι κλειστού φυσιγγίου 48 mm
Ανάρτηση πίσωΜονό αμορτισέρ με μοχλικό
Διαδρομή μπροστά305 mm
Διαδρομή πίσω300 mm
Φρένο μπροστάΔίσκος μαργαρίτα 260mm, 2Ε
Φρένο πίσωΔίσκος μαργαρίτα 240mm, 1Ε
Ζάντα μπροστά21 x 1,6 – 36
Ζάντα πίσω19 x 2,15 – 36
Ελαστικό μπροστά80/100 - 21
Ελαστικό πίσω120/80 -19
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ΤύποςΜονοκύλινδρος, δίχρονος, υγρόψυκτος
Διάμετρος72 mm
Διαδρομή72 mm
Κυβισμός293,1 cc
Συμπίεση11,45:1
Βαλβίδα εξάτμισηςBPV System
ΕκκίνησηΜίζα
ΑνάφλεξηAC Kokusan - digital CDI with oil pump controller
ΜπουζίNGK BR8ECM
ΕισαγωγήReed
ΛίπανσηΜε μείξη
Τροφοδοσία / καρμπιρατέρKeihin PWK 38
ΣυμπλέκτηςΥγρός πολύδισκος υδραυλικός
Πρωτεύουσα μετάδοσηZ.27/72
Κιβώτιο6 σχέσεων
Τελική μετάδοσηΑλυσίδα
Λιπαντικό κινητήραSAE 10W/50

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ducati DesertX – Κατέκτησε τον Πρόλογο του Erzbergrodeo με τον Antoine Meo​









Η μοτοσυκλέτα της Ducati αναδείχθηκε πρώτη μεταξύ των δικύλινδρων συμμετοχών στον Iron Road Prolog του Erzbergrodeo, ενώ ήταν και η μόνη δικύλινδρη που προκρίθηκε στον τελικό του Mitas Rocket Ride.

Η adventure της Ducati συμμετείχε στον πρόσφατο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Hard Enduro, το πασίγνωστο Red Bull Erzbergrodeo στην Αυστρία, με αναβάτη τον Γάλλο παγκόσμιο πρωταθλητή Enduro Antoine Meo.

Εκεί στήθηκε στη σειρά εκκίνησης μαζί με άλλους περίπου 1,200 μοτοσυκλετιστές για τον Πρόλογο του αγώνα, από τον οποίο προκύπτουν οι 500 πρώτοι που θα περάσουν στο κυρίως μέρος του Erzbergrodeo την επόμενη μέρα.

Ο Meo κατάφερε να ολοκληρώσει επιτυχώς τον απαιτητικό Iron Road Prolog, μια ταχύτατη ανάβαση μήκους 13.5 χιλιομέτρων με πολύ απότομη κλίση που ανεβάζει τον τερματισμό 600 μέτρα ψηλότερα από την εκκίνηση, κατακτώντας μάλιστα την πρώτη θέση μεταξύ των λιγοστών δικύλινδρων συμμετοχών του αγώνα.

Επιπλέον, ο Meo συμμετείχε και στη δοκιμασία Mitas Rocket Ride, μια δύσκολη ανάβαση μιας πού απότομης πλαγιάς που έλαβε χώρα ως ξεχωριστός αγώνας, κατακτώντας εκεί την τέταρτη θέση γενικής και πρώτη για δικύλινδρες μοτοσυκλέτες μεταξύ 277 συμμετεχόντων.

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom