ΜΟΤΟ GP μεταγραφικά και άλλα σχόλια

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η ομάδα του Valentino Rossi επιβεβαίωσε τον Marco Bezzecchi για το 2023​

Η Mooney VR46 αποκάλυψε κάτι που κανείς δεν γνώριζε, ο Marco Bezzecchi είχε από την αρχή συμβόλαιό για δύο χρόνια, το οποίο περιελάβανε το 2023.

Έτσι ο Marco Bezzecchi επιβεβαιώθηκε ως μέλος της ομάδας Mooney VR46 του Valentino Rossi επισημά από την ιταλική ομάδα με ένα χιουμοριστικό βίντεο με πρωταγωνιστές τον ίδιο τον Bezzecchi, τον Uccio Salucci και τον Pablo Nieto. «Έχεις δύο χρόνια συμβόλαιο!» , λέει ο Uccio στον Marco στο βίντεο. Έτσι μάθαμε κάτι που ούτε η επίσημη ιστοσελίδα του MotoGP το γνώριζε.
«Είμαι πολύ χαρούμενος που μπορώ να επιβεβαιώσω και να ανακοινώσω, ταυτόχρονα, ότι το συμβόλαιο που υπογράφηκε το περασμένο φθινόπωρο ήταν δομημένο σε δύο σεζόν και ότι το 2023 θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για την Mooney VR46 Racing Team οδηγώντας μια Ducati» , εξηγεί ο Bezzecchi. σε επίσημη δήλωση από την VR46. «Πολύ περήφανος επίσης που μπορώ να φορέσω και να εκπροσωπώ τα χρώματα της οικογένειας VR46, του Valentino και του VR46 Riders Academy, που πάντα με στήριζαν μαζί με όλους τους συμπαίκτες μου και προσωπικά» , πρόσθεσε ο νεαρός Ιταλός.
«Ξεκινήσαμε με μια εντελώς νέα ομάδα, πρωτάρηδες από κάθε άποψη, με πολλούς τεχνικούς να προέρχονται από τη Moto2, άλλους με νέες λειτουργίες, και είμαστε ικανοποιημένοι με ό,τι έχουμε κάνει μέχρι τώρα αυτή τη σεζόν. Παραμένουμε συγκεντρωμένοι στο 2022, κλείνοντας αυτή την πρώτη χρονιά στο MotoGP με τον καλύτερο δυνατό τρόπο πριν αντιμετωπίσουμε τη νέα σεζόν » , καταλήγει η ανακοίνωση της ομάδας!

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Rins.jpg

Alex Rins: Πολλοί με θεωρούν τρελό
Που πηγαίνω στην Honda, ενώ είχα άλλες επιλογές


Λίγοι ακόμα αγώνες και ο Alex Rins θα αφήσει τη Suzuki για να μεταβεί στη Honda. Είναι υποχρεωτική επιλογή να εγκαταλείψει τη μοτοσυκλέτα με την οποία αγωνιζόταν πάντα στα MotoGP, αλλά το να μεταβείς στην RC213V, αυτά τα τελευταία χρόνια, χρειάζεσαι επίσης ένα ορισμένο κουράγιο. Ή τρέλα, όπως είπε ο Ισπανός συνάδελφος που πήρε συνέντευξη από τον Alex Rins για το DAZN.
"Δεν θα είναι εύκολο", παραδέχτηκε ο Rins για το εγγύς μέλλον του στην ομάδα του Lucio Cecchinello. "Πολλοί άνθρωποι μου λένε ότι είμαι τρελός που πηγαίνω εκεί ενώ είχα άλλες επιλογές".
Ο Rins είχε την επιλογή να ανέβει σε μια μοτοσυκλέτα στην οποία όλοι οι αναβάτες των MotoGP θα ήθελαν να είναι αυτή τη δεδομένη χρονική στιγμή.
"Θα μπορούσα να είχα πάει στην Gresini με την Ducati. Δεν συνέβη γιατί τελικά ήθελα μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα και δεν μπορούσαν να μου την δώσουν. Μου την έδωσε η ομάδα της LCR και γι' αυτό επέλεξα τη Honda και όχι την Ducati".
Πολλοί αναβάτες έχουν "καεί" πριν από αυτόν, «αλλά μου αρέσουν οι προκλήσεις» διαβεβαίωσε. Γνωρίζει όμως καλά ότι η κατάσταση δεν θα είναι εύκολη. Ο Rins πιστεύει, το είχε δηλώσει παλιότερα άλλωστε, ότι όπως κατάφερε στην Suzuki να εξελίξει την μοτοσυκλέτα, μπορεί να πετύχει το ίδιο και στην Honda.
"Ξέρω ότι ούτε ο Alex Marquez, ούτε ο Pol Espargarò, ούτε ο Jorge Lorenzo είναι κακοί αναβάτες, θα δούμε τι μπορώ να κάνω", είπε.
Ο Rins μίλησε επίσης για την νέα εικόνα "καλοσύνης" μεταξύ των αναβατών, χωρίς πλέον τις ίδιες έντονες αντιπαλότητες που είχαν παρατηρηθεί στο παρελθόν. Σύμφωνα με τον Ισπανό, η κατάσταση στο paddock είναι αρκετά διαφορετική.
"Υπάρχουν πολλά ψέματα", ήταν η γνώμη του. "Πολλοί αναβάτες ζουν στην Ανδόρα αλλά, για παράδειγμα, έχω πετύχει τον Joan Mir μόνο δύο φορές και είναι ομόσταυλός μου. Δεν νιώθω άσχημα με κανέναν, προσπαθώ να είμαι εγκάρδιος, να τα έχω καλά με όλους".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Joan Mir επιστρέφει μετα τον τραυματισμό του και θα αγωνιστεί στο Aragon​

Σε μια ημέρα επιστροφών τραυματιών, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2020 ανακοίνωσε ότι θα πάρει τη θέση του στο grid στο Aragon, αφού έχασε το τελευταίο Grand Prix

Η ομάδα Suzuki Ecstar θα καλωσορίσει τον Joan Mir πίσω στην πίστα αυτό το Σαββατοκύριακο στην Ισπανία, καθώς ο αναβάτης συνεχίζει την ανάρρωσή του από έναν τραυματισμό στον αστράγαλο.
Αφού υπέστη μια μεγάλη πτώση στον εναρκτήριο γύρο του Grand Prix της Αυστρίας στις 21 Αυγούστου, ο Mir τραυματίστηκε στο οστό του αστραγάλου και στους συνδέσμους του δεξιού αστραγάλου του. Μετά από ιατρική συμβουλή, ο Joan πραγματοποίησε 15 ημέρες ανάπαυσης και ανάρρωσης, χάνοντας το GP του Misano. Τώρα, τρεις εβδομάδες μετά τη πτώση, ο αναβάτης από τη Μαγιόρκα έχει συμβουλευτεί ξανά τον Δρ Juan Garcías και νιώθει έτοιμος να επιστρέψει δοκιμαστικά στη δράση.
Περαιτέρω ιατρικοί έλεγχοι θα πραγματοποιηθούν στην πίστα πριν από τις πρώτες συνεδρίες του Σαββατοκύριακου, όπως είναι το τυπικό πρωτόκολλο όταν ένας αναβάτης επιστρέφει από τραυματισμό, αλλά ο Mir αισθάνεται σίγουρος ότι θα μπορέσει να αποδώσει σε καλό επίπεδο.
Η πίστα Motorland Aragon είναι μια αγαπημένη πίστα για τους δύο αναβάτες της GSX-RR. Ο Mir έχει επίσης σπουδαίο ρεκόρ στην Aragon, ανεβαίνοντας στον Rins στο βάθρο δύο φορές το 2020 και κατέκτησε την τρίτη θέση πέρυσι.
Παρά την κάπως απομακρυσμένη τοποθεσία του στη μέση της ισπανικής ερήμου», το Motorland είναι μια υπερσύγχρονη εγκατάσταση που διαθέτει όλα όσα χρειάζεστε για να απολαύσετε ένα Σαββατοκύριακο συναρπαστικού μηχανοκίνητου αθλητισμού σε μια πολιτιστικά πλούσια περιοχή. Η σφιχτή και στριφογυριστή πίστα όχι μόνο ταιριάζει στη Suzuki αλλά δημιουργεί επίσης άφθονη δράση στην άκρη της σέλας.
Joan Mir: «Είμαι πολύ χαρούμενος που μπορώ να έρθω στην Aragon, δεν ήταν εύκολο να χάσω έναν αγώνα και να τον παρακολουθήσω στην τηλεόραση στο σπίτι! Τέλος, έχω αναρρώσει καλά από τον τραυματισμό στον αστράγαλό μου και νομίζω ότι η φυσική μου κατάσταση θα είναι περίπου στο 90% αυτό το Σαββατοκύριακο, κάτι που δεν είναι κακό. Ήδη έχω δοκιμάσει να οδηγήσω μοτοσικλέτα για να ελέγξω το συναίσθημα, και παρόλο που έχω λίγο πόνο τώρα, νομίζω ότι μέχρι την Παρασκευή θα νιώθω ακόμα καλύτερα. Μπορώ να κρατήσω το βάρος μου σε αυτόν τον αστράγαλο, αλλά προφανώς η οδήγηση μιας μοτοσυκλέτας MotoGP είναι λίγο διαφορετική! Τέλος πάντων, θέλω να παλέψω και να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό.»
Livio Suppo, Team Manager: «Θα είναι πολύ ωραίο να έχουμε τον Joan πίσω μαζί μας αυτό το Σαββατοκύριακο στην Ισπανία. Ήταν δύσκολο για αυτόν να χάσει το Misano και ξέρω ότι πεινάει να επιστρέψει. Ευτυχώς, φαίνεται ότι ο τραυματισμός του στον αστράγαλο έχει επουλωθεί καλά κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου ανάπαυσης – όλα τα σημάδια από τους γιατρούς φαίνονται θετικά, και ο Joan αισθάνεται δυνατός, επομένως επιθυμούμε ένα καλό Σαββατοκύριακο όλοι μαζί. Και οι δύο αναβάτες είχαν πολλές επιτυχίες εδώ στο παρελθόν, με τον Alex να κερδίζει το 2020, οπότε είμαστε έτοιμοι να πιέσουμε σκληρά για να έχουμε τον Αλεξ και την Τζόαν μπροστά».

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Aleix Espargaro: “Σκεφτόμουν να αποσυρθώ, και τώρα ζω μια σεζόν σαν δώρο”​

Ο Aleix Espargaro και η Aprilia βιώνουν εκπληκτική σεζόν MotoGP φέτος.

Το εργοστάσιο του Noale βρίσκεται στον αγώνα για το παγκόσμιο πρωτάθλημα μετά από δύσκολα χρόνια. Ωστόσο, αν υπάρχει κάποιος που το πίστεψε από την αρχή, είναι ο Espargaro που στα επίσημα μικρόφωνα του MotoGP , είπε: «Πιστέψτε με. Όταν υπέγραψα με την Aprilia, ήξερα ότι θα παλέψω για το βάθρο. Ίσως όχι για το παγκόσμιο πρωτάθλημα, αλλά ήξερα ότι υπήρχαν δυνατότητες. Υπήρχαν όμως και αρνητικές στιγμές. Το 2017 χάσαμε την εμπιστοσύνη μας, αλλά οδηγούσα καλά: ήταν η μοτοσυκλέτα που είχε προβλήματα. Μερικές φορές έχανα την πίστη μου και δούλευα με τον ψυχολόγο μου. Με τη γυναίκα μου είχα ακόμη σκέψεις και συζητήσεις να σταματήσω τους αγώνες στα τέλη του 2019 . Γύριζα σπίτι με μαύρη διάθεση.»
Για το πέρασμα του Massimo Rivola από τη Ferrari στη Formula 1 στην Aprilia εξήγησε ο Espargaro: «Μαζί του τα πράγματα έχουν αλλάξει. Ίσως δεν έχουμε την πιο γρήγορη μοτοσυκλέτα στο grid, αλλά μπορούμε να παίξουμε τα χαρτιά μας. Πιέζομαι πολύ για να φτάσω την μοτοσυκλέτα στα άκρα, γι’ αυτό πέφτω συχνά κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών, η ακρίβεια μας είναι η αξία μας.»
«Φέτος υπάρχει ακόμη και το ενδεχόμενο να παλέψω για τον παγκόσμιο τίτλο. Παίρνω αυτή την σεζόν σαν δώρο. Ήταν το καλύτερο καλοκαίρι της ζωής μου. Μια μέρα κάναμε ηλιοθεραπεία και η γυναίκα μου με ρώτησε αν μπορώ πραγματικά να κερδίσω το παγκόσμιο πρωτάθλημα και ανατρίχιασα. Δεν έχω τίποτα να χάσω και θα απολαύσω όλα τα στάδια από εδώ μέχρι τη Βαλένθια, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα.»

Τώρα που στο τέλος του Παγκοσμίου Κυπέλλου απομένουν έξι αγώνες και οι βαθμοί διαφοράς από τον Fabio Quartararo είναι 33, ο Espargaro θέλει να φτάσει μέχρι το τέλος , με μια συνειδητοποίηση που συνοδεύει τα τελευταία του λόγια.
«Τώρα που έχω φτάσει σε αυτό το επίπεδο θέλω να διασκεδάσω. Αλλά ξέρω ότι θα έχω άλλη μια ευκαιρία να κερδίσω και την επόμενη χρονιά. Ο Quartararo δεν θα έχει την καλύτερη μοτοσυκλέτα, αλλά η οδήγηση του είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο. Είναι ο άνθρωπος που κανονικά πρέπει να νικήσει.»

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Fabio Quartararo: “Έπεσα δύο φορές σε δύο λεπτά, δεν ήταν η μέρα μου – Με τον Marquez ήταν ενα άτυχο αγωνιστικό περιστατικό”​

Ο Fabio Quartararo είπε μετα τον αγώνα: «Έπεσα δύο φορές σε δύο λεπτά, δεν ήταν η μέρα μου», για το ατύχημα με τον Marquez είπε: «ήταν άτυχο αγωνιστικό περιστατικό»


Ο Quartararo μετά το ατύχημα του με τον Marquez στην 3η στροφή της πίστας, είχε και δεύτερη πτώση με το σκούτερ που οδηγούσε κριτής και τον μετέφερε πίσω στο pitlane.
«Πονάω. Είναι κρίμα γιατί είναι η πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια που ένιωσα καλά στο Aragon και το τρακάρισμα στην τρίτη στροφή δεν ήταν ό,τι καλύτερο.»
«Είχα και ένα δεύτερο ατύχημα, με το σκούτερ που οδηγούσε ένας κριτής και με μετέφερε, το σκούτερ έπεσε μετωπικά σε άλλο σκούτερ, ευτυχώς δεν είχα βγάλει το κράνος μου. Έπεσα δύο φορές σε δύο λεπτά, δεν ήταν η μέρα μου»
«Αλλά ό,τι έχω σε σχέση με τον τραυματισμό είναι από την πρώτη πτώση.»
Ο Γάλλος δεν έριξε καμία ευθύνη στον Marquez για το περιστατικό της 3ης στροφής: «Ο Marc ήταν γρήγορος αλλα είχε μια ολίσθηση. Είχα καλύτερη πρόσφυση και δεν περίμενα να είναι εκεί και απλά τον χτύπησα στην πλάτη. Είναι κρίμα αφού ήταν μόλις στην τρίτη στροφή. Ήταν ένα άτυχο αγωνιστικό περιστατικό.»
Στο Twitter έγραψε: «Λοιπόν… ο αγώνας μου ήταν πολύ σύντομος αλλά χαρούμενος που έφυγα χωρίς μεγάλους τραυματισμούς. Ας προσπαθήσουμε να είμαστε θετικοί και να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για τους επόμενους αγώνες»

Για την συνέχεια των αγώνων είπε: «Είχα δύσκολους τελευταίους αγώνες, αλλά έχω κίνητρο να προσπαθήσω περισσότερο στους επόμενους αγώνες.»
«Η Ιαπωνία είναι ένα από τα αγαπημένα μου κομμάτια, η Ταϊλάνδη επίσης. Οπότε θα πιέσω τα μέγιστα για να κάνω το καλύτερο εκεί.»

Ο Κουαρτάραρο βρίσκεται τώρα μόλις 10 βαθμούς μπροστά από τον Francesco Bagnaia και 17 βαθμούς από τον Aleix Espargaro.


Πηγη https://bikerspirit.net
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.478
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Αν δείτε μέσα από την φόρμα το τραύμα ήταν πολύ δυνατό,

φανταστείτε κάτι τέτοιο χωρίς τον συγκεκριμένο εξοπλισμό που φοράνε αυτοί του moto gp και είναι ότι καλύτερο υπάρχει από θέμα ασφαλείας στον κόσμο αυτή την στιγμή για εξοπλισμό αναβάτη μοτοσικλέτας.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η φόρμα του Fabio Quartararo άνοιξε κατά την πτώση του στο Aragon​

Η φόρμα του Fabio Quartararo άνοιξε κατά τη διάρκεια της πτώσης του στο Grand Prix του Aragon, με αποτέλεσμα τα εγκαύματα στο στήθος και το στομάχι του.

Ο Fabio Quartararo έμεινε ξανά γυμνός στο στήθος αφού τράκαρε βίαια την περασμένη Κυριακή στο Motorland Aragon. Αυτό που θα μπορούσε να είχε καταλήξει ως ατύχημα χωρίς σωματικές συνέπειες για τον Γάλλο, κατέληξε σε επίσκεψη στο Ιατρικό Κέντρο Alcañiz λόγω των εγκαυμάτων που υπέστη στον κορμό του όταν σύρθηκε το σώμα του στην άσφαλτο.

Πριν από λίγο περισσότερο από ένα χρόνο, στο Grand Prix της Καταλονίας του 2021, ο σημερινός παγκόσμιος πρωταθλητής MotoGP είχε και πάλι περιστατικό που ανοίξε η φόρμα του στη μέση του αγώνα.
Ωστόσο, μόλις πριν από ένα μήνα, ο Jorge Martin υπέστη ένα επεισόδιο παρόμοιο με αυτό του Fabio Quartararo κατά τη διάρκεια του τελευταίου σκέλους του Grand Prix της Αυστρίας, ευτυχώς χωρίς συνέπειες.


Αλλά το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο Fabio δεν ήταν τόσο τυχερός. Ο Γάλλος κατέληξε με πολλά εγκαύματα στο στήθος του που υπέστη στην άσφαλτο αφού χτύπησε τον Marc Márquez από πίσω και δεν έχετε παρά να δείτε τα πλάνα που δημοσιεύτηκαν για να δείτε ότι η φόρμα του αναβάτη της Yamaha άνοιξε δέκατα μετά το ατύχημα.
Η Alpinestars έστειλε την φόρμα του Fabio Quartararo στην Ιταλία για να αναλύσει τι συνέβη.

Εδώ μπαίνει και το βασικό ερώτημα, εάν αυτοί οι αναβάτες ζητούν να μπορούν να πιέσουν 100%, δεν θα πρέπει να είναι σε θέση να εμπιστευτούν τον εξοπλισμό ασφαλείας τους για να τους προστατέψουν εάν περάσουν το όριο και συντριβούν ?


Πηγη https://bikerspirit.net
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ

Η φόρμα του Fabio Quartararo άνοιξε κατά την πτώση του στο Aragon​

Η φόρμα του Fabio Quartararo άνοιξε κατά τη διάρκεια της πτώσης του στο Grand Prix του Aragon, με αποτέλεσμα τα εγκαύματα στο στήθος και το στομάχι του.

Ο Fabio Quartararo έμεινε ξανά γυμνός στο στήθος αφού τράκαρε βίαια την περασμένη Κυριακή στο Motorland Aragon. Αυτό που θα μπορούσε να είχε καταλήξει ως ατύχημα χωρίς σωματικές συνέπειες για τον Γάλλο, κατέληξε σε επίσκεψη στο Ιατρικό Κέντρο Alcañiz λόγω των εγκαυμάτων που υπέστη στον κορμό του όταν σύρθηκε το σώμα του στην άσφαλτο.

Πριν από λίγο περισσότερο από ένα χρόνο, στο Grand Prix της Καταλονίας του 2021, ο σημερινός παγκόσμιος πρωταθλητής MotoGP είχε και πάλι περιστατικό που ανοίξε η φόρμα του στη μέση του αγώνα.
Ωστόσο, μόλις πριν από ένα μήνα, ο Jorge Martin υπέστη ένα επεισόδιο παρόμοιο με αυτό του Fabio Quartararo κατά τη διάρκεια του τελευταίου σκέλους του Grand Prix της Αυστρίας, ευτυχώς χωρίς συνέπειες.


Αλλά το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο Fabio δεν ήταν τόσο τυχερός. Ο Γάλλος κατέληξε με πολλά εγκαύματα στο στήθος του που υπέστη στην άσφαλτο αφού χτύπησε τον Marc Márquez από πίσω και δεν έχετε παρά να δείτε τα πλάνα που δημοσιεύτηκαν για να δείτε ότι η φόρμα του αναβάτη της Yamaha άνοιξε δέκατα μετά το ατύχημα.
Η Alpinestars έστειλε την φόρμα του Fabio Quartararo στην Ιταλία για να αναλύσει τι συνέβη.

Εδώ μπαίνει και το βασικό ερώτημα, εάν αυτοί οι αναβάτες ζητούν να μπορούν να πιέσουν 100%, δεν θα πρέπει να είναι σε θέση να εμπιστευτούν τον εξοπλισμό ασφαλείας τους για να τους προστατέψουν εάν περάσουν το όριο και συντριβούν ?


Πηγη https://bikerspirit.net



Η αβάσταχτη ελαφρότητα του Moto GP.
Oταν πριν λίγο καιρό ανακάλυψαν ότι τα σήματα χορηγών που ήταν ραφτα στις φόρμες των πολιτών, προκαλούσαν στροβιλισμούς και προσέθεταν βάρος και από τους έχουν γίνει σταμπωτά,δεν θα με εξέπληξε το γεγονός ότι βρήκαν ένα υπέρ ελαφρύ αεροδυναμικό φερμουάρ το οποίο έχει ένα κουσουρι.
Ανοίγει
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.017
Όνομα
George
Η αβάσταχτη ελαφρότητα του Moto GP.
Oταν πριν λίγο καιρό ανακάλυψαν ότι τα σήματα χορηγών που ήταν ραφτα στις φόρμες των πολιτών, προκαλούσαν στροβιλισμούς και προσέθεταν βάρος και από τους έχουν γίνει σταμπωτά,δεν θα με εξέπληξε το γεγονός ότι βρήκαν ένα υπέρ ελαφρύ αεροδυναμικό φερμουάρ το οποίο έχει ένα κουσουρι.
Ανοίγει
Ελα μ ντε..
Χάθηκε να προσθέσουν 2 κουμπιά με κουμποτρύπα σε πατιλετα ως επιπλέον ασφάλεια. Μιλάμε για 20 γραμμάρια όλα αυτά κ μετά άσε να πέφτει..
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP Bagnaia: «Δεν χρειάζομαι βοήθεια» - Ο Bastianini δεν αποκλείει το ενδεχόμενο «οδηγιών» από την Ducati​

Επανήλθε το ερώτημα

Ερχόμενοι στην πίστα για τον επικείμενο αγώνα στην Ιαπωνία, οι τρεις πρώτοι στο πρωτάθλημα δέχτηκαν ερωτήματα, με το καυτό ερώτημα προς την πλευρά της Ducati να επανέρχεται ατόφιο και πιο δυνατό από τον τελευταίο αγώνα. Και φυσικά αφορά την περίπτωση να υπάρχουν οδηγίες από την Ducati προς τους αναβάτες να βοηθήσουν ή απλά να μην δυσκολέψουν τον Bagnaia να κερδίσει βαθμούς.
Ο Bagnaia απάντησε πως δεν χρειάζεται καμία βοήθεια για να βρίσκεται μπροστά και συνέχισε: «Προτιμώ να κερδίζω έναν αναβάτη στην πίστα και όχι επειδή με άφησε να κερδίσω, αλλά δεν είμαι αυτός που παίρνει τέτοιες αποφάσεις. Έχω ήδη εκφράσει την επιθυμία μου, να με αφήσουν να κάνω ότι θέλω να κάνω κι αν αποφασίσουν το αντίθετο δεν είναι στο χέρι μου. Θα είμαι ανταγωνιστικός θα παλέψω να είμαι εμπρός και να παλεύω για την νίκη».
Ο Bastianini κλήθηκε επίσης να σχολιάσει το θέμα των οδηγιών στην ομάδα και είπε πως μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει κάτι τέτοιο. Όμως δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να γίνει αυτό αργότερα. Ενώ είπε πως έχει πολύ μικρές πιθανότητες για το πρωτάθλημα, αλλά δεν έχει αποκλειστεί από αυτό. Ο Bastianini λέει σήμερα λοιπόν, την άποψη που αναλυτικά και τεκμηριωμένα εκφράσαμε σε αυτό εδώ το άρθρο με τον απόηχο όσων συνέβησαν στο Aragon μετά το ρεπορτάζ του αγώνα. Κι έπειτα υπάρχει και το «αλλά» του Bagnaia που ενισχύει το νόημα στα λόγια του Bastianini. Για να μην επαναλαμβανόμαστε, εμείς πιστεύουμε αυτά που γράφονται εδώ, στις τρεις τελευταίες παραγράφους του κειμένου.

Ο Bagnaia τόνισε επίσης πως αυτή την στιγμή δεν κοιτά το πρωτάθλημα καθώς η διαφορά είναι μικρή και οι αγώνες αρκετοί και όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά, οπότε τον ενδιαφέρει ο συγκεκριμένος αγώνας και σε αυτόν ακριβώς επικεντρώνεται. Αναμένεται να είναι και βρόχινος και αυτό δεν είναι καλό για τον ίδιο και για την Ducati, θυμίζοντας την Ινδονησία και την κατάταξή του στο όριο των βαθμών, οπότε είπε πως θα ήθελε να έχει περισσότερες δοκιμές στο βρεγμένο αν ο αγώνας τελικά οδεύει προς τα εκεί.
Η συσκευή holeshot που ήρθε στο επίκεντρο μετά το περιστατικό με τον Marquez στον προηγούμενο αγώνα, θα έχει σε αυτή την πίστα σύμφωνα με τον Bagnaia ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα η χρήση της, παρόλο που δημιουργούνται και προβλήματα σταθερότητας στα φρένα όταν την χρησιμοποιείς συνέχεια. Σε κάθε περίπτωση είναι μία από τις αγαπημένες του πίστες, έχει καιρό να την επισκεφτεί και οι συνθήκες τώρα είναι τελείως διαφορετικές. Ο καιρός, η επάνοδος Marquez και η κοντινή απόσταση στο πρωτάθλημα αναβατών, συνθέτουν εκρηκτικό κλίμα για τον επόμενο αγώνα που θα αρχίσει να ξετυλίγεται από τις πρώτες κιόλας δοκιμές με την κατάταξη να είναι η πρώτη αναμέτρηση.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Pokemon και δράκοι - Φτερά και κέρατα στις ουρές των MotoGP μοτοσυκλετών​

Στην κορυφή μετρά και η παραμικρή λεπτομέρεια

Κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών του Mugello στον αγώνα του 2022, ο αναβάτης εξέλιξης της Aprilia, Lorenzo Savadori, εμφανίστηκε με ένα εντυπωσιακό αεροδυναμικό βοήθημα στην ουρά, που θύμιζε πολύ την αεροτομή των F1 μονοθεσίων. Στη συνέχεια, το Noale εγκατέλειψε το συγκεκριμένο βοήθημα, όμως λίγους μήνες μετά, η Ducati έκανε τη δική της κίνηση όσον αφορά στα βοηθήματα ουράς, που δείχνουν να έχουν έρθει για να μείνουν, ενώ στα δοκιμαστικά του Motegi την εταιρεία του Borgo Panigale ακολούθησε και η Suzuki.

Διπλά φαίρινγκ, πλαϊνά “φτερά”, σχισμές που θυμίζουν βράγχια στο φέρινγκ (S 1000 RR) και τρύπες εκατέρωθεν του προβολέα (CBR900RR), αεροτομή “κουτάλι” στο κάτω μέρος του πίσω τροχού, και τώρα αεροδυναμικά βοηθήματα στην ουρά. Ο πειραματισμός στα αεροδυναμικά βοηθήματα έχει μεγάλη ιστορία, και ακόμα μεγαλύτερο μέλλον.

Καθώς διάφοροι κατασκευαστές του MotoGP μείωναν το μέγεθος των πλαϊνών αεροδυναμικών “φτερών” των μοτοσυκλετών τους, αναζητώντας τρόπους για να αυξήσουν την ταχύτητα τους, η Aprilia εφοδίασε τη μοτοσυκλέτα του Savadori στα δοκιμαστικά του Mugello στα τέλη Μαΐου του 2022, με μια νέα αεροτομή στην ουρά. Ο Aleix Espargaro μπορεί να μην δοκίμασε την αεροτομή αυτή, δήλωσε όμως τα εξής: “Είδα τα δεδομένα από την αεροσήραγγα και έχουν ενδιαφέρον. Εκ πρώτης όψεως η αεροτομή δείχνει ένα απλό τέχνασμα του marketing, όμως κάνει διαφορά. Ναι, θυμίζει την F1, αλλά φορτίζει με βάρος κάποια σημεία και πλέον στο MotoGP αναζητούμε τις λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά. Θέλουμε μεγαλύτερη φόρτιση του πίσω μέρους της μοτοσυκλέτας, δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω περισσότερο φρένο κινητήρα και πιέζω την ομάδα να μου βρουν τρόπο να φορτίσω περισσότερο το πίσω μέρος.”
Παρά τις δηλώσεις του Espargaro για ενδιαφέροντα αποτελέσματα στις δοκιμές της αεροτομής, η Aprilia στη συνέχεια εξαφάνισε το εν λόγω βοήθημα, και κανείς δεν ξανάκουσε για αυτό.

Απ’ ότι φαίνεται η αεροτομή της Aprilia φόρτιζε μεν την ουρά της μοτοσυκλέτας, πακτώνοντας την στο έδαφος στις ευθείες με ψηλές ταχύτητες, όμως στις στροφές η δύναμη του αέρα ανέπτυσσε πλευρικές δυνάμεις που δεν ήταν επιθυμητές.

Φτάνουμε στο Βρετανικό GP του Silverstone, στις αρχές Αυγούστου του 2022, με τη Ducati να παίρνει τη σκυτάλη από την Aprilia, παρουσιάζοντας μια νέα σειρά αεροδυναμικών βοηθημάτων για την ουρά της Desmosedici GP, που έγιναν γνωστό και ως “ουρά Στεγόσαυρου”, “Ουρά δράκου” ή ακόμα και ως… “Pokemon”. Μια νέα εποχή αεροδυναμικών… φτερών και κεράτων έδειχνε να ανατέλλει.
Δεν ξεχνάμε πως η Ducati είναι εδώ και χρόνια πρωτοπόρα στην αεροδυναμική των αγωνιστικών μοτοσυκλετών, καθώς ήταν ο πρώτος κατασκευαστής που παρουσίασε τα γνωστά, και κοινά πλέον, αεροδυναμικά βοηθήματα στα πλάγια του φαίρινγκ των MotoGP και Superbike μοτοσυκλετών, φτερά που έχουν πλέον προσαρμοστεί ακόμα και σε γυμνά μοντέλα παραγωγής.

Οι πρώτοι αναβάτες που δοκίμασαν τα συγκεκριμένα βοηθήματα στην ουρά των MotoGP μοτοσυκλετών τους ήταν οι Enea Bastianini και Jorge Martin. Τα βοηθήματα είναι τέσσερα εξογκώματα στο πάνω μέρος της ουράς που θυμίζουν φτερά, δύο από κάθε πλευρά που αλληλοκαλύπτονται, τοποθετημένα με κλίση.
Αρχικά κανείς δεν γνώριζε ποιος ακριβώς ήταν ο στόχος της Ducati με τα συγκεκριμένα φτερά, ενώ ο Martin δήλωσε μεταξύ άλλων πως “ένιωθα πως δυσκολευόμουν λίγο περισσότερο να αλλάξω κατεύθυνση, όμως στην ευθεία είχα καλύτερη αίσθηση”.
Ο Bastianini δήλωσε πως “στο φρενάρισμα η μοτοσυκλέτα είναι πιο σταθερή, και νομίζω πως αυτό είναι το δυνατό τους σημείο.”





Τα “φτερά Στεγόσαυρου” είναι σχεδιασμένα ώστε το φτερό που βρίσκεται στο εσωτερικό της στροφής να φορτίζει τον πίσω τροχό, όταν η μοτοσυκλέτα είναι υπό κλίση (όπου ο αναβάτης έχει βγάλει το σώμα του εκτός της μοτοσυκλέτας, αφήνοντας τον αέρα να κάνει τη δουλειά του με τα φτερά), και την ίδια στιγμή το απέναντι φτερό να μην παράγει κάποια αντίθετη ή ενοχλητική δύναμη.

Μια ακόμα λειτουργία των αεροδυναμικών αυτών βοηθημάτων είναι να εξομαλύνει τη ροή του αέρα στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας, κατευθύνοντας τον στο κέντρο, μειώνοντας τις αναταράξεις και βοηθώντας στην επίτευξη μεγαλύτερης τελικής ταχύτητας.

Σιγά-σιγά τα συγκεκριμένα βοηθήματα εξαπλώθηκαν σε περισσότερες MotoGP μοτοσυκλέτες της Ducati, ενώ πλέον τα χρησιμοποιούν οι Francesco Bagnaia, Jack Miller, Enea Bastianini, Luca Marini, Jorge Martin, και πιο πρόσφατα απ’ όλους ο Johann Zarco. Ακόμα δεν τα έχουν φορέσει οι Fabio di Giannantonio, Marco Bezzecchi.
Καθώς τα GP διαδέχονται το ένα το άλλο, τα συγκεκριμένα “φτερά” της Ducati έχουν αλλάξει ελαφρώς σε σχήμα, όμως σε γενικές γραμμές παραμένουν στην ίδια λογική με τα πρώτα.

Η πιο πρόσφατη εξέλιξη στο θέμα είναι η είσοδος της Suzuki στο κλαμπ με τις “φτερωτές ουρές”-λίγο πριν την έξοδο της από το MotoGP-, όπου στο GP του Motegi αποφασίστηκε να οδηγήσει ο δοκιμαστής της φίρμας Takuya Tsuda, και αντικαταστάτης του τραυματία Mir, με δυο αεροδυναμικά βοηθήματα στην ουρά που κάποιοι χαρακτήρισαν ως… “αυτιά λαγού”.
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός πως μόλις το έμαθε ο Alex Rins επέμεινε να οδηγήσει κι εκείνος με αυτά τα βοηθήματα. Όταν η Suzuki αρνήθηκε, τους έκανε την εξής πρόταση: “αν είμαι γρήγορος τα πρώτα λεπτά, θα έρθω στα pits και θα μου βάλετε την ουρά με τα βοηθήματα.” Η Suzuki δέχθηκε, ο Ισπανός ανέβηκε στην κορυφή των χρόνων τα πρώτα λεπτά, μπήκε στα pits και όταν βγήκε ξανά είχε την ουρά με τα αυτιά του λαγού. Πώς τα πήγε με αυτήν; Όχι και τόσο καλά, όμως χωρίς να φταίει η ουρά, καθώς είχε βγει κίτρινη σημαία και ο Rins δεν κατάφερε να σημειώσει γρήγορο χρόνο στα λεπτά που απέμεναν.

Κι η ετυμηγορία του; “Ένιωσα πιο σταθερή τη μοτοσυκλέτα όσον αφορά στο πίσω μέρος. Με τα δεδομένα της τηλεμετρίας, συγκρίνοντας την πρώτη μου έξοδο στα δοκιμαστικά με τη δεύτερη, ήμουν ικανός να φρενάρω λίγο πιο δυνατά μέσα στη στροφή. Τουλάχιστον με λιγότερα κουνήματα. Αν τα δεδομένα που έχουν συλλέξει οι τεχνικοί είναι καλά, θα χρησιμοποιήσουμε τα βοηθήματα και στον αγώνα.”

Τέλος, να θυμίσουμε την περίπτωση του Dominique Aegerter που το 2016 είχε εμφανιστεί στο τεστ του Κατάρ με τη Moto2 μοτοσυκλέτα της Kalex να φέρει δυο carbon “φτερά” στην ουρά, στο κάτω όμως μέρος της. Αυτά είχαν στόχο να… μεγιστοποιήσουν τις αναταράξεις στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας ώστε να εμποδίζουν το slip-streaming και να… φρενάρουν τους αναβάτες που τον ακολουθούσαν! Άκρως επικίνδυνη εφεύρεση, που βοήθησε τελικά τον Μάρτιο του 2016, τη Dorna να απαγορεύσει τα αεροδυναμικά βοηθήματα σε Moto2 & Moto3.

Τώρα αναμένουμε να δούμε, αν μετά τις Aprilia, Ducati και Suzuki θα ακολουθήσουν κι άλλοι κατασκευαστές στη νέα αυτή κατεύθυνση, ή αν θα… βγάλουν τις ουρές τους απ’ έξω. Και φυσικά μην αποκλείουμε την πιθανότητα να δούμε σύντομα τις εν λόγω “φτερωτές ουρές” να περνούν και στις μοτοσυκλέτες παραγωγής, είτε από τα εργοστάσια, είτε από τρίτους κατασκευαστές. Και οι αεροδυναμικές αναζητήσεις συνεχίζονται ασταμάτητες.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Aleix_Sunday.jpg

Τί συνέβη με την μοτοσυκλέτα του Aleix Espargaro;
Το λάθος που του στέρησε κάθε πιθανότητα να παλέψει


Αφού βρέθηκε μπροστά από τους αντιπάλους του για τον τίτλο στις κατατακτήριες, οι ελπίδες του Aleix Espargaro για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα δέχθηκαν ένα πλήγμα όταν αναγκάστηκε να αλλάξει μοτοσυκλέτα λίγο πριν την έναρξη του ιαπωνικού Grand Prix της Κυριακής.
Ενώ θα ήταν έκτος στη σχάρα εκκίνησης, ο αναβάτης της Aprilia βούτηξε στο pit lane στο τέλος του γύρου προθέρμανσης, εγκαταλείποντας την RS-GP του και αρπάζοντας μανιωδώς την εφεδρική του μοτοσυκλέτα.
Ο Espargaro αργότερα αποκάλυψε ότι η πρώτη μοτοσυκλέτα του είχε κολλήσει σε έναν ειδικό «οικολογικό» χάρτη εξοικονόμησης καυσίμου, που είχε σχεδιαστεί μόνο για χρήση από τα pits μέχρι την σχάρα εκκίνησης.
"Έκαναν ένα λάθος και δεν αφαίρεσαν τον χάρτη εξοικονόμησης καυσίμου που δεν σου επιτρέπει να πάτε πάνω από 4-5.000 σ.α.λ. ή περισσότερες από 100.000 ανά ώρα", εξήγησε ο Espargaro. "Δοκίμασα τα πάντα, αλλά δεν λειτούργησε".
Μετά την απρογραμμάτιστη αλλαγή μοτοσυκλέτας, ο Espargaro ξεκίνησε τον αγώνα από τα pits και ήταν στον πρώτο γύρο 25ος και τελευταίος, αλλά ήξερε ήδη ότι οι πιθανότητές του είχαν τελειώσει.
"Άλλαξα μοτοσυκλέτα στα pits, αλλά η δεύτερη μοτοσυκλέτα είχε το *****ό πίσω ελαστικό (αντί για το μεσαίο) και δεν μπορώ να οδηγήσω με αυτό το ελαστικό", είπε.
"Το ήξερα από την αρχή. Η μοτοσυκλέτα απλώς πίεζε το μπροστινό. Ήμουν επίσης πολύ νευρικός και έκανα πολλά λάθη, οπότε αποφάσισα να μείνω έξω στην πίστα για να περιμένω μια κόκκινη σημαία ή οτιδήποτε άλλο. Αλλά δεν ήρθε ποτέ".
Ο Espargaro πέρασε τελικά τη γραμμή του τερματισμού στην 16η θέση, πέντε δευτερόλεπτα πίσω από τον Cal Crutchlow και την τελευταία βαθμολογούμενη θέση.
Ο Espargaro δεν παρηγορήθηκε επίσης από το γεγονός ότι ο επικεφαλής του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, Fabio Quartararo, μπόρεσε να φτάσει μόνο μέχρι την όγδοη θέση, ενώ ο Francesco Bagnaia έπεσε προσπαθώντας να περάσει τον Γάλλο στον τελευταίο γύρο.
"Για μένα, αυτό είναι χειρότερο, γιατί έχασα μια μεγάλη ευκαιρία. Αν τερμάτιζαν πρώτοι και δεύτεροι, θα ήταν χειρότερα για το πρωτάθλημα, αλλά δεν θα ήμουν τόσο στεναχωρημένος", είπε ο Espargaro. "Είμαι πολύ λυπημένος γιατί ήξερα ότι σήμερα ήμουν πιο γρήγορος από αυτούς και είναι πολύ δύσκολο να είσαι πιο γρήγορος από τον Pecco και τον Fabio. Είναι πολύ σπάνιο, για μένα".
Ο Espargaro έχει πλέον πέσει από τους 17 στους 25 βαθμούς πίσω από τον Quartararo και παραμένει 7 βαθμούς μακριά από τον Bagnaia. Ο Espargaro γνωρίζει, όπως όλοι, ότι μπορεί να συμβούν ανθρώπινα λάθη, έχοντας κάνει και ο ίδιος ένα λάθος που του στέρησε ένα βάθρο στην Καταλονία.
"Αυτή είναι η δουλειά μας και είναι ένα λάθος που μπορεί να συμβεί παντού", είπε για το θέμα του Eco map. "Είναι μεγάλο λάθος, τεράστιο λάθος. Αλλά είμαστε άνθρωποι, είμαστε μια ομάδα. Τώρα θα πάω στο γκαράζ, δεν έχω δύναμη, δεν ξέρω πώς να το κάνω, αλλά πρέπει να στηρίξω την ομάδα γιατί είναι λάθος και μπορεί να συμβεί".
"Δεν με νοιάζει το Πρωτάθλημα, θέλω να κερδίσω στην Ταϊλάνδη. Είναι το μόνο πράγμα στο μυαλό μου, να προσπαθήσω να κερδίσω στην Ταϊλάνδη".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.223
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ενα σχολιο του γερο-Παπανδρεου του Μοtosport για το τι συμβαινει στις πιστες με τους 'πιλοτους'.

MOTOGP, ARAGON, POLE POSITION: OI ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ!​


 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Binder_podium.jpg

Brad Binder: Χρειαζόμασταν πολύ αυτό το βάθρο
Ανυπομονώ να έχουμε τον Jack του χρόνου στην ομάδα


Επιστρέφοντας στο βάθρο για πρώτη φορά μετά την έναρξη της σεζόν στο Qatar, ο Brad Binder αποκάλεσε τη δεύτερη θέση του στο Motegi κάτι που «χρειαζόμασταν απεγνωσμένα».
Μετά από έναν πολύ καλό αγώνα στην Αραγονία, όπου έχασε για λίγο το βάθρο από τον Aleix Espargaro παρά το γεγονός ότι ξεκίνησε 10ος, ο Binder μετέτρεψε την πρώτη του εκκίνηση από την πρώτη σειρά σε μια δεύτερη θέση.
Ο αναβάτης της KTM φαινόταν να δυσκολεύεται στα πρώτα στάδια αφού τον πέρασαν οι Miguel Oliveira και Jorge Martin, ωστόσο, ο ρυθμός του Binder γινόταν όλο και πιο δυνατός όσο προχωρούσε ο αγώνας (κάτι συνηθισμένο για τον Νοτιοαφρικανό), πριν προσπεράσει τον Martin για την δεύτερη θέση με έναν γύρο να απομένει.
"Ήταν ένα φανταστικό Σαββατοκύριακο για εμένα και την ομάδα, ξέρετε ότι δουλέψαμε τόσο σκληρά αυτή τη σεζόν και δεν έχουμε πολλά καλά αποτελέσματα, οπότε το να στεκόμαστε πάλι στο βάθρο είναι εκπληκτικό συναίσθημα", είπε ο Binder.
"Ήταν δύσκολα εκεί έξω, στην αρχή του αγώνα δυσκολευόμουν πραγματικά λίγο να καταλάβω πόσο σκληρά μπορούσα να πιέσω με το πίσω μέρος γιατί ήταν η πρώτη φορά που έκανα γύρους με το σκληρό ελαστικό".
"Σαφώς κατάλαβα πολύ καλά ακολουθώντας τον Jorge και τον Jack στην αρχή πού χάναμε χρόνο και πού ήμουν δυνατός, έτσι μπόρεσα να κάνω γύρους πίσω από αυτούς και πραγματικά να καταλάβω πού έπρεπε να βελτιωθώ και να χρησιμοποιήσω τα δυνατά μου σημεία προς όφελός μου".
Η σεζόν του 2022 ήταν άλλη μια απογοητευτική για την KTM, καθώς ο Αυστριακός κατασκευαστής έχει μόλις μία νίκη που ήρθε από τον Miguel Oliveira στον βρεγμένο αγώνα της Mandalika.
Με αυτό στο πίσω μέρος του μυαλού του, ο Binder υπαινίχθηκε ότι το βάθρο του Motegi ήταν «απελπιστικά απαραίτητο», ενώ ελπίζει επίσης ότι μπορεί να λειτουργήσει ως σημείο εκκίνησης για το μέλλον.
"Καθώς ο αγώνας συνεχιζόταν, ένιωθα ότι γινόμουν όλο και καλύτερος και πρέπει να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ στην ομάδα μου που μου έδωσε την αυτοπεποίθηση να χρησιμοποιήσω το σκληρό ελαστικό πίσω, δεδομένου ότι δεν το είχαμε χρησιμοποιήσει ποτέ".
"Το να φεύγουμε από εδώ με ένα βάθρο είναι φανταστικό, πίεσα σκληρά και πάλεψα σκληρά από τον πρώτο γύρο, αλλά όπως είπα, βγάζω το καπέλο στην ομάδα μου. Πάλεψαν τόσο σκληρά, χρειαζόμασταν απεγνωσμένα αυτό το βάθρο και αυτή είναι η αρχή πολλών άλλων".
Ενώ ο Binder ήταν ένας από τους πιο γρήγορους αναβάτες στο τέλος του αγώνα της Κυριακής, ο ρυθμός που έδειξε ο Miller μπροστά σε άλλο επίπεδο.
Οι μελλοντικοί ομόσταυλοι θα σχηματίσουν ένα από τα πιο δυνατά ζευγάρια αναβατών στη σχάρα εκκίνησης την επόμενη σεζόν και ο Binder είναι ενθουσιασμένος που θα υποδεχθεί τον Αυστραλό στην ομάδα.
"Συγχαρητήρια στον Jack, ήταν σε άλλο επίπεδο", δήλωσε ο Binder. "Όταν με πέρασε, κυριολεκτικά εξαφανίστηκε σε περίπου τρεις ή τέσσερις γύρους. Μπορούσα να δω ότι είχε ρυθμό και γνωρίζοντας τον Jack σκέφτηκα ότι θα είχε και το σκληρό ελαστικό".
"Περίπου στον 10ο γύρο ήξερα ότι δεν θα τον ξαναδούμε. Βγάζω το καπέλο στον Jack και θα είναι φοβερό να τον έχουμε στην ομάδα την επόμενη χρονιά".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Petrucci.jpg

O Danilo Petrucci στην θέση του Joan Mir για το Grand Prix της Ταϊλάνδης!

Ο Mir, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP του 2020, έμεινε εκτός αγωνιστικής δράσης από τότε που έσπασε τον αστράγαλό του σε ένα ατύχημα στον πρώτο γύρο στο Grand Prix της Αυστρίας τον Αύγουστο.
Χωρίς να συμμετάσχει στο Misano, ο Mir προσπάθησε να οδηγήσει στην Aragon αλλά αποσύρθηκε μετά το Σάββατο και έμεινε εκτός και στο Ιαπωνικό GP του περασμένου Σαββατοκύριακου.
Θεωρήθηκε ότι θα επέστρεφε για το GP της Ταϊλάνδης αυτό το Σαββατοκύριακο, αλλά η αποκατάσταση του δεξιού αστραγάλου του διαρκεί περισσότερο από το αναμενόμενο και τώρα θα έχει στόχο να επιστρέψει στην Suzuki του στο GP της Αυστραλίας σε δύο εβδομάδες. Αντίθετα, η Suzuki επιβεβαίωσε ότι ο Mir θα αντικατασταθεί από τον πρώην αναβάτη της Ducati, Danillo Petrucci.
"Περιττό να πω ότι είμαι τόσο χαρούμενος για την ευκαιρία να αγωνιστώ στην Ταϊλάνδη με την Team Suzuki Ecstar", είπε ο Petrucci. "Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα που μου έδωσε αυτή τη φανταστική ευκαιρία".
"Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τη Ducati και την τρέχουσα διοίκηση της ομάδας μου που με άφησαν να κάνω αυτήν την κίνηση. Είμαι πραγματικά περίεργος να ανέβω στην GSX-RR και να την δοκιμάσω, φαίνεται πολύ γρήγορη και ξέρουμε ότι είναι μια μοτοσυκλέτα που κερδίζει".
"Είμαι επίσης πρόθυμος να συνεργαστώ με τους μηχανικούς της Suzuki, που γνωρίζω εδώ και πολύ καιρό και έχουμε μια υπέροχη σχέση. Ξέρω ότι δεν θα είναι εύκολο, οπότε δεν έχω προσδοκίες για την εμπειρία , απλά θέλω να το απολαύσω".
"Είμαι επίσης ενθουσιασμένος που είμαι ένας από τους λίγους αναβάτες στην ιστορία που περνούν από μια μοτοσυκλέτα MotoGP σε μια μοτοσυκλέτα Dakar, μια Superbike και μετά μια άλλη εργοστασιακή μοτοσυκλέτα MotoGP!".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Bastianini_Motegi_main.jpg

Bastianini: Δεν μπόρεσα να εκμεταλλευτώ το *****ό στους πρώτους γύρους
Δεν είχα κάποια εντολή από το γκαράζ να διευκολύνω τον Pecco


Μια 9η θέση, 10" πίσω από τον νικητή, Jack Miller, δεν είναι ακριβώς αυτό που θα ήθελε ο Enea Bastianini από την Ιαπωνία, ο οποίος ξεκίνησε από την 15η θέση στη σχάρα εκκίνησης. Δυστυχώς για τον ίδιο, η θέση του στην αρχή του αγώνα, στα σύγχρονα MotoGP, μετράει σχεδόν περισσότερο από τον ρυθμό του, και ο Beast το συνειδητοποίησε όταν, παρά το γεγονός ότι είχε επιλέξει ένα *****ό πίσω ελαστικό, δεν μπόρεσε να ανέβει στα πρώτα στάδια του αγώνα.

"Στην πραγματικότητα, ήμουν πολύ ευχαριστημένος με την επιλογή του πίσω *****ού ελαστικού", ομολόγησε ο Enea στον τερματισμό. "Δυστυχώς, δεν μπόρεσα να προσπεράσω, παραμένοντας πίσω από τους αντιπάλους μου. Η πίεση αυξήθηκε και δεν μπορούσα να εκμεταλλευτώ το δυνατό μου σημείο, την είσοδο στις στροφές".
Το Grand Prix του πέρασε με την μονομαχία με τον μελλοντικό ομόσταυλό του, Pecco Bagnaia, και πολλοί είδαν την στιγμή που ο Davide Tardozzi επισκέφτηκε το γκαράζ του. Πώς ήταν όμως εκείνη η μονομαχία, μέχρι το λάθος του Pecco;

"Πάντα βλέπουμε τι είναι καλό ή κακό", εξήγησε ο Bastianini. "Ο Pecco βγαίνει πάντα πολύ δυνατός, ενώ ο Fabio κάνει πολλά σε απόσταση αγώνα και σε ταχύτητα και είναι πολύ αποτελεσματικός στην οδήγηση. Έχω αυτό το πλεονέκτημα με τα φθαρμένα ελαστικά, αλλά δεν το χρησιμοποίησα καλά στον αγώνα. Δεν ξέρω αν το ποτήρι είναι μισογεμάτο ή μισοάδειο. Θα έλεγα ότι κάναμε έναν καλό αγώνα. Δυστυχώς, όπως είπα, δεν μπόρεσα να εκμεταλλευτώ το *****ό ελαστικό στην αρχή, γιατί δυσκολευόμουν να προσπεράσω. Δεν εκμεταλλευτήκαμε το δυνατό σημείο, αλλά παραμείναμε σταθεροί στο χαμηλό 1:46. Λέω ότι αυτά είναι σημαντικά σημεία. Μειώσαμε την διαφορά από τον Bagnaia και τον Aleix Espargarò. Όταν δεν είχα πολλούς αναβάτες μπροστά μου, κρατούσα καλό ρυθμό. Ήμουν πολύ γρήγορος, αλλά δεν ήταν εύκολο γιατί ο Bagnaia είναι πολύ δυνατός... Το λάστιχο φθάρθηκε αμέσως αφού πέρασα τον Pol Espargarò. Και, τέσσερις γύρους από το τέλος, ήμουν πραγματικά στο όριο, μένοντας πίσω από τον Fabio και τον Pecco, αλλά έπρεπε να προσπαθήσω να μείνω εκεί, προσκολλημένος…".
Όσο για την κατάσταση με τον Bagnaia και την ύπαρξη ή όχι εντολών από την ομάδα, ο Bastianini απάντησε:

"Δεν είχα κάνει λάθη όταν έχασα ξανά τη θέση μου από τον Pecco, απλά με πέρασε. Δεν μου δόθηκε καμία εντολή από το γκαράζ. Μπορεί να υπήρχε ένα σχέδιο, αλλά δεν έλαβα το μήνυμα".
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Top Bottom