Νεα του κοσμου για τη Μοτοσυκλετα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Υπό εξέταση το Auto Pilot της Tesla για 2 θανατηφόρα τροχαία με μοτοσυκλέτες​

c1782cc73daec86948d5721c95bbd148_XL.jpg


Υπήρξαν δύο θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα με μοτοσυκλέτες. Και τα δύο προκλήθηκαν από αυτοκίνητα Tesla. Μάλιστα και στις δύο περιπτώσεις οι μοτοσυκλέτες ήταν τύπου cruiser, άρα χαμηλές και έγιναν και τα δύο συμβάντα κατά τις νυχτερινές ώρες.
Έτσι έχει αναπτυχθεί μία θεωρία, που ακόμη δεν έχει αποδειχθεί, ότι υπαίτιος γι’ αυτά τα δυστυχήματα ήταν ο αυτόματος πιλότος της Tesla.
Ο αυτόματος πιλότος των Tesla βασίζεται σε έναν συνδυασμό πολλαπλών καμερών και ραντάρ για τη συλλογή δεδομένων της κυκλοφορίας.
Όμως από τον Φεβρουάριο του ’22 το ραντάρ αφαιρέθηκε από την εξίσωση και όλο το σύστημα βασίζεται μόνο στην κάμερα Tesla Vision.
Αυτό έγινε για τα μοντέλα S και Χ. Και εδώ έρχεται το χτίσιμο της θεωρίας.
Οι δύο μοτοσυκλέτες που προαναφέρθηκαν ήταν μία Harley Davidson Sporter και μία Yamaha V Star.
Η σκέψη είναι ότι τα πίσω φώτα αυτών των μοτοσυκλετών φαίνονται σαν ένα. Έτσι υπάρχει η θεωρία ότι η κάμερα του Tesla είδε τα δύο πολύ κοντά τοποθετημένα φώτα σαν ένα.
Η AI που έχει ενσωματωμένη η κάμερα αποφάσισε ότι πρόκειται για τα δύο πίσω φανάρια ενός αυτοκινήτου, το οποίο κινείται μπροστά μακριά
και γι’ αυτό φαίνονται τόσο κοντά το ένα από το άλλο. Στην περίπτωση αυτή θεωρείται πως αν εξακολουθούσε να υπάρχει ραντάρ,
θα «έπιανε» τις προπορευόμενες μοτοσυκλέτες και θα υπολόγιζε τη σωστή τους απόσταση αφού το ραντάρ δεν «βλέπει» φώτα,
αλλά το σχήμα του προπορευόμενου οχήματος ή εμποδίου γενικότερα.
Κανείς δεν μπορεί να ξέρει στα σίγουρα τι θα γινόταν αν υπήρχε και το ραντάρ, το οποίο οι κακές γλώσσες λένε ότι καταργήθηκε για να μειωθεί το κόστος,
αλλά είναι μία υπόθεση που δείχνει να έχει κάποια βάση.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Vincent Motorcycles. Αναβίωση του βρετανικού θρύλου;​

d964e25ffbac3f3126a79e546af5c241_XL.jpg

Η φημισμένη εταιρεία Vincent μπορεί να ανασυσταθεί αφού φημολογείται ότι ο κολοσσός της Ινδίας Bajaj Auto εξαγοράζει τα εταιρικά σήματα και τα δικαιώματά της.
Σύμφωνα με αναφορές από την Ινδία η Bajaj που είναι η πέμπτη μεγαλύτερη κατασκευάστρια εταιρεία μοτοσυκλετών στον κόσμο ενδιαφέρεται για την Vincent η οποία ανήκε στην Dave Holder&Family και θα είναι η απάντηση στις άλλες δύο με βρετανικές ρίζες αναβιώσεις που ανήκουν πια σε ινδικές εταιρείες, την Royal Enfield και την BSA.
Η Vincent θεωρούνταν η premium μοτοσυκλέτα της εποχής της, εφάρμοσε πολλές καινοτομίες και είχε μοντέλα μονοκύλινδρα 500cc και V4 1000cc.
Κορυφαία θεωρείται η Vincent Black Shadow του 1949 με την εξωφρενική για την εποχή τελική ταχύτητα των 200 χιλιομέτρων την ώρα.
Η αξία της είναι τέτοια που πουλήθηκε το 2018 για 929.000 δολάρια σε συλλέκτη.
Όπως οι περισσότερες βρετανικές εταιρείες μοτοσυκλέτας έτσι και η Vincent απέτυχε να ακολουθήσει τις εξελίξεις της αγοράς μετά τον πόλεμο και αντιμετώπισε τεράστια οικονομικά προβλήματα το 1955. Τυπικά υπήρχε αν και κλειστή, αφού στα χαρτιά άλλαξε χέρια πολλές φορές τις επόμενες δεκαετίες.
Όμως πως θα μπορούσε να είναι η «λιμο» των μοτοσυκλετών σήμερα στα χέρια της Bajaj η οποία ειδικεύεται σε δίτροχα μικρού κυβισμού με κύριο προορισμό την αγορά της Ασίας;
Σήμερα η δίψα της αγοράς για μοτοσυκλέτες που μοιάζουν με αυτές προηγούμενων δεκαετιών και με σχεδιαστικό προσανατολισμό στους πρώτους διδάξαντες βρετανούς, δίνει μεγάλη βάση στην υπόθεση ότι η Bajaj για να φιλοξενήσει την Vincent στην γκάμα της θα ακολουθήσει μία διαφορετική διαδρομή marketing προσαρμοσμένη σε ανώτερο κοινό οικονομικά, ώστε να μπορέσει να στηρίξει την ιστορία της μάρκας αν τελικά την εξαγοράσει.
Κι επειδή η Bajaj έχει ήδη εμπλακεί με την κατασκευή ενός μικρότερου μοντέλου της Triumph, κάποιοι δεν αποκλείουν ακόμη και την επένδυση της ινδικής εταιρείας σε αγγλικό έδαφος ώστε να χτίσει στην αυθεντική «βρετανικότητα» θα μπορούσαμε να πούμε της Vincent.
Από την άλλη πλευρά μπορεί η Bajaj απλά να κατοχυρώνει τα δικαιώματα για να αποκλείσει τους ανταγωνιστές της και να δει στο μέλλον πως θα χειριστεί το πραγματικά μεγάλο όνομα της Vincent.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Μηνύσεις για τη Harley Davidson στις ΗΠΑ​

8d002822a20b9272397f1038b69622db_XL.jpg

Δύο μηνύσεις έχουν κατατεθεί, μία στην Καλιφόρνια και μία στο Ουισκόνσιν για παράβαση της νομοθεσίας περί ανταγωνισμού και αντιμονοπωλιακών κανονισμών.
Οι μηνύσεις αφορούν σε επισκευές που έγιναν από ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών Harley Davidson και οι οποίοι αναγκάστηκαν να πληρώσουν υπέρογκες αμοιβές αφού η εταιρεία τους περιόριζε ως προς το που θα έπρεπε να κάνουν αυτές τις επισκευές.
Κατηγορείται, η εταιρεία, ότι διατηρεί το μεγαλύτερο μέρος της αγοράς ανταλλακτικών για ιδία χρήση και βάζει υψηλές τιμές σε αυτά, πιέζοντας ταυτόχρονα τους ιδιοκτήτες, παράνομα,
να πραγματοποιούν επισκευές και συντήρηση των μοτοσυκλετών στις αντιπροσωπείες της με γνήσια ανταλλακτικά, αλλιώς παύει να ισχύει η εγγύηση.

Οι τελευταίες μηνύσεις έγιναν μετά από τη συμφωνία μεταξύ της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου (FTC) και της Harley Davidson και λέγεται «δικαίωμα επισκευής». Η Επιτροπή κινήθηκε κατά της εταιρείας υποστηρίζοντας ότι οι περιορισμοί που έθετε για τα ανταλλακτικά που μπορούν χρησιμοποιηθούν στη συντήρηση ή την επισκευή ενός οχήματος αύξανε το κόστος για τον καταναλωτή και εμπόδιζε την καινοτομία. Οι περιορισμοί που έθετε η Harley Davidson στη χρήση after market ανταλλακτικών μπορεί να οδηγήσει σε άρνηση από μέρους της κάθε εγγύησης.

Η Harley Davidson από την πλευρά της υποστηρίζει ότι θα μπορούσε να μην αρνηθεί την εγγύηση της μοτοσυκλέτας αν ο πελάτης χρησιμοποιήσει ανταλλακτικά εκτός εταιρείας, αλλά στη συμφωνία συναίνεσης εγγύησης αναφέρει ότι μπορεί να αρνηθεί την εγγύηση από ζημιές ή δυσλειτουργίες που μπορεί να προκληθούν από μη πιστοποιημένα ανταλλακτικά ή τοποθέτησή τους.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Return to The Island – Ο Chris Vermeulen και ο Casey Stoner επιστρέφουν στην πίστα​


Για την ακρίβεια στην έδρα τους, το Phillip Island σε ένα trailer για κάτι που θα μας αποκαλυφθεί στις 21 Σεπτεμβρίου.
Οι δυο πρωτοκλασάτοι αναβάτες της προηγούμενης γενιάς των αγωνιζόμενων του MotoGP, βρέθηκαν ξανά μετά από 10 χρόνια σε μέρη γνώριμα. Αφενός ο δις Παγκόσμιος Casey Stoner, ο οποίος πέτυχε ένα σερί νικών στην αυστραλιανή πίστα από το 2007 μέχρι το 2012.

Αφετέρου ο πάλαι ποτέ αναβάτης της Rizzla Suzuki και master της βροχής, Chris Vermeulen, με τους δυο αναβάτες να απαριθμούν από κοινού 13 εκκινήσεις στην ίδια πίστα. Μια δεκαετία αργότερα από την τελευταία τους εντός πίστας συνύπαρξη, ξανασυναντιόνται εκεί πάνω στις σέλες δυο Tiger 1200 της Triumph.
Το γιατί θα το δούμε όπως προείπαμε την Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου. Μέχρι τότε σειρά έχει το trailer με άκρως συγκινητική λεπτομέρεια τα αγωνιστικά κράνη εκείνης της μακρινής εποχής.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Με drones κυνηγάει τους "Ινδιάνους" η αστυνομία στην Αγγλία​

d03e8e9922915f23daaa814bd91d4dcf_XL.jpg

Η αστυνομία στο North Wales έχει εξαπολύσει κυνήγι κατά των αναβατών που οδηγούν επικίνδυνα. Η επιχείρηση ονομάστηκε Blue Takeoff. Η αστυνομία ισχυρίζεται ότι πολλοί πολίτες παραπονούνται επικίνδυνη οδήγηση μοτοσυκλετών πάνω σε πεζοδρόμια και στις μικρές παράπλευρες οδούς.
Ο αστυνομικός επιθεωρητής Matt Subacchi δήλωσε ότι η επιχείρηση Blue Takeoff στοχεύει σε μοτοσυκλετιστές που οδηγούν παράνομα, ώστε να αποφευχθούν τραυματισμοί, τόσο για τους ίδιους τους αναβάτες, όσο και για τους υπόλοιπους χρήστες των δρόμων. Ειδικά οι εκτός δρόμου μοτοσυκλέτες, συνέχισε ο Επιθεωρητής, αποτελούν πραγματικό κίνδυνο για τον κόσμο αλλά και για τους ίδιους τους αναβάτες. Καταλαβαίνουμε την ανησυχία που προκαλούν στις τοπικές κοινότητες και θα συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας να σταματήσουμε αυτή την αντικοινωνική συμπεριφορά.

Στην επιχείρηση Blue Takeoff, συμμετέχει η αστυνομική ομάδα με off-road μοτοσυκλέτες, για τον εντοπισμό όσων οδηγούν παράνομα ταυτόχρονα με την ομάδα που χειρίζεται τα ειδικά drones, τα οποία είναι δύσκολο να εντοπιστούν από το έδαφος. Η επιχείρηση είναι σε εξέλιξη, ενώ η αστυνομία σταθμεύει σε 13 σημεία, σταματάει μοτοσυκλετιστές και τους ενημερώνει-συμβουλεύει για θέματα οδικής ασφάλειας. Η αστυνομία πιστεύει ότι ο μόνος τρόπος να αντιμετωπίσει την επικίνδυνη οδήγηση είναι ο εντοπισμός των παραβατών με τη βοήθεια νέων τεχνολογιών. Οι μοτοσυκλέτες θα κατάσχονται και δεν θα επιστρέφονται καταλήγουν οι ανακοινώσεις της αστυνομίας.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο πόλεμος των ηλεκτρονικών κλιμακώνεται​

83ed564b3fb5127151983c8559f561f3_XL.jpg

Τα ηλεκτρονικά των μοτοσυκλετών βελτιώνονται χρόνο με τον χρόνο. Από τα ABS και traction control έχουμε φτάσει στα συστήματα «αντισούζας» και πέδησης με τον κινητήρα, ηλεκτρονικά. Αλλά αυτά που ακολουθούν θα φέρουν το μέλλον και τις ταινίες επιστημονικής φαντασίας, πολύ πιο κοντά!
Η Piaggio που είναι μητρική των Aprilia, Moto Guzzi και Vespa έχει μία μεγάλη γκάμα μοτοσυκλετών και σκούτερ ώστε να εξελίξει τα ηλεκτρονικά της. Ο επικεφαλής project Manager της Piaggio Alessio Sisi λέει ότι το ride by wire που μπήκε στην Aprilia Shiver 750 το 2007 δεν λειτούργησε σωστά αφού πάτησε στο αντίστοιχο σύστημα που ήταν για αυτοκίνητα, «αλλά στην πορεία καταλάβαμε ότι έπρεπε να το σχεδιάσουμε από την αρχή», παραδέχτηκε.

Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που χρησιμοποιεί η Piaggio τα τελευταία 15 χρόνια αφορούν τόσο στην ασφάλεια, όσο και στις επιδόσεις και εφαρμόζονται ακόμη και στα πιο οικονομικά μοντέλα της εταιρείας. Σήμερα δεν είναι κάτι εξτρά, αλλά ο στάνταρ εξοπλισμός που ο καταναλωτής περιμένει να έχει η καινούρια του μοτοσυκλέτα.

Ο Alessio υποστηρίζει ότι τα ηλεκτρονικά συστήματα πρέπει να ωριμάσουν και τώρα είναι η ώρα. Πιστεύει ότι η βιομηχανία σύντομα θα επικεντρωθεί στα συστήματα επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης vehicle to vehicle (V2V) και vehicle to everything (V2X). Δηλαδή την επικοινωνία του οχήματος με το περιβάλλον μέσα στο οποίο κινείται. Σε αυτό το πεδίο, συνεχίζει ο Alessio, υπάρχει τεράστιος χώρος για εξέλιξη που θα δώσει μεγάλη προστιθέμενη αξία στα νέα προϊόντα – οχήματα.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το Βέλγιο περνάει στον απόλυτο κυνισμό για να αποτρέψει τα τροχαία ατυχήματα.​

d09810f5c8e88f8ee2d130aa41b9e338_XL.jpg

Η επιτροπή οδικής ασφάλειας του Βελγίου κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι συνήθεις πρακτικές για την ασφάλεια στους δρόμους δεν αποδίδουν όπως θα έπρεπε. Έτσι υιοθετούν μία νέα στρατηγική για τους βέλγικους δρόμους, ώστε να αποτρέψουν τους οδηγούς από τις υπερβάσεις των ορίων ταχύτητας.
Μετά τις καμπάνιες με τα τραγικά αποτελέσματα ενός τροχαίου δυστυχήματος, οι βελγικές αρχές πέρασαν σε μία πολύ πιο κυνική αντιμετώπιση. Το video αποτροπής της υπερβολικής ταχύτητας δεν σταματάει σε σκληρές εικόνες, σοβαρών τραυματισμών, θανάτων ή μόνιμων βλαβών από τροχαία, κάτι που έχει ξαναγίνει. Το κύριο μήνυμα είναι πόσο κόστος έχουν όλες αυτές οι ζημιές σε οχήματα, αλλά και οι τραυματισμοί και οι θάνατοι από τα τροχαία ατυχήματα.

Σε πολλές χώρες οι αρχές έχουν προσπαθήσει να παρακινήσουν τους πολίτες να τηρούν τον ΚΟΚ, πυροδοτώντας τον φόβο με εικόνες τροχαίων ατυχημάτων. Και στην Ελλάδα κάποια εποχή η τροχαία τοποθετούσε στην άκρη των δρόμων, σε κοινή θέα, αυτοκίνητα σμπαραλιασμένα από τροχαία ατυχήματα για να συνετίσει τους οδηγούς. Αλλά είναι η πρώτη φορά που ο πόνος και η απώλεια ανθρώπινης ζωής συνδέεται ευθέως με τα χρήματα. Προφανώς η οικονομική κρίση που μαστίζει τον κόσμο εκτός από τα υπόλοιπα των καταθέσεων, αλλάζει και πολλές ηθικές αρχές.


Πηγη www.bikeit.gr
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Αφού είμαστε ζώα και μόνο ότι επιβαρύνει την τσέπη μας μας νοιάζει. Παρεμπιπτόντως το κόστος των τροχαίων είναι το κύριο κόστος που επιβαρύνει το ΕΣΥ και άρα έμμεσα τις υπέρογκες κρατήσεις που βλέπουμε στους μισθούς μας η στις αμοιβές των απασχολουμένων μας. Με άλλα λόγια την ανοησία ορισμένων "μια ζωή την έχουμε" ή " όποιος φοβάται πέφτει και κοιμάται" την πληρώνουμε όλοι, όχι μόνο αυτοί που μένουν ανάπηροι.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Liberty Rider – Μια εφαρμογή που σώζει ζωές​

f89f5a6bd3107234fb0b76f8f2aeb812_XL.jpg

Έχει έρθει η εποχή που η ασφάλεια στη μοτοσυκλέτα συνεχίζεται από τα ηλεκτρονικά της βοηθήματα στο τηλέφωνο μας.
Το Liberty Rider είναι μια εφαρμογή που δρα βέβαια «κατόπιν εορτής», καθώς σε περίπτωση που αντιληφθεί πτώση μέσω των αισθητήρων του smartphone, ειδοποιεί μια σχετική υπηρεσία πρώτων βοηθειών και διάσωσης. Δυστυχώς, εν λόγω εφαρμογή είναι προς το παρόν διαθέσιμη μόνο σε Γαλλία και Ιταλία, δεν είναι ωστόσο απίθανη η επέκταση της και σε άλλες χώρες.

Πιο αναλυτικά, όταν η εφαρμογή εντοπίσει δεδομένα τηλεμετρίας που να παραπέμπουν σε πτώση ή σύγκρουση, στέλνει ειδοποίηση στον αναβάτη. Εάν δεν εκείνος δεν απαντήσει ακυρώνοντας την ειδοποίηση, τότε ενημερώνονται αυτόματα οι αρχές για την τελευταία καταγεγραμμένη τοποθεσία. Εν προκειμένω, η εφαρμογή χρησιμοποιεί την υποδομή δικτύου της γαλλικής ασφαλιστικής εταιρείας IMA (Inter Mutuelles Assistance) για να πραγματοποιεί την αυτόματη κλήση στις αρχές σε περίπτωση ατυχήματος.
Μετά την πραγματοποίηση της κλήσης, ένας ανταποκριτής έκτακτης ανάγκης θα καλέσει το τηλέφωνο του αναβάτη και εάν δεν απαντηθεί, μια ομάδα διάσωσης θα αποσταλεί στην τοποθεσία του. Η εφαρμογή Liberty Rider είναι δωρεάν για λήψη και χρήση μέχρι τις λειτουργίες πλοήγησης GPS. Ωστόσο, επειδή όλα έχουν ένα τίμημα, η δυνατότητα αυτόματης κλήσης έκτακτης ανάγκης είναι διαθέσιμη μόνο στο premium πακέτο, το οποίο διατίθεται προς 3,99 ευρώ το μήνα.

Το απορίας άξιο, είναι το πως με τόσες εφαρμογές παρακολούθησης γύρω μας, δεν έχει υπάρξει μια υπηρεσία τόσα χρόνια που να κάνει το ίδιο πράγμα, ενδεχομένως και δωρεάν, εκμεταλλευόμενο τις ήδη υπάρχουσες υποδομές και δίκτυα, σίγουρα σώζοντας πολλές ζωές εκεί έξω.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Moto Morini 1200: Νέο V-2 Adventure στα σκαριά​

Το Ιταλικό V-2 θα μιλήσει ξανά!

Η κινεζικής ιδιοκτησίας Moto Morini άφησε να διαρρεύσουν εικόνες για μια νέα μοτοσυκλέτα Adventure μεγάλου κυβισμού που κινείται από τον γνωστό V-2 κινητήρα των 1.187 κυβικών εκατοστών που θα αναβαθμιστεί για να πληροί τις νέες προδιαγραφές εκπομπών και ρύπων
Ο κινητήρας αυτός έχει παρουσιαστεί και χρησιμοποιηθεί από την προηγούμενη ιδιοκτήτρια της Morini και θα ανανεωθεί τεχνολογικά ώστε να ανταπεξέλθει στις μοντέρνες απαιτήσεις.

Αυτό σκοπεύει να κάνει η νέα, κινεζική εταιρία Zhongneng που έχει αγοράσει από το 2018 το όνομα, τις εργαλειομηχανές και τα δικαιώματα της Moto Morini.
Τα μεγάλα V-2 της Μorini, τα Bialbero CorsaCorta, Granpasso, Corsaro, Milano και Scrambler που χρησιμοποιούσαν το συγκεκριμένο μοτέρ, έχουν “παγώσει” λόγω του ότι δεν πληροί τους ευρωπαϊκούς κανόνες εκπομπών ρύπων Εuro 5.
Η νέα Moto Morini έφερε στη γκάμα της τα ολοκαίνουργια μοντέλα X-Cape και Seiemezzo, χρησιμοποιώντας ένα διαφορετικό δικύλινδρο σε σειρά 650cc, που βασίστηκε στον κινητήρα που χρησιμοποιεί η CFMoto και αυτός με τη σειρά του αντέγραφε αυτόν της Kawasaki (Ζ, Versys, Vulcan, Ninja).

Ωστόσο, η εταιρία είχε δηλώσει εξ αρχής τις προθέσεις της να αναβιώσει τον κινητήρα μεγαλύτερου κυβισμού, άρα υποθέτουμε ότι ο υπάρχων μεγάλος V-2 των 1.187 κυβικών θα επιστρέψει σε μια πιο “καθαρή” έκδοση.
Οι φωτογραφίες CAD δείχνουν μια μοτοσυκλέτα που είναι πιθανό να σημάνει την επιστροφή του κινητήρα Bialbero CorsaCorta, πάνω σε μια ολοκαίνουργια Adventure με αισθητική συγγένεια με το μικρότερο X-Cape 650.
Οι εικόνες δείχνουν ότι παρά το γεγονός ότι η Morini είχε ήδη μια μεγάλου κυβισμού Adventure στη γκάμα της (την Granpasso), που χρησιμοποιεί τον κινητήρα V-2, επιλέγει να κατασκευάσει ένα εντελώς νέο μοντέλο γύρω από τον ανανεωμένο κινητήρα αντί να επαναφέρει το παλιό.
Είναι μια μοτοσυκλέτα με πολύ πιο συμβατικές διαστάσεις και design από ό,τι ήταν η Granpasso, με σχεδόν κάθετη οθόνη οργάνων και γραμμές πιο rally-χωμάτινες.

Όπως συμβαίνει και στην περίπτωση του X-Cape, δεν υπάρχει το παραδοσιακό ράμφος, που που χρησιμοποιούν σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές στα Adventure τους, ενώ ένα μεγάλο ντεπόζιτο προϊδεάζει για τουριστικές διαθέσεις.
Παρά το γεγονός ότι οπτικά δίνεται η εντύπωση περιμετρικού πλαισίου, αυτό είναι τύπου χωροδικτυώματος, μια λύση πιο οικονομική και εξίσου αποτελεσματική όσον αφορά το βάρος και την ακαμψία του.
Το ψαλίδι είναι από κράμα αλουμινίου και το πιρούνι είναι ανεστραμμένο με μεγάλης διαμέτρου καλάμια, οι δυο μπροστινοί δίσκοι έχουν δαγκάνες Brembo Stylema.
Η νέα Adventure της Morini χρησιμοποιεί τροχούς με ακτίνες και ένα φαρδύ μπροστινό φτερό καλύπτει τον αντίστοιχο τροχό που φαίνεται να έχει διάμετρο 19 ιντσών, αντί για τις 21 ίντσες που θα χρησιμοποιούσαν εάν είχε σοβαρές προθέσεις για κίνηση στο χώμα.
Τέλος όσον αφορά τις επιδόσεις του παλιού κινητήρα που έχει σχεδιαστεί από τον θρυλικό Ingegniere Lambertini, o Bialbero CorsaCorta απέδιδε πάνω από 130 ίππους, δηλαδή αρκετούς για να σταθεί ικανοποιητικά στις απαιτήσεις της κατηγορίας.

Εισερχόμενη σε μια πολύ δύσκολη και απαιτητική κατηγορία η Morini θα έχει να αντιμετωπίσει λυσσαλέο ανταγωνισμό και εκτός από τις επιδόσεις και του τι έχει να προσφέρει από πλευράς περιφερειακών, μεγάλη ρόλο θα παίξει η τιμή της μοτοσυκλέτας.
Αν λοιπόν η νέα Αdventure της η Zhongneng κατασκευάζεται στην Κίνα ίσως να έχει πλεονέκτημα, αν όμως κατασκευαστεί στην Ιταλία (όπως γινόταν με τις προηγούμενες μεγάλες V-2 της εταιρίας), τότε… τα πράγματα δυσκολεύουν.
“Μεγάλοι κυβισμοί, μεγάλες φουρτούνες”, που λένε κι οι παλιοί μηχανόβιοι…

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

FEMA: Ο αυτόματος πιλότος (των Tesla) σκοτώνει μοτοσυκλετιστές​

motosykletes_aytonomaoxhmata_atyxhmata_31022.jpg

Ξεσπαθώνει η FEMA ζητώντας εξηγήσεις από την Euro NCAP, για τα 5 αστέρια του Tesla Model Y, την στιγμή που το σύστημα αυτόματης οδήγησης που το μοντέλο έχει, συνδέεται με θανατηφόρα ατυχήματα με δίκυκλα.

Δυσαρέσκεια της FEMA για τις διαδικασίες των Euro NCAP​

Μεγάλο θέμα με τις δοκιμές ασφαλείας των σύγχρονων αυτοκινήτων, φαίνεται πως έχει η FEMA, η ομοσπονδία των Ευρωπαϊκών ενώσεων μοτοσυκλετιστών, όπως αποκαλύπτει μια ανοικτή επιστολή τους προς το Euro NCAP. Πιο συγκεκριμένα, η ομοσπονδία καταδεικνύει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν ακόμα, τα συστήματα όπως ο αυτόματος πιλότος των Tesla και τα δυστυχήματα με τα οποία συνδέεται, με αφορμή την πιστοποίηση του Model Y με 5 αστέρια και βαθμολογία 98%, στην κατηγορία «Υποβοήθηση ασφάλειας».

Ανοικτή επιστολή της FEMA στο Euro NCAP: «Ο αυτόματος πιλότος ακόμα σκοτώνει»​

Η FEMA δημοσίευσε ένα κείμενο, στο οποίο δίνει μια σειρά επιχειρημάτων για τις θέσεις της, υπογραμμίζοντας την αμφισβητούμενη ασφάλεια που προσφέρουν τα συστήματα αυτόματης οδήγησης σαν το Autopilot της Tesla, και θυμίζοντας τα σοβαρά ατυχήματα που έχουν συμβεί με τα συστήματα αυτά ενεργοποιημένα, ατυχήματα τα οποία έχουν και νεκρούς! Μεταξύ άλλων αναφέρει: «Από τότε που τα αυτοκίνητα της Tesla με τον αυτόματο πιλότο κυκλοφορούν στο δρόμο, υπάρχουν αναφορές για αξιοσημείωτα και ανεξήγητα ατυχήματα που μπορούν να συνδεθούν με τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης. Φέτος, τον Ιούλιο, 2 μοτοσυκλετιστές στις ΗΠΑ σκοτώθηκαν σε ατυχήματα που προκλήθηκαν με (ή μήπως πρέπει να πούμε «από») Tesla οχήματα». Και στις δύο περιπτώσεις, οι μοτοσυκλέτες, κινούμενες σε σκοτεινές συνθήκες, δεν αναγνωρίστηκαν από τα συστήματα ασφαλείας της Tesla και από τους οδηγούς, που φάνηκε να εμπιστεύονται υπερβολικά τα ηλεκτρονικά του Tesla τους».

Σχετικά με το Euro NCAP, η FEMA έγινε πιο συγκεκριμένη, λέγοντας: «Λίγα τεστ γίνονται στο σκοτάδι και δεν έχουν γίνει ακόμα δοκιμές με μοτοσυκλετιστές. Το Tesla Model Y που δοκιμάστηκε τον Σεπτέμβριο και πήρε 5 αστέρια, εξοπλίζεται μόνο με αισθητήρες καμερών, που δούλεψαν καλά στις συνθήκες της δοκιμής. (…) Αλλά τα ατυχήματα του Ιουλίου του 2022, δείχνουν ότι οι αισθητήρες καμερών των Tesla έχουν πρόβλημα να αναγνωρίσουν μοτοσυκλέτες στο σκοτάδι, επειδή φαίνεται ότι τις μπερδεύουν με αυτοκίνητα σε μεγαλύτερη απόσταση. Το NCAP δεν έχει δοκιμάσει αυτή την συχνή περίσταση, στην οποία ένα αυτοκίνητο προσεγγίζει μια μοτοσυκλέτα από πίσω. Ότι δεν δοκιμάζεις, δεν μπορεί να αποτύχει και αν και το Model Y πήρε 5 αστέρια, όσοι το αγοράζουν δεν πρέπει να πιστέψουν ότι είναι ένα ασφαλές αυτοκίνητο».

Η απάντηση του Euro NCAP​

O οργανισμός του Euro NCAP, απάντησε στην επιστολή της FEMA, λέγοντας: «Το Euro NCAP συνεχίζει να βελτιώνει τα πρωτόκολλα του και έχει επενδύσει πολύ χρόνο και πολλή προσπάθεια στο να αναπτύξει δοκιμές που να συμπεριλαμβάνουν τα δίτροχα. Αυτό θα γίνει μέρος της πιστοποίησης του χρόνου. Ήδη το Euro NCAP βρίσκεται πολύ παραπέρα από τα νομικά απαιτούμενα, αλλά αυτή η αναβάθμιση θα ωθήσει τους κατασκευαστές να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο συστήματα στα οχήματα τους. Το Tesla απέδωσε πολύ καλά στα τεστ που προς το παρόν κάνουμε και αξίζει την αναφορά για αυτό. Είναι τελειοποιημένο για το τεστ; Ίσως, αλλά έτσι είναι και άλλοι», μια απάντηση την οποία η FEMA θεωρεί «ανησυχητική»!

5άστερο στο NCAP, αλλά στους δρόμους σκοτώνει;
Ξεσπαθώνει η FEMA ζητώντας εξηγήσεις από την Euro NCAP, για τα 5 αστέρια του Tesla Model Y, την στιγμή που το σύστημα αυτόματης οδήγησης που το μοντέλο έχει, συνδέεται με θανατηφόρα ατυχήματα με δίκυκλα. Πόσο ασφαλείς αισθάνεστε εσείς, με τα «αυτόνομα» αυτοκίνητα ήδη στους δρόμους;


Πηγη www.mototriti.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Second Ride – Ή πιο απλά «ανασταίνοντας» τις Simpson​

3ac46c23f9b530c383d8f41c37a1f471_XL.jpg

Mια εκ Γερμανίας startup με το όνομα Second Ride έχει ως στόχο να επαναφέρει στη «ζωή» τα κλασικά μοτοποδήλατα της Simson, αυτή τη φορά όμως σαν ηλεκτρικά .
Η εταιρεία των Carlo Schmid και Sebastian Marten, έχει λάβει μεγάλη υποστήριξη, με το ποσό των 80.000 ευρώ να επιτυγχάνεται μέσα σε λίγες μόνο ώρες. Οι ιδρυτές του εγχειρήματος ήταν φοιτητές στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Βερολίνου και έκτοτε έδωσαν τη μορφή πλήρους απασχόλησης στο Second Ride.

Αυτό που είναι ενδιαφέρον είναι ότι το κιτ ηλεκτρικής μετατροπής που κατασκευάζουν είναι ειδικά σχεδιασμένο για τα Simison S 50, S 51 και KR 51/2, μοτοσυκλέτες που κατασκευάζονταν μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 1990 στο Suhl, μια μικρή περιοχή στη Θουριγγία της Γερμανίας. Τότε, τα εν λόγω δίτροχα ήταν εξαιρετικά δημοφιλή, με εκατοντάδες χιλιάδες να αναφέρουν ότι εξακολουθούν να βρίσκονται σε λειτουργία. Ο Carlo είχε την ιδέα να ηλεκτρίσει αυτές τις μικρές –κλασικές πια- μοτοσυκλέτες για να τους δώσει πολλά περισσότερα χρόνια σε τούτο το μάταιο κόσμο. Εντωμεταξύ, ο Sebastian, ο οποίος έχει επαγγελματική εμπειρία στην αυτοκινητοβιομηχανία, οδήγησε τον Carlo στη δημιουργία του Second Ride.
seri2.jpg


Το κιτ μετατροπής που ονομάζεται SR23, τοποθετείται τέλεια στο σημείο όπου βρισκόταν κάποτε ο δίχρονος κινητήρας και μπορεί να εγκατασταθεί –στη θεωρία- σε μόλις 30 λεπτά. Πιο ρεαλιστικά, όμως και μιας και μιλάμε για όχημα 30 ετών, πρέπει πρώτα να γίνει πολλή προεργασία πριν να τοποθετηθεί πραγματικά ο κινητήρας, με μια πλήρη μετατροπή να μπορεί να διαρκέσει από μερικές ώρες έως και μισή ημέρα.
Ο brushless DC ηλεκτροκινητήρας υπόσχεται 4 ίππους ονομαστικής ισχύος και μέγιστη απόδοση 5,4 ίππων. Όσο για το πακέτο μπαταριών, αποτελείται από κυψέλες μπαταρίας LG με συνδυασμένη χωρητικότητα 1,9 kWh, που εγγυάται μια πραγματική αυτονομία περίπου 50χλμ. με μία μόνο φόρτιση. Όσον αφορά την κατασκευή, το κιτ βιδώνεται απευθείας στις υπάρχουσες βάσεις κινητήρα των Simson, διατηρώντας την κλασική εμφάνιση, αποκρύπτοντας καλά το γεγονός ότι είναι στην πραγματικότητα μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα. Επιπλέον, η μπαταρία βρίσκεται κάτω από το κάθισμα και είναι μονωμένη με τρία εκατοστά σύνθετου αφρού.
seri3.jpg


Η Second Ride ελπίζει να κατασκευάσει και να δοκιμάσει περισσότερα από 30 κιτ «pre-series» πριν από το τέλος του έτους. Μέχρι τη στιγμή που γράφεται αυτό το άρθρο, υπάρχουν ήδη περισσότερες από 100 προπαραγγελίες, επομένως φαίνεται ότι η ζήτηση είναι αρκετά ισχυρή, ειδικά δεδομένου του πόσο εξειδικευμένη είναι η αγορά στην οποία δραστηριοποιείται η εταιρεία. Το πλήρες κιτ αναμένεται να κοστίζει 2.990 ευρώ, με τα τέλη κράτησης να ορίζονται στα 190 ευρώ. Η Second Ride προσφέρει δύο χρόνια εγγύηση για τα ηλεκτρικά κιτ μετατροπής της.
Για τα δεδομένα της ελληνικής επαρχίας των εκατοντάδων κλασικών μοτοσυκλετών που τελικά έγιναν ή θα γίνουν παλιοσίδερα, ένα τέτοιας φύσης κιτ θα έδινε ίσως πραγματικά μια «Δεύτερη Ζωή» σε πολλές μοτοσυκλέτες. Αφενός όμως για τις περισσότερες είναι ήδη αργά, αφετέρου η ημέτερη νομοθεσία δε μας κάνει τέτοιες χάρες μετατροπών.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kawasaki Ninja ZX-14R 2023 – Το ZZR1400 ζει ακόμη στις ΗΠΑ με 208 άλογα​

kawasaki-ninja-zx14r-2023-3.jpg

Μπορεί να έχει εξαφανιστεί πια από την Ευρώπη, αλλά και την Ιαπωνία, ωστόσο κάπου αλλού επιβιώνει, δυναμώνει και φρεσκάρεται.
Πριν λίγα χρόνια ήταν το αντίπαλο δέος της Suzuki Hayabusa, κουβαλώντας ένα όνομα με μεγάλη και λαμπρή ιστορία: ZZR. Mε τον τετρακύλινδρο κινητήρα των 1,441 cc, το ZZR1400 κυκλοφόρησε και στην Ελλάδα ως και τη σεζόν του 2019, όταν πια βγήκε εκτός προδιαγραφών και σταμάτησε να διατίθεται στην αγορά, όπως ακριβώς συνέβη και στην πατρίδα του, την Ιαπωνία.

Συνέχισε ωστόσο εκεί που μπορούσε να συνεχίσει να πωλείται και η πιο γνωστή τέτοια αγορά είναι αυτή των ΗΠΑ, όπου είναι γνωστό με ένα λίγο διαφορετικό όνομα: Ninja ZX-14R.
kawasaki ninja zx14r 2023 8

Πριν λίγες μέρες παρουσιάστηκε η γκάμα 2023 της Kawasaki για την αμερικανική αγορά, προσφέροντάς μας μια ματιά στο πρόσφατο παρελθόν με μοτοσυκλέτες όπως οι KLR650S, KLX230SM. Πλέον ας προσθέσουμε σε αυτή τη λίστα και το ZX-14R, το οποίο επιστρέφει με έναν νέο χρωματισμό για το 2023.
Πέραν αυτού βέβαια, η μοτοσυκλέτα έχει και μια ακόμη διαφορά που είναι άμεσα αντιληπτή σε όποιον θυμάται το “ευρωπαϊκό” ZZR1400. Αντί για τις δαγκάνες της Nissin που φορούσε όσο πωλείτο εδώ, στην Αμερική εξοπλίζεται με ακτινικές τετραπίστονες Brembo M50 monobloc.
kawasaki ninja zx14r 2023 6 kawasaki-ninja-zx14r-2023-7.jpg

Κατά τα λοιπά ο εξοπλισμός μοιάζει ίδιος με αυτόν που φορούσε όταν άφησε πίσω του την Ε.Ε., με ρυθμιζόμενο traction control, τρεις επιλέξιμες power modes και την πολύ χαρακτηριστική εμφάνιση με τα γλυπτά πλαϊνά του φέρινγκ.
Η απόδοσή του πάντως στην αμερικανική έκδοση δείχνει αρκετά τονωμένη, καθώς η μέγιστη ονομαστική ισχύς του φτάνει στους 207.9 ίππους, δηλαδή σχεδόν 11 περισσότερους από τους 197 που δήλωνε το 2019 στη Euro 4 εκδοχή του.
Για την ιστορία, η τρέχουσα τιμή του στις ΗΠΑ είναι $16,599, δηλαδή €16,850 με βάση την ισοτιμία της 6/10/2022.

Θυμηθείτε το στην ιστοσελίδα της Kawasaki USA

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Λονδίνο: Μοτοσυκλετιστές διαμαρτύρονται για τα τέλη στάθμευσης​

Διαμαρτυρία και πορεία στο Λονδίνο για τα τέλη σταύθμευσης

Διαμαρτυρίες ενάντια στα τέλη στάθμευσης συγκεντρώνουν χιλιάδες Λονδρέζους μοτοσυκλετιστές. Μέχρι και 14.000 λίρες φτάνει η ετήσια χρέωση για στάθμευση μοτοσυκλέτας μέσα στην πόλη σε καθημερινή βάση, για κάθε ιδιοκτήτη!
Χιλιάδες μοτοσυκλετιστές δήλωσαν την αντίθεσή τους προς τα τέλη στάθμευσης που στοχεύουν τις μοτοσυκλέτες, σύμφωνα με την πρόταση του Δημοτικού συμβουλίου της πόλης του Λονδίνου.

Η διαμαρτυρία της ομάδας “Save London Motorcycling” εναντίον των προτεινόμενων χρεώσεων στάθμευσης, οδήγησε αμέτρητους μοτοσυκλετιστές να βγουν στους δρόμους και να διαμαρτυρηθούν.

Η Save London Motorcycling (SLM) οργάνωσε τη διαμαρτυρία που πραγματοποιήθηκε στο προάστειο Hackney του Λονδίνου, σε συνεργασία με την Greater London Motorcycle Action Group (GLMAG) στις 8 Οκτωβρίου.

Στο δελτίο τύπου της SLM υπογραμμίζεται ότι έξι μοτοσυκλέτες παρκάρουν στο χώρο που καταλαμβάνει ένα αυτοκίνητο.

Οι προτεινόμενες χρεώσεις από το δήμο του προαστίου Hackney θα υποχρεώσουν τους ιδιοκτήτες δικύκλων να πληρώνουν έως και 14.000 λίρες ετησίως για να σταθμεύουν στην περιοχή, συμπεριλαμβανομένων όχι μόνο των κατοίκων του Hackney αλλά και εκείνων που μετακινούνται μέσω του δήμου ή που εργάζονται εκεί!
Η διαδήλωση διαμαρτυρίας της Save London Motorcycling μάζεψε περισσότερες από 7.000 υπογραφές που ζητούν από το Hackney Council να μην προχωρήσει στα σχέδιά του για χρεώσεις στάθμευσης.

Μετά το Παρίσι, λοιπόν, τώρα βάζει και το Λονδίνο στο στόχαστρο τον πιο οικονομικό και εύκολο τρόπο μετακίνησης (εκτός των ποδηλάτων βεβαίως) μέσα στην πόλη και μην νομίζετε ότι κι εμείς στην Ελλάδα θα την γλιτώσουμε στο απώτερο μέλλον… Ό,τι γίνεται “έξω”, έρχεται και “μέσα” αργά ή γρήγορα.

Ευρώπη γαρ…

Πηγη https://motorbike.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.217
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ολες οι μοτό στις λωρίδες κίνησης καταλαμβάνοντας τον χώρο ενός αυτοκινήτου κινούμενες κατά σειρά και με την απαιτουμενη απόσταση ως ορίζει ο Κ.Ο.Κ. ... για 1-2 μέρες άντε 3 ...τόσο απλουστατα ...! Hammer Smash
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Suzuki προσφέρει πρόγραμμα φροντίδας μετά το ατύχημα στην Αγγλία​

6dd86bab108c3bfa45c5bf99bb0e321b_XL.jpg

Η Suzuki ανακοίνωσε πρόγραμμα για τους κατόχους των μοτοσυκλετών της στη Μ. Βρετανία, η οποία ενεπλάκησαν σε ατύχημα ή έπεσαν θύμα κλοπής. Η Suzuki First όπως ονομάζεται η υπηρεσία ανταποκρίνεται στο τηλέφωνο των πελατών και αναλαμβάνει τη συνεννόηση με την ασφαλιστική εταιρεία του ιδιοκτήτη.
Από εκεί και πέρα κάθε απαίτηση, όπως μεταφορά, επισκευή κ.λπ. γίνεται από τη Suzuki για τον πελάτη. Το πρόγραμμα είναι δωρεάν, εξαρτάται από την «ηλικία» της μοτοσυκλέτας. Το πρόγραμμα αναλαμβάνει όλες τις διαδικασίες με την ασφαλιστική εταιρεία σε περίπτωση κλοπής ή ατυχήματος, δηλαδή την μεταφορά της και την επισκευή της σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Suzuki. Έτσι η Suzuki προσπαθεί να απαλλάξει όσο είναι δυνατόν τους πελάτες της από το άγχος που δημιουργούν παρόμοιες καταστάσεις. Το τηλεφωνικό κέντρο της Suzuki First λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ανησυχία για τα αυτόνομης οδήγησης αυτοκίνητα από την MAG Αγγλίας​

110b1ced9f13e893ecea1d684024bd40_XL.jpg

Φτάσαμε λοιπόν εκεί που έλεγαν τα κόμικ και οι ταινίες επιστημονικής φαντασίας ότι θα καταλήγαμε. Οι αναφορές περί ανθρώπων – οδηγών (human drivers) που διαχωρίζει τους οδηγούς που ανήκουν στο ανθρώπινο είδος από τα αυτόνομα συστήματα οδήγησης είναι κάπως ανατριχιαστικές και είναι εδώ σήμερα. Η MAG (Motorcycle Action Group) ζητάει να προσαρμοστούν τα συστήματα αυτά στους κανόνες κυκλοφορίας των ανθρώπων και όχι το αντίθετο. Και είναι μόνο η αρχή!
Περισσότερη σημασία στη γνώμη των μοτοσυκλετιστών για την ασφάλειά τους σε σχέση με τα αυτοκίνητα αυτόνομης οδήγησης ζητάει η MAG. Η βρετανική κυβέρνηση ανακοίνωσε τη σταδιακή μετάβαση σε οχήματα αυτόνομης οδήγησης τα επόμενα χρόνια. Η μοτοσυκλετιστική κοινότητα έπειτα από ατυχήματα αλλά και κάποια δυστυχήματα με θύματα μοτοσυκλετιστές όπου εμπλέκονταν αυτοκίνητα αυτόνομης οδήγησης έχει αντιρρήσεις. Η MAG έχει απαιτήσει αποδείξεις από την κυβέρνηση για την ασφάλεια της αυτόνομης οδήγησης και ζητάει μεγαλύτερη εμπλοκή της μοτοσυκλετιστικής κοινότητας στις αποφάσεις για το θέμα. Υποστηρίζει ότι το συμπέρασμα περί ασφάλειας αυτών των οχημάτων είναι υποκειμενικό και ζητάει αντικειμενικά κριτήρια, όπως τη σύγκρισή του με έναν ικανό και προσεκτικό οδηγό – άνθρωπο. Αλλά και σε αυτό το φαινομενικά αντικειμενικό κριτήριο η MAG αναρωτιέτι, ποιος αποφασίζει τι θεωρείται ικανός και προσεκτικός οδηγός και ποιος αποφασίζει, ποιος αποφασίζει;

Οι κύριες προτάσεις της MAG για το θέμα είναι οι εξής.
• Η τεχνολογία της αυτόνομης οδήγησης θα μειώσει την ποιότητα - ικανότητα των οδηγών.
• Τα αντικειμενικά κριτήρια της απόδοσης της αυτόνομης οδήγησης θα πρέπει να ενημερώνονται διαρκώς. Για παράδειγμα αυτός που θεωρούσαμε ικανό και προσεκτικό οδηγό πριν από 50 χρόνια, με τα σημερινά δεδομένα των δρόμων, δεν είναι.
• Να υπάρχει ξεχωριστή άδεια οδήγησης για τους οδηγούς αυτόνομων αυτοκινήτων.
• Οι μοτοσυκλετιστές βρίσκονται σε κίνδυνο αν τα αυτόνομα συστήματα δεν μπορούν να τους εντοπίσουν και έχει αποδειχθεί ότι δεν μπορούν.
• Η δημιουργία τμημάτων δρόμων για αυτοκίνητα που δεν μπορούν να κινηθούν με ασφάλεια με χρήση αυτόνομης οδήγησης δεν είναι αποδεκτή.
• Τα οχήματα αυτόνομης οδήγησης πρέπει να προσαρμοστούν στ υπάρχοντα συστήματα συγκοινωνίας-μεταφοράς των ανθρώπων και όχι το αντίθετο.
• Τα στάνταρ ασφάλειας των αυτόνομων οχημάτων πρέπει να βασίζονται στη στατιστική.

Αυτά τα στατιστικά πρέπει να δείχνουν ότι η ασφάλεια βελτιώνεται για όλους τους χρήστες των δρόμων. «Η μεταφορά του ρίσκου στους υπόλοιπους χρήστες των δρόμων είναι απαράδεκτη».
Ο υπεύθυνος Επικοινωνίας και Πολιτικής της MAG δήλωσε ότι πρέπει πρώτα να βελτιωθούν τα αυτόνομα οχήματα και μετά να θεσπιστούν στόχοι περί της ασφάλειας. Δεν μπορούμε να στείλουμε έναν πύραυλο για προσελήνωση λέγοντας ότι ελπίζουμε ότι θα καταλήξει κάπου εκεί κοντά. Οι μοτοσυκλετιστές είναι οι πιο ευάλωτοι σε αυτό το ζήτημα και πρέπει να ληφθεί σοβαρά η γνώμη τους.

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom