Γονείς και παιδιά

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Εδώ η "Πρόοδος"... η "Δημοκρατία"... η "Ελεύθερη Σκέψη"... η "Αγάπη"...

Απολαύστε και κλάψτε...


Οπισθοδρομικέ δεν καταλαβαίνεις τίποτα από τη σύγχρονη παιδοψυχολογια!!!!!

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Εδώ η "Πρόοδος"... η "Δημοκρατία"... η "Ελεύθερη Σκέψη"... η "Αγάπη"...

Απολαύστε και κλάψτε...




Θεωρω οτι ολα αυτα τα ΠΡΕΠΕΙ , και τα στερεοτυπα, πανε πισω την ανθρωποτητα
Ειμαι υπερ της καταργησης τους, και επισης υπερ να μπουν στα σχολεια αναλογα ερεθισματα.
Εμεις μεγαλωσαμε λαθος, μακαρι καποια στιγμη να αλλαξουν τα πραγματα

Αλλο αυτο, και αλλο η φυσικη ελξη των αντιθετων φυλλων που πρεπει να προβαλεται αντι της ομοφυλοφιλιας, διοτι χωρις αυτην δεν υπαρχει διαιωνιση του ειδους
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.480
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Σε λίγα χρόνια θα προσπαθούν να πουλήσουν ότι η ομοφυλοφιλία είναι προτέρημα και όποιος είναι ομοφυλόφιλος υπερέχει . Δεν είμαι ρατσιστής ούτε κατά αλλά στα μικρά παιδιά νομίζω ότι πρέπει να τα αφήσουν να επιλέξουν μόνα τους τις σεξουαλικές τους προτιμήσεις και όχι να βλέπουν πράγματα που θα ακολουθήσουν λόγω μίμησης. Ο καθένας στο κρεβάτι του ας κάνει ότι θέλει αλλά να είναι αυτό που θέλει ο ίδιος και όχι αυτό που έχει δει και του έχουν επιβάλει.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Είναι τραγικό αυτό, άλλο ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν ίσα δικαιώματα και άλλο γίνομαι γυναίκα και το ανάποδο, ή να ντύνω τον πεντάχρονο γιό μου με γυναικεία ρούχα και να του βάφω και τα νύχια
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.017
Όνομα
George
Βαδίζουμε στην παρακμή κ την χυδαιοτητα ως λαός, τόπος, ήπειρος, κοινωνία κτλ.. Κτλ..
Ότι ανάποδο τείνει να γίνει κανονικό..
Ότι αισχρό, φυσιολογικό κ μεις από τον καναπέ αποδεχόμαστε παιδικές υιοθεσίες από ομοφυλους γονείς..

Ευτηχως που η γηραιά ήπειρος σε λίγα χρόνια θα εξ-ισλαμιστει κ ξανά ευτηχως διότι αυτοί λόγω θρησκείας τους πετάνε απο ταράτσες..
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Με έκανες να βλέπω τον πατέρα μου σαν εχθρό. ΕΣΥ, μαμά, τον μισούσες. ΕΓΩ τι έφταιγα; : Εξομολόγηση ενός αποξενωμένου παιδιού​

filoitexnisfilosofias

Η συγκλονιστική εξομολόγηση ενός παιδιού που η μητέρα του προσπάθησε να το αποξενώσει από τον πατέρα του, που ΠΡΕΠΕΙ να διαβάσουμε όλοι

Όπως πάρα πολλά ζευγάρια έτσι και οι δικοί μου γονείς χώρισαν. Πλέον μου φαίνεται περίεργο να ακούω γονείς φίλων ότι είναι μαζί, παρόλο που περιμένω το πρώτο μου παιδάκι και πρόκειται να παντρευτώ.
Πάρα πολύ σύντομα λοιπόν, οι γονείς μου χώρισαν για απιστία από τη μεριά του μπαμπά μου όταν ήμουν 12. Αρκετά συνειδητοποιημένα είπα ότι είναι καλύτερο να χωρίσουν σε αντίθεση με τον κατά 2 χρόνια μεγαλύτερο αδερφό μου που τους ήθελε πάση θυσία μαζί. Το πρόβλημα δεν ήταν ότι χώρισαν. Ήταν οι φασαρίες και οι τσακωμοί που δεν είχαν τελειωμό. Που όλα τα ξεκινούσε η μητέρα μου. Καταλαβαίνω ότι η μητέρα μου πληγώθηκε και δεν θέλω με τίποτα να δικαιολογήσω τον πατέρα μου αλλά όταν λες συνέχεια “τα παιδιά και τα παιδιά” πρέπει να καταλάβεις τα εξής:
1) Δεν ξεκινάς φασαρίες από το τίποτα μέσα στη νύχτα. Αφού μας σκέφτεσαι λοιπόν γιατί με πετούσες από το κρεβάτι μου με πόδια να τρέμουν και να μην ξέρω από που μου ήρθε;
2) Ο, τι διαφορές έχεις με τον πατέρα μου ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ, λύσε τις όταν δεν είμαστε μπροστά.
3) Μιλάς πολύ. Μαθαίνω λεπτομέρειες για το γάμο σου και τη ζωή σας που δεν θα έπρεπε να ξέρω γιατί είμαι ΠΑΙΔΙ σας. Ξεπερνάς γραμμούλες και με κάνεις να αισθάνομαι άβολα.
4) Μη με κάνεις να βλέπω τον πατέρα μου σαν εχθρό. Με έβαλες απέναντί του τόσες φορές. Για τα λεφτά κυρίως. Και να πω ότι δεν έδινε; Έδινε και με το παραπάνω. Ένα εξαιρετικό ποσό κάθε μήνα συν χωριστά ένα διόλου ευκαταφρόνητο χαρτζιλίκι εβδομάδας στον καθένα μας. Γιατί λοιπόν έλεγες ότι δεν κάνει τίποτα; Που πάσχιζε να μας βλέπει, να μας κάνει όλα τα χατίρια μόνο και μόνο επειδή φοβόταν μη και δεν του ξαναμιλήσουμε; Πόσες φορές του φέρθηκα αισχρά και τον έκανε ένα 15χρονο να κλαίει σαν μικρό παιδί;
5) Δεν ήθελες κανένα συγγενή του να μας πλησιάζει και να μας μιλάει. Τους κλείναμε τηλέφωνα στη μούρη, τους φωνάζαμε γιατί έτσι μας είπες να κάνουμε. Ευτυχώς για μένα που τα κατάλαβα κάποια στιγμή και πρόλαβα να δω τη γιαγιά μου πριν πεθάνει!
6) Κάθε τι που έκανε ήταν στραβό και πάντα προσπαθούσε να σου κάνει κακό. Πόσο παρανοϊκή είχες καταντήσει!
Η δουλειά σου μαμά ήταν να φέρνεις ισορροπίες. Σε πλήγωσε, το ξέρω. Δεν έφταιγα εγώ, δεν έφταιγε ο αδερφός μου. Σε ένα χωρισμό φταίνε δυο. Δεν ήσουν ποτέ εύκολος άνθρωπος αλλά ούτε αυτό μπορείς να καταλάβεις. Δεν μπορώ να σταυρώνω κάθε μέρα τον πατέρα μου και δεν μπορείς να το καταλάβεις. Τώρα πια μεγάλωσα και τώρα πια ξέρω και καταλαβαίνω πολλά περισσότερα απ’ ότι νομίζεις. Μακάρι μια μέρα να καταλάβεις!

Πηγή : singleparent.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Οι λόγοι για τους οποίους τα παιδιά καταπατούν τα όρια​

τα όρια


Η συμπεριφορά και η στάση του γονέα απέναντι στο παιδί σε ένα ευρύτερο πλαίσιο είναι αυτή που θα στοιχειοθετήσει και τον τρόπο με τον οποίο εκείνος θα θέσει όρια στα παιδιά του. Στην περίπτωση που ο γονέας έχει δημιουργήσει μια σχέση υποστηρικτική με το παιδί του, μια σχέση η οποία βασίζεται στο να βοηθήσει το παιδί να εξελιχθεί κατανοώντας τις ανάγκες και τις ικανότητές του, τότε δεν θα έχει την ανάγκη να επιβληθεί στο παιδί μέσω της τιμωρίας.

Οι λόγοι για τους οποίους τα όρια στα παιδιά καταπατώνται
Προσοχή: Όταν το παιδί πιστεύει ότι είναι σημαντικό μόνο όταν οι άλλοι ασχολούνται μ’ αυτό. Σε αυτή την περίπτωση εκδηλώνει την ανεπιθύμητη συμπεριφορά προκειμένου να τραβήξει το ενδιαφέρον του ενήλικα.
Δύναμη: Όταν το παιδί θέλει να αποδείξει ότι κανείς δε μπορεί να το ελέγξει. Τότε, δεν υπακούει σε κανόνες και υποδείξεις του ενήλικα.
Εκδίκηση: το παιδί νιώθει σημαντικό όταν πληγώνει τους άλλους, καθώς νιώθει και το ίδιο πληγωμένο.

Ανικανότητα: Όταν το παιδί νιώθει αβοήθητο να κάνει κάτι, προσπαθεί να πείσει τον ενήλικα να μην περιμένει τίποτα απ’ αυτό.

H τιμωρία σε οποιαδήποτε μορφή της δείχνει έλλειψη σεβασμού στο παιδί και δημιουργεί στο παιδί ανασφάλεια. Επιπλέον, είναι αποδεδειγμένο πως η τιμωρία δεν αποδίδει μακροπρόθεσμα και σε πολλές περιπτώσεις χαρακτηρίζεται πλήρως αναποτελεσματική.
Ειδικότερα αναφέρουμε τα παρακάτω μειονεκτήματα της τιμωρίας:
  • Μαθαίνει τα παιδιά τι να μην κάνουν και όχι τι να κάνουν.
  • Αναστέλλει παρά προάγει τη διαδικασία της μάθησης καθώς προκαλεί φόβο και άγχος.
  • Μπορεί να προκαλέσει στα παιδιά επιθυμία εκδίκησης και άλλα αρνητικά συναισθήματα.
  • Μαθαίνει τα παιδιά να λένε ψέματα και να κρύβονται προκειμένου να αποφύγουν την τιμωρία.
  • Μπορεί να ενισχύσει την ανεπιθύμητη συμπεριφορά σε περίπτωση που το παιδί τη χρησιμοποιεί για να τραβήξει την προσοχή.
  • Η αγωνία και ο φόβος που προκαλούν στο παιδί μπορεί να γενικευτούν και σε άλλους τομείς.
Πολλές φορές, ο γονέας θεωρεί ότι μπορεί να θέσει τα όρια στα παιδιά. Άλλες φορές, δε μπορεί να διαχειριστεί την κατάσταση του παιδιού με διαφορετικό τρόπο, επομένως χρησιμοποιεί τη «λύση» της τιμωρίας. Σε αυτή την περίπτωση η τιμωρία φαντάζει αποτελεσματική, αφού η ανεπιθύμητη συμπεριφορά, συνήθως, σταματάει αμέσως.
Από την άλλη πλευρά, έρχονται τα όρια και οι συνέπειες να δώσουν στους γονείς έναν άλλο τρόπο με τον οποίο μπορούν να αντιμετωπίσουν την ανεπιθύμητη συμπεριφορά του παιδιού τους. Η σημασία της οριοθέτησης στην ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού είναι σπουδαία. Τα παιδιά χρειάζονται τα όρια για να μπορούν να νιώθουν ασφάλεια και σιγουριά και να γνωρίζουν μέχρι πού μπορούν να φτάσουν. Γνωρίζοντας τα δικά τους όρια, μαθαίνουν να λαμβάνουν υπ’ όψιν και τα όρια του άλλου, όντας με αυτόν τον τρόπο ικανά να συμπεριφερθούν ανάλογα σε μια κοινωνική ομάδα ή περίσταση. Από την ηλικία των 3 ετών τα παιδιά αρχίζουν να κατανοούν τη σχέση μεταξύ πράξης και συνέπειας. Έχει, λοιπόν, νόημα να εξηγούμε στα παιδιά μέχρι που μπορούν να φτάσουν για να ξέρουν και πότε η συμπεριφορά τους δεν είναι αποδεκτή. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά αναλαμβάνουν τα ίδια την ευθύνη της συμπεριφοράς τους και δε νιώθουν ότι ο ενήλικας τα εξουσιάζει. Ακόμη, η οριοθέτηση στην καθημερινότητά τους παρέχει στα παιδιά ένα σταθερό περιβάλλον και τους δείχνει το ενδιαφέρον του γονέα.
Οι γονείς δεν πρέπει να φοβούνται να θέσουν κάποια όρια στο παιδί τους και να νιώθουν σαν “μπαμπούλες”. Αντιθέτως, καλό είναι να έχουν στο μυαλό τους πως με την οριοθέτηση βοηθούν το παιδί να αποκτήσει σταδιακά αυτοέλεγχο. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, προετοιμάζουν το παιδί για μια ομαλή ένταξη στην κοινωνία. Οδηγώντας το μακροπρόθεσμα στο δρόμο της ανεξαρτησίας.
Φυσικά, σε καμία περίπτωση δεν πρέπει τα όρια να συγχέονται με την τιμωρία. Η ύπαρξη ορίων και συνεπειών σημαίνει ότι δίνουμε στο παιδί επιλογές και όχι εντολές. Τα όρια δίνουν στο παιδί λογικές εξηγήσεις όσον αφορά τη συνέπεια της πράξης τους. Δεν έχουν στόχο τη βραχυπρόθεσμη καταστολή μιας ανεπιθύμητης συμπεριφοράς, αλλά τη διαμόρφωση μιας συμπεριφοράς που θα διευκολύνει την καθημερινότητα τόσο των παιδιών όσο και των γονέων. Θα πρέπει να εφαρμόζονται με μέτρο και κάθε «απαίτηση» από το παιδί πρέπει να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Τα όρια θα πρέπει να λαμβάνουν υπ’ όψιν τις ανάγκες, τα χαρακτηριστικά και τις ιδιαιτερότητες του κάθε παιδιού. Να είναι σταθερά και ξεκάθαρα στο παιδί. Πρέπει να υπάρχουν όρια εξ’ αρχής και όχι να τα δημιουργούμε τη στιγμή που εκδηλώνεται η ανεπιθύμητη συμπεριφορά.
Επιπροσθέτως, κάθε πράξη του παιδιού καλό είναι να μη συγκρίνεται με κάποια προηγούμενη, ούτε να θεωρείται πως θα επαναληφθεί στο μέλλον. Κάθε συνέπεια πρέπει να είναι σχετική με την πράξη και να γίνεται μετά την πράξη και όχι με μεγάλη χρονική καθυστέρηση, γιατί τότε το παιδί μπερδεύεται και δεν καταλαβαίνει το λόγο. Κατά την οριοθέτηση ο γονέας πρέπει να δίνει την πλήρη προσοχή του στο παιδί και να του μιλάει με σοβαρότητα. Σημαντικό στοιχείο στη διαδικασία αυτή είναι να κρίνουμε τη συμπεριφορά και σε καμία περίπτωση να μην κρίνουμε το ίδιο το παιδί. Του λέμε, για παράδειγμα, «δε μου άρεσε καθόλου αυτό που έκανες» και όχι «είσαι κακό παιδί αφού έκανες κάτι τέτοιο». Όλα αυτά δε σημαίνουν πως η καθημερινότητα μας με το παιδί πρέπει να διέπεται από ένα αυστηρό πλαίσιο, κανόνων και ορίων. Πολύ σημαντική είναι η ανταμοιβή της θετικής συμπεριφοράς και η ενίσχυσή της, καθώς και το να επαινούμε την προσπάθεια του παιδιού στην πράξη και όχι μόνο στα λόγια.

Πηγη www.themamagers.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

«Κενά παιδιά» | Το άρθρο του ψυχιάτρου Λουίς Ρόχας Μάρκος.​

Λουίς Ρόχας Μάρκος


Υπάρχει μια σιωπηλή τραγωδία που εκτυλίσσεται σήμερα στα σπίτια μας και αφορά στα πιο πολύτιμα «κοσμήματά» μας: τα παιδιά μας.

Τα παιδιά μας βρίσκονται σε μια συναισθηματική κατάσταση καταστροφική!
Τα τελευταία 15 χρόνια, οι ερευνητές μας πρόσφεραν στατιστικές κάθε φορά και πιο ανησυχητικές σχετικά με την οξυμένη και επίμονη αύξησης παιδικής ψυχασθένειας που τώρα έχει φτάσει αναλογίες επιδημίας:

Οι στατιστικές δεν ψεύδονται:​

• 1 κάθε 5 παιδιά έχει προβλήματα ψυχικής υγείας
• παρατηρήθηκε αύξηση 43% στη Δ.Ε.Π.Υ.( Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας)
• παρατηρήθηκε αύξηση 37% στην εφηβική κατάθλιψη
• παρατηρήθηκε αύξηση 200% στον αριθμό των παιδικών (μεταξύ 10 και 14 ετών) αυτοκτονιών

Τι συμβαίνει και τι κάνουμε λάθος;​

Τα σημερινά παιδιά βρίσκονται σε υπερδιέγερση και είναι γεμάτα υλικά δώρα, αλλά στερούνται των βασικών για μια υγιή παιδική ηλικία, όπως:

• συναισθηματικά διαθέσιμους γονείς
• όρια ξεκάθαρα βαλμένα
• υπευθυνότητα
• ισορροπημένη διατροφή και επαρκή ύπνο
• κίνηση εν γένει και ειδικά στην ύπαιθρο
• δημιουργικό παιχνίδι, κοινωνική αλληλεπίδραση, ευκαιρίες για μη-καθοδηγούμενο παιχνίδι και «ευκαιρίες» για να…βαριούνται

Αντιθέτως, τα τελευταία χρόνια τα παιδιά χόρτασαν από:​

• γονείς με την προσοχή τους αποσπασμένη από την ψηφιακή τεχνολογία
• γονείς επιεικείς και επιτρεπτικούς που αφήνουν τα παιδιά τους «να κυβερνούν τον κόσμο» και να είναι εκείνα που βάζουν τους κανόνες
• μια αίσθηση δικαιωμάτων, του να τα αξίζουν όλα χωρίς να τα κερδίζουν ή να γίνονται υπεύθυνα μόλις το αποκτούν
• ακατάλληλος ύπνος και μη ισορροπημένη διατροφή
• καθιστικός τρόπος ζωής
• ατελείωτη διέγερση, τεχνολογικές νταντάδες, άμεση επιβράβευση κι απουσία «βαρετών στιγμών»

Τι να κάνουμε;​

Αν θέλουμε τα παιδιά μας να γίνουν άτομα ευτυχισμένα και υγιή, πρέπει να ξυπνήσουμε και να επιστρέψουμε στα βασικά.
Είναι ακόμη δυνατόν!

Πολλές οικογένειες είδαν άμεση βελτίωση λίγες εβδομάδες αφότου εφάρμοσαν τις ακόλουθες συστάσεις:

• Βάλτε όρια και να θυμάστε ότι εσείς είστε ο καπετάνιος του καραβιού. Τα παιδιά σας θα αισθανθούν πιο σίγουρα ξέροντας πως εσείς έχετε τον έλεγχο του πηδαλίου.
• Προσφέρετε στα παιδιά έναν ισορροπημένο τρόπο ζωής, γεμάτο από αυτό που τα παιδιά ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ, όχι από αυτό που ΘΕΛΟΥΝ. Μη φοβάστε να πείτε «όχι» στα παιδιά σας, αν αυτό που θέλουν δεν είναι αυτό που χρειάζονται.
• Δώστε τους θρεπτική τροφή και περιορίστε την τροφή-σκουπίδι.
• Να περνάτε τουλάχιστον μια ώρα ημερησίως στον καθαρό αέρα με δραστηριότητες όπως: ποδήλατο, περπάτημα, ψάρεμα, παρατήρηση πουλιών/εντόμων.
• Απολαύστε καθημερινά ένα οικογενειακό βραδινό φαγητό χωρίς έξυπνα τηλέφωνα ή τεχνολογία που θα τους αποσπά την προσοχή
• Παίξτε επιτραπέζια παιχνίδια με όλη την οικογένεια ή, αν τ παιδιά είναι πολύ μικρά για επιτραπέζια, αφεθείτε να παρασυρθείτε από τα ενδιαφέροντά τους κι επιτρέψτε να είναι εκείνα που θα καθοδηγούν το παιχνίδι
• Εμπλέξτε τα παιδιά σας σε κάποια από τις δραστηριότητες ή τα καθήκοντα του σπιτιού σύμφωνα με την ηλικία τους (να διπλώνουν τα ρούχα, να τακτοποιούν τα παιχνίδια τους, να απλώνουν τα ρούχα, να ξεπακετάρουν τα φαγητά, να στρώνουν το τραπέζι, να ταΐζουν τον σκύλο κλπ.)
Καθιερώστε μια συνεπή ρουτίνα ως προς την ώρα ύπνου, για να βεβαιωθείτε ότι το παιδί σας κοιμάται όσο χρειάζεται. Τα ωράρια θα είναι ακόμη πιο σημαντικά για παιδιά σε σχολική ηλικία.

• Διδάξτε υπευθυνότητα κι ανεξαρτησία.​

Μην τα προστατεύετε υπερβολικά έναντι κάθε απογοήτευσης ή κάθε λάθους. Τα να κάνουν λάθη θα τους βοηθήσει να αναπτύξουν ανθεκτικότητα και να μάθουν να υπερνικούν τις προκλήσεις της ζωής.
• Μη φτιάχνετε την τσάντα τού παιδιού σας, μην τους την κουβαλάτε, μην τους πηγαίνετε την εργασία που ξέχασαν, μην τους ξεφλουδίζετε την μπανάνα ή το πορτοκάλι, αν μπορούν να το κάνουν μόνα τους (4-5 ετών). Αντί να τους δίνετε το ψάρι, μάθετέ τους να ψαρεύουν.
• Μάθετέ τους να περιμένουν.
• Δώστε ευκαιρίες για «πλήξη», μιας και η πλήξη είναι η στιγμή οπότε και ξυπνά η δημιουργικότητα. Μην αισθάνεστε υπεύθυνος να διασκεδάζουν τα παιδιά όλη την ώρα.
• Μη χρησιμοποιείτε την τεχνολογία ως θεραπεία για τη βαρεμάρα, μήτε να τους την προσφέρετε στην πρώτη ευκαιρία απραξίας.
• Αποφύγετε τη χρήση τής τεχνολογίας στο τραπέζι, στο αυτοκίνητο, στα εστιατόρια, στα εμπορικά κέντρα. Χρησιμοποιείστε αυτές τις στιγμές ως ευκαιρίες κοινωνικοποίησης, εκπαιδεύοντας έτσι τον εγκέφαλό τους να ξέρει να λειτουργεί όταν βρίσκονται σε κατάσταση: «πλήξη»
• Βοηθήστε τους να φτιάξουν ένα «βαζάκι πλήξης» με ιδέες για δραστηριότητες για όταν θα βαριούνται.
• Να είστε συναισθηματικά διαθέσιμος ούτως ώστε να «συνδέεστε» με το παιδί σας και να του διδάσκετε αυτορρύθμιση και κοινωνικές δεξιότητες.
• Τα βράδια απενεργοποιείστε τα τηλέφωνα, όταν τα παιδιά πρέπει να πάνε για ύπνο, ούτως ώστε να αποφύγετε την ψηφιακή απόσπαση προσοχής.
• Γίνετε ένας συναισθηματικός ρυθμιστής ή προπονητής των παιδιών σας. Διδάξτε τους να αναγνωρίζουν και να διαχειρίζονται την απογοήτευση ή την οργή τους.
• Μάθετέ τους να χαιρετούν, να αλλάζουν ρόλους, να μοιράζονται χωρίς να μένουν με άδεια χέρια, να λένε «ευχαριστώ» και «παρακαλώ», να παραδέχονται τα λάθη τους και να ζητούν συγγνώμη (μην τους το επιβάλετε), και να είστε το πρότυπο όλων αυτών των αξιών που θέλετε να μεταδώσετε..

• Συνδεθείτε συναισθηματικά – χαμογελάστε, αγκαλιάστε, φιλήστε, γαργαλήστε, διαβάστε, χορέψτε, παίξτε ή μπουσουλήστε μαζί τους.​


Πηγη www.themamagers.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

«Κανείς δεν με αγαπάει»: Συγκλονίζει ο σπαραγμός του 6χρονου που πέθανε από κακοποίηση​

«Κανείς δεν με αγαπάει»: Συγκλονίζει ο σπαραγμός του 6χρονου που πέθανε από κακοποίηση

Σοκαριστικά τα στοιχεία από την δίκη του 6χρονου​

Συγκλονιστικό είναι το βίντεο που δείχνει ένα 6χρονο αγοράκι να προσπαθεί εξουθενωμένο να σηκώσει από το πάτωμα του σαλονιού όπου κοιμόταν το κουβερτάκι του, λίγες ώρες πριν πεθάνει μετά από κακοποίηση από τα χέρια της μητριάς του και του πατέρα του.​

Το βίντεο, στο οποίο ακούγεται ο σπαραγμός του αγοριού, που λέει «κανείς δεν με αγαπάει» και «κανείς δεν θα με ταΐσει» δημοσιεύθηκε από τα βρετανικά ΜΜΕ, ενώ παρουσιάστηκε χθες στο δικαστήριο Coventry Crown Court.

Στο εδώλιο κάθονται η μητριά του αγοριού η 32χρονη Έμα Τάστιν και ο πατέρας του, ο 29χρονος Τόμας Χιους που κατηγορούνται για τον θάνατο του αγοριού στο σπίτι τους στα Δυτικά Μίντλαντς στις 17 Ιουνίου 2020.
Στο βίντεο που έχει καταγράψει κάμερα CCTV, το 6χρονο αγόρι ίσα που προσπαθεί να σταθεί στα πόδια του, ενώ με κλαμένη φωνή «κανείς δεν με αγαπάει» τέσσερις φορές καθώς προσπαθεί να περπατήσει μέχρι την άλλη πλευρά του δωματίου, ενώ φαίνεται να κουτσαίνει, σύμφωνα με τη Daily Mail.

Η μητριά του κατηγορείται ότι του προκάλεσε εγκεφαλική βλάβη​

Tο αγοράκι έπεσε νεκρό «μετά από επαναλαμβανόμενα χτυπήματα του κεφαλιού του πάνω σε σκληρή επιφάνεια» τα οποία φέρεται, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, να του κατάφερε η μητριά του, προκαλώντας «εγκεφαλική βλάβη από την οποία δεν θα ήταν δυνατό να επιβιώσει».
Ο πατέρας του φέρεται να μην ήταν μπροστά στο συγκεκριμένο περιστατικό, αλλά και ο ίδιος κατηγορείται για συνέργεια. Μάλιστα αντιμετωπίζει τρεις επιπλέον κατηγορίες για παιδική κακοποίηση, εκ των οποίων έχει αποδεχτεί μόνο τη μία.
Σύμφωνα όσα ακούστηκαν στο δικαστήριο, το ζευγάρι κατηγορείται ότι υπέβαλε το αγοράκι σε βασανιστήρια, αφήνοντάς το νηστικό, ενώ υπάρχουν αναφορές για συναισθηματική και ψυχική βία.

Πηγη www.newsbeast.gr

Ξυλο & The Fingerμεχρι να σβησει ο ηλιος BcdefBcdef
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.420
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Το ειδα....το διαβασα κ επαθα σοκ...


Και οι φιλοι;οι γειτονες;κανεις δεν ειδε;κανεις δεν άκουσε;



Παλουκωμα.....λεπιδα κ οινόπνευμα....
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.017
Όνομα
George
Το ειδα....το διαβασα κ επαθα σοκ...


Και οι φιλοι;οι γειτονες;κανεις δεν ειδε;κανεις δεν άκουσε;



Παλουκωμα.....λεπιδα κ οινόπνευμα....
Από χτες διαβάζω τον τίτλο κ δεν τολμώ να κάνω κλικ...δεν είμαι τόσο δυνατός.. Φαντάζομαι στο περίπου και Δεν το αντεχω
Νιώθω τόσο θυμό που θα έκανα τεράστιο κακό αν ήμουν αυτός που δικαζε..
Ναι εδώ κάθε ακραία τιμωρία θα έμοιαζε πολύ φυσιολογική..
Ας αναπαυτεί η ψυχούλα αυτού του μικρού.. Ώρες ώρες ρε Θεέ είσαι άδικος πολύ..
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Ας αναπαυτεί η ψυχούλα αυτού του μικρού.. Ώρες ώρες ρε Θεέ είσαι άδικος πολύ..

Δε φταίει ο Θεός που είναι οι άνθρωποι ανόητοι. Ο Θεός έχει πει πολλάκις τι πρέπει να κάνουμε, εμείς όμως κάνουμε του κεφαλιού μας. Άλλωστε ο Θεός βρίσκει πάντα τρόπο να επανορθώσει την αδικία και πολύ αργότερα.

Από μια ζωή κόλαση καλύτερα ο θάνατος του σώματος και η απελευθέρωση της ψυχής. Τώρα βέβαια εμείς δεν πιστεύουμε στην αθανασία της ψυχής την οποία πολλάκις πάλι έχει διδάξει ο Θεός αλλά εμείς πάλι κάνουμε του κεφαλιού μας

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.763
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Ξύλο, μέχρι να πέσουν κάτω και τους σέρνεις μέσα από κάκτους και χωματόδρομους μέχρι τον ψόφο.

Και λίγο θα είναι...
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Δε φταίει ο Θεός που είναι οι άνθρωποι ανόητοι. Ο Θεός έχει πει πολλάκις τι πρέπει να κάνουμε, εμείς όμως κάνουμε του κεφαλιού μας. Άλλωστε ο Θεός βρίσκει πάντα τρόπο να επανορθώσει την αδικία και πολύ αργότερα.

Από μια ζωή κόλαση καλύτερα ο θάνατος του σώματος και η απελευθέρωση της ψυχής. Τώρα βέβαια εμείς δεν πιστεύουμε στην αθανασία της ψυχής την οποία πολλάκις πάλι έχει διδάξει ο Θεός αλλά εμείς πάλι κάνουμε του κεφαλιού μας

Sent from my A80Pro using Tapatalk
Σοβαρά τώρα; Θεωρείς ότι υπάρχει κάποιος που ασχολείται με τα προβλήματα των ανθρώπων; Θέλεις να σε πάω στο παιδί του κουμπάρου μου με νεανική ιδιοπαθή αρθρίτιδα σε παιδάκι 4 ετών;
Να πάτε να κάνετε εμβόλιο και κάθε 15Αυγουστο γονυπετής στην Παναγία της Τήνου με το ανάλογο Τάμα...Allahu Uakbar...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.763
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Γενικά το ποσοστό ενδιαφέροντος που δείχνει η κοινωνία σε θέματα βίας, είναι μικρό και το κατάλαβα στο Γυμνάσιο. Long story, short, τότε έτρωγα γερό bullying και ξύλο για τα κιλά μου (ήμουν κοντός και είχα λίγο παραπάνω κιλά από όσο θα έπρεπε, καμία απολύτως σχέση με τώρα). Μίλησα πολλές φορές, τόσο εγώ, όσο και οι γονείς μου, σε καθηγητές και διευθυντή και μαντέψτε τι κάνανε: τίποτα απολύτως! Και ας είχε γίνει κόλαση η ζωή μου, και το σχολείο ας φάνταζε "φυλακή" για τον 13-14χρονο εαυτό μου τότε.

Το αποδίδανε απλά ως το "εφηβικό πνεύμα, όπου τα παιδιά είναι γεμάτα ενέργεια" και λοιπές *****ίες. Απλά, δεν θέλανε να ασχοληθούν, δεν θέλανε να βάλουν και άλλα προβλήματα στο κεφάλι τους, θέλανε απλά να κάνουν το 8ωρο τους και να φύγουν, να μπει το μηνιάτικο. Βέβαια, όταν το πράμα φτάσει στα άκρα, και το χ-ψ παιδί φάει τόσο πολύ ξύλο από τον θύτη, και τον μαζέψει το ΕΚΑΒ (βλέπε περιστατικό σε ΕΠΑΛ στον Κολωνό πριν λίγο καιρό), ΜΟΝΟ τότε θα στρέψουν λίγο την προσοχή τους, γιατί εκεί το θέμα αρχίζει και παίρνει διαστάσεις. Και θέλουν, δεν θέλουν, μπλέκονται σε όλο αυτό. Εξαναγκασμένα δηλαδή, θα δώσουν προσοχή και θα ασχοληθούν.

Κάτι ανάλογο, γίνεται και με την ενδοοικογενειακή βία πιστεύω. Είτε έχει να κάνει με παιδιά, είτε βία απέναντι στον/στην σύντροφο ή το οτιδήποτε. Τυπικά, τα άτομα που το βλέπουν από κοντά αυτό, κυριεύονται από φόβο και δεν μιλάνε. Οι γείτονες ή άλλα τρίτα πρόσωπα δεν θα ασχοληθούν, γιατί είναι της κλασσικής φιλοσοφίας "not my problem", ας τα βγάλουν πέρα μόνοι τους, δεν θέλω να μπλέξω. Που και πάλι ΜΟΝΟ όταν γίνει κάτι βαρύ, θα ασχοληθεί έστω και ΕΝΑ άτομο. Λίγοι είναι αυτοί που θα νοιαστούν εξαρχής για τον συνάνθρωπο τους.

Ο θάνατος, δεν είναι η "εύκολη" λύση για να ηρεμήσει κάποιος. Η λύση βρίσκεται στην μεγαλύτερη συγκέντρωση προσοχής και αποτελεσματικότερης εποπτείας τέτοιων περιστατικών, πριν να είναι αργά.

Αλλά και πάλι, ποιον θα τον νοιάξει...
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πώς Να Συγχωρήσουμε Τους Γονείς Μας Αφήνοντας Πίσω Τα Δύσκολα Συναισθήματα Της Παιδικής Μας Ηλικίας​

20211022_61731f069dcf5-770x410.jpg

Δεν υπάρχει τέλειος γονέας, όπως και δεν υπάρχει τέλειος άνθρωπος.
Πώς να συγχωρήσουμε τους γονείς μας αφήνοντας πίσω τα δύσκολα συναισθήματα της παιδικής μας ηλικίας, ώστε να απελευθερωθούμε ζώντας επιτέλους μια πλήρη ζωή γεμάτη αγάπη και φροντίδα για τον εαυτό μας.
Όλοι οι γονείς κάνουν λάθη. Και όταν χρησιμοποιούμε τη λέξη “λάθος” εννοούμε λανθασμένες συμπεριφορές διαπαιδαγώγησης. Δεν υπάρχει τέλειος γονέας, όπως και δεν υπάρχει τέλειος άνθρωπος. Οι περισσότεροι γονείς που δεν έχουν δουλέψει αυτο-γνωστικά και ψυχοθεραπευτικά κάνουν τα ίδια λάθη που έκαναν και οι δικοί τους γονείς, χωρίς καν να το αντιλαμβάνονται.
Κάποιοι από εμάς ήμασταν τυχεροί και είχαμε γονείς που είχαν κάποιες λανθασμένες συμπεριφορές που μπορούμε να συγχωρήσουμε και δεν στέκονται σοβαρό εμπόδιο προς την ψυχική μας εξέλιξη. Καθώς μεγαλώνουμε και ωριμάζουμε, κατανοούμε τους γονείς μας και τους προσωπικούς τους περιορισμούς.
Όταν κάποια στιγμή γίνουμε και εμείς γονείς, καταλαβαίνουμε ακόμα περισσότερο πόσο δύσκολος είναι ο ρόλος του γονέα. Έτσι καταφέρνουμε να τους συγχωρήσουμε και να απελευθερωθούμε από οποιαδήποτε αρνητικά συναισθήματα που σχετίζονται με την παιδική μας ηλικία τα οποία έχουν συχνά αντίκτυπο στην ενήλικη ζωή μας, στη σχέση με τον εαυτό μας και με τους άλλους.


Κάποιοι άλλοι από εμάς είχαμε γονείς που άθελά τους, με τη συμπεριφορά και τη στάση τους μας τραυμάτισαν ψυχικά. Ο δρόμος προς τον αληθινό μας εαυτό και την εκπλήρωση του δυναμικού μας μπλόκαρε. Αν δεν θεραπεύσουμε τα τραύματά μας, τα προβλήματα θα τα κληρονομήσει η επόμενη γενιά, δηλαδή τα παιδιά μας.

Ας δούμε κάποιες αρνητικές γονεϊκές συμπεριφορές που τραυματίζουν την παιδική ψυχή:​

1. Η φυσική ή συναισθηματική εγκατάλειψη​

Μπορεί κάποιος γονιός να εγκαταλείπει το παιδί του για διάφορους λόγους, ή να είναι εκεί χωρίς να είναι συναισθηματικά παρών και χωρίς να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του παιδιού, όπως πχ όταν έχει κατάθλιψη, όταν δουλεύει πολύ, όταν είναι αποκομμένος από τα δικά του συναισθήματα, όταν έχει υπερβολικό άγχος και είναι χαμένος στα δικά του προβλήματα. Το παιδί νιώθει μόνο και μαθαίνει ότι οι συναισθηματικές του ανάγκες δεν είναι σημαντικές. Με άλλα λόγια νιώθει ότι δεν είναι σημαντικό το ίδιο, ότι δεν αξίζει.

2. Η επίκριση, η υποτίμηση, η απαξίωση, η χειριστικότητα, η ενοχοποίηση είναι κακοποιητικές συμπεριφορές​

Φράσεις όπως, “Είσαι βλάκας”, “Εσύ δεν μπορείς, θα το κάνω εγώ”, “Είσαι ίδιος ο πατέρας σου, είσαι άχρηστος σαν κι αυτόν”, “Αν δεν σπουδάσεις, εγώ θα πεθάνω”, “Με αυτά που κάνεις θα με αρρωστήσεις”, έχουν χιλιοειπωθεί από γονείς που δυσκολεύονται να σεβαστούν την διαφορετικότητα και τις ανάγκες των παιδιών τους.
Υποτιμητικοί χαρακτηρισμοί όπως πχ “είσαι τεμπέλης”, λειτουργούν ως αυτοεκπληρούμενη προφητεία ακόμα και στην ενήλικη ζωή. “Οι τεμπέληδες” κάνουν επιλογές και αντιμετωπίζουν τη ζωή σύμφωνα με την ταμπέλα που τους έχουν βάλει οι γονείς, ώστε υποσυνείδητα να επιβεβαιώσουν τη λανθασμένη πεποίθηση των γονιών τους.
Στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν τεμπέληδες, μόνο αποθαρρυμένοι άνθρωποι. Ένα παιδί που μεγαλώνει μέσα στην αποδοχή και την ενθάρρυνση θα είναι πάντα δημιουργικό και θα εξελίσσει το δυναμικό του έχοντας εσωτερική γαλήνη και ισορροπία.

3. Αγάπη υπό όρους​

“Θα σε αγαπώ μόνο αν είσαι καλό παιδί”. “Καλό παιδί”, σημαίνει να συμμορφωνόμαστε με τις ανάγκες και τα θέλω των γονιών μας. Μόνο τότε παίρνουμε αγάπη και αποδοχή και ποτέ όταν είμαστε απλά ο εαυτός μας.
Όσοι από εμάς γίναμε τα “καλά παιδιά”, ώστε να μπορέσουμε να επιβιώσουμε σε ένα περιβάλλον που δεν δεχόταν τη διαφορετικότητα και δεν μπορούσε να ανταποκριθεί στις δικές μας συναισθηματικές ανάγκες, γίναμε υπερ-ενσυναισθητικοί. Μάθαμε δηλαδή να βάζουμε σε προτεραιότητα τις ανάγκες των άλλων χωρίς να υπολογίζουμε τον εαυτό μας. Ο εαυτός μας γίνεται ανύπαρκτος.
Δεν γνωρίζουμε ποιος είναι, τι χρειάζεται, ποιες είναι οι ανάγκες του. Αναπτύσσουμε έναν ψευδο-εαυτό και δίνουμε όλη την ενέργειά μας στο να ικανοποιούμε τις ανάγκες των άλλων ή/και να κυνηγάμε στόχους που δεν είναι καν δικοί μας Ποτέ όμως δεν μένουμε ικανοποιημένοι, διότι δεν νιώθουμε ότι μας αγαπούν και μας αναγνωρίζουν γι’ αυτό που πραγματικά είμαστε, αλλά γι’ αυτό που πετυχαίνουμε ή προσφέρουμε.

4. Αντιμετώπιση των παιδιών ως φίλων ή συντρόφων, γονεοποίηση​

Είναι κακοποίηση όταν ο ένας γονιός συμμαχεί με το παιδί ενάντια στον άλλον γονιό, όταν αντιμετωπίζει το παιδί ως σύντροφο ή φίλο λέγοντάς του τα προβλήματά του και κάνοντας “παρέα” μαζί του. Όταν το φορτώνει ευθύνες που δεν αναλογούν στην ηλικία του, όπως το να φροντίζει τα μικρότερα αδέρφια του.
Ό,τι έγινε έγινε θα πείτε. Μεγαλώσαμε, πέρασαν τα χρόνια! Δεν μπορούμε να κατηγορούμε τους γονείς μας στα 40, στα 50, στα 60…
Φυσικά και χρειάζεται να αναλάβουμε την ευθύνη του εαυτού μας και να γίνουμε εμείς οι καλοί γονείς που δεν είχαμε. Να δώσουμε εμείς στο τραυματισμένο εσωτερικό παιδί μας την ευτυχισμένη παιδική ηλικία που έχασε.
Για να το καταφέρουμε αυτό, χρειάζεται μέσα από μια ψυχοθεραπευτική διαδικασία να αναγνωρίσουμε και να δούμε κατάματα τα λάθη των γονιών μας. Πολλές φορές βρισκόμαστε σε άρνηση ή εξιδανίκευση. Θεωρούμε ότι οι γονείς μας μας φέρθηκαν άσχημα επειδή εμείς ήμασταν “κακά παιδιά” και ό,τι έκαναν το έκαναν για το καλό μας, για να γίνουμε σωστοί άνθρωποι. Με άλλα λόγια έχουμε ενοχοποιηθεί. Νιώθουμε βαθιά μέσα μας ότι δεν ήμασταν άξιοι να αγαπηθούμε, ότι δεν αξίζαμε. Όμως, ποιό μωρό, ποιό παιδί δεν αξίζει, χρειάζεται να αναρωτηθούμε…
Άλλες φορές έχουμε απωθήσει την παιδική μας ηλικία. Δεν θυμόμαστε πολλά και έχουμε αποκοπεί από τα συναισθήματά μας. Ο λόγος είναι ότι δεν αντέξαμε τον πόνο και την ενοχοποίηση.
Όλα αυτά όμως θα βγουν κάποια στιγμή και θα γίνουμε οι “σωστοί” άνθρωποι που ήθελαν οι γονείς μας αλλά με νευρώσεις, άγχος, κατάθλιψη, κρίσεις πανικού, αυτοάνοσα, σωματικές και ψυχικές ασθένειες κτλ.
Εφόσον συνειδητοποιήσουμε την ψυχική κακοποίηση που έχουμε βιώσει στην παιδική μας ηλικία και έρθουμε σε επαφή με το εσωτερικό μας τραυματισμένο παιδί, κάποια δύσκολα συναισθήματα θα αναδυθούν όπως ο θυμός, το παράπονο, η θλίψη, ο φόβος. Χρειάζεται να περάσουμε από το πένθος της χαμένης παιδικής ηλικίας που ποτέ δεν βιώσαμε.
Μπορούμε να δουλέψουμε αυτά τα συναισθήματα εκφράζοντάς τα με βιωματικές ασκήσεις σε ένα ψυχοθεραπευτικό πλαίσιο όπου θα νιώσουμε αποδοχή, ασφάλεια και εμπιστοσύνη. Ας αφεθούμε χωρίς φόβο να βιώσουμε όλα αυτά τα δύσκολα συναισθήματα τα οποία βρίσκονταν για χρόνια αποκομμένα μέσα μας αλλά έκαναν αισθητή την παρουσία τους με άλλους τρόπους όπως τα ψυχοσωματικά, το άγχος, η κατάθλιψη κτλ.
Είναι ο θυμός, η θλίψη, το παράπονο, ο φόβος του μικρού παιδιού μέσα μας που ποτέ δεν εισακούστηκε. Ένιωθε μόνο τότε, αλλά νιώθει μόνο και τώρα που έχουμε ενηλικιωθεί.
Ούτε εμείς ως ενήλικες δεν είμαστε εκεί δίπλα στο εσωτερικό τραυματισμένο μας παιδί, διότι τείνουμε να φερόμαστε στον εαυτό μας με τον ίδιο τρόπο που μας φέρθηκαν στην παιδική μας ηλικία.
Κι εμείς οι ίδιοι τον επικρίνουμε, τον υποτιμούμε, τον ενοχοποιούμε, δεν τον αποδεχόμαστε, δεν τον αγαπάμε, δεν τον ακούμε, τον αφήνουμε μόνο και απομονωμένο.
Σιγά σιγά θα μάθουμε να ερχόμαστε σε επαφή με τα συναισθήματά μας, να ακούμε τις ανάγκες μας, να γίνουμε εμείς οι γονείς του εαυτού μας φροντίζοντάς τον. Χρειάζεται να αγκαλιάσουμε το τραυματισμένο εσωτερικό μας παιδί. Να συνδεθούμε μαζί του και με όμορφους τρόπους. Να το πάμε σε όμορφα μέρη, με όμορφους ανθρώπους και να ζήσουμε ανέμελες στιγμές.
Να το προστατεύουμε από κάθε είδους κακοποίηση ώσπου να μας εμπιστευθεί και να νιώσει ασφάλεια μαζί μας. Έτσι σιγά σιγά όλα τα κομμάτια μας θα γίνουν ένα. Θα γίνουμε ο εαυτός μας και οι πληγές θα κλείσουν.
Θα καταφέρουμε να αποδεσμευτούμε από το παρελθόν και από τα αρνητικά συναισθήματα προς τους γονείς μας, να τους συγχωρήσουμε που δεν κατάφεραν να είναι οι γονείς που μας άξιζαν, να κατανοήσουμε πως ό,τι αρνητικό έκαναν οφειλόταν στις δικές τους δυσκολίες και όχι στη δική μας αναξιότητα. Θα μπορέσουμε να αποδεχτούμε τους γονείς χωρίς από την άλλην να δεχόμαστε πλέον την κακοποιητική τους συμπεριφορά.
Ίσως οι γονείς μας *****ώσουν λόγω της ηλικίας τους ή και της αλλαγής της δικής μας στάσης. Ίσως πάλι δεν καταφέρουν να αλλάξουν την κακοποιητική τους στάση και συμπεριφορά. Τότε χρειάζεται να κρατάμε την απόσταση που θα μας προστατεύει ώστε να νιώθουμε την εσωτερική μας γαλήνη και ισορροπία.
Να θυμόμαστε πάντα ότι όποιος μένει στον θυμό και το παράπονο, είναι δεμένος με αλυσίδες με αυτούς για τους οποίους τρέφει αυτά τα συναισθήματα. Όταν καταφέρουμε να συγχωρήσουμε το κάνουμε για το δικό μας συμφέρον, για να μπορέσουμε επιτέλους να ζήσουμε απελευθερωμένοι από τα φαντάσματα του παρελθόντος. Αγαπώντας, φροντίζοντας και ακούγοντας τον εαυτό μας με πλήρη αποδοχή!

Πηγη enallaktikidrasi.com
 
Top Bottom