Βαλεντίνο Ρόσι

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.474
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Νόμιζω πως πρέπει να τοποθετηθεί ο Στεφανάκης

Και για πες ρε Στεφανάκ'
Έχει πάει για φραπέ με τον @giamar, είναι κολλητός του
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Marc Marquez: “Η μορφή του Valentino Rossi είναι απαραίτητη στο MotoGP”​

Από τον BikerSpirit

Η σχέση του Marc Marquez και του Valentino Rossi έχει απασχολήσει πάρα πολύ από την πρώτη στιγμή που ο Ισπανός ανέβηκε στην μεγάλη κατηγορία.


Ξεκίνησε φιλικά και κατέληξε άδοξα, με τους δυο οδηγούς που παρόλο δεν έχουν τις καλύτερες σχέσεις, να μην έχουν αμφισβητήσει σε καμία περίπτωση την αξία του άλλου, με επανειλημμένες δηλώσεις και απαντήσεις σε ερωτήσεις δημοσιογράφων!

Ο Marquez, όταν ρωτήθηκε από τον ισπανικό Τύπο σχετικά με την φετινή πορεία αυτού που ήταν ο νούμερο ένα αντίπαλός του στο παρελθόν, και αν τον θεωρεί ακόμα και σήμερα αντίπαλο του είπε: «Αντίπαλος είναι αυτός που αγωνίζεται για το πρωτάθλημα. Ο Rossi ήταν πολύ δυνατός, αλλά σήμερα δεν αγωνίζεται για το πρωτάθλημα.»

Στην συνέχεια o οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής διατύπωσε μια φράση μεγάλης εκτίμησης, υποστηρικτική του Ιταλού 9 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή.

«Η μορφή του Valentino Rossi είναι απαραίτητη στο MotoGP, γιατί είναι δυνατός στα μέσα ενημέρωσης και φέρνει πολλούς ανθρώπους στο MotoGP», είπε ο Marquez, σε μια δήλωση που προφανώς ενώνεται με την ομάδα εκείνων που υποστηρίζουν την παρουσία του Rossi στο MotoGP.

Πηγη www.bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Petronas Sepang Racing Team Ohvale MiniGP - Σε μόλις 46 αντίτυπα και με εμφάνιση... "Ωχ-Vale", εκ του Valentino Rossi!​

ohvale-petronas-minigp-2021-00001.jpgohvale-petronas-minigp-2021-00018.jpg
Η αγωνιστική ομάδα Petronas SRT σε συνεργασία με την Ohvale, γνωστή για τις κορυφαίες μοτοσυκλέτες MiniGP στον κόσμο, μοτοσυκλέτες-σχολεία πολλών αναβατών Παγκοσμίων Πρωταθλημάτων, παρουσίασε μια MiniGP μοτοσυκλέτας σε έκδοση περιορισμένης παραγωγής, στα χρώματα του Valentino Rossi.
Η Petronas Ohvale GP-0 MiniGP θα παραχθεί σε μόλις 46 αντίτυπα, για να τιμήσει το νούμερο του «γιατρού», στην τιμή των 9.600 ευρώ έκαστο. Ακριβή μεν, αλλά συλλεκτική και με κορυφαία εξαρτήματα, που την κάνουν το απόλυτο σχολείο / εργαλείο εξάσκησης για αγωνιζόμενους.
ohvale-petronas-minigp-2021-00006.jpgohvale-petronas-minigp-2021-00007.jpg
Η μοτοσυκλέτα διαθέτει εμφάνιση ίδια με αυτή της Petronas Yamaha YZR-M1 του Valentino Rossi, μονκύλινδρο κινητήρα 160 κ.εκ. με μονόδρομο συμπλέκτη, πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις (Mupo πιρούνι και... Ohlins αμορτισέρ πίσω παρακαλώ!), φρένα J.Juan, εξάτμιση της Arrow, καρμπιρατέρ Dell'Orto, ελαστικά Pirelli Diablo Superbike 10 ιντσών, πολλά CNC εξαρτήματα, κ.α.
Σημειώστε πως κάθε μοτοσυκλέτα θα παραδοθεί με κιτ ανταλλακτικών και εργαλείων, κιτ γραναζιών, κουβέρτες Ohvale / PSRT, αγωνιστικά σταντ, χαλάκι Ohvale / PSRT και κουκούλα!
ohvale-petronas-minigp-2021-00010.jpgohvale-petronas-minigp-2021-00015.jpgohvale-petronas-minigp-2021-00017.jpg
Στα όργανα η μοτοσυκλέτα διαθέτει μια ψηφιακή οθόνη Alfano με συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth αλλά και GPS για τηλεμετρία!
Κάθε μοτοσυκλέτα θα έρχεται με χαραγμένο αύξοντα αριθμό στην τιμονόπλακα, ενώ οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται τον Σεπτέμβριο του 2021.
Για περισσότερες πληροφορίες για τις μοτοσυκλέτες της Ohvale, επικοινωνήστε με την ελληνική αντιπροσωπεία της Ohvale, ΕΔΩ, ενώ για την παραγγελία της συγκεκριμένης έκδοσης, δείτε την σελίδα της Petronas SRT ΕΔΩ.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Rossi νιώθει πιο σίγουρος για το Sachsenring μετά τη δοκιμή στην Catalunya: “Ελπίζω να συνεχίσουμε αυτή την ανοδική τάση”​

Από τον BikerSpirit

Ο Valentino Rossi έχει κερδίσει έξι φορές στο Sachsenring. Το 1997 στην κατηγορία 125cc και το 1999 στην κατηγορία 250cc. Έχει κάνει επίσης τέσσερις νίκες στο MotoGP το 2002, το 2005, το 2006 και το 2009. Συνολικά, ο Ιταλός έχει βρεθεί στο βάθρο δέκα φορές στο Sachsenring στην μεγάλη κατηγορία.


Στην τρέχουσα σεζόν, ο αναβάτης Petronas-Yamaha έχει συγκεντρώσει μόνο 15 πόντους πρωταθλήματος. Αυτό βάζει τον Rossi στην 19η θέση συνολικά. Πρόσφατα υπήρξε μια ελαφρά ανοδική τάση. Ο 42χρονος τελείωσε δέκατος στο Mugello.

Στη Βαρκελώνη ήταν ανταγωνιστικός στα δοκιμαστικά και ήταν μέσα στους 10 πρώτους. Στον αγώνα, ο Rossi έπεσε και δεν μπόρεσε να δείξει την βελτίωση του. Τη Δευτέρα έγινε επίσημο τεστ και ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής μοτοσικλετών ολοκλήρωσε ακούραστος 72 γύρους.

Στόχος του είναι να συνεχίσει την ανοδική τάση που έχει ξεκινήσει.


«Είχαμε ένα πολύ καλό τεστ στην Καταλονία, και δοκιμάσαμε μερικές ρυθμίσεις που θέλαμε να δούμε»
είπε ο Rossi. «Ο ρυθμός μου ήταν καλός. Ήμουν στην πρώτη δεκάδα και είχα ένα θετικό συναίσθημα.»

«Ελπίζω ότι μπορούμε να συνεχίσουμε αυτή την ανοδική τάση και στη Γερμανία και να έχουμε ένα καλό σαββατοκύριακο. Το Sachsenring είναι μια διαφορετική πίστα από τις συνηθισμένες. Υπάρχουν πολλές αριστερές στροφές, κάτι που την καθιστά δύσκολη και μάλλον περίπλοκη πίστα.»


«Μερικές φορές μπορεί να είναι δύσκολα εκεί. Έχω ήδη κάνει μεγάλες μονομαχίες εκεί, ειδικά το 2009»,
δήλωσε ο Rossi, θυμίζοντας μας τη μονομαχία με τον τότε ομόσταυλο του , Jorge Lorenzo, οπού ο Rossi τερμάτισε 0,099 δευτερόλεπτα μπροστά στη γραμμή τερματισμού.

«Ανυπομονώ για το Sachsenring, ειδικά επειδή δεν οδηγήσαμε εκεί πέρυσι, λόγω της πανδημίας.»

Πηγη www.bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP: Οριστικό! Αυτή είναι η τελευταία χρονιά για τον Rossi με την Petronas​

Δεν θα περιμένουν την απόφαση του “Γιατρού”

Λίγο-πολύ όλοι μπορούμε να αντιληφθούμε πως το αγωνιστικό μέλλον του Valentino Rossi εντός πίστας μάλλον τελειώνει αυτή τη σεζόν, καθώς τα αποτελέσματα έως τώρα δεν δείχνουν πως η ομάδα της Petronas έχει κάποιο εμφανές κίνητρο να ενεργοποιήσει την ανανέωση του συμβολαίου με τον Γιατρό για την επόμενη σεζόν.

Ειδικά με την ομάδα VR46-Gresini να παίρνει επισήμως σάρκα και οστά από το 2022 στα MotoGP και πιθανότερο προμηθευτή μοτοσυκλετών της ομάδας να είναι η Ducati, είναι φανερό πως ο Valentino Rossi θα έχει πολύ περισσότερη δουλειά να κάνει εκτός πίστας και φυσικά η Yamaha δεν ξέρουμε κατά πόσο θα θέλει να συνεχίσει με τον Rossi, από τη στιγμή που στο “εμπορικό” κομμάτι θα έχει τόσο στενή συνεργασία με την Ducati…
Τυπικά έως τώρα, η Petronas δεν είχε πάρει σαφή θέση για το τι θα κάνει με τον Rossi το 2022. Κάτι απόλυτα λογικό από τη μεριά της, αφού ο ίδιος ο Rossi είχε πει πως θα ανακοινώσει την απόφασή του μετά τον αγώνα του Mugello. Οπότε γιατί να βγει μπροστά και να κάνει την ανακοίνωση “απόλυσης” ενός θρύλου με εκατομμύρια οπαδούς σε όλο τον πλανήτη και ειδικά στη Μαλαισία, αφού ο ίδιος ο θρύλος θα το ανακοίνωνε μόνος του, φεύγοντας με δόξα και τιμή που του αρμόζει.




Κάτι όμως που δεν έκανε ο Rossi, όπως επίσης το ίδιο ακριβώς είχε πει και ΔΕΝ είχε κάνει όταν ήταν να φύγει από την εργοστασιακή ομάδα της Yamaha και να πάει στην Petronas. Αυτή τη φορά όμως η Petronas, βλέποντας πως ο Valentino Rossi συνεχίζει να “το σκέφτεται”, πήρε την κατάσταση στα χέρια της και δια στόματος του Razlan Razali ξεκαθάρισε πως η Petronas θα έχει την επόμενη χρονιά τον Morbidelli και έναν νέο ταλέντο, επιστρέφοντας στην ιδρυτική φιλοσοφία της εταιρείας, που είναι η ανάδειξη νέων αναβατών και η μεταπήδησή τους στις εργοστασιακές ομάδες.
Μάλιστα ήδη στους διαδρόμους των δημοσιογραφικών γραφείων των MotoGP κυκλοφορεί η είδηση πως ο Raúl Fernández δεν θα κάτσει δεύτερη χρονιά στη Moto2 αλλά θα το 2022 θα είναι στα MotoGP και πως ήδη συζητά με την Yamaha.

Πηγη www.motomag.gr
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.442
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
"ντοτόρε" δεν το χειρίζεσαι καλα. Ασε τις σκεψεις και κρεμασε τα γαντια πριν γινεις ρομπα διεθνως. Μπορεις να προσφερεις πολλα περισσοτερα εκτος πιστας σε νεους αναβατες!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
MotoGP: H Aramco VR46 με τη Ducati για το 2022
2022-vr46-ducati-mod.jpg
Η ομάδα η Aramco VR46 ανακοίνωσε ότι υπέγραψε τριετές συμβόλαιο, 2022 - 2024, με την Ducati. H ομάδα του Valentino Rossi με έδρα την Tavullia επίσης επιβεβαίωσε ότι έχει υπογράψει και πενταετές συμβόλαιο με την Dorna Sports, για τη συμμετοχή της ομάδας στην κορυφαία κατηγορία.

Η Aramco Racing Team VR46 θα είναι ή 2η ανεξάρτητη ομάδα με δυο μοτοσυκλέτες της Ducati που θα συμμετέχει στο πρωτάθλημα του 2022. Ο Pablo Nieto, σήμερα Αγωνιστικός Διευθυντής της ομάδας SKY Racing Team VR46 στην Moto2, θα προαχθεί σε Team Manager της νέας ομάδας που θα τρέχει στο MotoGP.

Η συμφωνία ενοποιεί τη συνεργασία μεταξύ VR46 και Tanal Entertainment Sport & Media, της κοινοπραξίας με την Saudi Aramco και αποτελεί μέρος των επενδυτικών σχεδίων της Tanal Entertainment Sports & Media που σχετίζονται με το Saudi Vision 2030. Σε αυτά περιλαμβάνονται μεγάλα αστικά έργα που συνδέονται με την επωνυμία KSA New Cities, την έρευνα και την πρωτοποριακή τεχνολογία με τη συμμετοχή των διεθνών έργων MAIC Technologies, KMHG και άλλων συνεργατών, με στόχο τη βιωσιμότητα και στον τομέα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Ο Alessio Salucci, της VR46 Riders Academy δήλωσε: "Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι το 2022 θα αγωνιστούμε στο MotoGP με μια ομάδα δύο αναβατών στα χρώματα της VR46. Ένα ταξίδι που ξεκίνησε πριν από οκτώ χρόνια με τη γέννηση της VR46 Riders Academy, μια όμορφη περιπέτεια, ένα μακρύ απαιτητικό ταξίδι γεμάτο επιτυχίες που μας κάνει πολύ περήφανους."

Ο Carmelo Ezpeleta, Διευθύνων Σύμβουλος της Dorna Sports επίσης δήλωσε: "Είμαι στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσω την ομάδα VR46 στην κορυφαία κατηγορία του MotoGP για το 2022. Είναι συναρπαστικό τόσο για τους οπαδούς από όλο τον κόσμο, όσο και για το paddock του MotoGP που παρακολούθησε την απίστευτη καριέρα του Valentino Rossi και την ανάπτυξη της ακαδημίας VR46 Riders. Ο Valentino είναι και θα συνεχίσει να είναι ένα πολύ σημαντικό μέρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος FIM MotoGP και τώρα που η ομάδα του συμμετέχει στην κορυφαία κατηγορία MotoGP, η εξαιρετική του κληρονομιά θα συνεχίσει να εμπνέει νέες γενιές αναβατών και θαυμαστών. Τους καλωσορίζουμε στην κορυφαία κατηγορία και προσβλέπουμε σε πολλά μεγάλα επιτεύγματα στο μέλλον."

Ο Luigi Dall'Igna, Γενικός Διευθυντής της Ducati Corse δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που καταλήξαμε σε αυτήν τη συμφωνία με την VR46 για τα επόμενα τρία χρόνια. Η Ακαδημία τους δούλευε πάντα σοβαρά και με μεγάλο επαγγελματισμό, δίνοντας σε πολλούς αναβάτες την ευκαιρία να αποκτήσουν εμπειρία στην Moto2 και Moto3 και τώρα μπορούν να είναι περήφανοι που έχουν τρεις νεαρούς αναβάτες με μεγάλο ταλέντο. Η ομάδα VR46 έχει επίσης αποδείξει ότι μπορεί να διαχειριστεί με επιτυχία τη συμμέτοχη στη Moto3 και Moto2 και ως εκ τούτου θα προσπαθήσουμε να παρέχουμε τη μέγιστη τεχνική υποστήριξη στη νέα τους ομάδα στο MotoGP, πεπεισμένοι ότι έχουμε βρει στη VR46 έναν φιλόδοξο και ενθουσιώδη συνεργάτη, με κοινό στόχο να επιτύχουμε εκπληκτικά αποτελέσματα μαζί."

Τέλος ο Πρίγκιπας Abdulaziz bin Abdullah Al Saud είπε: «Επιλέξαμε τη VR46 για μια πενταετή κοινή επιχείρηση ως στρατηγικό εταίρο για να αγωνιστεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP. Η συμφωνία μεταξύ της ομάδας και της Ducati για τις αγωνιστικές σεζόν 2022-2024 είναι σίγουρα ένα πολύ θετικό νέο. Η Ducati είναι εταιρεία που έχει μεγάλη αξία τόσο στην Ιταλία όσο και στο εξωτερικό που έχει επιδείξει απίστευτη ανταγωνιστικότητα” και συμπλήρωσε: “Θα ήταν υπέροχο αν ο Valentino Rossi μπορεί να αγωνιστεί τα επόμενα χρόνια ως αναβάτης της Aramco Racing Team VR46 μαζί με τον αδερφό του Luca Marini, ο οποίος ήδη αγωνίζεται φέτος με τη χορηγία των εμπορικών σημάτων μας KSA New Cities, MAIC Technologies, TANAL Entertainment Sport & Media."

Πηγη www.motograndprix.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.218
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Όχι πάλι ρε γμτ! .... βρε τον φραγκοφονια , δεν έχει ιερό και όσιο επάνω του..... να γιασουν τα χέρια της HONDA που τον σβερκωσανε μια και καλή .....! Hammer Smash
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Valentino Rossi: Τα φρένα και τα ελαστικά άλλαξαν το οδηγικό στυλ, όχι τα αεροδυναμικά φτεράκια​

ef7a6109f153679caf893a86f584fcec_XL.jpg
Ο Valentino Rossi έχει περάσει από την εποχή των δίχρονων 500cc στη σύγχρονη εποχή του MotoGP και μπορεί να κάνει τη δική του αποτίμηση για τις αλλαγές που έχουν σημειωθεί όλα αυτά τα χρόνια στον τρόπο οδήγησης.
Όταν είσαι για πάνω από 20 χρόνια στις πίστες, κάτι πολύ σπάνιο στις ημέρες μας, τότε έχεις την ευκαιρία και την εμπειρία να συγκρίνεις καταστάσεις και εποχές.

Ο Valentino Rossi είναι ένας τέτοιος πιλότος, μιας και η πλούσια καριέρα του ξεκινά από το μακρινό πια 1996!
Στο διάστημα αυτό των 20+ ετών πολλά έχουν αλλάξει στο MotoGP. Κοιτάζοντας κανείς φωτογραφίες του παρελθόντος, διακρίνει τις πολλές και σημαντικές διαφορές τόσο στις μοτοσυκλέτες, όσο και στο στυλ οδήγησης.

Ειδικά το τελευταίο έχει εξελιχθεί πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια, με φοβερά πλαγιάσματα, επαφές αγκώνα και γονάτου σε πολλές στροφές και προσθήκη «ξυστρών» στις αγωνιστικές φόρμες.
Ο Valentino Rossi χρειάστηκε πολλές φορές να προσαρμόσει το αγωνιστικό του στυλ, όντας ο μοναδικός αναβάτης που έχει περάσει από τα 125cc στα 500cc και στη συνέχεια στο MotoGP.
«Το στυλ έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια, αναφορικά κυρίως με τη θέση πάνω στη μοτοσυκλέτα. Όλοι πια πλαγιάζουν πολύ με κεφάλι και ώμους στις στροφές», έλεγε ο Ιταλός σε μια αποστροφή του λόγου του στο Assen.

rossi_style_3453.jpg

Το ερώτημα που του έκαναν ήταν αν τα αεροδυναμικά φτεράκια έχουν επηρεάσει σε τόσο μεγάλο βαθμό το οδηγικό στυλ.
«Δεν ξέρω. Σίγουρα σου επιτρέπουν να έχεις καλύτερη επιτάχυνση και να φρενάρεις ακόμα πιο βαθιά. Νομίζω όμως ότι τη μεγαλύτερη διαφορά στο οδηγικό στυλ, την κάνουν τα ελαστικά, τα φρένα και τα ηλεκτρονικά».

Τρία βασικότατα συστατικά για να είσαι αποτελεσματικός και γρήγορος στις διάφορες φάσεις της εισόδου και εξόδου από τις στροφές.
«Δεν χωρά αμφιβολία γι’ αυτό», συμφωνεί ο Rossi. «Οι τωρινές μοτοσυκλέτες του MotoGP απαιτούν πάρα πολύ μεγάλη δύναμη. Σου επιτρέπουν να φρενάρεις πιο βαθιά και να μπεις στις στροφές πολύ γρήγορα. Αυτό σημαίνει ότι και οι τροχιές έχουν αλλάξει πολύ».

Τα αεροδυναμικά φτεράκια, βέβαια, δεν έχουν μόνο θετικά. Σε μια γρήγορη και τεχνική πίστα όπως το Assen, οι αδυναμίες τους είναι εμφανείς.
«Το πρόβλημα είναι ότι με την προσθήκη αυτών οι μοτοσυκλέτες είναι ακόμα πιο βαριές και αυτό σε επηρεάζει στις εναλλαγές κατεύθυνσης. Θέλεις ακόμα περισσότερη δύναμη», ολοκλήρωσε τις δηλώσεις του ο Rossi.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Lucio Cecchinello: «Ο Valentino Rossi είναι μοναδικός, αλλά τίποτα δεν διαρκεί αιώνια»​

Μια άκρως ενδιαφέρουσα άποψη του επικεφαλής της LCR Honda​




H «silly season» στα MotoGP βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη με τον Valentino Rossi να είναι αυτός που με την απόφασή του θα προκαλέσει ντόμινο εξελίξεων

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Το αν θα συνεχίσει ή όχι να αγωνίζεται στα MotoGP θα ρυθμίσει και τις εκκρεμότητες που υπάρχουν στο γκριντ του 2022. Ακόμα και η περίπτωση του Maverick Vinales εξαρτάται από την απόφαση του Doctor.
Για κάποιους ο 42χρονος VR46 «είναι τελειωμένη υπόθεση». Είναι το γέρικο άλογο που βαδίζει ολοταχώς προς «εκτέλεση». Κάποιοι άλλοι έχουν διαφορετική άποψη, υποστηρίζοντας ότι μπορεί ακόμα να είναι ανταγωνιστικός αν έχει στα χέρια του μια κορυφαία μοτοσυκλέτα.
Μια άκρως ενδιαφέρουσα άποψη επ' αυτού εξέφρασε ο παλιός αγωνιζόμενος και επικεφαλής της LCR Honda, Lucio Cecchinello. «Σε κάθε πίστα που επισκεπτόμαστε θα έπρεπε να υπάρχει ένα άγαλμα του Valentino, γιατί χάρη σε αυτόν οι αγώνες μοτοσυκλέτας μπήκαν σε κάθε σπίτι. Χάρη σε αυτόν εκτοξεύτηκε η δημοφιλία των MotoGP. Ο Valentino είναι μοναδικός», δήλωσε ο 51χρονος Ιταλός σε συνέντευξή του στο mowmag.com.
Τα χρόνια περνάνε, οι εποχές αλλάζουν και ο αμείλικτος χρόνος αφήνει τα σημάδια του.
«Τίποτα δεν διαρκεί αιώνια και αυτό ισχύει και σε αυτήν την περίπτωση. Η πτώση στην απόδοση είναι μέρος της φυσικής εξέλιξης των πραγμάτων. Κάθε εποχή έχει το δικό της στυλ και ο Valentino αυτή τη στιγμή παλεύει με 20χρονους πιτσιρικάδες. Το στυλ οδήγησης έχει αλλάξει και δεν είναι εύκολο να προσαρμοστείς. Είναι σαν πάρεις τους κορυφαίους προ 20ετίας ποδοσφαιριστές μας και να τους βάλεις να παίξουν σήμερα στον τελικό του Euro κόντρα στους Άγγλους. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να νικήσουμε καθώς ο τρόπος και το στυλ παιχνιδιού έχουν αλλάξει».

Πηγη https://2wo.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.218
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι

Lucio Cecchinello: «Ο Valentino Rossi είναι μοναδικός, αλλά τίποτα δεν διαρκεί αιώνια»​

Μια άκρως ενδιαφέρουσα άποψη του επικεφαλής της LCR Honda​




H «silly season» στα MotoGP βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη με τον Valentino Rossi να είναι αυτός που με την απόφασή του θα προκαλέσει ντόμινο εξελίξεων

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Το αν θα συνεχίσει ή όχι να αγωνίζεται στα MotoGP θα ρυθμίσει και τις εκκρεμότητες που υπάρχουν στο γκριντ του 2022. Ακόμα και η περίπτωση του Maverick Vinales εξαρτάται από την απόφαση του Doctor.
Για κάποιους ο 42χρονος VR46 «είναι τελειωμένη υπόθεση». Είναι το γέρικο άλογο που βαδίζει ολοταχώς προς «εκτέλεση». Κάποιοι άλλοι έχουν διαφορετική άποψη, υποστηρίζοντας ότι μπορεί ακόμα να είναι ανταγωνιστικός αν έχει στα χέρια του μια κορυφαία μοτοσυκλέτα.
Μια άκρως ενδιαφέρουσα άποψη επ' αυτού εξέφρασε ο παλιός αγωνιζόμενος και επικεφαλής της LCR Honda, Lucio Cecchinello. «Σε κάθε πίστα που επισκεπτόμαστε θα έπρεπε να υπάρχει ένα άγαλμα του Valentino, γιατί χάρη σε αυτόν οι αγώνες μοτοσυκλέτας μπήκαν σε κάθε σπίτι. Χάρη σε αυτόν εκτοξεύτηκε η δημοφιλία των MotoGP. Ο Valentino είναι μοναδικός», δήλωσε ο 51χρονος Ιταλός σε συνέντευξή του στο mowmag.com.
Τα χρόνια περνάνε, οι εποχές αλλάζουν και ο αμείλικτος χρόνος αφήνει τα σημάδια του.
«Τίποτα δεν διαρκεί αιώνια και αυτό ισχύει και σε αυτήν την περίπτωση. Η πτώση στην απόδοση είναι μέρος της φυσικής εξέλιξης των πραγμάτων. Κάθε εποχή έχει το δικό της στυλ και ο Valentino αυτή τη στιγμή παλεύει με 20χρονους πιτσιρικάδες. Το στυλ οδήγησης έχει αλλάξει και δεν είναι εύκολο να προσαρμοστείς. Είναι σαν πάρεις τους κορυφαίους προ 20ετίας ποδοσφαιριστές μας και να τους βάλεις να παίξουν σήμερα στον τελικό του Euro κόντρα στους Άγγλους. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να νικήσουμε καθώς ο τρόπος και το στυλ παιχνιδιού έχουν αλλάξει».

Πηγη https://2wo.gr

Μην τα λες εμας , αυτουνου να πας να τα πης που αργησε να αποδεχτει οτι ωριμασε για πρωτιες αναμεσα σε πιτσιρικαδες. cde
Ισως ειναι και τα συνταξιμα που του λειπουν ισως ...!Tooth
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Μην τα λες εμας , αυτουνου να πας να τα πης που αργησε να αποδεχτει οτι ωριμασε για πρωτιες αναμεσα σε πιτσιρικαδες. cde
Ισως ειναι και τα συνταξιμα που του λειπουν ισως ...!Tooth

Πάρε ένα SH350 ρε Βαλεντίνο να "οργώσεις" τον κόσμο με τον Στελάρα...
Bike
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.442
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Μην τα λες εμας , αυτουνου να πας να τα πης που αργησε να αποδεχτει οτι ωριμασε για πρωτιες αναμεσα σε πιτσιρικαδες. cde
Ισως ειναι και τα συνταξιμα που του λειπουν ισως ...!Tooth
Smileys drinking beer Emoticon
 

Manolis

new member
Δημοσιεύσεις
119
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CB500X
Όνομα
Manolis
Μην τα λες εμας , αυτουνου να πας να τα πης που αργησε να αποδεχτει οτι ωριμασε για πρωτιες αναμεσα σε πιτσιρικαδες. cde
Ισως ειναι και τα συνταξιμα που του λειπουν ισως ...!Tooth
Ακριβώς έτσι! Έπρεπε να είχε αποχωρήσει όσο ακόμα αποτελούσε απειλη για τους υπόλοιπους.....Βέβαια ας μην ξεχνάμε οτι εκτός απο τη δόξα υπάρχει και το χρήμα!
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.474
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Βέβαια ας μην ξεχνάμε οτι εκτός απο τη δόξα υπάρχει και το χρήμα!
Μόνο για αυτό δεν κάθεται στη σέλα.
Χρήμα έχει αρκετό για να ταΐζει όλη την Ταβούλια (όπως και κάνει).
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.474
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Δεν κατάλαβα τι θελεις να πεις με αυτό ;

Θα απαντήσω όμως για να συμπληρώσω το παραπάνω σχόλιο μου. Δεν αμφισβητώ οτι πληρώνεται πλουσιοπάροχα, αλλά ο λόγος που συνεχίζει να καβαλάει ακόμα δεν είναι οικονομικός.
Αυτός είναι ο τελευταίος λόγος (οικονομικός) από όσους έχει ώστε μετά από 20 χρόνια να οδηγάει ας μην έχει τα αποτελέσματα που είχε παλιά και είναι απολύτως λογικό με τόσους νέους οδηγούς.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.218
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Η στατιστικα απιθανη συνεχομενη κωλοφαρδια του εδω και τοσες δεκαετιες επανηλειμμενα να βγαινει σχεδον αλωβητος μπροστα σε δεκαδες σοβαρα ατυχηματα ( και δικα του ) ..... με αφηνει αναυδο.
Με ποσα κοκκαλακια νυχτεριδων μαζευει τα μαλλια του ? .....! abcde
 
Top Bottom