Δυστυχώς πέθανε ο Nicky Hayden

evangelos

member
Δημοσιεύσεις
1.717
Ηλικία
50
Περιοχή
Ιωάννινα
Μοτοσυκλέτα
Triumph Tiger 800 - GAS GAS EC300
Όνομα
EVANGELOS
Ο Θρύλος του MotoGP, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2006 Nicky Hayden, δυστυχώς έχασε τη μάχη με το θάνατο πριν λίγο.

Ολόκληρος ο μηχανοκίνητος κόσμος και όχι μόνο, θρηνεί το χαμό ενός αληθινού Παγκόσμιου Πρωταθλητή, ενός αληθινού Ανθρώπου μέσα κι έξω από τις πίστες.

Τον Nicky χτύπησε ένα αυτοκίνητο σε μια διασταύρωση στην Ιταλία, με τον Αμερικανό άσο να κάνει ποδήλατο, προπονούμενος για τον επόμενο Γύρο των SBK-Motul στο Donington Park.

Τα τραύματά του ήταν πολύ σοβαρά σε κεφάλι και θώρακα και σήμερα, μετά από πέντε ημέρες στην ΜΕΘ σε νοσοκομείο της Cesena, ο Αμερικανός υπέκυψε σ' αυτά.

Ο καταπληκτικός Άνθρωπος, Nicky Hayden, μας άφησε πολύ νωρίς, μόλις στα 35 του χρόνια...

Από τις χωμάτινες πίστες της Αμερικής, το “Kentucky Kid” έφτασε να γίνει Παγκόσμιος Πρωταθλητής το 2006, σ’ ένα συναρπαστικό Πρωτάθλημα που κρίθηκε στον τελευταίο αγώνα.

Γεννηθείς το 1981, ο Hayden πέτυχε πολλά πράγματα στην αξιόλογη καριέρα του ενώ πανάξια είχε κερδίσει το σεβασμό πολλών τόσο στο paddock του MotoGP, όσο και σε αυτό των SBK-Motul.

Για πολλούς από τους συναθλητές του, ήταν ο καλύτερος άνθρωπος στους αγώνες Grand Prix. Ένας αληθινός Πρωταθλητής, με απίστευτη αφοσίωση στο άθλημα και στην οικογένειά του.

Ο Hayden αφήνει πίσω του την οικογένειά του, τη μνηστή του και τα εκατομμύρια των φιλάθλων του σε όλο τον κόσμο.

Συντετριμμένοι κι εμείς στο motograndprix.gr και στο MOTOGP WORLD, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να εκφράσουμε τα βαθύτατα συλληπητήριά μας στην οικογένειά του, στους φίλους και συγγενείς του.

Ένας αληθινός Πρωταθλητής, ένας αληθινός Θρύλος του αθλήματος, ένας αληθινός Άνθρωπος, έφυγε νωρίς. Καλό ταξίδι Nicky...

πηγή: www.motograndrpix.gr


R.I.P. NICKY!! PraisingPraisingPraising
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοίρα; / Οι πιλότοι που «την πληρώνουν» για όλους

Η Repubblica για τον φόρο αίματος που πληρώνουν εκείνοι που κοντράρουν τον θάνατο

La Repubblica (έντυπη έκδοση)


Εκείνο το βράδυ ο Μάικ Χάιλγουντ, κάτοχος εννέα παγκόσμιων τίτλων στους αγώνες ταχύτητας με μοτοσυκλέτα, είχε βγει για να αγοράσει φις εντ τσιπς με τα παιδιά του, τον Ντέιβιντ και την Μισέλ. Οι θαυμαστές του τον αποκαλούσαν The Bike: ήταν ένας θρύλος του μηχανοκίνητου αθλητισμού που είχε μονομαχήσει με τον θάνατο – νικώντας τον – περισσότερες από χίλιες φορές. Από τους αγώνες είχε αποσυρθεί τα τελευταία δυο χρόνια, δεν ήθελε πια να ρισκάρει τη ζωή του. Να όμως που ο θάνατος τον νίκησε εκείνο το ανυποψίαστο βράδυ: οδηγούσε σε μια επαρχιακή οδό του Γουoργουικσάιρ όταν τον χτύπησε ένα φορτηγό που ξέφυγε από την πορεία του. Η κόρη του άφησε την τελευταία της πνοή αμέσως, εκείνος δυο ημέρες μετά. Ηταν Μάρτιος του 1981 και ο Χάιλγουντ ήταν μόλις 40 χρόνων.

«Οι πιλότοι χρωστάνε τόσα πολλά στη μοίρα που κάθε τόσο πληρώνει κάποιος για όλους» λέει στη Repubblica o Κάρλο Πέρνατ, ιστορικός μάνατζερ του Moto GP, με αφορμή έναν τέτοιο θάνατο: αυτόν του αμερικανού πρωταθλητή Νίκι Χέιντεν, ο οποίος έχασε προχθές τη μάχη έπειτα από σύγκρουση που είχε με αυτοκίνητο κάνοντας ποδήλατο στην ιταλική επαρχία. Για τον οποίο εύχεται να είναι κανείς ο τελευταίος, αλλά δεν είναι ο μόνος. Ο Ιάπωνας Νοριφούμι Αμπε, τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στα 500 κυβικά, έπεσε κι αυτός στα 32 του χρόνια θύμα της αναστροφής ενός φορτηγού. Το δυστύχημα σημειώθηκε στο Καβασάκι το 2007 και, σύμφωνα με την αστυνομία, ο πρωταθλητής δεν έτρεχε καν γρήγορα με το σκουτεράκι που οδηγούσε. Τη ζωή του στην άσφαλτο έχασε και ο Μπομπ Βόλεκ την ώρα έκανε προπόνηση με ποδήλατο ενόψει του ράλι Λε Μανς 24 ώρες.

Στον μακάβριο κατάλογο δεν μπορεί να μην συμπεριλάβει κανείς και τον Μίκαελ Σουμάχερ. Αλλά και να μην κρατήσει την εξομολόγηση ενός άλλου θρύλου του MotoGP που έχει αναμετρηθεί χίλιες φορές με τον θάνατο, του Βαλεντίνο Ρόσι: «Ισως είμαστε τόσο συνηθισμένοι να προβλέπουμε το απρόβλεπτο που δεν καταφέρνουμε να ελέγξουμε το προβλεπόμενο. Εγώ πάντως ποδήλατο δεν χρησιμοποιώ. Είναι πολύ επικίνδυνο». Κι άντε να πεις «κότα» τον άνθρωπο που πατάει στο τέρμα τα γκάζια της μηχανής του.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Το νούμερο #69 του Nicky Hayden θα αποσυρθεί από τους αγώνες

Προς τιμήν του Nicky Hayden, ο οποίος πέθανε το 2017, ο αριθμός 69 θα αποσυρθεί από τους αγώνες Grand Prix της μεγάλης κατηγορίας στο Grand Prix Red Bull της Αμερικής στο Ώστιν του Τέξας.


Ο “Kentucky Kid” οδήγησε με το νούμερο 69 στο MotoGP κατά τη διάρκεια μιας εντυπωσιακής καριέρας αφήνοντας ένα ανεξίτηλο σημάδι στο άθλημα και στο paddock.


«Είναι μεγάλη τιμή για το Nicky, να αποσυρθεί στο Austin το νούμερο του το 69», είπε ο πατέρας του Hayden, Earl. «Είναι πολύ κατάλληλο ότι θα γίνει στον αμερικανικό αγώνα, καθώς αυτοί οι αγώνες σήμαιναν τόσα πολλά για τον Nicky και για μένα ειδικά. Αυτό θα είναι πολύ ξεχωριστό γεγονός γιατί το #69 ήταν ο αριθμός μου όταν αγωνίστηκα και ήμουν πολύ υπερήφανος που έβλεπα τον Nicky να τρέχει με το # 69 στις μοτοσυκλέτες του σε όλη του την καριέρα. Εκ μέρους ολόκληρης της οικογένειάς μου, θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τη Dorna για την τιμή που κάνει στο Nicky με αυτόν τον ειδικό τρόπο μαζί με τις πολλές άλλες χειρονομίες που έκαναν για να μας στηρίξουν μέσα από τις δύσκολες στιγμές.»


«Είμαι περήφανος που ανακοινώνω ότι ο αριθμός 69 θα αποσυρθεί από τους αγώνες Grand Prix», είπε ο Carmelo Ezpeleta, Διευθύνων Σύμβουλος της Dorna Sports. «Ο Nicky Hayden ήταν ένα από τα μεγαλύτερα αποκτήματα αυτού του paddock και ένα φανταστικό παράδειγμα ως αναβάτης, τόσο στην πίστα όσο και εκτός πίστας, με μεγάλη μου χαρά να τιμήσω την κληρονομιά του για άλλη μια φορά και να εξασφαλίσω ότι ο αριθμός 69 θα παραμένει συνώνυμος με έναν μύθο και έναν Πρωταθλητή.»


Οι πρώτες επιτυχίες του Hayden ήρθαν το 2003 όταν πήρε το πόντιουμ ως πρωτάρης και κέρδισε το πρώτο του Grand Prix το 2005. Αυτό δημιούργησε ένα τέλειο εφαλτήριο για την επόμενη σεζόν, όπου έκανε μια εντυπωσιακή σεζόν για να γίνει ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP 2006, κατακτώντας τον τίτλο στο φινάλε της σεζόν.


Ο Hayden είχε “κατακτήσει” τον χαρακτηρισμό «ο καλύτερος άνθρωπος στο MotoGP.»

Ο αριθμός του Hayden είναι ο έκτος που θα αποσυρθεί επίσημα από το MotoGP.


Το #48 του Shoya Tomizawa, το #58 του Marco Simoncelli, και το #74 του Daijiro Kato αποσύρθηκαν μετά το θάνατό τους, ενώ το #34 του Kevin Schwantz, και το #65 του Loris Capirossi αποσύρθηκαν ως ένδειξη για τα επιτεύγματά τους.

πηγη /www.bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Στη μνήμη ενός Μεγάλου
Στιγμές-σταθμοί στην αγωνιστική καριέρα του Nicky

Δύο χρόνια συμπληρώθηκαν αυτές τις ημέρες, από τότε που ένας από τους Θρύλους του MotoGP, ο Nicky Hayden έφυγε από κοντά μας…

Ο Nicky γεννήθηκε στο Kentucky στις 30 Ιουλίου του 1981, ενώ τόσο ο πατέρας του, ο Earl, όσο και η μητέρα του, η Rose, ήταν αγωνιζόμενοι στο χώμα.

Τα πέντε παιδιά τους, ο Tommy, η Jennifer, o Nicky, o Roger και η Kathleen, όλα έμαθαν να οδηγούν μοτοσυκλέτα προτού καλά-καλά περπατήσουν!

Στη συνέχεια τα αγόρια έγιναν επαγγελματίες οδηγοί Αγώνων ενώ τα κορίτσια αποφάσισαν να ακολουθήσουν διαφορετική καριέρα.

Ο Nicky ξεκίνησε την καριέρα του από τα τέσσερά του χρόνια, δίνοντας τους πρώτους του Αγώνες στο χώμα.

Μία ιστορική στιγμή για την οικογένεια ήρθε το 2002, όταν τα τρία αδέρφια πήραν θέση στην πρώτη σειρά της εκκίνησης, στο ιστορικό Springfield TT, και στη συνέχεια όλοι μαζί ανέβηκαν στο βάθρο των νικητών!

http://admin.motograndprix.gr/gmcms/media/_2019/MotoGP/05_Μάιος/23_05/_dsc7242.gallery_full_top_lg.jpg

Κάτι τέτοιο δεν είχε γίνει ποτέ στην ιστορία των επαγγελματικών Αγώνων στο χώμα στην Αμερική.

Μάλιστα λίγους μήνες μετά, ο Nicky κατάφερε να κατακτήσει τον Τίτλο του Πρωταθλητή στα ΑΜΑ Superbike.

Σταδιακά ο Nicky θα άλλαζε το χώμα για την άσφαλτο και στα 16 του υπέγραψε με την Honda Αμερικής.

Το 1998 τερμάτισε τέταρτος στις δύο κατηγορίες που αγωνιζόταν: στα Supersport 750 και στα Supersport 600.

Το 1999, σε ηλικία 18 ετών, έγινε ο μικρότερος αναβάτης στην ιστορία της κατηγορίας Supersport 600, που πάλευε για τον Τίτλο απέναντι στον αδελφό του, Tommy!

Παράλληλα συνέχιζε την παρουσία του στο χώμα, συμμετέχοντας στους 12 από τους 18 αγώνες του Εθνικού Πρωταθλήματος της Αμερικής, κατακτώντας τον Τίτλο του Rookie της χρονιάς.

http://admin.motograndprix.gr/gmcms/media/_2019/MotoGP/05_Μάιος/23_05/hayden120.gallery_full_top_fullscreen.jpg

Το 2000, συνεχίζοντας με την Honda, έκανε το βήμα στη μεγάλη κατηγορία των Superbike Αμερικής και κατάφερε να τερματίσει δεύτερος, μόλις πέντε βαθμούς μακριά από τον Mat Mladin.

Το 2001 ολοκλήρωσε τη σεζόν στην τρίτη θέση, ενώ το 2002 έγινε ο μικρότερος σε ηλικία οδηγός που πήρε Τίτλο στην κατηγορία Superbike του Αμερικανικού Πρωταθλήματος, σε ηλικία 21χρ και 2 εβδομάδων.

Το 2003, η Honda και η Yamaha ήθελαν να φέρουν τον νεαρό Αμερικανό στο MotoGP, με τον Nicky να επιλέγει την ομάδα της Repsol Honda και να γίνεται ομόσταυλος, τότε, του Valentino Rossi.

Σε ένα εντελώς καινούριο περιβάλλον, ο Nicky έγινε αμέσως αγαπητός για τον ανοιχτό χαρακτήρα και το χαμόγελό του.

Την πρώτη του χρονιά κατάφερε να πάρει δύο βάθρα, στην Αυστραλία και το Motegi, τερματίζοντας 5ος στη βαθμολογία, κερδίζοντας οδηγούς όπως ο Troy bayliss και ο Colin Edwards, ενώ πήρε και τον Τίτλο του Rookie της σεζόν.

Το 2004 ο Valentino Rossi έφυγε για να πάει στην Yamaha και το μεγαλύτερο βάρος έπεσε στους ώμους του Nicky, ο οποίος είχε και κάποιους τραυματισμούς, για να τερματίσει τελικά 8ος.

https://www.motograndprix.gr/admin.motograndprix.gr/gmcms/media/_2019/MotoGP/05_Μάιος/23_05/hayden041.gallery_full_top_fullscreen.jpghttp://admin.motograndprix.gr/gmcms/media/_2019/MotoGP/05_Μάιος/23_05/hayden071.gallery_full_top_lg.jpg

Το 2005 ήρθε η αντεπίθεση του Αμερικανού: κατέκτησε την πρώτη του νίκη στον εντός έδρας Αγώνα του, στη Laguna Seca και πήρε ακόμα πέντε βάθρα που τον βοήθησαν να τερματίσει στην 3η θέση της βαθμολογίας.

Το 2006 θα ήταν η μεγαλύτερη αλλά και πιο δραματική σεζόν της καριέρας του Hayden. Ξεκίνησε δυνατά τη χρονιά, με επτά βάθρα στους πρώτους οκτώ Αγώνες.

Είχε κερδίσει ήδη στο Assen και κέρδισε για δεύτερη φορά στη Laguna Seca, έχοντας μία διαφορά 34 βαθμών από τον 2ο στη βαθμολογία Dani Pedrosa και 51β από τον Valentino Rossi.

Ωστόσο η πλάστιγγα άρχισε να γέρνει υπέρ του Rossi μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα. Ο Hayden σταδιακά έχανε έδαφος, ενώ ήρθε και η άτυχη στιγμή στο Estoril όταν ο ομόσταυλός του, ο Pedrosa, τον έβγαλε εκτός Αγώνα στον προτελευταίο γύρο.

Η δύναμη της θέλησης του Nicky όμως, φάνηκε στον αμέσως επόμενο Αγώνα, όταν απολύτως συγκεντρωμένος κατάφερε να αντιστρέψει την εις βάρος του κατάσταση και να γίνει ο πρώτος οδηγός από το 2000, που κατάφερε να πάρει Τίτλο από τον Valentino Rossi!

Ήταν στις 29 Οκτωβρίου του 2006, όταν η πτώση του Rossi και η τρίτη θέση του Nicky ,ανέβαζε τον Αμερικανό στους επτά ουρανούς..!

Ο Valentino αμέσως έσπευσε να συγχαρεί τον Hayden για τον πρώτο του Παγκόσμιο Τίτλο στα GP, έναν οδηγό τον οποίον πάντα θεωρούσε ως έναν από τους καλύτερους του φίλους στο paddock.

http://admin.motograndprix.gr/gmcms/media/_2019/MotoGP/05_Μάιος/23_05/hayden127.gallery_full_top_fullscreen.jpg

Το 2007 με την αλλαγή από τα 990cc στα 800cc, o Nicky ποτέ δεν έδειχνε άνετος πάνω στη μοτοσyκλέτα του, ενώ εκείνη τη χρονιά ήταν η χρονιά της κυριαρχίας της Ducati με τον Casey Stoner.

Tο 2008 ήταν ακόμα μία δύσκολη χρονιά για τον Nicky, που την έκανε δυσκολότερη ένας τραυματισμός στο πόδι του.

Πάντα όμως έτοιμος να παλέψει ακόμα πιο σκληρά, ο Αμερικανός επέστρεψε μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα δυνατός και παρά το ότι δεν ήταν 100% έτοιμος, κατάφερε να πάρει τη δεύτερη θέση πίσω από τον Βαλεντίνο Ρόσι στην Indianapolis.

Τα θετικά αποτελέσματα συνεχίστηκαν και ο Nicky κέρδιζε έδαφος, τερματίζοντας στην 6η θέση της βαθμολογίας, στην τελευταία του χρονιά με τη Honda.

Το 2009 πήγε στην Ducati, με ομόσταυλό του τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2007, τον Casey Stoner.

Ήταν όμως το 2010 που απέκτησε ακόμα μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση πάνω στην Desmosedici του, καταφέρνοντας τελικά να τερματίσει εκείνη τη σεζόν στην έβδομη θέση.


http://admin.motograndprix.gr/gmcms/media/_2019/MotoGP/05_Μάιος/23_05/hayden133.gallery_full_top_fullscreen.jpg

Το 2011 είχε και πάλι ως ομόσταυλό του τον Valentino Rossi, αυτή τη φορά στο γκαράζ της Ducati και κατάφερε να κάνει εξαιρετική δουλειά τερματίζοντας μόλις 7 βαθμούς πίσω από τον Ιταλό.

Το 2012 μπορεί να μην κατάφερε, για πρώτη φορά στην καριέρα του, να πάρει έστω ένα βάθρο σε όλη τη χρονιά, αλλά η επιστροφή του Rossi στη Yamaha, σήμανε την παραμονή του Nicky για 5η σεζόν στην Ducati, αυτή τη φορά δίπλα στον Andrea Dovizioso.

Ο Nicky το πάλεψε, αλλά η Ducati δεν του είχε δώσει τις τελευταίες αναβαθμίσεις στην GP13 και τελικά έμεινε πίσω από τον καινούργιο του ομόσταυλο για 14 βαθμούς.

Ο Hayden επέστρεψε στην Honda το 2014, οδηγώντας μία Open μοτοσυκλέτα στην ομάδα του Aspar.

Παρά την απογοήτευση από την αδύναμη Open μοτοσυκλέτα του, αλλά και τον τραυματισμό του στον καρπό εκείνη τη σεζόν, ο Nicky ήταν αρκετά καλός στο τέλος.

Έτσι, αποφάσισε να συνεχίσει με την ομάδα του Aspar και για το 2015, με την προσδοκία ότι η OPEN μοτοσυκλέτα του εκείνης της χρονιάς, θα ήταν πολύ καλύτερη από την προηγούμενη.

http://admin.motograndprix.gr/gmcms/media/_2019/MotoGP/05_Μάιος/23_05/lg8_7464.gallery_full_top_lg.jpg

Όμως η πραγματικότητα ήταν διαφορετική… η νέα Open Honda αντιμετώπιζε εκ νέου δυσκολίες απέναντι στον ανταγωνισμό και ο Nicky δεν κατάφερε να πάρει βαθμούς παρά μόνο σε πέντε περιπτώσεις.

Εν τέλει, εκείνη τη χρονιά έκανε τη χειρότερη του παρουσία στο Motogp…

Την επόμενη (2016) δεν βρήκε κάποια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα κι έτσι επέλεξε να πάει στα Superbikes, όπου θα προσπαθούσε να γίνει ο πρώτος οδηγός στην ιστορία που θα κέρδιζε Τίτλο τόσο στη μεγάλη κατηγορία του MotoGP, όσο και στην αντίστοιχη των SBK.

Το 2017 επέστρεψε στο MotoGP, ως αντικαταστάτης πρώτα στην ομάδα της Marc VDS και μετά στην Repsol Honda, με την οποία είχε κάνει το ντεμπούτο το στο Πρωτάθλημα το 2003.

Εκείνη τη χρονιά είχε μία καινούργια Fireblade στα Superbike, αλλά δεν ήταν σε καμμία περίπτωση έτοιμh για τους Aγώνες, κάτι που φάνηκε από τις δυσκολίες που αντιμετώπιζαν οι οδηγοί της, τόσο ο Hayden, όσο και ο Stefan Bradl.

Ο Hayden έγινε και επισήμως ένας από τους Θρύλους του MotoGP στον τελευταίο του Αγώνα – ως κανονική συμμετοχή στο Πρωτάθλημα – στη Valencia το 2015.

http://admin.motograndprix.gr/gmcms/media/_2019/MotoGP/05_Μάιος/23_05/_gp_4922.gallery_full_top_lg.jpg

Ήταν 13ος στα SBK τη σεζόν του 2017 και απέμενε κάτι παραπάνω από ένας μήνας για να γιορτάσει τα 36α του γενέθλια, όταν ήρθε η τραγωδία σε έναν δρόμο στο Rimini...

Ο Nicky Hayden μπορεί να μην είναι πια κοντά μας με το ζεστό του χαμόγελο και τον αυθόρμητο και ειλικρινή χαρακτήρα του, αλλά είναι βέβαιο ότι δεν θα ξεχαστεί ποτέ.
 

Zatara

member
Δημοσιεύσεις
1.423
Ηλικία
54
Περιοχή
Κουκουβάουνες
Μοτοσυκλέτα
Daytona DY 125RS EFI '17
Όνομα
Γιαβάσης Βλάμης
Το τι είχε ακούσει αυτό το παιδί...τι γιδόβλαχο τον έλεγαν, τι αμερικανάκι, τι πιτσιρικά βοσκό.
Οι παγκόσμιοι ελληναράδες, τέλος πάντων ας είναι ελαφρύ το χώμα, όσο και αν μη μου αρέσουν οι αγώνες, αυτόν τον γούσταρα για την αντιμετώπιση που είχε...
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Τρία χρόνια χωρίς τον Nicky Hayden

Από τον BikerSpirit

Πριν από τρία χρόνια, στις 22 του Μαΐου του 2017 έφυγε από την ζωή ο Nicky Hayden.

Ο άτυχος Nicky Hayden, έχασε την ζωή του σε αυτοκινητιστικό ατύχημα ενώ ήταν με ποδήλατο.

69hayden_s5d5574_slideshow_169.jpg

Ένας θρύλος, ο Nicky Hayden ήταν ο τελευταίος Αμερικανός παγκόσμιος πρωταθλητής!

Αυτά τα 3 χρόνια που πέρασαν από τον τραγικό θάνατο του Nicky Hayden, υπήρξαν αρκετές πρωτοβουλίες για να τον τιμήσουν, όπως το άγαλμα & “Ημέρα Nicky Hayden” στο Owensboro, η έκθεση φωτογραφιών του Nicky Hayden, από τον Ιταλό φωτογράφο Mirco Lazzari, εγκαινιάστηκε κατά τη διάρκεια του WorldSBK στην Imola, και ονομάστηκε “A Million Dollar Smile” (Ένα χαμόγελο χιλίων δολαρίων), η ονομασία σε Hayden Hill της στροφής 18 της πίστας Circuit της Αμερικής, με 69 δευτερόλεπτα σιγής στην μνήμη του Nicky Hayden τίμησε το MotoGP, οι οδηγοί, αλλά και όλος ο κόσμος του μηχανοκίνητου αθλητισμού που βρέθηκε στο Mugello, η Arai αφιέρωσε δύο ρέπλικα μοντέλατου τελευταίου κράνους που φορούσε ο Αμερικανός αναβάτης κατά τη διάρκεια των πρώτων πέντε αγώνων του 2017 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, ενα μοναδικό Αφιέρωμα στον Nicky Hayden στο Misano, και βεβαια Ο αριθμός 69 αποσύρθηκε προς τιμήν του Nicky Hayden – VIDEO

Στο παρακάτω link μπορείτε να δείτε όλα τα μηνύματα στο twitter για τα τρία χρόνια χωρίς τον Nicky Hayden

Hayden-3.jpg
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.511
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Τρία χρόνια χωρίς τον Nicky Hayden

Από τον BikerSpirit

Πριν από τρία χρόνια, στις 22 του Μαΐου του 2017 έφυγε από την ζωή ο Nicky Hayden.

Ο άτυχος Nicky Hayden, έχασε την ζωή του σε αυτοκινητιστικό ατύχημα ενώ ήταν με ποδήλατο.

View attachment 17397

Ένας θρύλος, ο Nicky Hayden ήταν ο τελευταίος Αμερικανός παγκόσμιος πρωταθλητής!

Αυτά τα 3 χρόνια που πέρασαν από τον τραγικό θάνατο του Nicky Hayden, υπήρξαν αρκετές πρωτοβουλίες για να τον τιμήσουν, όπως το άγαλμα & “Ημέρα Nicky Hayden” στο Owensboro, η έκθεση φωτογραφιών του Nicky Hayden, από τον Ιταλό φωτογράφο Mirco Lazzari, εγκαινιάστηκε κατά τη διάρκεια του WorldSBK στην Imola, και ονομάστηκε “A Million Dollar Smile” (Ένα χαμόγελο χιλίων δολαρίων), η ονομασία σε Hayden Hill της στροφής 18 της πίστας Circuit της Αμερικής, με 69 δευτερόλεπτα σιγής στην μνήμη του Nicky Hayden τίμησε το MotoGP, οι οδηγοί, αλλά και όλος ο κόσμος του μηχανοκίνητου αθλητισμού που βρέθηκε στο Mugello, η Arai αφιέρωσε δύο ρέπλικα μοντέλατου τελευταίου κράνους που φορούσε ο Αμερικανός αναβάτης κατά τη διάρκεια των πρώτων πέντε αγώνων του 2017 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, ενα μοναδικό Αφιέρωμα στον Nicky Hayden στο Misano, και βεβαια Ο αριθμός 69 αποσύρθηκε προς τιμήν του Nicky Hayden – VIDEO

Στο παρακάτω link μπορείτε να δείτε όλα τα μηνύματα στο twitter για τα τρία χρόνια χωρίς τον Nicky Hayden

View attachment 17398
:(:(:(
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

5 χρόνια χωρίς τον Nicky Hayden​

Nicky Hayden 1981-2017​





Ο Nicky Hayden, ένας από τους πιο συμπαθής αναβάτες έφυγε από την ζωή στις 22 Μαϊου 2017 υποκύπτοντας στα πολλαπλά τραύματα που είχε υποστεί μετά από τροχαίο ατύχημα κάνοντας προπόνηση με ποδήλατο στην Ιταλία

Ήταν ο τελευταίος Αμερικάνος αναβάτης που κατέκτησε τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή στα MotoGP. Ο Nicky Hayden το 2006 ανέβηκε στην κορυφή και ενέπνευσε πολλούς νεότερους αναβάτες. Ήταν ο πρώτος που αμφισβήτησε την κυριαρχία του Valentino Rossi στα MotoGP. Όπου και αν αγωνίστηκε ξεχώρισε. Ήταν ένας Πρωταθλητής τόσο εντός όσο και εκτός πίστας. Το «Kentucky Kid» ξεκίνησε από αγώνες dirt track στην πατρίδα του και έβαλε το όνομα του δίπλα σε μεγάλο αριθμό επιτευγμάτων τόσο εντός όσο και εκτός πιστών. Ήταν πάντα ευγενικός, φιλικός και πρόσεχε πολύ την εμφάνιση του. Εκτός από την αφοσίωση του στους αγώνες ήταν δεμένος και την οικογένειά του.

Hayden AMA SBK


Αφού άφησε τις πίστες dirt track, «πέρασε» στους αγώνες ταχύτητας και το 1999 ανακηρύχτηκε Πρωταθλητής στην κατηγορία Supersport στο Αμερικάνικο Πρωτάθλημα (AMA Supersport). To 2002 επαναλαμβάνει τον θρίαμβο και στο AMA Superbike και γίνεται ο νεότερος ηλικιακά αναβάτης που κατακτά κάτι τέτοιο. Το 2003 θα συνεχίσει την καριέρα του στα MotoGP. Την πρώτη του χρονιά θα ανέβει δύο φορές στο βάθρο (Motegi-Phillip Island) και το 2004 συνεχίζει με περισσότερες. Το 2005 στην πίστα της Laguna Seca, μπροστά στους συμπατριώτες του παίρνει την pole position και την πρώτη του νίκη. Την επόμενη χρονιά ανακηρύσσεται Παγκόσμιος Πρωταθλητής όντας αναβάτης της Honda επικρατώντας του Valentino Rossi και εξασφαλίζοντας τον τίτλο στον τελευταίο αγώνα στην Valencia.

Hayden champ


Από τo 2009 έως το 2013 αγωνίστηκε με την εργοστασιακά ομάδα Ducati και την διετία 2014-2015 με την «δορυφορική» ομάδα της Honda Aspar. Την τελευταία του χρονιά στα MotoGP τιμήθηκε με την ένταξη του στο Hall of Fame στον τελευταίο αγώνα του Πρωταθλήματος στη Valencia.

Επόμενη πρόκληση ήταν το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK. Στην πρώτη του χρονιά ως μέλος της εργοστασιακής ομάδας της Honda ανέβηκε στο βάθρο και κατέκτησε την πρώτη του νίκη στην πίστα της Sepang, μπαίνοντας στο ολιγομελές club αναβατών που έχουν ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου σε MotoGP και WorldSBK. To 2016 επίσης έγινε και ο πρώτος MotoGP Legend που επέστρεψε στα Grand Prix αντικαθιστώντας τον τραυματία Dani Pedrosa στην ομάδα της Repsol Honda στους αγώνες της Aragon και του Phillip Island.

NickyHayden landing


Στην Imola στις 14 Μαΐου 2017 τον είδαμε για τελευταία φορά σε δράση. Όπως πάντα προσπαθούσε για το καλύτερο. Δούλευε πολύ και ήταν εξ ολοκλήρου δοσμένος στους αγώνες μοτοσυκλέτας.

Με το ήθος του, την αγωνιστική συμπεριφορά και τα επιτεύγματά του θα μείνει για πάντα στις καρδιές όλων.

Καριέρα στα Μοτοgp

Πρώτη συμμετοχή Grand Prix2003 - Ιαπωνία
Πρώτη pole position2005 - USA
Πρώτος ταχύτερος γύρος σε αγώνα2005 – Μαλαισία
Πρώτο βάθρο2003 - Ιαπωνία
Πρώτη νίκη Grand Prix2005 - USA
Νίκες Grand Prix3
2η θέση6
3η θέση19
Θέσεις στο βάθρο28
Pole positions5
Ταχύτεροι γύροι σε αγώνα7
Παγκόσμια Πρωταθλήματα1

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Έξι χρόνια χωρίς τον Nicky Hayden

1684760796627.png

Έξι χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από τις 22 Μαϊου του 2017, όταν ο Nicky Hayden άφησε την τελευταία του πνοή στο νοσοκομείο Maurizio Bufalini, 5 μέρες μετά το ατύχημα που του συνέβη στην διασταύρωση των Via Ca' Raffaelli και Via Tavoleto στο Misano.
O Hayden έκανε ποδήλατο και παρασύρθηκε από έναν οδηγό Ι.Χ. το απόγευμα της 17ης Μαϊου του 2017, με αποτέλεσμα να προκληθούν πολλαπλοί τραυματισμοί, συμπεριλαμβανομένου και του κεφαλιού. Μετά από μάχη πέντε ημερών, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP του 2006 απεβίωσε, σε ηλικία 35 ετών.

Ο Nicky Hayden ξεκίνησε την καριέρα του, ενώ ακόμα πήγαινε σχολείο, με την CMRA (ερασιτεχνική λέσxη μοτοσυκλετών του Τέξας που οργανώνει αγώνες και riding schools). To 1999 (σε ηλικία 18 ετών), ο Hayden πήρε το Πρωτάθλημα AMA Supersport, ενώ δύο χρόνια αργότερα ήταν τρίτος στην κατηγορία των Superbikes, 40 βαθμούς πίσω από τον Πρωταθλήτή, Matt Mladin. Tον ξεπέρασε την επόμενη χρονιά για να πάρει το πρώτο του Πρωτάθλημα AMA Superbikes, ενώ συμμετείχε και στον γύρο των WorldSBK στην Laguna Seca, παίρνοντας την τέταρτη θέση στον πρώτο αγώνα και την 13η στον δεύτερο.

Οι επιδόσεις του στις Η.Π.Α. έστρεψαν αρκετά μάτια πάνω του και, αμέσως μετά την κατάκτηση του Πρωταθλήματος των Αμερικάνικων Superbikes, η Honda τον έφερε στην παγκόσμια σκηνή, στα MotoGP, και μάλιστα με την ιστορική, εργοστασιακή της ομάδα, Repsol Honda δίπλα στον Valentino Rossi!

Την πρώτη του χρονιά στα MotoGP, ο Hayden αναδείχθηκε σε rookie της χρονιάς, παίρνοντας δύο τρίτες θέσεις, σε Ιαπωνία και Αυστραλία, ενώ συγκέντρωσε 130 βαθμούς και πήρε την πέμπτη θέση. Την επόμενη χρονιά θα ανέβαινε και πάλι δύο φορές στο βάθρο, σε Βραζιλία και Γερμανία, κατακτώντας την 8η θέση στην γενική βαθμολογία.

Το 2005 θα ανέβαινε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου για πρώτη φορά, στον αγώνα των H.Π.Α., στην Laguna Seca, ενώ άλλα πέντε βάθρα θα τον φέρνανε στην 3η θέση της βαθμολογίας.

Το 2006 ήταν η χρονιά του Nicky Hayden. Ξεκίνησε δυναμικά, με την τρίτη θέση στην Jerez και ανέβηκε στο βάθρο και στους 4 πρώτους αγώνες της σεζόν (Jerez, Qatar, Τουρκία και Σανγκάη). Η πρώτη νίκη ήρθε αργότερα, στο Assen, με μια ακόμα νίκη στην Laguna Seca και άλλες 4 εμφανίσεις στο βάθρο να χαρίζουν στον Nicky Hayden τον πολυπόθητο τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή MotoGP, μετά από πέντε συνεχόμενα χρόνια όπου στην κορυφή του κόσμου βρισκόταν ο Valentino Rossi.

O Hayden έγινε ο έβδομος Αμερικανός (μετά τους Kenny Roberts, Freddie Spencer, Eddie Lawson, Wayne Rainey, Kevin Schwantz και Kenny Roberts Jr.) που θα γινόταν Παγκόσμιος Πρωταθλητής στην μεγάλη κατηγορία και ο πρώτος που θα το έκανε αυτό στην νέα, τετράχρονη εποχή των ΜotoGP.

Από εκεί και πέρα, ο Hayden συνέχισε να αγωνίζεται μέχρι και το 2015 στα MotoGP, πηγαίνοντας στην Ducati από το 2009 μέχρι και το 2013, για να επιστρέψει στην Honda για τα δύο τελευταία χρόνια. Μετά το 2006 θα ανέβαινε άλλες 8 φορές στο βάθρο, φτάνοντας τα 28 βάθρα, τις 3 νίκες και τις 5 pole position στην καριέρα του.

Το 2016, ο Nicky Hayden μεταφέρθηκε στα WorldSBK, με την Honda, και στην πρώτη του σεζόν είχε μια νίκη (δεύτερος αγώνας της Sepang) και τρία ακόμα βάθρα (Assen, Laguna Seca, Lausitzring), για να τερματίσει την σεζόν πέμπτος. Την επόμενη χρονιά, συνέχιζε να αγωνίζεται στα Superbikes, μέχρι εκείνο το μοιραίο απόγευμα του Μαϊου.

Από το 2015, ο Hayden εισήχθη στο MotoGP Hall of Fame, ενώ πρόπερσι έγινε ο 269ος αναβάτης που εισήχθη στο Motorsports Hall of Fame of America.
 
Top Bottom