Παιδιά καλό δρόμο σε όλους σας!! Να περάσετε καλά, να διασκεδάσετε και με το καλό να επιστρέψετε στα σπίτια σας!
Το πάλεψα μήπως καταφέρω να σας κάνω παρέα αλλά δεν τα κατάφερα. Επιφυλάσσομαι για μια άλλη φορά.
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Με μια τέτοια λιθίου είμαι κομπλέ?
https://www.skroutz.gr/s/14673763/Skyrich-%CE%9C%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%9C%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%83%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%AD%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%BC%CE%B5-%CE%A7%CF%89%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1-5Ah.html...
Δεν μας έκανε το χατίρι σήμερα το KTM να βάλει μπροστά..
Είχε δείξει βέβαια τις τελευταίες μέρες σημάδια κόπωσης. Το voltage έπεφτε στα τάρταρα κατά την εκκίνηση και την Πέμπτη μου έβγαλε και immobilizer failure.
Τι βάζουμε τώρα? Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με το θέμα μπαταρίας. Οι προδιαγραφές...
Εξαρτάται, στα Beverly κάθονται πολύ καλά και μεταμορφώνουν το μηχανάκι. Η ποιο ανέξοδη και αποτελεσματική μετατροπή που μπορείς να κάνεις.
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Μου ' ρθε όρεξη βραδιάτικα να το πλύνω και με το σφουγγάρι μάλλον, ξεκουμπωσα το καλώδιο του αισθητήρα του πίσω abs χωρίς να το πάρω χαμπάρι μες στη μαύρη νύχτα.
Το πρωί την πήρα να πάω στη δουλειά και μετά από δύο-τρια χλμ μου ανάβει MTC και ABS failure και μένω παγωτό!!!
Το λασκαρισμένο...
Στο συνεργείο σήμερα αφού κατάφερα ο παπάρας να κόψω το καλώδιο του αισθητήρα ABS!!
Με την ευκαιρία, κουμπώθηκε διαγνωστικό και αγοράστηκε το quick shifter να βρίσκεται...
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Είχα την ίδια στο CBX!! Αν έχεις κραδασμούς πρόσεχε γιατί ξελασκάρει η βίδα και κινδυνεύεις να ψάχνεις το κινητό σου στους δρόμους!!! Είμαι παθών και ξέρω.
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Παιδιά το 'φτιαξα!!!
Τη Κυριακή μου πέρασε η ιδέα! Βρε λες?? Μπααααα.... αλλά και τι έχω να χάσω. Ξεβιδώθηκαν οι πάνω βίδες και μπήκαν πλαστικοί αποστάτες 2cm περίπου. Η κλίση της ζελατίνας άλλαξε ελάχιστα (σηκώθηκε ποιο όρθια), ήταν όμως αρκετό ώστε τώρα ο αέρας να περνά πάνω από το κράνος...
Με την original που είναι σχετικά λεπτή, έχεις στροβιλισμούς και στα χέρια και λίγο στο στήθος.
Με την MRA, που είναι φαρδιά, έχουν ελαχιστοποιηθεί και το πρόβλημα παραμένει στο κεφάλι όπου πάνω από τα 120 αρχίζει και σου κουνάει το κράνος.
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Νέα ζελατίνα σήμερα της γερμανικής MRA!!
Το 790 πάσχει από κακή διαχείριση του αέρα και δυστυχώς, ούτε με τη μεγαλύτερη ζελατίνα λύθηκε το θέμα. Βελτιώθηκε βέβαια αλλά δεν εξαλείφθηκε.
Το όλο θέμα έχει να κάνει νομίζω με όλο το σχεδιασμό των πλαστικών και το χαμηλό ντεπόζιτο, τα οποία αφήνουν...