Γυναίκα και μοτοσυκλέτα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Όπως όλοι πιθανόν γνωρίζετε, το πάθος μου είναι να ταξιδεύω σε όλο τον κόσμο με 2 τροχούς, από την έρημο Νεβάδα στις Δυτικές ΗΠΑ μέχρι τον Great Ocean Road στην Αυστραλία.
Πάντα στημένος για έναν στόχο, ο σκοπός μου δεν ήταν ποτέ τόσο σημαντικός: μια μόνη βόλτα στα σύνορα της Ουκρανίας για να παρέχω ανθρωπιστική βοήθεια και να στείλω ένα ισχυρό μήνυμα για καθολική ειρήνη.
Πιστεύω ακράδαντα ότι η αλλαγή προέρχεται από τις προσωπικές μας επιλογές. Μια ατομική πρωτοβουλία ΜΠΟΡΕΙ να ανοίξει το δρόμο για αλλαγή. Μια ατομική πρωτοβουλία η οποία πιστεύω εκφράζει τη φωνή χιλιάδων πολιτών σε όλο τον κόσμο. Η φωνή κατά του πολέμου, κατά της εξόντωσης ανθρώπου από άνθρωπο, κατά της ερήμωσης, κατά της πείνας, του ξεριζωμού και της μιζέριας.
Το ταξίδι "3.500 χλμ Ride for Peace", θα διαρκέσει συνολικά 8 ημέρες. Την 3η μέρα θα προσεγγίσω τα σύνορα Ρουμανίας-Ουκρανίας, προκειμένου να βοηθήσω -με τη συνδρομή τοπικών φορέων-, τα παιδιά της Μαριούπολης, με υλικά και άυλα μέσα. Προσφέρω την έμπρακτη αλληλεγγύη μου και μεταφέρω μηνύματα υποστήριξης από θεσμούς και πολίτες της χώρας μου. Παράλληλα πραγματοποιείται οργανωμένη προσπάθεια συγκέντρωσης χρημάτων, τα οποία μέσω της ευγενικής υποστήριξης και συνδρομής της Πρεσβείας της Ουκρανίας στην Αθήνα, θα διατεθούν για την κάλυψη αναγκών των παιδιών της Μαριούπολης και όσων έχουν ανάγκη.
Για να μπορέσετε να παρέχετε τη μέγιστη δυνατή ανθρωπιστική βοήθεια, η υποστήριξή σας θα ήταν ιδιαίτερα πολύτιμη. Πιστεύω ότι η κοινωνική ευαισθησία θα είναι καθοριστικής σημασίας για τη δράση "3.500 χλμ Ride for Peace" και θα στείλει ένα ισχυρό μήνυμα για ειρήνη και αισιοδοξία.
Η πρωτοβουλία μου δεν θα τελειώσει τον πόλεμο. Ίσως όλα τα θύματα της κρίσης να μην βοηθηθούν από αυτήν. Αλλά θα δείξει ότι όλοι έχουμε φωνή, όλοι έχουμε δικαίωμα και υποχρέωση να συμβάλουμε στη λύση και να υψώσουμε ανάστημα απαιτώντας ελευθερία, δημοκρατία και ειρηνική διευθέτηση όλων των διαφορών των εθνών.
Κάνοντας αυτό που αγαπώ, θα δείξω πόση χαρά, μπορεί να προσφέρει η ζωή, όταν την αφήνουμε να ανθίσει και δεν την ποδοπατάμε σαν σκουπίδι.
Λεπτομέρειες πληρωμής για δωρεά
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: Πρεσβεία της Ουκρανίας
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ BIC: PIRBGRAA
IBAN: GR3401720530005053105774421
ΤΡΑΠΕΖΑ: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
(Παρακαλούμε αναφέρετε: 3500χλμ Ride for Peace)

Πηγη 3500 km Ride for Peace

Καλη επιτυχια καλη δυναμη & καλους δρομους Polytimi Boznou PraisingPraising
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

511 Racing Team: Γυναικεία υπόθεση​

Αμιγώς γυναικεία ομάδα​




Πριν από λίγες μέρες παρουσιάστηκε η ομάδα της 511 Racing Team, μια αγωνιστική προσπάθεια η οποία αποτελείται εξ’ ολοκλήρου από γυναίκες και η οποία θα συμμετάσχει τόσο στο Ευρωπαϊκό Κύπελλο Γυναικών όσο και την κατηγορία SS300 του Ιταλικού Πρωταθλήματος

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος​

Αναβάτριες θα είναι η Sara Sanchez και η Jessica Howden, ενώ team manager είναι η Sandra Stammova, η οποία κατά το παρελθόν έχει αγωνιστεί με άντρες. Γυναίκες είναι και οι μηχανικοί, οι οποίες κατά το παρελθόν έχουν συνεργαστεί με άλλες ομάδες και με μεγάλο ενθουσιαμό αποδέχθηκαν αυτή τη νέα πρόκληση. «Δεν συναγωνιζόμαστε τους άντρες αλλά όλους όσους βρίσκονται στην πίστα, δηλαδή τόσο άντρες όσο και γυναίκες» δήλωσε η Stammova.
Το «οπλοστάσιο» της 511 κατάγεται από την Ισπανία και τη Νότια Αφρική. Η Sara Sanchez γεννήθηκε στην Βαρκελώνη και συμμετέχει σε αγώνες από τότε που ήταν παιδί. Έχει συμμετάσχει σε πολλά και διαφορετικά πρωταθλήματα, δίνοντας μάχες με άντρες και γυναίκες ενώ την προηγούμενη χρονιά έχασε «παρά τρίχα» τον τίτλο του Γυναικείου Πρωταθλήματος Ευρώπης.
Έχοντας πολλές επιτυχίες στη Νότια Αφρική και τη Ζιμπάμπουε, η Jessica Howden αποφάσισε να συμμετάσχει σε αγώνες στην Ευρώπη ύστερα και από τη περσινή συμμετοχή της στο Mugello ως wild card. Παρόλο που οι πίστες της Ευρώπης είναι σχετικά άγνωστες για εκείνη, πράγμα που σημαίνει ότι θα της πάρει αρκετό χρόνο μέχρι να τις μάθει, η ομάδα της την θεωρεί ένα πολύ δυνατό χαρτί, παρά το νεαρό της ηλικίας της.
Η εξ’ολοκλήρου γυναικεία προσπάθεια για τη δημιουργία μιας ανταγωνιστικής ομάδας στο Ιταλικό Πρωτάθλημα SS300 αλλά και στο Ευρωπαϊκό Κύπελλο έφερε αρκετούς χορηγούς, μεταξύ των οποίων και την (γνωστή από τα motoGP), With-U.
Εμείς να ευχηθούμε ό,τι καλύτερο!



Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Orange Days Women Only!​

Στο KTM Central Store​



Την Παρασκευή 1η Ιουλίου η KTM South East Europe διοργανώνει test ride για ασφάλτινες και on off μοτοσυκλέτες, μόνο για γυναίκες, από τις 15:00 μέχρι και τις 19:00
Διεύθυνση: Φιλαδέλφειας 161, Αχαρνές
Διαθέσιμα προς δοκιμή θα είναι τα παρακάτω μοντέλα

KTM 250 DUKE
KTM 250 ADVENTURE
KTM 390 DUKE
KTM 390 ADVENTURE
KTM 890 ADVENTURE
KTM 1290 SUPER DUKE R

HUSQVARNA SVARTPILEN 250
HUSQVARNA SVARTPILEN 401
HUSQVARNA 901 NORDEN
GASGAS SM700
BAJAJ PULSAR NS 125
BAJAJ PULSAR RS 200
BAJAJ DOMINAR 400
ΚΑΙ έξτρα μπόνους...

SWM SIX 500
SWM ACE OF SPADES 125
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: οι μοτοσυκλέτες δεν θα έχουν "χαμηλώσει" για το test ride, αλλά μην διστάσετε να συζητήσετε αν έχετε κάποιον προβληματισμό στο τηλέφωνο, καθώς όπως όλοι όσοι τις έχουν δοκιμάσει ως τώρα, έχουν συμφωνήσει οτι το ύψος της σέλας έχει γίνει πλέον ιδιαίτερα φιλικό για όλα τα ύψη.
Απαραίτητα:
Άδεια οδήγησης, ταυτότητα
Εξοπλισμός ασφαλείας: κράνος, μπουφάν, γάντια, μακρύ παντελόνι.
Θα χρειαστεί βεβαιωμένη κατοχή μοτοσυκλέτας άνω των 600cc για τη δοκιμή των:
KTM 1290 Super Duke R
KTM 890 DUKE GP
KTM 890 Adventure
HUSQVARNA 901 Norden
GASGAS SM700

Παράλληλα, από τις 18:00 μέχρι 19:00 θα πραγματοποιηθεί σε κλειστό, κλιμαζόμενο χώρο, παρουσίαση καλοκαιρινού εξοπλισμού και συζήτηση με το τι πρέπει να κοιτάμε, τι μπορεί να κοστίσει σε ασφάλεια μια έκπτωση σε ποιότητα και οτιδήποτε άλλο υπάρχει ως απορία σε θέματα εξοπλισμού, από τα καταστήματα Papastavrou Shops
Κλείστε θέση στις σέλες που θέλετε, στο τηλέφωνο 2105540640
Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Σας προσκαλούμε στο 1ο σεμινάριο χωμάτινης οδήγησης για γυναίκες οδηγούς που διοργανώνεται από την ΑΜΟΤΟΕ με την στήριξη της προέδρου κας Τσεσμελή Μαρία.
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στον Ωρωπό την Κυριακή 18/09/22. Το θεωρητικό κομμάτι θα λάβει χώρα στον Πολιστικό και Πνευματικό Σύλλογο Σκάλας Ωρωπού
και στην συνέχεια θα πραγματοποιηθούν μαθήματα οδήγησης στον περιβάλλοντα χώρο με τον πρωταθλητή ENDURO Αλέξιο Ζώρα.

305964292_2081787082031211_1713112542541713415_n.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

H Ελένη Δανάη και ο Ιάσονας στο KTM Adventure Rally 2022 στα Πυρηναία​

15 – 17 Σεπτεμβρίου 2022, Quillan, Γαλλία​



Το KTM Adventure Rally δεν είναι αγώνας. Αποτελεί έναν θεσμό – πρόσκληση, από τους ανθρώπους της ΚΤΜ προς τους αναβάτες της. Είναι ένα community building για ΚΤΜ αναβάτες της περιπέτειας, είτε οδηγούν ένα οριακά vintage KTM 640 είτε ένα ολοκαίνουργιο 890, ένα μικρό 390 ή το «κτήνος» 1290

Κείμενο - Φωτογραφίες: Ελένη Δανάη Μαυράκη​

Είναι μια πρόσκληση από τους ανθρώπους της εταιρείας που αναπτύσσουν και βελτιώνουν μοντέλα και υπηρεσίες, προς τους αναβάτες που χαίρονται τα αποτελέσματα της εργασίας τους. Mια ευκαιρία γνωριμίας με τους «πρεσβευτές» που φέρουν το πνεύμα της περιπέτειας, με κορυφαίους οδηγούς της εταιρείας που συνήθως βλέπουμε ή διαβάζουμε μόνο στα αγωνιστικά θέματα, και κυρίως, μια πρόσκληση για οδήγηση, διασκέδαση και μοίρασμα εμπειριών, γνώσεων, απόψεων και δημιουργία δεσμών για νέα ταξίδια και περιπέτειας.
Δεν είναι αγώνας. Είναι μια πορτοκαλί γιορτή, αφιερωμένη στους orange bleeders, όπου ο καθένας που έχει ή μπορεί να βρει μοτοσυκλέτα εντός των προδιαγραφών, είναι ευπρόσδεκτος να συμμετάσχει.
2O22 KTM ADVENTURE RALLY FRANCE DAY 0 8

Η απόδειξη ότι δεν πρόκειται για αγώνα – εκτός αν θα πίστευε κανείς πως έχει νόημα να τρέξει κόντρα σε 3 κορυφαίους οδηγούς Dakar Rally
Φέτος, οι αναβάτες του KTM Adventure Rally οδήγησαν στα Πυρηναία όρη, στην ορεινή νότιο Γαλλία και ομολογώ ότι η δική μου συμμετοχή δεν ήταν αρκετά εύκολη – ως αναβάτης με μικρή εξοικείωση με την ασφάλτινη οδήγηση, το πρόβλημα δεν ήταν στο να οδηγήσω στα Πυρηναία, αλλά το να φτάσω μέχρι εκεί. Με βοήθεια από την KTM South East Europe και την KTM Grande Lyon, το ηρωικό μου 390 Adventure aka Ιάσωνας, βρέθηκε στη Λυών και εντός τριών ημερών οδήγησης σε ΤΕΤ και ορεινό δίκτυο, βρέθηκα στο basecamp του ράλλυ.
2O22 KTM ADVENTURE RALLY FRANCE DAY 0 7

Γενικά είμαι μεγάλο νούμερο, αλλά φέτος μου κάναν την εξαίρεση​

Το πρόγραμμα ήταν γεμάτο, με το που έφτανες. Έβγαζες το κράνος και χαιρετούσες γνώριμα πρόσωπα. Οι Βέλγοι «μου», οι Ρώσσοι «μου» και μετά οι Ιταλοί, οι Γερμανοί, οι Αυστριακοί φίλοι μου. Και ο Paolo. Και ο Gio. Και ο Γιατρός που πέρυσι με μάζευε όταν λιποθύμησα από υπόταση. Μαζευόμασταν σιγά σιγά, οι παλιοί, οι παλιότεροι, οι νέοι. Τεχνικός έλεγχος μοτοσυκλέτας, πέρασμα από γραμματεία, οδήγηση το τεστ ικανοτήτων, ενημέρωση αναβατών, πάρτι το βράδυ, παιχνίδια, διαγωνισμοί, forum εμπειριών, συγκίνηση, παρουσίαση του ολοκαίνουριου KTM 890 Adventure R 2023, συναυλία. Σε όλα αυτά συμμετείχαν και όσοι συνοδοί είχαν επιλέξει να έρθουν, καθώς και όσοι κάτοχοι ΚΤΜ αλλά όχι Adventure, ήταν εκεί για τις ασφάλτινες βόλτες και την παρέα.
2O22 KTM ADVENTURE RALLY FRANCE DAY 1 67

Ο Γιατρός μου (αριστερά) και ο Γιατρός του 390 (δεξιά). Πολύ τους αγαπώ και τους δύο​

Ξεκινούσαμε νωρίς, και για άλλη μια φορά παίρναμε εκκίνηση και οδηγούσαμε με το φως και τα χρώματα της ανατολής. Καθώς προχωρούσε η μέρα, τα εδάφη και οι διαδρομές έδειχναν τις ομορφιές τους, τις απαιτήσεις του και τις ιδιαιτερότητές τους. Όπως πέρυσι έτσι και φέτος, η πρώτη μέρα ήταν αρκετά απαιτητική για να κάνει τον κάθε αναβάτη να αξιολογήσει τις ικανότητές του, όταν είχαμε διαδρομές Soft/ Hard γιατί την δεύτερη μέρα, οι απαιτήσεις ήταν όλες μερικά κλικ πιο πάνω, χωρίς εκπτώσεις στα τοπία και την ευχαρίστηση της οδήγησης, ενώ την τρίτη μέρα, είχαν φροντίσει για μια σχετικά ήπια διαδρομή που μας άφησε πλήρως ικανοποιημένους και αρκετά ξεκούραστους για το πάρτι κλεισίματος.
2O22 KTM ADVENTURE RALLY FRANCE DAY 1 2

Στη μέση εγώ και γύρω γύρω Βέλγοι. Και ένας Ρώσσος. Και ένας Γάλλος. Γενικά, μόνο αγγλικά δεν μιλάγαμε​

Η μεγάλη προσθήκη σε σχέση με τα προηγούμενα ράλλυ ήταν οι «ειδικές» κάθε ημέρας. Την πρώτη μέρα είχαμε ένα πέρασμα από μια πίστα motocross – από αυτές τις φαρδιές, με τα μεγάλα απλωμένα άλματα και κάτι ράμπες – ανηφόρες, όπου οι αναβάτες ξεσάλωσαν, οι αναρτήσεις τους αγχώθηκαν και οι φωτογράφοι ενθουσιάστηκαν με το “MX test”. Όλα τα Adventure, έκαναν ένα πέρασμα, άλλα πιο επιφυλακτικά άλλα πιο αισιόδοξα. Κοίταξα κι εγώ τον Ιάσονα, αλλά μου έριξε ένα αυστηρό βλέμμα τύπου «μαζέψου μην σε μαζέψω εγώ σε καμιά στροφή» κι έτσι μπήκαμε μεν, δεν πηδήξαμε τίποτα δε. Απλά, σεμνά, αγάπη, στοργή, προδέρμ.
Την δεύτερη μέρα, η διαδρομή μας πέρασε από διάφορα όμορφα σημεία και τοπία, με αποκορύφωμα ένα πάρκο ανεμογεννητριών, όπου το ανέβασμα και το κατέβασμα είχαν σημειώσεις «προσοχή» και «κόψτε ταχύτητα» καθώς ο δρόμος είχε πολλές τρύπες. Σαν «κερασάκι» υπήρχε ένα “enduro test” που ομολογώ, έμοιαζε με ειδική εντούρο. Καμία έκπτωση, καμία επιείκεια στα Adventure. Επίσης υπήρχε αργιλώδες έδαφος – σε αντίθεση με τα πετρόβραχα της πρώτης ημέρας, και λάσπη – ένεκα ολονύκτιας βροχής. Όπως καταλαβαίνει κανείς, τόσο οι διαδρομές όσο και το τεστ, ήταν μια απόλαυση τεχνικής οδήγησης. Δεν υπήρχε η πίεση χρόνου, υπήρχε ο άγχος να μην σου πέσει σε μια γλιστερή πλαγιά το μηχακάκι. Φυσικά πτώσει είχαμε, φυσικά υπήρξαν οι στιγμές που μαζεύτηκαν 2 – 3 άτομα για να βοηθήσουν κάποιον και δυστυχώς, υπήρξαν και ατυχήματα, εντός κι εκτός δρόμου. Η οργάνωση είχε φροντίσει σε ελάχιστο χρόνο από την στιγμή αναφοράς του ατυχήματος να βρεθεί με γιατρό (έμπειρος αναβάτης μοτοσυκλέτας ο ίδιος είχε πρόσβαση παντού) δίπλα στον αναβάτη και όσες φορές χρειάστηκε, να μεταφερθεί άμεσα σε νοσοκομείο για φροντίδα. Προσωπικά, ήμουν τυχερή μες την «ατυχία» μου μιας και υποχώρησε το αργιλώδες έδαφος σε μια πλαγιά και βρέθηκα να φεύγω πίσω, με το αγαπημένο 390 να έχει πέσει όλο πάνω μου (ένιωσα λίγο σαν κατσαρίδα) και με μόνη δυνατότητα κίνησης, να πατήσω την κόρνα μέχρι να με δει κάποιος. Δεν χρειάστηκε νοσοκομείο, αλλά λόγω τραυματισμού στον λαιμό, ο Γιατρός πρότεινε να μην οδηγήσω το άλλο μισό της ημέρας.

Συνεχιζεται......​

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

H Ελένη Δανάη και ο Ιάσονας στο KTM Adventure Rally 2022 στα Πυρηναία​

15 – 17 Σεπτεμβρίου 2022, Quillan, Γαλλία​

2O22-KTM-ADVENTURE-RALLY-FRANCE---DAY-2-1-1.jpg

Γλίστραγε λίγο​

Πράγμα που προκάλεσε ένα μικρό τσουνάμι καταστάσεων, με τα παιδιά από την Οργάνωση να με ρωτάνε αν θα είχα αντίρρηση να οδηγήσει τον Ιάσωνα ο Johhny Aubert. Εγκεφαλικό εγώ. Ψέλλισα κάτι σαν «μα ναι, ναι αλίμονο» έριξα ένα βλέμμα στο 390, του ψιθύρισα κάτι «φέρσου καλά, θα σε οδηγήσει παγκόσμιος πρωταθλητής enduro, κανόνισε την πορεία σου» και πήγα να φάω το γαλλικό μου μεσημεριανό, με ελαφρά ταχυκαρδία.
Στο τέλος της ημέρας, έρχεται ο Riaan Neveling, επικεφαλής παγκόσμιου μάρκετινγκ της ΚΤΜ και δεινός MX rider από την Νότιο Αφρική και μου δίνει το κλειδί, με ένα χαμόγελο 15χρονου που κάτι πολύ κακό και ευχάριστο έκανε που τυχαία δεν κατέληξε σε σπασμένα δόντια ή κόκαλα. Τον κοιτάζω με απορία «πώς βρέθηκες εσύ με το κλειδί του Ιάσονα» και μου είπε ότι άλλαξαν κάποια στιγμή μοτοσυκλέτες με τον Johhny για χάρη πλάνων και φωτογραφιών του 890 Adventure R και πως εντυπωσιάστηκε με το πόσο καλά πάει, πόσο καλά στρίβει, τι καλό που είναι και τι απολαυστική μοτοσυκλέτα που είναι το 390 Adventure. Να τα ακούς αυτά, με τόνο ειλικρινούς απόλαυσης, έξαψης και έκπληξης. Από έναν μοτοκροσά. Για την μοτοσυκλέτα σου. «Θα σου στείλω το τιμολόγιο του σέρβις, το νου σου!» του είπα και γέλασε. Εντάξει, τι να πω, έχει μέλι το 390. Το αγαπήσανε όλοι.
KTM ADVENTURE RALLY 2022 4

Ένας χαμογελαστός Ryaan μοιράζεται την γνώμη του για το 390 Adventure που οδήγησε την 2η μέρα​

Την τρίτη μέρα, η οδήγηση είχε λιγότερα χιλιόμετρα από τα 200χλμ της κάθε ημέρας, στάση για φαγητό σε μια λίμνη, χάζεμα του 890 Adventure R 2023 και πέρασμα από ένα “hard enduro test” όπου η πρώτη παρατεταμένη ανηφόρα, έκανε πολλούς να σκεφτούν πρώτα και να σχεδιάσουν την προσέγγιση για το πέρασμά της. Όχι πάντα επιτυχώς, αλλά πάντα με κερκίδα άλλους αναβάτες, χαβαλέ, σφυρίγματα και βοήθεια. Το κλείσιμο της ημέρας αλλά και του ράλλυ συνολικά, είχε στο πρόγραμμα την επίσημη παρουσίαση του KTM 890 Adventure R ταυτόχρονα με την πρώτη παγκόσμια παρουσίαση που έγινε αντίστοιχα στο KTM Adventure Rally στις ΗΠΑ, όπου με μια σύντομη online βίντεο κλήση, είδαμε και μιλήσαμε με τον Chris Birch και τον δικό μας Ανδρέα Γκλαβά.
2O22 KTM ADVENTURE RALLY FRANCE DAY 2 2

Greg Gordinne και Johnny Aubert ξεμουδιάζουν τις μοτοσυκλέτες τους​

Κυριακή πρωί, με βαριά πήραμε όλοι τον δρόμο της επιστροφής. Ο Ιάσονας σ’ ένα τρέηλερ με προορισμό την Βουλγαρία, κι εγώ στο βαν της Sophie, Βελγίδας ΚΤΜ φωτογράφου, μαζί με τον Greg Gordinne, τον φανταστικό, φουλ ενέργεια και ενθουσιασμό οδηγό που έτρεξε στο Erzberg με το KTM 890 Adventure R του, με προορισμό πάλι την Λυών.
2O22 KTM ADVENTURE RALLY FRANCE DAY 3 3

Όπως καταλαβαίνει κανείς, αποχαιρετιστήκαμε και οι τρεις μας μετά από 5 ώρες γέλιου, διόρθωσης προφοράς και ιστοριών, με βαριά καρδιά μεν, αλλά και μια υπόσχεση να τα ξαναπούμε κάπου στην Ευρώπη. Ή την Αφρική…
Μικρή υπενθύμιση: για να λάβει μέρος κανείς στο KTM ADVENTURE RALLY δεν χρειάζεται κάποιος να είναι top οδηγός, ούτε γρήγορος, ούτε έμπειρος. Χρειάζεται να αποζητά την περιπέτεια και να είναι έτοιμος να οδηγήσει όταν χρειαστεί, λίγο «περισσότερο». Και όπως ανέφερε και ο ίδιος ο Riaan στο κλείσιμο, την επόμενη χρονιά θα χαρούν να δουν τις ίδιες αλλά και περισσότερες γυναίκες.
KTM ADVENTURE RALLY 2022 3

Joey Evans: Δεν έχεις φτάσει ως εδώ, μόνο για να φτάσεις μέχρι εδώ. Η ιστορία ενός ανθρώπου που έμεινε ανάπηρος μετά από ατύχημα και αποφάσισε να μην τα παρατήσει. Κατάφερε να σταθεί ξανά όρθιος και παρόλο που δεν έχει επανέλθει 100%, έκανε το όνειρό του πραγματικότητα – τερμάτισε Dakar και Africa Eco Race​


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

The Fastest Woman On Earth – Ένα ντοκυμαντέρ για την Jessi Combs​

679603b58c2b69f84adec16f1551ddf8_XL.jpg


Η Jessi Combs έχασε τη ζωή της τον Αύγουστο του 2019 μετά από ένα τραγικό ατύχημα στην έρημο Alvord, ενώ επιχειρούσε το σπάσιμο του ρεκόρ ταχύτητας στη ξηρά, με τα έργα και τις ημέρες της να φωτίζονται από ένα νέο ντοκυμαντέρ.
Έχοντας πια τον τίτλο για την ταχύτερη γυναίκα στους τέσσερις τροχούς από τα Ρεκόρ Γκίνες, η ιστορία της θα απαθανατιστεί σε μια νέα ταινία από το HBO με το πρώτο τρέιλερ αυτής της νέας ταινίας να βγαίνει στη δημοσιότητα.

Το «The Fastest Woman On Earth» λοιπόν, θα μεταδοθεί στις 20 Οκτωβρίου στην πλατφόρμα HBO Max, με το ντοκυμαντέρ να ακολουθεί την επταετή προσπάθεια της Combs να σπάσει τα ρεκόρ αγώνων ταχύτητας ξηράς. Στο τρέιλερ βλέπουμε υλικό αρχείου από μερικές από τις προσπάθειές της, συνεντεύξεις με την οικογένειά της και άτομα από την ομάδα της, καθώς και λόγια έμπνευσης και παρακίνησης από την ίδια την Combs.
Όντας πρώην αγωνιζόμενη και τηλεοπτική προσωπικότητα από εκπομπές όπως το «Mythbusters», η Combs πέθανε πριν καν κλείσει τα 40. Τον Αύγουστο του 2019, προσπάθησε να ξεπεράσει το προηγούμενο ρεκόρ ταχύτητας των 398 μιλίων την ώρα (640 χιλιόμετρα την ώρα), το οποίο σημείωσε το 2013. Μετά το θάνατο της, το βιβλίο των Παγκόσμιων Ρεκόρ Γκίνες επισημοποίησε τα επιτεύγματά της, ονομάζοντας την ταχύτερη γυναίκα στους τέσσερις τροχούς. Ο οργανισμός της έδωσε τον τίτλο του «γρηγορότερου ρεκόρ ταχύτητας στην ξηρά (γυναίκας)» έχοντας φτάσει τα 522.783 mph (841.338 km/h).

Μερικά από τα επιτεύγματά της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό περιλαμβάνουν το να γίνει η πρώτη γυναίκα που σημείωσε νίκη κατηγορίας στο King of the Hammers και τη δεύτερη θέση στην κατηγορία της στο ράλι Baja 1000 του 2011.
Τέλος, περίπου ένα μήνα μετά τον θάνατό της, το Μουσείο Αυτοκινήτου Petersen στο Los Angeles διοργάνωσε μια έκθεση, παρουσιάζοντας μερικές από τις μοτοσυκλέτες της, τον εξοπλισμό συγκόλλησης και τα τρόπαια αγώνων της, ενώ δημιοργήθηκε και ένα ίδρυμα με το όνομα Combs που υποστηρίζει γυναίκες στο χώρο της μηχανικής.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Bridget McCutchen - Ο γύρος του κόσμου με Kawasaki Versys X 300​

Στόχος το Παγκόσμιο Ρεκόρ όσον αφορά στο νεαρό της ηλικίας της

Η 22χρονη Αμερικανίδα Bridget McCutchen καβάλα σε ένα Kawasaki Versys X 300, ξεκίνησε το ταξίδι της τον Οκτώβριο του 2022, με στόχο να γίνει η νεότερη αναβάτισσα μοτοσυκλέτας που κάνει τον γύρο του κόσμου.
Ταξίδι με στόχο το ρεκόρ; Δεν μας χαλάει καθόλου, καθώς θεωρούμε κάθε αφορμή να ξεκινήσει κανείς να εξερευνεί τον κόσμο θεμιτή, με τα οφέλη του ταξιδιού να είναι αδιαμφισβήτητα.
Η οικογένεια της Bridget, στο Βόρειο Wisconsin, είχε πάντα σχέση με τις μοτοσυκλέτες, γεγονός που τη βοήθησε να πάρει την απόφαση για το συγκεκριμένο ταξίδι.

Η Bridget απέκτησε την πρώτη της μοτοσυκλέτα δρόμου στα 19, και ξεκίνησε αμέσως τα ταξίδια, αρχικά στις Η.Π.Α., σε Βαλτιμόρη, Ουάσινγκτον, Νέα Υόρκη, και αλλού.
Κάποια στιγμή, ο αδελφός τής ανέφερε πως ήταν ακόμα αρκετά νέα για να κάνει Παγκόσμιο Ρεκόρ, για τον πιο νεαρό σε ηλικία αναβάτη μοτοσυκλέτα που πραγματοποίησε τον γύρο της Γης.
Μετά από κάποια σκέψεη, η Bridget σκέφτηκε “γιατί όχι”, και αποφάσισε να κάνει το ταξίδι, παρά τον φόβο που ένιωθε.

Της πήρε έναν χρόνο για να σχεδιάσει τη διαδρομή που θα ακολουθούσε, δεχόμενη συμβουλές από ταξιδιώτες όπως ο Henry Crew που ολοκλήρωσε τον γύρο του κόσμου με μοτοσυκλέτα το 2019. Για την ώρα, το Παγκόσμιο Ρεκόρ βρίσκεται στην κατοχή του Kane Avellano, που ολοκλήρωσε τον γύρο της Γης μία μέρα πριν τα 24α γενέθλια του το 2017.
Για να γίνει επίσημο το ρεκόρ της Bridget, θα πρέπει να χρησιμοποιήσει την ίδια μοτοσυκλέτα για όλο το ταξίδι της, και να μη μείνει στο ίδιο μέρος για περισσότερες από δύο εβδομάδες.

bridget-mccutchen-00007.jpg

Η Bridget θα πρέπει να διασχίσει τουλάχιστον μια φορά τον Ισημερινό οδηγώντας τη μοτοσυκλέτα της, ενώ θα πρέπει να διανύσει τουλάχιστον 40.075 χιλιόμετρα μέχρι το τέλος του ταξιδιού.

Αρχικά, στο ταξίδι της κατηφόρισε από το Wisconsin στη Baja, ενώ κατόπιν πέρασε στο Μεξικό με φέρι. Επόμενο στάδιο η διάσχιση της Νότιας Αμερικής, μέσω Βραζιλίας, Χιλής, Αργεντινής και Ουρουγουάης, πριν πάρει το αεροπλάνο για Ευρώπη, με τη Mab (όπως έχει ονομάσει τη μοτοσυκλέτα της προς τιμή του αγαπημένου της αλόγου) να ταξιδεύει με πλοίο.
Σειρά μετά την Ευρώπη θα έχει η Ασία, μέχρι να φτάσει η Bridget στην Κασπία Θάλασσα. Λόγω του συνεχιζόμενου πολέμου, η Αμερικανίδα αναμένει να έχει προβλήματα με τη διάσχιση της Ρωσίας, όμως αντίστοιχα μεγάλες δυσκολίες παρουσιάζουν και άλλες χώρες όπως η Κίνα ή το Ιράν. Αν τα καταφέρει, η ταξιδιώτισσα μας, θα επιστρέψει στο Μεξικό, για να ολοκληρώσει το ταξίδι της στην αμερικάνικη ήπειρο.

Στις αποσκευές που κουβαλά η Bridget πάνω στο Versys θα βρείτε και δυο αλλαξιές ρούχων, γκαζάκι, σκηνή, sleeping bag, μια τρόμπα που δουλεύει με ηλεκτρισμό, φωτογραφική μηχανή και laptop.
Για να συμπληρώσει τους αναγκαίους χρηματικούς πόρους για το ταξίδι της, άνοιξε σελίδα GoFundMe, ενώ παράλληλα πουλά αυτοκόλλητα που σχεδίασε η ίδια. Κι όπως φαίνεται τα λεφτά που είχα μαζέψει και οι δωρεές (κυρίως αυτές), αλλά και τα έσοδα από τα αυτοκόλλητα της ήταν όσα χρειαζόταν για τον γύρο του Κόσμου.

Στη σελίδα που έχει δημιουργήσει στο διαδίκτυο η Bridget, αλλά και στη σελίδα της στο instagram, μπορεί κανείς να ακολουθήσει ψηφιακά την Αμερικανίδα στο ταξίδι της, αν και απ’ ότι παρατηρήσαμε η φωτογραφική κάλυψη από την ίδια είναι ελάχιστη.
Καλό και ασφαλές ταξίδι Bridget.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Νέο Πρωτάθλημα Ταχύτητας Γυναικών στο CIV στην Ιταλία – Ημερολόγιο​



Καθώς ο αριθμός των γυναικών μοτοσικλετιστών σε όλο τον κόσμο συνεχίζει να αυξάνεται και όλο και περισσότερες ανακαλύπτουν την πίστα αγώνων, το Campionato Italiano Velocita Femminile (CIV) προκήρυξε το νέο Πρωτάθλημα Ταχύτητας Γυναικών
Το νέο πρωτάθλημα θα ξεκινήσει για πρώτη φορά το 2023 και οι ημερομηνίες έχουν ήδη ανακοινωθεί.
Η σειρά αγώνων προορίζεται επίσης να προσφέρει μια εναλλακτική λύση στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, καθώς η συμμετοχή εκεί έχει σημαντικό κόστος.

Ημερομηνίες του Ιταλικού Πρωταθλήματος Ταχύτητας Γυναικών
  • 30 Απριλίου 2023 – Misano World Circuit «Marco Simoncelli
  • 11 Ιουνίου 2023 – Magione Autodromo dell’Umbria
  • 02 Ιουλίου 2023 – Circuit Modena
  • 03 Σεπτεμβρίου 2023 – Circuit Mugello
  • 17 Σεπτεμβρίου 2023 – Circuit Varano de’ Melegari “Riccardo Paletti”
  • 08 Οκτωβρίου 2023 – Enzo and Dino Ferrari International Circuit of Imola
Μια παρόμοια είδηση σαν την παραπάνω, δεν θα διαβάσουμε ποτέ για την χωρά μας!

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Claire Lomas - Νέα κίνηση φιλανθρωπίας από την παράλυτη αναβάτρια​

3113a45e83bec51c96f3ca524a11878e_XL.jpg

Η Lomas έχει συγκεντρώσει σχεδόν 1 εκατ. ευρώ σε φιλανθρωπικό έργο τα τελευταία χρόνια.

Η Claire Lomas είναι πασίγνωστη και για όλους τους σωστούς λόγους. Η Lomas είχε ένα ατύχημα ιππασίας το 2007, που την άφησε παραπληγική. Όμως, όχι απλά δεν της αφαίρεσε την όρεξη για ζωή, αλλά την ώθησε στο να γνωρίσει τις μοτοσυκλέτες και την οδήγηση τους εντός πίστας, καθώς έχει και αγωνιστική άδεια.

Από τότε που η Lomas ξεκίνησε να οδηγεί μοτοσυκλέτες, έχει κάνει σημαντικές φιλανθρωπικές ενέργειες και έχει οδηγήσει σε πολλές πίστες, ενώ έχει τρέξει και τον Μαραθώνιο του Λονδίνου με αμαξίδιο και πλήρη μοτοσυκλετιστική εξάρτυση!

Τώρα, η Lomas ετοιμάζεται να πραγματοποιήσει έναν γύρο της αγωνιστικής διαδρομής του αγώνα North West 200, στις 11 Μαΐου, μεταξύ δύο αγώνων της ημέρας. Παράλληλα, θα υπάρχει ενεργό link για την συγκέντρωση δωρεών σε αυτή την ηλεκτρονική διεύθυνση:

Ο Mervyn White δήλωσε για την Lomas: «Αυτό που η Claire έχει πετύχει είναι αξιοσημείωτο και είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα την καλωσορίσουμε στο North West 200 την στιγμή που αναλαμβάνει μια νέα πρόκληση, στο ταξίδι της για έναν άξιο στόχο. Η αποφασιστικότητα και το κουράγιο της είναι μια έμπνευση για όλους και η Claire θα έχει την υποστήριξη κάθε φίλου του NW200 κατά την διάρκεια του γύρου της.»

Η Lomas έχει μέχρι τώρα συγκεντρώσει πάνω από 850.000 λίρες Αγγλίας ή σχεδόν 1 εκατ. ευρώ για φιλανθρωπικούς σκοπούς, ενώ έχει τιμηθεί για το έργο της με τον τίτλο MBE - Member of the British Empire το 2017, για το έργο της.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Νάσια Γκουβέρου: Η μοναδική γυναίκα διασώστρια μοτοσικλετίστρια του ΕΚΑΒ και η σπουδαία προσφορά της​


Η Νάσια Γκουβέρου είναι η μοναδική γυναίκα διασώστρια μοτοσικλετίστρια του ΕΚΑΒ και εξηγεί ότι οι άνδρες συνάδελφοι δεν την αποδέχθηκαν ευκολά από την αρχή. Θυμάται το πιο ευχάριστο, αλλά και ένα δυσάρεστο περιστατικό και παραδέχεται ότι η οικογένεια της αγχώνεται με το επάγγελμα που κάνει.
«Δούλευα στα ασθενοφόρα 13 χρόνια και ύστερα από ένα τροχαίο που είχα αποφάσισα να βγω στο δρόμο με μηχανή μεγάλου κυβισμού. Δεν είχα οδηγήσει ποτέ, αλλά τα κατάφερα».

Νάσια Γκουβέρου – Διασώστρια Μοτοσικλετίστρια ΕΚΑΒ​

Η κα Γκουβέρου αναφέρθηκε και στο γεγονός πως δεν έγινε αμέσως δεκτή από του άνδρες συναδέλφους της.

«Οι άνδρες συνάδελφοι δεν με αποδέχθηκαν εύκολα από την αρχή και έχω ακόμα λίγο δρόμο μέχρι να τους πείσω. 17 χρόνια σε αυτήν τη δουλειά έχω δει όσα περιστατικά ίσως να μην δει κάνεις στη ζωή του. Το πιο χαρούμενο περιστατικό που μπορώ να θυμηθώ ήταν όταν ξεγέννησα μια γυναίκα, αλλά ένα δύσκολο περιστατικό που θυμάμαι ήταν όταν το σπίτι μιας ηλικιωμένης έπιασε φωτιά και έπρεπε να την απεγκλωβίσουμε».
Αναφερόμενη στην οικογένεια της, η κα Γκουβέρου δήλωσε πως είναι περήφανοι για εκείνη.
«Τα παιδιά μου και ο σύζυγος μου αγχώνονται με το επάγγελμα που κάνω αλλά είναι πολύ περήφανοι για μένα. Μια κοπέλα που με είδε στον δρόμο μου φώναζε ‘’είσαι μια θεά’’. Τα σχόλια που ακούω στον δρόμο από άνδρες είναι πολλές φορές ‘’πικάντικα’’».
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

O γύρος της Αφρικής πάνω σε ένα Cake Kalk AP​

4182a1e78d19b9a88f4717dca60e2df1_XL.jpg

Ένα ιδιαίτερο «ρεκόρ» ολοκληρώθηκε το Φεβρουάριο του 2023, με τον πρώτο γύρο της Αφρικής με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα να πραγματοποιείται χωρίς βοήθεια.

Πάνω στη σέλα του Cake Kalk AP, βρέθηκε η Sinje Gottwald, η οποία αξιοποίησε στο έπακρο τις ελάχιστες απαιτήσεις της μικρής ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας. Η επαγγελματική της σχέση με την Cake βέβαια, έπαιξε επίσης καθοριστικό ρόλο στα πράγματα. «Σε ένα εταιρικό δείπνο το φθινόπωρο του 2021, κάθισα δίπλα στη Sinje, όταν μου είπε ότι είχε το όνειρο να οδηγήσει ηλεκτρικά, μόνη της από την Ισπανία στη Νότια Αφρική.

Εκτός από την έκπληξή μου από το θάρρος και το πνεύμα της, ενθουσιάστηκα με την ικανότητά μας να την υποστηρίξουμε, ενώ είχα πραγματικά την ευκαιρία για ακραίες δοκιμές πεδίου», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της Cake, Stefan Ytterborn.

«Συμφωνήσαμε ότι ο Sinje θα άλλαζε θέση για μερικούς μήνες από διευθύντρια πωλήσεων της Cake B2B Γερμανίας για να γίνει ο πιο πολύτιμος δοκιμαστής πεδίου καθώς και.. Africa Explorer. Τώρα που πέρασε όλο αυτό - και ναι, είχαμε ανησυχήσει- είναι εξαιρετικά ικανοποιητικό που αυτή και το Kalk έφτασαν σε τέλεια κατάσταση», συμπλήρωσε.
cake23d.jpg

Πόσο διήρκησε το ταξίδι; Συνολικά, η Gottwald χρειάστηκε 124 ημέρες για να επισκεφθεί τις ακόλουθες χώρες στην Αφρική, με τη σειρά:

• Μαρόκο
• Μαυριτανία
• Σενεγάλη
• Γκάμπια
• Γουινέα Μπισάου
• Γκινέα
• Σιέρρα Λεόνε
• Λιβερία
• Ακτή Ελεφαντοστού
• Γκάνα
• Να πάω
• Μπενίν
• Νιγηρία
• Καμερούν
• Γκαμπόν
• Κογκό
• Αγκόλα
• Ναμίμπια
• Νότια Αφρική

Κατά τον σχεδιασμό της διαδρομής της, η Gottwald είπε ότι είχε πάντα στο μυαλό της δύο βασικά στοιχεία: πού θα μπορούσε να φορτίσει τη μοτοσυκλέτα και τη διαθέσιμη διαμονή. Προσπάθησε επίσης να αποφεύγει όσο το δυνατόν περισσότερο τους ορεινούς δρόμους.
cake23b.jpg

Η Gottwald εξιστόρησε το ταξίδι της στο Instagram της, μοιραζόμενη μικρά πράγματα όπως το κάψιμο μιας ασφάλειας στην αρχή του ταξιδιού, τη χαλαρή σύνδεση του καλωδίου στο φορτιστή που μπόρεσε να φτιάξει και μια καμένη ασφάλεια στην μπαταρία, για την οποία τελικά έπρεπε να βρει μια λύση για να μπορέσει να τη φορτίσει. Ευτυχώς, λειτούργησε - κάτι που πιθανώς ήδη μαντέψατε, επειδή έφτασε στο τέλος του ταξιδιού στο Cape Town της Νότιας Αφρικής.
cake23a.jpg

Συνολικά, η Gottwald ολοκλήρωσε ένα ταξίδι 13.000 χιλιομέτρων σε 124 μέρες, έχοντας φορτίσει περίπου 140 φορές. Παραδόξως, κατάφερε να ολοκληρώσει το ταξίδι χωρίς να σκάσει ούτε ένα λάστιχο! Βέβαια, δεν ξεκίνησε το ταξίδι της απροετοίμαστη, έχοντας δύο ανταλλακτικές μπαταρίες, δύο φορτιστές, μερικά απαραίτητα ανταλλακτικά, έναν φορητό υπολογιστή (σε περίπτωση που χρειαζόταν ενημερώσεις λογισμικού ή απομακρυσμένη υποστήριξη για το ταξίδι), μια κάμερα και τέλος, προσωπικά της αντικείμενα.
Χαρά στο κουράγιο της έχουμε να πούμε εμείς!

Πηγή: Rideapart
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.152
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

O γύρος της Αφρικής πάνω σε ένα Cake Kalk AP​

View attachment 49168

Ένα ιδιαίτερο «ρεκόρ» ολοκληρώθηκε το Φεβρουάριο του 2023, με τον πρώτο γύρο της Αφρικής με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα να πραγματοποιείται χωρίς βοήθεια.

Πάνω στη σέλα του Cake Kalk AP, βρέθηκε η Sinje Gottwald, η οποία αξιοποίησε στο έπακρο τις ελάχιστες απαιτήσεις της μικρής ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας. Η επαγγελματική της σχέση με την Cake βέβαια, έπαιξε επίσης καθοριστικό ρόλο στα πράγματα. «Σε ένα εταιρικό δείπνο το φθινόπωρο του 2021, κάθισα δίπλα στη Sinje, όταν μου είπε ότι είχε το όνειρο να οδηγήσει ηλεκτρικά, μόνη της από την Ισπανία στη Νότια Αφρική.

Εκτός από την έκπληξή μου από το θάρρος και το πνεύμα της, ενθουσιάστηκα με την ικανότητά μας να την υποστηρίξουμε, ενώ είχα πραγματικά την ευκαιρία για ακραίες δοκιμές πεδίου», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της Cake, Stefan Ytterborn.

«Συμφωνήσαμε ότι ο Sinje θα άλλαζε θέση για μερικούς μήνες από διευθύντρια πωλήσεων της Cake B2B Γερμανίας για να γίνει ο πιο πολύτιμος δοκιμαστής πεδίου καθώς και.. Africa Explorer. Τώρα που πέρασε όλο αυτό - και ναι, είχαμε ανησυχήσει- είναι εξαιρετικά ικανοποιητικό που αυτή και το Kalk έφτασαν σε τέλεια κατάσταση», συμπλήρωσε.
cake23d.jpg

Πόσο διήρκησε το ταξίδι; Συνολικά, η Gottwald χρειάστηκε 124 ημέρες για να επισκεφθεί τις ακόλουθες χώρες στην Αφρική, με τη σειρά:

• Μαρόκο
• Μαυριτανία
• Σενεγάλη
• Γκάμπια
• Γουινέα Μπισάου
• Γκινέα
• Σιέρρα Λεόνε
• Λιβερία
• Ακτή Ελεφαντοστού
• Γκάνα
• Να πάω
• Μπενίν
• Νιγηρία
• Καμερούν
• Γκαμπόν
• Κογκό
• Αγκόλα
• Ναμίμπια
• Νότια Αφρική

Κατά τον σχεδιασμό της διαδρομής της, η Gottwald είπε ότι είχε πάντα στο μυαλό της δύο βασικά στοιχεία: πού θα μπορούσε να φορτίσει τη μοτοσυκλέτα και τη διαθέσιμη διαμονή. Προσπάθησε επίσης να αποφεύγει όσο το δυνατόν περισσότερο τους ορεινούς δρόμους.
cake23b.jpg

Η Gottwald εξιστόρησε το ταξίδι της στο Instagram της, μοιραζόμενη μικρά πράγματα όπως το κάψιμο μιας ασφάλειας στην αρχή του ταξιδιού, τη χαλαρή σύνδεση του καλωδίου στο φορτιστή που μπόρεσε να φτιάξει και μια καμένη ασφάλεια στην μπαταρία, για την οποία τελικά έπρεπε να βρει μια λύση για να μπορέσει να τη φορτίσει. Ευτυχώς, λειτούργησε - κάτι που πιθανώς ήδη μαντέψατε, επειδή έφτασε στο τέλος του ταξιδιού στο Cape Town της Νότιας Αφρικής.
cake23a.jpg

Συνολικά, η Gottwald ολοκλήρωσε ένα ταξίδι 13.000 χιλιομέτρων σε 124 μέρες, έχοντας φορτίσει περίπου 140 φορές. Παραδόξως, κατάφερε να ολοκληρώσει το ταξίδι χωρίς να σκάσει ούτε ένα λάστιχο! Βέβαια, δεν ξεκίνησε το ταξίδι της απροετοίμαστη, έχοντας δύο ανταλλακτικές μπαταρίες, δύο φορτιστές, μερικά απαραίτητα ανταλλακτικά, έναν φορητό υπολογιστή (σε περίπτωση που χρειαζόταν ενημερώσεις λογισμικού ή απομακρυσμένη υποστήριξη για το ταξίδι), μια κάμερα και τέλος, προσωπικά της αντικείμενα.
Χαρά στο κουράγιο της έχουμε να πούμε εμείς!

Πηγή: Rideapart
Ούτε μέχρι το περίπτερο δεν πήγαινα με δαύτο....Shotcdefghi
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ούτε μέχρι το περίπτερο δεν πήγαινα με δαύτο....Shotcdefghi
Δε μπορεις ρε χαμενε να τα οδηγησεις αυτα τα εργαλεια θελουν λεπτεπιλεπτα χερια tongueTooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

FZMAN

new member
Δημοσιεύσεις
284
Ηλικία
57
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
PraisingPraising


Η Νάσια Γκουβέρου περιγράφει στην ATHENS VOICE πώς αισθάνεται ως η πρώτη διασώστρια οδηγός μοτοσικλέτας στο Τμήμα Μοτοσικλετών Ταχείας Ανταπόκρισης του ΕΚΑΒ στην Ευρώπη.
Θα τη δεις στους δρόμους της πολύβουης πόλης πάνω στη μηχανή, με αναμμένο τον φάρο και τη σειρήνα, να σπεύδει για κάποιο επείγον περιστατικό. Μπορεί να βρέχει καταρρακτωδώς, να έχει μποτιλιάρισμα, μια πορεία διαδηλωτών να έχει διακόψει την κυκλοφορία, όμως θα κάνει τα πάντα για να φτάσει εγκαίρως. Τότε θα βγάλει το κράνος, θα φανούν τα μακριά μαλλιά και θα ακούσει: «Πού είναι το φορείο;», «Ήρθα με τη μοτοσικλέτα!», «Εσύ;»...!

Κάπως έτσι ξεκινάει συχνά η μέρα της Νάσιας Γκουβέρου, της πρώτης γυναίκας διασώστριας του ΕΚΑΒ, που πηγαίνει στα έκτακτα περιστατικά με μηχανή. Η ίδια μιλά στην ATHENS VOICE για τον τρόπο που σπάζει τα κοινωνικά στερεότυπα και τη δυσκολία του να είσαι διασώστης... στην ελληνική πρωτεύουσα.

«Πέρα από κάθε προκατάληψη προηγείται η ικανότητα του διασώστη να κρατήσει τον ασθενή στη ζωή. Αρχικά τον σταθεροποιείς και μετά ακολουθεί η διακομιδή. Στις μοτοσικλέτες, μάλιστα, μια γυναίκα απαλλαγμένη από την άρση βάρους μπορεί να δείξει καλύτερα τις δυνατότητές της στο κομμάτι της διάσωσης» μου εξηγεί η Νάσια, πριν αναφερθεί στις αντιδράσεις όσων αμφισβητούν τις δυνατότητες μιας γυναίκας να ανταπεξέλθει σε αυτό τον ρόλο. Ανέκαθεν άλλωστε υπήρχαν ενστάσεις για την ένταξη των γυναικών στο ΕΚΑΒ, σε σχέση κυρίως με τον περιορισμό μιας γυναίκας στην άρση βάρους, και μέχρι το 2018 φάνταζε αδύνατο για κάποια υπάλληλο να ανήκει στο τμήμα των Μοτοσικλετών. Χωρίς την υποστήριξη από τον προϊστάμενο και τους συναδέλφους της, η Νάσια δεν θα μπορούσε να ενσωματωθεί στην ομάδα.


© Θανάσης Καρατζάς

Έτσι όμως το ΕΚΑΒ Αθηνών θα έχανε την παγκόσμια πρωτιά, καθώς η Ελλάδα καινοτομεί δεδομένου ότι σε καμία αντίστοιχη υπηρεσία του εξωτερικού δεν υπηρετεί γυναίκα. «Για να ενταχθώ στο τμήμα, δεν αρκούσε η αίτησή μου. Πριν ξεκινήσω τις βάρδιές μου στον δρόμο πολλοί περίμεναν πως θα αποτύχω, είτε οδηγικά, είτε όντας γυναίκα μόνη και άρα αδύναμη να ανταπεξέλθει σε περιστατικά λόγω μυϊκής δύναμης. Τα κατάφερα επιδεικνύοντας επαγγελματική συμπεριφορά. Και μια δουλειά όπως αυτή, που αγαπώ και είναι πρόκληση, προσπαθώ να την κάνω όσο καλύτερα μπορώ τιμώντας με τον τρόπο μου το γυναικείο φύλο. Γι’ αυτό και στις γυναίκες που θέλουν να ακολουθήσουν το ίδιο θα συμβούλευα να τολμήσουν και να κάνουν το βήμα».

Βέβαια, στις προκλήσεις του επαγγέλματος του διασώστη μοτοσικλετιστή δεν περιλαμβάνονται μόνο οι σωματικές. Όταν υπηρετείς ως Πλήρωμα Ασθενοφόρου είσαι ταίρι με κάποιον συνάδελφο και μετακινείσαι προστατευμένος μέσα σε όχημα. Στις μοτοσικλέτες η δουλειά γίνεται κατά μόνας, οπότε τίθεται θέμα ασφάλειας. Ο διασώστης μέχρι να φτάσει έγκαιρα στο εκάστοτε περιστατικό έρχεται αντιμέτωπος τόσο με τις καιρικές συνθήκες όσο και με τυχόν λανθασμένη οδηγική συμπεριφορά των οδηγών στους δρόμους. Η Αθήνα δεν διευκολύνει το έργο του διασώστη του ΕΚΑΒ είτε λόγω της κίνησης στους δρόμους είτε μιας απεργίας ή κινητοποίησης. Και βέβαια εξαιτίας του όγκου των περιστατικών και της έλλειψης οχημάτων.


© Θανάσης Καρατζάς

Τα στατιστικά των τελευταίων μηνών, μάλιστα, δείχνουν αύξηση περιστατικών στο κέντρο της Αθήνας. Οι μοτοσικλέτες που εργάζονται αποκλειστικά στο κέντρο καταγράφουν πάνω από 750 περιστατικά η κάθε μία, ενώ οι μοτοσικλέτες των περιφερειακών τομέων γύρω στα 400. Με αυτούς τους ρυθμούς, το σύνολο των περιστατικών για τις μοτοσικλέτες πλησιάζουν τα 8.000 για το 8μηνο που μας πέρασε. «Η Αθήνα δυσχεραίνει το έργο του διασώστη του ΕΚΑΒ, αλλά έτσι αναδεικνύονται και τα πλεονεκτήματα της μοτοσικλέτας, γι’ αυτό και ειδικά εδώ γνωρίζουν ανάπτυξη. Οδηγούμε πάντα με ασφάλεια χωρίς να αναπτύσσουμε διαστημικές ταχύτητες ή κάνοντας υπερβολές στον δρόμο. Επίσης, όταν φτάνουμε στα περιστατικά, αν κρίνουμε ότι δεν υπάρχει ασφάλεια, δεν προσεγγίζουμε χωρίς να ζητήσουμε βοήθεια από το κέντρο».

Μέσα σε όλα αυτά, η αδρεναλίνη παίζει τον δικό της ρόλο και επιβαρύνει τον διασώστη ψυχολογικά. Οι επίδοξοι διασώστες πρέπει να είναι αποφασισμένοι και ψυχικά δυνατοί, καθώς οι εικόνες αρκετές φορές σοκάρουν, ενώ δεν είναι λίγοι αυτοί που παρά τη θέλησή τους για προσφορά δεν καταφέρνουν να το διαχειριστούν και τα παρατάνε. Η Νάσια με την εμπειρία 13 χρόνων σε πλήρωμα ασθενοφόρου έχει κάνει τις δυσκολίες του επαγγέλματος τρόπο ζωής και χειρίζεται τα περιστατικά αλλά και τον εξοπλισμό που διατίθεται στη μηχανή με σιγουριά, ψυχραιμία και ετοιμότητα. Η μοτοσικλέτα φέρει όλη την απαραίτητη υποδομή για παροχή πρώτων βοηθειών σε κάθε επείγουσα κατάσταση, είτε αυτή αφορά σε ανακοπή, τροχαίο, τοκετό ή οποιοδήποτε περιστατικό. Ό,τι υπάρχει σε ένα ασθενοφόρο, εκτός από το φορείο και την καρέκλα, υπάρχει και σε κάθε μοτοσικλέτα, όπως π.χ. αυτόματος εξωτερικός απινιδωτής, φιάλη οξυγόνου, ορός, γάζες, πιεσόμετρο, σακχαρόμετρο, οξύμετρο.


© Θανάσης Καρατζάς
Παρά τις απαιτήσεις και τις δυσκολίες του επαγγέλματος η ανταμοιβή που προσφέρεται στον διασώστη είναι ανεκτίμητη. «Χορηγός θετικής ενέργειας», λέει η Νάσια με αυτοπεποίθηση, «αυτό λέω πάντα όντας χαρούμενη και χαμογελαστή και αυτό προτρέπω και τους άλλους να είναι, γιατί μόνο με αισιοδοξία προχωράμε μπροστά. Το να δουλεύεις νυχτερινές βάρδιες, σε αργίες ή σε γιορτές όπως Χριστούγεννα, Πάσχα, είναι μεγάλη θυσία διότι η απουσία μας είναι αισθητή στις οικογένειές μας. Όμως το να σώζεις μια ανθρώπινη ζωή σε ανταμείβει ηθικά. Φαντάσου το συναίσθημα να φέρεις στον κόσμο ένα μωρό ή να κρατήσεις ζωντανό έναν πολυτραυματία».
Μπράβο στη Νάσια όπως και σε όλες τις γυναίκες που ασχολούνται με τους 2 τροχούς.
Ειδικά η Νάσια βρίσκεται σε ένα κλάδο που ουσιαστικά σώζει και ζωές.
Η Νάσια μου θυμίζει πολύ οπτικά την Έλενα Ναθαναήλ ( την γνωστή ηθοποιό).
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ντοκιμαντέρ της FIM για τις γυναίκες αγωνιζόμενες - Video​

Τιμώντας την ημέρα της γυναίκας και εμπνέεοντας τις επόμενες γενιές
FIM Women in Motorcycling


Για να τιμήσει την ημέρα της γυναίκας, η FIM ανέβασε στο επίσημο κανάλι της στο Youtube ένα ντοκιμαντέρ 22 λεπτών με θέμα τις γυναίκες που αγωνίζονται με μοτοσυκλέτα.

Το ντοκιμαντέρ είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας της επιτροπής FIM Women in Motorcycling Commision ή CFM, με την WebsEdge, με χορηγούς τις Can-Am, BMW Motorrad και το Πανεπιστήμιο MUNER που βρίσκεται στη Μπολόνια.
Στόχος ήταν να προβληθούν οι γυναίκες αγωνιζόμενοι και να εμπνευστούν οι επόμενες γενιές αναβατών.

Στο ντοκιμαντέρ μιλούν oi αγωνιζόμενες Laia Sanz, Kiara Fontanesi, Iris Kramer, Andrea Coleman kai Ran Yochay.
“Μόλις βάλεις το κράνος, δεν έχει σημασία το γένος σου”, λέει η 19χρονη Ran Yochay. “Αυτό που έχει σημασία είναι η αγάπη για το άθλημα και το πώς οδηγείς. Αν οδηγείς καλά, οδηγείς καλά -δεν έχει σημασία αν είσαι άντρας ή γυναίκα.”

Η Διευθύντρια της Επιτροπής FIM Women in Motorcycling Commission, Janika Judeika αναφέρει μεταξύ άλλων: “H FIM είναι αποφασισμένη να κάνει τους αγώνες μοτοσυκλέτας ένα ανοιχτό και φιλικό περιβάλλον για όλους. Για αυτό προσπαθούμε συνεχώς να βρίσκουμε τρόπους να προβάλλουμε αναβάτισες-πρότυπα που μπορούν να εμπνεύσουν περισσότερες γυναίκες να εισέλθουν στους αγώνες μοτοσυκλέτας.


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αντίο Hilary Musson - Πέθανε η 2η γυναίκα που πήρε μέρος στο Isle of Man TT​

Από τις πρωτοπόρες γυναίκες στο άθλημα, γρήγορη τόσο σε αγώνες πίστας, όσο και στη Road Racing σκηνή
Αντίο Hilary Musson


“Η είσοδος μου στον κόσμο των δυο τροχών έγινε στα 16 μου, όταν ο πατέρας μου μου αγόρασε την πρώτη μου μοτοσυκλέτα, μια Triumph Tiger Cub, ενώ η αγάπη μου για τους αγώνες ξεκίνησε με την πρώτη επίσκεψη μου στην πίστα του Cadwell Park. Αυτό ήταν, είχα κολλήσει!”

Το 1969 η Hilary Musson συμμετείχε σε έναν αγώνα μόνο για γυναίκες στο Cadwell Park, όπου και τερμάτισε στην 4η θέση. Οι συμμετοχές ήταν λίγες, μόλις 8-9, και λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος οι αγώνες γυναικών δεν συνεχίστηκαν. Έτσι η Hilary ξεκίνησε να αγωνίζεται ενάντια στους άνδρες, κάτι ιδιαίτερα ασυνήθιστο για την εποχή.

Εκεί γεννήθηκε η αγάπη της Hillary για τα δίχρονα γιαπωνέζικα 250, οδηγώντας ένα Suzuki X7, ένα RD 250, ένα LC, κ.α.
Συμμετείχε σε πολλούς αγώνες λεσχών, πάντα καβάλα σε μοτοσυκλέτες παραγωγής τις οποίες οδηγούσε και στη διαδρομή σπίτι-δουλειά αλλά και σε κάθε ταξίδι για να πάρει μέρος με αυτές σε αγώνα.

Το 1974 & 1975 κέρδισε το Πρωτάθλημα British Formula Racing Club 250 production, δημιουργώντας αίσθηση. Την επόμενη χρονιά συμμετείχε στην Avon Production series με ένα Yamaha RD 250μ τερματίζοντας στην 3η θέση του Πρωταθλήματος, ενώ ο σύζυγος της συμμετείχε στην κατηγορία 500 κ.εκ..

Το 1977 η Hilary ξεκίνησε να αγωνίζεται σε διάφορους εθνικούς αγώνες, ώστε να πάρει τη διεθνή αγωνιστική της λισάνς, και να μπορεί να αγωνιστεί στο ΤΤ.

Ο περίγυρος της την προειδοποιούσε πως δεν θα τη δεχόταν στο ΤΤ, αφού μετά την πρώτη γυναικεία συμμετοχή της Beryl Swain το 1962, η FIM είχε απαγορεύσει στις γυναίκες να αγωνίζονται θεωρώντας πως ήταν πολύ επικίνδυνη ασχολία για εκείνες…

Αξίζει εδώ μια μικρή παρένθεση για να παραθέσουμε την περιπέτεια της Beryl Swain, όπου όταν εξέφρασε την επιθυμία της να αγωνιστεί στο ΤΤ το 1962, η FIM ανακοίνωσε έναν φωτογραφικό κανονισμό μώστε να μην μπορέσει η Swain να λάβει μέρος, με τον οποίο οι αναβάτες έπρεπε να ζυγίζουν το λιγότερο 61 κιλά! Τελικά η FIM της επέτρεψε να λάβει μέρος στο ΤΤ, αφού η Beryl φόρεσε μια… ζώνη δύτη με βαρίδια -κάτι ιδιαίτερα επικίνδυνο. Στον πρώτο -και τελευταίο- αγώνα της, η Swain τερμάτισε 23η ανάμεσα σε 25 αγωνιζόμενους, με τους υπόλοιπους 24 να είναι φυσικά άνδρες. Δυστυχώς, την επόμενη χρονιά η FIM -φοβούμενη για τον αντίκτυπο που θα είχε ένας πιθανός θάνατος γυναίκας αγωνιζόμενης στο ΤΤ- απαγόρευσε πλήρως τις γυναικείες συμμετοχές!
Hilary Musson

Παρόλα αυτά, η Hilary πήρε την διεθνή λισάνς, και το 1978 τη δέχθηκαν στην κατηγορία World Championship Formula 3 TT. Όπως έλεγε η Hilary, αρχικά θα προτιμούσε να αγωνιστεί στο ManxGP παρά στο ΤΤ, όμως η διοργάνωση εκεί δεν επέτρεπε στις γυναίκες να αγωνιστούν, μέχρι το 1989.

“Αισθανόμουν τιμή να κάνω το ντεμπούτο μου τη χρονιά της επιστροφής του Mike Hailwood, και είχα μάλιστα την ευκαιρία να του μιλήσω. Τερμάτισα το πρώτο μου ΤΤ στην 16η θέση, μια θέση πίσω από τον άνδρα μου τον John, σε 22 συμμετοχές. Αυτή ήταν και η πρώτη φορά που συμμετείχε ανδρόγυνο στον ίδιο αγώνα.”
Η Hilary συνέχισε να αγωνίζεται στο ΤΤ μέχρι το 1985, με μόνη εγκατάλειψη το 1979, από μηχανική βλάβη.

Δεν είχε ποτέ χορηγία, ούτε βοήθεια από κανέναν, πέρα από μερικές ζελατίνες από τον Bob Heath και από τη φιλοξενία στο Isle of Man, χάρη στον πρώην marshal John Bullivant και τη γυναίκα του Diana.
Πέρα από το ΤΤ, η Hilary συμμετείχε στο Manx GP το 1989, αλλά και στο Southern 100 στη δεκαετία του 1990, τρέχοντας τον τελευταίο της αγώνα το 1993.

Σημειώστε πως είχε κερδίσει και τα Πρωταθλήματα National Sprint Assosciation 125 and 250 στις αρχές των 90s.
Μετά την απόσυρση της από τους αγώνες η Hillary συμμετείχε σε track days, ειδικά στην αγαπημένη της πίστα που ήταν το Donington, με τελευταία μοτοσυκλέτα της ένα δίχρονο Aprilia RS 250.

Το 2006 η Hilary και η οικογένεια της μετακόμισαν στο Isle of Man, όπου συνέχισε την αγωνιστική της εμπλοκή, αυτή τη φορά ως marshal στο ManxGP.

“Τίποτα απ’ όσα έκανα στη ζωή μου δεν έγινε για χάρη της δημοσιότητας, αντίθετα με τις απόψεις κάποιων. Δεν είχα χρόνο για άλλα χόμπι, πέρα από τις κότες και τις γάτες μου, ειδικά την αγαπημένη μου λευκή Manxie, την Kipper.”

Αντίο Hilary

Πηγη www.motomag.gr
 

dadrider3

new member
Δημοσιεύσεις
75
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
FJR1300A 2013
Όνομα
Δημήτρης
Το να θεωρεί κάποιος (άνδρας ή γυναίκα) ότι είναι αξιοθαύμαστο και άξιο λόγου το ότι ένας άνθρωπος κάνει κάτι που κάνουν και εκατομμύρια άλλοι στον πλανήτη (και κανείς δεν τους λέει μπράβο) αλλά σε αυτόν/αυτή βγάζουμε το καπέλο επειδή έχει αιδοίο ή πέος, μπορεί να σημαίνει ένα από τα δύο πράγματα: ή όντως αναγνωρίζουμε ότι το ένα φύλο είναι κατώτερο από το άλλο οπότε μπράβο σου που αν και κατώτερος/κατώτερη τα καταφέρνεις ή, αν δεν το πιστεύουμε αυτό αλλά παρ'ολα αυτά χειροκροτούμε, είμαστε δουλοπρεπείς ή ηλίθιοι (με την πραγματική έννοια της λέξης, δεν βρίζω).
 
Top Bottom