Enduro & Adventure Test

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kove 450 Rally – Από την Κίνα στο «Dakar»​

c7791c0160cbbd342fbbbf9b6db8f42a_XL.jpg


H παρουσία της Kove στη φετινή EICMA οπωσδήποτε δεν πέρασε απαρατήρητη, ειδικά εξαιτίας μοτοσυκλετών σαν την 450 Rally.
Μετά την 800X, την adventure με το δικύλινδρο κινητήρα και το 400RR, υπάρχει ακόμα μια μοτοσυκλέτα που τράβηξε τα βλέμματα. Το 450 Rally συνδέεται με τους αγώνες που «προδίδει» το όνομα του, το οποίο μάλιστα θα συμμετάσχει στο Ντακάρ του 2023 με τρεις Κινέζους οδηγούς που επιλέχθηκαν μετά από μια μακρά και δύσκολη διαδρομή που συμμετείχαν 250 οδηγοί. Ο πρώτος στόχος είναι να φτάσουν στη γραμμή του τερματισμού.

Το ενδιαφέρον με αυτό το Kove είναι ότι τα περισσότερα εξαρτήματα παράγονται στην Κίνα, μεταξύ των δύο εργοστασίων στο Chongqing και στο Chengdu: ο κινητήρας, το πλαίσιο, ακόμη και η ανάρτηση σχεδιάζονται και κατασκευάζονται εκεί, με την ομάδα ανάπτυξης να αντιπροσωπεύει το 25% του προσωπικού. Ο ιδρυτής της Kove, Zhang Xue είναι ένας ιδιαίτερος μάλλον χαρακτήρας που παρουσιάζεται ως οδηγός και μηχανικός πριν γίνει επιχειρηματίας. Το πάθος του για τις εκτός δρόμου διαδρομές τον οδηγεί να δοκιμάσει αυτό που κανείς δεν είχε κάνει πριν: να αγωνιστεί το Dakar με ένα κινέζικο προϊόν με τη φιλοδοξία να το διαθέσει στη συνέχεια σε όλο τον κόσμο.
kove_450_rally_2.jpg


Το 450 Rally χρησιμοποιεί ειδικό περιμετρικό ατσάλινο πλαίσιο και τροφοδοτείται από έναν κινητήρα 450 cc, ικανό να αποδίδει πάνω από 54 ίππους. Διαθέτει δύο ρεζερβουάρ (ένα εμπρός και ένα πίσω) με συνολική χωρητικότητα 31 λίτρων ενώ το ξηρό βάρος είναι στα 145 κιλά. Μια πιο πολιτισμένη έκδοση του 450 Rally εκτέθηκε επίσης στο περίπτερο που χαρακτηρίζεται από χαμηλότερη συμπίεση, με ισχύ κατά περίπου 6 ίππους λιγότερη, άλλη διαδρομή ανάρτησης και απουσία οργάνων που είναι απαραίτητα για τους αγώνες ράλι (πύργος, road book κτλ.)
Η διαφορά είναι και στην τιμή με τη βάση που θα μπορούσε να είναι γύρω στα 10.000 ευρώ και το Rally λίγο πάνω από 15.000 ευρώ. Οι τιμές αυτές αφορούν και εκτιμώνται για την ιταλική αγορά, στην οποία η διάθεση των μοτοσυκλετών της Kove ίσως πραγματοποιηθεί από την ερχόμενη μόλις άνοιξη.

Πηγη www.bikeit.gr
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex

KTM 390 Adventure – Mini δοκιμή με το mini adventure στα βουνά της Κρήτης​

View attachment 45878

Πολλές φορές, ασύνδετα μεταξύ τους γεγονότα μπορούν να προκύψουν σε κάτι απρόσμενο, όπως ακριβώς προέκυψε και η mini δοκιμή του μικρού πορτοκαλί –ή λευκού εν προκειμένω- adventure.
Όλα ξεκίνησαν με αφορμή τα μαθήματα εκτός δρόμου οδήγησης του Συλλόγου Μοτοσυκλετιστών Σκαλανίου, κοινώς ΣΥ.ΜΟ.ΣΚΑ. Μετά από τη σχετική επικοινωνία με την ΗΚ ΑΕΒΕ, την αντιπροσωπεία της αυστριακής εταιρείας στο Ηράκλειο η οποία υποστήριξε και την εκδήλωση, βρέθηκα με ένα KTM 390 Adventure στα χέρια μου. Μια μοτοσυκλέτα για τα εν λόγω μαθήματα και όχι μόνο, μιας και θα την είχα για ένα Σαββατοκύριακο. Μια μοτοσυκλέτα για την οποία με περιέβαλε μια αρνητική προκατάληψη, ναι λόγω.. τιμής!

390adv21.jpg

Πάμε στο απόγευμα της Παρασκευής όμως, το οποίο με βρίσκει στην αντιπροσωπεία και λιαν συντόμως στη σέλα του 390 Adventure του 2021. Η πρώτη αίσθηση από την ψηλή -μα όχι απρόσιτη- θέση οδήγησης είναι καλή και η τραχιά υφή της σέλας την κάνει καλύτερη. «Αντέχει το στραπάτσο ενδεχομένως..» η πρώτη σκέψη μου και η 2η είναι το σε ποια παραλία θα πάω να παίξω λίγο στην άμμο. Η πρώτη, εντός πόλης χρήση μετά από κάμποσες βόλτες αποδεικνύεται υπέρ του δέοντος ικανοποιητική, με το 390 Adv να είναι πανάλαφρο στη αίσθηση και τον κινητήρα να στροφάρει ευχάριστα και «γεμάτα», με τα τρία ψηφία στο κοντέρ να έρχονται γρήγορα ακόμα και σε δικάβαλο με επιβάτες διόλου ευκαταφρόνητης μάζας (ναι, έτσι είναι οι πραγματικές δοκιμές, τι να κάνουμε). Ενδιαφέρον έχει και η κατανάλωση με αυτές τις συνθήκες, που παρά τα πολλά και έντονα «σταμάτα-ξεκίνα» του τριημέρου, συνήθως με «φορτίο» 120-180 κιλών και αρκετά βαρύ καρπό στο δεξί χέρι, δεν ξεπέρασε τα 4,5 λίτρα στα 100χλμ. Και αυτό δεν προέκυψε μόνο από τυφλή εμπιστοσύνη στο όργανο, αλλά και από λίτρα/χιλιόμετρα στο γέμισμα, περνώντας τα 300 χιλιόμετρα πραγματικής αυτονομίας από το ρεζερβουάρ των 14,5 λίτρων.

390adv7.jpg

Η κατανάλωση δίνει ωραία πάσα για μερικά ακόμη λόγια για τον κινητήρα. Ο τετράχρονος κινητήρας των 373 κυβικών αποδίδει 43 ίππους στις 7.000 στροφές. Κάπου εκεί είναι και η ροπή των 37 Nm αλλά ακόμα καλύτερα και ο ήχος, με το χαλαρό γουργούρισμα να γίνεται μπάσος βρυχηθμός που απλά θες να προκαλείς συνέχεια (σε σύμπνοια πάντα με το τελικό της εξάτμισης που όπως είναι αναμενόμενο υπάγεται στους Euro5 κανονισμούς). Εντός του κυλίνδρου υπάρχει επίστρωση DLC, οπότε η αξιοπιστία στις «πολλές» στροφές θεωρητικά είναι μεγαλύτερη. Στο εξίσου σημαντικό ζήτημα του συμπλέκτη, η παρουσία της περιορισμένης ολίσθησης είναι εκείνη που δίνει κυριολεκτικά «βουτυρένια» αίσθηση στο χέρι, ενώ ταυτόχρονα δίνει και το στοιχείο του ελέγχου σε κάποιο γρήγορο κατέβασμα, με τις όποιες πλαγιολισθήσεις να έρχονται δίχως «κροταλίσματα».
390adv3.jpg

Το γκάζι είναι ηλεκτρονικό, με το Ride by Wire να συνεργάζεται με τους αισθητήρες και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα του μικρού adventure τα οποία ήταν και η πρώτη μεγάλη έκπληξη, θυμίζοντας πακέτο μεγαλύτερης κατηγορίας. Το Traction Control θα μαζέψει τα γλιστρήματα ακόμα και υπό κλίση διαθέτοντας δυνατότητα απενεργοποίησης. Το δικάναλο ABS της Bosch πέρα από την Cornering –δηλαδή την υπό κλίση λειτουργία του- έχει και την επιλογή Off Road, επιτρέποντας το πλασάρισμα του πίσω τροχού κατά το δοκούν στις χωμάτινες στροφές. Highlight η διακριτική παρεμβατικότητα του, χωρίς την αίσθηση του αιφνιδιασμού.

390adv15.jpg

Επόμενο στοιχείο που σε αιφνιδιάζει ευχάριστα είναι η ανάρτηση. Εμπρός και πίσω συναντάμε τα ρυθμιζόμενα τέκνα της σειράς APEX της WP, η οποία αρχικά σχεδιάστηκε για χρήση enduro. Δως του χωματόδρομο και ανέβασε χιλιόμετρα, το 390Adventure θα λειτουργήσει υποδειγματικά σε λακκούβες και πέτρες, θυμίζοντας και πάλι μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα. Για την ακρίβεια, οι συγκεκριμένες αναρτήσεις μάλλον δίνουν περισσότερα από όσα μπορεί να χρειαστεί ο μέσος αναβάτης που –κακά τα ψέματα- θα περάσει το 80-90% των χιλιομέτρων του στην άσφαλτο. Βέβαια, πεδίο της δοκιμής σε μεγάλο βαθμό ήταν και το Νίσιμο, ένα οροπέδιο πάνω από το οροπέδιο Λασιθίου όπου το χώμα και η πέτρα δίνουν και παίρνουν.
390adv13.jpg


Στη συνέχεια, μιας και ο χωματόδρομος σημαίνει «κοπάνημα» έρχεται η ώρα της κρίσης για πλαστικά και συναρμογή. Μπορεί τα πλαστικά να μην είναι στο επίπεδο των ηλεκτρονικών και της ανάρτησης, ωστόσο ο σχεδιασμός τους είναι τέτοιος που δύσκολα θα ακούσεις κάτι να χτυπάει ενώ είναι και σχεδόν αδύνατο να ακούσεις κάτι να τρίζει. Και αυτό λαμβάνοντας υπόψιν και τις πολλές στροφές του κινητήρα που επιφέρουν μεν κραδασμούς, σε λογικά δε επίπεδα. Μιας και λέμε για τα περί σχεδιασμού, το 390 Adventure κουβαλάει αυτούσιο το γονιδίωμα των μεγαλύτερων αδελφών του, ενώ «μικρό» θα σου φανεί όταν ανέβεις πάνω και όταν το συνηθίσεις και όχι βλέποντας το από μακριά. Οι φωτισμοί είναι Led συμβάλλοντας στο «ψαρωτικό» του πράγματος, ενώ κρυφό, λευκό φωτισμό έχουν και οι διακόπτες στο τιμόνι που επιτρέπουν τον πλήρη χειρισμό του πολυοργάνου. Ένα πολυόργανο με τη μορφή έγχρωμης TFT οθόνης 5’’ με πλήθος πληροφοριών, άλλο περιβάλλον για μέρα και νύχτα με δυνατότητα αυτόματης εναλλαγής αλλά και συνδεσιμότητας με την εφαρμογή KTM My Ride. Μέσω του εν λόγω app στην οθόνη της μοτοσυκλέτας προβάλλονται οι κλήσεις και η μουσική, διαθέτοντας και την προαιρετική επιλογή της προβολής της πλοήγησης.
390adv6.jpg


Φτάνοντας στον επίλογο, ομολογώ πως το KTM 390 Adventure δεν είναι μια μοτοσυκλέτα που αφήνεις εύκολα, μιας και ο χαρακτήρας της από τη σκοπιά της χρήσης και της συντήρησης είναι «κουτί» για τα ελληνικά δεδομένα και ακόμα περισσότερο για μέρη όπως η Κρήτη, όπου το βουνό σε καλεί πιο εύκολα μιας και είναι πιο κοντά. Το «αγκάθι» στην υπόθεση είναι η τιμή, μιας και εδώ έχουμε μάλλον το τιμολογιακό ταβάνι της κατηγορίας, στις 7.450 ευρώ. Βέβαια είναι και η δυνατότερη πρόταση της κατηγορίας, φλερτάροντας με εκείνη των 500 κυβικών, αναλογιζόμενοι το τι αποδίδουν τα περίπου 300 κυβικά του ευρωπαϊκού και ασιατικού ανταγωνισμού. Ακόμα, ηλεκτρονικά βοηθήματα και αναρτήσεις είναι τα στοιχεία που κάνουν τη διαφορά στην ουσία και όχι στα χαρτιά. Δεν πρέπει να ξεχνάμε άλλωστε πως το να χτίσεις και «κοστολογήσεις» μια μοτοσυκλέτα δεν σχετίζεται μόνο με τα κυβικά, αλλά και με τον εξοπλισμό και τις κατ’ επέκταση δυνατότητες του. Εκεί πατάνε οι Αυστριακοί και μάλλον κάτι ξέρουν.

Πηγη www.bikeit.gr
Δύο λαθάκια : το μοτέρ αποδίδει τη μέγιστη ροπή στις 7000 στροφές, όχι την ισχύ. Κόφτη έχει στις 10000.

Η τιμή γιατί είναι αλμυρή; Μπαινει στο ίδιο τσουβαλι το 390 adventure που είναι πιο γρήγορο από όλα τα adventure 500αρια, έχει traction control και cornering ABS, με τα κινέζικα 300 άρια?

Στάλθηκε από το A90 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

man25

new member
Δημοσιεύσεις
42
Ηλικία
35
Περιοχή
Greece
Όνομα
man25
Για την τιμή προσωπικά μου κακοφαινεται γιατί πήρε πολύ μεγάλη -αναλογικά- αύξηση από το 2020 μέχρι σήμερα, ξεκινώντας από τα 5990 και έφτασε τώρα στα 7590€ (Δεν είναι το μοναδικό θα μου πεις, και πολλά άλλα, απλώς αναφέρω σαν προσωπική άποψη γιατί θα θεωρούσα την τιμή "αλμυρή" )

Στάλθηκε από το SM-G781B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Άλλο αυτό, είναι ακριβό όπως όλα τα μηχανάκια πλην κινεζικών είναι ακριβά αλλά όχι πολύ ακριβό για αυτά που προσφέρει. Το cb500x για παράδειγμα που είναι πιο αργό, φτωχότερα εξοπλισμένο και φυσικά σαφώς λιγοτερο ικανό στο χώμα έχει 7700, 200 πιο ακριβό από το ΚΤΜ. Και αυτό είχε ξεκινήσει 6700 θυμάμαι...

Στάλθηκε από το A90 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Αν το χανε 4,5 Χιλ που ειναι οι ανταγωνιστές του θα πούλαγε, αλλά 5,5 που το χουνε ; Δυσκολο

Στάλθηκε από το A90 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

scrabler

new member
Δημοσιεύσεις
321
Ηλικία
56
Περιοχή
Athens
Μοτοσυκλέτα
KLR 650
Όνομα
Giorgos
Αν το χανε 4,5 Χιλ που ειναι οι ανταγωνιστές του θα πούλαγε, αλλά 5,5 που το χουνε ; Δυσκολο

Στάλθηκε από το A90 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καλημερα

Νομίζω πως βασικός ανταγωνιστής του είναι μονο το RE Scram 411 που έχει την ίδια περιπου τιμή, ειναι πιο αδύναμο και 30-40 κιλά πιο βαρύ οπότε μάλλον καλά το πάει, άσχετα που δεν θα πουλήσει.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kove 450 Rally – Από την Κίνα στο «Dakar»​

View attachment 46430


H παρουσία της Kove στη φετινή EICMA οπωσδήποτε δεν πέρασε απαρατήρητη, ειδικά εξαιτίας μοτοσυκλετών σαν την 450 Rally.
Μετά την 800X, την adventure με το δικύλινδρο κινητήρα και το 400RR, υπάρχει ακόμα μια μοτοσυκλέτα που τράβηξε τα βλέμματα. Το 450 Rally συνδέεται με τους αγώνες που «προδίδει» το όνομα του, το οποίο μάλιστα θα συμμετάσχει στο Ντακάρ του 2023 με τρεις Κινέζους οδηγούς που επιλέχθηκαν μετά από μια μακρά και δύσκολη διαδρομή που συμμετείχαν 250 οδηγοί. Ο πρώτος στόχος είναι να φτάσουν στη γραμμή του τερματισμού.

Το ενδιαφέρον με αυτό το Kove είναι ότι τα περισσότερα εξαρτήματα παράγονται στην Κίνα, μεταξύ των δύο εργοστασίων στο Chongqing και στο Chengdu: ο κινητήρας, το πλαίσιο, ακόμη και η ανάρτηση σχεδιάζονται και κατασκευάζονται εκεί, με την ομάδα ανάπτυξης να αντιπροσωπεύει το 25% του προσωπικού. Ο ιδρυτής της Kove, Zhang Xue είναι ένας ιδιαίτερος μάλλον χαρακτήρας που παρουσιάζεται ως οδηγός και μηχανικός πριν γίνει επιχειρηματίας. Το πάθος του για τις εκτός δρόμου διαδρομές τον οδηγεί να δοκιμάσει αυτό που κανείς δεν είχε κάνει πριν: να αγωνιστεί το Dakar με ένα κινέζικο προϊόν με τη φιλοδοξία να το διαθέσει στη συνέχεια σε όλο τον κόσμο.
kove_450_rally_2.jpg


Το 450 Rally χρησιμοποιεί ειδικό περιμετρικό ατσάλινο πλαίσιο και τροφοδοτείται από έναν κινητήρα 450 cc, ικανό να αποδίδει πάνω από 54 ίππους. Διαθέτει δύο ρεζερβουάρ (ένα εμπρός και ένα πίσω) με συνολική χωρητικότητα 31 λίτρων ενώ το ξηρό βάρος είναι στα 145 κιλά. Μια πιο πολιτισμένη έκδοση του 450 Rally εκτέθηκε επίσης στο περίπτερο που χαρακτηρίζεται από χαμηλότερη συμπίεση, με ισχύ κατά περίπου 6 ίππους λιγότερη, άλλη διαδρομή ανάρτησης και απουσία οργάνων που είναι απαραίτητα για τους αγώνες ράλι (πύργος, road book κτλ.)
Η διαφορά είναι και στην τιμή με τη βάση που θα μπορούσε να είναι γύρω στα 10.000 ευρώ και το Rally λίγο πάνω από 15.000 ευρώ. Οι τιμές αυτές αφορούν και εκτιμώνται για την ιταλική αγορά, στην οποία η διάθεση των μοτοσυκλετών της Kove ίσως πραγματοποιηθεί από την ερχόμενη μόλις άνοιξη.

Πηγη www.bikeit.gr

Kove 450 Rally – Δείτε το Εγχειρίδιο Χρήστη και τα ανταλλακτικά του!​

173f9c47dccbdff95df575038fa5c87b_XL.jpg

Στη γη του διαδικτύου μπορείς να βρεις τα πάντα πλέον, όπως το «Owner’s Manual» μιας μοτοσυκλέτας που δεν έχει έρθει καν στα μέρη μας. Ένα.. βιβλιαράκι που αποτελεί κριτήριο για πολλούς.
Ειδικά στην περίπτωση μιας θεωρητικά μάχιμης μοτοσυκλέτας όπως το 450 Rally της Kove, το οποίο αν και δεν έχει έρθει στη χώρα μας, οπωσδήποτε μας έχει τραβήξει το ενδιαφέρον. Μια μοτοσυκλέτα που μοιάζει έτοιμη για αγώνες, με απόδοση περί τους 50+ ίππους και κόστος κοντά στα –θεωρητικά- 15.000 ευρώ, στα μισά και μείον δηλαδή χρήματα από μια μοτοσυκλέτα του ανταγωνισμού.
kovm2.jpg

Αρχικά έχουμε τα «χαλαρά» διαστήματα της συντήρησης, τις ενδείξεις του οργάνου κτλ. Έπειτα, το εγχειρίδιο της Kove δεν ξεφεύγει από την τάση της εποχής που ακόμα και για τις πιο απλές εργασίες σε παραπέμπει σε συνεργείο, δε σε αποτρέπει όμως κιόλας αν δε γίνεται αλλιώς. Μια περίπτωση που «δε γίνεται αλλιώς» είναι ο καθαρισμός του φίλτρου αέρα που σύμφωνα με το manual γίνεται εύκολα αφαιρώντας μερικές βίδες. Κάτι πρακτικό αν είσαι στο βουνό ή.. στην έρημο.
Στις 92 σελίδες του εν λόγω.. βιβλιαρακίου, συναντάμε το πως διορθώνονται αρκετές μικροβλάβες αλλά και πως ρυθμίζονται κομμάτια όπως οι αναρτήσεις, με αρκετές από τις παραπάνω εργασίες να γίνονται με ένα σετ εργαλείων που βρίσκονται στην προστατευτική ποδιά της μοτοσυκλέτας.
kovm3.jpg

Τέλος, βλέπουμε και τα χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας, από την απόδοση του κινητήρα μέχρι το τι ροπόκλειδο θέλει και η τελευταία βίδα. Οπωσδήποτε, το να έχει ο αναβάτης τόσες πληροφορίες είναι κάτι θετικό, μιας και τέτοιες μοτοσυκλέτες αναμένεται να «χαλάσουν» σε μέρη που ο μηχανικός δε βρίσκεται ούτε στο τηλέφωνο.
Σε μια εποχή που έχουμε γίνει τόσο ηλίθιοι που οι εταιρείες στα εγχειρίδια τους μας λένε να μην πίνουμε το υγρό των μπαταριών, είναι καλό που βλέπουμε που και που ενδείξεις που απευθύνονται σε νοήμονες μορφές ζωής.
Μετά από το ξεσπασματάκι αυτό μπορείτε να κατεβάσετε πατώντας εδώ το pdf του εν λόγω εγχειριδίου χρήστη (στα Αγγλικά όπως φαντάζεστε) και εδώ το αρχείο excel με τα πλήρη (!) ανταλλακτικά του Kove 450 Rally.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

AJP PR7 - Πάτησε ελληνικά χώματα​

1919c3f21336b44e0c7bc1aaa3e08a09_XL.jpg


Όπως δημοσίευεσε η Delta Motorcycles, το πρώτο και μοναδικό AJP PR7 βρίσκεται στη χώρα μας!
Βασισμένο στη φιλοσοφία του Πορτογαλικού εργοστασίου σχετικά με τις Off Road μοτοσυκλέτες που κατασκευάζει, αποτελεί μια έτοιμη μοτοσυκλέτα Rally, χωρίς τις απαιτήσεις συντήρησης αγωνιστικής μοτοσυκλέτας.
ajp323.jpg

Βρίσκεται ήδη στα χέρια του χαρούμενου ιδιοκτήτη της, μετά από μεγάλη αναμονή λόγω αυξημένης ζήτησης του μοντέλου στην παγκόσμια αγορά.
ajp223.jpg

Η τιμή του είναι στις 12.500€ (+ 1.000€ τo kit εξάτμισης Doma).
Υπενθυμίζουμε πως το τι εστί AJP PR7, είχαμε δει εδώ.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kove 450 Rally: Η τιμή του στην Ισπανία κάτω από 9.000 €!​

Σούπερ μοτοσυκλέτα με σούπερ τιμή

Δεν θέλουμε να σπέρνουμε φρούδες ελπίδες, γιατί άλλο η Ευρώπη και άλλο η Ελλάδα, όπως και οι τιμές των μοτοσυκλετών που διαφέρουν, μπορούμε, όμως, να πάρουμε μια ιδέα για το τι συμβαίνει τώρα στην Ισπανία, με την τιμή του Kove 450 Rally να ανακοινώνεται από την αντιπροσωπεία στις 9.000 ευρώ!
Είχε πολλή πλάκα στα ισπανικά ο τίτλος της ανακοίνωσης της τιμής του Kove 450 Rally από μεγάλο μέσο μοτοσυκλέτας, αφού έγραφε πως “Άμα σας πούμε την τιμή της νέας Kove 450 Rally θα… flipar”, δηλαδή θα “φλιπάρετε”! Τώρα ποιος το έχει πάρει από ποιόν το “φλιπάρω”, είναι άγνωστο, εμείς από τους Ισπανούς ή Ισπανοί από εμάς;

Όπως και να έχει, το μοντέλο Rally που είναι και πολλά υποσχόμενο και μοιάζει με “Dakar-ίστικο” αγωνιστικό, έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα, αφού μπορεί να βγάλει πινακίδα και να κυκλοφορεί νόμιμα στο δρόμο. Κι από ό,τι μας λένε οι συνάδελφοι δημοσιογράφοι στην Ισπανία, θα έχει και σούπερ τιμή!

Η μοτοσυκλέτα κατασκευάζεται στην Κίνα από την εταιρία Colove, και να θυμίσουμε πως την εταιρία αυτή τη γνωρίζουμε από τις Daytona Maverick 500 και Rockstar 500, που είναι καλές και πολύ ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες, όπως έχουμε διαπιστώσει και στις δοκιμές μας.

H Κove έχει τρέξει και στο Dakar με καλά αποτελέσματα
Το είχαμε αναφέρει το θέμα της τιμής της Rally 450 και πριν από μερικούς μήνες, προκαλώντας αρκετή εκπλήξη, μιας και πρόκειται για μια αισθητικά ελκυστική και θηριώδη μοτοσυκλέτα.

Πρόκειται για μια μονοκύλινδρη on off μοτοσυκλέτα με υποβλητικό φέρινγκ/καπάκια ψυγείων εξοπλισμένο με μικρό ξεχωριστό full LED διπλό προβολέα, μέσου ύψους ζελατίνα και οθόνη TFT τοποθετημένη πολύ ψηλά, σαν αγωνιστικό μηχανισμό πλοήγησης.

Η γενική δομή του ατσάλινου, ενισχυμένου πλαισίου είναι συμβατική (βλ. ημίδιπλος με μονή ραχοκοκκαλιά), το ψαλίδι είναι από χυτό αλουμίνιο, υπάρχει ανεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 305 mm και μονό αμορτισέρ με διαδρομή 310 mm! Διαδρομές αναρτήσεων δηλαδή που συναντάμε σε μοτοσυκλέτες μοτοκρός!
Οι τροχοί είναι προφανώς ακτινωτοί 21 και 18 ιντσών (μπροστά-πίσω) και είναι εξοπλισμένοι με δισκόφρενα με δαγκάνες διπλού εμβόλου της Nissin.

Όσον αφορά τον κινητήρα, είναι ένας μονοκύλινδρος της Loncin, τετράχρονος, υδρόψυκτος με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής με ψεκασμό, 449 cc, που αποδίδει 51 ίππους.
Το μακρύ και επίπεδο κάθισμα έχει ύψος 960 mm – για την “πολιτική” έκδοση, αφού η αγωνιστική Factory είναι πιο ψηλή -, το μεταξόνιο είναι 1.490 mm, το διπλό ρεζερβουάρ χωράει 15 λίτρα και το βάρος (στεγνό) είναι 145 κιλά.

Η τιμή του Kove 450Rally στην Ισπανία από τον αντιπρόσωπό της αναμένεται να ανακοινωθεί κοντά στις 9.000 ευρώ!
Αναμένουμε και εμείς, πρώτα την επίσημη άφιξη της εταιρίας στην Ελλάδα, αλλά και την τιμή αυτού του τόσο ενδιαφέροντος μοντέλου.

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Test - TM Racing MX Gamma 2024 – Τα οδηγούμε στην Ιταλία​









Factoyry Racing!
Η πρώτη παγκόσμια παρουσίαση στην ιστορία της TM Racing πραγματοποιήθηκε στην Ιταλία και το ΒΙΚΕΙΤ ήταν εκεί προκειμένου να δει και να οδηγήσει τα νέα Motocross μοντέλα του 2024!

Βλέποντας βράδυ την πίστα motocross Grazzolina, με τις ανηφοροκατηφόρες και τους τοίχους για μπερμ, με τις υψομετρικές και τα ανάποδα άλματα να σε περιμένουν, σε πιάνει ένα σφίξιμο στο στομάχι. Όχι ότι το πρωί τα πράγματα θα ήταν πιο εύκολα – ειδικά αν δεν έχεις συνεχή επαφή με τέτοιες συνθήκες, αλλά με τα φώτα να τονίζουν συγκεκριμένα σημεία και να αφήνουν άλλα σκοτεινά, όπως π.χ. τα βρεγμένα τμήματα, η φάση ήταν περίεργη.

Εμείς ήμασταν εκεί για την πρώτη παγκόσμια παρουσίαση της TM Racing η οποία είχε κατεβάσει την αγωνιστική ομάδα, τα φορτηγά της, τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες αλλά και τους αναβάτες, και όλο το σκηνικό φώναζε ‘’παγκόσμιο’’. Κάτι που γνωρίζει πολύ καλά η TM Racing όλα τα αυτά τα χρόνια, αλλά στις παρουσιάσεις, και ειδικότερα στις επαφές με τους δημοσιογράφους, ‘’δεν το έχει’’. Είναι όντως κάτι τελείως διαφορετικό το να πρωταγωνιστείς σε παγκόσμιο επίπεδο, και να επικοινωνείς σωστά με όσους πρέπει για να προωθήσουν τα προϊόντα σου, αλλά ας κρατήσουμε πως αυτή ήταν μία πολύ σημαντική κίνηση
TM-9969-web.jpg

Όλη η γκάμα εκεί
‘Εχοντας πλέον μπροστά μας όλη την γκάμα των μοτοσυκλετών MX, όλα τα δίχρονα, από 125, 144, 250 και 300, αλλά και τα τετράχρονα 250, 300 και 450, είχαμε πολλές επιλογές, μία πίστα, ελάχιστο χρόνο για όλη την οδήγηση. Σημειωτέων πως την ίδια νύχτα, είχαμε την δυνατότητα να οδηγήσουμε και τις enduro του 2024, οπότε όλα μαζί, προφανώς και δεν γίνονται σωστά.

Γι’ αυτό, πήραμε την απόφαση να ξεκινήσουμε από τα μικρά, αλλά όχι τα πολύ μικρά, ανεβαίνοντας στην σέλα του MX 144 2T, το οποίο είναι ουσιαστικά ένα 125 με διαφορετικό κυβισμό και δύναμη εκεί ακριβώς που ‘’χωλαίνει’ το μικρότερο αδελφάκι του.

MX450-0013-2-web.jpg

Στην πίστα της Grazzolina στο Ponzano di Ferno, κοντά στην Ανκόνα, οι ανηφόρες είναι τρομερές και όσο περισσότερη δύναμη έχεις, τόσο καλύτερα είναι για να μπορείς να “καθαρίζεις” και τα ανηφορικά άλματα, και έστω και η μικρή διαφορά απόδοσης είναι αισθητή. Όχι πως το 125 είναι αδύναμη, τουναντίον, αφού ο κινητήρας του λυσσάει, όμως αυτός του 144 σε βοηθάει να βγαίνει πιο εύκολα από τις στροφές, και να έχεις μια ταχύτητα ‘’πάνω’’ λίγα μέτρα αμέσως μετά. Η βασική διαφορά βρίσκεται στο ‘’τσίμπημα’’ του συμπλέκτη, όπου το 144 απλά εξαφανίζεται, χωρίς να περιμένεις να περάσει τις μεσαίες στροφές για να επιταχύνει.

Η νέα βαλβίδα εξαγωγής ανοίγει πιο γρήγορα και βοηθά στην επιτάχυνση που απαιτείται σε κλειστές διαδρομές, αλλά και στην έξοδο από ένα μπερμ, ενώ ταυτόχρονα το 144 απαιτεί λιγότερη δύναμη και πίεση από τον αναβάτη. Κατά τ’ άλλα, είναι ίδιες μοτοσυκλέτες που μοιράζονται όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά, με άριστο πλαίσιο που ‘’σηκώνει’’ πολλά περισσότερα άλογα, στιβαρό και άκαμπτο που σε κρατάει πάντα στην πορεία σου, και αναρτήσεις που συνηγορούν στην σταθερότητα. Επιλέγεις διαδρομή, ανοίγεις το γκάζι και κρατιέσαι επάνω, και κάθε εμπόδιο γίνεται παρελθόν!
TM-8766-web.jpg

Από δίχρονο σε τετράχρονο
Από τα μικρά δίχρονα, στα μεσαία τετράχρονα, με το MX 300 ES Fi 4T να είναι η επιλογή μας για την συνέχιση της οδήγησης το οποίο εμφανίζει αμέσως το βάρος του ως διαφορά, αλλά είναι και πιο φιλικό. Λιγότερο αγωνιστικό σε αίσθηση, πιο αργό σε συμπεριφορά, με ιδανικά χαρακτηριστικά απόδοσης ωστόσο, με την διάρκεια στην καμπύλη να ωφελεί σε κάθε συνθήκη.

Από τις κλειστές ή ανοιχτές στροφές όπου με μία σχέση μπορείς να διαγράψεις όποια καμπύλη ή μπερμ θες, από την διατήρηση του γκαζιού στο τέρμα για αρκετό χρόνο χωρίς αλλαγή, το τετράχρονο 300άρι είναι αυτό που σε βοηθά να οδηγάς γρήγορα, χωρίς να κουράζεσαι όσο μεγαλύτεροι κυβισμοί.

Η διάρκεια απόδοσης του κινητήρα και η επιπρόσθετη ροπή σε σχέση με το αντίστοιχο 250 είναι θετικά σημάδια που συμβάλλουν σε μία επιθετική οδήγηση που ουσιαστικά σου δίνουν την δυνατότητα να οδηγάς με ηρεμία και γραμμές. Άκαμπτο, στιβαρό, με το βάρος ψηλά, δεν είναι ότι καλύτερο για τους λάτρεις των δίχρονων, αποτελεί όμως κορυφαίο συνδυασμό για όσους θέλουν δυνατότερο από τετράχρονο 250, αλλά και τα 450 τους ‘’μακραίνουν’’ τα χέρια.
MX450-0001-2-web.jpg

Με αναρτήσεις σφιχτές, ιδανικά ρυθμισμένες για τις ανάγκες της πίστας, φαίνεται πως είναι μία μοτοσυκλέτα που απαιτεί μόνο γρήγορο αναβάτη για να κινηθεί γρήγορα. Όλα τα υπόλοιπα πάνω της, θα καλύψουν και τον πιο απαιτητικό.
Απόλυτο παιχνίδι

Το απόλυτο παιχνίδι όμως για πίστες motocross κάθε σχεδίασης, εδάφους, κλίσης, δυσκολίας, συνθηκών, είναι το δίχρονο MX 300 ES 2T. Αυτό που συμβαίνει στην σέλα αυτής της μοτοσυκλέτας είναι πως λαμβάνεις όλη την αίσθηση μίας TM, με την ίσια και επιθετική θέση οδήγησης, την ακαμψία του αλουμινένιου πλαισίου δύο δοκών, την στιβαρότητα και την λεπτότητα, σε μία κατασκευή που θυμίζει έντονα 125. Μέχρι που θα ανοίξεις το γκάζι και θα καταλάβεις ότι η περίσσια ροπή του 300, σε κατατάσσει στα 450, και η δύναμη, απλά δεν αστειεύεται.

Αστείρευτη, αλλά ομαλή από τις χαμηλές στροφές, χωρίς μπουκώματα και μπερδέματα, η δύναμη είναι αυτή που αλλάζει τα δεδομένα στο δίχρονο 300άρι της TM, με αποτέλεσμα να μπορείς να περνάς πάνω από ροδιές ή ράμπες στα άλματα σαν να μην υπάρχουν. ‘’Πλανάρεις’’ ουσιαστικά πάνω από τις ανωμαλίες του εδάφους με το δεξί γκριπ να σου δίνει ότι ακριβώς θέλεις για να επιταχύνεις, ακριβώς την στιγμή που πρέπει. Χωρίς χρήση συμπλέκτη, χωρίς παίδεμα, επιλέγεις μία σχέση και ανοίγεις το γκάζι, και οι ευθείες γίνονται παρελθόν, οι ράμπες σε οδηγούν στα ουράνια, η μοτοσυκλέτα ίπταται χωρίς όρια και παραμένει ελεγχόμενη κάθε στιγμή.
TM-8835-web.jpg

Ο συνδυασμός του μεγάλου κινητήρα με τα μικρά χαρακτηριστικά πλαισίου, δημιουργούν ένα 125άρι με δύναμη 300 το οποίο έρχεται από τα πιο σκοτεινά σου όνειρα, να κάνει πραγματικότητα τις μεγαλύτερες ονειρώξεις σου!
Οι αλλαγές

Οι αλλαγές στις μοτοσυκλέτες δεν είναι πολλές για το 2024, μιας και όλες τους διαθέτουν νέο πλαίσιο τα τελευταία δύο χρόνια, με τις οπτικές, να αφορούν στα νέα χρώματα και γραφικά, που ξεχωρίζουν τελείως τα νέα μοντέλα από τα 2023. Το γκρι – μπλε, τους πάει πολύ θα λέγαμε και τα ομορφαίνει!

Η TM Racing έχει αλλάξει τα ρουλεμάν στροφάλου στα δίχρονα μοντέλα 250 και 300, κάτι που η ελληνική αντιπροσωπεία ''The Family Motosport'' έκανε ούτως ή άλλως στις παραλαβές της, βελτίωσε τις θυρίδες των κυλίνδρων, ενώ έχουμε και νέα ρύθμιση της βαλβίδας εξαγωγής.
MX250-0004-web.jpg

Σε όλα τα μοντέλα, άλλαξαν οι εσωτερικές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, τοποθετήθηκαν *****ά grip της Circuit, και νέο αντιολισθητικό κάλυμμα σέλας.
Στα τετράχρονα έχουμε νέα γρανάζια στο σύστημα εκκίνησης, νέα σύνδεση του τελικού εξαγωγής με το υποπλαίσιο αλλά και νέο τελικό, όπως και νέες χαρτογραφήσεις στην ηλεκτρονική ανάφλεξη για όλα τα μοντέλα.
TM-8776-web.jpg

Factory Racing
Έχοντας στο μυαλό μας μία πολύ ωραία οδηγική εμπειρία, νιώσαμε μία ανακούφιση που δεν οδηγήσαμε το MX 450 ES Fi 4T, αφού ουσιαστικά το δίχρονο 300, μας υπερκάλυπτε – και με το παραπάνω! Πρόσφερε μάλιστα μία μοναδικότητα που δεν έχει το 450: Μπορείς να το οδηγήσεις!Είναι παράλληλα γρήγορο, και αν μπορείς, θα κάνεις τους ίδιους χρόνους με το μεγαλύτερο τετράχρονο, χωρίς να χρειαστείς τόση κατανάλωση δύναμης.

Η TM Racing μας έδειξε τόσο με τις δίχρονες, όσο και τις τετράχρονες MX, κάτι που γνωρίζαμε. Δεν αστειεύεται. Φαίνεται μάλιστα πως αυτές οι τόσο ποιοτικές και ιδιαίτερες μοτοσυκλέτες που κατασκευάζει σε συγκεκριμένο αριθμό, με τα κορυφαία περιφερειακά και την ‘’ακονισμένη’’ συμπεριφορά, είναι factory.

Οι μοτοσυκλέτες της έχουν το δικό τους φανατικό κοινό σε κάθε χώρα, και στην δική μας, έχουν και νέα αντιπροσώπευση, με πλήρη κάλυψη ανταλλακτικών και διαθεσιμότητα που υπερκαλύπτει τις ανάγκες.

Δείτε τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά τους στην ιστοσελίδα της ΤΜ Racing
Αντιπρόσωπος: The Family Motosport

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Test – Kawasaki KX450 2024 – Αποστολή στην Ισπανία​










Βρεθήκαμε στην Ισπανία, στης οποίας τα χώματα δοκιμάσαμε το νέο Kawasaki KX450 του 2024, το οποίο έρχεται έτοιμο για τις πίστες του κόσμου.

Εν αρχή ο κινητήρας, ο οποίος όπως και στα υπόλοιπα KX, κατασκευάστηκε από την αρχή. Η βενζίνη ρέει στον κύλινδρο μέσω της νέας αντλίας βενζίνης με πίεση ανεβασμένη στα 350 kpa (σε σύγκριση με τα 300 kpa του 2023), διανύοντας μια διαδρομή με λιγότερη αντίσταση. Ο αέρας εισέρχεται στον θάλαμο εισαγωγής επίσης πολύ πιο «ευθεία» και έχει νέα ροή εντός του κινητήρα. Η ταχύτερη ροή αέρα εξασφαλίζει καλύτερη απόδοση σε οποιαδήποτε ταχύτητα, τόσο χαμηλή όσο και υψηλή.
KAWASAKI-KX450_2024_6.jpg

Εντωμεταξύ, αν και έχουμε λιγότερη ιπποδύναμη το 2024, αυτό δε γίνεται ενοχλητικά αντιληπτό, χάρη στον επανασχεδιασμό του κινητήρα. Το KX450 έχει ευρεία ροπή και την αποδίδει ομαλά. Για όσους δεν απολαμβάνουν την αλλαγή σχέσεων, υπάρχουν ακόμα περισσότερα καλά νέα.

Υπάρχει πολλή ροπή στις υψηλότερες ταχύτητες και επομένως η δυνατότητα για να μένει το γκάζι ανοιχτό για περισσότερο χρόνο χωρίς να χρειάζεται αλλαγή της ταχύτητας. Ουσιαστικά, ο κινητήρας είναι λιγότερο «επιθετικός» αλλά δεν του λείπει ποτέ η ισχύς που περιμένει κανείς από ένα 450. Το KX450F του 2024 είναι η επιτομή της χρησιμοποιήσιμης ισχύος. Ο Romain Febvre έδειξε εκτενώς ότι αυτό λειτουργεί κατά την προηγούμενη σεζόν.

Αυτό κάνει το KX450 φίλο όλων, με αρκετή δύναμη, αλλά χωρίς εκρήξεις ή – αν προτιμάτε- υπερβολικά επιθετικές αντιδράσεις. Αυτό μεταφράζεται επίσης σε λιγότερη κούραση για τον αναβάτη και καλύτερο έλεγχο. Ακόμα, η εξάτμιση έρχεται με το λαιμό της τοποθετημένο κεντρικά και καθώς εκτείνεται στο εσωτερικό του πλαισίου, δεν απαιτείται πλέον προστασία για τη θερμότητα.Το πλαίσιο αλουμινίου έχει επίσης υποστεί μια λίστα σημαντικών αλλαγών.

Για χάρη του νέου κινητήρα, η Kawasaki έχει μετακινήσει το σημείο στήριξης του πίσω ελατηρίου χαμηλότερα, έτσι ώστε το κουτί εισαγωγής να μπορεί να περάσει από πάνω. Ως αποτέλεσμα, η πίσω ανάρτηση είναι μεν 32 χλστ. πιο κοντή, εξακολουθεί δε να λειτουργεί άψογα.
KAWASAKI-KX450_2024_4.jpg

Εργονομικά, υπάρχει η επιλογή χαμηλώματος των μαρσπιέ κατά πέντε χλστ. ενώ και το τιμόνι μπορεί επίσης να τοποθετηθεί σε τέσσερις διαφορετικές θέσεις. Ακόμα, υπάρχουν δύο τρύπες στον επάνω σφιγκτήρα για την περαιτέρω προσαρμογή της στάση στις επιθυμίες του εκάστοτε αναβάτη. Συνολικά, το πλαίσιο και η διάταξη του κινητήρα εξασφαλίζουν μια πολύ ευέλικτη μοτοσυκλέτα, με πολλή αίσθηση στον μπροστινό τροχό και πολύ κράτημα.

Στη ζυγαριά, το βάρος ανακοινώνεται στα 108 κιλά στεγνό, λίγο περισσότερο από το μέσο όρο για τα 450. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής ωστόσο, το εν λόγω βάρος έμεινε εντελώς απαρατήρητο. Στα φρένα, για το μοντέλο του 2024 υπάρχουν νέες δαγκάνες της Brembo στο μπροστινό μέρος, ενώ στο πίσω παραμένουν της Nissin.
KAWASAKI-KX450_2024_2.jpg

Μετά από τις παρατηρήσεις του Febvre και τους μηχανικούς του, το μπροστινό πιρούνι της Showa έλαβε μια νέα ρύθμιση που κάνει τη μοτοσυκλέτα αμέσως έτοιμη για μια πολύ μεγάλη γκάμα αγωνιστικών δραστηριοτήτων. Κάτι που ένιωσα αμέσως στο Rocco's Ranch κοντά στη Βαρκελώνη.

Το μπροστινό σύστημα απορροφά αβίαστα όλα τα χτυπήματα και παρόλα αυτά παραμένει αίσθηση εξαιρετικής άνεσης στην ανάρτηση. Αυτή η ρύθμιση ήταν ευχάριστα απαλή και ταυτόχρονα σταθερή και σταθερή. Τελειοποιείται δε μετά από ένα ή δύο κλικ προς το σκληρότερο για να απορροφήσει καλύτερα τις προσγειώσεις από τα άλματα.

Αυτό όμως είναι κάτι καθαρά προσωπικό, αφού οι ταχύτεροι αναβάτες μπορεί να θέλουν ακόμη μεγαλύτερη απόσβεση συμπίεσης, ενώ οι ερασιτέχνες αναβάτες μπορεί να βρουν τη στάνταρ ρύθμιση πολύ σκληρή. Αυτό που είναι σημαντικό εδώ είναι ότι η ανάρτηση είναι σωστά ρυθμισμένη από το εργοστάσιο και με μικρές ρυθμίσεις έρχεται το ιδανικό αποτέλεσμα για όλους.
KAWASAKI-KX450_2024_7.jpg

Ο λεπτότερος κινητήρας έχει επιφέρει αλλαγές και στο σχεδιασμό των πλαστικών, δίνοντας το πλεονέκτημα πως το φίλτρο αέρα είναι πια προσβάσιμο χωρίς τη χρήση εργαλείων. Έτσι, με ένα απλό κλικ, το πάνελ απελευθερώνεται και το φίλτρο μπορεί να συρθεί προς τα έξω χωρίς να χαλαρώσει ούτε μια βίδα. Έξυπνο και εύχρηστο. Ακόμα, το νέο KX450 διατίθεται πλέον στάνταρ με τα grips της Odi, μια απλή αλλά πολύ επιτυχημένη αναβάθμιση μεταξύ του σημείου επαφής μεταξύ μηχανής και αναβάτη.

Ως προς τις χαρτογραφήσεις, η Kawasaki έχει στάνταρ 2 επιλογές που μπορούν να λειτουργήσουν πατώντας το κουμπάκι αριστερά του τιμονιού. Την κανονική και την πιο ήπια. Εκτός από τις προκαθορισμένες χαρτογραφήσεις, μπορείτε να προσαρμόσετε το KX στο στυλ οδήγησης ή στις ανάγκες σας στην πίστα, μέσω της εφαρμογής KX Rideology, παρεμβαίνοντας πχ. στην παροχή καυσίμου, ενώ από εκεί ελέγχεται και η περιοδικότητα της συντήρησης.
KAWASAKI-KX450_2024_5.jpg

Τα ηλεκτρονικά καλούδια όμως δε σταματούν εδώ, καθώς η Kawasaki εισάγει για πρώτη φορά το Kawasaki Traction Control (KTRC), το οποίο μπορείτε να ενεργοποιήσετε με το πάτημα ενός κουμπιού, παρέχοντας δύο επιλογές ανάλογα με την πίστα και την επιλεγμένη χαρτογράφηση.

Στην πράξη φάνηκε και η αξία του, μιας και η βροχή που έπεφτε στην Ισπανία λίγο πριν τη δοκιμή μας δημιούργησε τις σχετικές… συνθήκες. Το traction control μου έδωσε την αυτοπεποίθηση να βγω σε μια ολισθηρή πίστα και μετά να πηγαίνω πιο γρήγορα από ό,τι νόμιζα πως ήταν δυνατό, άρα λειτουργεί πολύ καλά.

Μιλώντας για ηλεκτρονικά βοηθήματα, ο έλεγχος εκκίνησης είναι επίσης δυνατός με τη μονάδα στα αριστερά του τιμονιού. Εάν πατήσετε μαζί και τα δύο κουμπιά (M και T) ταυτόχρονα, θα ενεργοποιηθεί μια ξεχωριστή χαρτογράφηση που θα σας επιτρέψει να ξεκινήσετε αποτελεσματικά εάν απαιτείται επιπλέον πρόσφυση στην πύλη εκκίνησης.

Η υπερβολική περιστροφή του πίσω τροχού είναι περιορισμένη και η πρόσφυση βελτιστοποιείται. Η συνεργασία μεταξύ του KTRC, της ανάφλεξης και της σωστής ποσότητας καυσίμου θα εξασφαλίσει ότι όλα λειτουργούν βέλτιστα από τη στιγμή που αφήνετε τον συμπλέκτη στην πύλη εκκίνησης μέχρι την πρώτη στροφή.
KAWASAKI-KX450_2024_3.jpg

Τέλος, η δοκιμή περιλάμβανε οδήγηση τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα. Όχι, το KX450F δεν βγαίνει σε έκδοση enduro με φώτα. Υπήρχε μόνο φωτισμός κατά μήκος της πίστας, καθώς μερικές φορές λέγεται ότι οδηγείς πιο γρήγορα τη νύχτα επειδή τα εμπόδια είναι λιγότερο ορατά.

Με το νέο KX450F οδήγησα εξίσου γρήγορα τόσο στο φως όσο και στο σκοτάδι και αυτό γιατί η μοτοσυκλέτα έχει υποδειγματικό πλαίσιο, εξαιρετική ανάρτηση και κινητήρα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί βέλτιστα από όλους.

Δεν πρόκειται για ένα θηρίο που δαμάζεται δύσκολα, αλλά για μια χωμάτινη μοτοσυκλέτα που, χάρη στις σωστές αλλαγές, είναι πολύ διαχειρίσιμη και θα αναδείξει το καλύτερο σε κάθε αναβάτη.

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom