Να οι πρωτοι...σιγουρα θα ακολουθησουν κι αλλοι....

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Ειδικά στο grossglockner σχεδόν κάθε μέρα όλο και κάποιος βροντοχτυπουσε...
Και ασθενοφόρα γερανοί κλπ κλπ και διακοπή κυκλοφοριας..
Ο μεγάλος προβληματισμός για μένα πάντως είναι πως πας σε ένα τέτοιο μέρος τέτοιας ομορφιάς και χωρίς να το ξέρεις οδικά με διάθεση να στρίψεις σε επίπεδο πίστας ;;;
Τι θα θυμάσαι όταν ανέβεις κατέβεις απ όλη αυτή την διαδρομή ;;; τον χρόνο που έκανες ;;; και την φωτογραφία πάνω στην κορυφή ;;;;
Έχοντας πάει 3 φορές, πιστέψτε με και οι τρεις ήταν μοναδικές.Και πραγματικά ξανάπήγαινα..

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Άλλα όρια ταχύτητας για τα αυτοκίνητα, άλλα για τις μοτοσυκλέτες;​



Ενδιαφέρον έχει ένα δημοσίευμα του ξένου ειδικού τύπου, που παραθέτει την άνωθεν ερώτηση.

Αφορμή είναι δρόμοι στη Γερμανία, όπου τα όρια ταχύτητας των μοτοσυκλετών είναι σημαντικά χαμηλότερα από εκείνα των αυτοκινήτων. Το παράδειγμα που αναφέρεται προς συζήτηση είναι ο δρόμος μεταξύ Steinau και Marjoẞ στο Spessart της Γερμανίας.

Εκεί, το όριο είναι στα 100χλμ/ώρα για τα αυτοκίνητα και στα μόλις 60χλμ/ώρα για τις μοτοσυκλέτες. Ένας αναβάτης δηλαδή που πηγαίνει εκεί με 120χλμ/ώρα είναι δυο φορές στο όριο, ενώ αν ήταν με αυτοκίνητο θα ήταν «μόλις» 20χλμ/ώρα πάνω από το επιτρεπόμενο. Αυτό ήταν και πραγματικό περιστατικό που κατέληξε σε πρόστιμο.
Δεν θέλει και πολλή φαντασία -ή έστω λογική- για να σκεφτεί κανείς τα πιθανά ατυχήματα που θα μπορούσε να φέρει μια τέτοια χιλιομετρική ανισότητα. Ένα όχημα δηλαδή 2+ τόνων, κινούμενο με 100χλμ/ώρα που θα βρει μπροστά του μια μοτοσυκλέτα «στο όριο» των 60. Το γεγονός ό,τι το Spessart αποτελούσε απαγορευμένο βασιλικό δρυμό με πλούσια φύση ίσως είναι και ο λόγος του ορίου, το οποίο κάνει τις μοτοσυκλέτες πιο «αθόρυβες» περνώντας από εκεί.

Το άσχετο, αλλά fun fact εδώ είναι πως σε εκείνα τα δάση έχει το origin του το παραμύθι της Χιονάτης. Όπως παραμύθια θα μπορούσε να πει κανείς και τις νομοθετικές απαιτήσεις που δεν αποσκοπούν στο να προστατέψουν ούτε το περιβάλλον, αλλά ούτε και τους αναβάτες. Το... κυνήγι των μαγισσών έχει ήδη ξεκινήσει άλλωστε, με «ραντάρ» για παραπάνω ένταση θορύβου να δοκιμάζονται ήδη σε διάφορες χώρες του κόσμου, φέρνοντας και τις αντίστοιχες κλήσεις.

Πηγη www.bikeit.gr
 

grigoris gs

well know member
Δημοσιεύσεις
3.486
Ηλικία
51
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GS ADVE
Όνομα
ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Τουρκία σύμφωνα με την εκεί αστυνομία το όριο ταχύτητας είναι στα 20 χλμ πιο κάτω από το όριο που ισχύει για τα αυτοκίνητα. Τουλάχιστον ας βάλουν και τις σχετικές ταμπέλες να είναι ο κόσμος ενημερος.

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

48km/h τα νέα όρια ταχύτητας στη Αγγλία;​

854bdf24798aae281aedd876d361a8c8_XL.jpg

Σάλος έχει ξεσπάσει στην μοτοσυκλετιστική κοινότητα της Αγγλίας, έπειτα από διαρροές πως το Συμβούλιο της κομητείας του Surrey
σκέφτεται να μειώσει τα όρια ταχύτητας από τα 60 μίλια (96km) που είναι σήμερα, στα 30 (48km) και σε κάποιους δρόμους ακόμη και στα 20 μίλια,
δηλαδή μόλις 32 χιλιόμετρα την ώρα.
Οι λόγοι που επικαλείται το συμβούλιο είναι η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων
αλλά και η προστασία του περιβάλλοντος από τους ρύπους.
Ο επικεφαλής της μοτοσυκλετιστικής κίνησης MAG, Colin Brown πιστεύει ότι οι περισσότεροι μοτοσυκλετιστές της χώρας είναι κατά αυτής της μείωσης.
Το όριο ταχύτητας πρέπει να παραμείνει αυτό που είναι, όριο και όχι να γίνει στόχος, συμπλήρωσε.
Κι επειδή το σχέδιο προβλέπει μελέτη κάθε δρόμου και επιβολή ορίου κατά περίπτωση,
πολλοί λένε ότι αυτή η μεγάλη διαφοροποίηση χωρίς κάποια «στάνταρ» όρια θα μπερδέψει τους οδηγούς.
Εξάλλου πολλοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν πως έτσι κι αλλιώς,
κανείς δεν οδηγεί σε δρόμο που περνάει μέσα από οικιστικό ιστό με 60 μίλια την ώρα, ούτε καν με 30.
Ανησυχίες επίσης εκφράζονται και κατά πόσον όλο αυτό είναι ένα σχέδιο για την κατάργηση των ιδιωτικών μεταφορικών μέσων,
στη λογική πως αν αναγκαστείς να πηγαίνεις τόσο αργά με τη μοτοσυκλέτα ή το αυτοκίνητό σου,
το καύσιμο που θα καις θα είναι δυσανάλογα πολύ και θα αναγκαστείς να το αφήσεις και να πηγαίνεις με την συγκοινωνία.
Από τον Ιούλιο η κομητεία του Surrey είχε ανακοινώσει τη μείωση από τα 30 στα 20 μίλια από τον Σεπτέμβριο του 2023.
Από τότε άλλες 9 περιοχές δήλωσαν ότι θα υιοθετήσουν αυτό το μέτρο.
Όπως όλα δείχνουν οι Βρετανοί αναβάτες έχουν πολύ δρόμο μπροστά τους για να αποφύγουν αυτή την μεγάλη μείωση των ορίων ταχύτητας,
κάτι που θα μετατρέψει σε «άχρηστες» τουλάχιστον τις μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού.

Πηγη www.bikeit.gr
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.478
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη

48km/h τα νέα όρια ταχύτητας στη Αγγλία;​

View attachment 44219

Σάλος έχει ξεσπάσει στην μοτοσυκλετιστική κοινότητα της Αγγλίας, έπειτα από διαρροές πως το Συμβούλιο της κομητείας του Surrey
σκέφτεται να μειώσει τα όρια ταχύτητας από τα 60 μίλια (96km) που είναι σήμερα, στα 30 (48km) και σε κάποιους δρόμους ακόμη και στα 20 μίλια,
δηλαδή μόλις 32 χιλιόμετρα την ώρα.
Οι λόγοι που επικαλείται το συμβούλιο είναι η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων
αλλά και η προστασία του περιβάλλοντος από τους ρύπους.
Ο επικεφαλής της μοτοσυκλετιστικής κίνησης MAG, Colin Brown πιστεύει ότι οι περισσότεροι μοτοσυκλετιστές της χώρας είναι κατά αυτής της μείωσης.
Το όριο ταχύτητας πρέπει να παραμείνει αυτό που είναι, όριο και όχι να γίνει στόχος, συμπλήρωσε.
Κι επειδή το σχέδιο προβλέπει μελέτη κάθε δρόμου και επιβολή ορίου κατά περίπτωση,
πολλοί λένε ότι αυτή η μεγάλη διαφοροποίηση χωρίς κάποια «στάνταρ» όρια θα μπερδέψει τους οδηγούς.
Εξάλλου πολλοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν πως έτσι κι αλλιώς,
κανείς δεν οδηγεί σε δρόμο που περνάει μέσα από οικιστικό ιστό με 60 μίλια την ώρα, ούτε καν με 30.
Ανησυχίες επίσης εκφράζονται και κατά πόσον όλο αυτό είναι ένα σχέδιο για την κατάργηση των ιδιωτικών μεταφορικών μέσων,
στη λογική πως αν αναγκαστείς να πηγαίνεις τόσο αργά με τη μοτοσυκλέτα ή το αυτοκίνητό σου,
το καύσιμο που θα καις θα είναι δυσανάλογα πολύ και θα αναγκαστείς να το αφήσεις και να πηγαίνεις με την συγκοινωνία.
Από τον Ιούλιο η κομητεία του Surrey είχε ανακοινώσει τη μείωση από τα 30 στα 20 μίλια από τον Σεπτέμβριο του 2023.
Από τότε άλλες 9 περιοχές δήλωσαν ότι θα υιοθετήσουν αυτό το μέτρο.
Όπως όλα δείχνουν οι Βρετανοί αναβάτες έχουν πολύ δρόμο μπροστά τους για να αποφύγουν αυτή την μεγάλη μείωση των ορίων ταχύτητας,
κάτι που θα μετατρέψει σε «άχρηστες» τουλάχιστον τις μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού.

Πηγη www.bikeit.gr
Διαβάζω τίτλο και είμαι έτοιμος να βρίσω τους Άγγλους για να δω πως σκέφτονται και από που προκύπτει το 48 χλμ.
Στα 10 δευτερόλεπτα, συλλογίζομαι και λέω, κράτα χωριάτη Έλληνα, εκεί έχουν μίλια, χαχαχαχα
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Να σκέφτεστε επίσης ότι η τεχνολογία των ηλεκτρικών δεν έχει ακόμα δώσει μεγάλες αυτονομίες.

Σου πασάρω απότομα την μειώση τον ορίων για "τα ατυχήματα και την μόλυνση" κι αρχίζεις να καλοσκέφτεσαι ότι ένα ηλεκτρικό θα κάνει τη δουλειά.. Με αυτές τις ταχύτητες θα έχει και καλύτερη αυτονομία οπότε έτοιμο το πακέτο..

Δεν είναι τόσο "αθώες" οι αποφάσεις που παίρνουν..
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.615
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Να σκέφτεστε επίσης ότι η τεχνολογία των ηλεκτρικών δεν έχει ακόμα δώσει μεγάλες αυτονομίες.

Σου πασάρω απότομα την μειώση τον ορίων για "τα ατυχήματα και την μόλυνση" κι αρχίζεις να καλοσκέφτεσαι ότι ένα ηλεκτρικό θα κάνει τη δουλειά.. Με αυτές τις ταχύτητες θα έχει και καλύτερη αυτονομία οπότε έτοιμο το πακέτο..

Δεν είναι τόσο "αθώες" οι αποφάσεις που παίρνουν..
Ότι και να κάνουμε,ότι και να υποθέσουμε,ότι και συνομωσία να φανταστούμε,ας το παραδεχτούμε και ας το πάρουμε χαμπάρι σε μια δεκαετία,το 90% των αυτοκινήτων και μοτοσικλετών που θα κυκλοφορούν στον ανεπτυγμένο κόσμο θα είναι ηλεκτρικά.
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.615
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
δλδ θα πουλάνε 1000άρες μηχανές κ θα τις αναγκάζουν να πηγαίνουν με 80;
Γιατί τώρα πόσο είναι τα ανώτατα όρια στους περισσότερους δρόμους;Άλλο αν κάποιοι το τερματίζουν;Και αμάξια με 700 ίππους πωλούνται και χρησιμοποιουνται στα πέριξ της Αθήνας κυριλέ προάστια,με ελάχιστα όρια ταχύτητος,και οι επίδοξοι ιδιοκτήτες μη έχοντας τι άλλο να κάνουν,τα τερματίζουν στις παραλιακές και στους εγγύς δρόμους με τραγικά πολλές φορές αποτελέσματα (βλέπε Φεράρι,του εφοπλιστή, πόρσε του τραπερ κλπ.).Η πώληση επιτρέπεται,η πλήρης χρήση εκτός πίστας απαγορεύεται,έτσι είναι και τώρα το σύστημα.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αυστρία - €10.000 πρόστιμο και κατάσχεση για σούζες και παντιλίκια!​

96dbdcf3791c520d9f71dad16aca5abe_XL.jpg

Η Αυστριακή κυβέρνηση έχει πάρει πολύ σοβαρά τα «ινδιανιλίκια» πάνω σε δύο τροχούς. Πολλοί θα πουν ότι τα πρόστιμα και οι ποινές είναι εξοντωτικά. Μέχρι στιγμής ήταν δυνατή η αφαίρεση άδειας οδήγησης και τα πρόστιμα ήταν σε 3ψήφια ποσά για τους Αυστριακούς που έκαναν σούζες. Τα πράγματα αλλάζουν όμως, έτσι η σούζα κοστολογείται σε πρόστιμο €10.000 και μπορεί να γίνει ακόμη χειρότερο, όπως να κατασχεθεί η μοτοσυκλέτα και σε σοβαρές παραβάσεις περί υπερβολικής ταχύτητας, η μοτοσυκλέτα να πουληθεί σε κρατικό πλειστηριασμό!

Η Αυστριακή Ομοσπονδιακή Νομική Εφημερίδα της 13ης Μαΐου 2022 δείχνει ότι η κυβέρνηση μπορεί να λάβει πιο σκληρά μέτρα κατά των "επικίνδυνων ελιγμών οδήγησης" στο μέλλον. Σύμφωνα με το νέο Άρθρο 102, βεβαιώνεται πρόστιμο 10.000 ευρώ που μπορεί να οδηγήσει σε κατάσχεση του οχήματος, νόμος ο οποίος αποτελεί μέρος τροποποίησης του νόμου περί μηχανοκίνητων οχημάτων της χώρας. Η τροπολογία απαγορεύει επίσης τα σπιναρίσματα – φρεναρίσματα, ότι τέλος πάντων μπορεί να αφήσει λάστιχο στην άσφαλτο.

Τον Μάιο του 2020, ένας μοτοσυκλετιστής προσπέρασε ένα αυτοκίνητο, το οποίο όμως ήταν όχημα της αστυνομίας. Πήγαινε εντός πόλης με 100 χλμ./ώρα αντί για τα επιτρεπόμενα 60 χλμ./ώρα και οδηγούσε πάνω σε διπλή λωρίδα. Οι αστυνομικοί πήραν την άδεια οδήγησης από τον μοτοσυκλετιστή. Ο αναβάτης προσέφυγε στο Διοικητικό Δικαστήριο (VwGH) κατά της 12μηνης αναστολής της άδειας οδήγησης και των πρόσθετων μέτρων εκπαίδευσης, αλλά έχασε.

Μεταξύ άλλων, το σκεπτικό ήταν ότι η συμπεριφορά του αναβάτη «είναι από μόνη της κατάλληλη για να επιφέρει ιδιαίτερα επικίνδυνες συνθήκες (...) και που οδηγεί αναπόφευκτα στην αφαίρεση της άδειας οδήγησης (...)». Η VwGH αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, σε απόφαση του Σεπτεμβρίου 2018 (Ra 2017/02/0201), σύμφωνα με την οποία "η πλήρης δυνατότητα ελέγχου μιας μοτοσυκλέτας είναι εγγυημένη μόνο εάν και οι δύο τροχοί έρχονται σε επαφή με το δρόμο και ότι η ιδιαιτερότητα της μοτοσυκλέτας που ορίζεται κατ' αυτόν τον τρόπο από τον νομοθέτη έρχεται σε αντίθεση με τη σκόπιμη οδήγηση μόνο στον πίσω τροχό. Ας έρθει μία βόλτα στην Ελλάδα ο αυστριακός νομοθέτης να ξεχάσει ότι ξέρει!

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αυστρία – Αγριεύει το κυνήγι της υπερβολικής ταχύτητας​

44a40ac1af624e1e26f9fc0f342f0892_XL.jpg

Από προσωρινή έως και οριστική κατάσχεση του οχήματός του θα κινδυνεύει όποιος παραβιάζει τα όρια ταχύτητας στην Αυστρία εφόσον ψηφιστεί το σχετικό νέο νομοσχέδιο.
Την περασμένη Άνοιξη ένας νέος νόμος στην Αυστρία θέσπισε εξαιρετικά αυστηρές ποινές για όσους επιδίδονται σε επικίνδυνη οδήγηση σε δημόσιους δρόμους, στοχοποιώντας ιδιαίτερα τις σούζες.
Φέρνοντας τους αναβάτες αντιμέτωπους με πρόστιμα που φτάνουν ως τα 10 χιλιάδες ευρώ, αλλά και απειλή για κατάσχεση των μοτοσυκλετών των παραβατών, πλέον οι μοτοσυκλετιστές στην πατρίδα της ΚΤΜ θα πρέπει να σκεφτούν πολύ καλά πριν επιδοθούν σε τέτοιες δραστηριότητες.
Ωστόσο φαίνεται πως το κυνήγι της επικίνδυνης οδήγησης πρόκειται να αγριέψει ακόμη περισσότερο εφόσον οι προτάσεις της υπουργού Μεταφορών, Leonore Gewessler, μετουσιωθούν σε νόμο.
Συγκεκριμένα, προβλέπεται πως για υπερβάσεις του ορίου ταχύτητας κατά έως 60 km/h στον αστικό ιστό και 70 km/h στους αυτοκινητοδρόμους θα επισύρουν κατάσχεση του οχήματος για δύο εβδομάδες.
Αν τώρα οι υπερβάσεις αυτές ξεπεράσουν τα νόμιμα όρια κατά 80 km/h στην πόλη ή 90 km/h στον αυτοκινητόδρομο, αλλά και για επαναλαμβανόμενους παραβάτες, προβλέπεται οριστική κατάσχεση του οχήματος και δημοπράτησή του από το κράτος.
Αυτά, φανταζόμαστε, είναι μέτρα που θα γαρνιριστούν και με βαρύτατα χρηματικά πρόστιμα.
“Είναι ένα σκληρό, μα απαραίτητο μέτρο,” δήλωσε η κα Gewessler σχετικά. “Αυτοί που δε θα έχουν πια αυτοκίνητο ή μοτοσυκλέτα δε θα μπορούν να κάνουν υπερβολές.”
Προς το παρόν αυτό αποτελεί μια ιδέα του αυστριακού υπουργείου Μεταφορών, ωστόσο είναι πολύ πιθανό να επισημοποιηθεί ως νόμος της χώρας σύντομα. Αν λοιπόν σκοπεύετε στο μέλλον να ταξιδέψετε οδικώς στην Αυστρία, καλό θα ήταν να έχετε ενημερωθεί σχετικά με τα ισχύοντα μέτρα στη χώρα.

Πηγη www.bikeit.gr
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Οσοι υπερβαινουν το οριο ειδικα στον αστικο ιστο,οσοι πανε δηλαδη με 110+ με τα δικα μας δεδομενα,δεν θελουν
κατασχεση οχηματος για δυο βδομαδες αλλα κρεμασμα.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ουαλία - Ακυρώνονται νέοι δρόμοι, για να μην αυξηθούν οι ρύποι!​

65e0e9c32248573326f3574c5273ff56_XL.jpg

Για να δούμε σε πόσες και ποιες ακόμα αμφισβητούμενης αποτελεσματικότητας αποφάσεις θα καταλήξουν οι πολιτικοί για να «προστατέψουν το περιβάλλον».

Έχεις ένα υπάρχον οδικό δίκτυο και συνολικά 55 project οδοποιίας, που θα το κάνουν, υποτίθεται, καλύτερο. Τι κάνεις, αν είσαι πολιτικός, τώρα που οι στόχοι για μείωση των ρύπων πιέζουν; Αν η απάντηση σας είναι «μα φυσικά, ακυρώνεις τα 40 από τα 55 project δρόμων», συγχαρητήρια, είστε πολιτικός της Ουαλίας.

Αυτή η απίστευτη απόφαση πάρθηκε, σύμφωνα με εθνικά μέσα ενημέρωσης της Μεγάλης Βρετανίας, για την Ουαλία, πριν λίγες ώρες. Από συνολικά 55 έργα οδοποιίας που θα αφορούσαν την χώρα, το Υπουργείο Κλιματικής Αλλαγής της Ουαλίας αποφάσισε την παύση εργασιών σε όλα και την επανεξέταση τους. Από όλα τα έργα, λοιπόν, θα συνεχιστούν μόνο τα 15!

Ο λόγος της απόφασης; Καθίστε κάτω και διαβάστε: Αν, λέει, κατασκευαστούν όλοι αυτοί οι νέοι δρόμοι, θα αυξηθεί και η κυκλοφορία και άρα, και οι εκπομπές ρύπων. Σκεφτείτε δηλαδή, για παράδειγμα, ότι έχει αποφασιστεί η κατασκευή δεύτερου Κηφισού πάνω από τον πρώτο, για να ελαφρύνει την κυκλοφορία, και να σου λένε ξαφνικά ότι «θα έχει περισσότερη κυκλοφορία, άρα και ρύπανση, δεν προχωράμε»! Ή να αποφασιζόταν κάτι τέτοιο, λέμε τώρα, για την Αττική Οδό ή για την νέα σήραγγα Ηλιούπολης που έχει ανακοινωθεί…

Όπως ήταν μάλλον αναμενόμενο, ένα τέτοιο μέτρο προκάλεσε πολλές αντιδράσεις και επιχειρήματα κατά του, για πολλούς λόγους.

Αρχικά, υπάρχουν οι ανησυχίες ότι κάτι τέτοιο θα αποτελέσει τροχοπέδη στην περαιτέρω οικονομική ανάπτυξη της Ουαλίας και αυτή η θέση έχει προταθεί επίσημα, από τον αρχηγό των Συντηρητικών της Ουαλίας Andrew Davis, Παράλληλα, θα στοιχίσει την δουλειά τουλάχιστον όσων θα απασχολούνταν στα έργα οδοποιίας.

Η Βασιλική Λέσχη Αυτοκινήτου της Βρετανίας, RAC, ισχυρίζεται μέσω του Nicholas Lyes τα εξής: «Αυτές οι προτάσεις ενέχουν κίνδυνο να φέρουν την Ουαλία σε οικονομικό τέλμα. Αν οι υπουργοί δεν εγγυηθούν εναλλακτικές για την μετακίνηση με αυτοκίνητο, ρισκάρουν να δημιουργήσουν ακόμα περισσότερη συμφόρηση στους υπάρχοντες δρόμους και να κάνουν εκθετικά δυσκολότερο για τους ανθρώπους της επαρχίας, το να μετακινούνται με ευκολία. Η Κυβέρνηση της Ουαλίας πρέπει αντίθετα να εξετάσει, το πώς θα επιταχυνθεί η μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα και στην απεξάρτηση μας από τον άνθρακα».

Πηγη www.bikeit.gr
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Έχουμε μπλέξει με ηλίθιους παντού που ο καθένας κανει ότι του κατεβει.Προτιμουν να αγκομαχουν τα αυτοκίνητα στους παλιούς δρομους και να γεμίζουν ρύπους το περιβάλλον;
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Απαγορεύτηκαν οι μοτοσυκλέτες στο Φυσικό Πάρκο των Πυρηναίων της Ισπανίας​

93e990187742fdf6e6eecf2e5cf606bb_XL.jpg

Άλλη μια φορά η μοτοσυκλέτα μπαίνει στο στόχαστρο της «απειλής για το περιβάλλον» με το αυτοκίνητο να μην το αγγίζει ουδείς.
Λόγω του θορύβου που συνοδεύει το δίτροχο τουρισμό, υπήρξαν αντιδράσεις από τις κοινότητες των Πυρηναίων. Ένας τέτοιος τομέας είναι το Φυσικό Πάρκο των Πυρηναίων της Ισπανίας το οποίο έχει απαγορεύσει όλες τις μοτοσυκλέτες με κινητήρα εσωτερικής καύσης, τις γουρούνες, τα ATV και τα μη ηλεκτρικά buggies όλο το χρόνο για λόγους προστασίας από το θόρυβο.

Η προστατευόμενη περιοχή δεν είναι μικρή, με έκταση σχεδόν 200.000 στρέμματα γης που περιλαμβάνουν και το εν λόγω Φυσικό Πάρκο. Η εντολή εντωμεταξύ, μπορεί να αποκλείει τις μοτοσυκλέτες από τοπικούς δρόμους και μονοπάτια, αλλά οι νόμοι δεν θέτουν παρόμοιους περιορισμούς στα αυτοκίνητα. Αυτή η διάκριση οδήγησε τη Moto de Campo Sostenible, μια ομάδα υπεράσπισης που υποστηρίζεται από την Ισπανική Ομοσπονδία Μοτοσυκλετιστών (RFME), να χαρακτηρίσει τις απαγορεύσεις ως «αδικαιολόγητες διακρίσεις».

Η οργάνωση υποστηρίζει ότι η έλλειψη περιορισμών θορύβου στους οδηγούς μαζί με την αυθαίρετη απαγόρευση των μοτοσυκλετών συνιστά προκατάληψη. Για το λόγο αυτό, η Moto de Campo Sostenible καλεί τη διαχείριση του πάρκου να καθορίσει όρια θορύβου που ισχύουν για όλα τα οχήματα. Αυτό με τη σειρά του, θα άνοιγε ένα μονοπάτι για τους «σωστούς» μοτοσυκλετιστές ώστε να έχουν πρόσβαση στο Πάρκο των Υψηλών Πυρηναίων τιμωρώντας τους ταξιδιώτες που δεν συμμορφώνονται. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο οργανισμός προωθεί τη βιώσιμη και φιλική προς το περιβάλλον εκτός δρόμου οδήγηση, για υπεύθυνους αναβάτες enduro.

Ωστόσο, το Πάρκο υποστηρίζει ότι οι μελέτες του στοχεύουν στην «καλύτερη αξιολόγηση της σημασίας της ακουστικής ποιότητας για τη διατήρηση των οικοσυστημάτων και στην κατανόηση του τρόπου με τον οποίο ο θόρυβος επηρεάζει τη βιοποικιλότητα». Κατά τα άλλα, η Διοίκηση του Πάρκου προώθησε την εγκατάσταση σημείων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων κοντά και γύρω από την περιοχή.

Επομένως, μιας και η οδήγηση στα Πυρηναία Όρη εντάσσεται στη λίστα πολλών μοτοσυκλετιστών αφού εκτείνεται στα σύνορα της Γαλλίας, της Ανδόρας και της Ισπανίας, καλό θα ήταν να ξέρετε μια τέτοια απαγόρευση. Ειδάλλως.. με ηλεκτρική..

Πηγή: rideapart.com
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Μ.Βρετανία - Ξεκίνησε η χρήση μη αναγνωρίσιμων βαν με κάμερες ταχύτητας​

b0f0d96227cf4b9f76b67df3daea343e_XL.jpg

Ένα ακόμα αμφιλεγόμενο μέτρο έρχεται εκεί που διασταυρώνονται η ασφάλεια των οδηγών και τα εισπρακτικά μέτρα.

Τα «κρυφά» φορτηγάκια με την κάμερα ταχύτητας χρησιμοποιούνται επί του παρόντος στο Northamptonshire και δεν έχουν ουδεμία σήμανση, όντας απλά βαμμένα γκρι, ώστε να είναι πιο δύσκολο να εντοπιστούν. Τα εν λόγω οχήματα κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά από την αστυνομία του Northamptonshire στις αρχές Απριλίου, αλλά προορίζονται να χρησιμοποιηθούν ευρύτερα σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο.

Αυτό που θα μπορούσε να υποστηριχθεί είναι ότι πρόκειται για ένα είδος «εκμεταλλευτικής» κίνησης που έχει σχεδιαστεί για να πιάσει τους αναβάτες και τους οδηγούς που υπερβαίνουν το όριο ταχύτητας. Ωστόσο, μπορεί επίσης να θεωρηθεί ως ένας τρόπος ώστε το μέτρο να έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο στη συμπεριφορά των οδηγών. Κοινώς, αν δεν ξέρεις από που θα.. σου έρθει, ίσως είναι πιο πιθανό να οδηγείς με μεγαλύτερη προσοχή και επομένως να αποφύγεις την υπερβολική ταχύτητα. Αυτή φαίνεται να είναι η ιδέα, τουλάχιστον.

Η Road Angel είναι μια εταιρεία τεχνολογίας με έμφαση στα αυτοκίνητα με τον ιδρυτής της, Gary Digva, πίσω από το όλο εγχείρημα, να υποστηρίζει τα νέα, γκρίζα, χωρίς σήμανση φορτηγά με κάμερα ταχύτητας που χρησιμοποιούνται τώρα από την αστυνομία του Northamptonshire δηλώνοντας: «Η εισαγωγή αυτών των κρυφών κινητών φορτηγών με κάμερα ταχύτητας είναι ένα θετικό βήμα προς τα εμπρός στη μείωση του αριθμού των οδηγών με υπερβολική ταχύτητα στους δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου.

Οι αυτοκινητιστές θα πρέπει να γνωρίζουν ότι και άλλες αστυνομικές δυνάμεις σε όλη τη χώρα θα μπορούσαν να λανσάρουν αυτά τα κρυφά φορτηγά με κάμερα και θα πρέπει να παρακολουθούν την ταχύτητά τους όπου κι αν ταξιδεύουν. Ο ασφαλέστερος τρόπος οδήγησης είναι να υποθέτεις ότι κάθε φορτηγό που βλέπεις στο δρόμο φέρει κάμερα ταχύτητας - τότε δεν θα ξεπεράσεις ποτέ το όριο, θα αποφύγεις πρόστιμα και θα παραμείνεις ασφαλής.»

Είναι άραγε αυτός ο σωστός τρόπος πρόληψης των τροχαίων; Δηλαδή, ο «εκβιασμός» του «μην το κάνεις γιατί δεν ξέρεις ποιος σε βλέπει», ή το έχουμε πάρει τελείως λάθος, επενδύοντας σε κάθε λογής «κρυφά βανάκια», αντί να καλλιεργούμε τη σωστή οδηγική παιδεία και τις αντίστοιχες υποδομές στους δρόμους;

Πηγή: www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αγγλία - Ελευθερία με μοτοσυκλέτα τέλος, ξεκίνησαν παρακολουθήσεις με drone​

e8ecd7858d46d34a497f9372c275850d_XL.jpg

Μια τρομακτική άποψη σε όσα θα ακολουθήσουν – Η Βρετανική αστυνομία ξεκινά χρήση εναέριων μέσων για τον έλεγχο της κυκλοφορίας «παράνομων μοτοσυκλετών».

Ο Τζόρτζ Όργουελ τα είπε όλα πριν σχεδόν 100 χρόνια. Όπως διαβάζουμε στα αγγλικά μέσα ενημέρωσης, η αστυνομία της χώρας έχει ξεκινήσει την χρήση drones σε συγκεκριμένες περιοχές της χώρας, προκειμένου να καταπολεμήσει την παράνομη οδήγηση μοτοσυκλετών.

Οι αστυνομικές αρχές αναφέρουν ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με τα ατυχήματα μοτοσυκλετών στην χώρα, αφού από το 2017 και μετά υπάρχει ανησυχητική αύξηση στα θανατηφόρα συμβάντα. Για το θέμα αυτό τοποθετήθηκε ο επικεφαλής της Τροχαίας της Devon και Cornwall, λέγοντας: «Παρά το γεγονός ότι οι μοτοσυκλετιστές αποτελούν το 1% της κυκλοφορίας γενικά, αντιστοιχούν στο ένα τρίτο (33,3%) όλων των σοβαρών και θανατηφόρων συγκρούσεων στην περιοχή μας. Πρέπει όμως να θυμόμαστε ότι εδώ δεν μιλάμε μόνο για αριθμούς, μιλάμε για ανθρώπους με αγαπημένα πρόσωπα, και πρέπει να κατεβάσουμε αυτούς τους αριθμούς».

Με την συνεργασία μονάδων με drones, της Τροχαίας, της ομάδας μείωσης θυμάτων από τροχαία και τις ομάδες εντοπισμού παραβιάσεων ορίων ταχύτητας, η Τροχαία της Devon και Cornwall θα εντοπίζει εναέρια, ύποπτες μοτοσυκλέτες για παραβιάσεις ταχύτητας και θα καταγράφει βίντεο υλικό, αλλά και θα υπολογίζει την ταχύτητα με την οποία κινούνται, κάνοντας χρήση σταθερών σημείων στον εκάστοτε δρόμο. Αν εντοπιστεί παραβίαση των νόμων, οι αστυνομικοί θα λαμβάνουν πληροφορίες από τα drones για να αναλάβουν δράση ακινητοποιώντας τις ύποπτες μοτοσυκλέτες για περαιτέρω ενέργειες ή/και βεβαίωση παραβάσεων.

Η είδηση εγείρει σημαντικά ηθικά ερωτήματα, τα οποία αξίζει να αναδείξουμε: Από την στιγμή που χρησιμοποιείται εναέριο μέσο παρακολούθησης, κανένας αναβάτης δεν μπορεί να είναι πλήρως «ελεύθερος» πλέον: Όλοι και όλα παρακολουθούνται, ακόμη πιο άμεσα από ότι ήδη ξέρουμε ότι συμβαίνει, μέσα από τα κινητά μας. Οι αρχές μπορούν να γνωρίζουν με τι όχημα κινείσαι, που πας και πότε, γιατί πας αλλά και πως πηγαίνεις. Οι διαρκώς αυστηρότερες διατάξεις των κωδίκων οδικής κυκλοφορίας μπορεί να φέρουν κάποια στιγμή ένα παράλογα χαμηλό όριο ταχύτητας, που θα μπορούσε να επιβάλλεται με κάθε πιθανό μέσο. Οδεύουμε προς την μοτοσυκλετιστική δυστοπία;

Πηγή: www.bikeit.gr
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.615
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Κουταμαρες και τρίχες.Χρονια η παρακολούθηση γινόταν με εναέρια μέσα (ελικόπτερα ).Απλώς τώρα θα γίνεται σημαντικά φθηνότερα.Οποιος είναι νόμιμος δεν έχει να φοβηθεί τίποτα.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

«Έφαγε» κλήση 121.202 ευρώ, γιατί οδηγούσε με 82χλμ./ώρα σε δρόμο με όριο τα 50χλμ./ώρα​


Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 7 Ιουνίου 2023, 10:30

«Έφαγε» κλήση 121.202 ευρώ, γιατί οδηγούσε  με 82χλμ./ώρα σε δρόμο με όριο τα 50χλμ./ώρα

Οδηγός ταξίδευε με 82χλμ./ώρα σε κατοικημένο δρόμο με όριο τα 50χλμ./ώρα και θα πληρώσει 121.202 ευρώ. Γιατί;

Το συμβάν έλαβε χώρα στη Φινλανδία, μία χώρα στην οποία το ποσό των προστίμων του Κ.Ο.Κ. βεβαιώνεται ανάλογα με τις δηλωμένες ετήσιες εισφορές του οδηγού. Με απλά λόγια, όσο πιο πλούσιος είσαι, τόσο πιο μεγάλο θα είναι το πρόστιμο που θα πρέπει να πληρώσεις.

Ο Wiklof λοιπόν, είναι Φιλανδός ζάμπλουτος επιχειρηματίας και όπως λέει ο ίδιος, βρισκόταν στον συγκεκριμένο δρόμο που είχε αρχικά όριο τα 70χλμ./ώρα και μόλις είδε την πινακίδα της μείωσης του ορίου στα 50χλμ./ώρα, άρχισε να φρενάρει, όμως η αστυνομία τον σταμάτησε πριν προλάβει να «πιάσει» την νόμιμη ταχύτητα.
"Λυπάμαι πραγματικά για το θέμα και ελπίζω ότι τα χρήματα θα χρησιμοποιηθούν σε κάθε περίπτωση για την υγειονομική περίθαλψη", δήλωσε ο οδηγός. Μάλιστα εκτός από το πρόστιμο, οι αρχές ανέστειλαν την άδεια οδήγησης του Wiklöf για δέκα ημέρες. "Έχω ακούσει ότι πρόκειται να μειώσουν ενάμισι δισεκατομμύριο από την υγειονομική περίθαλψη στη Φινλανδία, οπότε ελπίζω ότι τα χρήματα μπορούν να καλύψουν ένα κενό εκεί. Ιδανικά, θα ήθελα να διατεθούν για αυτόν τον σκοπό", συμπλήρωσε.

Ο Wiklöf ελέγχει το 100 τοις εκατό της εταιρείας Wiklöf Holding, η οποία διαχειρίζεται περισσότερες από 20 επιχειρήσεις στους τομείς της εφοδιαστικής, των κατασκευών, των υπηρεσιών ελικοπτέρων, των ακινήτων, του εμπορίου και του τουρισμού. Σύμφωνα με τον ιστότοπό της, η εταιρεία είχε κύκλο εργασιών που ισοδυναμεί με 247 εκατομμύρια ευρώ το 2020 και λειτουργικά κέρδη 11 εκατομμύρια ευρώ.
Βέβαια, ο ίδιος οδηγός φαίνεται πως γενικά αργεί να φρενάρει καθώς έλαβε κλήση 95.000 ευρώ το 2013 και 63.680 ευρώ το 2018, ξανά για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας.
 
Top Bottom