customizing

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

To Honda CBX του “Aspar” Martinez είναι ο ορισμός του customizing​

Εξακύλινδρο "έργο τέχνης"​




O Jorge “Aspar” Martinez έχει γράψει τη δική του ιστορία στους αγώνες ταχύτητας μοτοσυκλετών τόσο ως αγωνιζόμενος όσο και ως ιδιοκτήτης ομάδας

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Ο Ισπανός έχει κατακτήσει τέσσερα Παγκόσμια Πρωταθλήματα στις μικρές κατηγορίες (3 στα 80 cc και ένα στα 125 cc), ενώ ως επικεφαλής του Team Aspar είδε πέντε αναβάτες του να σκαρφαλώνουν στην κορυφή του κόσμου στα 125cc και στη Moto3 (Alvaro Bautista, Gabor Talmacsi, Julian Simon, Nicolas Terol & Alber Arenas).
Με αγωνιστικό αίμα να ρέει στις φλέβες του ο 59χρονος “Aspar” αποφάσισε να «περιποιηθεί» μια από τις μοτοσυκλέτες που έχει στο γκαράζ του.
Ο λόγος για ένα Honda CBX 1050, ένα εμβληματικό μοντέλο της Ιαπωνικής μάρκας, με εξακύλινδρο αερόψυκτο 24βάλβιδο μοτέρ απόδοσης 105 hp που δανειζόταν τεχνολογία από τα αγωνιστικά εξακύλινδρα που αγωνίζονταν στα Grand Prix στα μέσα των 60s.
Honda CBX Aspar custom 3

To εν λόγω μοντέλο έμεινε στην παραγωγή από το 1978 έως και το 1982 και παρά την θέρμη με την οποία το υποδέχθηκε ο Τύπος εκείνη την εποχή, δεν γνώρισε την εμπορική επιτυχία που περίμεναν οι άνθρωποι της Big H.
Αυτό το μοντέλο αποτέλεσε τη βάση του εντυπωσιακού naked που ετοίμασε η εταιρεία Bolt Motor Co. η οποία εδρεύει στη Valencia και ασχολείται με το customizing κυρίως παλιών μοτοσυκλετών.
Το CBX 1050 του “Aspar” μπορεί να είναι μοντέλο του 1981, αλλά μετά τις περιποιήσεις της Bolt δεν έχει να ζηλέψει απολύτως τίποτα από μοτοσυκλέτες του σήμερα. Τουναντίον πολλά μοντέλα του σήμερα θα ζήλευαν τα καλούδια που «φορά».
Η αρχιτεκτονίκη του εξακύλινδρου κινητήρα δεν άλλαξε, ωστόσο τα σωθικά του δέχθηκαν αναβαθμίσεις ώστε να αυξηθεί η ιπποδύναμη, χωρίς πάντως τα ανακοινώνονται περισσότερες λεπτομέρειες. Οι χειροποίητες εξατμίσεις με τρία τελικά σε κάθε πλευρά είναι εκεί για να θυμίζουν το παρελθόν. Από κει και πέρα οι πιο ενδιαφέρουσες τροποποιήσεις έγιναν στο στήσιμο της μοτοσυκλέτας. Το πιρούνι της Ohlins όπως και οι ζάντες μαγνησίου προέρχονται από Aprilia MotoGP, ενώ αγωνιστικών προδιαγραφών είναι και οι δαγκάνες της Brembo καθώς προέρχονται από μια Yamaha M1!
Honda CBX Aspar custom 4

To υποπλαίσιο επανασχεδιάστηκε ώστε το πίσω μέρος να κοντύνει και να αποκτήσει πιο σπορ σιλουέτα. Παρά τις αλλαγές πάντως υπάρχει χώρος στο ουραίο τμήμα που μπορεί να φιλοξενήσει συνεπιβάτη. Το ρεζερβουάρ παρέμεινε αυτούσιο, κάτι που δεν συνέβη με τις πλεξούδες των ηλεκτρικών, τους διακόπτες στο τιμόνι, τον στρογγυλό προβολέα και το μικρό ψηφιακό όργανο της Motogadget.
Το κερασάκι στην τούρτα είναι η μπλε βαφή που χρησιμοποιεί η Red Bull στα μονοθέσιά της στη Formula 1 και το μοτίβο γραφικών που παραπέμπουν σε σκακιέρα και «ντύνουν» το ντεπόζιτο και το τμήμα της ουράς.
Το συγκεκριμένο «έργο τέχνης» δεν είναι ούτε το πρώτο ούτε το τελευταίο που ετοιμάζουν οι μηχανικοί της Bolt, με το γκαράζ της εταιρείας να αριθμεί έως τώρα 49 projects τα περισσότερα εκ των οποίων είναι BMW. Δείτε τα κάνοντας click εδώ. https://www.boltracer.com/garage/

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Μερικά πράγματα είναι καλό να μένουν ως έχουν.
Το αυθεντικό cbx είναι απείρως πιο όμορφο απ' αυτό το κατασκεύασμα.
Συμφωνω.
Περι ορεξεως τραχανοπιτα παλικαρια το επαιρνα αμα ειχα φραγκαTooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ndian FTR AMA: Μόνο οι Αμερικάνοι μπορούν να φτιάξουν tracker​

Από το Workhorse Speed Shop​




O Brice Hennebert του Workhorse Speed Shop είναι ένας «σεσημασμένος» της custom σκηνής

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος​

Με κάποιες εντυπωσιακές δημιουργίες, όπως το Indian Appaloosa που κατασκευάστηκε για sprint σε μια παγωμένη λίμνη της Σιβηρίας, το Workhorse Speed Shop έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη της Indian-και όχι άδικα.
Έτσι λοιπόν, το δίδυμο συνεργάστηκε για ακόμα μια φορά, έχοντας ως βάση δύο FTR, το Black Swan (Μαύρος Κύκνος) και το FTR AMA. Η πρώτη μοτοσυκλέτα δεν έχει παρουσιαστεί ακόμα, αφού δεν έχει ολοκληρωθεί, όμως το δεύτερο FTR, μια πανέμορφη μοτοσυκλέτα που φέρνει στο προσκήνιο και πάλι την αισθητική των ΑΜΑ Superbikes του 1980, ανοίγει την όρεξη όλων.
Indian FTR AMA by Workhorse Speed Shop 169Gallery aea31e58 1872855

Με έντονους χρωματισμούς, εμπνευσμένους από τη δεκαετία του 1980, η μοτοσυκλέτα άρχισε να κατασκευάζεται τον Φλεβάρη του 2021. Ένας προβολέας PiAA κούμπωσε πίσω από ένα number plate το οποίο δημιουργήθηκε με τη βοήθεια 3D printer, ενώ λίγο πίσω τοποθετήθηκε ένα κοντέρ από Indian Chief, για να τονίσει το κλασικό στυλ της μοτοσυκλέτας. Πέρα από το number plate, αρκετά άλλα μέρη της μοτοσυκλέτας σχεδιάστηκαν με τη βοήθεια εκτυπωτή όπως το πίσω φανάρι, η βάση μπαταρίας, η ουρά και άλλα.
Πέρα βέβαια από την εμφάνιση, βελτιωμένη είναι και η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας στον δρόμο. Μπροστά τοποθετήθηκε ένα πιρούνι 43mm της Öhlins ενώ πίσω δύο αμορτισέρ της Öhlins καθώς και ένα χειροποίητο ψαλίδι από σωλήνες αλουμινίου 7020, όντας μακρύτερο από το στάνταρ κατά 40mm. Τα φρένα είναι της Beringer και οι τροχοί της ιταλικής JoNich Wheells-με ελαστικά Dunlop GP.
Indian FTR AMA by Workhorse Speed Shop 169Gallery b73328ad 1872870

Τέλος, ένα σετ χειροποίητων εξατμίσεων S&S Cycle Grand National τοποθετήθηκαν για την ηχητική απόλαυση.
Πραγματικά πανέμορφο!

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το project ‘Free Spirits’ της Yamaha υποδέχεται την customized XSR125, του Ισπανού καλλιτέχνη Coté Escriva (Video)​

Με την υποστήριξη της Yamaha Motor Spain​



Το project ‘Free Spirits’ της Yamaha Motor Europe τιμά την ευχρηστία και την έντονη προσωπικότητα της Yamaha XSR125 και κάνει το επόμενο βήμα, με μια νέα καλλιτεχνική προσθήκη
Με την υποστήριξη της Yamaha Motor Spain, η συναρπαστική τρίτη μετατροπή της ευέλικτης και προσαρμόσιμης XSR125 προέρχεται από τον αναγνωρισμένο Ισπανό καλλιτέχνη Coté Escriva. Επικεντρώνοντας στην ικανότητα του στην εικονογράφηση και τη γλυπτική, ο Escriva που εδρεύει στην Βαλένθια, μεταμόρφωσε το νεότερο μοντέλο Sport Heritage σε κάτι που δεν έχει εμφανιστεί ποτέ στο παρελθόν.

Η Φιλοσοφία της προσαρμογής​

Η XSR125 «Free Spirits» συνεχίζει και εξελίσσει την ιστορία που έχουν γράψει πολλές δημιουργίες Yard Built από εμβληματικούς κατασκευαστές custom μοτοσυκλετών της παγκόσμιας σκηνής, στις οποίες περιλαμβάνονται από πολύπλοκες δημιουργίες μέχρι και ελαφριές μετατροπές. Αυτή η νέα αντίληψη για το πώς μπορεί να τροποποιηθεί μια μοτοσυκλέτα, δεν αφορά μόνο στους λόγους, αλλά και στον ευρύτερο στόχο της προσαρμογής. Είναι μια μέθοδος που εξυπηρετεί τον ειδικό στόχο που έχει τεθεί από τον ιδιοκτήτη της μοτοσυκλέτας. Αυτό το ονομάζουμε Yard Built for Free Spirits, όπου στο επίκεντρο δεν είναι ούτε η κατασκευή ούτε ο κατασκευαστής, αλλά ο τελικός ιδιοκτήτης και οδηγός της μοτοσυκλέτας. Όποιος κι αν είναι ο στόχος του, η μοτοσυκλέτα πρέπει να προσαρμοστεί απόλυτα στις ανάγκες και απαιτήσεις του.
Yamaha XSR125 Cot Escriva 10

Η XSR125 από τον Coté Escriva​

Η XSR125 του Coté Escriva είναι μια δημιουργία αυτής της φιλοσοφίας. Η χαμηλού προφίλ, αντισυμβατική τέχνη του Coté, παραπέμπει στην ποπ κουλτούρα της δεκαετίας του 1980 όπου έζησε τα παιδικά του χρόνια. Προσθέτει μια πινελιά σύγχρονης φρεσκάδας στη νεοκλασική XSR125 και αποδίδει φόρο τιμής στα κινούμενα σχέδια της δεκαετίας του '80, τα οποία του προκαλούν μεγάλη νοσταλγία.
Ως ένας καταξιωμένος καλλιτέχνης σε όλο τον κόσμο με έργα που εκτίθενται σε μερικές από τις μεγαλύτερες πόλεις του κόσμου, ο Escriva έχει ένα στυλ που είναι άμεσα αναγνωρίσιμο στα γλυπτά, τους πίνακες και τις εικονογραφήσεις του. Όταν η Yamaha τον πλησίασε και του ζήτησε να μεταφέρει την τέχνη του σε μια μοτοσυκλέτα, ενθουσιάστηκε με τη νέα πρόκληση: “Η μοτοσυκλέτα είναι μέρος της καθημερινότητάς μου, τη χρησιμοποιώ για να πάω στη δουλειά αλλά και να κυκλοφορώ στην πόλη. Αποτελεί ένα καθημερινό μέσο μεταφοράς για μένα, αλλά δεν είχα σκεφτεί ποτέ ότι θα μπορούσε να μετατραπεί σε ένα έργο τέχνης”.
Yamaha XSR125 Cot Escriva 6

Αγκαλιάζοντας το μήνυμα που εκπέμπει το Yard Built for Free Spirits, ο Coté είχε ένα ξεκάθαρο όραμα από την αρχή, για τη μεταμόρφωση της XSR125. Βλέποντάς την ως τον τέλειο καμβά για ένα μοναδικό στυλ, επιχείρησε να κατανοήσει την ίδια τη φιλοσοφία της μοτοσυκλέτας. “Όταν ξεκινήσαμε να αποσυναρμολογούμε την XSR125 συνειδητοποίησα πόσο εύκολο ήταν να δουλέψω πάνω σε αυτή και πώς βάφοντας την και προσθέτοντας μερικά Γνήσια Αξεσουάρ, μπορούσα εύκολα να τη μεταμορφώσω, σε μια μοτοσυκλέτα που μου αρέσει και ταιριάζει απόλυτα με τη δική μου αισθητική."

Οι μετατροπές της XSR125​

Οι πολλές εντυπωσιακές προσθήκες του Coté στο νεότερο μοντέλο Sport Heritage ξεκινούν με ιδιαίτερη βαφή στο εμπρός φτερό, η οποία συνδυάζεται με αντίστοιχη βαφή στο ρεζερβουάρ καυσίμου και τα πλαϊνά καπάκια, εστιάζοντας γύρω από το ρετρό εμφάνισης κάλυμμα του προβολέα. Στον πυρήνα της μοτοσυκλέτας βρίσκονται ένα αλουμινένιο κάλυμμα ψυγείου με στάμπα, καθώς και πρόσθετα προστατευτικά πάνελ για τον κινητήρα, αριστερά και δεξιά, τα οποία εναρμονίζονται με το όραμα του Coté για το τι πρέπει να είναι μια μοτοσυκλέτα.
Yamaha XSR125 Cot Escriva 2

Στο βίντεο που αποτελεί έμπνευση, ο Coté συζητά για το τι θεωρεί ο ίδιος τέχνη και με πιο τρόπο κατά την άποψή του, η τέχνη βρίσκεται παντού. Ως καλλιτέχνης βρίσκει έμπνευση σε πολλά μέρη και σε πολλές στιγμές που δεν είχε σκεφτεί να προχωρήσει σε κάποια δημιουργία, “Ο καθένας μπορεί να γίνει καλλιτέχνης γιατί η τέχνη είναι παντού. Στα ρούχα που φοράμε, στα κτίρια, στο φαγητό… Αλλά, μερικές φορές χρειάζεται να παραβιάσεις τους κανόνες και να ξεφύγεις από τα συμβατικά όρια για να δημιουργήσεις κάτι που σε κάνει να νιώθεις πραγματικά ζωντανός, καθώς και για να μεταδοθεί στους άλλους, το πάθος που έχεις αφιερώσει”.
Ακριβώς όπως ισχύει για την παγκοσμίου φήμης τέχνη του, ο Coté Escriva συμβάλλει στο project Yamaha Yard Built for Free Spirits, με μια αναμφίβολα εμπνευσμένη έκδοση της XSR125, η οποία αποτελεί πρόκληση για άλλους μοτοσυκλετιστές και τους ενθαρρύνει στην τολμηρή τροποποίηση των μοτοσυκλετών τους. Με μια μοτοσυκλέτα τόσο ευέλικτη και προσιτή όσο η XSR125, όλοι οι αναβάτες με ελεύθερο πνεύμα, έχουν την τέλεια ευκαιρία για να φτιάξουν τη δική τους αποκλειστική μοτοσυκλέτα.
Ανακαλύψτε το όραμα του Coté Escriba για την τέχνη και το πως έχει αξιοποιήσει όλα τα ταλέντα του στην τροποποίηση της Yamaha XSR125.


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Εγώ δεν κατάλαβα ... δεν βλέπω και καλά στο σκοτάδι ...! Tooth
Να βαλεις γυαλια ωρε γραφικα εκανε ο ανθρωπος Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

KTM 990 Super Duke R με vintage αισθητική​

Λύκος με προβιά​




Πολλοί είναι αυτοί που πιστεύουν ότι τα café racer είναι πλέον μικρές μοτοσυκλέτες με αερόψυκτους κινητήρες και άβολη θέση οδήγησης, αυτό που οι Άγγλοι χαρακτηρίζουν “all show and no go”, αφού ενώ φωνάζουν «ταχύτητα», η παρωχημένη τεχνολογία δεν κάνει το αίμα σου να «βράζει»

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος​

Στον αντίποδα, υπάρχουν μοτοσυκλετιστές οι οποίοι ενώ θέλουν τις υψηλές επιδόσεις, δεν πετάνε και τη σκούφια τους για τη μοντέρνα αισθητική.
Εδώ και αρκετά χρόνια, τα ΚΤΜ έχουν γίνει συνώνυμα με την ακραία σχεδιαστική πένα του Kiska αλλά και τα “goosebumps” του αναβάτη μόλις περιστραφεί το δεξί γκριπ, όμως ένας Γερμανός αναβάτης σκέφτηκε να συνδυάσει τη vintage αισθητική με τον fun factor χαρακτήρα του 990 Super Duke R.
KTM 990 Superduke R Cafe Racer Vintage 2

Mε μικρές αλλά καίριες βελτιώσεις, η ιπποδύναμη έφτασε τους υπεραρκετούς 136 «αναλογικούς» ίππους ενώ το κουστούμι αποτελεί μια ωδή στα endurance και SS μοντέλα της δεκαετίας του 1970 που χάριζαν θέαμα σε πίστες και δρόμους εκείνη την εποχή. Το ρεζερβουάρ (άγνωστο αν προέρχεται από άλλη μοτοσυκλέτα ή είναι φτιαγμένο στο χέρι) φιλοξενεί τρεις «χοάνες» που στέλνουν φρέσκο αέρα στα σώματα του ψεκασμού.
KTM 990 Superduke R Cafe Racer Vintage 4

Οι αναρτήσεις παραμένουν της WP (γιατί να πειράξει κανείς άραγε ένα από τα μεγαλύτερα ατού της μοτοσυκλέτας) ενώ οι «2σε1σε2» εξατμίσεις που τελείωναν κάτω από την «ανύπαρκτη» ουρά του Δούκα παραγωγής, έγιναν 2σε1 και βάφτηκαν σε μαύρο χρώμα.
Ελαστικά είναι μάλλον τα Pirelli Phantom Sportscomp και είναι η μοναδική μας ένσταση όσον αφορά το πανέμορφο αυτό project καθώς μπορεί να έχουν αυτή την ρετρό αισθητική αλλά μάλλον είναι κάπως σκληρά για μια μοτοσυκλέτα με ακραία γεωμετρία και δυνατές επιδόσεις όπως το ΚΤΜ 990 Super Duke R.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW R Sport Edition by Lord Drake Kustoms​



Η Lord Drake Kustoms από την Ισπανία παρουσιάζει ένα custom κιτ που μπορεί να συνδυαστεί με διάφορους παλιούς boxer κινητήρες της BMW και είναι διαθέσιμο για παραγγελία.
Πέρυσι η Lord Drake Kustoms (LDK) παρουσίασε μια ρετρό cafe racer μοτοσυκλέτα με springer μπροστινό και κινητήρα από BMW R100, ανακοινώνοντας πως ήταν διατεθειμένη να φτιάξει δέκα κομμάτια για ισάριθμους πελάτες με πολύ βαθιές τσέπες. Οκτώ μήνες αργότερα και τα δέκα αντίτυπα του BMW Survivor είχαν γίνει καπνός.

Ο ιδιοκτήτης της LDK, Fran Manen, γνωρίζοντας πως είχε στα χέρια του ένα σχέδιο που άρεσε στον κόσμο, σκέφτηκε πως θα μπορούσε να σχεδιάσει και μια απλούστερη και φτηνότερη εκδοχή του, ώστε να απευθυνθεί σε ευρύτερο κοινό.

bmw survivor 537 1024x683
BMW Survivor (2021) by Lord Drake Kustoms

Κάπως έτσι γεννήθηκε η BMW R Sport Edition, μια ρετρό cafe racer μοτοσυκλέτα που μπορεί να κυκλοφορήσει κανονικά στον δρόμο και η οποία έχει μερικές αξιοσημείωτες διαφορές από το πιο εκλεκτικό Surviror.

Το springer μπροστινό έσωσε τη θέση του σε ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι της Showa, φόρεσε κανονικές μανέτες αντί για τις ανάποδες (έδραση στην άκρη του τιμονιού) του Survivor και χρησιμοποίησε μια διαφορετική διάταξη για τα δύο πίσω αμορτισέρ.

Η υπόλοιπη μοτοσυκλέτα είναι εν πολλοίς ίδια με το Survivor, κατασκευασμένη στο εργαστήριο της LDK στη Μάλαγα και προορισμένη για να φορέσει διάφορους παλιούς αερόψυκτους, διβάλβιδους boxer της BMW σειράς R - R100, R80, R65 ή R45 συγκεκριμένα.
BMW R SPORT lord drake 1

Ο πελάτης μπορεί να παραγγείλει τη μοτοσυκλέτα με οποιονδήποτε από τους προαναφερθέντες κινητήρες και η LDK δηλώνει πως θα τη στείλει οπουδήποτε στον κόσμο, με αντίτιμο που κυμαίνεται μεταξύ €27,000 και €30,000.

Οι διακυμάνσεις στην ονομαστική τιμή οφείλονται αφενός στους διαφορετικούς κινητήρες, αφετέρου στον μεγάλο βαθμό customizing που απολαμβάνει ο πελάτης, καθώς μπορεί να ικανοποιήσει το γούστο του επιλέγοντας μεταξύ διαφόρων χρωμάτων, φινιρίσματος και διαφόρων λεπτομερειών.

Lord Drake Kustoms BMW R Sport Edition


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Harley-Davidson Sportracker 05 από τη Lord Drake Kustoms​





Το νέο custom scrambler της ισπανικής Lord Drake Kustoms (LDK) βασίζεται σε ένα Harley-Davidson Sportster 1200.
Κατασκευασμένο στο εργαστήρι της LDK στη Μάλαγα του ισπανικού νότου, αποτελεί ουσιαστικά μια πιο απλουστευμένη και οικονομική εκδοχή του Sportster Scrambler "Soulbreaker" του 2018, ένα σχέδιο που επιμελήθηκε προσωπικά ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, Francisco Manen.

Η βάση που επιλέχθηκε για τη μετατροπή είναι ένα καρμπυρατεράτο Sportster 1200 του 2005 στο οποίο οι αλλαγές είναι κυρίως αισθητικές, όπως οι μαύρες ακτινωτές ζάντες.

SPORTRACKER 05 lord drake kustoms 8

Το χρώμα του Sportracker 05 συνδυάζει λευκό, μαύρο και πορτοκαλί, όπως ακριβώς το επέλεξε ο γιος του Manen. Γεννημένος το 2005, έδωσε και ένα στοιχείο στο όνομα της μοτοσυκλέτας, το “05” δίπλα στο Sportracker.

Τα δύο φτερά (μπρος και πίσω) καθώς και τα πλαϊνά καπάκια-number plates είναι δημιουργίες της LDK.
SPORTRACKER 05 lord drake kustoms 11

Το νέο αυτό custom έρχεται να στηρίξει το σχέδιο της LDK να κυκλοφορήσει σύντομα μια σειρά κιτ scrambler για τα Harley-Davidson Sportster, επιτρέποντας σε κάθε ιδιοκτήτη να μετατρέψει το δικό του σε Street Tracker, Scrambler ή Flat Tracker.

Lord Drake Kustoms

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Moto Guzzi Blactrack BT-05 Cento: Το cafe racer των 118.000 ευρώ (Video)​

Πηγή έμπνευσης το 850 Le Mans​








Το πέμπτο της project το οποίο βασίστηκε σε ένα Moto Guzzi Griso, παρουσίασε η Blactrack Motors

Το αποτέλεσμα που φέρει την υπογραφή του ιδρυτή της εταιρείας Sacha Lakic, είναι ένα πανέμορφο cafe racer που όπως ο ίδιος τονίζει «σχεδιάστηκε ειδικά για χρήση στην πίστα». Πηγή έμπνευσης για τον σχεδιαστή αποτέλεσε το πιο εμβληματικό σπορ μοντέλο στην ιστορία της Ιταλικής μάρκας – το 850 Le Mans.

Το BT-05 Cento, όπως ονομάζεται το δημιούργημα του οίκου μετατροπών από το Λουξεμβούργο, «χτίστηκε» στο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο που κατασκεύασε η Guareschi Moto. Το βάρος του μαζί με το υποπλαίσιο δεν ξεπερνά τα 17 κιλά και μαζί με τον αναβαθμισμένο 2κύλινδρο 8V κινητήρα του Griso, έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στη δραστική μείωση του βάρους από τα 231 κιλά (του Griso) στα 175.

Moto Guzzi Blactrack BT 05 Cento 5


Η χωρητικότητα του κινητήρα αυξήθηκε από τα 1.151 κ. εκ. στα 1.380 κ. εκ. συμπαρασέρνοντας προς τα πάνω και τις τιμές ισχύος. Συγκεκριμένα η ιπποδύναμη ανέβηκε από τους 110 hp στους 136 hp και η ροπή από τα 108 Nm στα 144 Nm. To σύστημα μετάδοσης (διαφορικό) όπως και το κιβώτιο ταχυτήτων προέρχονται αυτούσια από το Griso.

Aπό κει και πέρα, τοποθετήθηκαν καινούργιο σύστημα εξάτμισης 2 σε 1 που είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο και φέρει την υπογραφή της Zard, όπως και νέο φιλτροκούτι από ανθρακόνημα. Το ρεζερβουάρ χωρητικότητας 12 λίτρων είναι αλουμινένιο και φέρει ανθρακονημάτινο κάλυμμα.

Τις αναρτήσεις επιμελήθηκε η Ohlins προικίζοντας το BT-05 Cento με τα κορυφαία της καλούδια, όπως είναι το πλήρως ρυθμιζόμενο upside-down πιρούνι FGRT και το -επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο- αμορτισέρ TTX.

Moto Guzzi Blactrack BT 05 Cento 8


Οι τροχοί 17 ιντσών της Marvic είναι κατασκευασμένοι από μαγνήσιο και έρχονται με slick λάστιχα Michelin Power RS διαστάσεων 120/70 μπροστά και 190/40 πίσω. Tην επιβράδυνση αναλαμβάνει η Brembo με δισκόφρενα διαμέτρου 333mm μπροστά που συνδυάζονται με ακτινωτές δαγκάνες Μ50. Τα μαρσπιέ είναι αγωνιστικού τύπου, ενώ το ψηφιακό πολυόργανο είναι το τελευταίας γενιάς Motoscope Pro της Motogadget.

Moto Guzzi Blactrack BT 05 Cento 12


Μόλις 10 αντίτυπα του Moto Guzzi Blactrack BT-05 Cento θα κατασκευαστούν με το κάθε ένα από αυτά να έχει διαφορετικό χρώμα και να φέρει το όνομα κάποιας διάσημης πίστας αγώνων. Και πάμε στο διά ταύτα - την τιμή αυτού του αν μη τι άλλο εντυπωσιακού cafe racer. Αυτή λοιπόν διαμορφώνεται στα 118.000 ευρώ χωρίς μάλιστα να περιλαμβάνεται το κόστος της μοτοσυκλέτας-δότη δηλαδή της Griso! Σημειώστε επίσης ότι όποιος έχει την οικονομική ευρωστία να παραγγείλει μια από τις 10 εκλεκτές, θα πρέπει να κάνει υπομονή τουλάχιστον δέκα μήνες μέχρι να την παραλάβει. Είναι αυτό που λένε «το καλό πράγμα, αργεί να γίνει»...

Πηγη https://www.2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το «ταπεινό» Honda Bros που μετατράπηκε σε εντυπωσιακό supersport από τα παλιά​

Όλα γίνονται​




Μια ματιά στο γκαράζ του Jonathan Kerins αρκεί για να καταλάβει κανείς πως πρόκειται για λάτρη της Honda

Και μιας που βρισκόμαστε σε εποχή που το «old school» έχει επανέλθει στην επικαιρότητα δικαιώνοντας τους ρομαντικούς και όλους εκείνους που αναπολούν το παρελθόν, θα λέγαμε πως πρόκειται για έναν φίλο της «παλιάς, καλής Honda».
Το CBR και το VFR βγάζουν μάτια στο γκαράζ του, ενώ λίγο πιο πίσω διακρίνεται ένα supersport χωρίς φανάρι με την αγωνιστική περιβολή της Rothmans.
Μην βιαστείτε να βγάλετε συμπέρασμα, γιατί μετά βεβαιότητας θα πέσετε έξω.
Δεν πρόκειται ούτε για περιποιημένο NSR250, ούτε για κάποιο από τα θρυλικά supersport 400 (CBR, VFR, RVF) της Honda από τη θρυλική δεκαετία του '90.
Είναι μια πρωτότυπη μοτοσυκλέτα που κατασκεύασε ο ίδιος επενδύοντας αρκετές εργατοώρες μέχρι να μπορέσει να την ολοκληρώσει και να την χαρεί στον δρόμο ή πιο σωστά στην πίστα.
honda special

Είναι τόσο εντυπωσιακό το τελικό αποτέλεσμα που δυσκολεύεσαι να πιστέψεις πως βασίζεται σε ένα «ταπεινό» Bros 400 του '89!
Από εκείνο το Bros βέβαια μόνο το πλαίσιο και το ψαλίδι έχουν μείνει καθώς η υπόλοιπη κατασκευή θυμίζει παζλ από διαφορετικά κομμάτια που για να ταιριάξουν χρειάστηκε φαντασία, μεράκι και προσωπική εργασία.
Έχουμε και λέμε, ο κινητήρας είναι ο V2 742 κ. εκ. της Africa Twin 750 που ταίριαξε γάντι στο αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών του Bros, ενώ το μπροστινό τμήμα (upside-down πιρούνι και φρένα) προέρχεται από Yamaha R1!
Το ντεπόζιτο ανήκει σε VFR400, ενώ τα φέρινγκ προέρχονται από RVF 400 έχοντας δεχθεί απαραίτητες τροποποιήσεις για να ταιριάξουν.
Το μονόμπρατσο ψαλίδι του Bros έχει υποστεί αρκετές τροποποιήσεις -έχει μακρύνει- και ενσωματώνει κέντρο τροχού από VFR800.
Το υποπλαίσιο, το ουραίο τμήμα της και η εξάτμιση με το 2 σε 1 τελικό είναι χειροποίητα, ενώ το μονόσελο προέρχεται από αγωνιστικό RS 125.
Η τελική πινελιά είναι η σπέσιαλ βαφή στα αγωνιστικά χρώματα της Rothmans που αποτελεί την αγαπημένη λιβρέα του Jonathan, όπως αναφέρει ο ίδιος.
Ο Ιρλανδός, από την πανεπιστημιούπολη του Maynooth, ολοκλήρωσε το project πριν λίγες ημέρες και γεμάτος υπερηφάνεια το παρουσίασε σε δημοφιλή ομάδα στο Facebook που ασχολείται με μοτοσυκλέτες του παρελθόντος, αποσπώντας κολακευτικά σχόλια. Respect!

Πηγη https://www.2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda CB350: Περιποίηση Moriwaki… πριν έρθει στην Ευρώπη​



Βελτιωμένο από τα χέρια των “μάγων”

Η Γηραιά Ήπειρος εξακολουθεί να στερείται το πολύ ελκυστικό Honda CB350 που κυκλοφορεί στην Ασία από το 2020 και το οποίο έφτασε πριν από μήνες και στην Ιαπωνία. Κι ενώ εμείς περιμένουμε να το δούμε να φτάνει στους δρόμους μας, οι Ιάπωνες έχουν ήδη φτιάξει μια ειδική έκδοση από τον διάσημο βελτιωτικό οίκο Moriwaki.

Η Ευρώπη το κοιτάζει και το κοιτάζει και το λιγουρεύεται εδώ και ενάμιση χρόνο. Το Honda CB350 H’ness που κυκλοφόρησε στην Ινδία το 2020, αλλά και σε μια πιο σπορ έκδοση RS στην Ιαπωνία, θα μπορούσε σύντομα να έρθει και σε εμάς.

Περιμένοντας τα καλά νέα, η Moriwaki αποκάλυψε τη δική της εκδοχή του μικρού νεο-ρετρό, αυτή τη φορά μεταμορφωμένη σε café-racer.

Μια προφανώς πολύ προσεκτική προετοιμασία από την πλευρά του παγκοσμίου φήμης ιαπωνικού οίκου Moriwaki που μεταμορφώνει το CB σε πραγματικό θηρίο της πίστας, ακόμα κι αν ο μονοκύλινδρος των 348cc και των 21 ίππων παραμένει πρωτότυπος! Δείτε τις κλίσεις που παίρνει στην πίστα το 350 για να πειστείτε.

Οι τροποποιήσεις ξεκινούν με την τοποθέτηση μιας ζάντας 17 ιντσών μπροστά, μιας νέας εξάτμισης και ενός νέου αγωνιστικού κουστουμιού, βασικά ουρά/σέλα, μπροστινό φτερό και καρίνα. Νέο είναι το τιμόνι, ενώ το χρώμα του 350 είναι πολύ ιδιαίτερο.

Το ντεπόζιτο ξεκινάει από μαύρο μπροστά και όπως κινείται προς τα πίσω βαθμιαία αλλάζει σε μπλε.

Πηγη https://motorbike.gr
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ

Το «ταπεινό» Honda Bros που μετατράπηκε σε εντυπωσιακό supersport από τα παλιά​

Όλα γίνονται​




Μια ματιά στο γκαράζ του Jonathan Kerins αρκεί για να καταλάβει κανείς πως πρόκειται για λάτρη της Honda

Και μιας που βρισκόμαστε σε εποχή που το «old school» έχει επανέλθει στην επικαιρότητα δικαιώνοντας τους ρομαντικούς και όλους εκείνους που αναπολούν το παρελθόν, θα λέγαμε πως πρόκειται για έναν φίλο της «παλιάς, καλής Honda».
Το CBR και το VFR βγάζουν μάτια στο γκαράζ του, ενώ λίγο πιο πίσω διακρίνεται ένα supersport χωρίς φανάρι με την αγωνιστική περιβολή της Rothmans.
Μην βιαστείτε να βγάλετε συμπέρασμα, γιατί μετά βεβαιότητας θα πέσετε έξω.
Δεν πρόκειται ούτε για περιποιημένο NSR250, ούτε για κάποιο από τα θρυλικά supersport 400 (CBR, VFR, RVF) της Honda από τη θρυλική δεκαετία του '90.
Είναι μια πρωτότυπη μοτοσυκλέτα που κατασκεύασε ο ίδιος επενδύοντας αρκετές εργατοώρες μέχρι να μπορέσει να την ολοκληρώσει και να την χαρεί στον δρόμο ή πιο σωστά στην πίστα.
honda special

Είναι τόσο εντυπωσιακό το τελικό αποτέλεσμα που δυσκολεύεσαι να πιστέψεις πως βασίζεται σε ένα «ταπεινό» Bros 400 του '89!
Από εκείνο το Bros βέβαια μόνο το πλαίσιο και το ψαλίδι έχουν μείνει καθώς η υπόλοιπη κατασκευή θυμίζει παζλ από διαφορετικά κομμάτια που για να ταιριάξουν χρειάστηκε φαντασία, μεράκι και προσωπική εργασία.
Έχουμε και λέμε, ο κινητήρας είναι ο V2 742 κ. εκ. της Africa Twin 750 που ταίριαξε γάντι στο αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών του Bros, ενώ το μπροστινό τμήμα (upside-down πιρούνι και φρένα) προέρχεται από Yamaha R1!
Το ντεπόζιτο ανήκει σε VFR400, ενώ τα φέρινγκ προέρχονται από RVF 400 έχοντας δεχθεί απαραίτητες τροποποιήσεις για να ταιριάξουν.
Το μονόμπρατσο ψαλίδι του Bros έχει υποστεί αρκετές τροποποιήσεις -έχει μακρύνει- και ενσωματώνει κέντρο τροχού από VFR800.
Το υποπλαίσιο, το ουραίο τμήμα της και η εξάτμιση με το 2 σε 1 τελικό είναι χειροποίητα, ενώ το μονόσελο προέρχεται από αγωνιστικό RS 125.
Η τελική πινελιά είναι η σπέσιαλ βαφή στα αγωνιστικά χρώματα της Rothmans που αποτελεί την αγαπημένη λιβρέα του Jonathan, όπως αναφέρει ο ίδιος.
Ο Ιρλανδός, από την πανεπιστημιούπολη του Maynooth, ολοκλήρωσε το project πριν λίγες ημέρες και γεμάτος υπερηφάνεια το παρουσίασε σε δημοφιλή ομάδα στο Facebook που ασχολείται με μοτοσυκλέτες του παρελθόντος, αποσπώντας κολακευτικά σχόλια. Respect!

Πηγη https://www.2wo.gr
Στο bross το κουστούμι του vfr ,φαίνεται κοντό η το ψαλίδι παραειναι μακρύ για την κατασκευή.
Επίσης η γωνιά του μπροστινού usd φαίνεται και αυτή κάπως μεγάλη
Επαναλαμβάνω στο μάτι.


Το δε cb είναι αψεγάδιαστο
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το Puig Diablo είναι ένα φουτουριστικό και ακραίο custom Yamaha MT-09 SP (Video)​

Με πολλές βελτιώσεις σε όλους τους τομείς​




Η κατασκευή δείχνει το όραμα της Puig για τις μοτοσυκλέτες και τα αξεσουάρ σε ένα όχι και τόσο μακρινό μέλλον
Η διάσημη ισπανική μάρκα αξεσουάρ μοτοσυκλέτας Puig αποκάλυψε πρόσφατα μια custom κατασκευή με ακραία και φουτουριστική εμφάνιση. Με το όνομα Puig Diablo, η εταιρεία με έδρα τη Βαρκελώνη μετέτρεψε την Yamaha MT-09 SP σε κάτι πραγματικά εξαιρετικό.
Το Puig Diablo δεν θυμίζει σε τίποτα το εργοστασιακό MT-09 SP. Διαθέτει ένα εντυπωσιακό, «εξωγήινο» κόκκινο «κουστούμι» που δίνει στο Hyper Naked της Yamaha «εξωτική» εμφάνιση.
Puig Diablo 3

Η Puig το περιγράφει ως μια «άσκηση δημιουργικότητας χωρίς όρια». Οι εικόνες και τα βίντεο που το συνοδεύουν μιλούν από μόνα τους. Επιπλέον προσθέτει ότι έχει τροποποιήσει τη θέση οδήγησης μετά από μια εργονομική μελέτη για να βελτιώσουν την αεροδυναμική και την προστασία του αναβάτη.
Επιπλέον, το αεροδυναμικό πακέτο που διαθέτει το Puig Diablo ενσωματώνει επίσης «καινοτόμα κινητά φτερά», στα οποία η εταιρεία ισχυρίζεται ότι «διαμορφώνει μια ονειρεμένη γυμνή μοτοσυκλέτα που προσφέρει βελτιωμένη οδηγική εμπειρία και απόδοση».
Puig Diablo 4

Ο Miquel Vallibera, επικεφαλής σχεδιαστής του Puig Diablo, σημειώνει ότι το project αντικατοπτρίζει το όραμα της εταιρείας για το πώς μπορεί να είναι η μοτοσυκλέτα και τα αξεσουάρ του μέλλοντος. «Το Diablo είναι ο τέλειος εκφραστής, με την ενεργή αεροδυναμική, την προστασία, τη λειτουργικότητα και την αισθητική ως αρχές σχεδιασμού».


Πηγη https://www.2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Dotto Creations Biancaneve: Η “Χιονάτη” δείχνει το μέλλον​

Από το παλιατζίδικο σε μουσεία τέχνης

Μια άσκηση επί μετάλλου για το πώς μια Honda του ’79 γίνεται η μοτοσυκλέτα του μέλλοντος και πλησιάζει το επίπεδο του έργου τέχνης.
Η προσέγγιση της ομάδας των Ιταλών μηχανικών που έφτιαξαν αυτό το custom δίτροχο βασίστηκε στην απλότητα, που παράλληλα τραβάει την προσοχή του παρατηρητή.

Επειδή συλλαμβάνουν την ουσία βαθύτερα, γιατί δημιουργούν πιο έντονες προτάσεις ή απλά γιατί είναι πιο όμορφες.

Αυτή είναι η περίπτωση της Dotto Creations Biancaneve (Χιονάτη σημαίνει Biancaneve) που αποτελεί μια πραγματική δημιουργία που ξαφνιάζει με τις γραμμές της, ενώ το ενδιαφέρον είναι πως η βάση της είναι μια παλιά Honda CX500 του 1979.
Χάρη στην επιδέξια δουλειά η μοτοσυκλέτα γίνεται αντικείμενο θαυμασμού, αφού φοράει ένα φουτουριστικό σχέδιο.


” Στόχος μας ήταν να αποφασίσουμε τι αξίζει να κρατήσουμε και να απορρίψουμε οτιδήποτε δεν μας ταίριαζε. Διατηρήσαμε την απόλυτη ουσία αυτού που θέλαμε να επικοινωνήσουμε και το κάναμε με τον πιο απλό τρόπο”, λένε οι μηχανικοί-σχεδιαστές πίσω από την Dotto Creations, που με την Biancaneve υλοποίησαν την πρώτη τους δουλειά.

Aπό εδώ ξεκίνησαν όλα…
Πάνω απ’ όλα αυτό που ήθελαν να πετύχουν στην αναζήτηση της εκφραστικής ελευθερίας, ήταν να ξεφύγουν από τα συνηθισμένα προϊόντα μαζικής παραγωγής που υποκύπτουν σε μεθοδολογίες.

Κι αυτό ήταν μια διαδικασία που γνώριζαν καλά, αφού οι άνθρωποι της Dotto Creations έχουν συνεργαστεί με διάσημες σχεδιαστικές εταιρίες όπως η Pininfarina, η Italdesign και ο όμιλος Volvo.

Το πάθος για τις μοτοσυκλέτες τους οδήγησε να αναζητήσουν αυτήν την ελευθερία ακριβώς στη μοτοσυκλέτα, η οποία είναι ένα ξεκάθαρο σύμβολο ελευθερίας.
Μια μοτοσυκλέτα ζει κυρίως σε δύο κόσμους”, λένε: «Όταν η μοτοσυκλέτα είναι παρκαρισμένη είναι ένα σύμβολο, που εκφράζει τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας του ιδιοκτήτη. Ένας συγκεκριμένος τύπος μοτοσυκλέτας αποκαλύπτει το πάθος για την περιπέτεια ή την επιδίωξη της γρήγορης οδήγησης για έναν αναβάτη που είναι ερωτευμένος με την αδρεναλίνη. Αλλά μια μοτοσυκλέτα μπορεί επίσης να αντιπροσωπεύει ένα άτομο που θέλει ένα μέσο προσαρμοσμένο στις ανάγκες ή/και τα πάθη του, όπως στην περίπτωση των cafe racer και των chopper ”.

” Μια άλλη σημαντική στιγμή είναι η εμπειρία της οδήγησης. Aνέβα στη σέλα, βάλε μπρος τον κινητήρα, διάλεξε την κατάλληλη διαδρομή και η εμπειρία που βιώνεις γίνεται μεθυστική, αφού η αίσθηση ελευθερίας είναι αυτή που χαρακτηρίζει κυρίως ένα δίτροχο”, λένε οι δημιουργοί της απέριττης και ελκυστικής “Χιονάτης” κι εμείς δεν έχουμε παρά να συμφωνήσουμε. Απόλυτα…


Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha XSR125 Maniac: Μια δόση τρέλας στο project XSR125 ‘Free Spirits’ (Video)​

Από τον εικαστικό Fiumani​




Το project Free Spirits' της Yamaha Motor Europe καλωσορίζει την άνοιξη με μια νέα δημιουργία που προστίθεται στην ποικιλόμορφη και απίστευτα δημιουργική συλλογή μοντέλων της

Η Yamaha Motor Portugal συνεργάστηκε με ένα πραγματικά ελεύθερο πνεύμα, τον εικαστικό Fiumani, ο οποίος είναι ένας πολύ δημιουργικός καλλιτέχνης που σχεδιάζει ψηφιακά και αναλογικά έργα τέχνης.

Yamaha XSR125 Maniac 6


Φιλοσοφία της κατασκευής​

Η XSR125 ‘Free Spirits’ συνεχίζει και εξελίσσει την ιστορία που έχουν γράψει πολλές δημιουργίες Yard Built από εμβληματικούς κατασκευαστές customized μοτοσυκλετών της παγκόσμιας σκηνής, στις οποίες περιλαμβάνονται από πολύπλοκες δημιουργίες μέχρι και ελαφριές μετατροπές. Αυτή η νέα αντίληψη για το πώς μπορεί να τροποποιηθεί μια μοτοσυκλέτα, δεν αφορά μόνο στους λόγους, αλλά στον ευρύτερο στόχο της προσαρμογής. Είναι μια μέθοδος που εξυπηρετεί τον ειδικό στόχο που έχει τεθεί από τον ιδιοκτήτη της μοτοσυκλέτας. Αυτό το ονομάζουμε Yard Built for Free Spirits, όπου στο επίκεντρο δεν είναι ούτε η κατασκευή ούτε ο κατασκευαστής, αλλά ο τελικός ιδιοκτήτης και οδηγός της μοτοσυκλέτας. Όποιος κι αν είναι ο στόχος του, η μοτοσυκλέτα πρέπει να προσαρμοστεί απόλυτα στις ανάγκες και απαιτήσεις του.

Yamaha XSR125 Maniac 19


XSR125 Maniac​

Ο Fiumani έχει ένα μακροχρόνιο πάθος για τη μοτοσυκλέτα. Το σερφ και η τέχνη του, τον έχουν ταξιδέψει σε πολλά μέρη του κόσμου. Αυτή την περίοδο ζει στη Λισαβόνα, όπου του αρέσει να κάνει σερφ. Το δημιουργικό του όραμα αφορούσε σε μια μοτοσυκλέτα που θα διαθέτει εξολοκλήρου χειροποίητη βαφή, λαμβάνοντας ως αρχή ότι τα πάντα στη ζωή πρέπει να είναι σε ισορροπία για να λειτουργήσουν σωστά. Χρησιμοποίησε τρία βασικά χρώματα για το φόντο: Μπλε, Ροζ και Μαύρο. Το μπλε χρώμα συμβολίζει μια πιο κρύα και αρρενωπή σφαίρα, ενώ το ροζ μια πιο θερμή και θηλυκή. Αυτά τα χρώματα δημιουργούν μια αίσθηση ισορροπίας καθώς και μια νεανική εμφάνιση. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει επίσης, λευκές πινελιές παντού, οι οποίες αντιπροσωπεύουν διαφορετικές σκέψεις και ιδέες, αμφισβητώντας κυρίως το τι είναι η ευτυχία και από πού προέρχεται. Κατά τον Filippo, η ευτυχία έχει να κάνει με την ισορροπία, η οποία είναι μια λέξη κλειδί για την οδήγηση μοτοσυκλέτας.

Yamaha XSR125 Maniac 4

Τροποποιήσεις​

Εκτός από τη μοναδική βαφή, ο Fiumani προχώρησε σε αρκετές τροποποιήσεις στη μοτοσυκλέτα. Ο σωλήνας της εξάτμισης κόπηκε και προστέθηκε ένα διαφορετικό πίσω τμήμα, το οποίο στη συνέχεια βάφτηκ με μαύρο χρώμα του αντέχει στις υψηλές θερμοκρασίες. Το μπροστινό φτερό αντικαταστάθηκε από ένα χειροποίητο φτερό, το οποίο συμπληρώθηκε από ένα επίσης χειροποίητο προστατευτικό ψυγείου. Τα φλας και οι καθρέφτες αντικαταστάθηκαν και το υποπλαίσιο μίκρυνε για να μπορέσει να προσαρμοστεί η ειδικά σχεδιασμένη σχάρα για τη μεταφορά μιας σανίδας του σερφ.


Πηγη www.2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW R 18 Magnifica, από τη Radikal Chopper​













Μια ιδιαίτερη custom δουλειά στην R 18 παρουσιάστηκε στην έκθεση Top Marques στο Μονακό.
Χειροποίητη και κατασκευασμένη με υλικά όπως το μπρούτζος, το αλουμίνιο και το ξύλο, η BMW R 18 Magnifica αποτελεί έμπνευση του Raffaello Polchi, ιδιοκτήτη της Officine Riunite Milanesi, ο οποίος ανέθεσε τη δουλειά αυτή Andrea Radaelli της Radikal Chopper.

Όπως λέει σχετικά ο Andrea, "η μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι δική μου δημιουργία, δε θέλω να τροποποιήσω υπάρχοντα στοιχεία, όπως έχουν κάνει πολλοί άλλοι και τόσο καλά”.
Η πηγή της έμπνευσής του είναι οι προπολεμικές μοτοσυκλέτες και κυρίως η BMW R 37, δηάδή αντικείμενα που “διαθέτουν μια μοναδική γοητεία που οι σημερινές μοτοσυκλέτες δε μπορούν να αναπαράξουν”.

Σε αυτή τη λογική εντάσσεται και η χρήση ξύλου, το οποίο μπήκε στη Magnifica για να της δώσει ένα “ζωντανό” εξάρτημα, μια αύρα που θυμίζει τα ξύλινα τιμόνια των προπολεμικών αυτοκινήτων, εκφρασμένη εδώ με ένα μεγάλο κομμάτι μαόνι στην ουρά.
Η δουλειά που έγινε σε αυτήν την custom R 18 δεν πέρασε από σύγχρονα σχεδιαστικά λογισμικά, μα κυρίως από το σχέδιο στο χέρι του Radaelli και την ικανότητα και φαντασία του στην κατασκευή. Σχεδόν τίποτα πάνω στη Magnifica δε βρίσκεται στα ράφια του εμπορίου, καθώς στην πλειοψηφία τους κατασκευάστηκαν στο χέρι από τη Radikal Chopper, ακόμη και το billet μπροστινό σύστημα ανάρτησης, οι δισκόπλακες και οι δαγκάνες των φρένων – εξαιρούνται μόνο οι ζάντες.
Μηχανολογικώς δε θα βρούμε αλλαγές στο R 18, τα ηλεκτρονικά του είναι απολύτως εργοστασιακά, ομοίως και το θερμικό του κομμάτι (κινητήρας), ενώ δεν σημειώνεται καμιά απολύτως αλλαγή στη γεωμετρία: διαστάσεις, τροχοί και αναρτήσεις έχουν ακριβώς ως και στο μοντέλο μαζικής παραγωγής.

Αυτό που άλλαξε δραματικά ωστόσο στο συνεργείο της Radikal Chopper ωστόσο είναι το βάρος, καθώς η Magnifica ζυγίζει γύρω στα 250 κιλά, δηλαδή σχεδόν 100 λιγότερα από τα 345 του στοκ μοντέλου!
Δείτε στη συνέχεια το βίντεο της BMW R18 Magnifica


Πηγη www.bikeit.gr
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom