ΜΟΤΟ GP μεταγραφικά και άλλα σχόλια

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.218
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Aλλος ενας που κοιμαται και ξυπναει με τον φοβο της Ducati αφου ειπαμε δεν δαγκωνει ..... απλως που και που καταπινει ολοκληρο το θηραμα .... ρωτηστε τον μηχανκο του Ροσι τον Lyn Jarvis πως κοιταζε απορημενος με γουρλωμενα ματια το μονιτορ οταν τα ducati περνουσαν το Υamaha του σαν σταματημενο ...! abcdefghgk



Καροτσια γιαπωνεζικα .... ας οψεται η καταραμενη φτωχεια μας που τ΄αγοραζουμε...! funny
 
Τελευταία επεξεργασία:

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.273
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Aλλος ενας που κοιμαται και ξυπναει με τον φοβο της Ducati αφου ειπαμε δεν δαγκωνει ..... απλως που και που καταπινει ολοκληρο το θηραμα .... ρωτηστε τον μηχανκο του Ροσι τον Lyn Jarvis πως κοιταζε απορημενος με γουρλωμενα ματια το μονιτορ οταν τα ducati περνουσαν το Υamaha του σαν σταματημενο ...! abcdefghgk

Καροτσια γιαπωνεζικα .... ας οψεται η καταραμενη φτωχεια μας που τ΄αγοραζουμε...! funny
Είπαμε όταν δουλεύουν δεν υπάρχουν καλύτερα μοτορια.
Γι'αυτό σε έγραψα ό,τι ,ότι και να κάνουν gsxr δεν γίνονται . abcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP – Ο Lin Jarvis παραδέχεται: Κουράστηκα πια!​

e818036488acc5d98256e73d47a227ed_XL.jpg
Λίγο πριν τις γιορτινές και τελευταίες ημέρες του 2021, ο Lin Jarvis έκανε μια σημαντική δήλωση, δείχνοντας πόσο μεγάλο αντίκτυπο είχαν τα δύο τελευταία χρόνια στον 64χρονο Βρετανό.
Ο Lin Jarvis, ο ισχυρός άνδρας της Yamaha, φαίνεται ότι είναι όλο και πιο κοντά στο να παραδώσει τη σκυτάλη μετά από 20 χρόνια στο πόστο του ως διευθυντής του τμήματος MotoGP των μπλε.

Ο 64χρονος μάνατζερ, παραδέχτηκε ότι τα το τελευταίο διάστημα ήταν ιδιαιτέρως κουραστικό για τον ίδιο, επισημαίνοντας τρία βασικά γεγονότα που κατέβαλαν σωματικά και ψυχικά.
Σε συνέντευξή του στο motorsport.com, ο Βρετανός δήλωσε απερίφραστα: «Είμαι κουρασμένος» και στη συνέχεια στάθηκε στα τρία γεγονότα που τον κούρασαν τόσο πολύ.

«Με την πανδημία αυτή είχαμε πολύ περισσότερη δουλειά, ενώ παράλληλα χάσαμε μέρος από την όλη διασκέδαση».
«Δεν μπορούσαμε να πάμε σε εστιατόρια και είχαμε γενικά πολλούς περιορισμούς, ενώ δεν μπορούσαμε να έχουμε και καλεσμένους».
«Μετά ήταν το πρόβλημα με τις βαλβίδες που και αυτό μας εξουθένωσε. Τέλος φέτος είχαμε να αντιμετωπίσουμε και την περίπτωση του Maverick Vinales».

Τρία διαφορετικά γεγονότα που είχαν πολύ μεγάλο αντίκτυπο στον ισχυρό άνδρα των μπλε…
Φυσικά υπήρχε και η τεράστια χαρά που πήρε από την κατάκτηση του παγκόσμιου τίτλου φέτος, έξι χρόνια μετά την τελευταία φορά.
«Ο τίτλος του Fabio ήταν κατά κάποιον τρόπο η ανταμοιβή μας για όλες τις προσπάθειές μας».

«Εγώ από την πλευρά μου πάντα έχω κίνητρο για να κάνω τη δουλειά μου. Όμως είναι πολύ σημαντικό να έρχονται και τα αποτελέσματα».
«Είμαι 64 ετών και έχω 3 ή 4 ακόμα χρόνια και στόχος μου είναι να κατακτήσω δέκα τίτλους. Θα ήθελα να πανηγυρίσω δύο ακόμα και να αποσυρθώ μετά».

Ο Jarvis έχει γευτεί τη χαρά του τίτλου τέσσερεις φορές με τον Valentino Rossi, τρεις φορές με τον Jorge Lorenzo και τώρα αυτή τη μία φορά με τον Fabio Quartararo.
Τώρα βέβαια ξεκινάνε και πάλι τα δύσκολα, μιας και θα πρέπει να δώσει νέες «μάχες» για να κρατήσει τον Quartararo στο δικό του στρατόπεδο και μετά το 2022.

Πηγη www.bikeit.gr

Το μπουλο αρμ Yes
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.218
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αν δεν εννοει προβλημα με τις βαλβιδες της καρδια του ...... και εννοει τις βαλβιδες της κεφαλης του Yamaha που μαλλον ειναι και αυτες πνευματικες οπως και στα HONDA ( ισως και της Suzuki ) ας μην ανησυχει ..... ωσονουπω καταργειται το desmo .....! Tooth
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Αν δεν εννοει προβλημα με τις βαλβιδες της καρδια του ...... και εννοει τις βαλβιδες της κεφαλης του Yamaha που μαλλον ειναι και αυτες πνευματικες οπως και στα HONDA ( ισως και της Suzuki ) ας μην ανησυχει ..... ωσονουπω καταργειται το desmo .....! Tooth
Τελευταία βλέπω αυθαδιάζεις συνεχώς... cdefghigi






Πες αλήθεια τώρα να χαρούμε.
Ψήνεσαι για Ιταλικό υπερσκούτερ; Happy








Να βλέπουμε τακτικότερα αξιόλογες φωτογραφίες της Ελληνικής υπαίθρου!!!



funnyfunny
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Jorge Lorenzo: “Ο κόσμος μιλάει για τον ‘πόλεμο’ Rossi-Marquez, αλλά δεν θυμάται τους βαθμούς που έχασα από κακή τύχη”​

Από τον BikerSpirit

Σε συνέντευξη του στο Motosan.es ο Jorge Lorenzo, ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής μιλά για το «αμφιλεγόμενο» 2015.


Ερώτηση: Μετά την εμφάνισή σου στο ντοκιμαντέρ του DAZN «Rivale» όπου μίλησες για τον Rossi, έχει γίνει πολύς λόγος για εκείνο το τέλος του 2015 στο οποίο στέφθηκες πρωταθλητής, πώς το θυμάσαι αυτό μετά από τόσα χρόνια;

Jorge Lorenzo: «Ήμουν στο απόγειό μου ως αναβάτης, πήγαινα πολύ γρήγορα και η Yamaha με τα Bridgestones ταίριαζαν τέλεια στο στυλ μου. Ήταν μια σούπερ έντονη χρονιά όπου στο 80% των αγώνων ήμουν ο ταχύτερος, αλλά για το Α ή για το Β λόγο σε αρκετούς αγώνες έχασα πολλούς βαθμούς… »

«Από την άλλη πλευρά, ο Valentino, ο οποίος υπέφερε πολύ στα δοκιμαστικά, ξεκινώντας πολλές φορές από τη δεύτερη ή την τρίτη σειρά εκκίνησης, στον αγώνα σχεδόν πάντα έβρισκε κάτι ή κάτι συνέβαινε στους αντιπάλους που τον έκανε να καταφέρνει και να βρίσκεται στο βάθρο.»

«Οι άνθρωποι μιλούν για τον πόλεμο Rossi-Marquez και πως επηρέασε αυτό το πρωτάθλημα, αλλά δεν θυμούνται τον αριθμό των βαθμών που έχασα χωρίς δικό τους λάθος ή από καθαρή κακή τύχη… Ήταν ένα πρωτάθλημα που έπρεπε να είχα κερδίσει στην Αυστραλία ή τη Μαλαισία. . »



Ερώτηση: Η σχέση σας με τον Rossi, παρά το τεταμένο παγκόσμιο Πρωτάθλημα, πώς τα πάτε;

Jorge Lorenzo: «Υπήρχε πάντα μεγάλος σεβασμός και από τα δύο μέρη, γιατί και οι δύο ξέραμε ότι ο άλλος ήταν πολύ καλός, αλλά δεν υπήρχε πάντα εγκαρδιότητα και καλές συναισθήματά, ναι. Ήμασταν δύο κοκόρια στο κοτέτσι της Yamaha. Όσο πιο μακριά ήμασταν, τόσο καλύτερα ήταν. Όταν ο Rossi ήταν στη Ducati, η ατμόσφαιρα βελτιώθηκε. Και τώρα που είμαστε και οι δύο συνταξιούχοι, είναι πολύ διαφορετικό, δεν χρειάζεται πλέον να παλεύουμε για τίποτα. Στο ράντσο είχε κάποιες λεπτομέρειες για να με κάνει όσο πιο άνετα γινόταν, για τις οποίες είμαι πολύ ευγνώμων».


Ερώτηση: Στο εν λόγω ντοκιμαντέρ “Rivale” είπατε ότι, μετά από όσα συνέβησαν στους αγώνες στην Αργεντινή και στο Άσεν, ο Marc Márquez ίσως δεν ήθελε να κερδίσει ο Rossi. Πιστεύετε ότι σας βοήθησε στους τελευταίους αγώνες; Στο Phillip Island σε κέρδισε στον τελευταίο γύρο.

Jorge Lorenzo: «Στην Αργεντινή ο Rossi είδε ότι είχε επιλογές για να μπορέσει κερδίσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και συνέβη η περίφημη επαφή με τον Marc οπού έπεσε. Ο Marc κατάλαβε ότι ο Rossi το είχε κάνει επίτηδες και δεν ήταν ευχαριστημένος με τη διαχυτικότητα του Valentino και που δεν τον ρώτησε πώς ήταν μετά την πτώση.»

«Από τότε, η σχέση τους ψυχράνθηκε και μετά ήρθε το Άσεν και η διάσημη συνέντευξη Τύπου στη Μαλαισία που δεν βοήθησε να βελτιωθεί η σχέση τους …»

«Σε κάθε περίπτωση, ακόμα κι αν ο Rossi δεν είχε τιμωρηθεί στη Βαλένθια, θα είχε τερματίσει τέταρτος τόσο στα δοκιμαστικά όσο και στον αγώνα Λοιπόν, και τα Honda και εγώ ήμασταν σαφώς πιο γρήγοροι σε αυτήν την πίστα».



Ερώτηση: Πιστεύετε ότι ο Marc Márquez ένιωσε προσβολή από τον Rossi στη συνέντευξη Τύπου της Sepang και αυτό τον έκανε να αλλάξει συμπεριφορά στους δύο τελευταίους αγώνες;

Jorge Lorenzo: «Σίγουρα δεν βοήθησε στη βελτίωση της σχέσης τους…»

Ερώτηση: Παρά όλα όσα έχουν ειπωθεί για εκείνον τον τελικό, πήρατε περισσότερες νίκες και οδήγησες περισσότερους γύρους για τους οποίους άξιζες να είσαι πρωταθλητής, πιστεύεις ότι το άξιζε και ο Valentino, ακόμα κι αν μπορούσε να κερδίσει μόνο έναν;

Jorge Lorenzo: «Αν κερδίζουν και αυτοί που το αξίζουν, θα υπήρχαν τουλάχιστον διπλάσιοι παγκόσμιοι πρωταθλητές… Έχω ήδη εξηγήσει ότι λόγω ταχύτητας νομίζω ότι το άξιζα, αν και είμαι σίγουρος ότι ο Rossi πιστεύει διαφορετικά…»


Ερώτηση: Και τέλος, ποιος είναι για εσάς ο καλύτερος οδηγός στην ιστορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος;

Jorge Lorenzo: «Αυτοί με τους περισσότερους τίτλους στην κορυφαία κατηγορία είναι ο Agostini και ο Rossi, αλλά δεν είδα τον Agostini να τρέχει και ήταν σε μια άλλη εποχή, στην οποία οι μηχανικές διαφορές ήταν αβυσσαλέες και όπου μπορούσες να αγωνιστείς και να κερδίσεις σε πολλές κατηγορίες την ίδια μέρα. »

«Χωρίς να μειώνω αυτό που έκανε ο Agostini, επέλεξα τον Rossi γιατί όπως ο Maradona στο ποδόσφαιρο, ήταν πολύ καλός στο γήπεδο και έξω από αυτό ήταν ένας άνθρωπος με πολύ προσωπικότητα και χάρισμα και αυτό πρέπει επίσης να το λαμβάνεις υπόψη. Στους αντίστοιχους κλάδους τους, ο Messi ή ο Marquez θα μπορούσαν να κερδίσουν περισσότερους τίτλους, αλλά τέτοιες χαρισματικές προσωπικότητες όπως ο Maradona ή ο Rossi δεν εμφανίζονται συχνά και κατά τη γνώμη μου είναι ένα συν».

Πηγη https://bikerspirit.net
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.218
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Μα κι ο παπαρας ο Λορεντζο οταν πηγε στην Υamaha νομιζω οτι βρηκε ετοιμη στημενη μηχανη απο τον Ροσσι ο οποιος εκανε συνεχως τοσες και τοσες αλλαγες στην γεωμετρια της ολα τα προηγουμενα χρονια ..... για να στριβει ....!Tooth
Οποτε λοιπον ενα τον ... "τον ευχαριστω παρα πολυ , χωρις αυτον δεν θα με ηξερε ουτε η μανα μου".... θα καλυπτε την συνεντευξη του ...! Joy
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP – Μπορεί ο Pedro Acosta να ξεπεράσει τον Marc Marquez;​

9be2e48e7596209dfaf133ab8cec848f_XL.jpg
Ο Marc Marquez αποτελεί εδώ και χρόνια το σημείο αναφοράς στο MotoGP. Ωστόσο ο Ισπανός πλησιάζει τα 30 του, ενώ ένας άλλος Ισπανός – στα 17 του – είναι αυτός που αρχίζει και κλέβει την παράσταση.
Το όνομά του είναι Pedro Acosta, ένας πιλότος για τον οποίο οι άνθρωποι της ΚΤΜ θεωρούν ότι μπορεί ακόμα και να ξεπεράσει τον Marc Marquez.

Φυσικά κάτι τέτοιο μόνο εύκολο δεν είναι, ωστόσο άνθρωποι δίπλα στον Ισπανό, όπως ο μάνατζερ της ομάδας του στην Moto3, ο Aki Ajo, ξέρουν να ξεχωρίζουν την ποιότητα και το ταλέντο ενός οδηγού.
Την ίδια στιγμή, ο Φινλανδός είναι και από τους πιο χαμηλών τόνων μάνατζερ στο paddock του MotoGP, χωρίς να επιτρέπει με τη στάση ή τα λόγια του να παίρνουν αέρα τα μυαλά των οδηγών του.

Υπάρχουν αρκετά στοιχεία που διαφοροποιούν έναν καλό οδηγό, έναν πιλότο ικανό για νίκες στο κορυφαίο πρωτάθλημα ταχύτητας μοτοσυκλετών, από έναν πραγματικό πρωταθλητή.
Κι αυτά είναι διττά: τόσο η μαγεία που μπορεί να προσφέρει αυτός μέσα στην πίστα (κι ο Acosta έχει αποδείξει, αν και μικρός ακόμα, ότι το έχει) όσο και εκτός αυτής.
Είναι τα δύο στοιχεία που, χωρίς πολλά λόγια, ο Aki Ajo τα έχει εντοπίσει στον νεαρό αναβάτη.

Acosta-Marquez-iok2.jpg

Ο έμπειρος μάνατζερ έχει ξεχωρίσει τον Ισπανό για την σχεδόν ασυνήθιστη ικανότητά του να φρενάρει πολύ δυνατά ενώ μπορεί και παίρνει τις στροφές με μεγάλη ταχύτητα.
«Είναι πάρα πολύ δυνατός σε αυτούς τους τομείς και πραγματικά είναι σαν να νοιώθει τη μοτοσυκλέτα… την κάνει δική του», εξηγεί.

Λακωνικός όπως σχεδόν πάντα ο Ajo, περνά και στο δεύτερο κομμάτι, για να μας αποκαλύψει και τον Pedro Acosta εκτός πίστας.
«Πρέπει να παραδεχτώ ότι είναι πολύ ξεχωριστός», παραδέχεται και είναι από τις λίγες φορές που ο Ajo μιλά τόσο κολακευτικά για κάποιον οδηγό του.

«Είναι καταπληκτικός ως άνθρωπος και πολύ ήρεμος. Μου θυμίζει τους αναβάτες της δεκαετίας του ’80 και πιο πριν».
Κι αυτό επειδή, σε αντίθεση με σχεδόν όλους τους άλλους αθλητές στο paddock του MotoGP, ο Acosta λίγο ενδιαφέρον δείχνει για τα ρούχα του, το τι θα βγάλει προς τα έξω ή για τα social media.
Acosta-Marquez-iok3.jpg

«Συχνά τα νέα παιδιά εστιάζουν περισσότερο σε πράγματα έξω από τη δουλειά τους, όπως στο τι ρούχα θα φορέσουν ή τι θα ανεβάσουν στο internet».
«Ο Pedro δεν είναι έτσι. Είναι της παλιάς σχολής και δεν χρειάζεται τέτοιου είδους πράγματα για να αποκτήσει αυτοπεποίθηση».
Χαμηλών τόνων, δουλευταράς κι ένα από τα πιο σπάνια ταλέντα των τελευταίων ετών.

Αν δεν χάσει τον προσανατολισμό του κι αν βρει τους σωστούς ανθρώπους δίπλα του, τότε ο Pedro Acosta είναι βέβαιο ότι θα γράψει ιστορία στο MotoGP.
Από την άλλη οι πειρασμοί και οι δυσκολίες σε αυτόν τον μακρύ δρόμο είναι πολλές.
Κάπως έτσι είχε ξεκινήσει την πορεία του στη μεγάλη κατηγορία και ο Johann Zarco, ο οποίος όμως σε κάποια στιγμή έχασε το στόχο του…

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP Μεταγραφικά – Η δύσκολη περίπτωση του Marc Marquez και το «ντόμινο» πιθανής απόσυρσης​

db870bbeea5bb254b90e028a4617dc8a_XL.jpg
Εάν το MotoGP ακολουθούσε το μοτίβο των μεταγραφικών κινήσεων όπως είχε διαμορφωθεί τα προηγούμενα χρόνια, θα έπρεπε ήδη να έχουμε ακούσει νεότερα για μεταγραφές και ανανεώσεις. Ωστόσο κάτι τέτοιο δεν ισχύει φέτος. Τουλάχιστον όχι ακόμα…
Τα προηγούμενα χρόνια ο Ιανουάριος ήταν γεμάτος «μεταγραφική δράση». Το 2020 για παράδειγμα, στις φήμες ότι η Ducati είχε προσεγγίσει τον Maverick Vinales, η Yamaha απάντησε με το να ανανεώσει το συμβόλαιο του Ισπανού πάρα πολύ νωρίς.

Λίγο αργότερα μάθαμε ότι η Ducati κατέφυγε στη λύση του Jorge Martin, ενώ προς τα τέλη του μήνα ήταν βέβαιο πια ότι ο Fabio Quartararo θα αντικαθιστούσε τον Valentino Rossi.
Φέτος όμως τα πράγματα δείχνουν και είναι διαφορετικά. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν υπάρχουν φήμες για μεταγραφές και μετακινήσεις.

Άλλωστε τα συμβόλαια των περισσοτέρων πιλότων λήγουν στα τέλη του 2022 και μόνο λίγοι είναι αυτοί που δεν ανησυχούν για το μέλλον τους.
Ένας από αυτούς είναι ο Marc Marquez. Όμως και ο Brad Binder έχει ανανεώσει το συμβόλαιό του μέχρι και το 2024.
MotoGP-Metagrafika-Marc-Marquez-obe2.jpg


Την ίδια ώρα ο Franco Morbidelli έχει συμβόλαιο για το 2023, ενώ η Aprilia έχει επιλογή ανανέωσης του συμβολαίου του Maverick Vinales για τον επόμενο χρόνο.
Πάμε όμως να δούμε τη δύσκολη περίπτωση του Marc Marquez. Ο Ισπανός έχει συμβόλαιο με το HRC – το πρώτο πενταετές που υπογράφηκε στα χρονικά του MotoGP – μέχρι και το 2024.
Αυτό σημαίνει ότι θα βρίσκεται στο γκαράζ της Repsol Honda τουλάχιστον για τα επόμενα τρία χρόνια.

Ωστόσο η κατάσταση στην οποία θα είναι το επόμενο διάστημα, είναι το μεγάλο ερωτηματικό για έναν – δίχως άλλο – από τους καλύτερους πιλότους στην ιστορία του θεσμού.
Τα τελευταία χρόνια μόνο ευνοϊκά δεν είναι για τον Marquez. Το χειμώνα του 2018 έκανε εγχείριση στον αριστερό του ώμο, ενώ ένα χρόνο αργότερα αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα με χειρουργείο στον δεξί ώμο.

Μετά ακολούθησε εκείνος ο καταστροφικός τραυματισμός στην Jerez το 2020 που τόσο πολύ τον ταλαιπώρησε και πάνω που έδειχνε έτοιμος να τον ξεπεράσει, ήρθε και το χτύπημα στο κεφάλι στα τέλη του ’21.
MotoGP-Metagrafika-Marc-Marquez-obe3.jpg

Ένα χτύπημα κατά τη διάρκεια προπόνησης, που έφερε στην επιφάνεια έναν τραυματισμό που λίγο έλειψε να του σταματήσει την καριέρα το 2011: την διπλωπία.
Με αυτή ταλαιπωρείται το τελευταίο διάστημα ο Marc Marquez, ο οποίος – όπως είναι γνωστό πια – δεν θα δώσει το παρόν αύριο στην παρουσίαση της Repsol Honda.
Δύο χρονιές «χαμένες» για τον Ισπανό και μια τρίτη ανοίγεται μπροστά του και κανείς, ούτε ο ίδιος, δεν είναι σε θέση να πει αν θα είναι έτοιμος να ανταπεξέλθει στις προσδοκίες του HRC αλλά και των φίλων του ανά τον κόσμο.

Υπάρχει και η (πολύ μικρή) πιθανότητα να αναγκαστεί να σταματήσει τους αγώνες, ένα απευκταίο σενάριο για πολλούς φίλους του αθλήματος.
Σε αυτή την περίπτωση, το HRC θα τον αντικαταστήσει για φέτος χρησιμοποιώντας έναν συνδυασμό Bradl/Lecuona και θα ψάξει για τον αντικαταστάτη του το 2023.
Ήδη ακούγεται στο paddock ότι έχει προσεγγίσει τον Joan Mir της Suzuki, με τον Ισπανό να έχει εδώ και καιρό εκφράσει τη δυσαρέσκειά του από την έλλειψη προόδου στην ομάδα του.
MotoGP-Metagrafika-Marc-Marquez-obe4.jpg

Η περίπτωση του Mir δεν συνδέεται άμεσα με την κατάσταση και την πορεία ανάρρωσης (ή μη) του Marc Marquez, αφού η Honda μπορεί να τον φέρει στην ομάδα το 2023 και στη θέση του Pol Espargaro.
Υπάρχει και η πιθανότητα να δούμε τον Fabio Quartararo, τον παγκόσμιο πρωταθλητή, να ντύνεται με τα χρώματα της Repsol από το 2023 και μετά. Και ο Γάλλος δεν είναι ικανοποιημένος με την Yamaha.
Πάντως προτεραιότητά του είναι να μείνει στην ομάδα, η οποία – αν οι φήμες που ακούγονται είναι αληθινές – θα χρειαστεί να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη για να τον κρατήσει.
Ακούγεται ότι ο Marquez είχε ανανεώσει το συμβόλαιό του με ετήσιες, καθαρές απολαβές (χωρίς να υπολογίζοντα έσοδα από εκδηλώσεις/χορηγίες κτλ) περίπου στα 25 εκατομμύρια ευρώ.
Ο μάνατζερ του Quartararo φέρεται να έχει ζητήσει από τους μπλε ένα ποσό της τάξης των 20 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως. Η Honda οικονομικό πρόβλημα δεν έχει, αλλά στις εποχές που ζούμε δεν είναι εύκολο και να επωμιστεί ένα δεύτερο τόσο μεγάλο συμβόλαιο.
Τι θα γίνει όμως, αν η Yamaha τελικά χάσει τον πρωταθλητή της τόσο γρήγορα; Σε μεγάλο βαθμό θα βασιστεί πάνω στον Franco Morbidelli, ελπίζοντας ότι ο Ιταλοβραζιλιάνος θα μπορέσει να επαναλάβει μια χρονιά όπως αυτή του 2020.
MotoGP-Metagrafika-Marc-Marquez-obe5.jpg

Από την άλλη θα χρειαστεί να βγει στην αγορά για τον αντικαταστάτη του Fabio Quartararo, αν και θεωρητικά θα είχε έτοιμη τη λύση: τον Toprak Razgatlioglu.
Ο Τούρκος έκανε αυτό που λίγοι περίμεναν στην αρχή της περασμένης σεζόν, να εκθρονίσει δηλαδή από το θρόνο του τον κυρίαρχο όλα τα προηγούμενα χρόνια στα WSBK, Jonathan Rea.
Αυτό από μόνο του θα έδινε το εισιτήριο στον νεαρό Τούρκο για το MotoGP, ωστόσο οι χειρισμοί του ατζέντη του (του γνωστού Kenan Sofuoglu) δεν βοηθούν την κατάσταση.
Οι τελευταίες δηλώσεις του ότι ο Razgatlioglu θα πάει στο MotoGP μόνο αν του προταθεί θέση σε εργοστασιακή ομάδα έγιναν δεκτές με έντονη κριτική από το paddock.
Για την Yamaha όμως υπάρχει και η περίπτωση του έντονα δυσαρεστημένου με την ΚΤΜ, Raul Fernandez και λογικά αυτή είναι που θα κυνηγήσει περισσότερο.
Ο Fernandez είναι ένας από τους καλύτερους οδηγούς της γενιάς του, εντυπωσιάζοντας με την παρουσία του στο πρωτάθλημα της Moto2 πέρυσι, όντας rookie.
MotoGP-Metagrafika-Marc-Marquez-obe6.jpg

Ο ίδιος έφτασε κοντά στο να υπογράψει με την Yamaha, ωστόσο η KTM ουσιαστικά τον ανάγκασε να μείνει μαζί της και για το 2022 και τον έβαλε στη δορυφορική της ομάδα.
Πέρα από τη δυσαρέσκειά του για την αντιμετώπιση αυτή, ο Raul Fernandez θέλει να βρεθεί σε εργοστασιακή ομάδα, οπότε και θα πιέσει καταστάσεις για να το πετύχει. Είτε με την Yamaha, είτε ακόμα και με την ΚΤΜ.
Κι αυτό το τελευταίο δεν πρέπει να μας ξενίζει, μιας και υπάρχουν φήμες για τον Miguel Oliveira που θέλουν τον Πορτογάλο μακριά από το εργοστάσιο με το οποίο γεύτηκε τη χαρά της νίκης στη μεγάλη κατηγορία.
Αν γίνει αυτό, τότε η εργοστασιακή θέση θα περιμένει τον Raul Fernandez, αν βέβαια ο ίδιος δεν τα βρει τελικά με την Yamaha που ήθελε και θέλει να τον ντύσει στα μπλε.

Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.218
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Α! τον γρουσουζη , τον γκαντεμη ... τον φραγκοφονια τον ψηλό , που ..... κακος χάκερ να μπει στους τραπεζικούς λογαριασμούς του και να τον αφήσει αφραγκο. Bcdef
Επειδή παραιτήθηκε αυτός λόγω γήρατος , μας καταράστηκε τον ... κοντό ...! abcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Σκληρή απάντηση της KTM στις κατηγορίες της Ducati: “Δεν θυμάμαι να έχω δει μοτοσυκλέτα Ducati στη Moto3”​

Από τον BikerSpirit

Η KTM έχει κατηγορηθεί για «αθέμιτο ανταγωνισμό» από την Ducti, για τη δουλειά της με νεαρούς αναβάτες, τους οποίους ανεβάζει σε πολλές περιπτώσεις στις ομάδες της στο MotoGP.


Η δουλειά που κάνει με τους νέους αναβάτες η KTM είναι, χωρίς αμφιβολία, αξιοζήλευτη από άλλες μάρκες. Η αυστριακή εταιρεία είναι ο χορηγός του Red Bull Rookies Cup, του κυπέλλου από το οποίο πολλοί αναβάτες κάνουν το άλμα τους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Επιπλέον, στις κατηγορίες Moto3 και Moto2, χάρη στη συμφωνία με τους Aki Ajo και Tech3, έχουν επίσης νεαρά ταλέντα που συνδέονται με την KTM, για να μην αναφέρουμε τους αναβάτες της Husqvarna και τη GASGAS.

Μάλιστα, για το 2022 θα έχει στις τάξεις της στην μεγάλη κατηγορία MotoGP τον πρωταθλητή και δευτεραθλητή της Moto2 του 2021, καθώς και τον πρωταθλητή της Moto3 του 2021, Pedro Acosta στην ομάδα της στην Moto2.


Αυτή η φοβερή δουλειά που κάνει η KTMενοχλεί πολλούς και όπως φάνηκε ειδικά τη Ducati. Ο Davide Tardozzi, συντονιστής της ομάδας MotoGP της Ducati, «παραπονέθηκε» σε δηλώσεις του, ότι η KTM είχε κάποιου είδους παράνομη και αθέμιτη υπεροχή όταν επρόκειτο να υπογράψει με νέους αναβάτες και να τους πάρει στο MotoGP.


Η απάντηση της KTM ήρθε μέσω του διευθυντή αγωνιστικού, Pit Beirer, που απάντησε ωμά, ευθέως και χωρίς διπλωματία.

«Καταρχάς, δεν κάνουμε κανένα συμβόλαιο δέσμευσης. Δεύτερον, δεν μπορείς να αναγκάσεις έναν οδηγό να σταματήσει αν θέλει να πάει σε άλλη ομάδα. Γι’ αυτό είναι τελείως ανοησία να λέμε ότι θα συντάξουμε κάθε είδους συμβάσεις δέσμευσης. Στο Red Bull Rookies Cup προμηθεύουμε τις μοτοσυκλέτες, αλλά δεν υπογράφουμε συμβόλαια με τους αναβάτες επειδή δεν έχουν συμπληρώσει ακόμη τη νόμιμη ηλικία», είπε ο Beirer στο Speedweek.

Τα συμβόλαια που υπογράφουν οι γονείς χάνουν την αποτελεσματικότητά τους ούτως ή άλλως όταν το παιδί φτάσει στην ηλικία της ενηλικίωσης.

Ο Beirer διαβεβαίωσε ότι είναι οι αναβάτες που θέλουν να υπογράψουν με την KTM μετά το Red Bull Rookies Cup, ενώ προκαλεί την Ducati να εμπλακεί στις χαμηλότερες κατηγορίες του πρωταθλήματος. « Προφανώς είμαστε τόσο αξιοπρεπείς άνθρωποι στην KTM που πάρα πολλοί αναβάτες υπογράφουν εθελοντικά μαζί μας μετά από τρία χρόνια στο Rookies Cup, για παράδειγμα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto3.»

«Δεν ξέρω τι είχε φάει ο κύριος Tardozzi για πρωινό όταν τα είπε όλα αυτά. Αν ο Tardozzi πει κάτι για τον αθέμιτο ανταγωνισμό, δεν μπορώ παρά να προσκαλέσω τη Ducati να ασχοληθεί και να δουλέψει για τους νέους. Αν και δεν θυμάμαι να έχω δει μοτοσυκλέτα Ducati Moto3 . Στην KTM, κατασκευάζουμε τη δική μας μοτοσυκλέτα Moto3 για συμμετέχοντες στο Rookies Cup από το 2013.»
Πριν από αυτό ήταν ένας δικύλινδρος δίχρονος 125cc από το 2007 έως τα τέλη του 2012.


Από την KTM τονίζουν ότι η δουλειά με τους νέους πιλότους χρειάζεται σημαντική επένδυση . Για αυτόν τον λόγο, θα μπορούσε να θεωρηθεί πιο «αθέμιτο» το γεγονός ότι άλλα εργοστάσια παίρνουν τους αναβάτες που εκπαιδεύουν οι Αυστριακοί προσφέροντάς τους περισσότερα χρήματα , αντί να προσπαθούν να τους εκπαιδεύσουν από την αρχή ώστε, στο μέλλον, να μπορούν να τους έχουν στις επίσημες ομάδες MotoGP.

«Η δουλειά με τους νέους οδηγούς κοστίζει ένα σχετικά μεγάλο χρηματικό ποσό, που ανέρχεται σε εκατομμύρια για εμάς κάθε χρόνο. Εάν ένας κατασκευαστής δελεάζει και παίρνει τα ταλέντα μας με λίγα επιπλέον χρήματα, αυτό είναι αρκετά απρεπές. Η Ducati θα πρέπει μάλλον να σκεφτεί πώς να εμπλακεί στη αναζήτηση για νέους αναβάτες . Αν η Ducati χρησιμοποιεί τακτικά αναβάτες από το VR46 Riders Academy του Valentino Rossi, αυτό είναι έξυπνο. Αλλά πρέπει απλώς να το κάνουν και να μην παραπονιούνται για το πρόγραμμά μας. Η Ducati πάτησε μπανανόφλουδα με αυτή την κριτική της απέναντι στην KTM», δηλώνει ωμά ο Beirer.


Ο επικεφαλής της KTM δίνει ένα πολύ απλό παράδειγμα υπολογισμού. « Μια επαγγελματική ομάδα στη Moto2 κοστίζει περίπου 3 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο για δύο αναβάτες. Αν το υπολογίσω ανά πιλότο, αξίζει 1,5 εκατ. ευρώ . Εάν ένα εργοστάσιο όπως η KTM το κάνει αυτό, παρόλο που δεν πουλάμε πλέον τις δικές μας μοτοσυκλέτες σε αυτήν την κατηγορία, νοικιάζουμε δύο θέσεις για να εκπαιδεύσουμε τους αναβάτες που θα μπορούσαμε αργότερα να έχουμε στο MotoGP και να τους κρατήσουμε απασχολημένους», λέει ο Beirer για να συνεχίσει με την υπόθεση του Jorge Martin.

«Προσλάβαμε τον Jorge Martin για δύο χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto2 στην ομάδα του Ajo. Είχαμε ένα έγκυρο συμβόλαιο μαζί και για το 2021 δίνοντάς του την ευκαιρία να έρθει μαζί μας στο MotoGP, αλλά ήθελε να ενταχθεί στην Ducati . Στη συνέχεια τον απελευθερώσαμε για να αγωνιστεί για έναν άλλο κατασκευαστή στο MotoGP. Σε αυτό το πλαίσιο, θα ήθελα να ζητήσω από τη Ducati να σκεφτεί εάν αυτή ήταν μια αξιοπρεπής ή απρεπής ενέργεια. Ο Jorge Martin έπαιρνε μαζί μας ετήσιο μισθό, ο οποίος φυσικά ξεπερνούσε τις 80.000€. Αλλά δεν ήθελε να μείνει μαζί μας στην πρώτη του σεζόν στο MotoGP. Προσπαθήσαμε για αυτό, αλλά αφού δεν ήθελε να μείνει, έπρεπε να τον αφήσουμε να φύγει».


Η Ducati είχε πέντε αναβάτες με εργοστασιακό συμβόλαιο αυτή τη σεζόν, εκ των οποίων οι τρεις ήταν προηγουμένως αναβάτες της KTM: ο Johann Zarco, ο Jack Miller και ο Jorge Martin. Επιπλέον, ο Enea Bastianini συμμετείχε στο Red Bull Rookies Cup. Ο Beirer συνεχίζει προκαλώντας την Ducati: «Τα paddock είναι γεμάτα από ομάδες Moto3 και Moto2 που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες. Απλώς πρέπει να πάνε κάπου, να εγγυηθούν στην ομάδα τον ετήσιο προϋπολογισμό για να έχουν πρόσβαση σε δύο οδηγούς. Η ομάδα θa είναι χαρούμενη, οι οδηγοί θα είναι ευχαριστημένοι και η Ducati, ως εργοστάσιο, θα έχει άμεση πρόσβαση σε αυτούς» .

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Στο MotoAmerica ο Petrucci με Ducati​

Επίσημη επιβεβαίωση από τον Ιταλό αναβάτη

Δεν έχουν περάσει παρά μόνο λίγες εβδομάδες από τότε που είχαμε γράψει πως ο Petrucci σκέφτεται σοβαρά την μετακίνησή του στο MotoAmerica (το αμερικάνικο πρωτάθλημα superbikes), την στιγμή μάλιστα που αγωνιζόταν στο Dakar και εντυπωσίαζε τους πάντες με την απόδοσή του.
Μετά από την Ιστoρία που έγραψε, όντας ο πρώτος αναβάτης παγκοσμίως που έχει κερδίσει αγώνες στα MotoGP και ειδική στο Dakar Rally, τώρα επιβεβαίωσε ότι θα κάνει το επόμενο μεγάλο βήμα στην καριέρα του και θα συμμετάσχει στο MotoAemrica για την φετινή σεζόν. Μάλιστα αυτή η κίνηση συνοδεύεται και από την επιστροφή του στην Ducati, με την οποία θα αγωνίζεται στο αμερικάνικο πρωτάθλημα.
Όσο αγωνιζόταν με τους "Κόκκνους" στα MotoGP, ο Petrucci είχε κερδίσει δύο αγώνες το 2019 και το 2020, ενώ στη συνέχεια μεταπήδησε στην Tech3 KTM, σε μια σεζόν που αποδείχθηκε πως ήταν η τελευταία του στα MotoGP. H ομάδα του Herve Poncharal είχε κερδίσει κι αυτή δύο αγώνες το 2020 με τον Miguel Oliveira, ενώ το 2021 κατάφερε να πετύχει μόνο έναν τερματισμό μέσα στην πεντάδα κι αυτό έγινε με τον Danilo Petrucci στο Le Mans. Αυτός μάλιστα ήταν και ο πρώτος τερματισμός στην πρώτη δεκάδα από τους τρεις που κατάφερε μέσα στη χρονιά.
Τώρα, είναι έτοιμος να δεχθεί την πρόκληση σε ένα τρίτο και διαφορετικό πρωτάθλημα με προοπτική μίας σεζόν, καθώς θα ενταχθεί στην War Horse HSBK, η οποία έχει εργοστασιακή υποστήριξη, πάνω στη σέλα ενός Ducati Panigale V4 R, την ίδια ομάδα δηλαδή με την οποία αγωνίστηκε ο Loris Baz το 2021.
Μιλώντας στο αμερικάνικο Cycle World o Pertucci σχετικά με την πρόθεσή του να αγωνιστεί στο MotoAmerica –αν και δεν έχει γίνει ακόμη η επίσημη ανακοίνωση από την ομάδα ή την Ducati, ο Petrux δήλωσε: "Είμαι ευτυχής γιατί η Ducati ήταν αυτή που επικοινώνησε μαζί μου. Έκαναν τα πάντα για να με πάρουν. Νιώθω μεγάλη ικανοποίηση. Όταν έφυγα από την εργοστασιακή ομάδα της Ducati στα MotoGP, διατήρησα καλές σχέσεις με τον Claudio Domenicali, τον Gigi Dall’Igna, τον Paolo Ciabatti, και τον Davide Tardozzi. Πίεσαν πολύ για να τρέξω στο MotoAmerica."


Σημαντικό ρόλο στην απόφασή του έπαιξε και το ότι είχε και ο ίδιος μεγάλη επιθυμία να αγωνιστεί στις Η.Π.Α., μία χώρα που όπως λέει ο ίδιος, την έχει ερωτευτεί. "Είναι εμπειρία ζωής", είπε ο Ιταλός. "Έχω την ευκαιρία να ζήσω στο εξωτερικό και να οδηγώ μοτοσυκλέτες, αυτό δηλαδή που αγαπώ περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Ήμουν πάντα ερωτευμένος με τις Η.Π.Α. Μου αρέσει ο τρόπος ζωής και οι άπλετοι χώροι."
Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε πως πριν ενταχθεί στην Ducati για το MotoAmerica, ο Petrucci θα κάνει το ντεμπούτο του στις επίσημες δοκιμές για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes, στις 8-9 Φεβρουαρίου.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP Lorenzo – To ’22 σίγουρα θα το διασκεδάσουμε!​


054539e0dcfd286c2a46b77004eb6a95_XL.jpg

Στο προσκήνιο επιστρέφει ο Jorge Lorenzo με πρόσφατες δηλώσεις του, καθώς ετοιμαζόμαστε σιγά-σιγά για το πρώτο τεστ της χρονιάς.


Για την ομάδα με την οποία κατέκτησε τον τελευταίο του τίτλο, το 2015, την Yamaha, μίλησε ο Ισπανός.

Χαρούμενος από τη μία, διότι το εργοστάσιο μετά από εκείνη τη χρονιά κατάφερε και πάλι πέρυσι να πανηγυρίσει έναν παγκόσμιο τίτλο.

Από την άλλη, όμως, δεν έκρυψε και την ανησυχία του λόγω του ότι αυτός ο τίτλος ήρθε περισσότερο χάρη στο ταλέντο του οδηγού και όχι στην ποιότητα της μοτοσυκλέτας.

«Δεν ήταν εύκολο για την Yamaha να επιστρέψει στην κορυφή. Ωστόσο κατάφερε και βρήκε έναν οδηγό που ανταποκρίνεται πολύ καλά στο στυλ της M1».

«Έναν πάρα πολύ γρήγορο και πολύ εκρηκτικό πιλότο όπως είναι ο Fabio Quartararo».

«Η μοτοσυκλέτα της Yamaha συνεχίζει να είναι ολοκληρωμένη, ωστόσο θεωρώ ότι δεν έχει εξελιχθεί τόσο όσο η Ducati».

«Η Yamahaπάντως, κατάφερε να κερδίσει με τον Fabio και ήταν ένας τίτλος που σίγουρα τον άξιζε».


Όσο για το τι θα πρέπει να περιμένουμε φέτος από το MotoGP; Ο Ισπανός παρουσιάζεται βέβαιος ότι μπροστά μας ανοίγεται μία εξαιρετική χρονιά.

«Τώρα με τον Fabio να είναι περισσότερο ώριμος και ολοκληρωμένος οδηγός και με τον Marc ενδεχομένως να μην είναι τόσο δυνατός, όσο στο παρελθόν, σίγουρα θα το διασκεδάσουμε», πρόσθεσε ο Lorenzo.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.218
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι

Σκληρή απάντηση της KTM στις κατηγορίες της Ducati: “Δεν θυμάμαι να έχω δει μοτοσυκλέτα Ducati στη Moto3” ...................
Πηγη https://bikerspirit.net


Αργοπορημενα βλεπω αυτο το ποστ και να πω οτι μαλλον ..... εχει 1000 δίκαια η ΚΤΜ και μπραβο της που λαμβανει μερος στις μικρες κατηγοριες συντηρωντας φυτωριο με νεους οδηγους. Bcdefghg

Τωρα βεβαια οπως και στο ποδοσφαιρο , ολοι οι οδηγοι στην .... μεγαλη 'κοκκινη' ομαδα ονειρευονται να πανε αμα μεγαλωσουν ή αντε σε καμμια 'πρασινη' , τι να σου κανει μιά Κολοπετινιτσα ...... σορρυ η ΚΤΜ ......! ooops

( https://el.wikipedia.org/wiki/Τριταία_Φωκίδας )
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Ωρε κατι ομορφες abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk

View attachment 41751
Η Pedrosa είναι η πιο όμορφη!!Τέλος..
Η Stoner φαίνεται νοικοκυρά για σπίτι...

Η Marquez την είδε μοντέλο.Για Sirina..
Η Rossi το παίζει δικηγόρος.Η μουρμούρα θα πάει σύννεφο..
Η Lorenzo είναι αγοροκόριτσο.Φαΐ δεν θα φας.Ξύλο μπορεί..
 
Top Bottom