Moto 2t

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Σε δημοπρασία η δίχρονη Cagiva 500 που κέρδισε στη Laguna Seca το 1993​

Η μοτοσυκλέτα του John Kocinski​


1610643477148.png

To C593 με το οποίο ο John Kocinski αντιτάχθηκε στις ιαπωνικές υπερομάδες εκείνης της εποχής, βγαίνει προς πώληση από την Mecum Auctions την ερχόμενη άνοιξη
22 Αυγούστου 1993 και ο αναβάτης από το Little Rock του Αρκάνσας κερδίζει «εντός έδρας» τον αγώνα που διεξάγεται στην Laguna Seca. Το κόκκινο Cagiva τερματίζει μπροστά από μια Suzuki και μια Yamaha των Alex Barros και Luca Cadalora. O «πρωταγωνιστής» αυτού του επικού θριάμβου μετά από 27 χρόνια θα δημοπρατηθεί από τον οίκο Mecum Auctions στο Las Vegas.
O Kocinski κέρδισε λίγες εβδομάδες πριν ο συμπατριώτης τους, Kevin Schwantz με Suzuki, στεφθεί Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Μια μικρή ιταλική ομάδα τα έβαλε με τις ιαπωνικές υπερδυνάμεις, τερματίζοντας τέταρτη στην βαθμολογία των κατασκευαστών.
Cagiva C593 Mecum Auctions 2

Η μοτοσυκλέτα που θα δημοπρατηθεί είναι η αγωνιστική πρωτότυπη C593 που οδηγούσε ο Kocinski. Ένα τετρακύλινδρο, δίχρονο που απέδιδε 180 ίππους στις 12.700 σ.α.λ. και ζύγιζε μόλις 130 κιλά.
Η δημοπρασία θα γίνει στο Las Vegas από τις 28 Απριλίου έως την 1Μαίου 2021 και η τελική τιμή πώλησης αναμένεται να φτάσει πολύ ψηλά.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αυτό είναι ίσως το ισχυρότερο Honda CL350 του πλανήτη​

honda_hondeath_922021.jpg

Δικύλινδρο, δίχρονο, με πάνω από 100 άλογα ισχύος και ταμπούρα, αυτό το custom απευθύνεται σε πολύ θαρραλέους ή και λίγο… τρελούς αναβάτες. Τολμάς να το οδηγήσεις;​

Ο ατίθασος χαρακτήρας των ισχυρών δίχρονων κινητήρων του παρελθόντος είναι κάτι που όχι απλά δεν ξεχάστηκε, αλλά παραμένει ποθητό από «παλαιότερους» ή και πιο… ανήσυχους σημερινούς αναβάτες. Κάποιοι όμως ωθούν τις επιθυμίες τους στα όρια, όπως ας πούμε ο Andrew Cecere, τεχνικός αυτοκινήτων και μηχανικός από την California, που ασχολείται εκτενώς με τα builds κάθε είδους.

Η κατασκευή βασίστηκε σε ένα Honda CL350 του 1971 και φυσικά, η μεγάλη διαφορά είναι ο κινητήρας, ο οποίος προήλθε από την τροποποίηση ενός κινητήρα Yamaha Banshee που έφτασε τα 472 κυβικά εκατοστά! Οι δύο εξατμίσεις προήλθαν από την CPI Racing, ενώ και το σύστημα ανάφλεξης είναι αγωνιστικού τύπου από την MSD. To ψυγείο προέρχεται από ένα RD 250, ενώ η τροφοδοσία αποτελείται από 2 καρμπυρατέρ των 35 χιλιοστών με βαλβίδες reed της VForce. Με ισχύ στους 100 ίππους, ο ίδιος ο δημιουργός του το έχει βαφτίσει… HonDeath!

Η εμπρός ανάρτηση αλλά και το ρεζερβουάρ, προήλθαν από ένα Honda CB350 του 1968, με τροχούς Akront και… ταμπούρα εμπρός και πίσω στα φρένα! Ακούγεται επικίνδυνο για τις μέρες μας να συνδυάσεις έναν δίχρονο 100 ίππων με ταμπούρα στα φρένα, αλλά ο Andrew ισχυρίζεται ότι το σύστημα είναι σωστά ρυθμισμένο και δεν προβληματίζεται από το πολύ μικρό βάρος του CL350. Φυσικά, λίγη… κοπτοραπτική στο πλαίσιο ήταν απαραίτητη, προκειμένου να χωρέσουν σωστά ο κινητήρας και οι κτηνώδεις εξατμίσεις του. Πως σας φαίνεται;

Πηγη www.mototriti.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η πανδημία εκτόξευσε τη ζήτηση για 2χρονα 250άρια του παρελθόντος!​

2stroke forever!

2stroke-forever.jpg


Περιζήτητα τα NSR, RGV, TZR, KR-1, RS 250, λέει έμπορος στη Μεγάλη Βρετανία!

Οι εποχές που οι supersport 2χρονες μοτοσυκλέτες κατέκλυζαν την ευρωπαϊκή αγορά έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Οι αυστηροί κανόνες για τις εκπομπές ρύπων και η απόφαση των κατασκευαστούν να παραγκωνίσουν τους 2χρονους κινητήρες, έβαλε ταφόπλακα σε μια κατηγορία με εξαιρετικές κατασκευές που ακόμα και σήμερα αποτελούν για κάποιους σημεία αναφοράς.

Πως να ξεχάσεις άλλωστε εμβληματικά μοντέλα όπως το Honda NSR, το Suzuki RGV, το Yamaha TZR, το Kawasaki KR-1, το Aprilia RS που γαλούχησαν γενιές και γενιές αναβατών.

Ακόμα και σήμερα αρκετοί είναι εκείνοι που αναζητούν κάποιο από τα παραπάνω μοντέλα για προσωπική χρήση ή χρήση στην πίστα. Δύσκολα θα βρεις σε αγγελίες κάποιο καλοσυντηρημένο, ακόμα όμως κι αν τα καταφέρεις, η τιμή του θα είναι αρκετά υψηλή.

Σύμφωνα με έμπορο μοτοσυκλετών που εδρεύει στη Μεγάλη Βρετανία και δραστηριοποιείται σε όλον τον κόσμο, η πανδημία του Covid-19 αύξησε κατακόρυφα τη ζήτηση των παραπάνω μοντέλων, καθώς πολλοί θεωρούν πως πρόκειται για μια πολύ καλή επένδυση.

«Με όλη αυτήν την κατάσταση που επικρατεί λόγω της πανδημίας και τα συνεχόμενα lock-downs πολλοί κάθονται κλεισμένοι στα σπίτια τους μπροστά από έναν υπολογιστή, πληρώνονται και δεν ξέρουν πως να ξοδέψουν τα χρήματά τους. Όλο αυτό αυξάνει την ανάγκη για αγορές», δηλώνει στο MCN o Ciarán Perrin της εταιρείας Extreme Trading, η οποία ασχολείται με αγοραπωλησίες μοντέλων του παρελθόντος.

«Είμαστε σε μια εποχή με χαμηλούς τόκους. Αν έχεις για παράδειγμα 6.000 ευρώ στον τραπεζικό σου λογαριασμό, οι τόκοι που θα πάρεις μετά από 12 μήνες ίσα που φτάνουν για ένα γεύμα σε fast food. Αν όμως σου αρέσουν οι μοτοσυκλέτες, μπορείς να κάνει μια ασφαλή επένδυση και παράλληλα να αποκτήσεις μια μοτοσυκλέτα που αγαπάς», προσθέτει.

Τη μεγαλύτερη ζήτηση αυτή τη στιγμή, όπως λέει ο Perrin, παρουσιάζουν τα 2χρονα 250άρια που μεσουρανούσαν τη δεκαετία του ‘90. «Αυτή τη στιγμή όλοι ζητούν 2χρονα. Τα TZR, KR-1, KR-1S, RGV, από τα τέλη της δεκαετίας του '80 και τα 90s όπως φυσικά και το Aprilia RS250, είναι περιζήτητα. Μόλις βρίσκουμε ένα από τα παραπάνω μοντέλα και το ανακατασκευάζουμε, εξαφανίζεται αμέσως».

Πηγη https://2wo.gr
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.636
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Ο ΔΙΧΡΟΝΟΣ κινητηρας εχει μελλον και με την καταλληλη ερευνα θα μπορουσε να κυριαρχησει ακομη και σε επιπεδο ρυπων οπως απεδειξε η απρίλια πριν απο 28 χρονια με εξελιξη της τεχνολογιας της αυστραλιανης εταιρειας ORBITAL ,στο 50αρι της SR50 με κινητηρα που τον ονομαζε DIGITECH.Aπο τοτε ΑΚΡΑ ΤΟΥ ΤΑΦΟΥ ΣΙΩΠΗ.
Ελεχθει τοτε ,οτι ΕΠΕΝΕΒΕΙ κατα καποιο τροπο Η ΧΟΝΤΑ,και το εθαψε.ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΑΡΑΓΕ???Μπορει καποτε να αποχαρακτηρισθουν τα αρχεια,οπως και μετα απο 50 χρονια αποχαρακτηριζει το FBI.Rolling
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.265
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ο ΔΙΧΡΟΝΟΣ κινητηρας εχει μελλον και με την καταλληλη ερευνα θα μπορουσε να κυριαρχησει ακομη και σε επιπεδο ρυπων οπως απεδειξε η απρίλια πριν απο 28 χρονια με εξελιξη της τεχνολογιας της αυστραλιανης εταιρειας ORBITAL ,στο 50αρι της SR50 με κινητηρα που τον ονομαζε DIGITECH.Aπο τοτε ΑΚΡΑ ΤΟΥ ΤΑΦΟΥ ΣΙΩΠΗ........

.... να μην ξεθαβουμε και ταφους τωρα ειναι ντροπη .....και μας βριζει ο αλλος για πτωματολαγνους .... ! Tooth
Αμα εστεκε το επιχειρημα της ΟΡΒΙΤAL να ξερεις θα το ειχανε αντιγραψει εστω και με ζορι.
Διχρονος κινητηρας χωρις ξεχωριστο συστημα υπερπληρωσεως = ντουμανι πισω ...... και μου΄χει λειψει αυτη η μυρωδια .....!ooops
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.153
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
.... να μην ξεθαβουμε και ταφους τωρα ειναι ντροπη .....και μας βριζει ο αλλος για πτωματολαγνους .... ! Tooth
Αμα εστεκε το επιχειρημα της ΟΡΒΙΤAL να ξερεις θα το ειχανε αντιγραψει εστω και με ζορι.
Διχρονος κινητηρας χωρις ξεχωριστο συστημα υπερπληρωσεως = ντουμανι πισω ...... και μου΄χει λειψει αυτη η μυρωδια .....!ooops
Ο Orbidal είναι ένα εγχείρημα 40 ετών, ξέρεις για το etec τπτ? Τα snowboards που πατάνε Νότιο Πόλο ή Βόρειο Πόλο με αυστηρότατα περιβαντολλογικα κριτήρια για δες με τι μοτέρ πάνε;
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.153
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Δείτε τα specs

 

gs1100n

new member
Δημοσιεύσεις
343
Ηλικία
44
Όνομα
Νίκος
Εγω παντως αν πετύχω κάνα δίχρονο μπροστα μ, κανω οτι μπορω να το προσπερασω κ να φυγω απτηβ ακτινα δρασης του! Αυτη τη μυρωδιά κ τη καπνιλα την βαρεθηκα..
Ασε τις λαδιες που κανει ο αλλος ξερογκαζα κ μπορει να σε πιτσιλισει αμα εισαι πισω του! Χαχααχα
2 χρονια με το Husqvarna 125 Husky ηταν αρκετα...
Ευχαριστω αλλα δεν θα παρω αλλο δίχρονο! Προτιμω το μετρό ! Χαχαχαχαχ
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Πριν λιγα χρόνια εφτασα στο παρατσακ να πάρω ενα rgv 250 ( το γυμνό)
Καο στο και Τσακ με ενα TZR 250 3χv( το καλό το ξηροκαμπανο)
Το πρώτο χάλασε η αγορά γιατί είχε ενα θέμα στα χαρτιά, το δεύτερο που ηταν σε τεύχη ενω το είχα πάρει σπίτι και έδωσα προκαταβολή ,το μετάνιωσε και ήρθε το πήρε πίσω.
Αυτά παθαίνεις όταν κάνεις δουλειές με γνωστούς.
Θέλω ενα δίχρονο δρόμου που θα παει κάποια στιγμή θα πάρω ένα, και βασικά έχω κάτι υπ όψιν μού
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.408
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Λέμε για τα δίχρονα και αναπολούμε όμορφες καταστάσεις των 80ς αλλά έχετε αναλογιστεί πόσοι από μας θα μπορούσαν να φύγουν από το 4Τ και να πάνε σε καθημερινό 2Τ?
Καλή η διχρονίλα και ο Γαρδέλης αλλά περιστασιακά για ξερογκαζιές και καμμιά σουζίτσα που και που.Σε καθημερινή χρήση ή/και σε ταξίδι οι περισσότεροι θα πεθυμήσουν την ομαλότητα που σου δίνει ο τετράχρονος στην πορεία και το 'γλυκό' δούλεμα,όσο και αν βελτιωθεί ο δίχρονος.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.153
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Λέμε για τα δίχρονα και αναπολούμε όμορφες καταστάσεις των 80ς αλλά έχετε αναλογιστεί πόσοι από μας θα μπορούσαν να φύγουν από το 4Τ και να πάνε σε καθημερινό 2Τ?
Καλή η διχρονίλα και ο Γαρδέλης αλλά περιστασιακά για ξερογκαζιές και καμμιά σουζίτσα που και που.Σε καθημερινή χρήση ή/και σε ταξίδι οι περισσότεροι θα πεθυμήσουν την ομαλότητα που σου δίνει ο τετράχρονος στην πορεία και το 'γλυκό' δούλεμα,όσο και αν βελτιωθεί ο δίχρονος.
Τα σημερινά 2t δεν έχουν σχέση Νικόλα...
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.434
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Ολοι διχρονα θα παρετε ρεεεεε

Εβγαλα χθες μια μικρη βολτιτσα το CRm

μετα το 3λεπτο ζεσταμα, καθαρισε και ανεβαζε σαν τρελο

αυριο μαλλον θα ανεβω βουνο....

Θυμηθηκα τα νιατα μου!!!

Ολοι διχρονα θα παρετε.....
 
N

notakos600

Guest
Λέμε για τα δίχρονα και αναπολούμε όμορφες καταστάσεις των 80ς αλλά έχετε αναλογιστεί πόσοι από μας θα μπορούσαν να φύγουν από το 4Τ και να πάνε σε καθημερινό 2Τ?
Καλή η διχρονίλα και ο Γαρδέλης αλλά περιστασιακά για ξερογκαζιές και καμμιά σουζίτσα που και που.Σε καθημερινή χρήση ή/και σε ταξίδι οι περισσότεροι θα πεθυμήσουν την ομαλότητα που σου δίνει ο τετράχρονος στην πορεία και το 'γλυκό' δούλεμα,όσο και αν βελτιωθεί ο δίχρονος.
Δεν έχεις οδηγήσει KTM 300 injection...
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Δεν έχεις οδηγήσει KTM 300 injection...



Και 380
Και το CR το 500 .

Τώρα αυτό που έχω υπ όψιν είναι ενα TZR 125 με χτυπημένο μοτέρ ( ψωμοτυρι για μένα)
Ξέρεις
Άνοιγμα κάρτερ κυλινδροοπιστονο απο DT 200....


Έχει καιρό που Μίλησα με φίλο που το έχει και το κρατάει για μένα.
Θα είναι το πρότζεκτ του καλοκαιριού


27318014_9_b.jpg



Έχω σκεφτεί μάλιστα και για μοτέρ απο DT 230 LANZA, το οποίο είναι και μιζατο,αλλά είναι δυσεύρετο
 
N

notakos600

Guest
Και 380
Και το CR το 500 .

Τώρα αυτό που έχω υπ όψιν είναι ενα TZR 125 με χτυπημένο μοτέρ ( ψωμοτυρι για μένα)
Ξέρεις
Άνοιγμα κάρτερ κυλινδροοπιστονο απο DT 200....


Έχει καιρό που Μίλησα με φίλο που το έχει και το κρατάει για μένα.
Θα είναι το πρότζεκτ του καλοκαιριού


View attachment 28055



Έχω σκεφτεί μάλιστα και για μοτέρ απο DT 230 LANZA, το οποίο είναι και μιζατο,αλλά είναι δυσεύρετο
Παίξε μπάλα Μήτσο!!
 
Top Bottom