Λαμπες απλες,xenon,led

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.477
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Ποια ειναι τα χαρακτηριστικα που θελουμε σε μια λαμπα led?

Οταν ψαχνει καποιος δηλαδη που πρεπει να στοχευσει...watt,cob,lum...?
 

geokall

new member
Δημοσιεύσεις
50
Ηλικία
50
Ποια ειναι τα χαρακτηριστικα που θελουμε σε μια λαμπα led?

Οταν ψαχνει καποιος δηλαδη που πρεπει να στοχευσει...watt,cob,lum...?
Αρχικα θα πρεπει να επιλεξεις τον σωστο τυπο, ευκολο, μετα το τυπο led που υπαρχουν, σε γεκικες γραμμες 6000Κ με 6500Κ για το ψυχρο λευκο και σε watt καλο θα ειναι στα 20w με 25w. Οσο για τα lm σε αθτα τα watt συνηθως ειναι 2000 με 3000lm. Προσοχη αλλο τα lumen και αλλο τα lux, αυτα για αρχη, απο εκει και περα και σωστη επιλογη να γινει θα πρεπει να δουμε αν συνεργαζεται με το κατοπτρο ωστε να εχει σωστη δεσμη και να μην κανει ανεξελεκτη διασπορα, πως το ξερεις αυτο;;; Η καποιος που εχει δοκιμασει η απλα αγοραζεις και δοκιμαζεις, προσωπικα και λογο δουλειας εχω πεταξει πολλα ζευγαρια λαμπες για.να καταληξω σε συγκεκριμενους τυπους που θα μπορω να προτεινω

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.539
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Παίδες καλημέρα, πολύ μεγάλη κουβέντα έχουμε ανοίξει σχετικά με το φωτισμό στις κυρίες μας και οι απόψεις φυσικά είναι πολλές και διαφορετικές, άλλωστε αυτό είναι και τι υγιές ώστε το αποτέλεσμα να είναι το ιδανικότερο.
Θα συμφωνήσω με τους περισσότερους φίλους για την εξέλιξη της τεχνολογίας του φωτισμού των οχημάτων, παλιά είχαμε να διαλέξουμε μεταξύ λαμπτήρων αλογόνου μόνο σε σχέση με την μάρκα και την αξιοπιστία που πρόσφερε κάθε εταιρεία, μετά ήρθαν τα xenon που σε κάθε περίπτωση ήταν τεχνολογικά καλύτερα, εντελώς διαφορετική φιλοσοφία λειτουργίας με πολλά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Σαφώς πιο δυνατά, σχεδόν διπλάσια η ένταση της φωτεινής πηγής (lm) και σε θερμοκρασία φωτισμού που ξεφεύγαμε από την κουραστική κίτρινη απόχρωση που είχαμε τόσα χρόνια. Ένα από τα προβλήματα που είχαν και έχουν τα ξένον είναι η παραγόμενη δέσμη, αυτό έχει να κάνει με το εκάστοτε κάτοπτρο, δυστυχώς δεν είναι συμβατά με τον σχεδιασμό των κατόπτρων με αποτέλεσμα να κάνει πολύ μεγάλη διασπορά η δέσμη και να ενοχλεί τους διερχόμενους οδηγούς αλλά και να υπάρχει μεγάλη απώλεια στη δέσμη, επίσης με την εκτόνωση του αερίου xenon σαν αποτέλεσμα είχε να θολώνει το κάτοπτρο μετά από πολυετή χρήση, βέβαια ήταν αναγκαίο κακό αν θέλαμε να βελτιώσουμε το φωτισμό. Η χαμηλότερη κατανάλωση ρεύματος μας βοηθούσε αν είχαμε και προβολάκια αλλά δεν είναι πάντα το καλύτερο για το ηλεκτρολογικό κύκλωμα της μοτοσυκλέτας μας, και αυτό γιατί υπήρχε παραγωγή ρεύματος από τα πηνία η το δυναμό το οποίο δεν καταναλωνόταν, αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να αλλοιωνόντουσαν πηνία η ανορθωτές, πρέπει δηλαδή να υπάρχει κατανάλωση για να υπάρχει μια ισορροπία, όχι υπερβολές βέβαια.
Το ίδιο ισχύει και για τις led όσο αφορά το θέμα της κατανάλωσης, εδώ όπως έχουμε πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με τους λαμπτήρες xenon, έχουμε πολύ χαμηλότερη παραγόμενη θερμότητα, χαμηλότερη κατανάλωση ρεύματος, μεγαλύτερη ένταση φωτείνης πηγής και καλύτερη αποβολή θερμότητας με αποτέλεσμα να μην επηρεάζει την καλή κατάσταση του κατόπτρου και την ικανότητα που έχει να παράγει σωστή δέσμη. Για την σωστή δέσμη βασικό ρόλο παιζεί και η λάμπα led πόσο καλά είναι σχεδιασμένη ώστε η πηγή φωτός της λάμπας να είναι στη προβλεπόμενη απόσταση από την βάση του κατόπτρου, υπάρχουν δεκάδες λάμπες που υπόσχονται πολύ δυνατό και καλό φωτισμό και σε διάφορες ποιότητες και τιμές, εδώ μπαίνει το ότι πληρώνεις παίρνεις και φυσικά από τον καιρό που ξεκίνησε η μαζική παραγωγή λαμπτήρων led για τα οχήματα υπάρχει μεγάλη εξέλιξη στην ποιότητα των chip led.
Άρα που καταλήγουμε; ότι θα πρέπει να γίνει προσεκτική επιλογή του λαμπτήρα, ανάλογα το όχημα και το τι θέλουμε να έχουμε σαν αποτέλεσμα.
Σας κούρασα λιγάκι με την πολυλογία μου, θα μπορουσα να μιλάω ώρες σχετικά με τον φωτισμό των μοτοσυκλετών μας όπως και για σωστή και ασφαλή τοποθέτηση και συνδεσμολογία.

καλή συνέχεια σας εύχομαι και να έχουμε μια καλή μέρα, πάντα όρθιοι με πολλά όμορφα χιλίομετρα
GivingGiving
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.539
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καλημέρα φίλε συνοδοιπόρε, δεν θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου στο θέμα του σχεδιασμού μιας λάμπας και αυτό για΄τι αν αλλάξει έστω και το ελάχιστο την γωνία δέσμης θα έχει σαν αποτέλεσμα διαφορετική παραγόμενη δέσμη από το κάτοπτρο, για παράδειγμα αν βάλεις μια λάμπα σε ένα φανάρι και έχεις την δυνατότητα να την κουνήσεις η μέσα έξω για να αλλάξεις την απόσταση την πηγής από την βάση του κατόπτρου η αν την κουνήσεις αριστερά η δεξιά για να αλλάξεις την γωνιακή δέσμη της λάμπας, θα δεις ότι αλλοιώνετε και η δέσμη του κατόπτρου.
Όσο άφορα τώρα για το θέμα λαμπτήρων με δικό τους κάτοπτρο, μάλλον αναφέρεσαι στους προτζέκτορες, άλλη φιλοσοφία και κατά την γνώμη μου και σύμφωνα με την εμπειρία μου είναι ότι ιδανικότερο μπορεί να κάνει κάποιος για να έχει σωστό φωτισμό, συγκεντρωμένη δέσμη και να μην είναι ενοχλητικό.
Για την ονομαστική ισχύ μια λάμπας και για την παραγωγή φωτεινή πηγής βασικό είναι η ποιότητα των chip led και ο τύπος τους, δηλαδή άλλη έντασή έχει ένα cob led, άλλη ένα csp led και άλλη ένα zes led, είναι πολλές οι λεπτομέρειες που θα πρέπει να δει κάποιος. Το κάθε chip led έχει διαφορετικές δυνατότητες ισχύς και τα watt παίζουν ρόλο στην απόδοση, φαντάσου δύο ίδιες λάμπες, η μία 35w και η άλλη 55w, δεν θα έχουν την ίδια απόδοση, το ίδιο είναι και τις led,βασικό είναι το led που χρησιμοποιεί κάθε λάμπα. Μια λάμπα που έχει cob led και είναι 25w έχει χαμηλότερη απόδοση από μία λάμπα με csp ή zes luxeon στα ίδια watt και αυτό γιατί led με led έχουν διαφορετικές δυνατότητες. Είναι πολύ μεγάλο το θέμα και πολλά τα παρακλάδια που υπάρχουν στις led λάμπες που θα μπορούσαμε να μιλάμε ώρες και να σου πω την αλήθεια δεν θα καταλήξουμε στην ιδανικότερη λάμπα.
Σε κούρασα φαντάζομαι λιγάκι και σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να παρεξηγηθώ
GivingGivingGiving
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.539
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Αρχικα θα πρεπει να επιλεξεις τον σωστο τυπο, ευκολο, μετα το τυπο led που υπαρχουν, σε γεκικες γραμμες 6000Κ με 6500Κ για το ψυχρο λευκο και σε watt καλο θα ειναι στα 20w με 25w. Οσο για τα lm σε αθτα τα watt συνηθως ειναι 2000 με 3000lm. Προσοχη αλλο τα lumen και αλλο τα lux, αυτα για αρχη, απο εκει και περα και σωστη επιλογη να γινει θα πρεπει να δουμε αν συνεργαζεται με το κατοπτρο ωστε να εχει σωστη δεσμη και να μην κανει ανεξελεκτη διασπορα, πως το ξερεις αυτο;;; Η καποιος που εχει δοκιμασει η απλα αγοραζεις και δοκιμαζεις, προσωπικα και λογο δουλειας εχω πεταξει πολλα ζευγαρια λαμπες για.να καταληξω σε συγκεκριμενους τυπους που θα μπορω να προτεινω

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Προσωπικά!..
Έχω βιώσει τις διαφορές!!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Indian - Πατέντα για adaptive προβολέα που αλλάζει σχήμα δέσμης ανάλογα την ταχύτητα!​

573441a1c2632b40bad747a76b46cf00_XL.jpg

Η Indian παρουσίασε έναν υπέρ-εξελιγμένο τεχνολογικά προβολέα, που χάρη σε μια πλειάδα από αισθητήρες έχει adaptive (προσαρμοστική) λειτουργία, φωτίζοντας το εσωτερικό της στροφής, ενώ παράλληλα αλλάζει και το σχήμα / εύρος της δέσμης του ανάλογα την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας!


Τους adaptive προβολείς τους γνωρίζουμε από την εποχή του... Citroen DS, του θρυλικού γαλλικού "βάτραχου" του 1955. Πρώτα εφαρμόστηκαν στα αυτοκίνητα, ενώ πολλά-πολλά χρόνια αργότερα, πέρασαν και στις μοτοσυκλέτες.

Με τη βοήθεια αισθητήρων αντιλαμβάνονται την κλίση της μοτοσυκλέτας, και ανάβουν διαφορετικές λυχνίες φωτίζοντας το εσωτερικό μιας στροφής, την ώρα που η μοτοσυκλέτα “κοιτάει” μπροστά. Σε μια πιο βαριά και πολύπλοκη έκδοση έχουν και λυχνίες που στρίβουν, προς το εσωτερικό της στροφής.
Μέχρι τώρα όμως όλοι οι προβολείς, adaptive η μη, λειτουργούσαν στη μικρή σκάλα. Η Indian ανεβάζει τον πήχη, με την adaptive λειτουργία του προβολέα της πατέντας να επενεργεί και στη μεγάλη σκάλα των φώτων, με τη βοήθεια της μονάδας αδρειανακών μετρήσεων IMU της μοτοσυκλέτας.

Μέσω της IMU η μοτοσυκλέτα ανιχνεύει τη γωνία κλίσης της μοτοσυκλέτας και ανάβει ακριβώς τα απαραίτητα φωτιστικά σώματα (14 στο σύνολο) για να φωτίσει σωστά το εσωτερικό της στροφής.
Επιπλέον, μέχρι πρότινος όλοι οι adaptive ή μη προβολείς διέθεταν σταθερό εύρος δέσμης. Τώρα, η Indian φιλοδοξεί να ανεβάσει την απόδοση των φώτων στις μοτοσυκλέτες της ένα σκαλί πάνω, με προβολείς που θα αλλάζουν αυτόματα το εύρος της δέσμης τους, ανάλογα την ταχύτητα του οχήματος.
Στην πατέντα ο συγκεκριμένος προβολέας αλλάζει τη δέσμη σε 3 επίπεδα, στα 30, 60 και 90 χλμ/ώρα, με τη δέσμη να γίνεται ολοένα και πιο στενή και μακριά, όσο η ταχύτητα ανεβαίνει.

Για να το πετύχει αυτό η Indian χρησιμοποιεί… 21 διαφορετικούς αισθητήρες, που αναφέρονται στις πατέντες του νέου προβολέα.
Για την ώρα είναι άγνωστο τι ακριβώς κάνουν όλοι αυτοί οι αισθητήρες που θα μπορούσαν να αντιστοιχούν σε ραντάρ, lidar, GPS, κ.α.
Θα δούμε τις επόμενες Indian με adaptive cruise control; Με προειδοποίηση για όχημα στα τυφλά σημεία των καθρεπτών; Κάτι άλλο;

Ας αρκεστούμε στα όσα φανταστικά θα κάνει ο νέος προβολέας, και βλέπουμε τα υπόλοιπα τεχνολογικά συστήματα της Indian στο εγγύς μέλλον.

indian-motorcycle-adaptive-headlight-patent-02.jpgindian-motorcycle-adaptive-headlight-patent-03.jpgindian-motorcycle-adaptive-headlight-patent-04.jpgindian-motorcycle-adaptive-headlight-patent-05.jpgindian-motorcycle-adaptive-headlight-patent-06.jpgindian-motorcycle-adaptive-headlight-patent-07.jpgindian-motorcycle-adaptive-headlight-patent-08.jpgindian-motorcycle-adaptive-headlight-patent-09.jpg


Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αυτη η αθροιστικη πολυπλοκοτητα της τεχνολογιας αυτοκινητων πανω στην μοτοσυκλετα δεν με φοβιζει πλεον .... οτι χανεται η εννοια και ο ορισμος της αισθησης των 2τροχων ...! :cool:
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Αυτη η αθροιστικη πολυπλοκοτητα της τεχνολογιας αυτοκινητων πανω στην μοτοσυκλετα δεν με φοβιζει πλεον .... οτι χανεται η εννοια και ο ορισμος της αισθησης των 2τροχων ...! :cool:
Δεν χάνεται καμία αίσθηση Στέλιο αν βλέπεις καλύτερα ή αν η τεχνολογία κάνει την ζωή του αναβάτη καλύτερη ούτως ώστε να απολαύσει αυτά που οι δύο τροχοί προσφέρουν. Η εξέλιξη κατά την γνώμη μου είναι ευπρόσδεκτη. Δεν θεωρώ επί του προκειμένου καλύτερο να μη βλέπω τίποτα με τα καντηλάκια πούχαν για φανάρια κάποτε τα μοτοσακά και να πηγαίνουμε με την ψυχή στο στόμα ή να τσακιζόμαστε στην όποια παγίδα του δρόμου δεν είδαμε.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.477
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Δεν χάνεται καμία αίσθηση Στέλιο αν βλέπεις καλύτερα ή αν η τεχνολογία κάνει την ζωή του αναβάτη καλύτερη ούτως ώστε να απολαύσει αυτά που οι δύο τροχοί προσφέρουν. Η εξέλιξη κατά την γνώμη μου είναι ευπρόσδεκτη. Δεν θεωρώ επί του προκειμένου καλύτερο να μη βλέπω τίποτα με τα καντηλάκια πούχαν για φανάρια κάποτε τα μοτοσακά και να πηγαίνουμε με την ψυχή στο στόμα ή να τσακιζόμαστε στην όποια παγίδα του δρόμου δεν είδαμε.

Η τεχνολογια αυτη ειναι για λιγους.Περα απο αυτο αλλος ενας πονοκεφαλος οι 25+ αισθητηρες.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Η τεχνολογια αυτη ειναι για λιγους.Περα απο αυτο αλλος ενας πονοκεφαλος οι 25+ αισθητηρες.
Δεν μπορείς να αποφύγεις την εξέλιξη δυστυχώς ή ευτυχώς.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Μπορω Σαββα.Οσο πιο απλα τοσο πιο καλα μερικα πραγματα.
Με μεταχειρισμένο ναι με καινούργιο χμμμ όλα πλέον εκεί βαδίζουν.
Και πόσα χρόνια θα μπορείς ακόμα? Εκλείπουν τα τελευταία σιγά σιγά.
Σε λίγο αν όχι εμείς, η επόμενη γενιά σίγουρα θα δει και τον θάνατο των ΜΕΚ.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.371
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Δεν χάνεται καμία αίσθηση Στέλιο αν βλέπεις καλύτερα ή αν η τεχνολογία κάνει την ζωή του αναβάτη καλύτερη ούτως ώστε να απολαύσει αυτά που οι δύο τροχοί προσφέρουν. Η εξέλιξη κατά την γνώμη μου είναι ευπρόσδεκτη. Δεν θεωρώ επί του προκειμένου καλύτερο να μη βλέπω τίποτα με τα καντηλάκια πούχαν για φανάρια κάποτε τα μοτοσακά και να πηγαίνουμε με την ψυχή στο στόμα ή να τσακιζόμαστε στην όποια παγίδα του δρόμου δεν είδαμε.
Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω.
Με τα μισά και παραπανω μοτοσυκλετιστικα χιλιόμετρα νύχτα .
Όποιος έχει αντίθετη άποψη ,ας οδηγήσει μαύρα μεσάνυχτα ,για αρκετη ωρα σε στροφιλικι .
Θεωρώ πως εδώ η τεχνολογία είναι φίλος και σύμμαχος .
Κι ας ανακληθεί αν χρειαστεί.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αν εξελιξη ειναι να υπαρχουν π.χ ....... οι ενδειξεις ποια ταχυτητα ειναι κομπλαρισμενη, ο δεικτης του μινιμαλιστικου ρεζερβουαρ, η στιγμιαια καταναλωση, η θερμοκρασια περιβαλλοντος και οχι του νερου ψυξεως ..... τα φωτα που στριβουν μεν αλλα το αν ειναι δυνατοτερα συζητιεται, το traction control, το ρανταρ σε λιγο ..... το μονό δισκοφρενο μπροστα σε μηχανες βαρους ανω των 200 Kg , το αδικαιολογητο υπερβολικο βαρος ειδικα των μεσαιων κυβικων μηχανων, χειροτερα ακομη και απο τον δεκαετια του 1970 με τους σιδερενιους σκελετους ..... οι κατω της μετριας ποιοτητας αναρτησεις που θελουν συνηθως update μετα την αγορα .... η υπερβολικη καταναλωση ορισμενων μοντερνων κινητηρων που θεωρουνται top τεχνολογιας κ.λ.π κ.λ.π .....!
Ζενδλεμεν , μου αρεσει τελικα αυτη η εξελιξη ......abcde..... αλλα οχι εις βαρος της πραγματικης μου ασφαλειας τουλαχιστον πληρωνοντας χωρις λογο ανουσια πραγματα οταν "εν γνωση μου" οδηγω πρωτα ενα 2τροχο ( αδιαφορη ισορροπια ) ...... και οχι "ανεμελα" το κακεκτυπο virtual του 4τροχου αυτοκινητου μου.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Για φώτα μιλάμε Στέλιο, μάλλον χάθηκες σειρούλα.

Τώρα για τα υπόλοιπα έχω τις διαφωνίες μου αλλά τις αφήνω για καμιά ζωντανή συνάντηση από το να γράφουμε σεντόνια.


Κλείνοντας βεβαίως ότι θέλει ο καθείς με τα λεφτά του και την κυρά του ας οδηγά και με καντηλάκι αρκεί να μην πέσει επάνω μου.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.477
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω.
Με τα μισά και παραπανω μοτοσυκλετιστικα χιλιόμετρα νύχτα .
Όποιος έχει αντίθετη άποψη ,ας οδηγήσει μαύρα μεσάνυχτα ,για αρκετη ωρα σε στροφιλικι .
Θεωρώ πως εδώ η τεχνολογία είναι φίλος και σύμμαχος .
Κι ας ανακληθεί αν χρειαστεί.
Βαζουμε ενα ζευγαρι προβολακια και κανουμε την νυχτα μερα.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Αν δείτε νύχτα το VERSYS του Μήτσου και δη στις στροφές θα καταλάβετε ότι δεν είναι το ίδιο με τίποτα άλλο.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.477
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Ψαχνοντας για το τι λαμπες να βαλω σρο μηχανακι,μιας και οι παλιες ηταν σαν καντηλια,επεσα πανω σε αυτο το site της philips που δειχνει ποιοες λαμπες κανουν σε καθε μηχανακι η αυτοκινητο.Ισως να φανει χρησιμο σε καποιους.

 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.477
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Philips diamond vision δουλεμένο χρόνια.

Προτιμησα τις xtreme vision g force γιατι δεν εχουν τοσο εντονο λευκο και σου δινουν καλυτερη ορατοτητα σε βαθυ σκοταδι και βροχη η ομιχλη.Παραλληλα εχουν μεγαλυτερη αντοχη στους κραδασμους,κατι απαραιτητο για τα μερη μου κινουμαι.
 
Top Bottom