Με το που διάβασα τον τίτλο είπα αυτός έχει όρεξη για τρολάρισμα
Κατανάλωση πάνω απο 6 λίτρα/100 αν θες να πηγαίνεις σαν άνθρωπος
Κοντά στα 7-8λ/100 αν πηγαίνεις μόνιμα σε υψηλές στροφές
Παλιάς τεχνολογίας Honda, αρα ξέρεις...κάθε 2000 χλμ θα βάζεις συμπλήρωμα μισό λίτρο αν το ψευτοκυνηγάς...που τι να κυνηγήσεις εδώ που τα λέμε...αλλά τέλοσπάντων
Το να πηγαίνεις σαν άνθρωπος (120-130χλμ) με το να σου πίνει σαν νεροφίδα και να καίει και λάδι, είναι 30 χλμ παραπάνω ταχύτητα. Εκει γύρω στα 160 και πάνω καταπίνει βενζίνη αχόρταγα.
Οδηγική συμπεριφορά μαστίχας. Πολύ ωραίο στα χώματα και μέσα στην πόλη σαν commuter, ανετότατο, αλλά αισχρό αν φοράει τις μαμά αναρτήσεις και το πιέσεις.
Ιδανική επιλογή (πλέον) όσων δεν έχουν λεφτά και θέλουν με 1000-1200 ευρώ να τα κάνουν όλα. Απο παπί, μέχρι ταξίδια δικάβαλα με το έτερον ήμισυ (που θα σε βρίσει...μιλάω εκ πείρας)
Δεν ξέρω για ποιον λόγο κάποιος που θέλει να ρίξει τα κόστη του θα έπαιρνε τρανσαλπ 600. Αλλά έχουν συμβεί και πιο περίεργα.
Για εμένα το πιο όμορφο απο όλα τα τρανσαλπ πάντως. 2 φορές το πήρα
Ααα, ξέχασα να σου πω. Πολύ σκληρά πλαστικά με κάτι παρεμβύσματα του κώλου που έσπαγαν για πλάκα μόλις έκανες να το ξεβρακώσεις. Πανάκριβα πλαστικά ήδη απο τότε.
Για ηλεκτρονικες κλπ κλάιν. Μιλάς για μοτό 25ετίας στην καλύτερη. Θεώρησε πως θα θέλει ηλεκτρονική ή ηλεκτρονικές (ανάλογα το μοντέλο παίρνει μια ή δύο αν θυμάμαι καλά). Αν την έχει αλλάξει πρόσφατα και πάρεις κάποιο, πες μου να σου πω πως να την βάλεις για να μην στην ξανακάψει.
Ατέρμονας επίσης τα φτύνει. Αν δεις την βελόνα του κοντέρ να τρεμοπαίζει, πάει για φούντο σύντομα.
Γενικά πάντως απροβλημάτιστο αν είναι προσεγμένο και μάλλον θα έχεις να ασχοληθείς με προβλήματα ηλικίας παραπάνω, παρά κουσουριών του μοντέλου που δεν έχει τέτοια.
Προτίμησε τα 1998-1999 μοντελα με το διπλό δισκόφρενο μπροστά. Τα φρένα είναι άθλια έτσι και αλλιώς, αλλά με το μονο είναι πιο άθλια
Αυτά