- Δημοσιεύσεις
- 17.193
- Περιοχή
- μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
- Μοτοσυκλέτα
- BMW GS1200 ADV LC
- Όνομα
- Στελιος Τζιανετοπουλος
- Περιοχή
- μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Σε αλλο thread ο φιλος μου Πάνος ασχολήθηκε και την όραση εγω θα σας απασχολήσω με την ακοή σας...
Κράνος και ηχος δυο λεξεις δύο εννοιες πολυ στενά συνδεδεμένες...
Κράνος και θόρυβος δυο έννοιες που παντοτε προσπαθούμε να τις ανεξαρτητοποιήσουμε....
Κράνος κα db = ηχος/θρυβος μεσα στο κράνος
Κρανος και ησυχία δυο εννοιες που προσπαθουμε να τις συγκλίνουμε...
Πριν απο ολα να συγκεκριμενοποιήσουμε σύφωνα με τα ιατρικά δεδομένα τα αποδεκτά όρια ηχου/θορύβου.
Συμφωνα λοιπόν με την ιατρική επιστήμη ηαπώλεια της ακοής μας μπορεί να προκληθεί απο ήχους 85db και πάνω. Αυτό δεν σημαίνει οτι στα 85db μπορει να χάσουμε την ακοή μας , (αν και υπο συνθήκες μπορεί να γινει κι αυτό σε κάποιους), αλλά η παρατεταμένη εκθεσή μας σε τέτοιους ήχους ή ακόμα μεγαλύτερους μπορει να επιφέρει προβληματα στην ακοή μας...
ε ;;; πώς ;;;; είπατε κάτι ;;;;
Εχει λοιπόν μετρηθεί οτι ο θόρυβος μεσα σ ενα κράνος μοτοσυκλέτας μπορεί να φτάσει τα 115db ή και περισσότερα σε μεγάλες ταχύτητες στις εθνικές οδούς . Πάντα υπό συθήκες βέβαια...
Μα τι κάνει λοιπόν ενα κράνος ήσυχο;;;
Μα τι άλλο απο την αεροδυναμική του. Οσο πιο εύκολα γλυστράει ένα κράνος μέσα στον αέρα τόσο πιό ήσυχο θα είναι. Κάθε τι που αναταράσσει αυτή την "ομαλή ροή" του αέρα δημιουργεί θόρυβο. Αλλά απο τι μπορεί άραγε να δημιουργηθεί αυτή η "αναταραχή" ;
Απο μεγάλα ανοίγματα γωνίες , από διάφορες εξωτερικές γωνίες και γενικά κάθε τι που διαφοροποιεί ένα καθαρά απαλό αεροδυναμικό σχήμα. Ακόμα και ο αέρας που "πιέζεται" η περνάει κάτω απο το πηγούνι μας κα΄νει το κράνος μας πιο θορυβώδες.!!!
Πώς ομως μπορούμε να κάνουμε ενα κράνος πιο ήσυχο ;;; Δυστυχώς δεν μπορουμε να κάνουμε και πολλά πράγματα.
Το πιο σιγουρο και ασφαλές ειναι να μην του προσθέσουμε επιπλέον γωνίες με διάφορα εξωτερικά αξεσουάρ που θα του δημιουργήσουν επιπλέον ήχο/θόρυβο. Η καλύτερη περίπτωση μείωσης θορύβου αρα και των κινδύνων απο τα υψηλά db είναι οι ωτοασπίδες τουλάχιστον στις Εθνικές οδούς εκεί δηλαδή που οι ταχύτητες είναι μεγάλες.
Ενα άλλο σημείο προσοχής σχετικό με τον ηχο/θόρυβο μέσα στο κράνος μας είναι και το πως κρατάμε το κεφάλι μας (θέση-στάση) στο ταξίδι. Για παράδειγμα οπως ολοι θα εχετε διαπιστώσει οι συχνές αλλαγές δημιουργούν αλλαγές ροής αέρα με συπέπεια αλλαγές db συνηθέστερα αυξημένες.
πηγή: rideapart.com
Κράνος και ηχος δυο λεξεις δύο εννοιες πολυ στενά συνδεδεμένες...
Κράνος και θόρυβος δυο έννοιες που παντοτε προσπαθούμε να τις ανεξαρτητοποιήσουμε....
Κράνος κα db = ηχος/θρυβος μεσα στο κράνος
Κρανος και ησυχία δυο εννοιες που προσπαθουμε να τις συγκλίνουμε...
Πριν απο ολα να συγκεκριμενοποιήσουμε σύφωνα με τα ιατρικά δεδομένα τα αποδεκτά όρια ηχου/θορύβου.
Συμφωνα λοιπόν με την ιατρική επιστήμη ηαπώλεια της ακοής μας μπορεί να προκληθεί απο ήχους 85db και πάνω. Αυτό δεν σημαίνει οτι στα 85db μπορει να χάσουμε την ακοή μας , (αν και υπο συνθήκες μπορεί να γινει κι αυτό σε κάποιους), αλλά η παρατεταμένη εκθεσή μας σε τέτοιους ήχους ή ακόμα μεγαλύτερους μπορει να επιφέρει προβληματα στην ακοή μας...
ε ;;; πώς ;;;; είπατε κάτι ;;;;
Εχει λοιπόν μετρηθεί οτι ο θόρυβος μεσα σ ενα κράνος μοτοσυκλέτας μπορεί να φτάσει τα 115db ή και περισσότερα σε μεγάλες ταχύτητες στις εθνικές οδούς . Πάντα υπό συθήκες βέβαια...
Μα τι κάνει λοιπόν ενα κράνος ήσυχο;;;
Μα τι άλλο απο την αεροδυναμική του. Οσο πιο εύκολα γλυστράει ένα κράνος μέσα στον αέρα τόσο πιό ήσυχο θα είναι. Κάθε τι που αναταράσσει αυτή την "ομαλή ροή" του αέρα δημιουργεί θόρυβο. Αλλά απο τι μπορεί άραγε να δημιουργηθεί αυτή η "αναταραχή" ;
Απο μεγάλα ανοίγματα γωνίες , από διάφορες εξωτερικές γωνίες και γενικά κάθε τι που διαφοροποιεί ένα καθαρά απαλό αεροδυναμικό σχήμα. Ακόμα και ο αέρας που "πιέζεται" η περνάει κάτω απο το πηγούνι μας κα΄νει το κράνος μας πιο θορυβώδες.!!!
Πώς ομως μπορούμε να κάνουμε ενα κράνος πιο ήσυχο ;;; Δυστυχώς δεν μπορουμε να κάνουμε και πολλά πράγματα.
Το πιο σιγουρο και ασφαλές ειναι να μην του προσθέσουμε επιπλέον γωνίες με διάφορα εξωτερικά αξεσουάρ που θα του δημιουργήσουν επιπλέον ήχο/θόρυβο. Η καλύτερη περίπτωση μείωσης θορύβου αρα και των κινδύνων απο τα υψηλά db είναι οι ωτοασπίδες τουλάχιστον στις Εθνικές οδούς εκεί δηλαδή που οι ταχύτητες είναι μεγάλες.
Ενα άλλο σημείο προσοχής σχετικό με τον ηχο/θόρυβο μέσα στο κράνος μας είναι και το πως κρατάμε το κεφάλι μας (θέση-στάση) στο ταξίδι. Για παράδειγμα οπως ολοι θα εχετε διαπιστώσει οι συχνές αλλαγές δημιουργούν αλλαγές ροής αέρα με συπέπεια αλλαγές db συνηθέστερα αυξημένες.
πηγή: rideapart.com