User V
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 12.090
Από το carandmotor.gr
Με έναν κινητήρα που διεκδικεί την κορυφή στην κατηγορία του, πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό και ελκυστική τιμή, το νέο Zontes M310 θέλει να επαναπροσδιορίσει τα πράγματα στα μεσαίου κυβισμού scooters.
Φέροντας τα παραδοσιακά γνωρίσματα που το τοποθετούν στην κατηγορία των GT Scooters το Zontes M310 με την μοντέρνα και επιθετική του σχεδίαση είναι σίγουρα ένα μοντέλο που δεν περνά απαρατήρητο αρχικά σχεδιαστικά και στη συνέχεια με τις υπόλοιπες προδιαγραφές του.
Επιδόσεις που δείχνουν κορυφή
Ο μονοκύλινδρος 4βάλβιδος, υγρόψυκτος κινητήρας με τον ψεκασμό της Bosch έχει χωρητικότητα 309 κ.εκ. Σύμφωνα με την Zontes έχει την κορυφαία απόδοση στην κλάση των 300ριών με την ισχύ να φτάνει στους 33,3 ίππους και την ροπή στα 32 Nm. Παράλληλα και χάρη στις δύο διαφορετικέ επιλογές χαρτογράφησης για το μοτέρ, η επίσημη κατανάλωση του M310 κατά το πρότυπο WMTC, στη οικονομική ρύθμιση ECO, φτάνει στα 3,3 λίτρα/100 χλμ.
Εδώ τα πλήρη στοιχεία του στη σελίδα της εταιριας.
Με έναν κινητήρα που διεκδικεί την κορυφή στην κατηγορία του, πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό και ελκυστική τιμή, το νέο Zontes M310 θέλει να επαναπροσδιορίσει τα πράγματα στα μεσαίου κυβισμού scooters.
Φέροντας τα παραδοσιακά γνωρίσματα που το τοποθετούν στην κατηγορία των GT Scooters το Zontes M310 με την μοντέρνα και επιθετική του σχεδίαση είναι σίγουρα ένα μοντέλο που δεν περνά απαρατήρητο αρχικά σχεδιαστικά και στη συνέχεια με τις υπόλοιπες προδιαγραφές του.
Επιδόσεις που δείχνουν κορυφή
Ο μονοκύλινδρος 4βάλβιδος, υγρόψυκτος κινητήρας με τον ψεκασμό της Bosch έχει χωρητικότητα 309 κ.εκ. Σύμφωνα με την Zontes έχει την κορυφαία απόδοση στην κλάση των 300ριών με την ισχύ να φτάνει στους 33,3 ίππους και την ροπή στα 32 Nm. Παράλληλα και χάρη στις δύο διαφορετικέ επιλογές χαρτογράφησης για το μοτέρ, η επίσημη κατανάλωση του M310 κατά το πρότυπο WMTC, στη οικονομική ρύθμιση ECO, φτάνει στα 3,3 λίτρα/100 χλμ.
Εδώ τα πλήρη στοιχεία του στη σελίδα της εταιριας.