URAL history

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.559
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Η ιστορία της URAL ξεκίνα με την προετοιμασία της Ρωσίας για τον 2ΠΠ. Οι Ρώσοι γνώριζαν ότι σύντομα θα έπρεπε να αντιμετωπίσουν το 3ο Ράιχ και τον Χίτλερ. Δόθηκε λοιπόν εντολή στις ένοπλες δυνάμεις να προετοιμαστούν σε όλους τους τομείς, ειδικά ο στρατός ξηράς ο οποίος θα υπερασπίζονταν τα πάτρια εδάφη από την εισβολή των γερμανικών Panzen, στρατού και ειδικών δυνάμεων. Οι γερμανικές δυνάμεις είχαν χιλιάδες μοτοσυκλέτες BMW με καλάθι τις οποίες λάτρευαν λόγο αξιοπιστίας, ευκινησίας, οικονομίας και απλής συντήρησης τους. Μεταφέροντας τον οδηγό, ένα στρατιώτη με πολυβόλο και προμήθειες ήταν ο φόβος και ο τρόμος για το ρωσικό πεζικό. Η χρηστικότητα της BMW με το sidecar είχε αρχίσει να κτίζει το μύθο της...
Το 1939 οι Ρώσοι, αφού ήρθαν στην κατοχή τους 5 BMW μέσω κάποιων Σουηδών <<μεσαζόντων>>, έβαλαν τους μηχανικούς τους να τις μελετήσουν εξονυχιστικά. Αντέγραψαν το σχεδιασμό με όλες τις λεπτομέρειες, έφτιαξαν καλούπια και παρήγαγαν δίκους τους κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων. (Συμπτωματικά η Harley Davidson είχε επίσης αντιγράψει τις BMW και κατασκεύασε περίπου 1000 Harley Davidson model ΧΑ flat twin με άξονα για τον αμερικανικό στρατό κατά τη διάρκεια του 2ΠΠ). Σύντομα κατασκευάστηκε εργοστάσιο στη Μόσχα που παρήγαγε εκατοντάδες μοτοσυκλέτες . Μέχρι εκείνη τη χρονική στιγμή η εταιρία δεν είχε κάποιο όνομα. Επειδή όμως οι Ρώσοι στρατηγοί ανησυχούσαν γιατί το εργοστάσιο ήταν μέσα στην εμβέλεια των γερμανικών βομβαρδιστικών, αποφάσισαν να το μεταφέρουν ανατολικότερα και εκτός εμβέλειας της Luftwaffe, στην πλούσια από φυσικούς πόρους περιοχή των Ουραλίων Ορών. Επιλέχτηκε η τοποθεσία της μικρής πόλης του Irbit κοντά στα σύνορα με τη Σιβηρία. Το μοναδικό μεγάλο κτήριο που υπήρχε εκεί ήταν ένα ζυθοποιό το όποιο σύντομα μετατράπηκε σε τομέα ερευνάς και εξέλιξης, προετοιμάζοντας έτσι την τεράστια παραγωγή των ''URAL". Πάνω από 5000 μοτοσικλέτες κατασκευάστηκαν για το ρώσικο στρατό. Βρέθηκαν αντιμέτωπες με τους Γερμανούς σε πολλές μάχες και σίγουρα οι αναβάτες του Ράιχ θα έμειναν έκπληκτοι όταν αντίκρισαν τους πανομοιότυπους και ίσως δυνατότερους κλώνους των μοτοσικλετών τους.
Οι ιστορία των URAL μόλις είχε ξεκινήσει με την δόξα του αντίπαλου δέους απέναντι στη γερμανική μηχανή.
Οι URAL κατασκευάζονταν για στρατιωτική χρήση μέχρι τα τέλη του 1950, όπου ένα άλλο εργοστάσιο (Irbit Motorcycle Works IMZ) δημιουργήθηκε για την παραγωγή πολιτικών μοτοσικλετών. H ζήτηση ήταν μεγάλη και για αυτό το λόγο από το 1960 και μετά όλα τα εργοστάσια παρήγαγαν πλέον πολιτικά μοντέλα.
Παρόμοια μοντέλα έφτιαχνε και η τότε σοβιετική (σήμερα ουκρανική) Dnepr.
Η παραγωγή τους συνεχίζεται ακόμη και σήμερα.

262976563_4708223289236238_4536138852789504062_n.jpg261784450_4708224155902818_6295226001578941638_n.jpg262019168_4708223325902901_6813891956188388639_n.jpg262108603_4708243602567540_8093136928420178381_n.jpg262494929_4708224162569484_5973626031017367525_n.jpg263083730_4708243599234207_3397965900938238067_n.jpg


Πηγη Ελληνικη Λεσχη Φιλων Κλασικης Μοτοσικλετας-Hellenic Classic Motorcycle Club
 
Top Bottom