Speed triple 1200rr

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Δηλ στα 120.000χλμ αρχιζει και βγαζει βλαβες?
Εννοεις φθορες, χαμηλη συμπιεση κλπ η κατι πιο συγκεκριμενο?
Αυτο με τους χαρτες που ελεγες πριν.. το φορτωμα νεου χαρτη ηταν επιλογη του κατοχου?
Δε θα βγάλει βλάβη,απλά μετά τα 120-150 κ χλμ υπάρχει η φυσιολογική φθορά σε βαλβίδες,έδρες κτλ...
Στη συγκεκριμένη μοτό θέλεις προληπτικά αλλαγή καδένας εκκεντροφορων,γλυστρας καδένας εκκεντροφορων και τεντωτηρα καδένας .
Μέχρι τα 150-180 δε θ'ασχοληθεις με κάτι, παρά να έχεις το νου σου το ηλεκτρικό κύκλωμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Αυτο με τους χαρτες που ελεγες πριν.. το φορτωμα νεου χαρτη ηταν επιλογη του κατοχου?
Η εταιρεία έβγαζε διαφορετικο χάρτη για κάθε περιοχή του κόσμου. Πχ Βραζιλία , Αφρική και Ασία έχουν με χαμηλότερη avance, λόγω υποδεέστερης ποιότητας βενζίνης. Αν είχαμε στα ελληνικά tiger 2007-2010(12?) τον χάρτη για τριτοκοσμικές χώρες( δεν το γνωριζαν
ότι είμαστε?) δεν θα είχαμε τόσο μεγάλο ποσοστό βλαβών.
Με το tune ecu οι ιδιοκτήτες φορτώνουν μέχρι και το 2015 όποιο χάρτη θέλουν.
Το δικό μου και μετά (2016-) είναι κλειδωμένο.
Αυτός ήταν ο λόγος που μόλις άλλαζαν πιστόνια/ δαχτυλίδια/κύλινδρο το πρόβλημα επανερχόταν αν δεν άλλαζες πρόγραμμα...
Η εταιρεία διόρθωσε το πρόγραμμα μετά το 2010 και σταδιακά οι βλάβες εξαφανίστηκαν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Η εταιρεία έβγαζε διαφορετικο χάρτη για κάθε περιοχή του κόσμου. Πχ Βραζιλία , Αφρική και Ασία έχουν άλλους λόγω χαμηλής ποιότητας βενζίνης. Αν είχαμε στα ελληνικά tiger 2007-2010(12?) τον χάρτη για τριτοκοσμικές χώρες( δεν το γνωριζαν
ότι είμαστε?) δεν θα είχαμε τόσο μεγάλο ποσοστό βλαβών.
Με το tuneecu οι ιδιοκτήτες φορτώνουν μέχρι και το 2015 όποιο χάρτη θέλουν.
Το δικό μου και μετά είναι κλειδωμένο.
Αυτός ήταν ο λόγος που μόλις άλλαζαν πιστόνια/ δαχτυλίδια/κύλινδρο το πρόβλημα επανερχόταν αν δεν άλλαζες πρόγραμμα...
Η εταιρεία διόρθωσε το πρόγραμμα μετά το 2010 και σταδιακά οι βλάβες εξαφανίστηκαν.
Μαλιστα. Δηλ ειχαν χαρτες με ψηλοτερο αβανς για ευρωπη, και εμεις ως ευρωπαιοι πηραμε αυτα τα μηχανακια
Δεν το γνωριζα αυτο, ουτε οτι αλλαζαν κυλινδροπιστονα απ τα πυρακια..!

χμμμ..δυσκολη η αγορα για ενα μηχανακι του 2002..
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Μαλιστα. Δηλ ειχαν χαρτες με ψηλοτερο αβανς για ευρωπη, και εμεις ως ευρωπαιοι πηραμε αυτα τα μηχανακια
Δεν το γνωριζα αυτο, ουτε οτι αλλαζαν κυλινδροπιστονα απ τα πυρακια..!

χμμμ..δυσκολη η αγορα για ενα μηχανακι του 2002..
.
Αυτά που ανέφερα ισχύουν για τον 1050 του tiger .Aυτό που κοιτάς έχει τον 955, που είναι αειθαλής....
Ο 1050 φαντάσου στο speed triple και στο μετέπειτα sprint δεν είχαν θέμα με κινητήρα!
 
Τελευταία επεξεργασία:

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Η εταιρεία έβγαζε διαφορετικο χάρτη για κάθε περιοχή του κόσμου. Πχ Βραζιλία , Αφρική και Ασία έχουν με χαμηλότερη avance, λόγω υποδεέστερης ποιότητας βενζίνης. Αν είχαμε στα ελληνικά tiger 2007-2010(12?) τον χάρτη για τριτοκοσμικές χώρες( δεν το γνωριζαν
ότι είμαστε?) δεν θα είχαμε τόσο μεγάλο ποσοστό βλαβών.
Με το tune ecu οι ιδιοκτήτες φορτώνουν μέχρι και το 2015 όποιο χάρτη θέλουν.
Το δικό μου και μετά (2016-) είναι κλειδωμένο.
Αυτός ήταν ο λόγος που μόλις άλλαζαν πιστόνια/ δαχτυλίδια/κύλινδρο το πρόβλημα επανερχόταν αν δεν άλλαζες πρόγραμμα...
Η εταιρεία διόρθωσε το πρόγραμμα μετά το 2010 και σταδιακά οι βλάβες εξαφανίστηκαν.
Θάνο το προγράμματα αυτά τα έβαζαν κάποια εποχή !! Καποια στιγμή μετά από κάποιο σέρβις πήγα να πάρω τη μηχανή και ήταν ψόφια , καμιά σχέση με το πριν ..
Τους ρωτάω αν έκαναν κάτι και είπαν ότι είχαν περάσει πρόγραμμα για ποιο "μάπα" βενζίνες γιατί έτσι έβγαλε ανακοίνωση η "μαμά"....
Έεεε από τότε, πήρα καλωδιακι, αγόρασα και το tune ecu και φορτώνω μόνος μου χάρτες για "ευρωπαϊκές βενζίνες " Tooth
το μηχανάκι φοράει πρόγραμμα από το 2010 ενα χρόνο μετά την αγορά του και από την αρχή του βάζω μόνο 100αρα ...μέχρι στιγμής όλα καλά Tooth
Τώρα στα 100000 θα τσεκάρουμε γλυστρα και καδενα αν θα χρειαστούν αλλαγή και ίσως ρυθμίσουμε βαλβίδες αν θέλουν, μέχρι στιγμής δεν εχει χρειαστεί ρυθμισμα !!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.672
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Triumph Speed Triple 1200 RR: Διαρροή πρώτης φωτογραφίας​

Δεν σταματούν οι διαρροές για την Triumph

Σε λίγες ημέρες η Triumph θα αποκαλύψει κι άλλο ένα νέο της μοντέλο, την έκδοση RR του Speed Triple και ακριβώς όπως έγινε όλες τις προηγούμενες φορές με τα νέα Tiger, υπάρχει διαρροή φωτογραφίας και για το RR αμέσως μόλις κυκλοφόρησαν τα teaser.
Προφανώς για να υπάρχουν τόσες διαρροές, κάποιοι dealer της Triumph δεν σέβονται το εμπάργκο που έχει επιβληθεί και μοιράζουν το υλικό που τους έχουν δώσει για να προετοιμαστούν εγκαίρως.
Στην πιο νέα αυτή φωτογραφία χωρίς κόκκινα φίλτρα και σε πλήρη εμφάνιση αντιλαμβανόμαστε πλέον πώς θα μοιάζει η νέα Speed Triple 1200 RR και μαζί της βλέπουμε και μία ακόμη έκδοση χωρίς την νεορετρό εμφάνιση με το στρόγγυλο προβολέα.
Δεν έχουμε κάτι περισσότερο να προσθέσουμε από όλα αυτά που έχουμε πει τις προηγούμενες ημέρες για την νέα superbike της Triumph, και με δεδομένο πως έχουμε δυναμομετρήσει το RS στους 165.5hp στις 10.900rpm με ροπή 11,9Kg.m στις 8.800 στροφές περιμένουμε από την RR να είναι ιδιαίτερα ικανή για να τα βάλει με τον εξαιρετικά δύσκολο πλέον ανταγωνισμό.

Η ύπαρξη πάντως διαφορετικών εκδόσεων είναι ένα καλό νέο, καθώς το νεορετρό στιλ δεν ανταποκρίνεται σε όλους

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.672
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Triumph Speed Triple 1200 RR 2022 - Η επίσημη παρουσίαση​

triumph-speed-triple-1200-rr-00056.jpgtriumph-speed-triple-1200-rr-00050.jpg
Η Triumph παρουσίασε επίσημα τη νέα Speed Triple 1200 RR του 2022, μια μοτοσυκλέτα που βασίζεται στο γυμνό μοντέλο RS των 1.160 κ.εκ., προσθέτοντας bikini φέρινγκ, πιο “πισταδόρικη” εργονομία, ηλεκτρονικές αναρτήσεις Ohlins και νέα ελαστικά Diablo Supercorsa SP V3.
Η ντυμένη Speed Triple διαθέτει ρετρό εμφάνιση που σε ένα βαθμό θυμίζει την Thruxton RS με το έξτρα φέρινγκ, όμως μην ξεχνάμε πως παρά το classic φέρινγκ και τις καμπύλες του, η Speed Triple είναι μια μοτοσυκλέτα υπέρ-επιδόσεων με 177 εργοστασιακούς ίππους αντί των 103.5 της Thruxton, ενώ το ίδιο υπέρ-σύγχρονος είναι και ο εξοπλισμός της 1200 RR.

Οι κύριες αλλαγές της Speed Triple RR σε σχέση με την RS είναι οι εξής:
  • Ημί-ενεργητικές αναρτήσεις Öhlins Smart EC 2.0.
  • Νέα, πιο ακραία εργονομία, με clip-on, πιο επιθετικά τοποθετημένα μαρσπιέ και σέλα 830 mm.
  • Νέα ελαστικά Pirelli Diablo Supercorsa SP V3
  • Νέες carbon λεπτομέρειες
  • Νέοι χρωματικοί συνδυασμοί.
triumph-speed-triple-1200-rr-00053.jpgtriumph-speed-triple-1200-rr-00055.jpg

Η Speed Triple 1200 RR σχεδιάστηκε ώστε να συνδυάζει την στιλιστική βρετανική παράδοση με τις κορυφαίες επιδόσεις μια σύγχρονης σπορ μοτοσυκλέτας, εξελιγμένης μέσα από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto2, στο οποίο η Triumph είναι προμηθευτής κινητήρων.
Η εμφάνιση, όπως προείπαμε παραπέμπει σε κλασικές σπορ μοτοσυκλέτες εποχής, ενώ οι Βρετανοί έχουν δώσει προσοχή και στην παραμικρή λεπτομέρεια, για μια εξαιρετικά premium αίσθηση.

Η 1200 RR έρχεται σε 2 χρωματικούς συνδυασμούς: Red Hopper & Storm Grey, και Crystal White & Storm Grey. Μαύρο-κόκκινο με γκρι λεπτομέρειες, και μαύρο-κρεμ με χρυσές λεπτομέρειες.
Αμφότερες οι εκδόσεις διαθέτουν στον στάνταρ εξοπλισμό καρίνα και κάλυμμα για να κάνεις τη μοτοσυκλέτα μονόσελη.
Μηχανικά και δομικά η ντυμένη RR είναι ίδια με τη γυμνή RS, με τον ίδιο τρικύλινδρο κινητήρα των 177 hp / 10/750 rpm & 12,7 kgm / 9.000 rpm αλλά και το ίδιο αλουμινένιο πλαίσιο.
triumph-speed-triple-1200-rr-00062.jpg
Εκεί που έχουμε αλλαγές είναι στο τιμόνι που αντί για όρθιο και ίσιο είναι πλέον τύπου κλιπόν, και βρίσκεται 135 mm χαμηλότερα και 50 mm πιο μπροστά από ότι στην RS, αλλά και στα μαρσπιέ που βρίσκονται σε διαφορετική θέση. Σε συνδυασμό με την χαμηλή σέλα των 830 mm, το στενό ρεζερβουάρ των 15,5 λίτρων και το προφίλ της σέλας, η νέα RR παρέχει μέγιστο έλεγχο αλλά και άνεση.
Στις αναρτήσεις τη δουλειά αναλαμβάνουν το ανάποδο πιρούνι και το μονό αμορτισέρ της Ohlins, αμφότερα με ημί-ενεργητική ηλεκτρονική λειτουργία Smart EC 2.0. Οι αναρτήσεις έχουν ρυθμιστεί ειδικά για την RR, ενώ είναι πλήρως ρυθμιζόμενες, ακόμα και την ώρα της οδήγησης.
Στα φρένα μπροστά βρίσκουμε ένα ζεύγος monoblock και τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες Brembo Stylema να δαγκώνουν δίσκους 320 mm, ενώ πίσω έχουμε έναν ακόμη δίσκο 220 mm.
triumph-speed-triple-1200-rr-00061.jpgtriumph-speed-triple-1200-rr-00063.jpg
Οι χυτοί τροχοί των 17 ιντσών είναι εξαιρετικά ελαφριοί, ενώ τα ελαστικά είναι Pirelli Diablo Supercorsa SP V3.
Το επίσημο βάρος της RR ανακοινώνεται στα 199 γεμάτα κιλά.
triumph-speed-triple-1200-rr-00065.jpg
Στα όργανα η RR φέρει μια ψηφιακή έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών με συνδεσιμότητα My Triumph, για τηλεφωνία, turn-by-turn πλοήγηση και μουσική, αλλά και για έλεγχο των GoPro καμερών του αναβάτη.
Φυσικά η μοτοσυκλέτα είναι εξοπλισμένη με IMU και cornering ABS & Traction Control, Wheelie Control ενσωματωμένο στο TC, αλλά και με 5 Riding Modes, (Road, Rain, Sport, Rider, και Track), εξελιγμένο από το Πρωτάθλημα Moto2 shifter, LED φώτα και LED DRL φώτα μπροστά, LED φλας με αυτόματη ακύρωση, full keyless σύστημα, και cruise control.
H Triumph προσφέρει 30+ επίσημα aftermarket αξεσουάρ για να φέρει κανείς την RR στα μέτρα του, όπως θερμαινόμενα γκριπ, αποσκευές, κ.α., ενώ τα διαστήματα σέρβις είναι ιδιαίτερα αραιά στα 16.000 χλμ. / ή στους 12 μήνες.


Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom