KTM 250 ADVENTURE

GeorgeGS

new member
Δημοσιεύσεις
67
Ηλικία
41
Όνομα
Γιώργος
Με την KTM 390 ADVENTURE να αποτελεί μια αναμφίβολη επιτυχία την απαιτητική χρονιά που κλείνει έρχεται μια πραγματικά εντυπωσιακή επιλογή για να σας εισάγει ευκολότερα στο κόσμο της KTM.

Την νέα KTM 250 ADVENTURE, αν και μοντέλο του 2021, μπορείτε να την αποκτήσετε εύκολα και άμεσα με την διαδικασία των προ-παραγγελιών.

Δεν χρειάζεται να περιμένεις το 2021, πήγαινε τώρα στον κοντινότερο συνεργάτη KTM ή ακολούθησε το link εδώ και με μια σύντομη διαδικασία, προκαταβάλοντας €600 κάνε προ-παραγγελία της δικιάς σου KTM 250 ADVENTURE.

Επωφελήσου της ειδικής τιμής προ-παραγγελιών στα €4.790!

Η διαδικασία προ-παραγγελιών ξεκινά 09/11/2020 και θα ολοκληρωθεί την Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2020 οπότε η τιμή του μοντέλου θα διαμορφωθεί στην προτεινόμενη λιανική για το υπόλοιπο τους έτους.

Οι παραδόσεις αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι 31 Ιανουαρίου 2021!!

Η KTM 250 ADVENTURE υιοθετεί τα υψηλής ποιότητας χαρακτηριστικά των μεγαλύτερων μοντέλων της γκάμας διαθέτοντας το κορυφαίο μονοκύλινδρο κινητήρα των 248cc ο οποίος παράγει 30Hp και 24Nm ροπής ενώ παράλληλα πληροί τις αυστηρότερες προδιαγραφές EURO5.

Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός της Dell’Orto προσφέρει εξαιρετική γραμμικότητα στην απόδοση διευκολύνοντας των αρχάριο αναβάτη ενώ παράλληλα θα ενθουσιάσει και τους έμπειρους με την συνολική απόδοση του. Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 14.5lt η νέα 250 ADVENTURE διαθέτει αυτονομία που ξεπερνά τα 400km!

Το μοντέλο του 2021 είναι εξοπλισμένο με τις κορυφαίες αναρτήσεις WP APEX οι οποίες διατηρούν τις ίδιες διαδρομές με το 390. Το αμορτισέρ έχει διαδρομή 177mm και ρυθμίζει ως προς την προφόρτηση ελατηρίου ενώ εμπρός συναντάμε ένα ανεστραμμένο σύστημα 43mm με διαδρομή 170mm. Οι κορυφαίες αναρτήσεις λειτουργούν σε συνεργασία με τους τροχούς (19”/17”) για να δημιουργήσουν ένα σύνολο που θα ανταπεξέλθει με ευκολία σε όλες τις συνθήκες.

Τα κορυφαία φρένα της BYBRE (θυγατρική της Brembo) εξοπλίζουν και την KTM 250 ADVENTURE με μια δισκόπλακα εμπρός 320mm και τετραπίστονη ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα και πίσω με δισκόπλακα 230mm και διπίστονη δαγκάνα. Η τεχνολογία της Bosch δεν θα μπορούσε να απουσιάζει και είναι εκεί με την δικάναλη μονάδα ABS 9.1MB.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ KTM 250 ADVENTURE
• Μια χρωματική επιλογή – Πορτοκαλί
• Κινητήρας μονοκύλινδρος 248.8cc
• Ιπποδύναμη 30Hp
• Ροπή 24Nm
• Μονόδρομος συμπλέκτης
• Bosch 9.1MB 2-channel ABS με offroad επιλογή
• Πλαίσιο χωροδικτύωμα
• Ποιοτικές αναρτήσεις WP APEX
• Διαδρομές αναρτήσεων 170/177mm – Εμπρός & Πίσω
• Φρένα BYBRE με ABS Bosch 9.1MB (απενεργοποιούμενο)
• Διαστάσεις ελαστικών 100/90x19 – 130/80x17
• Ύψος σέλας 855mm
• Ρεζερβουάρ 14.5lt – Αυτονομία <400km
• Βάρος 156kg

Πηγή: https://press.ktm.com/news--2021-kt...34&menueid=6221&tab=1&imageid=422228&l=greece
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Νομίζω πλέον αυτο είναι η καλύτερη επιλογή στα κυβικά του απο το Τ310 που ξεφούτσανε και ανέβασε τιμή δήθεν λόγω του μονόμπρατσου.
4500 εκείνο, 4700 αυτό
Στα άλογα 2-3 παραπάνω το Κινέζικο, αλλά σε περιφερειακά το ΚΤΜ το τρώει λάχανο. Τις WP να βάλεις μόνο φτάνει.

κι επίσης ένας πολύ σημαντικός παράγοντας που έμαθα πρόσφατα.
Οι αλλαγές στα ασφάλιστρα μοτο αλλάζουν στα 250 κυβικά. Και απο εκει και πάνω είναι ελάχιστες οι διαφορές. Δηλαδή τι 400 κυβικά, τι 1200. Πάνω κάτω ίδια ασφάλιστρα. Για 250 και κάτω αισθητά φτηνότερα.
Επίσης τέλη κυκλοφορίας τι 300 κυβικά, τι 750 κυβικά. Ιδια. Μέχρι 250 κυβικά τζάμπα.

Ζητάνε καποιοι (κοιτάω στο car) για ΧΤ600 2500-3000 για μοτο20ετίας


και δεν παίρνω ένα ΚΤΜ 250 καλύτερα;
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Νομίζω πλέον αυτο είναι η καλύτερη επιλογή στα κυβικά του απο το Τ310 που ξεφούτσανε και ανέβασε τιμή δήθεν λόγω του μονόμπρατσου.
4500 εκείνο, 4700 αυτό
Στα άλογα 2-3 παραπάνω το Κινέζικο, αλλά σε περιφερειακά το ΚΤΜ το τρώει λάχανο. Τις WP να βάλεις μόνο φτάνει.

κι επίσης ένας πολύ σημαντικός παράγοντας που έμαθα πρόσφατα.
Οι αλλαγές στα ασφάλιστρα μοτο αλλάζουν στα 250 κυβικά. Και απο εκει και πάνω είναι ελάχιστες οι διαφορές. Δηλαδή τι 400 κυβικά, τι 1200. Πάνω κάτω ίδια ασφάλιστρα. Για 250 και κάτω αισθητά φτηνότερα.
Επίσης τέλη κυκλοφορίας τι 300 κυβικά, τι 750 κυβικά. Ιδια. Μέχρι 250 κυβικά τζάμπα.

Ζητάνε καποιοι (κοιτάω στο car) για ΧΤ600 2500-3000 για μοτο20ετίας


και δεν παίρνω ένα ΚΤΜ 250 καλύτερα;
Καλα έχουν ξεφύγει όλοι με τις τιμές στα παλιά και όπως πάει η μόδα θα τις ανεβάζουν ακόμα περισσότερο!!
Άκου εκεί 3 για xt 20ετιας abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Μια χαρά είναι, άμα δε βρούμε μεταχειρισμένο 390... Δε κοιμάσαι πουλάκι μου;

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

KTM 250 ADVENTURE [Video by MOTO]: «Στόχος ένα νέο κοινό»​

Το μικρότερο και φτηνότερο on-off στην γκάμα της ΚΤΜ

Μέχρι στιγμής είμαστε η μοναδική χώρα της Ευρώπης που η KTM προσφέρει την έκδοση των 250 κυβικών του Adventure, αποτελώντας την μικρότερη σε κυβισμό της οικογένειας των Adventure και ταυτόχρονα με τιμή 5.390€ είναι και η φτηνότερη on-off στην γκάμα της αυστριακής εταιρείας. Γι΄αυτό αποφασίσαμε να το υποβάλουμε σε μια σειρά από "καθημερινές" δοκιμασίες για να δούμε αν έχει την πρακτικότητα, την ευκολία οδήγησης και την οικονομία που απαιτείται για να επιτύχει η KTM το στόχο της να προσελκύσει ένα διαφορετικού προφίλ αναβάτες, σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας της.


Πηγη www.motomag.gr
 
Top Bottom