Honda e-Clutch – Έρχεται ο ηλεκτρονικά υποβοηθούμενος συμπλέκτης μοτοσυκλέτας

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda e-Clutch – Έρχεται ο ηλεκτρονικά υποβοηθούμενος συμπλέκτης μοτοσυκλέτας​

9b91e5dbf89bcac6c1b36ae8f543c531_XL.jpg

Το πρώτο παγκοσμίως ανάλογο σύστημα σε μοτοσυκλέτα, που στοχεύει στο να κάνει τα δίκυκλα με συμπλέκτη, ακόμα πιο εύχρηστα από ένα ευρύ φάσμα αναβατών, σε ένα ευρύ φάσμα αποστολών.

Η Honda ανακοίνωσε και επίσημα, το νέο σύστημα ηλεκτρο-μηχανικής υποβοήθησης στην λειτουργία του συμπλέκτη μοτοσυκλετών, ονόματι e-Clutch. Προς το παρόν, η εταιρεία το παρουσιάζει «σπαρτιατικά», όσον αφορά τις λεπτομέρειες του, αναφέροντας το ως «το πρώτο στον κόσμο, σύστημα αυτόματου ελέγχου συμπλέκτη για μία μετάδοση μοτοσυκλέτας πολλαπλών σχέσεων», που θα είναι σε θέση να παράσχει «ομαλές εκκινήσεις, αλλαγές ταχυτήτων και ακινητοποίηση χωρίς να χρειάζεται ο αναβάτης, να χρησιμοποιεί την μανέτα του συμπλέκτη».

Το σύστημα χρησιμοποιεί ηλεκτρικούς σερβό κινητήρες, σύστημα οδοντωτών τροχών και το ανάλογο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου, έτσι ώστε να παρέχει άμεσο και κατάλληλα ρυθμισμένο έλεγχο στον συμπλέκτη, ανά πάσα στιγμή. Ουσιαστικά, καθιστά ένα οποιοδήποτε «συμβατικό-μηχανικό» κιβώτιο ταχυτήτων Honda μοτοσυκλέτας, σε ημιαυτόματο.

Αξίζει να σημειώσουμε εδώ ότι, αν και η Honda δεν εξηγεί περισσότερες λεπτομέρειες, ότι το σύστημα επιτρέπει και την χρήση του συμπλέκτη παραδοσιακά, με την μανέτα, αν ο αναβάτης το θελήσει, δηλαδή δεν την καταργεί, παρά το ότι προσφέρει πλήρως ηλεκτρονικό έλεγχο στην αποσύμπλεξη/σύμπλεξη.

Σύμφωνα με το δελτίο της Honda, το σύστημα e-Clutch θα μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα της εταιρείας, χωρίς μεγάλες αλλαγές, κάτι που σταδιακά θα γίνει στα «FUN» μοντέλα της Honda, από την ίδια. Το χειροκίνητο κιβώτιο πεθαίνει; Έτσι όπως το πάμε, ναι. Αλλά, μας ενδιαφέρει;

Δείτε παρακάτω, το ανάλογο βίντεο της Honda, που επιδεικνύει την λειτουργία του συστήματος e-Clutch, ή διαβάστε πιο αναλυτικά στην ανάλογη ιστοσελίδα της Honda, με ένα κλικ εδώ.


Πηγη www.bikeit.gr
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Πολυπλοκότητα φουλ για να κάνουμε τους σκουτεροφλωρους να πάνε σε μοτοσυκλέτα....ουστ να μείνουν με τα σκούτερ τους να τα πληρώνουν να καίνε σαν αμάξια, να πέφτουν και στις στροφές μπας και έχει χώρο για ένα κράνος κάτω από τη σέλα.

Sent from my X19 using Tapatalk
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.817
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
Πολυπλοκότητα φουλ για να κάνουμε τους σκουτεροφλωρους να πάνε σε μοτοσυκλέτα....ουστ να μείνουν με τα σκούτερ τους να τα πληρώνουν να καίνε σαν αμάξια, να πέφτουν και στις στροφές μπας και έχει χώρο για ένα κράνος κάτω από τη σέλα.

Sent from my X19 using Tapatalk
Είσαι λίγο σκληρός και άδικος με τα σκούτερ,για κάποιους είναι τρόπος ζωής και για κάποιος άλλους όνειρο ζωής μίας και έχουν φτάσει οι τιμές στον Θεό. Επίσης υπάρχουν σκούτερ όπως tmax ak550 και αρκετά άλλα που δίνουν τσάι σε πολλούς ειδικά σε κάτι κλειστά ανηφορικά πέφτει πολύ π...π. Πάντως το δικό μου χωράει δύο κράνη από κάτω χαχααχ έτσι για να καλαμπουρισουμε και λίγο
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Δεν είναι θέμα αδικίας. Είναι θέμα πλαισίου, στησίματος, κατανάλωσης για να κερδίσεις απλά μια μπαγκαζιερα που χωράει 2 κράνη.

Δηλαδή θυσιάζεις την ενεργητική ασφάλεια και την κατανάλωση για να έχεις απλά 2 κράνη κάτω από τη σέλα.

Και δε βάζω εκτός δρόμου δυνατότητες κλπ.

Απορώ πως δεν το βλέπει όλος ο κόσμος!

Sent from my X19 using Tapatalk
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
το ΑΚ550 πχ που ανεφερες είναι 230 κιλα καιει τα ιδια με το tracer 700 και κοστίζει και 1000 ευρώ ακριβότερα από αυτό. Ποιο το νόημα? βαζω μια μπαγκαζιέρα στο tracer με 200 ευρω και έχω ενα μηχανακι που τα κανει όλα και παντού με ασφάλεια, δεν υπάρχει κανενας λογος απολυτως να παω σε σκουτερ, εκτός αν μου φαίνεται σκληρός ο συμπλέκτης και με κουράζουν οι ταχύτητες στο ποδαράκι...
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.438
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Εχω σκουτερ και θα εχω σκουτερ

ειναι απλα απιαστο σε ευκολια και πρακτικοτητα στο κεντρο της Αθηνας που εργαζομαι...

απλα το σωστο σκουτερ ειναι λιγα κυβικα και για συγκεκριμενη δουλεια-κεντρο με πολλα σταματα/ξεκινα...

Σκουτερ των 12.000+ και 500+ κυβικων και μηχανες 750-1000 κυβικα με ....αυτοματο κιβωτιο ειναι .....ακυρες για μενα...
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Το έχω σκεφτεί από παλιά αυτό σαν διάταξη. Να έχει δλδ ένα σερβομηχανισμό που πιέζει-αφήνει τον συμπλέκτη αντί για εμένα, βάση κάποιου προγραμματισμού ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ να αλλάζει ΚΑΙ την ταχύτητα.

Μου κάνει τρομερή εντύπωση, που κανείς μεγάλος κατασκευαστής δεν έχει φτιάξει κάτι τέτοιο μέχρι σήμερα. Είναι αστεία εύκολο από τεχνικής άποψης, και θα έκανε πολύ μεγάλη διαφορά στον τρόπο που οδηγάμε, προς το καλύτερο προφανώς.
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.817
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
το ΑΚ550 πχ που ανεφερες είναι 230 κιλα καιει τα ιδια με το tracer 700 και κοστίζει και 1000 ευρώ ακριβότερα από αυτό. Ποιο το νόημα? βαζω μια μπαγκαζιέρα στο tracer με 200 ευρω και έχω ενα μηχανακι που τα κανει όλα και παντού με ασφάλεια, δεν υπάρχει κανενας λογος απολυτως να παω σε σκουτερ, εκτός αν μου φαίνεται σκληρός ο συμπλέκτης και με κουράζουν οι ταχύτητες στο ποδαράκι...
Ανδρών υπήρχε λόγος δεν θα έκαναν τόσες πωλήσεις κοίτα πόσα μοντέλα βγαίνουν καταιγισμός. Γιατί? Πρακτικά εύκολα χωρίς πολλές ικανότητες οδηγού και πολλά άλλα. Είπαμε είναι θέμα γούστου όλα τα μηχανάκια απλά η διαφωνία μου εν μέρη είναι ότι ήσουν λίγο άδικος και πάλι καλοπροαίρετα το λέω για να κάνουμε κουβέντα.
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.817
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
Παιδιά το νήμα αφορά στο νέο σύστημα συμπλεκτη της Honda και όχι αν σας αρέσουν τα σκούτερ.
Μην χαλάμε το θέμα.
Εγώ θέλω σκούτερ αχαχχα με το σύστημα τις Χόντα γίνετε Νικόλα σορυ για το σπαμ καλή συνέχεια.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda CB 500 και CB 650 2024: Τα πρώτα μοντέλα με αυτοματοποιημένο συμπλέκτη E-Clutch​

Πιο ελαφρύ και απλό από το DCT
1


Σύμφωνα με το ιαπωνικό περιοδικό Young Machine τα πρώτα μοντέλα της Honda που θα αποκτήσουν τον νέο αυτοματοποιημένο συμπλέκτη E-Clutch για το 2024 θα είναι όσα έχουν τον δικύλινδρο κινητήρα της οικογένειας CB 500 και τον τετρακύλινδρο της οικογένειας CB 650.

Το πλεονέκτημα του E-Clutch σε σχέση με το DCT που ήδη χρησιμοποιεί η Honda στους κινητήρες των NC 750 (X/X-ADV/Forza), ΝΤ 1100 (Africa Twin/NT 1100/Rebel) και VFR 1200 (F/Crosstourer) είναι το μικρότερο μέγεθος/βάρος του και κυρίως η δυνατότητά του να τοποθετηθεί σε κινητήρες που έχουν συμβατικό σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς να απαιτείται ο επανασχεδιασμός των κάρτερ τους.
2

Το συγκεκριμένο σύστημα αυτόματης σύμπλεξης/αποσύμπλεξης διατηρεί την μανέτα του συμπλέκτη και τον λεβιέ ταχυτήτων στη θέση τους και επιτρέπει στον αναβάτη να διαλέξει αν θέλει να κάνει ο ίδιος την διαδικασία εκκίνησης και αλλαγής ταχυτήτων ή να αφήσει την κεντρική μονάδα και τους ηλεκτροκινητήρες του συστήματος E-Clutch να αναλάβουν την διαδικασία.

Θυμίζουμε πως οι κινητήρες της οικογένειας των CB500/CB650 δεν έχουν ride by wire ψεκασμό, οπότε μένει να δούμε στην πράξη πόσο κοντά στην επίτευξη ομαλών αλλαγών ταχυτήτων σε όλες τις συνθήκες έχει φτάσει αυτό το σύστημα. Αν έχουν καταφέρει να το φέρουν στο ίδιο επίπεδο ομαλότητας με του DCT, τότε πιθανόν να το δούμε και σε υψηλότερης ιπποδύναμης κινητήρες (π.χ. CB1000R), αλλά και σε μικρότερους.
3


Εκείνο που δεν είναι σαφές ακόμα, είναι αν μπορεί να τοποθετηθεί και σε κινητήρες με υδραυλικό συμπλέκτη ή μόνο σε όσους έχουν ντίζα.
5


Πηγη www.motomag.gr
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.397
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
... τάνα Honda εσύ μας οδηγείς ....! BcdeTooth
Που το παν που το γυρνάν πάλι σκούτερ θελνε να μας τα κάνουν τα μηχανάκιατΣ
 

parkaris

new member
Δημοσιεύσεις
107
Μοτοσυκλέτα
Cbf 125
Όνομα
-
Στο dct το μοτερακι που βάραγε τις αλλαγές ειχε καρβουνάκια και με τα πολλά κάποια στιγμή ήθελε φροντίδα ... αυτό;
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.278
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Που το παν που το γυρνάν πάλι σκούτερ θελνε να μας τα κάνουν τα μηχανάκιατΣ

...το νου σου ... θα φας πάγκο ....! abcdefghgk

1699110103287_compress38.jpg
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.397
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Top Bottom