GPX. Η πρόταση της Ταυλανδης.

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.496
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Δεν ξερω πως θα παει αλλα φαινεται να το εχουν παρει στα σοβαρα.Αναρωτιεμαι ποσο δυσκολο ειναι στην Ψωροκωσταινα να στησει καποιος κατι αναλογο.
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.651
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Δ="Pan-dvs, post: 376747, member: 4"]
Δεν ξερω πως θα παει αλλαι να το εχουν παρει στα σοβαρα.Αναρωτιεμαι ποσο δυσκολο ειναι στην Ψωροκωσταινα να στησει καποιος κατι αναλογο.
[/QUOTE]
Παααααρα πολύ δύσκολο.Διαχρονικα έχουν αποτύχει όλες οι προσπάθειες.Η μόνη που πέτυχε για κάποια χρόνια ήταν το εργοστάσιο της DATSUN-NISSAN στον Βόλο,που κι αυτή έκλεισε κάποια στιγμή επί ΠΑΣΟΚ.(το ορθόδοξο). Κανείς δεν την υποστήριξε.Εφτασε να παράγει 11.000 αυτοκίνητα τον χρόνο.

 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Δεν ξερω πως θα παει αλλα φαινεται να το εχουν παρει στα σοβαρα.Αναρωτιεμαι ποσο δυσκολο ειναι στην Ψωροκωσταινα να στησει καποιος κατι αναλογο.
Αμα θες 1800-2000 ευρώ για κάθε εργαζόμενο (μισθός+ασφάλιση) και ο Ασιάτης δουλεύει με 5 ευρώ το μήνα, να ζήσουμε να το θυμόμαστε.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.496
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Δ="Pan-dvs, post: 376747, member: 4"]
Δεν ξερω πως θα παει αλλαι να το εχουν παρει στα σοβαρα.Αναρωτιεμαι ποσο δυσκολο ειναι στην Ψωροκωσταινα να στησει καποιος κατι αναλογο.
Παααααρα πολύ δύσκολο.Διαχρονικα έχουν αποτύχει όλες οι προσπάθειες.Η μόνη που πέτυχε για κάποια χρόνια ήταν το εργοστάσιο της DATSUN-NISSAN στον Βόλο,που κι αυτή έκλεισε κάποια στιγμή επί ΠΑΣΟΚ.(το ορθόδοξο). Κανείς δεν την υποστήριξε.Εφτασε να παράγει 11.000 αυτοκίνητα τον χρόνο.

[/QUOTE]

Τα εργοστασια παραγωγης αυτοκινητων ειναι αλλη κατηγορια και για να σταθουν πρεπει να εχουν μεγαλη παραγωγη.Τα δικυκλα μικρου η μεσαιου κυβισμου κατω απο προυποθεσεις ομως μπορουν.
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.651
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Παααααρα πολύ δύσκολο.Διαχρονικα έχουν αποτύχει όλες οι προσπάθειες.Η μόνη που πέτυχε για κάποια χρόνια ήταν το εργοστάσιο της DATSUN-NISSAN στον Βόλο,που κι αυτή έκλεισε κάποια στιγμή επί ΠΑΣΟΚ.(το ορθόδοξο). Κανείς δεν την υποστήριξε.Εφτασε να παράγει 11.000 αυτοκίνητα τον χρόνο.


Τα εργοστασια παραγωγης αυτοκινητων ειναι αλλη κατηγορια και για να σταθουν πρεπει να εχουν μεγαλη παραγωγη.Τα δικυκλα μικρου η μεσαιου κυβισμου κατω απο προυποθεσεις ομως μπορουν.
[/QUOTE]
Εμπρός λοιπόν,αμ έπος αμ έργον.Και άμα δεις κανένα σφύρα μας κλέφτικα να το δούμε κι εμείς.Δεν γίνεται έτσι γιατί ακόμα και να γίνει λόγω ΦΠΑ,φορολογίας κλπ παθογενειων,της ελληνικής οικονομίας,πάλι ακριβότερο απ' τα εισαγωμενα θα είναι.Ειναι πολλές οι μίζες για να αδειοδοτηθεί.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.496
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

GPX GTM250R Cafe Racer - Σε 150 αντίτυπα μόνο για την Ιαπωνία​

Σε Cafe-Racer στιλ, με αέρο-ελαιόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα, απόδοσης 20 ίππων
GPX 250 Cafe-Racer


Η GPX παρουσίασε το Cafe-Racer GTM250R, το οποίο θα παραχθεί σε μόλις 150 μοτοσυκλέτες και αφορά αποκλειστικά την αγορά της Ιαπωνίας!
Η μοτοσυκλέτα της ταϊλανδέζικης GPX, νεότευκτης εταιρείας που δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα με 2 παπιά, καταφέρνει να συνδυάζει όμορφα και… λιγότερο όμορφα στιλιστικά στοιχεία, με το τελικό αποτέλεσμα να μπερδεύει ελαφρώς τον παρατηρητή.

Καταρχήν, η θέση του ψυγείου λαδιού θέλει να μας πείσει για χρήση υγρόψυξης, όμως ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 250 κ.εκ. είναι αερόψυκτος -όπως φαίνεται και από τις ψύκτρες του κυλίνδρου. Η απόδοση φτάνει τους 20,1 hp / 8.500 rpm, με τη ροπή να ανακοινώνεται στο 1,93 kgm / 7.000 rpm.

Το κιβώτιο είναι 6τάχυτο, και το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 14 λίτρων. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών, οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο λεπτό πιρούνι και μονό πίσω αμορτισέρ, το βάρος ανακοινώνεται στα 148 στεγνά κιλά, και η πέδηση αποτελείται από δυο δισκόφρενα με ακτινικές δαγκάνες μπροστά, και από ένα ακόμη πίσω.
GPX 250 Cafe-Racer

Η μοτοσυκλέτα διαθέτει αρκετά στοιχεία που δικαιολογούν τον cafe-racer χαρακτήρα της, όπως το μισό φαίρινγκ με τον στρογγυλό προβολέα, τα κλιπόν πάνω από την τιμονόπλακα, τα κοντά φτερά εμπρός-πίσω, τους καθρέπτες στα ακρόμπαρα, την καρίνα, την καπιτονέ σέλα, και το αφαιρούμενο κάλυμμα της σέλας συνεπιβάτη για μονόσελο look.

Οι τροχοί είναι ακτινωτοί, ενώ τα ελαστικά έχουν προφίλ που παραπέμπει και σε -όσο πατάει η γάτα- off-road χρήση. Στοιχεία όπως ο σχεδιασμός του καλύμματος του φίλτρου αέρα (που θυμίζει… κάρτερ) και τα χρωμιωμένα καλύμματα του ρεζερβουάρ δεν μπορούμε να πούμε πως μας ενθουσιάζουν, όμως το συνολικό αποτέλεσμα δεν είναι άσχημο.
GPX 250 Cafe-Racer

Η μοτοσυκλέτα θα προσφέρεται σε 3 χρωματικούς συνδυασμού στην Ιαπωνία, στην τιμή των 566.500 Γιεν, ήτοι 3.620 ευρώ
 
Top Bottom