BMW: «Αντίο» στις εκθέσεις, ψηφιακό το μέλλον

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.672
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW: Αντίο EICMA και Intermot​

f668254861b2f3ca5e751e33bf1ab4d9_XL.jpg

Με ένα σύντομο δελτίο Τύπου η BMW Motorrad ανοίγει τους ασκούς του Αιόλου, καθώς προτίθεται εφεξής να παρουσιάζει τα νέα της μοντέλα διαδικτυακώς.
Η χρονιά του κορωνοϊού έφερε κάθε λογής ανατροπές στην πραγματικότητά μας, για τις περισσότερες των οποίων ήμασταν παντελώς απροετοίμαστοι. Θύματα της νοσηρής αυτής χρονιάς έπεσαν αναπόφευκτα και οι μεγάλες διεθνείς εκθέσεις μοτοσυκλέτας, καθώς το 2020 θα περιελάμβανε κανονικά και την ετήσια EICMA αλλά και τη διετήσια Intermot.

Αν θυμάστε τη σχετική επικαιρότητα της πρώτης φάσης της πανδημίας, οι δύο πρώτες εταιρείες που ανακοίνωσαν επίσημα πως δεν θα πήγαιναν σε καμιά διεθνή έκθεση ήταν οι BMW και KTM – σε μια εποχή που η EICMA δήλωνε ακόμη πως θα διεξαχθεί κανονικά.

Σήμερα ωστόσο η νέα ανακοίνωση της BMW Motorrad δεν αναφέρεται μόνο στις εκθέσεις του 2021, μα το διευρύνει σε ένα νέο, μόνιμο μοτίβο. Η πρώτη παράγραφος του δελτίου Τύπου είναι αμείλικτα ξεκάθαρη:

“Νέα ζωντανά και ψηφιακά φορμά θα παίρνουν σταδιακά τη θέση των εμφανίσεων σε εκθέσεις της BMW Motorrad στο μέλλον. Συγκεκριμένα, αυτό σημαίνει πως οι παραδοσιακές δεσμεύσεις στις δύο κορυφαίες εκθέσεις, EICMA στο Μιλάνο και Intermot στην Κολωνία, οι οποίες στο παρελθόν διοργανώνονταν κεντρικά από τη BMW Motorrad, πλέον δεν ισχύουν.”

Πρόκεται γι’ αυτό που η BMW αποκαλεί ως “νέα ευθυγράμμιση της επικοινωνιακής της πολιτικής”, η οποία στρέφεται σε ψηφιακές μεθόδους θεωρώντας πως έτσι θα προσεγγίσει καλύτερα συγκεκριμένες μερίδες του αγοραστικού κοινού, ανάλογα με το εκάστοτε προϊόν.

Οι Γερμανοί εξηγούν στη συνέχεια πως η ψηφιακή παρουσίαση εξυπηρετεί καλύτερα την ελαστικότητα και την προσαρμοστικότητα, προσφέροντας πιο άμεση επαφή με τον πελάτη. Με άλλα λόγια, αλλιώς είναι να σκάει το μπαράζ νέων μοντέλων από όλους τους κατασκευαστές την πρώτη μέρα της έκθεσης κι αλλιώς να προγραμματίζει ο καθένας το δικό του σόου στον χρόνο που τον βολεύει.

Κλείνοντας το δελτίο Τύπου της η BMW ωστόσο μας λέει πως θα συνεχίσει να έχει παρουσία σε επιλεγμένες εθνικές εκθέσεις και παραμένει ανοικτή σε νέες πλατφόρμες.

Από τα παραπάνω αντιλαμβανόμαστε σε πρώτη φάση πως αρχίζει να απορρίπτεται το φορμά της μεγάλης διεθνούς έκθεσης, αλλά τίποτε από τα παραπάνω δεν αποκλείει το ενδεχόμενο αυτό να σημαίνει απλώς μεταβίβαση της ευθύνης από τη μητρική BMW στην αντιπροσωπεία της εκάστοτε χώρας.

Θα μπορούσε δηλαδή να φορτωθεί με το κόστος και το τρέξιμο της EICMA η BMW Italia, ωστόσο είναι μάλλον προφανές πως οι πρεμιέρες των νέων μοντέλων θα πάρουν ψηφιακή προτεραιότητα, αντί να περιμένουν να ανασηκωθεί το σεντόνι στο περίπτερο της έκθεσης.

Πλέον αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον να μάθουμε αν υπάρχουν άλλοι κατασκευαστές με ανάλογες προθέσεις.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.672
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW - Σύντομα online αγορά μοτοσυκλέτας και παράδοση κατ’ οίκον!​


2486c9be22ac57dcfa74e51c1f3fdad5_XL (1).jpg

Η BMW έχει ήδη εφαρμόσει το σύστημα «Configurator» σε παγκόσμια κλίμακα, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, με το οποίο ο αγοραστής μπορεί να δει τη μοτοσυκλέτα του ψηφιακά, να την εξοπλίσει, να υπολογίσει το κόστος και να ζητήσει προσφορά από την εταιρεία. Στο επόμενο στάδιο, θα μπορεί να την αγοράσει online ενώ η μοτοσυκλέτα θα παραδίδεται στο σπίτι του!
Το BMW Group έκανε άλματα στην ψηφιοποίηση πωλήσεων και μάρκετινγκ την περασμένη χρονιά, κατά ένα μέρος λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού και της επιθυμίας των πελατών για μία όσο το δυνατόν πιο ανέπαφη διαδικασία πωλήσεων: Εκπρόσωποι πωλήσεων σε περισσότερες από 60 αγορές μπορούν τώρα να συμβουλεύουν τους πελάτες και να πωλούν οχήματα από οποιαδήποτε τοποθεσία.

Μπορούν να διαμορφώνουν τα οχήματα μαζί με τον πελάτη μέσω μιας διαμοιρασμένης οθόνης, για παράδειγμα, ή να προσφέρουν μία εικονική περιήγηση των αυτοκινήτων που έχουν σε απόθεμα.
Σε δεύτερο βήμα, η εταιρεία εφάρμοσε εκτενώς τη διαδικασία online πωλήσεων για το δίκτυο λιανικής σε κύριες αγορές μέσω ιστότοπων υψηλής κυκλοφορίας, κάτι το οποίο θα επεκταθεί σε περισσότερες αγορές το 2021.

Στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής πωλήσεων, το BMW Group σε συνεργασία με το δίκτυο λιανικής, μελλοντικά, σχεδιάζει να προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα αγοράς του οχήματός τους (διαμορφωμένο από τους ίδιους), αποκλειστικά online, με παράδοση στη πόρτα του σπιτιού τους!
Με τον τρόπο αυτό θα παρέχει μία ολοκληρωμένη online εμπειρία: από τη διαμόρφωση μέχρι την παραγγελία και το στάδιο χρήσης. Έτσι, οι πελάτες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν προϊόντα και υπηρεσίες του BMW Group προσαρμοσμένα στις ανάγκες και απαιτήσεις τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Πηγη www.bikeit.gr
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.609
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
123000 μοτοσυκλετες πουλησε παγκοσμιως το 2020.
Και στις 700 περιπου εδω. Κατι εκανε!
 
Τελευταία επεξεργασία:

nister

new member
Δημοσιεύσεις
137
Περιοχή
Φωκίδα
Μοτοσυκλέτα
Dl 650 V-strom k9
Όνομα
Νίκος
Πέρα από την πλάκα, σε όλες αυτές τις ¨καινοτομίες" για το καλό του καταναλωτή, εγώ το μόνο που βλέπω είναι μείωση θέσεων εργασίας και όπου αυτό δε γίνεται... να' ναι καλά η φτώχεια των ασιατικών χωρών όπου μεταφέρεται η παραγωγή!
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
123000 μοτοσυκλετες πουλησε παγκοσμιως το 2020.
Και στις 700 περιπου εδω. Κατι εκανε!
βαλε και τις καλτσουλες και τα βρακακια
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.609
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
βαλε και τις καλτσουλες και τα βρακακια
Και πιο παλια απο το μαγικο σημα Μ3 και Μ5!! Δεν προλαβαινε το εργοστασιο!
Δεν υπηρχε "τριαρα" και "πενταρα" χωρις τετοιο σημα στο μπαγκαζ!
Ωχ παλι στα αυτοκινητα το πηγα! Tooth
 
Top Bottom