- Δημοσιεύσεις
- 26.565
- Ηλικία
- 62
- Περιοχή
- Αγρινιο
- Μοτοσυκλέτα
-
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
- Όνομα
- ΜΙΧΑΛΗΣ
- Περιοχή
- ΑΓΡΙΝΙΟ
OCC AMERICAN CHOPPER: ΓΚΡΕΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΥΘΟ ΤΟΥ ΣΗΡΙΑΛ ΤΗΣ ΤV
Πώς είναι να οδηγείς μια custom μοτοσυκλέτα της OCC από τη σειρά American Chopper; (spoiler: χάλια…)
Αποκλείεται να μην έχετε δει έστω κι ένα επεισόδιο από τη σειρά reality του Discovery Channel, Αmerican Chopper, και αποκλείεται επίσης να μην έχετε αναρωτηθεί αν αυτά που κατασκεύαζαν οι άνθρωποι του Orange County Choppers άξιζαν τα –εξωφρενικά πολλά- λεφτά τους. Η απάντηση στο συγκεκριμένο ερώτημα δόθηκε από έναν γνωστό Youtuber που απέκτησε σε τιμή “χώμα” ένα μεταχειρισμένο μοντέλο του γνωστού οίκου customizing. Δεν νομίζουμε ότι η γνώμη του θα αρέσει και πολύ στον Paul Jr. και στον Paul Sr. Teutul.Πριν ξεκινήσουμε την εξιστόρηση, αξίζει να αναφερθούμε στη μεγαλύτερη συνεισφορά της σειράς American Chopper και της OCC (εν συντομία το Orange County Choppers) στην παγκόσμια κοινότητα.
Είναι αυτό το meme:
Αφού το ξεκαθαρίσαμε αυτό, ας προχωρήσουμε. Aν δεν γνωρίζετε ακόμη για ποιους μιλάμε, το American Chopper είναι (ήταν) μια σειρά του Discovery Channel που παρουσιάζει εκ του σύνεγγυς τα τεκταινόμενα σε έναν οίκο customizing και παραγωγής chopper μοτοσυκλετών, στην πολιτεία της Nέας Υόρκης των ΗΠΑ.
Βασικοί χαρακτήρες της σειράς είναι ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης Paul Teutul Sr. και ο γιος του, Paul Tetul Jr. Στην πραγματικότητα, βασικός άξονας της σειράς είναι η προβληματική σχέση μεταξύ αυτών των δύο.
Ο πατέρας Paul, o Sr., είναι ένας στερεοτυπικός biker αλλά μόνο σε ό,τι αφορά στην εμφάνιση, με έντονο πατριαρχικό στοιχείο, τάση να ελέγχει τα πάντα και συντηρητικό τρόπο στη διαχείριση της επιχείρησης του.
Ο Paul o Jr. είναι πιο “χύμα” και γεμάτος νεωτεριστικές ιδέες, πασχίζοντας να αλλάξει τον τρόπο λειτουργίας της OCC.
Υπάρχουν λοιπόν πολλές συγκρούσεις ανάμεσα τους. Αλλά μιλάμε, πολλές. Κι ενώ θα περίμενε κανείς ότι ως γνήσιοι bikers θα έλυναν τις διαφορές τους αλά “Sons of Anarchy” (άλλη σειρά της TV αυτή), τελικά και κλάματα έχουμε και αντιδράσεις προεφηβικού σταδίου και διαχείριση κρίσεων του τύπου “υστεριάζω”.
Ως σειρά το American Chopper είναι αυτό που εκεί στις ΗΠΑ το ονομάζουν “cheesy”, με πολύ επιτηδευμένο δράμα, πολύ κλασικό ρεπουμπλικανικό πατριωτισμό και τίγκα στο στερεότυπο, που επί της ουσίας, είναι εντελώς… γιαλαντζί.
Τέλος πάντων, κάπου ανάμεσα σε όλη αυτή την σαπουνόπερα, παρακολουθούμε και τη δημιουργία μοτοσυκλετών, με την OCC να ειδικεύεται στα chopper, αναλαμβάνοντας κατά παραγγελία των πελατών της την κατασκευή μοναδικών μοντέλων.
Ακραίων θα λέγαμε, με την έννοια του ότι υπηρετούν κυρίως το πρότυπο των τρελών σε ύψος ape hanger τιμονιών και των επιμηκυμένων όσο δεν πάει πιρουνιών.
Το κοστολόγιο, που περιλαμβάνει κατασκευή σκελετού, βαφή, δημιουργία διακοσμητικών στοιχείων και περίτεχνων τελειωμάτων στο φινίρισμα, είναι πολύ υψηλό, με τους κινητήρες και τα περιφερειακά να παραγγέλλονται από τρίτους κατασκευαστές, πάντα με βάση τις υποδείξεις και τις απαιτήσεις του πελάτη.
Το ερώτημα λοιπόν για αυτές τις πανάκριβές αλλά ακραίες μοτοσυκλέτες ήταν και είναι ένα: οδηγούνται στον δρόμο ή είναι μόνο για το σαλόνι σε ρόλο διακοσμητικού;
Ε λοιπόν, έχουμε μια αντικειμενική απάντηση, η οποία προέρχεται από τον Sean Kerr, τον άνθρωπο πίσω από το κανάλι “Bikes and Beards” στο Youtube. Aν δεν το ξέρετε επισκεφθείτε το, είναι εξαιρετικό και γεμάτο περίεργα και τρελά video με σημείο αναφοράς την μοτοσυκλέτα.
O Sean λοιπόν έψαχνε καιρό να βρει και να αγοράσει μια μοτοσυκλέτα από την Orange County Choppers – όπως και χιλιάδες άλλοι τηλεθεατές που είχαν “τσιμπήσει”, να υποθέσουμε – και η τύχη τού χαμογέλασε πριν λίγο καιρό, όταν σε μια καταχώρηση κάποιος πουλούσε ένα μοντέλο των 80.000 δολαρίων, έναντι του ποσού των 14.000 μόλις δολαρίων!
Πηγη https://motorbike.gr/
Συνεχιζεται......