6ος Αγώνας Grand Prix von Styria

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.533
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
preview-2019-10-gp-czech-rep-00461_1596648549-1920x912.jpg austria.jpg

Τοποθεσία: Αυστρία (Spielberg)
Πρώτος αγώνας: 14 Αυγούστου 2016
Μήκος: 4.3 χλμ.
Πλάτος: 13 μ.

MotoGP Brno στο COSMOTE SPORT 5HD


Παρασκευή 21/08/2020


09:55 MOTO3 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

10:50 MOTOGP ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

11:50 MOTO2 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

14:10 MOTO3 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

15:05 MOTOGP ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

16:05 MOTO2 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2


Σάββατο 22/08/2020


09:55 ΜΟΤΟ3 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 3

10:50 MOTOGP ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 3

11:50 MOTO2 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 3

13:30 MOTO3 ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ 1+2

14:25 MOTOGP ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 4

15:05 MOTOGP ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ 1+2

16:05 MOTO2 ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ 1+2

17:20 3ος Αγώνας Red Bull MotoGP Rookies Cup


Κυριακή 23/08/2020


09:35 ΜΟΤΟ3 ΖΕΣΤΑΜΑ

10:05 ΜΟΤΟ2 ΖΕΣΤΑΜΑ

10:35 MOTOGP ΖΕΣΤΑΜΑ

11:45 ΜΟΤΟ3 ΑΓΩΝΑΣ

13:05 ΜΟΤΟ2 ΑΓΩΝΑΣ

14:30 MOTOGP ΑΓΩΝΑΣ

16:20 4ος Αγώνας Red Bull MotoGP Rookies Cup


Κατασκευή: 1969

Τροποποιήθηκε: 1996 και 2008-11

Δεξιές στροφές: 7
Αριστερές στροφές: 3

Μεγαλύτερη ευθεία: 626 μ.

Ταχύτερος γύρος Αγώνα: 2019 Andrea Dovizioso 1:23,827

Ρεκόρ πίστας: 2019 Marc Marquez 1:23,027
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.415
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Ο Θεός να βάλει το χέρι του..
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
.... ετοιμα τα δοκιμαστικα , αυριο ο χαμος ..... διχως την γατα (να μην ξεχνιομαστε) .....! Shot

1 44 Pol ESPARGARO
2 30 Takaaki NAKAGAMI
3 5 Johann ZARCO
4 36 Joan MIR
5 43 Jack MILLER
6 12 Maverick VIÑALES
7 42 Alex RINS
8 88 Miguel OLIVEIRA
9 4 Andrea DOVIZIOSO
10 20 Fabio QUARTARARO
11 21 Franco MORBIDELLI
12 9 Danilo PETRUCCI
...............................................
................................................
15 46 Valentino ROSSI
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
ωραιος ο Βινιαλες .... εμεινε απο φρενα και το ξεκαβαλησε το yamaha ......!abcde
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Παιδικη χαρα και απειρια τελος ....Joy.. κριμα για τον γιαπωνεζο Νακαγκαμι με το Ηοnda που αδικηθηκε στην επανεκκινηση του αγωνα.:(
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Παιδικη χαρα και απειρια τελος ....Joy.. κριμα για τον γιαπωνεζο Νακαγκαμι με το Ηοnda που αδικηθηκε στην επανεκκινηση του αγωνα.:(
Κρίμα Στέλιο για τον Ιάπωνα αλλά μεγαλύτερο κρίμα για τον Mir που είχε φύγει αρκετά μπροστά.
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.547
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Διορθώνω.. με τα αποτελέσματα!!!

MotoGP Styria: Δραματική νίκη KTM σε αγώνα με κόκκινη σημαία!

Δεύτερος αγώνας, δεύτερη κόκκινη σημαία

Ο Miquel Oliveira πήρε μία φοβερή νίκη αφήνοντας τον Pol Espargaro και τον Miller να παλέψουν και περνώντας τους και τους δύο στην τελευταία στροφή. Ήταν άλλος ένας αγώνας με δραματικές εικόνες και δεύτερη εκκίνηση μετά από κόκκινη σημαία στην Αυστρία. Διότι είναι δραματικό να βλέπεις έναν αναβάτη να εγκαταλείπει την μοτοσυκλέτα του με περισσότερα από διακόσια χιλιόμετρα γιατί έχει μείνει από φρένα. Ο αγώνας διακόπηκε για να αποκατασταθούν οι ζημιές στα προστατευτικά κιγκλιδώματα, όταν ο Vinales εγκατέλειψε την μοτοσυκλέτα του με σχεδόν 220 χιλιόμετρα, έχοντας πρακτικά μείνει από φρένα στα 250, ξεκινώντας το φρενάρισμα από τα 300!

Προς μεγάλη απογοήτευση της Suzuki και του Mir που εκείνη την στιγμή είχαν κερδίσει ένα προβάδισμα σχεδόν 2,5 δευτερολέπτων και πήγαιναν για την νίκη! Περιμέναμε την Suzuki να έχει μία εξαιρετική εκκίνηση, όπως έχει δείξει στους τελευταίους αγώνες, αλλά το Σαββατοκύριακο η δυναμική τους παρουσία έφτασε μέχρι και τις δοκιμές της κατάταξης και σταμάτησε εκεί, χωρίς να κάνουν τους καλύτερους χρόνους, όπως στην FP3. Στον αγώνα όμως, πριν την κόκκινη σημαία, η Suzuki ήταν άπιαστη και ο Mir ξεκάθαρα καλύτερος από όλους! Η πολύ κακή -συγκυριακή- απόφαση, να μην αλλάξουν το εμπρός ελαστικό αλλά μόνο το πίσω εμπόδισε τον Mir να πάρει τον αγώνα.

Ο αγώνας αυτός ήταν του Mir, όπως ο προηγούμενος ήταν του Pol Espargaro. Αμέσως μετά τον αγώνα ο Pol το είπε βέβαια, ο Mir σήμερα τους νίκησε όλους, απλά και ξεκάθαρα.

Ακόμη μεγαλύτερη πίκρα βέβαια για τον Nakagami, που ήθελε μία θέση στο βάθρο και την είχε κερδίσει μέχρι να πέσει η κόκκινη σημαία! Από την άλλη είναι θετικό που η κόκκινη σημαία δεν βγήκε εξαιτίας κάποιου ατυχήματος και ιδιαίτερα ενός σαν του προηγούμενου αγώνα!



Η Yamaha αντιμετωπίζει θέμα με τους κινητήρες, που το αναλύσαμε εδώ, όμως ο Vinales είχε θέμα στον προηγούμενο αγώνα με τον συμπλέκτη ενώ ο Quartararo δήλωσε πως υπάρχει ζήτημα και με τα φρένα καθώς ξαφνικά η μανέτα γίνεται σαν του συμπλέκτη, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε, και μένεις ολότελα από πίεση.

Είναι αποκαρδιωτική εικόνα για την Yamaha, όταν ο Quartararo ρωτά με χειρονομίες τον Rossi για την κατάσταση του δικού του εμπρός φρένου, στην έξοδο προς τα pit αμέσως μόλις ο Vinales είχε αναγκαστεί να πηδήξει πάνω από την μοτοσυκλέτα, κι εκείνος απαντά «έτσι κι έτσι». Το θέμα με τις βαλβίδες στον κινητήρα μπορεί να συμβεί και να κρατήσει για όλη την σεζόν από την στιγμή που οι κινητήρες σφραγίζουν, αλλά να έχεις θέμα με τα φρένα, στην ίδια πίστα δύο φορές συνεχόμενα, είναι πραγματικά αποκαρδιωτικό και δίνει βαρύτητα στα λόγια του Vinales πως δήλωσε πως δεν γίνεται να αγωνιστεί με αυτές τις συνθήκες. Το είχε πει αμέσως μετά το τρομακτικό ατύχημα, το οποίο μάλιστα υποβάθμισε σε σημασία, μπροστά στα προβλήματα που αντιμετωπίζει με την μοτοσυκλέτα του! Το πρόβλημα με τον Vinales δεν ήρθε ξαφνικά, άρχισε να χάνει θέσεις δύο γύρους πριν αναγκαστεί να πηδήξει από την μοτοσυκλέτα, σηκώνοντας μάλιστα το χέρι σαν να ήταν έτοιμος να εγκαταλείψει… Να σημειωθεί πως και ο Quartararo έφυγε εμπρός στην τρίτη στροφή γιατί δεν μπορούσε να σταματήσει…

Κατά την πρώτη εκκίνηση, και πριν επικρατήσει απόλυτα ο Mir, ο Pol Espargaro ξεκίνησε πρώτος, ο Miller τον εκτόπισε και κατάφερε να μπει μπροστά φτάνοντας να πάρει και την πρώτη θέση..

Συνεχίζεται...
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.547
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Αλλά την κράτησε λίγο μπροστά στην επίθεση του Mir. Μαζί και ο Nakagami που κατάφερε να ανέβει έως την δεύτερη θέση και εκεί ακριβώς θα έμενε το βάθρο, αν δεν έβγαινε η κόκκινη σημαία.

Να τονίσουμε πως ο Zarco που θα μπορούσε να ξεκινήσει από την τρίτη θέση, αλλά σωστά αποφάσισε να εκτίσει την ποινή εκκίνησης από την pit lane από αυτόν τον αγώνα, είχε καταφέρει να έχει τον γρηγορότερο ρυθμό!



Στην δεύτερη εκκίνηση ο Pol Espargaro έφυγε μπροστά ανακτώντας θέσεις, με τον Mir να κρατά για λίγο την πρώτη θέση και τον Miller να παίρνει την δεύτερη πολύ γρήγορα με έναν Nakagami που για λίγο ακολούθησε. Ο Miller πολύ γρήγορα πήρε την πρώτη θέση από τον Mir, σχεδόν ταυτόχρονα με τον Pol Espargaro που ανέβηκε στην δεύτερη. Πίσω του πολύ γρήγορα ήρθαν οι Oliveira και Binder, που είχαν γρήγορο ρυθμό και στους πρώτους γύρους, περνώντας τον Rossi και φτάνοντας στον Vinales, τον οποίο και πέρασαν όταν σήκωσε το χέρι, λίγο πριν μείνει τελείως από φρένα, πηδήξει για να σωθεί και σταματήσει ο αγώνας.

Οι αναβάτες της KTM εκμεταλλεύτηκαν την διακοπή αυτή για να ετοιμαστούν με νέα ελαστικά. O Oliveira έβαλε σκληρή γόμα εμπρός, από την μεσαία που είχε πριν! Άλλαξε εξαιτίας της πτώσης της θερμοκρασίας λίγο πριν την πρώτη εκκίνηση, και είδε πως αυτή ήταν λάθος επιλογή. Χωρίς την δεύτερη εκκίνηση δεν θα κέρδιζε με εκείνο το ελαστικό... Ο Miller από την άλλη έβαλε ολοκαίνουρια *****ή γόμα και στην αρχή των 12 γύρων που απέμεναν μετά την δεύτερη εκκίνηση, η Ducati ήταν άπιαστη. Σταθερά ο Pol Espargaro έλεγχε την διαφορά μέχρι που πέρασε και πίσω του ανέβηκε τελικά μόνο ο Oliveira. Ο Binder θα έχανε τα φρένα και ανοίγοντας γραμμή βγήκε εκτός διεκδίκησης για το βάθρο, ενώ ο Dovizioso που έδειξε πως θα μπορούσε να φτάσει ακόμη και τον Miller, έμεινε πίσω από τον Oliveira, όταν πέρασε τον Mir, χωρίς να μπορεί να κρατήσει τον υψηλό ρυθμό.

Μπήκαμε έτσι σε μερικούς έντονους τελευταίους γύρους με Miller μπροστά και τις δύο KTM πίσω, μέχρι που ο Espargaro έκανε την κίνησή του και πέρασε την Ducati με δυναμικό τρόπο. Ο Oliveira έκανε δύο προσπάθειες να επιτεθεί στον Miller που συνοδεύτικαν από λάθη και οι δύο, φτάνοντας στον τελευταίο γύρο που ο Miller έκανε κάτι πολύ έξυπνο. Επέλεξε να αλλάξει την προσέγγισή του στην τρίτη στροφή γιατί ήξερε πως ο Pol θα προσπαθήσει να κλείσει την πόρτα. Σε όλο τον αγώνα έπαιρνε την στροφή αυτή με έναν τελείως διαφορετικό τρόπο, πλασάροντας την μοτοσυκλέτα στα φρένα. Την τελευταία φορά όμως που ο αγώνας θα περνούσε από αυτή την στροφή, άλλαξε τρόπο. Έμεινε πίσω από τον Espargaro και έκοψε λίγο νωρίτερα για να έχει καλύτερη έξοδο. Με την KTM μπροστά του να χάνει διαφορά στην έξοδο από την αμυντική οδήγηση, το κενό μεταξύ τους ψαλιδίστηκε και αμέσως μετά ο Miller έκανε την κίνηση προσπερνώντας την KTM στα φρένα, με το γόνατο του Pol να αγγίζει το πόδι του Miller. Η Ducati κατάφερε να ανοίξει μία διαφορά μισής μοτοσυκλέτας και φτάνουμε στις τελευταίες στροφές που ο Miller περιμένει τον Pol να έρθει. Και τότε ανοίγει γραμμή για να τον κρατήσει έξω, κάνοντας το λάθος: Η πόρτα έμεινε διάπλατα ανοικτή για τον Oliveira που τους πέρασε και τους δύο στην τελευταία στροφή κερδίζοντας τον αγώνα!





Ο Miller δεν συμπαθεί τον Espargaro, είναι που δεν μετρά και τα λόγια του και κάτι τέτοιο φάνηκε ξεκάθαρα. Από την αρχή του αγώνα σήμερα του κάνει block-pass αλλά τα κάνει πολύ καθαρά και μέσα στα πλαίσια του υγιούς ανταγωνισμού. Στην τελευταία στροφή μπορούσε να μην υπερβάλλει τόσο πολύ. Όχι για να μην διώξει εκτός πίστας τον Espargaro, όπως και έγινε, αλλά για να μην χάσει τόσο χρόνο και περάσει μπροστά ο Oliveira, όπως επίσης έγινε!

Ο Πορτογάλος πήρε μία μεγάλη νίκη, που ξεκάθαρα άνηκε στον Mir και την πήρε γιατί είδε τι πάει να γίνει μπροστά του και ετοιμάστηκε. Έμεινε πιο μέσα στρίβοντας πάνω στον αγκώνα του και ετοιμάστηκε για μία πιο κλειστή γραμμή στην τελευταία στροφή, περνώντας τους δύο που μάλωναν εμπρός. Μόνο και μόνο για αυτό, του αξίζει η νίκη!



Στην Moto2 ο Martin κέρδισε τον αγώνα για την KTM αλλά ακυρώθηκε η θέση του γιατί πάτησε ελάχιστα εκτός πίστας, στο πράσινο. Μπορεί αυτό να οδηγήσει στην απορία, γιατί δεν ακυρώνεται και η θέση του Espargaro που στην τελευταία στροφή βγήκε «στην απέναντι όχθη». Ο κανονισμός ξεκαθαρίζει πως όταν βγαίνεις εκτός γραμμής συνέπεια μονομαχίας, τότε δεν υπάρχει πρόβλημα. Για αυτό άλλωστε είναι η πράσινη άσφαλτος εκεί, για λόγους ασφαλείας σε τέτοιες περιπτώσεις. Όταν απλά οδηγείς και βγαίνεις εκτός γραμμής, τότε θεωρείται πως αδικείς εκείνους που κρατούν τα όρια, κι έτσι επιβάλλεται από προειδοποίηση έως ποινή, αν γίνει στον τελευταίο γύρο.

Άδικο για τον Martin, αλλά αυτός είναι ο κανονισμός. Πρακτικά η KTM κέρδισε και την Moto2 και τα MotoGP, και η Suzuki είδε πως μπορεί να είναι στο βάθρο, αλλά απαιτείται προσοχή στην διαχείριση των ελαστικών με βάση αυτά που προβλέπουν οι κανονισμοί.

Η KTM ήθελε μία νίκη μέσα στην Αυστρία, μπροστά από την Ducati που πάντα κερδίζει εδώ, δίοτι οι Ιταλοί έχουν μεγαλύτερο μερίδιο πωλήσεων στις street μέσα στην Αυστρία - και τελικά το κατάφερε!

Επόμενος αγώνας στο Misano, εκεί που ευνοείται η Yamaha -θυμηθείτε πέρσι τον Quartararo στην μάχη του με τον Marquez- ελπίζοντας όλοι σε λιγότερα προβλήματα για τους μπλε…



 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
Πόσο μπουρδέλο μια μεγάλη εταιρία..ας πάνε για ψάρεμα οι αναβάτες της γιαμαχα,μέχρι να φτιάξει μηχανακι..εντελώς ξεφτίλα πράγματα, έγιναν ο περίγελος του gp
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.533
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Moto2_Race.jpg

Austria Moto2
Τερμάτισε 1ος ο Martin, κέρδισε τον Αγώνα ο Bezzecchi!

Άλλος πέρασε τη γραμμή του τερματισμού στη πρώτη θέση, ωστόσο άλλος ήταν αυτός που γεύτηκε τελικά τη χαρά της νίκης!

Ο Marco Bezzecchi επιβεβαίωσε τα προγνωστικά και ήταν από τους πιο γρήγορους οδηγούς στην πίστα.

Σε μια πίστα που οι χαμηλές – ιδανικές – θερμοκρασίες έδωσαν τη δυνατότητα στους οδηγούς να γράφουν εξαιρετικούς χρόνους!

Είναι χαρακτηριστικό ότι το ρεκόρ ταχύτερου γύρου Αγώνα της κατηγορίας ήταν 1:29,0 ενώ οι οδηγοί στις πρώτες θέσεις έκαναν ένα σωρό γύρους στο 1:28 ακόμα και προς το τέλος!

Μάλιστα ο Αγώνας της κατηγορίας ήταν 12 ολόκληρα δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από τον περσινό!

Ο Bezzecchi λοιπόν ήταν από τους πιο γρήγορους, ωστόσο στο ξεκίνημα δεν έκανε την εκκίνηση που θα ήθελε.

Ένα λάθος του στις πρώτες στροφές, όταν έβαλε νεκρά στο κιβώτιο, του στοίχισε αρκετές θέσεις και τον ανάγκασε στη συνέχεια να κυνηγά τους αντιπάλους του.

Την ίδια ώρα ο Jorge Martin – όπως και πριν από μια εβδομάδα – ήταν πολύ δυνατός και πήρε την εκκίνηση από τον Aron Canet.

Ο τελευταίος ήταν από τους οδηγούς που έπεσαν στο ξεκίνημα του Αγώνα, όπως και ο Fernandez, κι ενώ και οι δυο ήταν κοντά στον Martin.

Ένας Martin που είχε κάνει διαφορά έως και 2 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο, την ώρα που ο Bezzecchi έχανε επιπλέον χρόνο στην προσπάθειά του να περάσει τον Nagashima πρώτα και τον Gardner στη συνέχεια.

Κι εκεί έχασε αρκετό χρόνο, ωστόσο στη συνέχεια είχε και πάλι καταπληκτικό ρυθμό και σταδιακά μείωνε τη διαφορά του από τον Martin.

Στο τέλος τον έφτασε και τα έδωσε όλα για να τερματίσει μπροστά του, κάτι που δεν κατάφερε τελικά για 60χιλ του δευτερολέπτου!

Ωστόσο, όπως είπε και ο ίδιος στο Parc Ferme, είχε δει ότι ο αντίπαλός του είχε πατήσει στο πράσινο κομμάτι της πίστας στον τελευταίο γύρο.

Έτσι, όπως έγινε με τον Αγώνα της Moto3 πριν από μια εβδομάδα, οι Αγωνοδίκες τιμώρησαν με ποινή μιας θέσης τον Martin, με αποτέλεσμα να κερδίσει τον Αγώνα ο Bezzecchi!

Ο Ιταλός ήταν πανευτυχής και έκλαιγε σαν μικρό παιδί όταν το έμαθε, μιας και είναι η πρώτη του νίκη στην κατηγορία της Moto2 και η 4η της καριέρας του.

Πίσω τους τερμάτισε ο Remy Gardner, με τον Αυστραλό να μην απειλείται στα τελευταία στάδια και να επιστρέφει στο βάθρο για 2η φορά στην καριέρα του μετά την Αργεντινή πέρυσι.

Στα θετικά αποτελέσματα επέστρεψε και ο Tetsuta Nagashima που πήρε την 4η θέση κρατώντας εύκολα πίσω του τον Tom Luthi που έκλεισε την 5άδα τω πρωταγωνιστών του σημερινού Αγώνα.




Moto3_Race.jpg

Austria Moto3:
Μάχη μέχρι το τέλος και παρθενική νίκη για Vietti!

Μια σπουδαία νίκη στο σημερινό Αγώνα της Moto3 πήρε ο Celestino Vietti, μια νίκη που ήταν η πρώτη της καριέρας του!

Ωστόσο ήταν ένας άλλος Ιταλός αυτός που είχε την πρώτη θέση για το μεγαλύτερο διάστημα του Αγώνα: ο Tony Arbolino!

Οι δυο τους ήταν αυτοί που έδωσαν μάχη στην τελευταία στροφή για τη νίκη, με τον Arbolino να κάνει ένα λάθος που δεν του έδωσε την ευκαιρία να κάνει την τελική του επίθεση.

Έτσι ο Vietti πανηγύρισε την 1η του νίκη στα GP μετά από 29 Αγώνες, την ώρα που ο Arbolino κέρδισε ακόμα δυο θέσεις στη βαθμολογία, ανεβαίνοντας στην 5η θέση.

Δυνατός σε όλη τη διάρκεια του Αγώνα ήταν ο Ai Ogura που αυτή τη φορά δεν τιμωρήθηκε και πέρασε τη γραμμή τερματισμού στην 3η θέση.

Ο Ιάπωνας πήρε το 4ο βάθρο του σε 6 Αγώνες που είναι εντυπωσιακό επίτευγμα, ωστόσο ο ίδιος δεν ήταν ιδιαίτερα χαρούμενος στο Parc Ferme.

Ο λόγος είναι ότι έχει φτάσει αρκετές φορές κοντά στην πρώτη του νίκη, χωρίς να έχει καταφέρει να την κατακτήσει μέχρι στιγμής.

Την 4η θέση πήρε ο Gabri Rodrigo που ξεκίνησε από την pole position, ενώ σημαντικούς βαθμούς (11) πήρε και ο Albert Arenas.

Ο Ισπανός παραμένει στην πρώτη θέση της βαθμολογίας, έχοντας μια διαφορά στους 25β από τον Ai Ogura που ανέβηκε στη 2η θέση.

Δεν έλειψαν και τα δράματα στο τέλος, με το δίδυμο της Tech3 – τον Sasaki και τον Oncu – να πέφτουν 5 γύρους πριν το τέλος, ενώ πτώση είχε και ο John MacPhee.

Και οι τρεις αυτοί οδηγοί ήταν στις μάχες για μια θέση στο βάθρο.

πηγη mgp.gr
 
Top Bottom