10ος Αγώνας SHARK Helmets Grand Prix de France

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.530
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Πρόγραμμα και ώρες του αγώνα MotoGP 2020 στο Le Mans στις 9-10-11/10/2020

Από τον BikerSpirit

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP μετά από ένα Σαββατοκύριακο ξεκούρασης για τους οδηγούς, επανέρχονται για τον αγώνα του Γαλλικού GP στην πίστα του Le Mans!

Ο ηγέτης της βαθμολογίας άλλαξε στο προηγούμενο αγώνα και πάλι σε ένα διαφορετικό πρωτάθλημα που έχουμε φέτος γεμάτο με εκπλήξεις, εξελίξεις και ανατροπές που έχουν ήδη συμβεί στους οκτώ πρώτους αγώνες, με έξι διαφορετικούς νικητές που έχουν ανεβάσει στο κόκκινο το ενδιαφέρον για το τι θα γίνει στην φετινή σεζόν!


Δείτε παρακάτω το αναλυτικό πρόγραμμα και τις ώρες Ελλάδος:


Παρασκευή 9 Οκτωβρίου

10:00 – 10:40 Moto3 Free Practice 1
10:55 – 11:40 MotoGP Free Practice 1
11:55 – 12:35 Moto2 Free Practice 1
12:30 – 13:00 MotoE Free Practice 1

14:15 – 14:5 Moto3 Free Practice 2
15:10 – 15:55 MotoGP Free Practice 2
16:10 – 16:50 Moto2 Free Practice 2
17:10 – 17:40 MotoE Free Practice 2

Σάββατο 10 Οκτωβρίου

10:00 – 10:40 Moto3 Free Practice 3
10:55 – 11:40 MotoGP Free Practice 3
11:55 – 12:35 Moto2 Free Practice 3
12:45 – 13:25 MotoE EPole

13:35 – 13:50 Moto3 Qualifying 1
14:00 – 14:15 Moto3 Qualifying 2
14:30 – 15:00 MotoGP Free Practice 4
15:10 – 15:25 MotoGP Qualifying 1
15:35 – 15:50 MotoGP Qualifying 2

16:10 – 16:25 Moto2 Qualifying 1
16:35 – 16:50 Moto2 Qualifying 2
17:20 – MotoE Race 1 (1ος Αγώνας – 7 γύροι)


18:00 MotoGP Qualifying Press Conference
17:00 MotoE Press Conference

Κυριακή 11 Οκτωβρίου

10:00 – 10:20 Moto3 Warm Up
10:30 – 10:50 MotoGP ™ Warm Up
11:00 – 11:20 Moto2 ™ Warm Up


12:20 – Moto3 Race (Αγώνας)

14:00 – MotoGP Race (Αγώνας)
15:30 – Moto2 Race (Αγώνας)
16:40 – MotoE Race 2 (2ος
Αγώνας – 8 γύροι)

17:00 MotoGP Press Conference.



Πηγη /www.bikerspirit.net/
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.530
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Moto3_QP.jpg

Le Mans Moto3: ΚΑΤ

Ο Masia πήρε την 1η του pole για το 2020

Την πρώτη φετινή του pole position πήρε ο Jaume Masia, ο οποίος έκανε δυο πάρα πολύ γρήγορους γύρους στο τέλος για να επικρατήσει τελικά των αντιπάλων του.

Οι συνθήκες ήταν αρκετά καλές το μεσημέρι στην Γαλλία, με τη θερμοκρασία στον αέρα να είχε ανέβει στους 15ο C και στην άσφαλτο να φτάνει έως και τους 20-21ο C.

Στα τελευταία λεπτά οι 18 καλύτεροι οδηγοί της κατηγορίας έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό διεκδικώντας την pole position.

O Albert Arenas πέρασε μπροστά, στην προσωρινή pole βρέθηκε και ο Raul Fernandez, αλλά κανείς τους δεν μπόρεσε να νικήσει τον Masia!

Ο Ισπανός έκανε στο τέλος 1:41,399 – που αποτελεί και νέο ρεκόρ πίστας – και πήρε την πρώτη του pole position για το 2020 και μόλις τη 2η της καριέρας του στην Moto3.

Μαζί του στην πρώτη σειρά θα είναι ο Albert Arenas, ο οποίος έχει ως στόχο να επιστρέψει στην πρώτη θέση της βαθμολογίας μετά το τέλος του αυριανού Αγώνα.

Ο Ισπανός από τη 2η θέση έχει θεωρητικά το πλεονέκτημα από τον Ai Ogura που έπεσε στα τελευταία λεπτά και δεν έγραψε χρόνο. Οπότε θα ξεκινήσει από την 18η θέση.

Ο περσινός νικητής του Αγώνα στο Le Mans (και αυτός που είχε πάρει την pole), John McPhee, θα είναι επίσης στην πρώτη σειρά.

Τη δεύτερη ανοίγει ο Sergio Garcia, με τον Grabriel Rodrigo – που πέρασε από τις ΚΑΤ1 αν και είχε πτώση εκεί – να είναι 5ος και τον Tony Arbolino να παίρνει την 6η θέση.








Moto2_QP.jpg

Le Mans Moto2: ΚΑΤ
H pole στον φοβερό Roberts!

«Κάτι έχει αλλάξει… κάτι είναι διαφορετικό αυτό το Σ/Κ και μπορούμε να πάμε για την πρώτη μας νίκη», έλεγε στο parc ferme ο χαμογελαστός Joe Roberts.

Νωρίτερα ο Αμερικανός συναντούσε δυσκολίες στην πίστα και για τα 13 από τα 15 λεπτά των κατατακτηρίων ήταν στην 18η και τελευταία θέση!

Κι όμως τα δυο τελευταία λεπτά ήταν αρκετά για να κάνει δυο τρομερούς γύρους και να δείξει ότι στον ένα γύρο δεν είχε αντίπαλο.

Πρώτα ανέβηκε στην 3η θέση και με τον τελευταίο του γύρο έκανε 1:36,256 και ήταν μόλις 68χιλ πάνω από το ρεκόρ πίστας.

Έτσι πήρε την 3η φετινή του pole position, ενώ μαζί του στην πρώτη σειρά θα είναι ο Sam Lowes αλλά και ο Remy Gardner που αρχίζει να δείχνει και πάλι δυνατός μετά τον τραυματισμό του στο Misano.

Τη δεύτερη σειρά ανοίγει ο Jorge Martin που είχε την προσωρινή pole position, αλλά στο τέλος έκανε το λάθος και δεν απέφυγε την πτώση. Έτσι παρακολουθούσε ανήμπορος να αντιδράσει τα τελευταία λεπτά των ΚΑΤ από το γκαράζ της ομάδας του.

Ο Marco Bezzecchi ήταν 5ος και μπροστά από τον Luca Marini που έσφιξε τα δόντια και πάλι και παρά τους πόνους από την πτώση του στις ΕΔ2, πήρε θέση στη 2η σειρά.

O Xavi Vierge έκανε τον 7ο καλύτερο χρόνο, με τους Dixon και Bastianini να ακολουθούν. Ο τελευταίος έσωσε το γόητρό του περνώντας από τις ΚΑΤ1 και παίρνοντας την 3η σειρά στις ΚΑΤ2.

Όλοι οι παραπάνω οδηγοί ήταν με πλαίσιο της Kalex, με τον Stefano Manzi να κάνει την έκπληξη και με την MV Agusta ήταν ο καλύτερος από τους υπόλοιπους κατασκευαστές.


Πηγη https://mgp.gr/
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.530
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
MotoGP_QP.jpg


Le Mans MotoGP: ΚΑΤ

Επιστροφή στις pole για τον Quartararo!

Ο ένας μετά τον άλλο έχαναν χρόνο στο τελευταίο κομμάτι της πίστας, όχι όμως και ο Fabio Quartararo που εκεί έκανε τη διαφορά από τον ανταγωνισμό!

Ο Γάλλος ήταν ο πιο γρήγορος οδηγός στα 15 λεπτά των κατατακτηρίων και κατάφερε να πάρει την pole position, την 3η του στα 9 Grand Prix μέχρι στιγμής.

Ο Jack Miller – που είχε εντυπωσιάσει χτες με την απόδοσή του σε μια πίστα που στέγνωνε – κρατούσε την pole με την καρώ σημαία να έχει πέσει.

Ήταν τότε που ο Fabio Quartararo ολοκλήρωνε τον τελευταίο του γύρο και με ένα δυνατό πέρασμα στο τελευταίο κομμάτι της πίστας πήρε την 1η θέση!

Εκεί, σε μεγάλο βαθμό, οφείλεται και η διαφορά των 2 δεκάτων που έκανε ο Fabio από την Ducati του Miller.

Ο Γάλλος σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:31,315 και ήταν μόλις 130χιλ πάνω από το ρεκόρ πίστας, για να συνεχίσει το σερί των παρουσιών του στην πρώτη σειρά της εκκίνησης.

Στην πρώτη σειρά επιστρέφει – μετά το Misano – ο Jack Miller, ενώ για τον Danilo Petrucci ήταν η πρώτη φορά φέτος που καταφέρνει και είναι μεταξύ των τριών πρώτων.

O Cal Crutchlow με την Honda του έσπασε την κυριαρχία των Yamaha και Ducati στις πρώτες θέσεις και είναι αυτός που ανοίγει τη 2η σειρά.

Δίπλα του θα είναι ο Vinales και ελάχιστα πιο πίσω ο Andrea Dovizioso που κλείνει τη δεύτερη σειρά και ήταν μόλις 4 δέκατα από την pole position!

Ο Pecco Bagnaia δεν είχε στο τέλος άλλο *****ό ελαστικό και υποχώρησε τελικά από την πρώτη στην 3η σειρά, μαζί με τους Pol Espargaro και Johann Zarco.

Ο Valentino Rossi θα ξεκινήσει από την 10η θέση και είχε διαφορά μόλις στο μισό δευτερόλεπτο από τον Quartararo, ενώ 2χιλ πίσω του ήταν ο Morbidelli!


πηγη //mgp.gr/
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.530
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Moto3_Race.jpg

Le Mans Moto3: Αγώνας

Επέλεξε σωστά και νίκησε ο Vietti!

Ο Celestino Vietti ήταν ο μόνος από τους οδηγούς της κατηγορίας που επέλεξε να βάλει το σκληρό πίσω ελαστικό, μια κίνηση που του έδωσε τελικά τη νίκη!

Σε όλο τον Αγώνα της Moto3 μόνο δυο οδηγοί, ο Albert Arenas και ο Jaume Masia, ήταν αυτοί που οδηγούσαν την κούρσα.

Για λίγο το έκανε και ο Tony Arbolino, ωστόσο κανείς τους δεν μπορούσε να αντισταθεί στον Celestino Vietti στους τρεις τελευταίους γύρους!

Ο Ιταλός είχε λίγη ταχύτητα παραπάνω από τους υπόλοιπους και πέρασε πρώτος, μια θέση την οποία κράτησε παρά την πίεση του Tony Arbolino.

Ο τελευταίος, όπως και στην Βαρκελώνη, προσπάθησε να πάρει τη νίκη, ωστόσο ο Vietti είχε το κάτι παραπάνω και τερμάτισε 0,142’’ μπροστά του.

Για τον Arbolino ήταν μια δεύτερη συνεχόμενη δεύτερη θέση και ένα αποτέλεσμα που τον βάζει ακόμα πιο δυνατά στη διεκδίκηση του Τίτλου. Η διαφορά του από την κορυφή είναι στους 20β.

Στην κορυφή της βαθμολογίας επέστρεψε ο Albert Arenas, ο οποίος μετά και τον πρώτο Αγώνα στην Αυστρία επέστρεψε και στο βάθρο των νικητών.

Ο Ισπανός δεν έκανε το λάθος στο τέλος και πήρε της 3η θέση που τον επαναφέρει στην πρώτη θέση του βαθμολογικού πίνακα.

Εκεί έχει 135β και είναι 6β μπροστά από τον Ai Ogura, ο οποίος για 2ο συνεχόμενο Σ/Κ δεν ήταν καθόλου καλός και μόλις την τελευταία στιγμή πήρε την 9η θέση.

Με τη νίκη του σήμερα, ο Vietti ανέβηκε στην 3η θέση της βαθμολογίας της Moto3 και είναι μόλις 16β πίσω από τον Arenas.

Δεν έλειψαν τα δράματα στο σημερινό Αγώνα, με το δίδυμο της ομάδας του Max Biaggi να πέφτουν 6 γύρους αφότου ξεκίνησε ο Αγώνας.

Ήταν το λάθος του Lopez που έριξε μαζί του τον Romano Fenati, με τους δυο τους πάντως να αγκαλιάζονται μετά το συμβάν, δίνοντας ένα εξαιρετικό παράδειγμα.

Εφτά γύρους πριν το τέλος ο Darryn Binder είχε ένα μηχανικό πρόβλημα και παραλίγο να πέσει από highside, με τον νικητή του Αγώνα στη Βαρκελώνη πριν από 2 εβδομάδες να είναι απαρηγόρητος.

Σημαντικό έδαφος στη μάχη για τον Τίτλο έχασε σήμερα ο John McPhee.

Ο Σκωτσέζος, που είχε προκαλέσει την πτώση του Arenas στον προηγούμενο Γύρο, αυτή τη φορά έπεσε από λάθος του Jeremy Alcoba.










Moto2_Race.jpg

Le Mans Moto2: Αγώνας
Έχασε σίγουρη νίκη ο Dixon, 1ος ο Lowes!

Δραματικός ήταν ο Αγώνας της μεσαίας κατηγορίας, σε μια πίστα – το Le Mans – που στέγνωνε μετά τη βροχή νωρίτερα που επηρέασε τον Αγώνα του MotoGP.

Στην αρχή οι οδηγοί προβληματίστηκαν για το αν θα έβαζαν βρόχινα ελαστικά, στο τέλος όμως όλοι μπήκαν στην πίστα για τον 10ο Αγώνα της χρονιάς με σλικ.

Πριν ξεκινήσει ο γύρος προθέρμανσης, η μοτοσυκλέτα του Joe Roberts αντιμετώπισε πρόβλημα και αποχώρησε από το σχηματισμό εκκίνησης!

Ο Αμερικανός, που είχε πάρει την pole χτες και είχε δυνατό ρυθμό ακόμα και για τη νίκη, αναγκάστηκε να ξεκινήσει από τα pits.

Έδειξε όμως τη δυναμική του, καθώς με γρήγορους γύρους και δυνατό ρυθμό κατάφερε να ανέβει έως και την 6η θέση.

Μπροστά αυτός που έκανε την έκπληξη ήταν ο Jake Dixon που έκανε τη διαφορά και κρατούσε με άνεση την πρώτη θέση, έχοντας μεγάλη διαφορά από τον Sam Lowes.

Ο Dixon ήταν κοντά στο να πάρει την πρώτη νίκη της καριέρας του, ωστόσο λίγο πριν το τέλος (5 γύροι απέμεναν περίπου) έκανε το λάθος και έπεσε.

Με αυτό το λάθος έχασε μια νίκη που έμοιαζε σίγουρη και παραχωρούσε την πρώτη θέση στον Sam Lowes που τον ακολουθούσε.

Ο Lowes δεν είχε πρόβλημα μέχρι το τέλος και πήρε τη νίκη με διαφορά 3,8’’ από τον δεύτερο, καταφέρνοντας να επιστρέψει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου για πρώτη φορά μετά την Aragon και το 2016!

Μετά τον τραυματισμό του στο Misano ο Remy Gardner επέστρεψε στο βάθρο σήμερα για πρώτη φορά μετά τον Αγώνα στην Αυστρία νωρίτερα μέσα στη σεζόν.

Ο Αυστραλός έδωσε μάχες με τον επίσης δυνατό Marco Bezzecchi, ο οποίος εξασφάλισε το τέταρτό του βάθρο στους πέντε τελευταίους Αγώνες.

Με τη νίκη του αυτή ο Lowes μπαίνει και πάλι πολύ δυνατά στη μάχη για τον Τίτλο της μεσαίας κατηγορίας, την ώρα που Luca Marini και Enea Bastianini δεν τα πήγαιναν καλά.

Ο μεν Luca – επηρεασμένος από την τρομακτική του πτώση στις ΕΔ2 – δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 17η θέση, ενώ ο Bastianini ήταν μόλις 11ος.


Πηγη https://mgp.gr/
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.530
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
MotoGP_Race.jpg

Le Mans MotoGP: Αγώνας

Βρεγμένη πίστα, πτώσεις και νίκη για Petrucci!

Βρόχινος ανακηρύχθηκε τελικά ο Αγώνας της μεγάλης κατηγορίας, καθώς η βροχή έκανε την εμφάνισή της πριν την εκκίνηση και οδήγησε σε μια μικρή καθυστέρηση στην όλη διαδικασία.

Όλοι έβαλαν τα βρόχινα ελαστικά της Michelin, με τους περισσότερους να επιλέγουν το *****ό μπροστά και πίσω. Από τους λίγους που έβαλαν μεσαίο-μεσαίο ήταν ο Alex Rins.

Ο Αγώνας ξεκίνησε με τις Ducati των Danilo Petrucci, Andrea Dovizioso και Jack Miller να ξεφεύγουν μπροστά, ενώ από πίσω τους ακολουθούσαν οι Rins και Pol Espargaro.

Ο Alex Rins ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην πίστα στο βρεγμένο και περίπου 10 γύρους πριν το τέλος είχε καλύψει τη διαφορά των 2,5’’ που τον χώριζε από τους πρώτους.

Ο Ισπανός ήταν δυνατός και θα μπορούσε με αξιώσεις να διεκδικήσει τη νίκη, όταν ήρθε το λάθος 8 γύρους πριν το τέλος και οδήγησε τον αναβάτη της Suzuki σε μια πτώση.

Λίγο πιο πριν, ένας ακόμα από τους διεκδικητές της νίκης – ο Jack Miller – αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.

Μπροστά έμεινε ο Danilo Petrucci, ο οποίος είχε ένα πλεονέκτημα πάνω από δυο δευτερόλεπτα από τους διώκτες του για να διαχειριστεί μέχρι το τέλος.

Τα κατάφερε και πήρε τη δεύτερη νίκη του με τα χρώματα της Ducati και τη δεύτερη προσωπική του νίκη στη μεγάλη κατηγορία, μετά την επικράτησή του στο GP του Mugello πέρυσι.

Μάλιστα ο Petrux έγινε ο 7ος διαφορετικός νικητής σε Αγώνα της μεγάλης κατηγορίας φέτος, στα 9 Grand Prix που έχουν γίνει μέχρι στιγμής.

Πίσω του ο Andrea Dovizioso ήθελε να δώσει το 1-2 στην Ducati, όμως στο τέλος δεν είχε άλλο λάστιχο και έχανε σταδιακά έδαφος.

Πρώτα τον πέρασε ένας εκπληκτικός Alex Marquez! Ο μικρός αδερφός του Marc έκανε τρομερό Αγώνα σήμερα και πανηγύρισε το πρώτο του βάθρο στην κατηγορία!

Παράλληλα ήταν ο 15ος διαφορετικός οδηγός που ανεβαίνει στο βάθρο της κατηγορίας φέτος, ενώ χάρισε και το πρώτο βάθρο της Honda για το 2020!

Ο Dovizioso δεν κατάφερε να κρατήσει πίσω του ούτε τον Pol Espargaro, ο οποίος του πήρε την 3η θέση και επέστρεψε στο βάθρο μετά την 3η θέση του στο Misano 2.

Πολύ δυνατός στους τελευταίους γύρους ήταν ο Johann Zarco, ο οποίος πήρε την 5η θέση και αν είχε περισσότερους γύρους στη διάθεσή του ίσως περνούσε και τον Dovi.

Την 6η θέση πήρε ο Miguel Oliveira, με τον Nakagami να ακολουθεί και τους Bradl-Quartararo-Vinales να κλείνουν τη δεκάδα.

«Πνίγηκαν» στη βροχή οι Yamaha σήμερα, που έδειξαν ότι σε τέτοιες συνθήκες αντιμετωπίζουν μεγάλο πρόβλημα, αν και σε αυτόν τον τομέα είχαν κάνει πρόοδο τα τελευταία χρόνια.

Ο Αγώνας ξεκίνησε με τον Valentino Rossi να κάνει λάθος στην 3η στροφή και να πέφτει προτού καν ολοκληρώσει τον πρώτο γύρο.

Στη συνέχεια ο Fabio Quartararo προσπάθησε να μείνει κοντά στους πρώτους αλλά έχανε συνεχώς έδαφος, ενώ μόνο στο δεύτερο μισό (πάλι) ανέβασε την απόδοσή του ο Vinales.

Με τεχνικό πρόβλημα στη μοτοσυκλέτα του αναγκάστηκε να εγκαταλείψει ο Franky Morbidelli που επίσης δεν έκανε καλό Αγώνα.


Πηγη https://mgp.gr/
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Η μισελεν λέει οτι μείωσε την περιεκτικό τα σε πυρίτιο στα λάστιχα.
Κάτι που πέρυσι οδηγούσε σε αγώνες συντήρησης καο γκαζια στο τέλος.
Φέτος η μείωση σε περιεκτικότητα σε πυρίτιο οδηγεί σε γελοίες και χαζές πτώσεις.
Ναι μεν τα λάστιχα της Μισλέν αντέχουν τέρμα γκάζι ολοκληρο αγώνα, ακόμα και τα *****ά.
Αλλά
Είσαι πίσω απο άλλον υπερθέρμανση ( λένε)
Είσαι μπροστά κρυώνουν...!!!
Πως είναι δυνατόν να κρυώνουν απο τα τέρατα των 300 ίππων μονο η Μισλέν το ξέρει.
Έχει δεξιές στροφές η πίστα και μπαίνεις μετα σε αριστερή...
Γεια σας
Οι σχετικα παλιοί οδηγοι( vale ,mm,dovi) έχουν φαει τα λυσακα τους να τα φέρουν στα μέτρα τους, ο mm έχασε μια χρονιά γιατί εκεί που τα είχε παιχνιδακι
Κάτι τέτοια ,το πλήρωσε με ενα χέρι κομμάτια.
Τι έγινε?? Ξεχασαν να οδηγανε??
Αστάθεια απ ολους με κοινο παρανομαστή τα λάστιχα.
Βλέπουμε νέους η αλλιως ρούκι στα gp να κερδίζουν αγώνες.
Γιατί??
Γιατί νομίζω δεν είχαν δεδομένα απο πριν στο τι μπουρδελα είναι τα Μισλέν άρα πάνε με τα φετινό στοιχεία και μόνο


* αν βρω αυτούσιο το άρθρο που διάβασα στο mcn ,θα το μεταφερω
 
Top Bottom