Τα πιστόνια μπουκλάκια που βλέπω,προορίζονται για αυτό το μοντέλο,και έχουν την αρίθμηση της διαμέτρου του πιστονιού,αλλά έχει τέσσερις διαφορετικές κατηγορίες 63 cat m,63 cat n,63 cat o,και 63 cat p.Kαι η ερώτηση μου είναι τι διαφορά έχει το ένα από το άλλο,αφού όπως λέτε οι κύλινδροι με νικαζιλ ΔΕΝ παίρνουν ρεκτιφιε,όπως οι κλασσικές άλλες επιστρώσεις,που βάζαμε οβερσαιζ πιστόνια,ανά 0,25 mm η ανά 0,50 mm.Δεν είναι για άλλη μηχανή όπως ανέφερες,εκτός αν ξέρεις κάτι που δεν ξέρω.Σημειωτεον,ότι και αυτά είναι σε έλλειψη,και δεν ξέρω αν βρίσκονται.Καλημέρα ,γράψαμε αστεία γράψαμε και σοβαρά και βλέπω να δίνεις στον Παναή μια απάντηση και να τον "επιστρέφεις" πάλι στην απορία του.Το λοιπόν, οι κύλινδροι με αυτές τις επιστρώσεις ΔΕΝ δεχονται ρεκτιφιέ τέλος.Τα πιστόνια που βλέπει να υπάρχουν ο Παναής τα oversize του εργοστασίου δεν προορίζονταν για αυτό το μοντέλο.Ένα πιστόνι δεν είναι μονο διάμετρος είναι πολλά πράγματα ακόμα που πρέπει να ελεγχθούν για να επαληθευτεί η καταλληλότητα.Σε αυτούς τους κυλίνδρους σε περίπτωση φθοράς της επίστρωσης το ζυγίζεις οικονομικά ,βρίσκεις πρώτα κατάλληλο πιστόνι ελατήρια και μετά παίρνεις προσφορά για "αποξήλωση" και επανα-επίστρωση του νικασίλ (εξωτερικό μόνο και ακριβό).Οικονομικότερη λύση ελλάδα επίστρωση συμβατικού χιτωνίου καινούργιο πιστονάκι και στρώσιμο...Αυτά όλα τα έχω ζήσει ε ,όχι μου είπε ο τάδε που το άκουσε από τον δείνα
8953450003 Piston Assy "D" .63-CAT.O Part Piaggio - MSP
MSP is Europe’s most popular online parts supplier, buy new Piaggio manufactured Piston Assy "D" .63-CAT.O from MSP, worldwide shipping using DHL
www.motorcyclespareparts.eu
Τελευταία επεξεργασία: