Πριν την ανακατασκευή τον Μάρτιο, στα 1000χλμ είχε ήδη φτάσει στο Ε η στάθμη στο κάρτερ. Σε κάθε αλλαγή, έβαζα τα λάδια του μοτέρ σε ένα άδειο μπουκάλι Repsol για να μετρήσω πόσα έκαψε....100ml έβγαζε μόνο, το οποίο σημαίνει πως από το 1L συνολικής χωρητικότητας κινητήρα, αυτό στα 1000χλμ έκαιγε 900ml....βέβαια δούλευε σαν τρακτέρ, κυλινδροπίστονο και μπιέλα ήτανε για πέταμα.
Πλέον, η μηχανή του μετράει 14.000χλμ με τα νέα πράματα, αλλάζω ανά 1500χλμ. Στην αλλαγή η στάθμη είναι πάντα λίγο πιο πάνω από την μέση, δεν έχω μετρήσει όμως. Πλέον το μάθημα το πήρα, σωστό ζέσταμα τα πρώτα 10 λεπτά και μετά όχι αλλαγές ταχυτήτων στα κόκκινα. Και στην εθνική που βγαίνω καθημερινά λόγο δουλειάς, πάνω από 90 δεν το πηγαίνω.