Χορδές για κλασσική κιθάρα

bugsbunny

new member
Δημοσιεύσεις
300
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
VOGE 500 DS
Όνομα
George
καλησπέρα σύντροχοι,
είμαι παντελώς άσχετος με μουσική, δηλ δεν πάιζω κάπιο όργανο, αλλά απο ότι έχω διαβάσει πολλοί εδώ το κατέχετε.
Ο μικρός μου λοιπόν του αρέσει η κιθάρα, ζήτησε του πήρα, τον έβαλα στο ωδείο κτλ
Χθες ξαφνικά του κόπηκε μια χορδή, η ΡΕ αν δεν κάνω λαθος, πράγμα του απ' ότι διάβασα συμβαίνει καμιά φορά. Μέχρι τώρα του έχω αλλάξει μερικές φορές και εγώ και ο δάσκαλος, αλλλά δεν έτυχε να πάω εγώ να αγοράσω, του είχανε δώσει 2-3 set μαζί με την κιθάρα και όλο και είχαμε, αλλά τώρα τελείωσαν Bcdef
Λόγο της κατάστασης δεν μπορώ να πάω σε κατάστημα Bcdef να πάρω χορδές, και είπα να κοιτάξω διασυκτιακά.... χαχαχαχαχα τι το θελα.... πελάγωσα, μάρκες, πάχος χορδής, υλικό, περιέλιξη, και το κυριότερο tension low, standard, high
τι κάνω ρε παιδιά?
το παιδί δεν μπορεί ακόμα να έχει άποψη απο μένα περιμένει, έστειλε όμως μνμ στο καθηγητή του και ελπίζω ότι θα μας κατευθύνει
εσείς όμως μπορείτε να μου προτείνετε κάτι?
έτσι για να μαθαίνουμε
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Αν ξέρεις το εύρος πάχους της εξάδας (πχ απο 28 εώς 43 ή απο 29 έως 45) θα πάρεις το πάχος χορδής που πρέπει απο την ποιο φτηνή που θα βρεις. Είναι όπως τα γρανάζια της μοτοσυκλέτας. Πρέπει να ταιριάζει το εύρος όταν προσθέτεις μία, για έχεις καθαρό ήχο.

Αν δεν γνωρίζεις εύρος πάχους, άλλαξε τις όλες με επώνυμο σετ και συμπλήρωνε με εκείνο.

Προτείνω D'addario ή Ernie Ball απο επώνυμες
Απο φτηνοκινέζικες οι καλύτερες (υποφερτές) είναι οι Alice music
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Να ρωτήσω κάτι;
Ο μικρός ζήτησε να μάθει κλασική κιθάρα ή γενικά κιθάρα και επέλεξες να τον στείλεις κλασσική;
Τον ρώτησες για ποιον λόγο θέλει να μάθει κιθάρα και ποια τραγούδια φαντάζεται πως θέλει να παίξει αργότερα όταν μάθει;
 

bugsbunny

new member
Δημοσιεύσεις
300
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
VOGE 500 DS
Όνομα
George