Τι προσεχουμε για αγορά πρώτης μεταχειρισμένης μηχανής όταν δεν υπάρχει κάποιος γνωστός να μας συνοδευσει για έλεγχο;

Ioannis113

new member
Δημοσιεύσεις
17
Ηλικία
25
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιαννης
Καλησπερα σε όλους, ευελπιστώ συντομα να βγάλω το δίπλωμα μου και θα ήθελα να ρωτησω τι προσεχουμε όταν κοιτάμε μεταχειρισμενες μηχανές;Προφανώς περνάνε για έλεγχο από κάποιον μηχανικό αλλά μπορουμε να ελέγξουμε και εμείς πραγματα;
Προφανώς ξέρω ότι η παντηση σε αυτό μπορεί να είναι παρα πολυ μεγάλη αλλά θέλω μερικά points εν συντομια
Ευχαριστώ!
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.828
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
Να την πας σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο ανάλογα την μάρκα να πληρώσεις για έναν γενικό έλεγχο και να ξέρεις τι παίρνεις με ένα χαρτί φυσικά που να σου αναγράφονται όλοι οι έλεγχοι και ποιες είναι οι ανάγκες για σέρβις και επισκευή
Πρόταση μου είναι αυτή.
 
Last edited by a moderator:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.565
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Παρακάτω υπάρχουν κάποιες απλές κινήσεις που θα βοηθήσουν αυτούς που δεν γνωρίζουν αρκετά για μοτοσικλέτες να διακρίνουν αν πρόκειται για ευκαιρία ή ……..

ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ / ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ

Πρώτα κοιτάζουμε συνολικά την εξωτερική εμφάνιση της μοτοσικλέτας. Μικρογρατζουνιές γενικότερα είναι αποδεκτές (δεν γίνεται να πέρασαν 3-5 χρόνια από πάνω της χωρίς γρατσουνιές, κάτι θα βρωμάει).

Αυτό που πρέπει να προσέξουμε ιδιαίτερα είναι για σημάδια πτώσης. Αν διαπιστώσουμε ότι τα σημεία που βρίσκουν πρώτα σε πτώση είναι γρατσουνισμένα ή αλλαγμένα κάτι δεν πάει καλά. Σημεία που προδίδουν πτώση είναι:

-Φλας
-Γκριπ
-Μανέτες
-Μαρσπιέδες
-Λεβιες ταχυτήτων /ποδόφρενο
-Καπάκια

Σε περίπτωση που ο πωλητής μας πει ότι άλλαξε τα παραπάνω με aftermarket για αισθητικούς λόγους αξιολογούμε την μηχανή σε συνάρτηση και με τα παρακάτω, και προχωρούμε με επιφύλαξη.

Επίσης αυτοκόλλητα σε περίεργα μέρη ή γενικά αυτοκόλλητα……ή ακόμα και η έλλειψη των αυτοκόλλητων του μοντέλου δεν είναι ότι καλύτερο.Η μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν κοντύτερα στην αρχική της μορφή.Οποιαδήποτε αλλαγή μας βάζει σε υποψίες.

Εσωτερικά κοιτάμε αυτά που μπορούν να γίνουν αντιληπτά με την πρώτη ματιά και συνήθως είναι και τα σημαντικότερα. Αμφίβολες πατέντες κάτω από την σέλα ή μέσα από το fairing, βίδες που έχουν κλωτσήσει τα πάσα, βίδες που χάλασε το κεφαλάκι τους δεν είναι και το καλύτερο για να δέσει το προξενιό.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Είναι ίσως το πιο δύσκολο σημείο αξιολόγησης, αλλά και το πιο σημαντικό.
Κανείς δεν θέλει να μείνει με τον κινητήρα στο χέρι και κατά την γνώμη μου είναι και το σημείο που χαλάνε πολλές δουλειές στην αγοροπωλησία μεταχειρισμένων.

Η καχυποψία και μόνο ότι τα χιλιόμετρα δεν είναι πραγματικά και ότι ο πωλητής θέλει να μας κοροϊδέψει
:2tongue:
κάνει εμάς τους αγοραστές να παραβλέπουμε σημαντικότερα προβλήματα σε περίπτωση που θεωρήσουμε ότι βρήκαμε ένα καλό μοτέρ.

Από εμπειρία σας λέω ότι ένας κινητήρας με 100.000 χιλιόμετρα ο οποίος είναι καλοσυντηρημένος είναι λιγότερο επικίνδυνος από ένα στραβό πλαίσιο από πτώση….


…ξεκινάμε λέγοντας τον πωλητή να βάλει μπρος τον κινητήρα.

Περιμένουμε να ζεσταθεί καλά και τραβάμε δυο –τρεις καλές γκαζιές βάζοντας το χέρι στην εξάτμιση. Αν αρχίσουν να φεύγουν διάφορα μαύρα πραγματάκια από την εξάτμιση….φεύγουμε και εμείς.

Επίσης αν δούμε καπνό(ότι χρώμα και αν είναι)…..αλεβουζάν. Δεν πρέπει να συγχέουμε τον καπνό με τους υδρατμούς γι’ αυτό την αφήνουμε να ζεσταθεί καλά

Καλό είναι να ξέρουμε και τον ήχο που κάνει το συγκεκριμένο μοντέλο(από φίλους που το έχουν) για να συγκρίνουμε με αυτό που ακούμε. Μην αδικήσουμε κανα Ducati
;D


Αν ακούσουμε περίεργους(μεταλλικούς) θορύβους ή διαπιστώσουμε αρρυθμία στο ρελαντί…..τα σώψυχα του κινητήρα είναι….
:-\
:-X


Παίρνουμε το μηχανάκι για βόλτα….(αν όλα τα παραπάνω είναι εντάξει)

Ελέγχουμε:

-Σασμάν αν οι ταχύτητες κουμπώνουν καλά
-Τιμόνι (αν είναι ίσιο, και αν τραβάει η μηχανή πουθενά)
-Τροχούς/ Αναρτήσεις (αν κουνάει, και αν δεν έχει σωστή επαναφορά η ανάρτηση π.χ απότομη)
-Φρένα (προφανώς αν πιάνουν καλά!)

μετά που επιστρέφουμε στο κατάστημα επαναλαμβάνουμε τους αρχικούς ελέγχους που κάναμε στον κινητήρα. Πολλά προβλήματα φαίνονται όταν η μηχανή αναπτύξει μεγάλη θερμοκρασία.



ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΒΟΛΤΑ………



-Βγάζουμε την τάπα του λαδιού και την σκουπίζουμε με το δάκτυλο.

Εδώ γίνεται το μεγάλο πανηγύρι…….
Εδώ δεν έχει σημασία τι λέει το κοντέρ, γιατί κρατάς αποδείξεις αλά CSI.


Κοιτάμε για τρία πράγματα

-Ρευστότητα λαδιού(αν είναι παχύτερο από το προτεινόμενο, είναι για να κρύψει προβλήματα!)

-Αν μέσα στο λάδι δούμε να λαμπυρίζουν ρινίσματα…..ευχαριστούμε το άνθρωπο για τον χρόνο του και την κάνουμε…..και τσάμπα να την δώσει ακριβή είναι. Ας φορτώσει αλλού την καλή του!

-Τσεκάρουμε τον κινητήρα για διαρροές λαδιού (είπαμε μετά το ζέσταμα φαίνονται όλα τα καλά…)


ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ / ΤΙΜΟΝΙ και λοιπά συστήματα διεύθυνσης



-Ελέγχουμε το πιρούνι για διαρροές λαδιού

-Σηκώνουμε την μηχανή στο διπλό στάντ και γυρίζουμε τους τροχούς με το χέρι (τίποτα διαφορετικό από αυτό που κάναμε με τα ποδήλατά μας για αν δούμε αν έχουμε στραβές ζάντες)

-Ενώ η μοτοσικλέτα είναι στο κεντρικό σταντ κουνάμε το τιμόνι αριστερά / δεξιά .αν στο σημείο της ευθείας νιώσουμε να σκαλώνει πάει να πει ότι θέλει ρουλεμάν. Ρουλεμάν είναι μια φυσιολογική φθορά για μια μότο 5-6 ετίας με 60.000 χλμ αλλά όχι για μια 2 ετιας με 10.000 χλμ.

-Κατά τον έλεγχο των συστημάτων διεύθυνσης εάν διαπιστώσουμε περίεργα πράγματα, ξαναελέγχουμε διεξοδικότερα το πλαίσιο της μηχανής.


ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΝΑΛΩΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ


-Δισκόπλακες / τακάκια(η δισκόπλακα πρέπει να μην έχει πολλές χαρακιές και τα τακάκια να μην είναι φλούδες γιατί η αντικατάσταση τους σημαίνει λεφτάκια) .Έτσι μπορούμε να καταλάβουμε και τα χιλιόμετρα της μηχανής.

-Αλυσογράναζα.(εδώ μπορούμε να διαπιστώσουμε και το πόσο επιμελής ήταν ο προηγούμενος κάτοχος. Πάντως και εδώ η αντικατάσταση σημαίνει χρήματα)

-Λάστιχα. Κατά 90 % θα είναι άχρηστα(είτε λόγο γόμας, είτε λόγο ημερομηνίας θα έχουν ξεραθεί) Υπολογίστε τα εξαρχής σαν έξοδο και αν ο πωλητής τα έχει φρεσκοαλλαγμένα το θεωρούμε το bonus.

-Ηλεκτρικά . Ένας απλός έλεγχος για το αν δουλεύουν τα φώτα, τα φλας, διακόπτες, λυχνίες κλπ κρίνεται επιβεβλημένος . Αν κάτι δεν δουλεύει καλά μπορεί να σημαίνει από μια απλή αλλαγή λάμπας …..έως……

-Εξάτμιση. Σκουριές ή/ και μαυρίλες στην απόληξη …….στην καλύτερη αλλαγή εξάτμισης….στην χειρότερη….
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.500
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Να την πας σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο ανάλογα την μάρκα να πληρώσεις για έναν γενικό έλεγχο και να ξέρεις τι παίρνεις με ένα χαρτί φυσικά που να σου αναγράφονται όλοι οι έλεγχοι και ποιες είναι οι ανάγκες για σέρβις και επισκευή
Πρόταση μου είναι αυτή.

Hρακλη αυτο το κανουν σε ακριβες μηχανες και μια η δυο φορες.Αν καθε μηχανακι που κοιταζει το παει σε μαστορα,στο τελος δεν θα του μεινουν λεφτα για μηχανακι.
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Άδεια κυκλοφορίας για να δούμε πότε αγοράστηκε, βιβλίο service (για να δούμε ποιος το συντηρεί και ελέγχουμε αν τα διαστήματα είναι σύμφωνα με τις απαιτήσεις του κατασκευαστη), συνέντευξη από τον πωλητή για να διευκρινιστεί η πραγματική αιτία που το πουλάει. Μετά του λέμε να το βάλει μπροστά παρουσία ενός έμπειρου μηχανικού για να το ακούσει και αυτός. Νομίζω αυτά είναι τα βασικά προαπαιτούμενα. Προτείνω να μην αγοράζετε μεταχειρισμένα πάνω από 10ετιας.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.828
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
Hρακλη αυτο το κανουν σε ακριβες μηχανες και μια η δυο φορες.Αν καθε μηχανακι που κοιταζει το παει σε μαστορα,στο τελος δεν θα του μεινουν λεφτα για μηχανακι.
Σωστός αλλά πιστεύω καλύτερα να είσαι σίγουρος. Τα λεφτά είναι ναι μεν αλλά αν δεν ξέρεις και τι να δεις όπως εγώ φυσικά πέρα από διαρροές και έναν οπτικό έλεγχο άντε και στην βόλτα κάτι να δω και κοιτάς και τιμόνια τι να πω χαχαχ μην σου τύχει φίλε μου αυτό. Πάντως συμφωνώ μαζί σου ...
 

Ioannis113

new member
Δημοσιεύσεις
17
Ηλικία
25
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιαννης
Άδεια κυκλοφορίας για να δούμε πότε αγοράστηκε, βιβλίο service (για να δούμε ποιος το συντηρεί και ελέγχουμε αν τα διαστήματα είναι σύμφωνα με τις απαιτήσεις του κατασκευαστη), συνέντευξη από τον πωλητή για να διευκρινιστεί η πραγματική αιτία που το πουλάει. Μετά του λέμε να το βάλει μπροστά παρουσία ενός έμπειρου μηχανικού για να το ακούσει και αυτός. Νομίζω αυτά είναι τα βασικά προαπαιτούμενα. Προτείνω να μην αγοράζετε μεταχειρισμένα πάνω από 10ετιας.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
Λες όχι σε μηχανές πανω απο 10ετια αλλά τα κλασσικά σκυλιά είναι οκ;Τυπου cbf 250 κτλ;
 

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.290
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη
Μια χαρά είναι και οι μηχανές πάνω από 10ετια αν είναι σωστά συντηρημενες!!!

Κατά τ άλλα ότι σου είπαν οι από πάνω!!
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Καλησπερα σε όλους, ευελπιστώ συντομα να βγάλω το δίπλωμα μου και θα ήθελα να ρωτησω τι προσεχουμε όταν κοιτάμε μεταχειρισμενες μηχανές;Προφανώς περνάνε για έλεγχο από κάποιον μηχανικό αλλά μπορουμε να ελέγξουμε και εμείς πραγματα;
Προφανώς ξέρω ότι η παντηση σε αυτό μπορεί να είναι παρα πολυ μεγάλη αλλά θέλω μερικά points εν συντομια
Ευχαριστώ!
Γιαννη, λυπαμαι , αλλα η πραγματικοτητα ειναι οτι εφοσον δεν γνωριζεις απο μηχανες , δε μπορεις να τσεκαρεις μια μτχ. οτι κι αν σου πουμε,
Και εμεις που τωρα ξερουμε 5 πραγματα, καποτε ειμασταν στη θεση σου,
Παρε μαζι σου καποιον φιλο πιο εμπειρο...
Άδεια κυκλοφορίας για να δούμε πότε αγοράστηκε, βιβλίο service (για να δούμε ποιος το συντηρεί και ελέγχουμε αν τα διαστήματα είναι σύμφωνα με τις απαιτήσεις του κατασκευαστη), συνέντευξη από τον πωλητή για να διευκρινιστεί η πραγματική αιτία που το πουλάει. Μετά του λέμε να το βάλει μπροστά παρουσία ενός έμπειρου μηχανικού για να το ακούσει και αυτός. Νομίζω αυτά είναι τα βασικά προαπαιτούμενα. Προτείνω να μην αγοράζετε μεταχειρισμένα πάνω από 10ετιας.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
Το βιβλιαρακι σερβις δεν λεει απαραιτητα κατι. Και το τσιες που πηρα βιβλιαρακι ειχε και ηταν μπορδελο..
Ουτε αν ειναι πανω απο 10ετιας..
Αυτα ειναι BONUS να σε κανουν να αισθανθεις πιο σιγουρος για την αγορα, περισσοτερο ψυχολογικου χαρακτηρα..
Προσωπικα, μετα απο πολλες αγορες, καταληγω οτι το πιο σημαντικο ειναι η....εμφανιση

Υπαρχουν περιπτωσεις που ειναι ατημελητη και απροβληματιστη, ομως αν η μηχανη εξωτερικα ειναι αβαφη και αψεγαδιαστη...εχει τις περισσοτερες πιθανοτητες να ειναι λουλουδι και απο μεσα
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.297
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Λες όχι σε μηχανές πανω απο 10ετια αλλά τα κλασσικά σκυλιά είναι οκ;Τυπου cbf 250 κτλ;

Αυστηροτατα οτι σου ειπε ο maik900 συν επιπλεον ελεγχος απο φιλικο σου συνεργειο οπου υποθετικα θα κανεις και το πρωτο σερβις.
Παθων απο cbf 250 ... αγορα καινουργιας κεφαλης με εκκεντροφορο 700 ευρω και στο περιμενε μερικους μηνες το ανταλλακτικο.cde
 
Τελευταία επεξεργασία:

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.544
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Έπειδη δεν έχεις εμπειρία από μηχανές, θα σου πω να τσεκάρεις τον ιδιοκτήτη. Αν καταλάβεις ότι είναι ηλίθιος, πάρε γρήγορα απόσταση. Πιο εύκολο να δεις κάτι τέτοιο παρά να κάνεις έλεγχο σε μηχανή.
 

konstantinos_vita

new member
Δημοσιεύσεις
131
Ηλικία
44
Περιοχή
Φλωρινα
Μοτοσυκλέτα
ι ελ 250 και ένα εφ800 ες τι.
Όνομα
Konstantinos
Εσύ που άνοιξες το θέμα, βαλτός ήσουν; με παρακολουθείς;;; Smileys drinking beer Emoticonabcdefghgk Πάνω στην ώρα το ανέβασες. Άντε να δούμε τι θα πάρουμε. Καλές βόλτες σε όλους και καλή βδομάδα!!
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Λες όχι σε μηχανές πανω απο 10ετια αλλά τα κλασσικά σκυλιά είναι οκ;Τυπου cbf 250 κτλ;
Κατά κανονα ο Έλληνας μηχανικός δεν συντηρεί σωστά και ο Έλλην ιδιοκτήτης νομίζει ότι ξέρει να συντηρεί σωστά. Σε κατασκευαστές που έχουν αποδεδειγμένη αξιοπιστία μπορεί να πετύχεις και καλό μηχανάκι πάνω από 10ετια και ας μην είναι σωστά συντηρημένο. Όταν πας για μεταχειρισμένο 20ετιας όμως πας να πετύχεις την εξαίρεση και αυτό είναι δύσκολο. Το μηχανάκι ως μέσο μετακίνησης κυρίως δεν είναι ούτε για να ασχολείσαι όλη μέρα, ούτε για να πληρώνεις τους μάστορες κάθε μέρα, επομένως αν δεν πέσεις στην εξαίρεση θα χάνεις χρόνο και χρήμα τον οποίο μπορείς και πρέπει να διαθέτεις για τους οικείους σου και όχι για τα άψυχα πράγματα. Τώρα αν είσαι πλούσιος και θέλεις να σπαταλάς τα χρήματα σου σε αντίκα χωρίς diy αυτό είναι άλλο ζήτημα, θεολογικής φύσεως.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.500
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Βασικο για μενα να εχει ο ιδιοκτητης χειρογραφο δικο του βιβλιαρακι για τις εργασιες που εγιναν στο μηχανακι.Αυτο για μενα δειχνει μερακι.
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.544
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Βασικο για μενα να εχει ο ιδιοκτητης χειρογραφο δικο του βιβλιαρακι για τις εργασιες που εγιναν στο μηχανακι.Αυτο για μενα δειχνει μερακι.
Ποιος θα αποδείξει την εγκυρότητα του και ότι δεν είναι κανένα της στιγμής? Ρωτάω γιατί και εγώ αν καθίσω τώρα να γράψω 5 φύλλα σε ένα βιβλιαράκι όμορφο, θα παρουσιάσω έναν ιδιοκτήτη με μεράκι και στην ουσία μπορεί να μην έχω βάλει χέρι πάνω της και να την έχω χρεπι.

Το βιβλίο service όμως έχει άλλη βαρύτητα γιατί χρειάζεται επίσημη σφραγίδα πάνω. Οπότε οποίος φτιάξει κανένα fake είναι υπεύθυνος και υπόλογος για συνέπειες.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.500
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Ποιος θα αποδείξει την εγκυρότητα του και ότι δεν είναι κανένα της στιγμής? Ρωτάω γιατί και εγώ αν καθίσω τώρα να γράψω 5 φύλλα σε ένα βιβλιαράκι όμορφο, θα παρουσιάσω έναν ιδιοκτήτη με μεράκι και στην ουσία μπορεί να μην έχω βάλει χέρι πάνω της και να την έχω χρεπι.

Το βιβλίο service όμως έχει άλλη βαρύτητα γιατί χρειάζεται επίσημη σφραγίδα πάνω. Οπότε οποίος φτιάξει κανένα fake είναι υπεύθυνος και υπόλογος για συνέπειες.
Γιαννη φαινεται το παλιο χαρτι,ο τροπος που το γραφει καποιος και οι διαφορες στο μελανι.Ασε που δεν παει στο μυαλο κανενος να το φτιαξει τελευταια στιγμη γιατι δεν του παει στο μυαλο οτι θα του το ζητησεις καποιος.
Οσο για σφραγιδες οσες θες χωρις να υπολογιζει κανεις τις συνεπειες .

Και τα δυο δεν ειναι σιγουρα,αλλα εγω εχω μαθει να ζηταω αυτο το χαρτακι.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Κατά κανονα ο Έλληνας μηχανικός δεν συντηρεί σωστά και ο Έλλην ιδιοκτήτης νομίζει ότι ξέρει να συντηρεί σωστά. Σε κατασκευαστές που έχουν αποδεδειγμένη αξιοπιστία μπορεί να πετύχεις και καλό μηχανάκι πάνω από 10ετια και ας μην είναι σωστά συντηρημένο. Όταν πας για μεταχειρισμένο 20ετιας όμως πας να πετύχεις την εξαίρεση και αυτό είναι δύσκολο. Το μηχανάκι ως μέσο μετακίνησης κυρίως δεν είναι ούτε για να ασχολείσαι όλη μέρα, ούτε για να πληρώνεις τους μάστορες κάθε μέρα, επομένως αν δεν πέσεις στην εξαίρεση θα χάνεις χρόνο και χρήμα τον οποίο μπορείς και πρέπει να διαθέτεις για τους οικείους σου και όχι για τα άψυχα πράγματα. Τώρα αν είσαι πλούσιος και θέλεις να σπαταλάς τα χρήματα σου σε αντίκα χωρίς diy αυτό είναι άλλο ζήτημα, θεολογικής φύσεως.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
Πηρα περυσι ενα bmw 25ετιας, με αγνωστο αριθμο χιλιομετρων , ειχε γυρισμενο κοντερ.
Δεν ειχε βιβλιο σερβις..
Με το καλημερα αλλαξα προληπτικα καποια πραγματακια οχι γιατι χρειαζοταν, αλλα γιατι το διαβασα στο ιντερνετ.
τεντωτηρα καδενας 70
hall sensor 120
μιζα 45 ( αντι να κανω σερβις την δικια του πηρα μια κινεζικη)
Αριστερη τσιμουχα πηρουνιου λογω διαρροης...15 ευρω ...ναι μονο την αριστερη αλλαξα Tooth
Και εκανα σερβις, σωληνακια καυσιμου, λαδια , ιμαντα, μπουζι, φιλτρα, υγρα φρενων..

Εκτοτε εχω κανει 17.500χλμ, και μολις τωρα αλλαξα μια βαλβιδα πιεσης λαδιου λογω διαρροης, 17 ευρω.
Δεν εχω αλλαξει κατι αλλο
ουτε τακακια
ουτε καν πισω λαστιχο :eek: :eek: :eek:
Δεν εχει καψει ουτε λαμπακι

τι θελω να πω?
Το καλο μηχανακι φαινεται, δε χρειαζεται υποστηριξη ουτε απο βιβλιαρακια ουτε απο κοντερ
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.486
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Πηρα περυσι ενα bmw 25ετιας, με αγνωστο αριθμο χιλιομετρων , ειχε γυρισμενο κοντερ.
Δεν ειχε βιβλιο σερβις..
Με το καλημερα αλλαξα προληπτικα καποια πραγματακια οχι γιατι χρειαζοταν, αλλα γιατι το διαβασα στο ιντερνετ.
τεντωτηρα καδενας 70
hall sensor 120
μιζα 45 ( αντι να κανω σερβις την δικια του πηρα μια κινεζικη)
Αριστερη τσιμουχα πηρουνιου λογω διαρροης...15 ευρω ...ναι μονο την αριστερη αλλαξα Tooth
Και εκανα σερβις, σωληνακια καυσιμου, λαδια , ιμαντα, μπουζι, φιλτρα, υγρα φρενων..

Εκτοτε εχω κανει 17.500χλμ, και μολις τωρα αλλαξα μια βαλβιδα πιεσης λαδιου λογω διαρροης, 17 ευρω.
Δεν εχω αλλαξει κατι αλλο
ουτε τακακια
ουτε καν πισω λαστιχο :eek: :eek: :eek:
Δεν εχει καψει ουτε λαμπακι

τι θελω να πω?
Το καλο μηχανακι φαινεται, δε χρειαζεται υποστηριξη ουτε απο βιβλιαρακια ουτε απο κοντερ
Τι να χαλάσει ρε φίλε ακόμη και οι βλάβες το βλέπουν και φεύγουν μακριά. Αυτό δεν είναι μοτοσυκλέτα το πλοίο της αγάπης είναι. Tooth Rolling LaughLaugh
 
Top Bottom