θα σου θυμισω το θεμα με τις βαλιτσες των Ktm που ανεδειξε ο ελληνικος τυπος..βασικα το ΜΟΤΟ και ακολουθησαν και αλλοι στο εξωτερικο....εχει και αλλα παραδειγματα.....
Χωρίς να θέλω να σου τη "σπάσω" έχω χρόνια να διαβάσω μοτό. Μέχρι εκεί που διάβαζα είχα διαπιστώσει πολύ μεγάλες "εκπτώσεις" σε μηχανάκια που είχα εδώ.
Τα περιοδικά και οι εφημερίδες σήμερα δεν περιμένουν να ζήσουν από τον αναγνώστη αλλά από τους διαφημιζόμενους. Αυτοί είναι τ αφεντικά για αυτούς γράφονται όλα και για αυτό ο κόσμος δεν αισθάνεται την ανάγκη να πληρώσει για να ακούσει την άποψη τους.
Να σου πω κι εγώ ένα παράδειγμα όμως έτσι για την ισορροπία.
Τεστ καβασάκι ZZR 1100 92 meta hiro.... Έγραφαν άθραυστος κινητήρας....
Ο δικός μου κόλλησε στα 70000 και τα συνεργεία ήταν γεμάτα από τέτοια με καρφωμένη την μπιέλα στον 3. Μερικά την είχαν πετάξει κι έξω.
Με το χέρι στην καρδιά σου λέω ότι ήταν το πιο ζημιάρικο μηχανάκι που είχα ποτέ χειρότερο και από τη ντουκάτι 900ςς....
Από ένα σημείο και μετά κατάλαβα ότι αυτό το περιοδικό δεν είχε τίποτε να μου προσφέρει.
Οι τύποι από πάνω δεν κάνουν τεστ έχεις δίκιο, μπορείς να καταλάβεις όμως 2 3 πράγματα πολύ βασικά.
1. Οι τεράστιες μοτοσυκλέτες δεν κάνουν αυτά που υπόσχονται. Βασικά λόγω βάρους.
2 Οι σκληρές βαλίτσες είναι μπελάς
3 Αν είναι πας Μογγολία πάνε τώρα γιατί σε λίγο δεν θα υπάρχει πια.
Το 1 και το 2 δεν θα στο πει κανένας διαφημιστής.
Τι να σου πει δηλαδή πάρε το στόμα το 6.5 είναι πιο καλό? Ή πάνε με το 690...
Δε ντα λένε αυτά τα πράματα...
(πάντα φιλικά και με σεβασμό για την άλλη άποψη)