Ταξιδέψαμε – Στο Περού, την χώρα των Ίνκας με μοτοσυκλέτα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.565
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
– Μέρος Α΄
Στις 30 Σεπτεμβρίου 2006 βρισκόμασταν με τις μοτοσυκλέτες μας στα σύνορα του Ισημερινού με την χώρα των ‘Ινκας, το Περού. Ήταν τα πιο εύκολα σύνορα που συναντήσαμε μέχρι τώρα.

Ο συνοδοιπόρος μου Κώστας, στα σύνορα του Περού

Η διαδικασία ήταν πλέον γνωστή. Περάσαμε πρώτα από το immigration του Ισημερινού. Δίνοντας τα διαβατήρια λέω στον υπάλληλο ότι είμαστε από Κύπρο «Chipre», αμέσως χαμογελά και μου λέει κάτι που δεν περίμενα να ακούσω: «Μάρκος Παγδατής!!». Πέσαμε σε φανατικό φίλο του τένις.


Στο τελωνείο του Ισημερινού
Ξαφνιαστήκαμε ευχάριστα για άλλη μια φορά που υπήρχαν άνθρωποι σ΄ αυτές τις μακρινές χώρες, που γνώριζαν το νησί μας. Δεν ξέρω αν αυτό συνέβαλε για καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση, αφού χρειάστηκαν πέντε λεπτά για την σφραγίδα στα διαβατήρια άλλα πέντε λεπτά για τις μοτοσυκλέτες και είμασταν έτοιμοι να περάσουμε στο Περού.


Πιθηκάκια στα σύνορα Ισημερινού – Περού
Τελειώνοντας με το τελωνείο του Ισημερινού, προχώρησα στο σημείο όπου ο Κώστας πρόσεχε τις μοτοσυκλέτες. Τον είδα να βγάζει φωτογραφίες τα δέντρα. Πήγα κοντά και είδα ότι στα δέντρα υπήρχαν πολλά μικρά πιθηκάκια που πηδούσαν παιχνιδιάρικα από κλαδί σε κλαδί. Πλησιάσαμε για να τα δούμε καλύτερα, αλλά ενοχλημένα φαίνεται από την παρουσία μας, εξαφανίστηκαν γρήγορα μέσα στην βλάστηση.

Περάσαμε λοιπόν στο Περού και με την ίδια ευκολία τελειώσαμε με τα διαβατήρια και τις άδειες για τις μοτοσυκλέτες. Μου έκαναν εντύπωση οι άνθρωποι στα σύνορα. Πολύ ευγενικοί, καλοσυνάτοι και πρόθυμοι να βοηθήσουν, παρ’ όλο που δεν μιλούσαν Αγγλικά. Οι φήμες και η εντύπωση που είχαμε για διαφθορά και άσχημη αντιμετώπιση βγήκαν λανθασμένες.


Στην έρημο του Περού με μοτοσυκλέτα
Εδώ θα κάνω μια παρένθεση και θα αναφερθώ στο δικό μας τελωνείο. Όταν κάποια στιγμή έστειλα την μοτοσυκλέτα πίσω στην Κύπρο, από ότι φάνηκε ήμουν πολύ αφελής να πιστεύω ότι αφού πέρασα τόσα σύνορα και τελωνειακούς, χωρίς να μιλώ την γλώσσα, εδώ θα ήταν παιχνίδι. Κάθε άλλο, κανείς δεν έδινε πληροφορίες ή σου έλεγαν ποια έντυπα πρέπει να συμπληρώσεις, λες και δεν είχαν ιδέα, απλά αδιάφορα σου έλεγαν «βάλε εκτελωνιστή». Αυτά…..εδώ η παρένθεση κλείνει και τα συμπεράσματα δικά σας.


Στους δρόμους του Περού
Το Περού αποδείχθηκε μια από τις πιο ενδιαφέρουσες χώρες στην Λατινική Αμερική. Μια χώρα που δύσκολα μπορεί να μην εντυπωσιάσει τον επισκέπτη. Ας μην ξεχνάμε ότι βρισκόμασταν στην χώρα των Ίνκας, οι οποίοι ήκμασαν και δημιούργησαν την μεγαλύτερη αυτοκρατορία στην Νότιο Αμερική, αφήνοντας πίσω τους πόλεις όπως το Cuzco και το Machu Picchu, με εξαιρετικής αρχιτεκτονικής ευρήματα. Μια χώρα που ξεχειλίζει από κουλτούρα και σε συνάρτηση με τις αλλαγές στην τοπομορφία, βάζει το Περού ψηλά στην λίστα μου για περιπετειώδη τουρισμό.

Όλη η ακτή του Περού είναι έρημος, ενώ το περισσότερο από το μισό του εδάφους της βρίσκεται στην περιοχή του Αμαζονίου. Μία περιοχή που μπορεί να επισκεφτεί κάποιος είτε με αεροπλάνο, είτε με πλοιάριο. Υπάρχουν φυσικά και οι Άνδεις, οι οποίες ορθώνονται περήφανα και χωρίζουν την έρημο από την ζούγκλα. Οι Άνδεις στο Περού, είναι οι πιο όμορφες και πιο προσβάσιμες από όλες τις άλλες χώρες και για αυτό τον λόγο, είναι πολύ δημοφιλείς σε πεζοπόρους που θέλουν να θαυμάσουν την άγρια ομορφιά τους.


Άλλη μία φωτογραφία στη διαδρομή. Οι στάσεις εξ’ άλλου ήταν πολλές και… χρήσιμες.
Προχωρήσαμε προς την πόλη Piura που ήταν και ο πρώτος μας σταθμός. Το Περού δείχνει πιο φτωχό από τον Ισημερινό και η βενζίνη είναι αρκετά πιο ακριβή. Όπως ανάφερα πιο πάνω, όλο το παραλιακό μέρος της χώρας είναι έρημος, αλλά δεν είχε ζέστη, γι’ αυτό προχωρούσαμε άνετα. Κάποια στιγμή και ενώ βρισκόμαστε στην μέση του πουθενά, βλέπουμε ένα τσούρμο ανθρώπους να έρχονται πεζοί από απέναντι. Δύο από αυτούς κουβαλούσαν ένα μεγάλο ξύλινο σταυρό. Υποθέσαμε ότι θα ήταν κάποια θρησκευτική τελετουργία. Σταμάτησα προς στιγμή για να βγάλω φωτογραφία αλλά κάποιοι κινήθηκαν γρήγορα προς το μέρος μου. Ίσως να ήθελαν νερό η φαγητό ή να μην ήθελαν να τους φωτογραφήσω, αλλά εκείνη την στιγμή θεώρησα ότι είναι καλύτερα να μην σταματήσω και προχώρησα, χωρίς τελικά να βγάλω την φωτογραφία που ήθελα.


Μεταφορικό μέσο στο Περού


ΠΗΓΗ /bikerstime.com/
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.565
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Σε ένα βενζινάδικο συναντήσαμε δύο μοτοσυκλέτες φορτωμένες και σταματήσαμε. Ήταν δύο άνδρες από την Αργεντινή, ο Walter και ο Juan Jones από την Ushuaia, την τελευταία πόλη στην γη του πυρός. Το ενδιαφέρον σε αυτούς τους δύο φίλους – οι οποίοι ταξίδευαν προς την αντίθετη κατεύθυνση – είναι ότι ήταν πατέρας και γιός. Μου άρεσε αυτή η εικόνα του πατέρα με τον γιο που ταξιδεύανε μαζί και μοιράζονταν τις εμπειρίες, σαν δύο καλοί φίλοι. Κουβεντιάσαμε για λίγο, ανταλλάσσοντας πληροφορίες για το ταξίδι μας, άλλα έπρεπε να προχωρήσουμε.




Στην πόλη Chiclayo. Ο Κώστας με ξυρισμένο κεφάλι και νέο look για το Περού
Επόμενος σταθμός μας η πόλη Chiclayo. Αποφασίσαμε να μείνουμε ακόμα μια μέρα, να βγάλουμε από πάνω μας λίγη άμμο που κουβαλήσαμε από την έρημο, να ξεκουραστούμε λίγο και να δούμε την πόλη, η οποία τελικά δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο.

Στις 3 Οκτωβρίου προχωρήσαμε και φθάσαμε στην πόλη Trujillo. Την Τρίτη σε μέγεθος πόλη του Περού. Μια πόλη πιο όμορφη και ενδιαφέρουσα από τις προηγούμενες. Όπως κάθε πόλη που έκτισαν οι Ισπανοί κατακτητές, στο κέντρο της πόλης δεσπόζει μια μεγάλη πλατεία. Εκεί υπάρχει γραφείο πληροφοριών για τουρίστες, από όπου πήραμε πληροφορίες πώς να επισκεφτούμε την αρχαία πόλη Chan Chan και τις πυραμίδες του Ήλιου και του Φεγγαριού ( Huacas Del Sol y de la Luna). Η αρχαία πόλη Chan Chan βρίσκεται 5 χλμ. δυτικά του Trujillo και κτίστηκε το 1300 π.χ.. Η πόλη αυτή είναι η μεγαλύτερη πόλη στον κόσμο, κτισμένη από λάσπη.


Η αρχαία πόλη Chan Chan
Οι πυραμίδες του ήλιου και του φεγγαριού βρίσκονται 10 χλμ. νοτιοανατολικά του Trujillo. Πληρώσαμε ένα μικρό ποσό και μια ευγενική ξεναγός μας οδήγησε και μας ενημέρωσε για την ιστορία και την διαμόρφωση των πυραμίδων. Οι ναοί αυτοί χτίστηκαν γύρω στο 2000 π.χ. Ενδιαφέρον ήταν να βλέπουμε τους ανθρώπους που δούλευαν εκεί, αφού οι ανασκαφές συνεχίζονται.


Στις πυραμίδες του Ήλιου και του Φεγγαριού
Το ταξίδι συνεχίζεται όπως και η έρημος. Οι περισσότεροι ταξιδιώτες συνήθως προσπερνούν αυτό το μέρος γρήγορα, όπως περίπου κάναμε και εμείς. Η έρημος όμως κρύβει αρκετά αρχαιολογικά ευρήματα από πολιτισμούς πριν από τους Ίνκας.

Στην είσοδο της πόλης Barranca, βλέπω από το καθρεφτάκι ένα αυτοκίνητο της αστυνομίας να μας ακολουθεί και να μας κάνει σήμα να σταματήσουμε. Κατάλαβα από την πρώτη στιγμή ότι είχαμε να κάνουμε με αστυνομικούς, που όπως ακούσαμε, προσπαθούσαν να πάρουν λεφτά από τουρίστες. Μας ζήτησαν ευγενικά τις άδειες μας και μετά μας είπαν ότι είχαμε παραβεί το όριο ταχύτητας, κάτι που φυσικά δεν κάναμε. Δείξαμε αδιαφορία και τους δώσαμε να καταλάβουν ότι δεν θα πάρουν τίποτα από εμάς. Μετά από λίγη ώρα, αφού κατάλαβαν ότι έπεσαν σε «δύσκολους πελάτες», μας έδωσαν πίσω τις άδειες και μας ζήτησαν λεφτά για βενζίνη. Αρπάζω τις άδειες και κάνοντας ότι δεν καταλαβαίναμε καλά (κάτι που κάναμε από την αρχή), τους λέμε «έχουμε βενζίνη δεν θέλουμε» και φύγαμε.


Στις πυραμίδες του Ήλιου και του Φεγγαριού
Μετά από 440 χμ φθάσαμε στην πόλη Huacho. Ακόμη μια φτωχική πόλη που εκτός από τους κατοίκους και τον τρόπο ζωής, δεν είδαμε κάτι που να μας κινήσει το ενδιαφέρον.

Εδώ είχαμε να αντιμετωπίσουμε ακόμη ένα πρόβλημα. Πριν λίγες μέρες, στην πόλη Chiclayo, ο Κώστας ξύρισε το κεφάλι του. Ο ήλιος όμως του προκάλεσε εγκαύματα και σε συνδυασμό με τον ιδρώτα και την σκόνη έπαθε μόλυνση και το κεφάλι του πρήστηκε. Ψάξαμε λοιπόν για νοσοκομείο και ένας ευγενικός και καλός γιατρός τον εξέτασε και του έδωσε φάρμακα.


Οι ανασκαφές στις πυραμίδες
Παρόλο το πρόβλημα αποφασίσαμε να προχωρήσουμε. Περάσαμε από την Λίμα (την πρωτεύουσα), φοβερή κίνηση και καυσαέριο. Είχαμε συνηθίσει στους ερημικούς δρόμους και μας βαρυφάνηκε. Μετά από μια διαδρομή 479 χλμ. φθάσαμε στην πόλη Ica. Αύτη την φορά αποφασίσαμε να μείνουμε τρεις μέρες έτσι ώστε να ξεπεράσει ο Κώστας το πρόβλημα του. Όταν έστειλα μήνυμα σε κάποιο φίλο για το τι συνέβηκε μου απάντησε «πες στον Κώστα ότι ο Θεός ξέρει σε ποιους δίνει μαλλιά και σε ποιους όχι».


Ίνκα κόλα – το αναψυκτικό του Περού
Η πόλη δεν έλεγε και πολλά πράγματα και περιμέναμε να περάσουν οι μέρες να ανεβούμε τις Άνδεις και να κατευθυνθούμε προς το Cuzco. Ο Κώστας, εκτός από την αρρώστια, περνούσε ακόμα μια ταλαιπωρία, αφού με τα αντιβιοτικά που έπινε δεν μπορούσε να πιεί ποτό και του τρέχανε τα σάλια που με έβλεπε εμένα να πίνω τις μπύρες μου… J)) Το σίγουρο πάντως είναι ότι ο Κώστας δεν θα τολμήσει να ξυρίσει το κεφάλι του ξανά.

Μετά από τρείς μέρες λοιπόν, ξεκινούσαμε με προορισμό το Cuzco, την παλαιά πρωτεύουσα των Ίνκας.


Η έρημος του Περού, άγονη και αφιλόξενη
Θα ακολουθήσει και το Β’ μέρος της περιπέτειάς μας στο Περού.

ΠΗΓΗ http://bikerstime.com/category/ταξιδιωτικά/ταξιδια-του-κοσμου/
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.565
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Μέρος Β’
Στις 9 Οκτωβρίου είμασταν έτοιμοι να συνεχίσουμε το ταξίδι μας στο Περού. Οι τρεις μέρες στην πόλη Ica ήταν πάρα πολλές. Νομίζω ότι και εμείς και οι μοτοσυκλέτες μας, νοιώθαμε την ανάγκη να προχωρήσουμε.
Ανανεωμένος λοιπόν ανέβηκα στην σέλα της 1150 GS, όπως και ο Κώστας στην Varadero και βρεθήκαμε πάλι στο δρόμο για την αποστολή μας, που δεν ήταν άλλη από το να γνωρίσουμε όσο το δυνατό περισσότερες χώρες.
Ο δρόμος μέχρι την Nazca ήταν αρκετά καλός. Σε κάποιο σημείο του δρόμου υπάρχει ένα παρατηρητήριο, όπου μπορείς να δεις (όσο γίνεται) τις περίφημες και μυστηριώδης γραμμές Nazca στο έδαφος.

Οι περίφημες γραμμές Nazca στο Περού

Οι περίφημες γραμμές Nazca στο Περού

Οι περίφημες γραμμές Nazca στο Περού

Οι περίφημες γραμμές Nazca στο Περού
Αυτές οι γραμμές που καλύπτουν αρκετά χιλιόμετρα στην έρημο, δημιουργούν σχήματα τα οποία διακρίνονται μόνο από ψηλά. Γι αυτό τον λόγο υπάρχουν εκδρομές με μικρά αεροπλάνα, τόσο από την πόλη Nazca, όσο και από την Λίμα. Υπάρχουν πολλές θεωρίες για το ποιος τις δημιούργησε και γιατί δημιουργήθηκαν, αλλά τίποτα το σίγουρο.

Μια θεωρία λέει ότι είναι μονοπάτια που οδηγούσαν σε χώρους όπου γίνονταν θρησκευτικές τελετές. Μια άλλη θεωρία, ότι είναι αστρονομικό ημερολόγιο για γεωργικούς σκοπούς και μια άλλη θεωρία, είναι ότι κατασκευάστηκαν από εξωγήινους για προσγείωση.
Πήραμε το δρόμο για το Cuzco ο οποίος δεν είναι άσχημος, αλλά είναι ανηφορικός.

Στο μυαλό μου ήρθαν σκηνές από τους Ισπανούς κατακτητές που μπορεί να ήταν ρεμάλια και τυχοδιώκτες, αλλά πρέπει να πω ότι είχαν και θάρρος. Καμιά ογδονταριά άνθρωποι όλοι και όλοι, σύμφωνα με τα λεγόμενα, με τις πανοπλίες τους να ανεβαίνουν πεζοί σε αυτό το αφιλόξενο τοπίο, μη ξέροντας τι θα συναντήσουν. Με αυτές τις σκέψεις και πολλές άλλες, γιατί στην μοναξιά της μοτοσυκλέτας έχεις τον χρόνο να σκεφτείς πολλά… πάρα πολλά, φτάσαμε στη πόλη Puynio.


Στην πόλη Puynio

Ο δρόμος προς το Cuzco

Ο δρόμος προς το Cuzco

Ο δρόμος προς το Cuzco
Η ώρα ήταν πέντε το απόγευμα. Η πόλη είναι μικρή και φτωχική, αλλά δεν είχαμε χρόνο να προχωρήσουμε και αποφασίσαμε να κοιμηθούμε εκεί. Γενικά σε αυτές τις μικρές πόλεις δεν βρίσκαμε τίποτα άλλο, εκτός από κοτόπουλο για φαγητό. Στις αγορές όμως υπήρχαν άφθονα και φθηνά φρούτα. Έτσι λοιπόν, αν δεν είχα όρεξη για κοτόπουλο, αγόραζα αρκετά φρούτα με τα οποία χόρταινα και έκανα και υγιεινό γεύμα, παίρνοντας και τις βιταμίνες που χρειάζεται ο οργανισμός.

Είναι πολύ σημαντικό να προσέχεις την διατροφή σου, διότι το τελευταίο πράγμα που θα ήθελε κάποιος είναι να αρρωστήσει σε μια πόλη όπως η Puynio. Τα φρούτα ήταν στην ημερήσια διατροφή μας. Έτσι έγινε και εδώ. Ενώ ο Κώστας δοκίμασε το τοπικό κοτόπουλο, εγώ χόρτασα με φρούτα.

Την επομένη φύγαμε γύρω στις 9 και ο δρόμος έγινε ακόμα πιο ενδιαφέρον. Κάποια στιγμή ο τόπος γεμίζει Λάμα να βόσκουν αμέριμνα. Υπέροχο θέαμα. Ο δρόμος μας οδηγεί δίπλα από ένα ποτάμι περιτριγυρισμένο από βουνά. Μετά αρχίζει πάλι η ανάβαση και 100 χλμ. πριν το Cuzco, ο δρόμος χαλά κάπως. Λίγο χωματόδρομός και άσχημος άσφαλτος μας κάνει να οδηγούμε προσεκτικά. Μετά από 400 χμ κούρασης δεν θέλουμε να έχουμε καμιά πτώση.

Ο δρόμος ξαφνικά περνά μέσα από σπαρμένα χωράφια, αγελάδες και πρόβατα. Διασχίζουμε μικρά χωριά. Μερικοί άνδρες και παιδιά μας χαιρετούν, κάποιες κοπέλες μας χαμογελούν κρυφά και κάποια σκυλιά μας κυνηγούν. Ο φόβος μου ήταν μην μπλεχτεί κανένα σκυλί στους τροχούς μου.


Cuzco, Η πρωτεύουσα των Ίνκας

Cuzco, Η πρωτεύουσα των Ίνκας

Πολύχρωμη αγορά στο Cuzco

Cuzco, Περού και άνθρωποι
Μετά από 520 χμ βλέπω μια επιγραφή που λέει «Cuzco» αλλά δεν βλέπω πόλη. «Πού είναι η πόλη;». Μια – δυο στροφές ακόμα και εμφανίζεται στο βάθος, ηλιόλουστη και μεγαλοπρεπής, η πρωτεύουσα των Ίνκας. Το υψόμετρο εδώ είναι 3326 μέτρα και ο πληθυσμός της πόλης είναι 300 χιλιάδες. Το Cuzco είναι ένας μοναδικός προορισμός, όπου η κουλτούρα του παρελθόντος συνδέεται με το παρόν. Στα στενά δρομάκια θα ακούσεις πολλές φορές τους απόγονους των Ίνκα να μιλούν την γλώσσα τους.

Κατευθυνθήκαμε όπως πάντα στο κέντρο και αρχίσαμε να ψάχνουμε για ξενοδοχείο. Αρχίσαμε να ανησυχούμε καθώς δεν βρίσκαμε δωμάτιο. Τελικά βρήκαμε ένα απλό, αλλά καθαρό δωμάτιο και προπαντός χώρο να παρκάρουμε τις μοτοσυκλέτες, για 40 Sol (12-13 δολάρια).


Το ξενοδοχείο στο Cuzco

Στους δρόμους του Cuzco

Η κεντρική πλατεία στο Cuzco

Στα στενά και γραφικά δρομάκια του Cuzco
Όμορφη πόλη, γραφική,γεμάτη ιστορία και πολύ τουριστική, αφού πολλοί έρχονται εδώ τόσο για την πόλη αλλά και με απώτερο σκοπό να επισκεφτούν το Machu Picchu. Μας άρεσε και μείναμε στην πόλη πέντε μέρες και φυσικά, κοιτάξαμε και εμείς να βρούμε τρόπο να επισκεφτούμε την χαμένη πόλη των Ίνκας και το πιο γνωστό αξιοθέατο στην Νότιο Αμερική.

Υπάρχουν δύο βασικά τρόποι. Είτε με ποδαρόδρομο τριών ημερών, είτε με τραίνο που στοιχίζει κάπου εκατό δολάρια. Μας φάνηκε ακριβό και αφού ακούσαμε ότι κάποιοι πήγαν οδηγώντας τις μοτοσυκλέτες τους, αποφασίσαμε να το κάνουμε και εμείς. Βάλαμε τα πράγματα μας στην αποθήκη του ξενοδοχείου, πήραμε μόνο τα απαραίτητα και πήγαμε στο Ollantaytambo.


Ollantaytambo, Ιστορία και παράδοση

Ollantaytambo, Ιστορία και παράδοση

Ollantaytambo, εδώ οι Ισπανοί δέχθηκαν ήττα

Ollantaytambo, εδώ οι Ισπανοί δέχθηκαν ήττα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.565
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ένα χωριό 84 χλμ. από το Cuzco, το οποίο πραγματικά αξίζει να το επισκεφτείτε. Με αρκετά ερείπια και απομεινάρια από την εποχή των Ίνκας. Το μέρος είναι ένα πελώριο φρούριο και είναι εδώ όπου οι Ισπανοί έχασαν μιαν από τις μάχες στην πορεία τους προς κατάκτηση του Περού.

Περπατώντας στους δρόμους ακούσαμε να μιλούν την γλώσσα των Ίνκας (Quenca). Βρήκαμε ξενοδοχείο και αποφασίσαμε να μείνουμε. Την επομένη μέρα θα πηγαίναμε από χωματόδρομο στην Santa Teresa και από εκεί με τα πόδια στο Machu Picchu. Ανοίγουμε την πόρτα το πρωί και βλέπουμε βροχή, συννεφιά και κρύο.

Δεν ξέρω αν μας τα χάλασε ο καιρός η αν μας γλίτωσε από πολλούς μπελάδες. Πάντως δεν είμασταν διατεθειμένοι να πάρουμε ένα δρόμο ο οποίος είναι και δύσκολος, αλλά τώρα θα ήταν και λασπωμένος. Αξίζει να πω ότι η ιδιοκτήτρια, ευγενική κυρία, είχε σκεπάσει το βράδυ τις μοτοσυκλέτες μας να μην βραχούν.

Αφού καθίσαμε κάμποση ώρα παρακολουθώντας την βροχή, παραγγείλαμε μια σούπα και ήπιαμε και ένα μπουκάλι κρασί για να ζεσταθούμε. Τελικά η επιχείρηση μας δεν στέφθηκε με επιτυχία και γυρίσαμε πίσω στο Cuzco, πηγαίνοντας όμως από άλλο δρόμο και απολαμβάνοντας το τοπίο και τη διαδρομή.

Μια μικρή σημείωση, για βενζίνη είναι καλύτερα να βάλετε στην πόλη Urumba, γιατί στο Ollantaytambo, βρίσκεις βενζίνη αλλά από το βαρέλι, την οποία εύκολα κάποιος μπορεί να νοθεύσει και να δημιουργήσει προβλήματα στην μοτοσυκλέτα.


Ollantaytambo, το λεωφορείο του χωριού

Ollantaytambo

Ollantaytambo, οι μοτοσυκλέτες μας προφυλάσσονται από την βροχή

Στον δρόμο της επιστροφής στο Cuzco
Το Machu Picchu τελικά δεν το είδαμε αλλά δεν με ενοχλεί, διότι ξέρω ότι θα επιστρέψω στο Περού και θα το δω οπωσδήποτε. Την χώρα αυτή δεν πρέπει να παραλείψετε να την επισκεφθείτε.

Στις 17 Οκτωβρίου πήραμε τον δρόμο για την πόλη Puno. Στην αρχή περνούσαμε μέσα από πεδιάδες και δίπλα από ένα ποταμό. Η γη εύφορη, καλλιεργημένη, περάσαμε από μικρά χωριουδάκια πλινθόκτιστα και παραδοσιακά. Κάποια στιγμή βλέπω δύο μοτοσυκλέτες στην άκρη του δρόμου. Ήταν ένα ζευγάρι νεαροί Γερμανοί, ο Matyas και η Mary, «περιπλανώμενοι» και αυτοί όπως και εμείς με την καλή έννοια της λέξης, που έφτιαχναν το ελαστικό της μοτοσυκλέτας του Matyas.

Τα απρόοπτα και τα προβλήματα με τις μηχανές είναι μέρος του ταξιδιού και της περιπέτειας και πρέπει να είμαστε έτοιμοι να τα αντιμετωπίσουμε. Σταματήσαμε λοιπόν να τους ρωτήσουμε αν θέλουν κάποια βοήθεια, μιλήσαμε λίγο, ανταλλάξαμε κάποιες πληροφορίες και προχωρήσαμε προς την αντίθετη κατεύθυνση.

Στην συνέχεια το τοπίο σιγά σιγά άλλαξε. Κίτρινοι θάμνοι και λάμα, πρόβατα και βόδια που έβοσκαν, καθώς και μικρά σπιτάκια με ψάθινες οροφές σπαρμένα τριγύρω σε μεγάλη έκταση.


Με μοτοσυκλέτα στο Περού

Matyas και Mary

Με μοτοσυκλέτα στο Περού

Συνάντηση με Benito και Tanya
Άλλη μια έκπληξη μας περίμενε παρακάτω, ξαφνικά μια ΚΤΜ έκανε την εμφάνιση της από απέναντι. Ήταν ο Benito και η Tanya που είχαμε συναντήσει στο Quito (Ecuador). Μικρός που είναι ο κόσμος…….πολύ μικρός. Στην μέση του πουθενά συναντούσαμε ξανά τους δύο φίλους μας. Μιλήσαμε αρκετή ώρα και φύγαμε βέβαιοι ότι θα ξανασυναντούσαμε ο ένας τον άλλο.

Φθάσαμε στην πόλη Puno και αμέσως ψάξαμε να δούμε πώς μπορούμε να επισκεφτούμε τα “Floating Islands” (πλεούμενα νησιά) και την φυλή των Urus. Την επόμενη κατεβήκαμε στο μικρό λιμανάκι και πήραμε ένα πλοιάριο για τους Urus. Μια φυλή που ζει σε νησιά φτιαγμένα από καλάμια μέσα στην λίμνη Titicaka. Η λίμνη βρίσκεται σε υψόμετρο 3820 μέτρων και είναι η μεγαλύτερη σε μέγεθος στην Νότιο Αμερική και η πιο μεγάλη στον κόσμο, σε υψόμετρο πάνω από 2000 μέτρα.


Πόλη Puno- Περού

Λίμνη Titicaka, φυλή Uros και πλεούμενα νησιά

Λίμνη Titicaka, φυλή Uros και πλεούμενα νησιά

Λίμνη Titicaka, Πλεούμενα νησιά
Η φυλή των Urus απομονώθηκε στα μικρά αυτά νησιά φτιαγμένα από καλάμια, για αιώνες, για να αποφύγουν ενοχλήσεις από εχθρούς. Παλιά ζούσαν από το ψάρεμα και από το κυνήγι πουλιών, αλλά τώρα ζουν κυρίως από τον τουρισμό αφού έχουν γίνει αξιοθέατο. Το θέαμα είναι εξωπραγματικό και όσοι επισκέπτονται το Περού, θα πρέπει οπωσδήποτε να επισκεφτούν τα «πλεούμενα νησιά».

Μια εμπειρία ζωής που δεν ξεχνάς ποτέ. Διερωτώμουν πως μπορούσαν αυτοί οι άνθρωποι να ζουν εκεί. Περπατούσα στα νησιά από καλάμια προσεκτικά μην τυχόν υποχωρήσουν και βρεθώ ξαφνικά στην λίμνη. Το απόγευμα επιστρέψαμε στην πόλη η οποία δεν είχε και τίποτα το ιδιαίτερο, εκτός από το ότι ήταν η πύλη για τα «πλεούμενα νησιά». Στις 19 Οκτωβρίου 2006, πήραμε τον δρόμο για την Βολιβία.

Κάτι που πρέπει να προσέξετε στο Περού είναι η βενζίνη. Είναι η πιο ακριβή στην Νότιο Αμερική και για αυτό τον λόγο αν βρουν ευκαιρία κλέβουν. Ειδικά εκεί που παρκάρετε στα ξενοδοχεία.

Λίμνη Titicaka, Πλεούμενα νησιά

Πλεούμενα νησιά, η τεχνολογία έφθασε και εδώ

Πλεούμενα νησιά, λίμνη Titicaka

Πλεούμενα νησιά, λίμνη Titicaka

ΠΗΓΗ http://bikerstime.com/2017/08/06/στο-περού-χώρα-των-ίνκας-με-μοτοσυκλέτ/
 

VDR

new member
Δημοσιεύσεις
114
Ηλικία
121
Μοτοσυκλέτα
DR650SE R1200GSA
Όνομα
ΒΑΣΙΛΗΣ
Περιοχή
ΖΑΧΑΡΩ
Αυτές είναι εκδρομούλες!
Χάζεψα λέμε! Στα κοντινά σχεδιά μου είναι και πρός τα εκεί μια εκδρομούλα..
Μπορείς να γράψεις το κόστος της μεταφοράς της μηχανής και την εταιρεία που χρησιμοποίησες; Ευχαριστώ!
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.179
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Αυτές είναι εκδρομούλες!
Χάζεψα λέμε! Στα κοντινά σχεδιά μου είναι και πρός τα εκεί μια εκδρομούλα..
Μπορείς να γράψεις το κόστος της μεταφοράς της μηχανής και την εταιρεία που χρησιμοποίησες; Ευχαριστώ!

για ριξε ενα φλεφαρο κι εδω να παρεις μια γευση... http://www.motoparea.gr/index.php?t...ένα-honda-nc750x-με-γυναίκα-οδηγό.1038/page-2
 

VDR

new member
Δημοσιεύσεις
114
Ηλικία
121
Μοτοσυκλέτα
DR650SE R1200GSA
Όνομα
ΒΑΣΙΛΗΣ
Περιοχή
ΖΑΧΑΡΩ

BULMONT

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.307
Ηλικία
60
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 1190
Όνομα
BAΓΓΕΛΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Ενα ταξίδι φοβερό, ανεκπλήρωτο όνειρο γιά μένα....

PraisingPraisingPraising
 
Top Bottom