Να βγώ λίγο εκτός θέματος, πρίν φτάσουμε να συζητάμε για την σωστή θέση πάνω στο μηχανάκι σε στροφές, πρώτα θα πρέπει να έχουμε εμπεδώσει τα στάδια πρίν απο αυτές.
Α) Να ''διαβάζουμε'' τον δρόμο
Β) Να τοποθετούμαστε σωστά και με ασφάλεια στο ρεύμα μας
Γ) Να δημιουργούμαι τις κατάλληλες συνθήκες με την κατάλληλη ταχύτητα εισόδου
Δ) Να ξέρουμε πώς θα κάνουμε διορθωτικές κινήσεις εάν χρειαστεί
Πρωτίστως είναι η ΑΣΦΑΛΕΙΑ μας, η οποία χτίζετε με γνώση, εκπαίδευση - προπόνηση, και σύνεση, είναι διαφορετικό το οδηγώ, και άλλο το χειρίζομαι.
Χτίζοντας σωστά θεμέλια, με την κατάλληλη σωστή σειρά, προχωράς με περισσότερη ασφάλεια, αλλα και γνώση που κάνει τα επόμενα βήματα πιό σταθερά και ασφαλή.
Κρίνοντας τον εαυτό μου, είμαι ακόμα αυτοδίδακτος χειριστής και όχι οδηγός μετά απο πολλά χρόνια και χλμ, και δέν είμαι σε θέση να δίνω συμβουλές.
Στην εποχή της πληροφόρησης, αλλά και των σχολείων που πλέον υπάρχουν, στην προσπάθειά μου να κάνω καλύτερα και ασφαλέστερα αυτό που αγαπάω, είχα την τύχη να κάνω κάποια μαθήματα, αυτά που αναφέρω ώς ''συμβουλές'', είναι ότι εγώ κουτσά - στραβά αποκόμισα απο αυτά.
Με όλη την καλή πρόθεση, και ενδιαφέρον τα αναφέρω, έτσι ώστε ίσως κάτι απο αυτά να είναι σωστό, και να σε ωφελήσει, αλλά ο κίνδυνος που ελοχεύει πίσω απο ένα πληκτρολόγιο, της παραπληροφόρησης(αναφέρομαι σ'εμένα) είναι υπαρκτός και μεγάλος, και στην περίπτωση ''του δρόμου'' ενέχει και την ασφάλειά σου, οπότε 1 φορά άκου, 10 σκέψου, 100 διασταύρωσε, 1000 ξαναψάξε, στις 10.000 κρίνε, ......, και στην 1.000.000 αφού θα έχεις κατασταλάξει δοκίμασε.
Και εγώ, όπως και πολλοί άλλοι έχουμε δηλώσει fun club Τάσακας, πρώτα απο όλα θέλουμε τον Τάσο ΑΣΦΑΛΗ, και χαρούμενο να μας περιγράφει τις αναζητήσεις και εξορμήσεις του, και τους προβληματισμούς του.
υγ: καλή επιτυχία στην εξεταστική