Συμβουλές για ασφαλές φόρτωμα της μοτοσυκλέτας

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.487
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Συμβουλές για ασφαλές φόρτωμα της μοτοσυκλέτας
Σε ποια σημεία μπορούν να φιλοξενηθούν αποσκευές






Η μεταφορά αποσκευών και φορτίων δεν είναι το δυνατό σημείο των μοτοσυκλετών. Αντιθέτως, υπάρχουν περιπτώσεις στις οποίες είναι απλά ανύπαρκτοι τόσο οι αποθηκευτικοί χώροι όσο και η δυνατότητα να μεταφέρεις κάτι. Για όλα όμως υπάρχουν λύσεις αλλά και κανόνες.

Το είδος του φορτίου είναι αυτό που ορίζει σε μεγαλύτερο βαθμό τη θέση όπου θα τοποθετηθεί στη μοτοσυκλέτα.

Στόχος είναι να τοποθετούνται τα φορτία όσο γίνεται πιο κοντά στο κέντρο βάρους (ΚΒ) της μοτοσυκλέτας, ώστε να μην επηρεάζεται η κατανομή των φορτίων στον εμπρός και τον πίσω τροχό και κατά συνέπεια η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας. Το ΚΒ βρίσκεται συνήθως περίπου στο ύψος των κυλίνδρων του κινητήρα, ανάμεσα στα γόνατα του οδηγού.



Δεύτερος στόχος είναι να τοποθετούνται στο ίδιο επίπεδο (ως προς τον δρόμο) με το ΚΒ. Είτε τοποθετηθούν ψηλότερα είτε χαμηλότερα από αυτό το επίπεδο, η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας επηρεάζεται το ίδιο.

Στην τοποθέτηση ψηλά δημιουργούνται προβλήματα αεροδυναμικής, ειδικά αν υπάρχει και όγκος, όμως υπάρχει το πλεονέκτημα ότι χρειάζονται μικρότερες κλίσεις στις στροφές σε σχέση με τη χωρίς φορτίο συνθήκη. Αντίθετα, καθώς το ΚΒ πάει ψηλότερα, όσο η μοτοσυκλέτα είναι σταματημένη και δέχεται ελιγμούς (πχ. στο πλοίο) είναι πιο δύσκολο να κρατηθεί η ισορροπία

Στην τοποθέτηση των αποσκευών χαμηλά, απαιτούνται μεγαλύτερες κλίσεις για τις ίδιες συνθήκες στις στροφές, στοιχείο που ενδέχεται να δημιουργήσει και θέματα πρόσφυσης.



Τα σημεία της μοτοσυκλέτας που «προσφέρονται» για μεταφορά φορτίου είναι τα εξής:

Σχάρα πίσω από τη σέλα: Δέχεται φορτία τα οποία δένονται με «χταπόδια» ή ιμάντες. Όσο πιο πίσω από τον άξονα του πίσω τροχού βρίσκεται η σχάρα, τόσο περισσότερο επηρεάζεται η ευστάθεια της μοτοσυκλέτας στην οδήγηση. Το βάρος πίσω θα κάνει μοχλό που θα ελαφρύνει τον εμπρός τροχό στην επιτάχυνση ή και σε πορεία.

Top case: Βαλιτσάκι πίσω από τη σέλα, που συνήθως στερεώνεται σταθερά στη σχάρα. Ιδιαίτερα βολικό για καθημερινή χρήση, ωστόσο ισχύουν τα παραπάνω, με καλύτερη όμως συμπεριφορά ως προς την αεροδυναμική. Επιπλέον θα πρέπει να υπολογιστεί το βάρος της ίδιας της βαλίτσας με τη βάση της.



Σε κάθε μία από τις παραπάνω περιπτώσεις, υπάρχει ένα όριο φόρτωσης που ορίζει ο κατασκευαστής. Αν η σχάρα αποτελεί αξεσουάρ του κατασκευαστή, το όριο φορτίου αναφέρεται στην ασφαλή μεταφορά (μέχρι «Χ» κιλά).

Αν η σχάρα είναι after market και ταιριάζει σε πολλές μοτοσυκλέτες, τότε πιθανά να αναφέρεται στα όρια αντοχής της σχάρας και όχι στο ασφαλές φορτίο από πλευράς συμπεριφοράς. Αυτό το ορίζει ο κατασκευαστής και πολύ συχνά η λογική.

Tip: Αν υπάρχει συνεπιβάτης, το βάρος που μπορεί να μεταφερθεί με ασφάλεια στη σχάρα είναι πολύ μεγαλύτερο από το αναγραφόμενο: στα όρια αντοχής της σχάρας. Το πρόβλημα που δημιουργεί το φορτίο στη σχάρα, το εξισορροπεί, άρα το «διορθώνει», το βάρος του συνεπιβάτη.

Tank Bag: Σακίδιο που εφαρμόζει επάνω στο ρεζερβουάρ. Η πρακτικότερη από όλες τις λύσεις, με τη διαφορά ότι πρέπει να αποχωρίζεται τη θέση του κάθε φορά που παρκάρετε τη μοτοσυκλέτα για ευνόητους λόγους (κλοπή). Τα περισσότερα σύγχρονα tank bags μετατρέπονται σε σακίδια.



Εκεί μπορούν να τοποθετούνται τα είδη πρώτης ανάγκης και χρήσης στο ταξίδι, π.χ. χάρτες, τηλέφωνο, φωτογραφική, αδιάβροχα, στικ αμμωνίας για τσιμπήματα κλπ.

Σε κάθε περίπτωση πρέπει να γίνεται πολύ προσεκτικός έλεγχος ότι δεν ενοχλεί στην οδήγηση και δεν έρχεται σε επαφή με τα χειριστήρια όταν στρίβει εντελώς το τιμόνι. Έχει παρατηρηθεί να πατιέται η κόρνα ή το φλας από το tank bag ή ακόμη χειρότερα το kill switch και να σβήνει ο κινητήρας!

Για το σχετικό έλεγχο, υπολογίστε ότι η στήριξη δεν είναι απόλυτη, αλλά υπάρχει ενδεχόμενο το tank bag να μετατοπιστεί ή να γείρει μερικά εκατοστά.

Παρότι το ρεζερβουάρ μοιάζει ιδανικό σημείο για βαριά φορτία, η υπερβολή πρέπει να αποφεύγεται. Οι βάσεις στήριξης του ρεζερβουάρ αλλά και το υλικό του ίδιου του δοχείου έχουν σχεδιαστεί ώστε να αντέχουν το βάρος του καυσίμου, όχι πολύ περισσότερο. Αν κάτι δεν αντέξει, η συνέπεια της βλάβης μπορεί να προκαλέσει διαρροή βενζίνης

Σαμάρια σέλας:
Εξαιρετική λύση με πολλά πλεονεκτήματα. Τοποθετούνται απλά πάνω στη σέλα (συνήθως του συνεπιβάτη) και κρέμονται δεξιά και αριστερά της. Μπορούν να σηκώσουν βάρος στο όριο αντοχής του υλικού τους χωρίς να δημιουργούν προβλήματα ευστάθειας. Μειονέκτημα είναι ότι όποτε απομακρύνεστε από τη μοτοσυκλέτα πρέπει να τα παίρνετε μαζί .

Τιμόνι: Ούτε καρφίτσα! Από το λαιμό της μοτοσυκλέτας και «εμπρός» σε όλο το εμπρός σύστημα ανάρτησης απαγορεύεται κάθε είδους φορτίο! Το πολύ –πολύ ένα πορτοφολάκι για τα ψιλά των διοδίων.

Εμπρός φτερό:
Καλύπτεται από την προηγούμενη «απαγόρευση», καθώς όμως υπάρχουν βάσεις στο εμπόριο για «σχάρες» εμπρός από τον προβολέα, πρέπει να το επισημάνουμε. Ο συνδυασμός ταξίδι με ταχύτητες άνω των 80 (μόλις) χ.α.ω. και φορτίο μπροστά από το τιμόνι δημιουργεί θανατηφόρο «κοκτέιλ» ενδεχόμενων ταλαντώσεων

Αν πρόκειται απλά για επίσκεψη π.χ. σε νησί και η μέγιστη ταχύτητα δεν υπερβεί τα 40-50 χλμ/ώρα δεν υπάρχει πρόβλημα, ωστόσο υπάρχει άλλος κίνδυνος (και έχει συμβεί): Ένα ελαφρύ sleeping bag πιασμένο εμπρός από το φανάρι. Το φανάρι δεν ψύχεται, και το εύφλεκτο υλικό του sleeping bag με την επαφή του στο σημείο αυτό καταλήγει να παίρνει φωτιά.

Θέση του συνεπιβάτη:
Σε κάθε περίπτωση αποτελεί την ιδανικότερη θέση για τη μεταφορά κάθε είδους φορτίου. Είτε πρόκειται για κάτι βαρύ, είτε πρόκειται για κάτι ογκώδες. Η θέση του συνεπιβάτη έχει σχεδιαστεί να υποδέχεται σημαντικά βάρη αλλά και η τοποθέτηση πίσω από τον οδηγό εξασφαλίζει ότι θα υπάρχει μειωμένη αντίσταση στον αέρα.

Προστατευτικά κάγκελα: Τα χρησιμοποιούν συνήθως μεγάλα on-off για την προστασία των πλαστικών σε περίπτωση πτώσης. Πάνω σε αυτά μπορούν να τοποθετηθούν κάποιες αποσκευές, αυξάνοντας τις δυνατότητες φόρτωσης. Πρέπει να προσέξει κανείς όμως να μην καλύπτουν διόδους κυκλοφορίας αέρα.

Πηγη:https://www.newsbeast.gr/moto/odiki...umvoules-gia-asfales-fortoma-tis-motosukletas
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.487
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Συμβουλές Ασφαλούς Οδήγησης
Φόρτωμα μοτοσικλέτας
To καλοκαίρι έφτασε...μαζί του η ώρα για τις καλύτερες εξορμήσεις με τη μοτοσικλέτα σας.


Ένα από τα θέματα που απασχολεί τους περισσότερους αναβάτες είναι το πώς θα φορτωθεί με τον καλύτερο τρόπο η μοτοσικλέτα τους, προκειμένου να επιστρέψουν όλες οι αποσκευές σώες, να υπάρχει ευκολία στην πρόσβασή τους και να μη συμπεριφέρεται η μοτοσικλέτα σαν αγροτικό στο δρόμο από το βάρος.
Οι εικόνες από σχάρες φορτωμένες με σακίδια, σακούλες σκουπιδιών και ό,τι άλλο μπορούσε να σκαρφιστεί ο ανθρώπινος νους έχουν περάσει ανεπιστρεπτί δίνοντας τη θέση τους σε πληθώρα εξειδικευμένων αποσκευών για μοτοσικλέτα από πολλούς κατασκευαστές με τεράστια γκάμα.
Πλαστικές βαλίτσες, *****ές βαλίτσες (σαμάρια), τσάντες για το ρεζερβουάρ, τη σχάρα, κάτω από την σχάρα, στα προστατευτικά κάγκελα, στο τιμόνι και τέλος, μεταλλικές βαλίτσες, σακίδια πλάτης και άλλα είναι μερικές από τις επιλογές που είναι διαθέσιμες.
Τι είναι διαθέσιμο τώρα πια για να μπορούμε να μετακινηθούμε είτε για ένα σαββατοκύριακο είτε για τις καλοκαιρινές διακοπές;
Σακίδια πλάτης


Οι κατασκευαστές σακιδίων πλάτης έχουν πια ξεπεράσει τις ανάγκες μας, διαθέτοντας τεράστια γκάμα, με διαφορετικές χωρητικότητες, ειξιδικευμένες θήκες και αδιαβροχοποίηση.
Το σακίδιο πλάτης είναι πια σημαντικό εργαλείο, τόσο στις εκδρομές, όσο και στην καθημερινή μετακίνηση. Οι χρήσεις του πολλές, αφού μπορούμε εύκολα να έχουμε μέσα όλα τα απαραίτητα χαρτιά, το κινητό μας και κάποια είδη πρώτης ανάγκης.
Η ποιότητα των υλικών έχει πια φτάσει σε υψηλά επίπεδα και έτσι ένα αδιάβροχο σακίδιο 30 λίτρων με θήκες για ευαίσθητα αντικείμενα κοστίζει πολύ λίγο.
Ο σύγχρονος σχεδιασμός τους τα καθιστά εύκολα στη χρήση τους και ξεκούραστα, παρά το βάρος που μπορούν να δεχθούν. Μην ξεχνάτε ότι τα πολύτιμα αντικείμενα και ό,τι χρειάζεται να έχετε άμεσα, στην ουσία ταξιδεύει μαζί σας και χωρίς τον κίνδυνο να χαθεί ή να παραπέσει. Το σημαντικότερο πλεονέκτημά τους, η ευκολία χρήσης κάποιων αντικειμένων κατά το ταξίδι ή τη βόλτα μας.
Μην το παρακάνετε με το βάρος, αφού το κουβαλάτε πάνω σας και όχι στη μοτοσικλέτα.
Βαλίτσες

Οι βαλίτσες είναι πλέον συνυφασμένες με τον όρο ταξίδι. Ξεκινώντας από τις πλαστικές που έχουν παρουσία τουλάχιστον 30 ετών και φτάνοντας στις πιο εξειδικευμένες αλουμινίου για εκτός δρόμου περιηγήσεις, οι βαλίτσες είναι το πιο χρήσιμο εργαλείο για τον ταξιδιώτη.
Πλαστικές βαλίτσες


Το πλέον συνηθισμένο θέαμα σε μοτοσικλέτα που ταξιδεύει. Η τεχνολογία έχει αλλάξει τόσο, ώστε οι κατασκευαστές έχουν τελειοποιήσει σχεδιαστικά την αεροδυναμική τους, αλλά και την εργονομία του εσωτερικού, μειώνοντας έτσι τον εξωτερικό όγκο και βελτιώνοντας τη χωρητικότητα.
Τα τελευταία χρόνια στην αγορά υπάρχουν και βαλίτσες μεταβλητού όγκου με το πλεονέκτημα της ευχρηστίας τους στην πόλη, χωρίς να θυσιάζουν χώρο στο ταξίδι.
Οι βαλίτσες στο σύνολό τους επηρεάζουν τις διαστάσεις της μοτοσικλέτας και τη συμπεριφορά της, κάνοντας τη μετακίνηση στην πόλη δυσκολότερη και την οδήγηση με υψηλές ταχύτητες πιο κουραστική.
Ένα ακόμα μειονέκτημά τους, η αντοχή τους σε περίπτωση πτώσης ή σε κακοτράχαλους δρόμους και ακόμη περισσότερο σε εκτός δρόμου διαδρομές όπου κινδυνεύουν από πέτρες, κλαδιά ή επαφή με το έδαφος. Εκεί το πλαστικό σπάει.
Μεταλλικές βαλίτσες


Το πλέον απαραίτητο εργαλείο του αναβάτη περιπέτειας.
Έχουν γίνει πια συνηθισμένο θέαμα σε όλα τα εκτός δρόμου ταξιδιωτικά, τόσο σε επαγγελματίες, όσο και σε αναβάτες που ταξιδεύουν στο χώμα. Το μεγάλο πλεονέκτημά τους, η αντοχή σε κάθε κακουχία που μπορεί να συναντήσετε στο βουνό. Δεν πρόκειται ποτέ να χρειαστεί να μαζέψετε τα πράγματά σας ακόμα και στην πιο δύσκολη κατάσταση, τίποτα εσωτερικά δε θα πειραχτεί από νερό ή πέτρες και ακόμη και στην πιο επώδυνη πτώση δε θα σπάσουν.
Οι χωρητικότητες ποικίλουν δίνοντας τη δυνατότητα χρήσης ασσύμετρων όγκων όπου είναι απαραίτητο και οι επιλογές πολλές σε λίτρα ανάλογα με τη μοτοσικλέτα. Η αντοχή δίνει τη δυνατότητα επιπλέον φόρτωσης στα καπάκια τους, ενώ υπάρχει πληθώρα αξεσουάρ για μεταφορά καυσίμου, λιπαντικών και άλλων στην εξωτερική τους πλευρά.
Τοποθετούνται στις ίδιες βάσεις που μπαίνουν και οι πλαστικές βαλίτσες.
Η προσθαφαίρεσή τους γίνεται εύκολα, αφού η χρήση τους μέσα στην πόλη είναι μάλλον απαγορευτική.
Tank bag


Ένα από τα πλέον χρηστικά είναι το tankbag.
Χωρίς καμμία δυσκολία τοποθέτησης και αφαίρεσής του από τη μοτοσικλέτα και χωρίς να επηρεάζει ιδιαίτερα τη θέση οδήγησης, το tankbag είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο και στην πόλη.
Βασικά του πλεονεκτήματα, το ότι τοποθετείται το βάρος του προς το κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας, καθώς και η ευκολία πρόσβασης στο περιεχόμενό του.
Η χρήση *****ών συνθετικών υλικών επιτρέπει το μεταβλητό όγκο, την αδιαβροχοποίηση, αλλά και την πληθώρα αξεσουάρ, όπως για παράδειγμα διάφανεια για χάρτη.
Φυσικά, οι δυνατότητές τους σε λίτρα είναι περιορισμένες λόγω θέσης, αλλά ένα καλό tankbag μπορεί να φέρει ό,τι χρειάζεσαι για ένα μονοήμερο ταξίδι και να είναι χρησιμότατο σε ένα πολυήμερο ταξίδι.
Τα tankbags τοποθετούνται είτε με λουριά, είτε με μαγνητική βάση στο ρεζερβουάρ, δίνοντας εύκολη πρόσβαση στους ανεφοδιασμούς.
Για όσους αναζητούν την περιπέτεια και εκτός δρόμου, το σύστημα με τα λουριά είναι σταθερότερο.
Tail Bag

Κοινώς, τσάντες σχάρας.
Παρόμοιου σχεδιασμού με τα tankbags, τα tailbags, εκμεταλλεύονται καλύτερα το χώρο της σχάρας.
Χωρίς καμία δυσκολία τοποθέτησης και αφαίρεσής του από τη μοτοσικλέτα, τα tailbags μπορούν να συνδυαστούν με σαμάρια.
Η χρήση *****ών συνθετικών υλικών επιτρέπει το μεταβλητό όγκο, την αδιαβροχοποίηση, αλλά και την πληθώρα αξεσουάρ, όπως για παράδειγμα διάφανεια για χάρτη.
Οι δυνατότητες σε λίτρα είναι μεγάλες, λόγω θέσης και τώρα πια στην αγορά υπάρχουν tailbags με προεκτάσεις στο πλάι για παραπάνω φόρτωση.
Σαμάρια


Το οικονομικό υποκατάστατο της βαλίτσας είναι οι *****ές τσάντες (σαμάρια).
Ίσως το αρχαιότερο σύστημα μεταφοράς αποσκευών στην ιστορία της μοτοσικλέτας, αφού την καταγωγή τους τη βρίσκουμε στις αρχές του 19ου αιώνα στις στρατιωτικές – ταχυδρομικές μοτοσικλέτες.
Τα σύγχρονα υλικά βέβαια άλλαξαν πολύ τη φιλοσοφία τους, αλλά η αρχή παρέμεινε η ίδια.
Τα βασικότερο πλεονέκτημά τους είναι ο περιορισμένος τους όγκος και το πολύ μικρό βάρος τους, αναλογικά με τις δυνατότητες μεταφοράς. Με πολλές επιλογές σε λίτρα και με μοντέλα μεταβλητού όγκου είναι σχεδόν μονόδρομος ως φθηνή και τίμια λύση ακόμα και σε χρήση εκτός δρόμου.
Τα περισσότερα της αγοράς είναι πλέον αδιάβροχα και με συστήματα στήριξης που επιτρέπουν την ταχύτατη αφαίρεσή τους να χρειαστεί να απεγκαταστήσετε όλο το σύστημα.
Δένουν πάνω στη μοτοσικλέτα με ιμάντες και απαιτείται η χρήση των βάσεων βαλίτσας.
Το μεγαλύτερο μειονέκτημά τους, είναι η ευπάθειά τους σε πτώση ή επαφή με αιχμηρά αντικείμενα που μπορεί να σας αναγκάσουν να μαζέψετε τα πράγματά σας σε πλαστικές σακούλες.
Τσάντες σέλας


Οι κατασκευαστές έχουν πολλά περισσότερα να προσφέρουν από τις ήδη γνωστές λύσεις. Πολλοί ταξιδεύουν μόνοι τους και τι καλύτερο από το να υποκαταστήσουμε το συνεπιβάτη με αποσκευές… Οι τσάντες που μπαίνουν στη σέλα μοιάζουν πολύ σε σχεδιασμό με τα Tankbags και τοποθετούνται με ιμάντες στη σέλα ή στη θέση της, όπου επιτρέπεται.
Τα πλεονεκτήματά τους είναι ίδια με τα Tankbags, αλλά εκεί μπορεί να τοποθετηθεί μεγαλύτερο βάρος λόγω της θέσης τους.
Δεν επηρεάζονται από πτώσεις.
¶λλες τσάντες


Τα περισσότερα on - off της αγοράς κυκλοφορούν με προστατευτικά κάγκελα. Οι κατασκευαστές δεν άφησαν ούτε αυτό το χώρο ανεκμετάλλευτο κατασκευάζοντας ειδικές τσάντες και για εκεί από συνθετικά υλικά. Πολύ χρήσιμα για αντικείμενα που δεν είναι πρώτης ανάγκης ή είναι πολύ βαριά. Βασικό τους μειονέκτημα, ότι έρχονται σε επαφή με το δρόμο πολύ έυκολα.
Για το τέλος αφήσαμε και κάποιες ειδικές περιπτώσεις. Υπάρχουν τσάντες που μπαίνουν κάτω από τις σχάρες ή πάνω στο μπαράκι του τιμονιού. Εξαιρετικά εργαλεία για εξειδικευμένα αντικείμενα που προσθέτουν λίτρα στις δυνατότητές μας.
Εσείς, απλά πρέπει να βρείτε την πιο κατάλληλη λύση για τις ανάγκες σας
Καλά ταξίδια

Πηγη:https://mototriti.gr/data/magazine/viewthema/37678.asp
 

Zatara

member
Δημοσιεύσεις
1.423
Ηλικία
54
Περιοχή
Κουκουβάουνες
Μοτοσυκλέτα
Daytona DY 125RS EFI '17
Όνομα
Γιαβάσης Βλάμης
Όπως κατέβαινα τη Μεσογείων σήμερα το μεσημέρι, βλέπω ένα παλληκάρι με ένα transalp 700 να έχει δεμένο πάνω στη βαλίτσα (είχε σχαράκι επάνω) ένα σάκο ωραίο. Τον προλαβαίνω στο φανάρι έξω από το Σωτηρία (καθόσο ως γνωστόν το παπί τα τρώει όλα στεγνα στην πόλη :D ) και τον ρωτάω τι και πως, και μου λέει πως είναι σάκος της Admiral και τον έχει βολέψει, είναι αδιάβροχος γιατί προορίζεται για εξοπλισμό κολυμβητή και δεν θα είναι δύσκολο να τον βρω γιατί είναι ο μοναδικός που βγάζει.
Πάω καρφί στο Admiral Outlet της Πετρούπολης που είναι κοντά μου και τον πετυχαίνω ! Λοιπόν μόρτες και μόρτισες, είναι καταπληκτικός σάκος και ας μην είναι για μηχανή, μάλλον τον έφτιαξε κάποιος αθλητής που καβαλάει μηχανή.
Είναι αδιάβροχος, έχει χειρολαβές εκατέρωθεν συν χειρολαβή στο κέντρο, έχει και λουριά για να φορεθεί σαν σακίδιο πλάτης αν χρειαστεί τα οποία αφαιρούνται. Από χωρητικότητα είναι περίπου 30 λίτρα όπως τον κόβω γιατί δεν τη γράφει πουθενά, και σίγουρα θα είναι απίθανος για όποιον ψάχνει σάκο για ταξίδι 2-3 μέρες ή για όποιον θέλει να τον βάζει επάνω στις βαλίτσες αλουμινίου χωρίς να πουλήσει κανα νεφρί για κάτι τουρατεκ κλπ κλπ.
Η τιμή του είναι 14 ευρώ και σίγουρα είναι VFM, ο κωδικός της είναι 1521400013.





[/url
 

Zatara

member
Δημοσιεύσεις
1.423
Ηλικία
54
Περιοχή
Κουκουβάουνες
Μοτοσυκλέτα
Daytona DY 125RS EFI '17
Όνομα
Γιαβάσης Βλάμης
Τωρα για το αδιαβροχος,μην παιρνεις και ορκο.

Στη τελική του βάνω και ένα αδιάβροχο κάλυμμα που πήρα από το τζάμπο με 1 ευρώ :p
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.166
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Εγω χρησιμοποιω τους ιδιους σακους που χρησιμοποιω και στο φουσκωτο, 100% αδιαβροχοι, δεν σκιζονται στην σκληρη χρηση, εχουν αποδειξει την αντοχη τους χρονια τωρα, τον 30lit τον πιανω με ιμαντες και το προβλημα παααααει....
https://www.marinlife.gr/adiavroxoi-sakoi/
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.487
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
14 ευρω και μιλαει απταιστα Κινεζικα.Τον εδωσα σε φιλο που τον χρειαστεικε και παραλαμβανω αλλον εναν ιδιο αυριο.

 

StepaS

well know member
Δημοσιεύσεις
3.187
Μοτοσυκλέτα
KTM 1290 Super Adventure S
Όνομα
Vagelis
Όπως κατέβαινα τη Μεσογείων σήμερα το μεσημέρι, βλέπω ένα παλληκάρι με ένα transalp 700 να έχει δεμένο πάνω στη βαλίτσα (είχε σχαράκι επάνω) ένα σάκο ωραίο. Τον προλαβαίνω στο φανάρι έξω από το Σωτηρία (καθόσο ως γνωστόν το παπί τα τρώει όλα στεγνα στην πόλη :D ) και τον ρωτάω τι και πως, και μου λέει πως είναι σάκος της Admiral και τον έχει βολέψει, είναι αδιάβροχος γιατί προορίζεται για εξοπλισμό κολυμβητή και δεν θα είναι δύσκολο να τον βρω γιατί είναι ο μοναδικός που βγάζει.
Πάω καρφί στο Admiral Outlet της Πετρούπολης που είναι κοντά μου και τον πετυχαίνω ! Λοιπόν μόρτες και μόρτισες, είναι καταπληκτικός σάκος και ας μην είναι για μηχανή, μάλλον τον έφτιαξε κάποιος αθλητής που καβαλάει μηχανή.
Είναι αδιάβροχος, έχει χειρολαβές εκατέρωθεν συν χειρολαβή στο κέντρο, έχει και λουριά για να φορεθεί σαν σακίδιο πλάτης αν χρειαστεί τα οποία αφαιρούνται. Από χωρητικότητα είναι περίπου 30 λίτρα όπως τον κόβω γιατί δεν τη γράφει πουθενά, και σίγουρα θα είναι απίθανος για όποιον ψάχνει σάκο για ταξίδι 2-3 μέρες ή για όποιον θέλει να τον βάζει επάνω στις βαλίτσες αλουμινίου χωρίς να πουλήσει κανα νεφρί για κάτι τουρατεκ κλπ κλπ.
Η τιμή του είναι 14 ευρώ και σίγουρα είναι VFM, ο κωδικός της είναι 1521400013.





[/url

Να και πάλι τα χερούλια που ψάχνω!! Ρε γμτ!!!! Ποιος τα κατασκευάζει; Αγόρασα τα άλλα που είπε ο @Αμπαλος πάντως.
 
Top Bottom