Πρόσφατα αγόρασα ξανά ένα περιποιημένο xrv750 στημένο πολύ καλά και για χώμα Στο παρελθόν είχα αλλά 2 xrv750.
Ο λόγος που αγόρασα ξανά μια τέτοια μοτοσυκλέτα σχεδόν 25 ετών είναι για να κάνω λίγο απ' όλα, με πολύ χώμα μέσα και κυρίως επειδή την ξέρω δηλαδή μπορώ να αντιμετωπίσω εύκολα μια βλάβη πχ τρόμπα βενζίνης, ανορθωτή, κομμένη ντιζα συμπλέκτη στον δρόμοκτλ. Εννοείται πως έχουν γίνει οι απαραίτητες αναβαθμίσεις και έχουν λυθεί αυτά τα προβλήματα αλλά αν συμβεί κάτι μπορώ εύκολα να βάλω χέρι.
Στο θέμα του νήματος τώρα. Είναι πολύ σημαντικό στο χώμα πως βάζει τη δύναμη μια μοτοσυκλέτα κάτω. Και συγκεκριμένα η αφρικάνα είναι πάρα πολύ καλή αφού βρίσκει πολύ εύκολα πρόσφυση. Το ίδιο και το Τ700 που έχει ιδανικό μοτέρ για αυτή τη χρήση και δεν είναι καθόλου τυχαίο που έχει πουλήσει τόσο πολύ. Για το f900 δεν γνωρίζω αφού πρόκειται για νέο μοντέλο.
Όσον αφορά τα άλογα, θα συμφωνήσω πως δεν χρειάζονται παρά πολλά άλλα για μένα το πιο σημαντικό είναι το ποοσοεύκολα βρίσκει πρόσφυση η μοτοσυκλέτα με έναν ΜΕΣΟ οδηγό. Για παράδειγμα τα 950 adventure είχαν πολύ καλύτερη απόδοση στις σημαντικές χαμηλό μεσαίες στο χώμα από τα ψεκαστα 990 που είχαν χαμηλά, κακό ψεκασμό.
Και κάτι άλλο, τα νέα μοντέλα διαθέτουν ηλεκτρονικά βοηθήματα και μπορεί κανείς να ρυθμίσει εύκολα την απόδοση του μοτέρ από το μενού της οθόνης όπως τον βολεύει. Αυτό δεν αναφέρεται στο βίντεο και είναι μεγάλο φάουλ.
Είναι εντυπωσιακό που το Άφρικα μπορεί να σταθεί ακόμα πολύ καλά σε χρήση travel εντούρο αλλά ας μην έχουμε αυταπάτες αφού η τεχνολογία έχει προχωρήσει τόσο πολύ που οι νέες μοτοσυκλέτες είναι πολύ πιο εύκολες και ικανές.
Ο μόνος λόγος που θα επέλεγα μια παλιότερη μοτοσυκλέτα είναι η τιμή αγοράς, το κόστος χρήσης και η απλότητα. Μην ξεχνάμε πως ως την αρχή της χωμάτινης διαδρομής υπάρχουν μπόλικα km ασφάλτου που εκεί μερικά άλογα παραπάνω είναι καλοδεχούμενα γιατί η μοτοσυκλέτα ταξιδεύει πιο ξεκούραστα και είναι πιο διασκεδαστική.