Μια πριγκιπέσα ντυμένη στα λευκά (Royal Enfield Continental 650)

R.E.H

member
Δημοσιεύσεις
1.213
Μοτοσυκλέτα
Royal Enfield Himalayan
Όνομα
Παναγίωτης
Περιοχή
Νίκαια
Το έχω πάει βόλτα το νεο w800, αλλά ήταν πολύ σύντομη...
μου άρεσε και ο ήχος και η λειτουργία του μοτέρ και το οτι είναι πολύ πιο άνετο για 2 ...
αλλά δεν μου άρεσε το γεγονός ότι κάνει κοντά στα 3.5 χιλιάρικα παραπάνω !!!

Το θεωρώ το πιο όμορφο από όλα τα νέο ρετρό
Για την ώρα δεν υπάρχουν σχέδια για αγορά νέου ....
Ισως αν πουλησω το estrella και αν το πάρει κάποιος σε καλή τιμή και άν .....
είναι πολλά τα αν...
 
N

notakos600

Guest
Στο παιχνίδι της Bonnie και του W800 μπαίνει δυναμικά, λόγω τιμής, η παρούσα.
Από αξιοπιστία όμως;
 
N

notakos600

Guest
Ηπιες καφε;

βαλε και τα γιαλια μωρεεεεεεε

Βρε ναι οκ.
Το πίσω μέρος είδα που είναι ταπωμενο..
 

R.E.H

member
Δημοσιεύσεις
1.213
Μοτοσυκλέτα
Royal Enfield Himalayan
Όνομα
Παναγίωτης
Περιοχή
Νίκαια
οι τάπες βγαίνουν ...

θα τις βγάλω να δώ πως ακούγεται ...
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.296
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Το έχω πάει βόλτα το νεο w800............αλλά δεν μου άρεσε το γεγονός ότι κάνει κοντά στα 3.5 χιλιάρικα παραπάνω ....

+ made in Japan by KAWASAKI ( .... γι΄αυτο και μονο μεχρι και ενεχυρο το ενα νεφρο ρισκαρουν μερικοι ....) ....!
+ Κινηση των εκκεντροφορων με .....αξονα.....(το πιο απολυτο αξιοπιστο συστημα).

- υπερβολικα παρα πολυ λιγα αλογα για τα κυβικα του για την σημερινη τεχνολογια ...(χαμηλη συμπιεση για μακροζωια , ισως και για να καιει ελληνικη βενζινα) .....!
- πολυ βαρος για τα κυβικα του ..... ( γιαπωνεζικα κουσουρια).
- μικρο ρεζερβουαρ παλι για τα .... κυβικα του και το βαρος του ογκου του.

https://www.motomag.gr/news/nea-montela/kawasaki-w800-2020-pio-klassiko-apo-pote
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.549
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Royal Enfield Continental GT650 by Partridge Design​

Τα σπάει...​

Royal-Enfield-1.jpg
Προσκυνάμε τους μάστορες που μεταμόρφωσαν το συμβατικό Royal Enfield Continental GT650 σε ένα σκληροτράχηλο cafe-racer με αγωνιστικό DNA

Royal-Enfield-7.jpg

Αυτό που βλέπετε στις φωτογραφίες, είναι το αποτέλεσμα της δουλειάς των μηχανικών του Partridge Design, ενός βρετανικού συνεργείου που ασχολείται με custom κατασκευές.

Οι μηχανικοί πήραν το δημοφιλές Continental GT650 και άφησαν τη φαντασία τους να οργιάσει. Η όλη μετατροπή έγινε στο πλαίσιο της εκπομπής Goblin Works Garage που προβάλλεται στο Discovery Channel. Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Royal Enfield, Adrian Sellers προσέγγισε τον Anthony Partridge και του ανέθεσε την αποστολή να δημιουργήσει ένα «καθαρόαιμο» αγωνιστικό που εκτός από εμφάνιση θα διαθέτει και υψηλή απόδοση.

Ο Anthony Partridge αποδέχθηκε την πρόκληση και ξεκίνησε τη δουλειά. Πήρε το Continental GT650, το έγδυσε και πέρασε από τρισδιάστατο σκάνερ τα πλαστικά της μοτοσυκλέτας ούτως ώστε να δημιουργήσει νέα. Εν συνεχεία δημιούργησε καλούπια πάνω στα οποία κατασκεύασε τα νέα εξαρτήματα από ανθρακόνημα. Το ντεπόζιτο κατασκευάστηκε από την GIA Engineering και φέρει αγωνιστική τάπα ρεζερβουάρ της Racefit. Ειδική κατασκευή είναι και το νέο, ενισχυμένο ψαλίδι στο οποίο προστέθηκε αμορτισέρ monoshock Öhlins TTX GP Pro!

Royal-Enfield-2.jpg

Το συμβατικό πιρούνι αντικαταστάθηκε από ένα upside-down Öhlins FGR300, τοποθετήθηκαν ανθρακονημάτινες ζάντες της BST και ελαστικά Dunlop Sportmax GPA. Την επιβράδυνση του «καθαρόαιμου» αναλαμβάνουν οι θηριώδεις αγωνιστικοί δίσκοι της Galfer, που συνδυάζονται με δαγκάνες της Brembo, σωληνάκια υψηλής πίεσης της Venhill και υδραυλική τρόμπα φρένου της Magura. Προστέθηκε επίσης υδραυλικό σύστημα συμπλέκτη, επίσης της Magura, ενώ τοποθετήθηκε νέο υποπλαίσιο πίσω. Την εικόνα έρχονται να συμπληρώσουν clip-ons, μαρπιέ, καθρέπτες και φλας της Rizoma, πίσω φωτιστικό σώμα LED, ψηφιακό όργανο ενδείξεων και αεροδυναμικό μασκάκι από ανθρακόνημα.
Royal-Enfield-5.jpgRoyal-Enfield-6.jpg
Και επειδή οι μετατροπές δεν θα είχαν καμία απολύτως αξία αν δεν συνοδεύονταν και από τροποποιήσεις στο μοτέρ, ο δικύλινδρος σε σειρά αεροελαιόψυκτος 649 κ. εκ. κινητήρας δέχθηκε κιτ αύξησης κυβισμού της S&S Cycle, ανεβαίνοντας στα 750 κ. εκ. Το «πακέτο» περιλαμβάνει επίσης χειροποίητο σύστημα εξάτμισης με ένα εντυπωσιακό τελικό καθώς και Power Commander. Δυστυχώς δεν έχουν ανακοινωθεί λεπτομέρειες για το επίπεδο απόδοσης της μοτοσυκλέτας.
Royal-Enfield-4.jpg
Για την ιστορία, ο εργοστασιακός κινητήρας αποδίδει 47 ίππους @ 7250 σ.α.λ. Απλά το αναφέρουμε...

Royal-Enfield-8.jpg

Όλες αυτές οι αλλαγές είχαν ως αποτέλεσμα να μειωθεί σημαντικά το βάρος της μοτοσυκλέτας το οποίο ανέρχεται στα 198 κιλά για το μοντέλο παραγωγής. «Είναι απλή, καθαρή και όχι υπερβολικά περίπλοκη γεμάτη με ηλεκτρονικά καλούδια», λέει ο δημιουργός της Anthony Partridge. «Μοτοσυκλέτες όπως αυτή είναι οι καλύτερες για να δουλέψεις, καθώς επικεντρώνεσαι στην τέχνη σου χωρίς να χρειαστεί να αναλωθείς με το που θα τοποθετήσεις τους περίπλοκους αισθητήρες και τις καλωδιώσεις».

«Η διαφορά είναι η μέρα με τη νύχτα. Αυτή μοιάζει με κανονική αγωνιστική μοτοσυκλέτα. Είναι ελαφρύτερη, ταχύτερη, πολύ πιο ευέλικτη και πολύ πιο διασκεδαστική. Έφτιαξα μια μοτοσυκλέτα που μου αρέσει πολύ!», πρόσθεσε ο Anthony Partridge.

Πηγη https://2wo.gr
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος

Royal Enfield Continental GT650 by Partridge Design​

Τα σπάει...​

View attachment 27779
Προσκυνάμε τους μάστορες που μεταμόρφωσαν το συμβατικό Royal Enfield Continental GT650 σε ένα σκληροτράχηλο cafe-racer με αγωνιστικό DNA

View attachment 27783

Αυτό που βλέπετε στις φωτογραφίες, είναι το αποτέλεσμα της δουλειάς των μηχανικών του Partridge Design, ενός βρετανικού συνεργείου που ασχολείται με custom κατασκευές.

Οι μηχανικοί πήραν το δημοφιλές Continental GT650 και άφησαν τη φαντασία τους να οργιάσει. Η όλη μετατροπή έγινε στο πλαίσιο της εκπομπής Goblin Works Garage που προβάλλεται στο Discovery Channel. Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Royal Enfield, Adrian Sellers προσέγγισε τον Anthony Partridge και του ανέθεσε την αποστολή να δημιουργήσει ένα «καθαρόαιμο» αγωνιστικό που εκτός από εμφάνιση θα διαθέτει και υψηλή απόδοση.

Ο Anthony Partridge αποδέχθηκε την πρόκληση και ξεκίνησε τη δουλειά. Πήρε το Continental GT650, το έγδυσε και πέρασε από τρισδιάστατο σκάνερ τα πλαστικά της μοτοσυκλέτας ούτως ώστε να δημιουργήσει νέα. Εν συνεχεία δημιούργησε καλούπια πάνω στα οποία κατασκεύασε τα νέα εξαρτήματα από ανθρακόνημα. Το ντεπόζιτο κατασκευάστηκε από την GIA Engineering και φέρει αγωνιστική τάπα ρεζερβουάρ της Racefit. Ειδική κατασκευή είναι και το νέο, ενισχυμένο ψαλίδι στο οποίο προστέθηκε αμορτισέρ monoshock Öhlins TTX GP Pro!

View attachment 27780

Το συμβατικό πιρούνι αντικαταστάθηκε από ένα upside-down Öhlins FGR300, τοποθετήθηκαν ανθρακονημάτινες ζάντες της BST και ελαστικά Dunlop Sportmax GPA. Την επιβράδυνση του «καθαρόαιμου» αναλαμβάνουν οι θηριώδεις αγωνιστικοί δίσκοι της Galfer, που συνδυάζονται με δαγκάνες της Brembo, σωληνάκια υψηλής πίεσης της Venhill και υδραυλική τρόμπα φρένου της Magura. Προστέθηκε επίσης υδραυλικό σύστημα συμπλέκτη, επίσης της Magura, ενώ τοποθετήθηκε νέο υποπλαίσιο πίσω. Την εικόνα έρχονται να συμπληρώσουν clip-ons, μαρπιέ, καθρέπτες και φλας της Rizoma, πίσω φωτιστικό σώμα LED, ψηφιακό όργανο ενδείξεων και αεροδυναμικό μασκάκι από ανθρακόνημα.
View attachment 27781View attachment 27782
Και επειδή οι μετατροπές δεν θα είχαν καμία απολύτως αξία αν δεν συνοδεύονταν και από τροποποιήσεις στο μοτέρ, ο δικύλινδρος σε σειρά αεροελαιόψυκτος 649 κ. εκ. κινητήρας δέχθηκε κιτ αύξησης κυβισμού της S&S Cycle, ανεβαίνοντας στα 750 κ. εκ. Το «πακέτο» περιλαμβάνει επίσης χειροποίητο σύστημα εξάτμισης με ένα εντυπωσιακό τελικό καθώς και Power Commander. Δυστυχώς δεν έχουν ανακοινωθεί λεπτομέρειες για το επίπεδο απόδοσης της μοτοσυκλέτας.
View attachment 27785
Για την ιστορία, ο εργοστασιακός κινητήρας αποδίδει 47 ίππους @ 7250 σ.α.λ. Απλά το αναφέρουμε...

View attachment 27784

Όλες αυτές οι αλλαγές είχαν ως αποτέλεσμα να μειωθεί σημαντικά το βάρος της μοτοσυκλέτας το οποίο ανέρχεται στα 198 κιλά για το μοντέλο παραγωγής. «Είναι απλή, καθαρή και όχι υπερβολικά περίπλοκη γεμάτη με ηλεκτρονικά καλούδια», λέει ο δημιουργός της Anthony Partridge. «Μοτοσυκλέτες όπως αυτή είναι οι καλύτερες για να δουλέψεις, καθώς επικεντρώνεσαι στην τέχνη σου χωρίς να χρειαστεί να αναλωθείς με το που θα τοποθετήσεις τους περίπλοκους αισθητήρες και τις καλωδιώσεις».

«Η διαφορά είναι η μέρα με τη νύχτα. Αυτή μοιάζει με κανονική αγωνιστική μοτοσυκλέτα. Είναι ελαφρύτερη, ταχύτερη, πολύ πιο ευέλικτη και πολύ πιο διασκεδαστική. Έφτιαξα μια μοτοσυκλέτα που μου αρέσει πολύ!», πρόσθεσε ο Anthony Partridge.

Πηγη https://2wo.gr
Oσο εχουν οι 2 μπροστινες δαγκανες, εχει το δικο μου μηχανακι! Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.549
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Royal Enfield: Κιτ μετατροπής των Continental GT & Interceptor 650 σε sport-retro των 70s (Video)​

Αυθεντικά cafe racer​



H σειρά 650 Twins της Royal Enfield έχει κερδίσει το αγοραστικό κοινό γεγονός που αποτυπώνεται από τις πωλήσεις που έχουν το Continental GT και το Interceptor 650 σε παγκόσμια κλίμακα

Δεν είναι μόνο η εμφάνισή τους και ο αλεξίσφαιρος δικύλινδρος παράλληλος κινητήρας τους, αλλά και οι απεριόριστες δυνατότητες εξατομίκευσης που προσφέρει τόσο η ίδια η Ινδική μάρκα όσο και after market κατασκευαστές.
Όπως για παράδειγμα η MK Designs η οποία παρουσίασε ένα κιτ μετατροπής των δύο μοντέλων σε sport-retro μοτοσυκλέτες των 70s.
mk designs cafe racer kit royal enfield continental gt inteceptor 650 1 3

To κιτ ονομάζεται FF650 Cafe R και ταιριάζει και στα δύο μοντέλα, με την Ινδική εταιρεία που το κατασκευάζει να σημειώνει πως δεν απαιτείται καμία αλλαγή στις μοτοσυκλέτες καθώς το μοντάρισμα γίνεται εύκολα στις υπάρχουσες βάσεις.
mk designs cafe racer kit royal enfield continental gt inteceptor 650 1 2

Το κιτ περιλαμβάνει φέρινγκ με καρίνα κατασκευασμένο από πλαστικό και υαλοβάμβακα, τα απαραίτητα στηρίγματα, έναν πιο συμπαγή προβολέα και clip ons. Το συνολικό βάρος του κιτ είναι 7 κιλά και για την τοποθέτησή του απαιτούνται περίπου τρεις ώρες για κάποιον που διαθέτει βασικές γνώσεις και τυπικό εξοπλισμό (εργαλεία). Όσο για το κόστος του, αυτό δεν ξεπερνά τα 415 ευρώ. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της MK Designs. https://mkdesignsindia.com/


Πηγη https://2wo.gr
 

R.E.H

member
Δημοσιεύσεις
1.213
Μοτοσυκλέτα
Royal Enfield Himalayan
Όνομα
Παναγίωτης
Περιοχή
Νίκαια

Royal Enfield: Κιτ μετατροπής των Continental GT & Interceptor 650 σε sport-retro των 70s (Video)​

Αυθεντικά cafe racer​



H σειρά 650 Twins της Royal Enfield έχει κερδίσει το αγοραστικό κοινό γεγονός που αποτυπώνεται από τις πωλήσεις που έχουν το Continental GT και το Interceptor 650 σε παγκόσμια κλίμακα

Δεν είναι μόνο η εμφάνισή τους και ο αλεξίσφαιρος δικύλινδρος παράλληλος κινητήρας τους, αλλά και οι απεριόριστες δυνατότητες εξατομίκευσης που προσφέρει τόσο η ίδια η Ινδική μάρκα όσο και after market κατασκευαστές.
Όπως για παράδειγμα η MK Designs η οποία παρουσίασε ένα κιτ μετατροπής των δύο μοντέλων σε sport-retro μοτοσυκλέτες των 70s.
mk designs cafe racer kit royal enfield continental gt inteceptor 650 1 3

To κιτ ονομάζεται FF650 Cafe R και ταιριάζει και στα δύο μοντέλα, με την Ινδική εταιρεία που το κατασκευάζει να σημειώνει πως δεν απαιτείται καμία αλλαγή στις μοτοσυκλέτες καθώς το μοντάρισμα γίνεται εύκολα στις υπάρχουσες βάσεις.
mk designs cafe racer kit royal enfield continental gt inteceptor 650 1 2

Το κιτ περιλαμβάνει φέρινγκ με καρίνα κατασκευασμένο από πλαστικό και υαλοβάμβακα, τα απαραίτητα στηρίγματα, έναν πιο συμπαγή προβολέα και clip ons. Το συνολικό βάρος του κιτ είναι 7 κιλά και για την τοποθέτησή του απαιτούνται περίπου τρεις ώρες για κάποιον που διαθέτει βασικές γνώσεις και τυπικό εξοπλισμό (εργαλεία). Όσο για το κόστος του, αυτό δεν ξεπερνά τα 415 ευρώ. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της MK Designs. https://mkdesignsindia.com/


Πηγη https://2wo.gr

Πανέμορφο !!!!!!
 
Top Bottom