Βελτίωση μοτέρ

Dimitrisrp23

new member
Δημοσιεύσεις
6
Ηλικία
23
Περιοχή
Άνω Βιάννος
Όνομα
Δημήτριος
Καλησπέρα φίλοι μου θα ήθελα την γνώμη σας σε κάποια προϊόντα που σκέφτομαι να βάλω στο fmx μου.
Πιστόνι σφυριλατο με τσέπες υψηλής συμπίεσης JE συμπίεση 9,1 είναι κανείς που να το φοράει να μου πει γνώμη;
Μπιέλα Pro X
Βαλβίδες εισαγωγής vertex ατσάλινες
Τι γνώμη έχετε γιαυτα τα 3!?
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Φαντάζομαι όλα αυτά είναι ψαγμένα Δημήτρη..

Που θες να φτάσεις αυτό το τίμιο,χαμηλών ίππων μοτέρ της Honda;

Που δεν σε ικανοποιεί το όλο στήσιμό του;
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.784
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Και σαν τα αλλάξεις όλα αυτά, δεν νομίζω να δεις και wow αύξηση στην απόδοση. Εγώ θα έπαιζα με μια πιο ελεύθερη εξάτμιση και φίλτρο, μαζί με την κατάλληλη ρύθμιση στο καρμπυρατέρ. Βέβαια, βλέπω πως εργοστασιακή συμπίεση έχει 8.3, δεν ξέρω όμως αν θα δώσει κάτι το σπουδαίο η αύξηση στα 9.1

Είναι ένα από τα αξιόπιστα μοτέρ της αγοράς...εγώ δεν θα το πείραζα. Κράτα το, ευχαριστήσου βόλτες-ταξιδάκια και όταν έρθει η στιγμή, το δίνεις και πας σε κάτι πιο δυνατό.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.784
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Edit: αλλά να θυμάσαι, χαμηλή συμπίεση = περισσότερη αξιοπιστία και οικονομία καυσίμου.

Για κάποιο λόγο η Honda το σχεδίασε έτσι το μηχανάκι.
 

Dimitrisrp23

new member
Δημοσιεύσεις
6
Ηλικία
23
Περιοχή
Άνω Βιάννος
Όνομα
Δημήτριος
Υπάρχει πρόβλημα στο μοτέρ στα συγκεκριμένα σημεία από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη στην συνέχεια θα υπάρξουν κι άλλα όπως ενα καρμπ λ 41 ντελορντο, εκκεντροφορος χοτ καμ 1 στάδιο και ροική
 

SotirisXT

new member
Δημοσιεύσεις
72
Ηλικία
45
Περιοχή
Λιβαδειά
Όνομα
Σωτήρης Οικονομου
Υπάρχει πρόβλημα στο μοτέρ στα συγκεκριμένα σημεία από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη στην συνέχεια θα υπάρξουν κι άλλα όπως ενα καρμπ λ 41 ντελορντο, εκκεντροφορος χοτ καμ 1 στάδιο και ροική
Αν όντως θες να κάνεις ροικη και πιο άγριο εκεντροφορο καλό είναι να τα κάνεις όλα μαζί για να γλυτώσεις το λύσε δέσε; Ένα το κρατούμενο..Μετά το να ανεβάσεις συμπίεση με σφυρήλατο από το 8.3 στο 9.1 δεν θα δεις διαφορά, μόνο με υπερκυβισμο θα δεις διαφορά και συν όλα τα παραπάνω.η Honda έβγαζε Κιτ υπερκυβισμου για τα fmx μαζί με εξατμίσεις..Αν το μηχανάκι έχεις σκοπό να το κρατήσεις και όχι να το δώσεις αξίζει να κάνεις όλα τα παραπάνω..
 
Top Bottom