Έχουν πεθάνει τα 600άρια supersport;

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.672
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Πτώση των πωλήσεων, υψηλές τιμές και έλλειψη ανάπτυξης. Υπάρχει τελικά κάτι που μπορεί να αναζωογονήσει το ενδιαφέρον και να σώσει τα 600άρια supersport από τον αφανισμό;


mototriti.gr
Έχουν πεθάνει τα 600άρια supersport;
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.533
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Ναι να ριξουν τις τιμες.Το αγοραστικο κοινο αυτης της κατηγοριας στηριζεται στην συνδρομη "χορηγων" οι οποιοι τα φερνουν δυσκολα βολτα αυτη την περιοδο,
 

StepaS

well know member
Δημοσιεύσεις
3.187
Μοτοσυκλέτα
KTM 1290 Super Adventure S
Όνομα
Vagelis
η αλήθεια είναι πως πριν μια 10ετία+ τα έβλεπες πάρα πολύ στον δρόμο. Τώρα τα βλέπεις μόνο στο car.gr σε τιμές ξεφτίλα... και πάλι δεν πουλιούνται.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.462
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Στο μυαλο μου εμενα παντως γυρναει μια σκεψη να αλλαξω την ασπρουλα(με μια αλλη ασπρουλα).
Κι εκει που ειναι να παω σε υδροψυκτο του '15 με 14χ.,να παρω το τελευταιο αεροψυκτο με τα δυο εκεντροφορια και τα ρεστα ενα cbr/gsxr.
Μια χαρα τιμες χωμα βλεπω.
Βεβαια γυρνανε κιαλλα πραγματα ,αλλα θα δουμεDancing
 
N

notakos600

Guest
Πιστεύω πως όποιος θέλει πια μηχανάκι SS (λιγοστοί είναι) πάει σε 750-1000.
Δύσκολα μέχρι εκεί που δεν παίρνει όταν πρόκειται να πας απλά μια χαλαρή βόλτα, όχι φυσικά από άποψη μοτέρ ( λόγω κυβισμού είναι πιο ροπάτα και αποδίδουν σε χαμηλότερες στροφές από ένα 600αρι), αλλά από τη θέση του Προκρούστη που αναγκάζεσαι να πάρεις για να τα καβαλήσεις.
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Αν δε βάλεις 150+ άλογα κάτω από τα ... σου..
Άμα δεν πιάνει 299 το εργαλείο να τους έχω όλους...
Άμα δε φύγεις σε στροφή με 1000αρι...

ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ.

Για εμένα φταίει το σκατοκέφαλο που κουβαλάμε εμείς οι μεγάλοι και το παράδειγμα που δίνουμε στους μικρότερους...

Εμείς οι "ταξιδιάρηδες" τι κοιτάμε;
Τι περνάμε οι περισσότεροι παραέξω;
Η τακτική ήταν να φτάσουμε στα ψηλά..

Ε τώρα πάνε με την πρώτη. Bcdefgh

Όταν βρούμε ισορροπία,δώσουμε παράδειγμα εμείς και παλέψουμε να τη μεταλλαμπαδεύσουμε στους νέους μας τότε τα 600άρια θα ανέβουν..
Τα ατυχήματα θα μειωθούν..
Κλπ
Κλπ

Αυτά.
 
N

notakos600

Guest
Αν δε βάλεις 150+ άλογα κάτω από τα ... σου..
Άμα δεν πιάνει 299 το εργαλείο να τους έχω όλους...
Άμα δε φύγεις σε στροφή με 1000αρι...

ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ.

Για εμένα φταίει το σκατοκέφαλο που κουβαλάμε εμείς οι μεγάλοι και το παράδειγμα που δίνουμε στους μικρότερους...

Εμείς οι "ταξιδιάρηδες" τι κοιτάμε;
Τι περνάμε οι περισσότεροι παραέξω;
Η τακτική ήταν να φτάσουμε στα ψηλά..

Ε τώρα πάνε με την πρώτη. Bcdefgh

Όταν βρούμε ισορροπία,δώσουμε παράδειγμα εμείς και παλέψουμε να τη μεταλλαμπαδεύσουμε στους νέους μας τότε τα 600άρια θα ανέβουν..
Τα ατυχήματα θα μειωθούν..
Κλπ
Κλπ

Αυτά.
Αρκεί να έχουν χρήματα για να τα αγοράσουν οι νέοι Δημήτρη...
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.462
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Μιας που η συζητηση εφερε ξανα τους μικρους ,ενας λογος που το παρασκεφτομαι το σουπερσπορ ειναι οτι ο μικρος ειναι 15 και ονειρο του ειναι το gsxr.
Γιαυτο και κανω πισω ,αν μπει ενα τετοιο στην αυλη ,τα κλειδια θα μου τα κλεψει χθες...
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.672
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Παλικαρια αν ο ελληνας δεν εχει αποωξω απο τη καφετερια το χιλιαρι δεν κανει περα με το 600 που να πας ;);)
Και τωρα τα περισσοτερα 600 λογο ρυπων δεν εισαγονται στην ελλαδαcdefghigcdefghig
Οταν με τα ιδια χρηματα περνεις 1000 τετραετιας YesYes
 

StepaS

well know member
Δημοσιεύσεις
3.187
Μοτοσυκλέτα
KTM 1290 Super Adventure S
Όνομα
Vagelis
Δηλαδή για να καταλάβω λίγο καλύτερα... μόνο τα 600άρια SS έχουν "πέσει" σε πωλήσεις; Τα 1000άρια δηλαδή πουλάνε ακόμη;; Χωρίς να έχω στοιχεία να παραθέσω νομίζω πως γενικότερα τα SS περνάνε την κρίση τους και όχι μόνο στη χώρα μας!


edit:
Επειδή δε γνωρίζω και πολλά από SS... Έστω πως κάποιος αγοράζει ένα καινούργιο (και θεωρητικά κορυφαίο) 1000αρι SuperSport.
Πόσα €€€ πιστεύετε πως πρέπει να ρίξει επάνω του για να κάνει αυτά που προορίζεται να κάνει το συγκεκριμένο μηχανάκι;

Αντίστοιχα ένας κάτοχος BMW R1250GS (που έστω και θεωρητικά είναι το κορυφαίο ADV) πρέπει να ρίξει πολλά σε τριβάλιτσα, κάγκελα, βάσεις gps, εξάτμιση, θερμαινόμενα grip/σέλες... και πάει λέγοντας!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Πιστεύω πως έχει να κάνει και με την ωριμότητα του αγοραστικού κοινού η οποία αναπτύχθηκε μετά την παγκόσμια κρίση. Το να δώσεις 10000-12000 για 600αρι ss που η φυσική του θέση είναι στην πίστα, σταμάτησε να έχει λογική σε κοινωνίες που περνούσαν κρίση. Στην Αμερική την τελευταία 15ετία το έχουν ρίξει φουλ στα thumper μεσαίων κυβικών τα οποία αγοράζουν κανα 2000$ μεταχειρισμένα και παίρνουν τα βουνά. Τελευταία πετυχαίνω vlog στο youtube απο Γερμανία ή Αγγλία που επίσης με μονοκύλινδρα dual sport καινούρια τύπου Himalayan 400 ή BMW 310 gs, Versys 300, CRF 250 κλπ οργώνουν τα δάση. Υπάρχει γενικά μια τάση αποφυγής της υπερβολής σε πολλά κυβικά και πολλά άλογα.
Επίσης κάποτε υπήρχαν διάφορα cup για 600 αρια ss η για 600 street κλπ. Σε παγκόσμιο επίπεδο. Στην Αγγλία πχ υπήρχε ενιαίο Suzuki SV και Yamaha Fazer. Στην Ελλάδα έτρεχαν κάτι cup πριν 15-20 χρόνια αν θυμάμαι καλά η Yamaha και η Aprilia. Τώρα όσο παρακολουθώ δεν έχω δει τίποτα που να δικαιολογεί να πάρει ο άλλος ένα 600αρι ss και να το βάλει πίστα. Πόσο να το χαρεί στην καφετέρια; Το ίδιο πιστεύω πως συμβαίνει και με τα 1000αρια ss. Πεθαμένα στην αγορά μεταχειρισμένων σε σχέση με τα 15000 που στοίχιζαν καινούρια. Για αυτό και μηχανάκι που δεν είναι ss αλλά είναι διασκεδαστικά έχουν πάρει κεφάλι. Γιατί να πάρει ο άλλος RSV για την καφετέρια και βόλτα και όχι Tuono πχ; Που θα οδηγάει και σαν άνθρωπος εργονομικά και όχι σαν να κατάπιε ς τελικό.

Θεωρώ τέλος πως τα 600αρια αλλά και τα 1000αρια ss θα αναβιώσουν μόνο όταν οι εταιρίες ρίξουν χρήμα, όχι στην βελτίωση του R&D αλλά της χρησιμοποίησης τους. Ενιαία cup, εκπτώσεις για όσους τα βάλουν σε track days και αγώνες, χορηγίες στους νικητές για να πάνε παραπέρα οδηγικά. Αυτό θα δώσει ώθηση και στις πωλήσεις των "ss της καφετέριας" ...όπως και τότε.
 
Top Bottom