Τα συγκεκριμένα δεν έχουν βάσεις (σαφώς και μπορείς να τα τοποθετήσεις και σε πλαϊνές βάσεις αν έχεις). Από ότι είδα μέχρι στιγμής, δεν είναι πολύ μανούρα το βάλε βγάλε εφόσον έχεις ρυθμίσει την εφαρμογή για τη μηχανή σου. Δύο ιμάντες ανά πλευρά λύνεις και τα σηκώνεις σαν σετ.
Επί του πρακτικού...
Δεν υπάρχει κάτι πολύ συγκεκριμένο. Βασικά έχει rhinowalk shop εντός του Ali, όπως και στο Temu. Γενικότερα ψάχνοντας για " Rhinowalk Rackless 28l" θα βγάλει, μαγαζιά που πουλάνε τα συγκεκριμένα που αγόρασα καθώς και reviews και ΥΤ video με τοποθέτηση
Ανώδυνο σχετικά στα 120 - 130 Ευρώ από Ali. Σαν ποιότητα υλικού πάντως δείχνει καλό και αδιάβροχο, χωρίς όμως τους εσωτερικούς σάκους που έχουν άλλες επιλογές.
Προσωπικά μου έκατσε καλά η απληστία μου, καθώς τα παράγγειλα από Temu που τα είχε λίγο παρακάτω από το Ali στις αρχές Μαρτίου. Έγινε...
Αν ενθυμούμαι καλά τα φρένα στα 2007 & 2008 K1200s δεν είχαν servo. Τα 1300s όλα δεν είχαν servo. Στο 1300 (2009) πάντως τα φρένα του τα θεώρησα καλύτερα από του 1200GS (2014) που είχα. Οπότε δεν μπορώ να φανταστώ καν πόσο καλά πρέπει να ήταν τα σερβόφρενα - όταν δούλευαν - όπως αναφέρουν τα...
Έχουν γίνει της μοδός σε adve και dual μηχανάκια και το μεγάλο (θεωρητικά) πλεονέκτημα είναι πως μπορούν να τοποθετηθούν χωρίς πλαϊνά κάγκελα .....
Όποιος έχει ασχοληθεί με το σπορ και έχει τσεκάρει τα προσφερόμενα από Mosko, Kriega, Tusk, Giant Loop κλπ κλπ λογικά θα έχει εντυπωσιαστεί από την...
Ερώτησης ολίγον spin off:
Από τις πιθανές επιλογές σου υποθέτω ότι κοιτάς και ολίγον προς τις πιο adve τύπου με κάποιες δυνατότητες για off χρήση. Αυτό σε ενδιαφέρει ή απλά η μεγαλύτερη διαδρομή αναρτήσεων για εν δυνάμει πιο ξεκούραστο κάθισμα ?
Ρωτώ καθώς η προηγούμενη μοτο σου ήταν tracer 7...
1,70 κορδωτός !
Το CRF, είτε μαμά είτε με after YSS ανάρτηση πίσω (την είχε το μοντέλο που αγόρασα τελικά), κάθεται αρκετά για να πατάω σχετικά εντάξει και από τις δύο πλευρές. Βοηθάει σαφώς και το μικρό του βάρος γιατί το ελέγχεις καλύτερα. Το rally της Voge είναι και 4εκ ψηλότερο και δεν...
Ααααχχχχχ, εθίχθει μόλις μεγάλο θέμα cdefghigicdefghigi
Επεξεργάζομαι σενάρια:
να ανεβάσω το CRF (με μία διανυκτέρα τουλάχιστον και λίγο πιο "δημιουργικές" διαδρομές) καθώς μόλις μου ήρθε ένα rhinowalk rackless σύστημα αποσκευών και θέλω να το δοκιμάσω για μεγάλες αποστάσεις και μετά τον...
Ακριβώς έτσι το σκεπτόμουν και εγώ για το μικρό dual sport στα 300 κυβικά. Μας τα εμούσκεψε όμως η Voge με το 300 Rally με το υψος σέλας. Πήγα για test ride και ούτε αυτό δεν έκανα ....... οπότε CRF300l & dry bread απλά μεταχείρω για να αποφύγω το εγκεφαλικό της αρχικής τιμής αγοράς !
Όμορφο και θεωρώ πως θα κάνει τη ζωή του Honda ΝΧ500 πιο δύσκολη. Θεμιτό και το χάσιμο ολίγων κιλών και οι αλλαγές στο πλαίσιο .....
(ευρύτερο σχόλιο και όχι μόνο γι αυτό το μονΔέλο: αυτή η τάση - σχεδόν επιβεβλημένη πλέον - για TC και διαφορετικά modes ψεκασμού σε μηχανάκια με κινητήρες κάτω...
Στο βίντεο αναφέρεται σε αλουμινένια περιφερειακά (λογικό) και τελικό τιτανίου cdefghigi…. Θα δείξει προφανώς στο θέμα συμπεριφοράς στο δρόμο και σταδιακά αξιοπιστίας.
Πάντως ενδιαφέρον φαίνεται εκ πρώτης όψεως.
Λίγο χαμηλότερη σέλα ρε γμτ για να μην ψάχνω πλατφόρμες τύπου Kiss !!!