WRC

User S-T

well know member
Δημοσιεύσεις
3.640
Πολλές φορές αναρωτιέμαι πώς θα ήταν αυτοί οι αγώνες χωρίς το συνοδηγό να τους λέει τι να κάνουν
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.408
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ράλλυ Σουηδίας: Πρώτη φετινή νίκη για Evans, παρθενικό βάθρο για Rovanpera



Οι Elfyn Evans-Scott Martin έγιναν οι πρώτοι Βρετανοί στην ιστορία που επικρατούν στο Ράλλυ Σουηδίας, με τους Ott Tanak-Martin Jarveoja να τερματίζουν δεύτεροι και τους Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen να κατακτούν την τρίτη θέση, μετά από εντυπωσιακή επίδοση στην Power Stage.

Με τον καιρό να δυσκολεύει διοργανωτές, ομάδες και πληρώματα ως την τελευταία στιγμή, ολοκληρώθηκε το φετινό Ράλλυ Σουηδίας. Η αυξημένη θερμοκρασία ελαχιστοποίησε το χιόνι στην ειδική διαδρομή Likenas, η οποία είχε προγραμματιστεί να διεξαχθεί δυο φορές. Έτσι, οι διοργανωτές αποφάσισαν την ακύρωση του πρώτου περάσματος, ώστε να είναι βέβαιοι για την πραγματοποίηση της Power Stage, η οποία μεταδίδεται ζωντανά σε όλον τον κόσμο.



Το οδόστρωμα στην Power Stage μήκους 21,19 χιλιομέτρων είχε επηρεαστεί από τη βροχή, συνδυάζοντας λάσπη και σημεία με πάγο. Μη θέλοντας να ρισκάρουν, αφού είχαν δημιουργήσει διαφορά ασφαλείας από χθες, οι Elfyn Evans-Scott Martin (Toyota Yaris WRC) δεν πίεσαν ιδιαίτερα, φτάνοντας ωστόσο στη νίκη. Μια νίκη που έχει ιδιαίτερη σημασία, αφού είναι η παρθενική του Evans με τη νέα του ομάδα -και δεύτερη στην καριέρα του,- η πρώτη στην καριέρα του Scott Martin και η πρώτη, για Βρετανούς, στο Ράλλυ Σουηδίας. Με αυτόν τον τρόπο, ο Evans βρίσκεται για πρώτη φορά στην καριέρα του επικεφαλής στη βαθμολογία Οδηγών, έστω και σε ισοβαθμία με τον Thierry Neuville, λόγω καλύτερων αποτελεσμάτων. Στη δεύτερη θέση, ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Ott Tanak-Martin Jarveoja (Hyundai i20 Coupe WRC), που σημείωσαν το πρώτο τους βάθρο με τη Hyundai. Οι Εσθονοί προσπάθησαν στην Power Stage, ωστόσο σημείωσαν τον 4ο χρόνο, διαφυλάσσοντας πάντως τη θέση τους.



Αυτοί που έκλεψαν τις εντυπώσεις -και- σήμερα, ήταν οι Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota Yaris WRC). Ο Rovanpera αποδείχθηκε ταχύτερος όλων στην Power Stage, με σημαντική μάλιστα διαφορά από κορυφαίους αντιπάλους όπως οι Neuville, Ogier και Tanak που ακολούθησαν. Ο 19χρονος Φινλανδός έκανε τη διαφορά περίπου στο μέσο της ειδικής διαδρομής, όπου η παρουσία πάγου απαιτούσε ρίσκα. Με αυτόν τον τρόπο, σημείωσε τον πρώτο ταχύτερο χρόνο της καριέρας του και ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο, τερματίζοντας στην 3η θέση. Επίδοση που αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία από τη στιγμή που πίσω του βρέθηκε ο Sebastien Ogier, ο οποίος τερμάτισε στην 4η θέση με συνοδηγό τον Julien Ingrassia. O Γάλλος παραδέχθηκε πως δεν αποδείχθηκε αρκετά τολμηρός στην Power Stage, όπου σημείωσε τον τρίτο χρόνο.



Στην 5η θέση διατηρήθηκαν οι Esapekka Lappi-Janne Ferm (Ford Fiesta WRC), οι οποίοι άντεξαν στην επίθεση των Thierry Neuville-Nicolas Gilsoul (Hyundai i20 Coupe WRC). Οι Βέλγοι προσπάθησαν στην Power Stage, όπου σημείωσαν τον δεύτερο χρόνο, ωστόσο δεν κατάφεραν να ξεπεράσουν τους Φινλανδούς, τερματίζοντας στην 6η θέση. Στις επόμενες θέσεις δεν υπήρξαν αλλαγές, με τους Craig Breen-Paul Nagle (Hyundai i20 Coupe WRC) να τερματίζουν στην 7η θέση, εμπρός από τους Teemu Suninen-Jarmo Lehtinen (Ford Fiesta WRC) και Takamoto Katsuta-Dan Barritt (Toyota Yaris WRC).



Στο WRC3, για ιδιώτες οδηγούς με αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2, η μάχη για τη νίκη δόθηκε μεταξύ δύο φινλανδικών πληρωμάτων. Οι Jari Huttunen-Mikko Lukka (Hyundai NG i20) τερμάτισαν 10οι γενικής και έφτασαν στη νίκη, επικρατώντας των Emil Lindholm-Mikael Korhonen (Skoda Fabia evo), οι οποίοι προηγούνταν σε μεγάλο μέρος του αγώνα, με διαφορά 5''. Το βάθρο της κατηγορίας, συμπλήρωσαν οι Johan Kristofersson-Stig Runne Skjaermoen (VW Polo GTI).



Στο WRC2, για ομάδες με αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2, οι Mads Ostberg-Torstein Eriksen (PHSport - Citroen C3) διπλασίασαν τις νίκες τους στην κατηγορία. Δεύτεροι τερμάτισαν οι Ole Christian Veiby-Jonas Andersson (Hyundai Motorsport N, Hyundai NG i20) και τρίτοι, οι Σουηδοί Pontus Tidemand-Patrik Barth (Toksport WRT, Skoda Fabia evo).



Στο JWRC, που διεξάγεται με Ford Fiesta Rally4 ενιαίων προδιαγραφών, οι Σουηδοί Tom Kristensson-Joakim Sjoberg κατέκτησαν την πρώτη φετινή τους νίκη. Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσαν οι Λετονοί Martins Sesks-Renars Francis, ενώ στο βάθρο ανέβηκαν επίσης οι Εσθονοί Ken Torn-Kauri Pannas.

Η συνέχεια για τo WRC, θα δοθεί στις 12-15 Μαρτίου, με το χωμάτινο Ράλλυ Μεξικού.



Το πανόραμα του Ράλλυ Σουηδίας

Ε.Δ.: 9

Μήκος: 148,55 χλμ.

Νικητές Ε.Δ.: Evans 5, Tanak 2, Neuville-Rovanpera 1

Επικεφαλής ανά Ε.Δ.: Evans 1-9

Τελική κατάταξη

1. Evans-Martin (Toyota Yaris WRC) 1:11.43,1

2. Tänak-Järveoja (Hyundai i20 Coupe WRC) +12,7''

3. Rovanperä-Halttunen (Toyota Yaris WRC) +20,2''

4. Ogier-Ingrassia (Toyota Yaris WRC) +23,6''

5. Lappi-Ferm (Ford Fiesta WRC) +32,4''

6. Neuville-Gilsoul (Hyundai i20 Coupe WRC) +33,8''

7. Breen-Nagle (Hyundai i20 Coupe WRC) +1:00,9''

8. Suninen-Lehtinen (Ford Fiesta WRC) +1:24,5''

9. Katsuta-Barritt (Toyota Yaris WRC) +1:59,6''

10. Huttunen-Lukka (Hyundai NG i20 Rally2) +4:03,0''

Κατάταξη Power Stage: 1. Rovanpera-Halttunen (5 βαθμοί), 2. Neuville-Gilsoul +3,7'' (4 βαθμοί), 3. Ogier-Ingrassia +3,9'' (3 βαθμοί), 4. Tanak-Jarveoja +4,6'' (2 βαθμοί), 5. Lappi-Ferm +6,8'' (1 βαθμός)

WRC2: 1. Ostberg-Eriksen (Citroen C3), 2. Veiby-Andersson (Hyundai NG i20), 3. Tidemand-Barth (Skoda Fabia evo)

WRC3: 1. Huttunen-Lukka (Hyundai NG i20), 2. Lindholm-Korhonen (Skoda Fabia evo)

JWRC: 1. Kristensson-Sjoberg, 2. Sesks-Francis, 3. Torn-Pannas

Βαθμολογία Οδηγών: 1. Evans 42, 2. Neuville 42, 3. Ogier 37, 4. Rovanpera 30, 5. Lappi 24, 6. Tanak 20

Βαθμολογία Κατασκευαστών: 1. Toyota 73, 2. Hyundai 63, 3. M-Sport Ford 40

Αναλυτικά αποτελέσματα θα βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC

 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Eυχαριστω για το info ...... ουαου ...... 380 αλογα απο 1600 c.c. κινητηρα .Thank
Τι κανονισμος υπαρχει για το μοτερ , βγαζουν τον εκαστοτε αγωνα με ενα μοτερ ή ειναι ελευθερη η αντικατασταση του αμα χαλασει ?....... ή υπαρχει οριο ανα σαιζον οπως στα Motogp ?
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.161
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Κανένα κλικ και κανένα ενδιαφέρον ότι αφορά τα κουτιά, τα θεωρώ εξαιρετικά βαρετά,για να μην μιλήσω γιαF1 το βάζω στην τηλεόραση μόνο για νανούρισμα....
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
....ενταξει ενα ρεσπεκτ το αξιζουν ...... μεσα στο δασος με τετοιες υψηλες ταχυτητες πλαγιολισθησεων ή στα νεροφαγωματα με σαλτα ..... δεν τα λες και πιστα F1. abcde
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Οι άνθρωποι είναι σε άλλο επίπεδο!!!
Πολύ διαφορετικό από το να γυρνάς σε μια πίστα 70 φορές όπου κάθε γύρος ειναι όλα εκεί που ήταν και στον προηγούμενο, οι κλίσεις, τα κερμπς, η ποιότητα στην ασφαλτο κλπ!!
Στο wrc με το που θα περάσει το ενα αυτοκίνητο μπορεί να αλλάξουν πολλά, ένα γκωναρι ν'αλλαξει θέση, να σκαφτει κάπου η διαδρομή και πολλοί άλλοι παράγοντες που θα αλλάξουν τη μορφολογία μιας ειδικής!!
Πλάκα είχε ο Αμερικανός κλαρινογαμπρός ken Block, αυτός που έχει κάνει τα χολιγουντιανά βιντεακια gymkhana, όταν είπε να ασχοληθεί με το wrc, μάλλον νόμιζε ότι το είχε abcdefghgk, σε μια δήλωση του μετά από μια ειδική είχε πει, "I can't believe how fast are those guys"
Ακόμη και ο Raikonen που σαν Φιλανδός είναι μετρ στις πλαγιολισθήσεις δεν τα είχε καταφέρει όπως και άλλοι της F1,
Είναι τελείως διαφορετικό!! Για μένα το κορυφαίο μηχανοκίνητο ραλλυ!!
Μακάρι μετά loed εποχή να επιστρέψει ακομα περισσότερο θέαμα, να δούμε παραπάνω εταιρίες να παίρνουν μέρος και φυσικά να επιστρέψει στην Ελλάδα και να τρεχουμε να τους δούμε στα βουνά!! Μας έχει λείψει η σκόνη και οι πέτρες που τρώγαμε στα περάσματα τους!!
Το 22 θα γίνουν υβριδικά συνδιαζοντας έναν ηλεκτροκινητηρα 136 ίππων με αυτούς που χρησιμοποιούν σήμερα και αν τους αφήσουν στα 380 μιλάμε για ένα σύνολο 510 ίππων Yes
Λέτε να ξαναζησουμε στιγμές group B...
Τις καλές στιγμές, τις άσχημες ούτε να τις θυμόμαστε.
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Κανένα κλικ και κανένα ενδιαφέρον ότι αφορά τα κουτιά, τα θεωρώ εξαιρετικά βαρετά,για να μην μιλήσω γιαF1 το βάζω στην τηλεόραση μόνο για νανούρισμα....
Από τη φόρμουλα προτιμώ να κοιτάω τον τοίχο πώς στεγνώνει το χρώμα...
Το wrc έχει κάποιο ενδιαφέρον!

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Α ρε γαμωτο που είναι το group b , Impreza, Evo , stratos , αυτές ήταν εποχές ...
Ναι, δυστυχώς πάνε αυτά. Δε μιλάμε για εποχές που βλέπαμε delta integrale,audi quattro κτλ
Θεϊκές εποχές!

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Οι άνθρωποι είναι σε άλλο επίπεδο!!!
Πολύ διαφορετικό από το να γυρνάς σε μια πίστα 70 φορές όπου κάθε γύρος ειναι όλα εκεί που ήταν και στον προηγούμενο, οι κλίσεις, τα κερμπς, η ποιότητα στην ασφαλτο κλπ!!
Στο wrc με το που θα περάσει το ενα αυτοκίνητο μπορεί να αλλάξουν πολλά, ένα γκωναρι ν'αλλαξει θέση, να σκαφτει κάπου η διαδρομή και πολλοί άλλοι παράγοντες που θα αλλάξουν τη μορφολογία μιας ειδικής!!
Πλάκα είχε ο Αμερικανός κλαρινογαμπρός ken Block, αυτός που έχει κάνει τα χολιγουντιανά βιντεακια gymkhana, όταν είπε να ασχοληθεί με το wrc, μάλλον νόμιζε ότι το είχε abcdefghgk, σε μια δήλωση του μετά από μια ειδική είχε πει, "I can't believe how fast are those guys"
Ακόμη και ο Raikonen που σαν Φιλανδός είναι μετρ στις πλαγιολισθήσεις δεν τα είχε καταφέρει όπως και άλλοι της F1,
Είναι τελείως διαφορετικό!! Για μένα το κορυφαίο μηχανοκίνητο ραλλυ!!
Μακάρι μετά loed εποχή να επιστρέψει ακομα περισσότερο θέαμα, να δούμε παραπάνω εταιρίες να παίρνουν μέρος και φυσικά να επιστρέψει στην Ελλάδα και να τρεχουμε να τους δούμε στα βουνά!! Μας έχει λείψει η σκόνη και οι πέτρες που τρώγαμε στα περάσματα τους!!
Το 22 θα γίνουν υβριδικά συνδιαζοντας έναν ηλεκτροκινητηρα 136 ίππων με αυτούς που χρησιμοποιούν σήμερα και αν τους αφήσουν στα 380 μιλάμε για ένα σύνολο 510 ίππων Yes
Λέτε να ξαναζησουμε στιγμές group B...
Τις καλές στιγμές, τις άσχημες ούτε να τις θυμόμαστε.
Ο περιορισμενος αριθμός κατασκευαστών έφερε κόπωση στους θεατές. Αν φέρουν υβριδικούς με τη συνδυασμένη ιπποδύναμη που αναφέρεις,υπάρχει ελπίδα Τόλη!

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
....ενταξει ενα ρεσπεκτ το αξιζουν ...... μεσα στο δασος με τετοιες υψηλες ταχυτητες πλαγιολισθησεων ή στα νεροφαγωματα με σαλτα ..... δεν τα λες και πιστα F1. abcde
Ναι , καμμία σχέση!

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Ο περιορισμενος αριθμός κατασκευαστών έφερε κόπωση στους θεατές. Αν φέρουν υβριδικούς με τη συνδυασμένη ιπποδύναμη που αναφέρεις,υπάρχει ελπίδα Τόλη!

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Απόχωρουσε η μία πίσω από την άλλη Έχουν κόψει πολύ το χρήμα,. Τα τελευταία χρόνια πάει να γίνει κάτι!!
Φαντάσου ένα αυτοκίνητο σήμερα στοιχίζει 1 εκ. ευρώ, παλιότερα εποχές evo, impreza κλπ πήγαινε πολυ πάνω από 2 εκ. ευρώ!
Αν επιστρέψουν ομάδες θα επιστρέψει και ο κόσμος αρκεί να μην είναι ανεξέλεγκτος όπως με το group B με τα γνωστά αποτελέσματα!
Και φυσικά μετά loeb εποχή θα ξανάρθει και το θέαμα!! Δε λέω οδηγαρα ο loed αλλά ρε φίλε από αυτόν χάθηκε όλο το θέαμα στο wrc!! Περισσότερο για οδηγός φόρμουλα κάνει!! Καθαρές γραμμές και όσο το δυνατόν λιγότερη πλαγιολησθιση!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Απόχωρουσε η μία πίσω από την άλλη Έχουν κόψει πολύ το χρήμα,. Τα τελευταία χρόνια πάει να γίνει κάτι!!
Φαντάσου ένα αυτοκίνητο σήμερα στοιχίζει 1 εκ. ευρώ, παλιότερα εποχές evo, impreza κλπ πήγαινε πολυ πάνω από 2 εκ. ευρώ!
Αν επιστρέψουν ομάδες θα επιστρέψει και ο κόσμος αρκεί να μην είναι ανεξέλεγκτος όπως με το group B με τα γνωστά αποτελέσματα!
Και φυσικά μετά loed εποχή θα ξανάρθει και το θέαμα!! Δε λέω οδηγαρα ο loed αλλά ρε φίλε από αυτόν χάθηκε όλο το θέαμα στο wrc!! Περισσότερο για οδηγός φόρμουλα κάνει!! Καθαρές γραμμές και όσο το δυνατόν λιγότερη πλαγιολησθιση!!
Ακριβώς,ημαρτον,το χώμα είναι χώμα όχι oval πίστα NASCAR!

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Από τη φόρμουλα προτιμώ να κοιτάω τον τοίχο πώς στεγνώνει το χρώμα...
Το wrc έχει κάποιο ενδιαφέρον!

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θάνο η F1 είναι τελείως διαφορετικό, έχει και αυτό το ενδιαφέρον του και πολύ μάλιστα !! Απλά εκεί δουλεύει όλη η ομάδα στο μάξιμουμ, όχι μόνο το πλήρωμα και το αυτοκίνητο! Αν έχεις χρόνο έχει ενδιαφέρον στο νετφλιξ ένα ντοκιμαντέρ 10 επεισοδίων για την F1 που σου δείχνει τποση δουλειά πέφτει πίσω από τις κάμερες που μεταδίδουν εναν αγώνα!!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.408
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Τι είναι ο Loed? Αμορτισέρ;

Tι να πεις για αυτο το περασμα βαλτε τερμα ηχο και απολαυστε abcdeabcdeabcde

Peugeot 208 T16 Pikes Peak: Με 800 ίππους και 875 kg και το Sebastien Loeb στο τιμόνι στον «Αγώνα προς τα Σύννεφα»

Race to the clouds είναι η επίσημη ονομασία της ανάβασης του Pikes Peak, του δεύτερου πιο παλιού αγώνα αυτοκινήτων στις ΗΠΑ όπως έχουμε γράψει κι άλλη φορά στο iautokinito κι αυτό εδώ είναι το αυτοκίνητο με το οποίο ο πολυπρωταθλητής των ράλι Sebastien Loeb θα διεκδικήσει στις 30 Ιουνίου τη νίκη.Και το ρεκόρ στις μήκους 19,9 χιλιομέτρων διαδρομή, το οποίο κατέχει από πέρυσι, με χρόνο 9:46:164 λεπτά, ο αμερικανός Rhys Millen με Hyundai Genesis Coupe.

Το όπλο του Loeb σε αυτήν του την προσπάθεια θα είναι το Peugeot 208 T16 Pikes Peak, που όπως βλέπετε εκτός από το όνομα και το γενικό σχήμα, δεν έχει καμία σχέση με το 208 που έχει αρχίσει και κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους. Λογικό μιας και το Τ16 Pikes Peak με το αμάξωμα από ανθρακόνημα, έχει μπροστά ένα τεράστιο σπόιλερ μεγέθους σέρφ και πίσω μια θηριώδη αερορομή που προέρχεται από το Peugeot 908, που έχει κερδίσει τις 24 Ώρες του Le Mans.

Το τελευταίο δανείζει και τον V6 turbο του, που εδώ αποδίδει 800 ίππους, από τους οποίους ανεβαίνοντας προς τον τερματισμό του Pikes Peak, στα 4.301 μέτρα, θα χαθεί περίπου το 30%, λόγω της μείωσης του οξυγόνου στην ατμόσφαιρα. Βέβαια και οι 560 που θα μείνουν κάθε άλλο παρά λίγοι θα είναι, αν αναλογιστεί κανείς και το χαμηλό βάρος του Peugeot 208 T16 Pikes Peak.



 
Top Bottom