Coyote
member
- Δημοσιεύσεις
- 866
- Μοτοσυκλέτα
- Βαρκαντέρο
- Όνομα
- Τάσος
- Περιοχή
- Αθήνα
Το Wobble & wave είναι ένα μικρό tankslap που μπορεί να γίνει μεγάλο και τότε πιάσ' το αυγό και κούρευτο.
Στο παρακάτω βίνδεο βλέπουμε τι ακριβώς είναι και οι λύσεις του.
Το πρόβλημα που αντιμετώπισα είναι στο 3:55 με το suzuki... ελαφρύς αναβάτης, αυτό που αντιμετώπισα είναι ακριβώς αυτό, αλλά στα 180χιλ
Μόλις πριν λίγες ώρες έλυσα το πρόβλημα που είχα.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μπορεί να διορθώσει κάποιος το πρόβλημα με αυτόν τον τρόπο γιατί οι λόγοι ποικίλουν. Μπορεί να του συμβεί το ίδιο, μπορεί και όχι.
Ας δούμε τι συνέβη.
Πριν από 9 χρόνια πήρα το Varadero καινούργιο , μέχρι πέρυσι ήταν τρένο και σε ευθείες και στροφές αλλά από πέρυσι έχασα την σταθερότητα στην ευθεία με πολλά χιλ...
Το λόγο τον ήξερα από τότε... ενώ ήμουν 78 κιλά πάντα έπεσα στα 70. Και αρχίσανε τα προβλήματα. Στο βίνδεο το λύνουν με βαρίδια στην μέση... γέλασα πολύ
Σε πολλούς θα πάει το μυαλό ότι τα έφτυσε η ανάρτηση, όμως δεν τα έφτυσε... είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση και πλήρως λειτουργική.
Με απασχόλησε πολύ το θέμα. Άρχισα τις ρυθμίσεις στην πίσω ανάρτηση έσφιγγα προφόρτιση, ξέσφιγγα, τίποτα... απόσβεση το ίδιο.
Το θέμα όμως λύθηκε με την προφόρτιση στο τέλος.
Γιατί με παίδεψε.
Η προφόρτιση έχει ένα εύρος ρυθμίσεων 36 κλικ και ο κατασκευαστής δίνει ρύθμιση για 78 κιλά αναβάτη 18 κλίκ προφόρτιση.
Εγώ λοιπόν έσφιγγα μέχρι 6 κλίκ και ξέσφιγγκα μέχρι 4 από την τιμή των 18. Δηλαδή 24 σε σφίξιμο και 14 σε χαλάρωμα.
Ε, λοιπόν ήθελε -6 κλικ τελικά για να επανέλθει και να ξαναγίνει τρένο.
Ντάξει απίστευτο..... η μαμά δίνει 18 κλικ και για - 8 κιλά ήθελε 12 κλικ !!!! Δεν το περίμενα με τίποτα τέτοια διαφορά για μόλις 8 κιλά λιγότερα...
Άλλοι θέλουν πιο σκληρά ελατήρια και γω πιο *****ό...
Στο παρακάτω βίνδεο βλέπουμε τι ακριβώς είναι και οι λύσεις του.
Το πρόβλημα που αντιμετώπισα είναι στο 3:55 με το suzuki... ελαφρύς αναβάτης, αυτό που αντιμετώπισα είναι ακριβώς αυτό, αλλά στα 180χιλ
Μόλις πριν λίγες ώρες έλυσα το πρόβλημα που είχα.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μπορεί να διορθώσει κάποιος το πρόβλημα με αυτόν τον τρόπο γιατί οι λόγοι ποικίλουν. Μπορεί να του συμβεί το ίδιο, μπορεί και όχι.
Ας δούμε τι συνέβη.
Πριν από 9 χρόνια πήρα το Varadero καινούργιο , μέχρι πέρυσι ήταν τρένο και σε ευθείες και στροφές αλλά από πέρυσι έχασα την σταθερότητα στην ευθεία με πολλά χιλ...
Το λόγο τον ήξερα από τότε... ενώ ήμουν 78 κιλά πάντα έπεσα στα 70. Και αρχίσανε τα προβλήματα. Στο βίνδεο το λύνουν με βαρίδια στην μέση... γέλασα πολύ
Σε πολλούς θα πάει το μυαλό ότι τα έφτυσε η ανάρτηση, όμως δεν τα έφτυσε... είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση και πλήρως λειτουργική.
Με απασχόλησε πολύ το θέμα. Άρχισα τις ρυθμίσεις στην πίσω ανάρτηση έσφιγγα προφόρτιση, ξέσφιγγα, τίποτα... απόσβεση το ίδιο.
Το θέμα όμως λύθηκε με την προφόρτιση στο τέλος.
Γιατί με παίδεψε.
Η προφόρτιση έχει ένα εύρος ρυθμίσεων 36 κλικ και ο κατασκευαστής δίνει ρύθμιση για 78 κιλά αναβάτη 18 κλίκ προφόρτιση.
Εγώ λοιπόν έσφιγγα μέχρι 6 κλίκ και ξέσφιγγκα μέχρι 4 από την τιμή των 18. Δηλαδή 24 σε σφίξιμο και 14 σε χαλάρωμα.
Ε, λοιπόν ήθελε -6 κλικ τελικά για να επανέλθει και να ξαναγίνει τρένο.
Ντάξει απίστευτο..... η μαμά δίνει 18 κλικ και για - 8 κιλά ήθελε 12 κλικ !!!! Δεν το περίμενα με τίποτα τέτοια διαφορά για μόλις 8 κιλά λιγότερα...
Άλλοι θέλουν πιο σκληρά ελατήρια και γω πιο *****ό...
Τελευταία επεξεργασία: