Vision: Το ελαστικό του μέλλοντος

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.146
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)


Η Michelin παρουσίασε το νέο της concept Vision, το οποίο έχει αυτοσυντηρούμενη δικτυωτή δομή, δε χρειάζεται αέρα, έχει πέλμα που αναπαράγεται και χάραξη ανάλογα με τη χρήση που χρειάζεται να γίνει. Θα βγει στην παραγωγή και για μοτοσυκλέτες, αφού πρώτα εξοπλίσει σε περιορισμένο αριθμό τον χώρο των αυτοκινήτων.
Το νέο ελαστικό δε χρειάζεται αέρα, είναι ρυθμιζόμενο κι οργανικό. Δε πρόκειται για μια νέα τεχνολογική συσκευή, αλλά για το ελαστικό του μέλλοντος που φαίνεται να μην είναι τόσο μακριά. Ονομάζεται Vision και είναι το αποτέλεσμα των ερευνών στο κέντρο R & D της Michelin. Πίσω από το τελικό προϊόν υπάρχουν 19 πατέντες.

Το Vision δε χρειάζεται αέρα, επειδή διαθέτει ένα εσωτερικό σχεδιασμό, ικανό να υποστηρίζει το όχημα, δίνοντας τη δύναμη του τροχού κι εξασφαλίζοντας άνεση κι ασφάλεια. Το συγκεκριμένο ελαστικό δε μπορεί να σκάσει ή να ξεφουσκώσει. Ο σχεδιασμός του βασίζεται σε κυψελιδική δομή που αναπτύχθηκε μετά από παρατηρήσεις στη φύση. Τα υλικά, που χρησιμοποιούνται, προέρχονται από βιώσιμες και βιοαποικοδομήσιμες πήγες και οι οποίες ελαχιστοποιούν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του ελαστικού. Επιπλέον, πρόκειται για το πρώτο ελαστικό στον κόσμο που αναπαράγεται.

Χάρη στους 3D εκτυπωτές, είναι δυνατό να χρησιμοποιηθεί η ακριβής ποσότητα καουτσούκ από άποψη ανθεκτικότητας –όπως απαιτείται- έτσι ώστε να προσφέρει κινητικότητα σε οποιαδήποτε κατάσταση. Ο σχεδιασμός του πέλματος προσαρμόζεται στις ανάγκες του χρήστη, σύμφωνα με τα κριτήρια άνεσης, ασφάλειας και βιωσιμότητας. Το πάχος του έχει μειωθεί για μεγαλύτερη οικονομία υλικών.

Εξοπλισμένο με αισθητήρες, το Vision παρέχει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τις συνθήκες του. Επιπλέον, χάρη σε μια συγκεκριμένη εφαρμογή, μπορείτε να αλλάξετε τη γόμα του ελαστικού σύμφωνα με τις ανάγκες σας. Αυτή η αλλαγή χρήσης (για παράδειγμα για χιονισμένες συνθήκες δρόμου) είναι γρήγορη κι επιτυγχάνεται χάρη στη τρισδιάστατη εκτύπωση.

Πολλοί θα πουν ότι μιλάμε για σενάρια επιστημονικής φαντασίας. Κι όμως πρόκειται για πραγματικά γεγονότα. Σύμφωνα με τον Cyrille Roget, υπεύθυνος τεχνικής επικοινωνίας της Michelin, όλες οι τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν για το σχεδιασμό του Vision είναι ήδη διαθέσιμες και γνωστές στο χώρο. Στόχος της εταιρείας είναι να κατασκευάσουν ένα τυποποιημένο ελαστικό σε σύντομο χρονικό διάστημα. Μετά τον εξοπλισμό των αυτοκινήτων, το Vision θα αγγίξει και τους δυο τροχούς.

www.mototriti.gr
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Είχα δει ανάλογες πατέντες σε λάστιχα ποδηλάτου..
Η Michelin το πείραμα το εκανε πριν 4+ χρόνια προσφέροντας ανάλογη τεχνολογια σε βαρέα οχήματα εργασίας..

 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.485
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Υπαρχουνε παρομοια ελαστικα εδω και καποια χρονια για αυτοκινητα παραγωγης.Δυστυχως πανακριβα.
 

evangelos

member
Δημοσιεύσεις
1.717
Ηλικία
50
Περιοχή
Ιωάννινα
Μοτοσυκλέτα
Triumph Tiger 800 - GAS GAS EC300
Όνομα
EVANGELOS
Για να δούμε!!

σε φρενάρισμα από πολλά χιλιόμετρα πως συμπεριφέρονται? καλά με 3 χλμ και σκαποπάτι, σε 200χλμ σε φρενάρισμα?
cdefghigicdefghigicdefghigi
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
Για να δούμε!!

σε φρενάρισμα από πολλά χιλιόμετρα πως συμπεριφέρονται? καλά με 3 χλμ και σκαποπάτι, σε 200χλμ σε φρενάρισμα?
cdefghigicdefghigicdefghigi
θα βρισκουν τα πιρουνια στην ασφαλτο.....
δακτυλος bmw με συνεργασια γαλλων....ολοι τελεβερερ να μην βυθιζεται τιποτα....πολυ μπροστα οι κουφαλες οι γερμανοι με τσοντα τη καρλα μπρουνιCool
 

evangelos

member
Δημοσιεύσεις
1.717
Ηλικία
50
Περιοχή
Ιωάννινα
Μοτοσυκλέτα
Triumph Tiger 800 - GAS GAS EC300
Όνομα
EVANGELOS
θα βρισκουν τα πιρουνια στην ασφαλτο.....
δακτυλος bmw με συνεργασια γαλλων....ολοι τελεβερερ να μην βυθιζεται τιποτα....πολυ μπροστα οι κουφαλες οι γερμανοι με τσοντα τη καρλα μπρουνιCool


GivingGivingYesYesYes
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Το σίγουρο ειναι οτι λογω καθέτων ή πλεχτού σκελετού σε όλη την Επιφάνια του θα παίρνει λιγότερες σκευρώσεις σε στροφες.Ο ίδιος σκελετός αλλα πιο πυκνός στα χαμηλού προφιλ ελαστικά θα κάνει τη δουλεια που πρεπει.
Αυτή ειναι η πέποιθηση μου..
 
Top Bottom