Triumph Tiger 1200 XC/XR

VKon

GS is a great way to spend time on the roads
Δημοσιεύσεις
1.339
Ηλικία
56
Περιοχή
Καβάλα
Μοτοσυκλέτα
F 800 GS
Όνομα
Κώστας
Περιοχή
Καβάλα
Triumph Tiger 1200 XC/XR

Ελαφρύτερα και πολυτελέστερα
Η Triumph παρουσίασε στην EICMA τα ανανεωμένα Tiger 1200 XC και XR, τις ναυαρχίδες των Βρετανών στις μεγάλες παντός δρόμου μοτοσυκλέτες. Οι δύο διαφορετικές επιλογές φιλοδοξούν να καλύψουν όλο το εύρος χρήσης και να ανταποκριθούν σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο φάσμα απαιτήσεων, έχοντας μια μαζική προσπάθεια βελτίωσης ως υποστηρικτικό υπόβαθρο.

Η σημαντικότερη από τις αλλαγές που θα επηρεάσει σημαντικά την συμπεριφορά έχει να κάνει με την συνολική μείωση του βάρους κατά 10 κιλά, που επετεύχθη τόσο από τον κινητήρα όσο από το πλαίσιο και τις εξατμίσεις. Πέρα από το εντυπωσιακό της υπόθεσης, το νούμερο των 100 (!) αλλαγών που έχουν δεχθεί είναι και ενδεικτικό της σαρωτικής ανανέωσης που έκαναν οι μηχανολόγοι της Triumph.


Η απόδοση του κινητήρα φτάνει τους 141 ίππους, αλλά τώρα είναι πιο "γεμάτος" στην χαμηλή και μεσαία μπάντα των στροφών, ενώ έχει βελτιωθεί δραστικά και ο ήχος από τις εξατμίσεις. Άλλωστε, όπως μας είπε και ο project leader των Tiger 1200, στην Triumph θεωρούν ότι είναι μάταιο να μπουν σε ένα κυνήγι της απόλυτης ιπποδύναμης και θεωρούν ότι με τις αναβαθμίσεις που έχουν κάνει έφτασαν στο επίπεδο που ήθελαν να φτάσουν για να κοντράρουν τον ανταγωνισμό επί ίσοις όροις. Επίσης, στον στάνταρ εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται πλέον ο μονόδρομος συμπλέκτης με υποβοήθηση, αλλά και το Triumph Shift Assist για αλλαγές χωρίς συμπλέκτη, τόσο στα ανεβάσματα όσο και στα κατεβάσματα.






Και στις δύο εκδόσεις έχουν τοποθετηθεί τα adaptive cornering lights, έχει αναβαθμιστεί το cruise control, η TFT οθόνη των οργάνων είναι εντελώς καινούργια, έγχρωμη και ρυθμιζόμενη, όλα τα φώτα είναι –φυσικά- τεχνολογίας LED, ενώ επανασχεδιασμένοι είναι οι διακόπτες που πλέον φωτίζονται. Η τεχνολογία keyless κάνει για πρώτη φορά την εμφάνισή της σε μοτοσυκλέτα της Triumph , ενώ η έκδοση XC θα προσφέρει και την δυνατότητα επιλογής της χαρτογράφησης "Off-Road Pro".
Σε ό,τι αφορά τη θέση οδήγησης, ο συνδυασμός της αλλαγής του αφρώδους στη σέλα, η διαφορετική τοποθέτηση του τιμονιού και οι αλλαγές στη γεωμετρία του πλαισίου, προσφέρουν μια πιο εργονομική και άνετη στάση του σώματος. Αλλαγές όμως έγιναν και στο κοστούμι των Tiger, τονίζοντας μια πιο επιθετική εμφάνιση, με λεπτομέρειες όπως τα επανασχεδιασμένα μεταλλικά λογότυπα και τα νέα γραφικά, να συμβάλλουν στην συνολική αναβαθμισμένη εικόνα.


Στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό επιλέχθηκαν οι κορυφαίοι του είδους, όπως η μονάδα IMU που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Continental η οποία ελέγχει το cornering ABS, το traction control και το hill assist, ενώ ο ηλεκτρονικός έλεγχος του γκαζιού δίνει την δυνατότητα για έξι διαφορετικά riding modes. Τα φρένα προέρχονται από την Brembo και οι ημιενεργητικές αναρτήσεις από την WP, ενώ η ζελατίνα ρυθμίζεται ηλεκτρικά.
Η έκδοση XR διαθέτει και τρεις… υποεκδόσεις (XR, XRx και XRT) με διαφορετικό εξοπλισμό που είναι προσανατολισμένες στην οδήγηση κυρίως σε άσφαλτο και λιγότερο στο χώμα, ενώ η XC προσφέρεται στις εναλλακτικές XCx και XCA όπου και πάλι το επίπεδο του εξοπλισμού κάνει την διαφορά, με στόχο την απόλυτη εμπειρία στις χωμάτινες κυρίως διαδρομές.


motomag.gr
 
Τελευταία επεξεργασία:

Zatara

member
Δημοσιεύσεις
1.423
Ηλικία
54
Περιοχή
Κουκουβάουνες
Μοτοσυκλέτα
Daytona DY 125RS EFI '17
Όνομα
Γιαβάσης Βλάμης

Πω πω μαντάμ, δουλεύεις με διπλό καρμπυρατέρ !!!

Ας ειχα το 800άρι 10'-14' εγώ κι ας πάρουν το μεγάλο άλλοι..

Ανάμεσα σ' εσένα και σ' αυτό υπάρχει ένα αντικολλητικό Τεφάλ, με το περίγραμμα του προσώπου σου επάνω, γι' αυτό δεν το παίρνεις abcdefghgk
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Ανάμεσα σ' εσένα και σ' αυτό υπάρχει ένα αντικολλητικό Τεφάλ, με το περίγραμμα του προσώπου σου επάνω, γι' αυτό δεν το παίρνεις abcdefghgk
Ναι ρε.. Χτυπά στο ψαχνό κι εςυ.
abcdefgh
Πες μου τον φίλο σου.. Να σου πω με τι χρέπι θα μείνεις.. abcdefghgk
 

evangelos

member
Δημοσιεύσεις
1.717
Ηλικία
50
Περιοχή
Ιωάννινα
Μοτοσυκλέτα
Triumph Tiger 800 - GAS GAS EC300
Όνομα
EVANGELOS
Κούκλα είναι!! και ιδίως το κόκκινο της φωτογραφίας! (και το μαύρο!)

και με τα 10 κιλά ελαφρύτερο ... !!

Giving
 

Akis69

member
Δημοσιεύσεις
650
Ηλικία
36
Περιοχή
πατρα
Μοτοσυκλέτα
dl 650
Όνομα
Άκης
ειχε τεστ ραιντ ο αντιπροσωπος εδω στην πατρα και πηγα σημερα μια βολτα με αυτο και μια με το 800 xc.
ενω λοιπον εχω διαβασει οτι ειναι λιγο βαρυ και δυσκινητο(κυριως βεβαια για το πρωτο μοντελο)εγω θα πω οτι ειναι πολυ ευκολοοδηγητο και το βαρος και ο ογκος του δεν με προβληματισε καθολου.
η διαδρομη που καναμε ειχε κινηση,εθνικη, απο ολα και περα απτο γκαζι που προφανως περιμενα,επαθα πλακα με τα φρενα του.τελικα το στρωμ οντως δεν φρεναρει!Rolling
ειχε πολυ δυνατο και αμεσο φρενο και χωρις να χρειαζεται καθολου δυναμη,
ενω δεν το ειχα πολυ ψηλα(σε περιπτωση που κερδισω κανα τζοκερ λεμε),μετα την βολτα,μου αλλαξε την αποψη..
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
ειχε τεστ ραιντ ο αντιπροσωπος εδω στην πατρα και πηγα σημερα μια βολτα με αυτο και μια με το 800 xc.
ενω λοιπον εχω διαβασει οτι ειναι λιγο βαρυ και δυσκινητο(κυριως βεβαια για το πρωτο μοντελο)εγω θα πω οτι ειναι πολυ ευκολοοδηγητο και το βαρος και ο ογκος του δεν με προβληματισε καθολου.
η διαδρομη που καναμε ειχε κινηση,εθνικη, απο ολα και περα απτο γκαζι που προφανως περιμενα,επαθα πλακα με τα φρενα του.τελικα το στρωμ οντως δεν φρεναρει!Rolling
ειχε πολυ δυνατο και αμεσο φρενο και χωρις να χρειαζεται καθολου δυναμη,
ενω δεν το ειχα πολυ ψηλα(σε περιπτωση που κερδισω κανα τζοκερ λεμε),μετα την βολτα,μου αλλαξε την αποψη..


Έχω κανει βόλτα το μεγάλο.
Κάτι μεταξύ bmw και KTM ,εκεί το τοποθετώ.
Ποιο κύριλε απο το ΚΤΜ και κάπως ποιο αλητικο απο το bmw.
Ομοίως περιμένω το τζόκερ ...



Οφ τοπικ
Τα φρένα του v strom είναι ένας γρίφος.
Έχοντας οδηγήσει σχεδόν όλες τις γενιές πλην της τελευταίας ,η επισήμανση μου είναι οτι σε μηχανάκι με σωληνακια υψηλής είδα διαφορά στην αίσθηση και στην πίεση .
Ειδικά μπροστά που η τρόμπα του είναι σχεδόν διπλάσια απο του ΤΑ ,δεν περιμένει κανεις τέτοια διαφορά.
 

Akis69

member
Δημοσιεύσεις
650
Ηλικία
36
Περιοχή
πατρα
Μοτοσυκλέτα
dl 650
Όνομα
Άκης
Έχω κανει βόλτα το μεγάλο.
Κάτι μεταξύ bmw και KTM ,εκεί το τοποθετώ.
Ποιο κύριλε απο το ΚΤΜ και κάπως ποιο αλητικο απο το bmw.
Ομοίως περιμένω το τζόκερ ...



Οφ τοπικ
Τα φρένα του v strom είναι ένας γρίφος.
Έχοντας οδηγήσει σχεδόν όλες τις γενιές πλην της τελευταίας ,η επισήμανση μου είναι οτι σε μηχανάκι με σωληνακια υψηλής είδα διαφορά στην αίσθηση και στην πίεση .
Ειδικά μπροστά που η τρόμπα του είναι σχεδόν διπλάσια απο του ΤΑ ,δεν περιμένει κανεις τέτοια διαφορά.
οσον αφορα το οφ τοπικ να πω οτι τα θεωρω απαραδεκτα σε αισθηση,οριακα επαρκη σε αποδοση.
εχω οδηγησει γνωστου με τρομπα απο μπουσα και εχουν τεραστια διαφορα αλλα για να μπεις στην διαδικασια θες 2-3 κατοσταρικα με σωληνακια κλπ.
ον τοπικ.
αυτο που εμενα δεν μαρεσε,ειναι η οθονη που εχουν πλεον τα ( περισσοτερα) μηχανακια.
οταν ημουν σταματημενος πριν ξεκινησω την χαζεψα και ηταν λιγο φαντεζυ πχ αλλα 1-2 φορες στην πορεια που την κοιταξα δεν μαρεσε.
ηταν σαν να παιζω φλιπερακι.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
οσον αφορα το οφ τοπικ να πω οτι τα θεωρω απαραδεκτα σε αισθηση,οριακα επαρκη σε αποδοση.
εχω οδηγησει γνωστου με τρομπα απο μπουσα και εχουν τεραστια διαφορα αλλα για να μπεις στην διαδικασια θες 2-3 κατοσταρικα με σωληνακια κλπ.
ον τοπικ.
αυτο που εμενα δεν μαρεσε,ειναι η οθονη που εχουν πλεον τα ( περισσοτερα) μηχανακια.
οταν ημουν σταματημενος πριν ξεκινησω την χαζεψα και ηταν λιγο φαντεζυ πχ αλλα 1-2 φορες στην πορεια που την κοιταξα δεν μαρεσε.
ηταν σαν να παιζω φλιπερακι.
Αναγκαίο κακό η πολυπληροφορηση Άκη.
Όταν εχεις ενα τέτοιο μηχανάκι που έχει τοσα συστηματα και παραμέτρους, θες να ξέρεις και τι παίζει.
 

Akis69

member
Δημοσιεύσεις
650
Ηλικία
36
Περιοχή
πατρα
Μοτοσυκλέτα
dl 650
Όνομα
Άκης
Αναγκαίο κακό η πολυπληροφορηση Άκη.
Όταν εχεις ενα τέτοιο μηχανάκι που έχει τοσα συστηματα και παραμέτρους, θες να ξέρεις και τι παίζει.
θα μπορουσε να γινει και με κατι πιο απλο πιστευω.( βλεπε σουπερ τενερε,στρωμ 1000 κλπ).
δεν θελω να σκεφτομαι τι μπορει να σημαινει αν κατι χαλασει στην οθονη κι ελπιζω κανεις να μην το μαθει ποτε.
καλως η κακως παμε σε μια τετοια εποχη και πιστευω οτι θα αλλαξουν πολλα τα επομενα χρονια.
 

StepaS

well know member
Δημοσιεύσεις
3.187
Μοτοσυκλέτα
KTM 1290 Super Adventure S
Όνομα
Vagelis
Εγώ ακομη δεν τη δούλεψα την οθόνη αλλά και μόνο που διάβασα το manual ζαλίστηκα... και όπως λες Άκη, εύχομαι ποτέ να μη χαλάσει!
Αλλά για να πω την αλήθεια με φτιάχνει η ιδέα όλων αυτών των τεχνολογιών και των gadget που έχει επάνω. Νομίζω πως οποίοι από επιλογή μένουν σε πιο παλιάς τεχνολογίας μηχανάκια είναι επειδή μπορούν και "βάζουν χέρι" ή επειδή η εμπειρία τους, τους λέει να μείνουν στα "σίγουρα". Πιθανόν κάποιοι να μη θέλουν ούτε το ABS το οποίο όταν πρωτομπηκε σε μηχανές πολλοί το έθαψαν. Πλέον όμως είναι δεδομένη η υπαρξη του στις μεγάλες μηχανές δρόμου και αμφιβάλω αν το απενεργοποιεί κανεις όσο οδηγάει στον δρόμο.

Η εξέλιξη έρχεται ακόμη και για τους πιο ξεροκέφαλους πάντως.. είτε τους αρέσει, είτε όχι.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.153
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Εγώ ακομη δεν τη δούλεψα την οθόνη αλλά και μόνο που διάβασα το manual ζαλίστηκα... και όπως λες Άκη, εύχομαι ποτέ να μη χαλάσει!
Αλλά για να πω την αλήθεια με φτιάχνει η ιδέα όλων αυτών των τεχνολογιών και των gadget που έχει επάνω. Νομίζω πως οποίοι από επιλογή μένουν σε πιο παλιάς τεχνολογίας μηχανάκια είναι επειδή μπορούν και "βάζουν χέρι" ή επειδή η εμπειρία τους, τους λέει να μείνουν στα "σίγουρα". Πιθανόν κάποιοι να μη θέλουν ούτε το ABS το οποίο όταν πρωτομπηκε σε μηχανές πολλοί το έθαψαν. Πλέον όμως είναι δεδομένη η υπαρξη του στις μεγάλες μηχανές δρόμου και αμφιβάλω αν το απενεργοποιεί κανεις όσο οδηγάει στον δρόμο.

Η εξέλιξη έρχεται ακόμη και για τους πιο ξεροκέφαλους πάντως.. είτε τους αρέσει, είτε όχι.
+847......
 
Top Bottom