ROCK TO ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.424
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πες στους δικούς μου
Ότι θ’ αργήσω απόψε
Ένα θα γίνω με τις ράγες και τους καπνούς
Το τελευταίο εισιτήριο κόψε
Γι’αυτό το τρένο που θα αγγίξει τους ουρανούς
Την κάνω φίλε μου, σαλπάρω απόψε
Σε δρομολόγια δίχως επιστροφή
Τον σεβασμό σου στην μνήμη μας δώσε
Το έγκλημα τους μην αφήσεις να ξεχαστεί
Φεύγω να πάρω τρένο ίσα που προλαβαίνω
Για μια καλύτερη ζωή σε μια άλλη χώρα

Εδώ που ζω κι υπάρχω μετά βίας ανασαίνω και άμα πεθάνω θα μου πουν ήταν κακιά η ώρα

Πάμε και όπου μας βγάλει πάμε κι ότι γίνει
Βιάσου λιγάκι μην αργείς και τα εισιτήρια κόψε

Δική μας η επιλογή δική μας και η ευθύνη
Δεν έχει σημασία για αυτούς εάν χαθούμε απόψε

Σανίδωσε το γκάζι το αύριο μας προστάζει γλυκοχαράζει ο ουρανός και όμως δεν ξημερώνει

Ακούω σφύριγμα στις ράγες μας κάτι μας τρομάζει σε λίγα δευτερόλεπτα μάλλον θα είμαστε σκόνη

Θα έχουμε γίνει και εμείς θέμα σε μια οθόνη θα έχουμε γίνει αφορμή για έκτακτο δελτίο

Που είναι ο γιος μου που είναι η κόρη μου δεν το σηκώνει
Ταξίδευε με το Intercity 62

Σε αυτό το τρένο μπήκα αλλά ποτέ δεν βγήκα
Φρόντισαν κάποιοι να μην φτάσω στον προορισμό μου

Έγινα και εγώ του κράτους τους μια προίκα για να τιμούνε κάθε χρόνο δήθεν το χαμό μου

Είπανε φταίει ο ένας είπανε φταίει ο άλλος αλλά ποτέ δεν μάθαμε ποιός φταίει πραγματικά

Την πλήρωσε ο μικρός για να μην χρεωθεί ο μεγάλος και να την βγάλουν καθαρή πάλι τα αφεντικά

Κήρυξαν μέρες πένθους τα αρπακτικά του έθνους ψεύτικα δάκρυα βάλανε και εκφράσανε οδύνη

Οι εκλογές τους αίσχους πρέπει να είναι δικές τους δεν έχουν ίχνος ανθρωπιάς καθόλου αυτά τα κτήνη

Είναι η στροφή στα Τέμπη που το λαό θεριεύει και τον γεμίζει με αδικία μίσος και οργή

Είναι η στροφή στα Τέμπη φωνή ψυχών που εκπέμπει το έγκλημα τους μην αφήσουμε να ξεχαστεί

Πες στους δικούς μου
Ότι θ’ αργήσω απόψε
Ένα θα γίνω με τις ράγες και τους καπνούς
Το τελευταίο εισιτήριο κόψε
Γι’αυτό το τρένο που θα αγγίξει τους ουρανούς
Την κάνω φίλε μου, σαλπάρω απόψε
Σε δρομολόγια δίχως επιστροφή
Τον σεβασμό σου στην μνήμη μας δώσε
Το έγκλημα τους μην αφήσεις να ξεχαστεί

Είναι μεγάλο το κακό
Και το καλό είναι λίγο
Όσο κι αν θέλω δεν μπορώ
να του ξεφύγω
Ειναι μεγάλο το κακό
Ζούμε στο έλεος του
Και το μεγάλο αφεντικό είναι
υπάλληλός του
Δεν βρίσκει λόγια να μιλήσει η οργή μας
Για αυτούς που βάφουν με το αίμα μας
τη γη μας,
Μονάχα να βρει το κουράγιο μια νύχτα
Να τους στείλει στο διάολο και να πει καληνύχτα

Είναι μεγάλο το κακό
Και οι κακοί γουστάρουν,
Κι όλο τη φάτσα τους στο δέκτη μας
μοστράρουν.
Όσο και να προσποιηθούν ότι τους νοιάζει,
Το πένθος είναι ταξικό και του λαού μαράζι
Είναι μεγάλο το κακό
Κι οι παπαγάλοι του,
Μας παρουσιάζουνε για θρίαμβο το χάλι του.
Αναρωτιέμαι, τι έχει μέσα η καρδιά τους;
Τι θα λέγαν αν στο τρένο ήταν μέσα τα παιδιά τους;

Κακό μεγάλο τούτοι οι δημοσιογράφοι
Την τραγωδία λένε η μοίρα μας τη γράφει
Λάθος ανθρώπινο, εκείνο που τα φταίει
Οι έσχατοι είναι πρώτοι και οι πρώτοι τελευταίοι
Αλλά στερεύει του λαού η εμπιστοσύνη
Στην τηλεόραση και την δικαιοσύνη
Το δίκιο των παιδιών, πρέπει να γίνει νόμος
Απέναντι στο κράτος που είναι ο μόνος δολοφόνος
Είναι μεγάλο το κακό
Και τους συμφέρει
Και όσο χειρότερα, τόσο θα απλώνουν χέρι
Όσο χρειάζεται η πατρίδα σωτηρία
Θα μας πουλάν ελπίδα σε τιμή ευκαιρία.
Είναι μεγάλο το κακό
Και το καλό μια στάλα
Εμείς το ψάρι το μικρό, τροφή για τα μεγάλα
Ν’ αναποδογυρίσει η γη, ήλιος να βγει το βράδυ
Να βρει το στόχο της η οργή σαν βάλουμε σημάδι

Πες στους δικούς μου
Ότι θ’ αργήσω απόψε
Ένα θα γίνω με τις ράγες και τους καπνούς
Το τελευταίο εισιτήριο κόψε
Γι’αυτό το τρένο που θα αγγίξει τους ουρανούς
Την κάνω φίλε μου, σαλπάρω απόψε
Σε δρομολόγια δίχως επιστροφή
Τον σεβασμό σου στην μνήμη μας δώσε
Το έγκλημα τους μην αφήσεις να ξεχαστεί

Αν δεν τους στείλουμε εμείς στο διάολο μια μέρα,
Θα φροντίζουν να μας στέλνουν αυτοί στο διάολο, πρώτοι, κάθε μέρα.
Εμάς και τα παιδιά μας.
Ο λαός πενθεί το λαό, όπως ο λαός είναι κι εκείνος που τον σώζει.
Γι’ αυτούς είναι δίκαιο να μην έχει αξία η ανθρώπινη ζωή.
Είναι μέρος της ιδεολογίας τους.
Για αυτούς δεν θα είμαστε ποτέ ίσοι.
Μπροστά στο τέρας που λέγεται κεφαλαιοκρατία, το μόνο θεριό που μπορεί να σταθεί απέναντι και να το λυγίσει,
είναι ο λαός, όταν ξυπνήσει.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.424
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Στίχοι:

Οι μέρες είναι μαγικές
όταν μπορούμε και γελάμε δίχως φόβο
όταν δεν έχει θάνατο του πρωινού καφέ η κουβεντούλα
οι μέρες είναι φυλακές
όταν η νύχτα πλημμυρίζει βαθμοφόρους
οι μέρες είναι φυλακές
όταν χτυπάνε κάρτα οι βασανιστές

ο χρόνος είναι μαγικός
όταν δεν κρύβονται χαφιέδες στα ρολόγια
όταν γερνάμε σίγουροι με το κεφάλι στο λαιμό μας
ο χρόνος είναι πανικός
όταν ανοίγουν τα ντοσιέ οι στρατοδίκες
ο χρόνος είναι πανικός
όταν μας ζώνει μια τεράστια διαταγή

η πόλη είναι μαγική
όταν φιλιόμαστε στο πάρκο δίχως φόβο
όταν δεν γίνονται έφοδοι στα καφενεία και στους σινεμάδες
η πόλη είναι ασφυκτική
όταν την πνίγουν τα εθνικά ιδεώδη
η πόλη είναι ασφυκτική
όταν ξυπνάμε με εμβατήρια χακί

Η βίαιη αντίσταση είναι η μόνη ελπίδα
σε μια χώρα δίχως ελπίδα και φωνή
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.424
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
347561203_618415970353568_2196095689848391336_n.jpg347249530_618416010353564_2440921551020979459_n.jpg

Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 73 ετών ο Τόλης Μαστρόκαλος μια από τις σημαντικότερες μορφές της ελληνικής ροκ σκηνής.

Υπήρξε μέλος/μπασίστας του θρυλικού συγκροτήματος «Σπυριδούλα» και συμμετείχε σε κορυφαίους δίσκους με τον Παύλο Σιδηρόπουλο, ένας από αυτούς ήταν ο δίσκος "Φλου" που σημάδεψε την ελληνική ροκ σκηνή.
Τα τελευταία χρόνια αντιμετώπιζε σημαντικό πρόβλημα υγείας (χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια).

Καλό Ταξίδι
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.424
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
357770136_244125645051076_4845586739016455909_n.jpg

Καλό ταξίδι Γιώτα Γιάννα ..Η ασυμβίβαστη ερμηνεύτρια με τη φυσαρμόνικα.Γιώτα Γιάννα: Η ασυμβίβαστη «Ελληνίδα Τζάνις Τζόπλιν» που έφτιαξε τον κόσμο της όπως γούσταρε...ο Μάνος Χατζιδάκις την είχε χαρακτηρίσει «Πασιονάρια της λαϊκής πίστας».

Την αποκαλούν «Ελληνίδα Τζάνις Τζόπλιν» εξαιτίας της «χίπικης» εμφάνισής της, που την ακολουθεί ακόμα και τώρα που αισίως έχει φτάσει 93 ετών. Ο Μάνος Χατζιδάκις την έλεγε «πασιονάρια της λαϊκής πίστας», δίνοντάς της έτσι τον πλέον ταιριαστό χαρακτηρισμό. Η Γιώτα Γιάννα, μοναδική και μονίμως παθιασμένη με την μουσική, συνεχίζει να γεμίζει με το πάθος των ερμηνειών της τα κενά της ψυχής μας.

Κάποτε εάν περνούσες έξω από τα μαγαζιά που τραγουδούσε, από τις μπουάτ της Πλάκας και τα μαγαζιά της παραλιακής μέχρι και τα ξενυχτάδικα της Εθνικής Οδού, είχες την εντύπωση πως γινόταν νυχτερινή διαδήλωση… Ο κόσμος έκανε ουρές για να την απολαύσει να λέει γνωστά τραγούδια που είχαν γραφτεί για άλλους καλλιτέχνες, με τρόπο ανώτερο και από εκείνους. Κάθε της εμφάνιση έκρυβε κι ένα κομμάτι υπερφυσικής εμπειρίας. Σε αντίθεση με πολλούς άλλους, η Γιώτα Γιάννα δεν έβλεπε (ίσως να μην το έκανε ποτέ) το τραγούδι ως μια διεκπεραίωση. Πάνω στην σκηνή, πάνω στην πίστα ξεδίπλωνε με μοναδικό τρόπο το ταλέντο της κάνοντάς σε πολύ σύντομα να αντιληφθείς ότι η λαϊκή μουσική και οι στίχοι που έφταναν ως τα αυτιά σου δεν ήταν τίποτα λιγότερο από το soundtrack της πολυτάραχης και ασυμβίβαστης ζωής της…


Κάποτε είχε κάνει την συγχωρεμένη Μαλβίνα Κάραλη να αναρωτηθεί «ποια είναι αυτή με το σκαμμένο πρόσωπο κι αυτή τη φωνή»; Και να σπεύσει να διαπιστώσει ότι «μέσα σε αυτές τις ρυτίδες κρύβεται ολόκληρη η ζωή της». Και ήταν μια δύσκολη ζωή για την οποία η Γιώτα Γιάννα δεν ανοίγεται εύκολα. Ξέρουμε πως γεννήθηκε στους Αμπελόκηπους ως Παναγιώτα Γιαννέλου και στην ίδια περιοχή συνεχίζει να μένει ακόμα και τώρα που έφτασε 93 ετών. Βλέπεις, τις συνήθειές της δεν τις αλλάζει εύκολα. Δεν οδηγεί αυτοκίνητο και προτιμά το ποδήλατο, όπως έκανε από την εποχή που έπαιζε φυσαρμόνικα δίπλα στην Σοφία Βέμπο. Δεν τρώει ποτέ κρέας και δεν καπνίζει ποτέ (ένα από τα μυστικά που κράτησαν την φωνή της), αλλά θα την δεις να κυκλοφορεί μονίμως με μια ταμπακιέρα, μέσα στην οποία υπάρχει πάντα ένα τσιγάρο. Ένα τσιγάρο που όπως οτιδήποτε σχετίζεται με την Γιώτα Γιάννα, έχει κι αυτό την δική του ξεχωριστή ιστορία.

Γιώτα Γιάννα: Η ασυμβίβαστη «Ελληνίδα Τζάνις Τζόπλιν» που έφτιαξε τον κόσμο της όπως γούσταρε



«Δεν είμαι καπνίστρια. Είναι η ταμπακιέρα και η μάρκα του Δημήτρη. Δεν τον αποχωρίζομαι ποτέ. Το ’74, δέκα εννιά χρονών χάθηκε στην Κύπρο. Μπήκε στη μάχη, δέκα εννιά χρονών, τι να κάνανε; Δεν πήγα ποτέ. Δεν το αντέχω. Βάζω το τσιγάρο στο στόμα. Κάνω την κίνηση. Κι αν ανάψω τσιγάρο, δεν πάω τον καπνό κάτω. Γι’ αυτό έχω φωνή ακόμα. Ποτέ δε σταμάτησα το τσιγάρο του Δημήτρη. Το κρατώ. Τον αισθάνομαι εδώ». Με αυτά τα λόγια περιγράφει η ίδια τον χαμό του ενός αδελφού της που η μοίρα τον έστειλε να πολεμήσει κατά την εισβολή του Αττίλα στην «Μεγαλόνησο». Ακόμη μία οικογενειακή τραγωδία για την Ελληνίδα καλλιτέχνιδα η οποία δεν πρόλαβε καλά-καλά να γνωρίσει την μητέρα της την οποία έχασε σε πολύ νεαρή ηλικία.

Αυτή ήταν η πρώτη από τις πολλές δυσκολίες που βρήκε μπροστά της. Και την ξεπέρασε, όπως όλες, ακολουθώντας εκείνο που πρόσταζε η ασυμβίβαστη ψυχή της. Έκανε τα πάντα με τον δικό της τρόπο, με την δική της λογική, φτάνοντας σε σημείο, τελικά, να μπορεί σήμερα να υπερηφανεύεται ότι ο δικός της ο κόσμος δεν είναι φανταχτερός και προκάτ, όπως συχνά συμβαίνει με τους «copy-paste» καλλιτέχνες. Ο δικός της ο κόσμος είναι βασανιστικά και υπέροχα αυθεντικός και «χειροποίητος», σμιλευμένος από τα χέρια της.

Γιώτα Γιάννα: Η ασυμβίβαστη «Ελληνίδα Τζάνις Τζόπλιν» που έφτιαξε τον κόσμο της όπως γούσταρε


Για δεκαετίες την ύπαρξή της γνώριζε μόνο το αθηναϊκό κοινό. Κάτι που θα ήταν δυνατό να έχει αλλάξει πολλές φορές. Όσες αρνήθηκε και η ίδια προτάσεις από συνθέτες για έναν δίσκο. «Μόλις μου είπανε στην εταιρεία, πρέπει να κάνεις αυτό που σου λέμε, έφυγα, και ακολούθησα τον δρόμο μου» είχε αποκαλύψει σε συνέντευξή της κάποτε. Ακόμη κι όταν βρισκόταν κοντά σε μια δισκογραφική που θα εκτόξευε την καριέρα της, κάτι συνέβαινε, με αποτέλεσμα η Γιώτα Γιάννα να επιστρέφει στην θέση που λάτρευε.

Πάνω στο πάλκο, να ανοίγει το πρόγραμμά της με μια φυσαρμόνικα που με τα χρόνια έγινε σήμα κατατεθέν της και μέσα σε ένα πέπλο καπνού να κάνει δικά της τραγούδια που είχαν γραφτεί για άλλους… Ο θρύλος λέει ότι ανάμεσα σε άλλα, εκείνη ήταν και η πρώτη επιλογή του Κώστα Χατζή, αντί της Μαρινέλλας, για το «Ρεσιτάλ» του 1976. Μια «ευκαιρία», ακόμη μία, που την προσπέρασε, αφήνοντας –όπως έκανε πάντα- τον δρόμο ανοιχτό σε άλλους με φιλοδοξίες διαφορετικές από τις δικές της.


Τελικά αποφάσισε να σταματήσει να… αμύνεται και είπε το μεγάλο «ναι» για την πρώτη προσωπική της δουλειά όταν έφτασε πλέον στα 80 της. Κάποιοι, κρίνοντας από την ηλικία, θα έκαναν λόγο για έναν δίσκο «τιμής ένεκεν» για την προσφορά της στον χώρο. Διαψεύστηκαν οικτρά, καθώς εκείνο το άλμπουμ αποτέλεσε την αφετηρία για μια μικρή παράκαμψη στην κατά καιρούς μοναχική πορεία της. Περισσότερος κόσμος έμαθε –επιτέλους- την ύπαρξή της, ακολούθησαν τηλεοπτικές εμφανίσεις και αφιερώματα.

Τίποτα από αυτά βέβαια δεν άλλαξαν στο ελάχιστο τον χαρακτήρα και την προσωπικότητά της. Συνεχίζει με την μπαντάνα στο κεφάλι, το καθηλωτικό βλέμμα της και τη μοναδική παρουσία της να αποδεικνύει ότι εκείνος που περπάτησε το μονοπάτι του με το δικό του βήμα δεν έχει να φοβάται τίποτα.
 

scrabler

new member
Δημοσιεύσεις
325
Ηλικία
56
Περιοχή
Athens
Μοτοσυκλέτα
KLR 650
Όνομα
Giorgos
1984

Ο πρώτος δίσκος heavy metal μπαντας απο ελληνικό συγκρότημα.
Vice Humans
Ηχος επηρεασμένος απο black sabbath.

The only way to be alive,
Take your bike and ride the night...



ΥΓ: 3-4 χρόνια μετά έβγαζα ακριβως τον ιδιο ήχο απο το GPz με τη spring από τον Κολωνό. Ισως λίγο πιο δυνατό.
 
Top Bottom