κατανάλωση είναι θέμα,αλλά προσπαθούσε ο έρμος να δαμάσει το θηρίο για τα χαμηλά με Power commander και πολλαπλές ρυθμίσεις,αλλά δεν ήταν χαρούμενος....
capo 1200 έχει.
Τελευταίο εννοώ με ABS και το facelift. Για τα πλαίσια χωρίς να είμαι σίγουρος, νομίζω έπαιζαν παραλληλα.Αποστόλη, εαν ενθυμούμαι καλά, το ασημί πλαίσιο δεν είναι του τελευταίου Caponord, αλλά το μαύρο. Μιλάς για αυτό που το έδινε 5.500€ και τώρα το έχει 5.000€. Δεν ξέρω πόσο προσεγμένο είναι το συγκεκριμένο, αλλά σίγουρα είναι το ακριβότερο στην Ελλάδα. Προσωπικά 5.000€ δεν έδινα για κανένα Caponord 1000...
Στάλθηκε από το COL-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στο λέγαμε ότι μόνο για τέτΧοια είσαι, αλλά εσύ ήθελες να το παίξεις τζόβενο και επαναστατημένο κιόλας.Τελευταίο εννοώ με ABS και το facelift. Για τα πλαίσια χωρίς να είμαι σίγουρος, νομίζω έπαιζαν παραλληλα.
Τελοσπάντων, αν δεν σου κάνει δεν σου κάνει. Εγώ ακόμη κοιτάω αν μου βγαίνει να κάνω την τράμπα. Με το που ανέβηκα κατάλαβα πως για εκεί είμαι.
Στο λέγαμε ότι μόνο για τέτΧοια είσαι, αλλά εσύ ήθελες να το παίξεις τζόβενο και επαναστατημένο κιόλας.
Που να διπλωθείς εσύ πάνω στο Bandit..
Απόστολε δεν έχω λόγο να μην πιστέψω τα 21.000 του κοντέρ,όμως δεν είδα άλλο Capo με 3πλασια και 4πλασια χιλιόμετρα να έχει αλλάξει τους μαμά δίσκους(μπροστα-πίσω) με μαργαρίτες!!!Εχει ένα Capo 1000 στην εδώ αντιπροσωπεία, είναι σχεδόν καινούριο σε κατάσταση, με 21000 χλμ, απο τα πιο ακριβά που θα βρεις στο car.gr
Τελευταίο μοντέλο με ABS.
Χτες το είδα απο κοντά. Το μηχανάκι είναι καινούριο και με εξτραδάκια και βελτιώσεις (που πλέον εδώ ξέρουν τα Κάπο)
Το μηχανάκι αγορασμένο απο εδώ και πιστοποιημένα τα χλμ.
Ξεκίνησα να το συζητάω για να κάνω τράμπα το bandit και να το πάρω (αν σου λέει κάτι αυτό)
Δεν το προχωράω, επειδή με έβαλε στον πάγο η Άννα για την ώρα, που πολύ σωστά έθεσε να μην το σκέφτομαι μιας και πήρα μηχανη μόλις πριν 3 μήνες.
Παρόλα αυτά το σκέφτομαι ζεστά. Αν σου λέω είναι σε καινούρια κατάσταση, είναι σε καινούρια κατάσταση
Δες το και άσε τι λέει η γυναίκα για πιο καινούριο. Το καινούριο και αδούλευτο, ακόμη και παλιό να είναι σαν μοντέλο, πρέπει να είναι μέσα στις επιλογές σου.
Έλα να το δεις.
Απόστολε δεν έχω λόγο να μην πιστέψω τα 21.000 του κοντέρ,όμως δεν είδα άλλο Capo με 3πλασια και 4πλασια χιλιόμετρα να έχει αλλάξει τους μαμά δίσκους(μπροστα-πίσω) με μαργαρίτες!!!
Τους έφαγε τους παλιούς;
Άρα έχει παραπάνω χιλιόμετρα ή ήταν σιδεροφάγος ή τσαπατσουλης στην συντήρηση/φύλαξη και τους σκούριασε..
Θα μου πεις.. Μήτσο ήταν ψαγμένος.Τι μάρκα είναι οι φορεμένοι δίσκοι και υπάρχουν οι παλιοί;
Δεν με βοηθάνε και οι φωτό για να δω πόσο συντηρημένη είναι και η αλυσίδα..
Θα μου πεις σιγά... Μια αλυσίδα...
Εγώ θα πω ότι μια μηχανή παλιά με τόσα λίγα χιλιόμετρα μπορεί να σου δίνει αέρα αλλά θα τον πληρώσεις γιατί θα ήταν καλύτερα να δούλευε. ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να μην πληρωθούν φθορές από τακτικά μεγάλα διαστήματα ακινησίας..
Αποστόλη εσένα ξέρω,όχι τον έμπορο.Άπαξ και το σκεφτείς ξεψάχνισέ το.ΚΤΕΔ τόσον χρόνων,ιστορικό ασφάλειας με πινακίδα,ανταλλακτικά με πλαίσιο κι ότι ανέφερα παραπάνω..
Δεν το προχωράω, επειδή με έβαλε στον πάγο η Άννα για την ώρα.
Χωρίς να θέλω να σε πειράξω άλλο,δε ρωτάω ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝΕ τί θα πάρω γιατί ακόμη θα ήμουν με τα (εκπληκτικά όμως) Fiat Punto΄99 / Ηonda bros ΄89! Μετά βέβαια μαζεύονται τα σύννεφα,φοράω κράνος ,φυσιγγιοθήκες και πλήρη εξάρτηση (με σοβρακοφανέλα) και ψάχνω βαθύυυυυυυ όρυγμα!
Τις κουρτίνες τις έπλυνες; Κόναν βάρβαρε;Χωρίς να θέλω να σε πειράξω άλλο,δε ρωτάω ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝΕ τί θα πάρω γιατί ακόμη θα ήμουν με τα (εκπληκτικά όμως) Fiat Punto΄99 / Ηonda bros ΄89! Μετά βέβαια μαζεύονται τα σύννεφα,φοράω κράνος ,φυσιγγιοθήκες και πλήρη εξάρτηση (με σοβρακοφανέλα) και ψάχνω βαθύυυυυυυ όρυγμα!