Norton Motorcycles History

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Crighton CR700W - Με wankel κινητήρα, 220 hp & 129.5 στεγνά κιλά!​


a9d55dd15eed500541fcd071c29000c5_XL.jpg

Ο Brian Crighton είναι ο ιδιοφυής μηχανικός πίσω από τις εμβληματικές αγωνιστικές Norton RCW588 με τον περιστροφικό κινητήρα που είχαν πολλές νίκες στις δεκαετίες του 1980 και του 1990. Τώρα, μας παρουσιάζει αυτό που ο ίδιος θεωρεί ως την κορυφή των επιτυχιών της καριέρας του, μια χειροποίητη ονειρική σύγχρονη μοτοσυκλέτα πίστας με Wankel κινητήρα και συγκλονιστικές MotoGP επιδόσεις.
Ο Crighton ήταν τρεις φορές Πρωταθλητής Βρετανίας σε αγώνες μοτοσυκλέτες, και βοήθησε τη Norton να πάρει πολλές νίκες με τις RCW588 με τον περιστροφικό κινητήρα, κερδίζοντας τόσο τις κατηγορίες 750cc Supercup Championship όσο και την βρετανική F1 το 1989, κατακτώντας πολλά ρεκόρ πίστας, και το 1994 κερδίζοντας το BSB στα χέρια του Ian Simpson.
crighton-cr700w-00007.png
Τελικά οι κανονισμοί απαγόρευσαν τη συμμετοχή μοτοσυκλετών με Wankel κινητήρα στους αγώνες, αλλά ο Crighton συνέχισε να εξελίσσει τη δική του μοτοσυκλέτα με περιστροφικό κινητήρα, και το 2009 σε συνεργασία με την Rotron Power Ltd που δραστηριοποιείται σε περιστροφικούς κινητήρες για την αεροπλοΐα, ίδρυσε την Crighton Motorcycles. Έκτοτε δουλεύει ασταμάτητα πάνω στην CR700W.
Τώρα, ο 73χρονος Crighton θα συναρμολογήσει ο ίδιος κάθε μία από τις 25 CR700W που θα κατασκευαστούν για το κοινό, στο εργοστάσιο της Rotron Power στο Wiltshire! Κι έτσι το όνειρο του Βρετανού εφευρέτη για τη δημιουργία μιας καθαρόαιμης μοτοσυκλέτας πίστας με συγκλονιστικές MotoGP επιδόσεις για ιδιώτες γίνεται πραγματικότητα.

Γιατί Wankel;
crighton cr700w 00006
Ο κινητήρας του CR700W περιέχει μόλις 3 κινούμενα μέρη, έχει διαστάσεις 240 mm σε μήκος και 240 mm σε διάμετρο, ενώ ζυγίζει 24 κιλά. Με το 6τάχυτο κιβώτιο και τον μονόδρομο συμπλέκτη, σχεδιασμένο και κατασκευασμένο από την βραβευμένη Nova Transmissions Ltd, η συνολική μονάδα ζυγίζει μόλις 43 κιλά. Κάθε ρότορας παράγει 200 μοίρες διαδρομής σε κάθε περιστροφή, χαρίζοντας κορυφαίες επιδόσεις.
crighton-cr700w-00017.png
Ο κινητήρας του CR700W εξελίχθηκε και δοκιμάστηκε από τον Crighton τα τελευταία 12 χρόνια, σε συνεργασία με την Rotron Power Ltd. Τα δομικά εξαρτήματα του είναι από LM24 αλουμίνιο, κατασκευασμένα in house. Όλα τα σημεία τριβής έχουν επίστρωση μολυβδένιου και nikasil για χαμηλότερο βάρος, χαμηλές τριβές και υψηλή αντοχή.
Ο κύριος έκκεντρος στρόφαλος κατασκευάζεται από EN36 κράμα ατσαλιού, ενώ για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα το CR700W διαθέτει ένα εσωτερικό κανάλι ψύξης, δημιουργημένο με τη μέθοδο διάβρωσης σπινθήρα στον πυρήνα των ρουλεμάν του κύριου ρότορα. Τα κανάλια αυτά ψύχονται με υγρόψυξη, μέσω μιας ενσωματωμένης αντλίας που παίρνει κίνηση από τον στρόφαλο.
Με λύσεις σαν την παραπάνω, το CR700W παράγει κορυφαία απόδοση τόσο σε σύγκριση με συμβατικούς όσο και με περιστροφικούς κινητήcrighton-cr700w-00026.jpgρες.

Ο θάλαμος καύσης σφραγίζει με κεραμικές φλάντζες νιτριδίου πυριτίου, ενώ τα μπεκ του ψεκασμού είναι από τιτάνιο και inconel.
Η μοτοσυκλέτα

crighton cr700w 00024
Η Crighton Motorcycles και η Rotron Power Ltd παρουσίασαν επίσημα μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής της υπέρ-εξελιγμένης Wankel μοτοσυκλέτας CR700W, που διαθέτει έναν από τους πιο δυνατούς ατμοσφαιρικούς κινητήρες που έχουν φτιαχτεί ποτέ, πάντα σε σχέση με τον κυβισμό του.
Μόλις 25 CR700W θα κατασκευαστούν δια χειρός Brian Crighton, εξολοκλήρου στη Βρετανία, με τιμή που θα ξεκινά από τις 85.000 λίρες Αγγλίας, ήτοι 100.425 ευρώ.
Η μοτοσυκλέτα αποδίδει 220 hp / 10.500 rpm, από τον ψεκαστό περιστροφικό κινητήρα με τους 2 ρότορες, απόδοση δηλαδή 319 hp ανά λίτρο! Συγκριτικά, ο πιο δυνατός κινητήρας Formula 1, αυτός της Ferrari F2004 αποδίδει 309 hp ανά λίτρο στις πολύ υψηλές 18.500 rpm, ενώ οι τελευταίας γενιάς κινητήρες MotoGP αποδίδουν 300 hp ανά λίτρο!
Η ροπή ανακοινώνεται στα 14,5 kgm / 9.500 rpm, μεγαλύτερη από εκείνη των Aprilia RSV4 και Suzuki Hayabusa. Επιπλέον, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, ο κινητήρας του CR700W ξεχωρίζει και για την εξαιρετικά χρησιμοποιήσιμη και γραμμική απόδοση του, αλλά και για την απουσία κραδασμών του. Η συνταγή ολοκληρώνεται από τον υπέροχο ήχο που βγαίνει από την εξάτμιση και προκαλεί ανατριχίλες σε όποιον τον ακούει.

Μιλάμε για απόδοση 1.68 hp ανά κιλό, μεγαλύτερη από οποιαδήποτε Superbike παραγωγής, χάρη στο απίστευτα χαμηλό βάρος του CR700W, που βρίσκεται στα στεγνά 129.5 κιλά.
Για να έχετε μέτρο σύγκρισης, τα αγωνιστικά Superbike μοντέλα μοτοσυκλέτας έχουν απόδοση 1.5 hp ανά κιλό, ενώ τα εργοστασιακά MotoGP μοντέλα αποδίδουν 1.65 hp – 1.78 hp ανά κιλό.
Το ιδιαίτερα χαμηλό κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας, μαζί με το μικρό της βάρος, χαρίζουν στο CR700W ευέλικτη συμπεριφορά, ενώ στο αποτέλεσμα συνηγορούν το αλουμινένιο πλαίσιο μαζί με το αλουμινένιο ψαλίδι, αλλά και οι Dymag τροχοί από carbon! Στα φρένα υπεύθυνη είναι η Brembo, ενώ οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ Ohlins και Bitubo για τις αναρτήσεις.
Μεταξύ άλλων, ο Alex Head, CEO της Rotron αναφέρει πως παρά την τρομερή απόδοση του κινητήρα, δεν μιλάμε για ένα σπρωγμένο στα άκρα αγωνιστικό μοτέρ που να θέλει rebuild κάθε σαββατοκύριακο. Αντίθετα, οι ανάγκες συντήρησης ανακοινώνονται επίσημα στο ένα service κάθε σεζόν.
Ο Brian Crighton δήλωσε: “Το CR700W αποτελεί το απαύγασμα των επιτυχιών ολόκληρης της καριέρας μου. Εξελιγμένο σε συνεργασία με τον φανταστικό αρχιμηχανικό μου Shamoon Qurashi, αποτελεί την απόλυτη κορυφή της μηχανολογικής μου σοφίας. Και πιστεύω πως το αποτέλεσμα είναι η υπέρτατη μοτοσυκλέτας για πίστα και αγώνες.
Ο Test Rider και πρώην Πρωταθλητής Superstock 600 στο BSB, Mason Law δήλωσε: “Η οδήγηση της μοτοσυκλέτας του Crighton ήταν μια απίστευτη εμπειρία. Η ωμή ταχύτητα του CR700W είναι συγκλονιστική. Αισθανόμουν λες και ήμουν στο κόκπιτ ενός F-35, κατά την απογείωση! Και μαζί με το χαμηλό βάρος, σου δίνει την αναλογία κιλών ανά ίππο μιας MotoGP μοτοσυκλέτας, με κουβάδες από ροπή.
Δείτε παρακάτω το επίσημο βίντεο, ενώ για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη σελίδα της μοτοσυκλέτας, ΕΔΩ.


Πηγη BIKEIT.GR
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Οταν γερναει ο ανθρωπος και μεγαλωνουν οι εμμονες του ...!Tooth
Οταν ηδη και οι μεγαλες αυτοκινητοβιομηχανιες δεν καταφεραν να δαμασουν τα μειονεκτηματα του εγκαταλειποντας τον οριστικα....!ooops
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Norton V4SV: Πρώτες φωτογραφίες του νέου superbike​

«Tο πιο πολυτελές βρετανικό superbike που κατασκευάστηκε ποτέ»​






Το πρώτο μοντέλο που λανσάρει η Norton επί εποχής TVS είναι το V4SV. Ένα superbike που έρχεται με στόχο να διαγράψει από τις μνήμες του κοινού αλλά και των (άτυχων) ιδιοκτητών, την V4SS, των πολλών προβλημάτων.

Η V4SV λανσάρεται από την Norton ως «το πιο πολυτελές βρετανικό superbike που κατασκευάστηκε ποτέ». Βαρύγδουπη δήλωση που δείχνει την εμπιστοσύνη που έχουν οι μηχανικοί της μάρκας στο νέο τους δημιούργημα.
Στην καρδιά του «θηρίου» βρίσκεται ο V4 72 μοιρών χωρητικότητας 1.200 κ. εκ. που αποδίδει 185 hp @ 12.500 σ.α.λ. και 125 Νm ροπής @ 9.000 σ.α.λ. Θυμίζουμε ότι στην V4SS η απόδοση ήταν στους 200 hp.
Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο τύπου χωροδικτύωμα, ενώ έχει γίνει εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος ώστε το βάρος να διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα (193 κιλά χωρίς υγρά ανακοινώνει η Norton).
Μάλιστα, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η εταιρεία «το πλαίσιο σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε στην πιο απαιτητική πίστα του κόσμου - το Isle of Man TT».
To πακέτο αναρτήσεων αποτελείται από πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι Öhlins NIX30 και πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ Öhlins TTXGP. Η Brembo έχει αναλάβει την επιβράδυνση της νέας Norton με δύο δισκόφρενα διαμέτρου 330 mm μπροστά και έναν δίσκο πίσω 245 mm που συνδυάζονται με μονομπλόκ δαγκάνες.
Η σουίτα ηλεκτρονικών βοηθημάτων περιλαμβάνει όλα εκείνα τα συστήματα που συναντούμε σε σύγχρονες μοτοσυκλέτες του είδους. Μεταξύ άλλων υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης (Wet, Road & Sport), IMU έξι αξόνων για τον έλεγχο του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης υπό κλίση και σύστημα quick shift για γρήγορες αλλαγές σχέσεων στο κιβώτιο.
Τα φωτιστικά σώματα είναι LED συμπεριλαμβανομένων και των DRL, ενώ το πάνελ οργάνων αποτελείται από έγχρωμη οθόνη 6 ιντσών με αυτορρυθμιζόμενη φωτεινότητα. Υπάρχει επίσης κάμερα που προβάλει στην οθόνη όσα συμβαίνουν πίσω από τη μοτοσυκλέτα, με την Norton πάντως να τονίζει πως η λύση αυτή δεν αντικαθιστά τους καθρέπτες. Η V4SV υποστηρίζει εκκίνηση χωρίς κλειδί (Keyless) και ηλεκτρονικό κλείδωμα τιμονιού.
Το νέο superbike της Norton θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις:
- Manx Silver με κόκκινες και μαύρες λεπτομέρειες, κόκκινες αγωνιστικές ζάντες αλουμινίου της Oz και χρωματιστό Union Jack.
- Carbon. Σε αυτήν την περίπτωση όλο το κουστούμι είναι από ανθρακόνημα, το Union Jack είναι μονόχρωμο, υπάρχουν γκρι λεπτομέρειες, ενώ οι ζάντες είναι κατασκευασμένες από ανθρακόνημα και φέρουν την υπογραφή της BST.
Όσοι αναρωτιέστε για την τιμή της ή για το πότε θα ξεκινήσει η παραγωγή της, θα πρέπει να κάνετε υπομονή, καθώς προς το παρόν δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση. Περισσότερες πληροφορίες για την νέα Norton V4SV μπορείτε να βρείτε εδώ.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Norton Motorcycles - Ιδού το νέο της εργοστάσιο - Φωτογραφίες & Video​

7cacf878ef8f71bf0774c7e77ec34055_XL.jpg
Η Norton Motorcycles αποκάλυψε τη νέα της έδρα στην περιοχή West Midlands, όπου βρίσκονται και οι ρίζες της βρετανικής εταιρείας. Οι υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της εταιρείας έχουν έκταση 6.781 τετραγωνικών μέτρων, και ικανότητα παραγωγής 8.000 μοτοσυκλετών σε ετήσια βάση!
Οι νέες εγκαταστάσεις της Norton ολοκληρώθηκαν μόλις 18 μήνες μετά την εξαγορά της εταιρείας από την TVS, δείχνοντας την αποφασιστικότητα της ινδικής εταιρείας να προχωρήσει γρήγορα όσον αφορά στην επένδυση με τη βρετανική εταιρεία.

Η νέα Norton σχεδόν διπλασιάστηκε όσον αφορά στο εργατικό της δυναμικό, ενώ όλα τα τμήματα της εταιρείας στεγάζονται πλέον στις ίδιες εγκαταστάσεις. Από το εργοστάσιο μέχρι την έκθεση μοτοσυκλετών, κάθε λεπτομέρεια των νέων εγκαταστάσεων έχει λάβει την προσοχή που της αρμόζει.
Στην έκθεση μοτοσυκλετών θα βρείτε κλασικά μοντέλα της Norton, αλλά και αφίσες και εικόνες εποχής.

Μέσα από ένα παράθυρο, ο πελάτης μπορεί να δει τους μηχανικούς να συντηρούν τη μοτοσυκλέτα του, ενώ από ένα άλλο μπορούν να δουν τη γραμμή παραγωγής!
Όσον αφορά στην παραγωγή, κάθε ειδικευμένο δωμάτιο του εργοστασίου έρχεται με μεγάλα παράθυρα για πλήρη διαφάνεια, από τον ποιοτικό έλεγχο μέχρι το δωμάτιο κατασκευής κινητήρων.
Το μόνο που δεν είναι ορατό στο κοινό είναι το νέο κέντρο σχεδιασμού και R&D, για ευνόητους λόγους.

Ο ποιοτικός έλεγχος των εξαρτημάτων των νέων μοτοσυκλετών της Norton παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην αναγέννηση της εταιρείας, μετά το φιάσκο υπό τη ντροπιαστική διοίκηση του Stuart Garner. Μόλις σε 6 μήνες, η νέα Norton έχει ελέγξει διεξοδικά περισσότερα από 7.500 εξαρτήματα, ώστε να σιγουρευτεί πως πληρούν επακριβώς τις απαραίτητες προδιαγραφές ποιότητας.
Η TVS έχει προχωρήσει σε μεγάλες επενδύσεις όσον αφορά στον σύγχρονο εξοπλισμό και στα εργαλεία του εργοστασίου, ενώ οι κολλήσεις των πλαισίων γίνονται inhouse από εξπέρ του είδους. Τα πλαίσια βουρτσίζονται στο χέρι, ενώ πλέον υπάρχει και inhouse εργαστήριο δοκιμών όπου δοκιμάζεται και ελέγχεται συνεχώς η ποιότητα των κολλήσεων.
Όσον αφορά στις αποθηκευτικές δυνατότητες των εγκαταστάσεων, η Norton μπορεί να αποθηκεύσει έως και 20.000 νέες μοτοσυκλέτες σε αυτές, αν τις έβαζε δίπλα-δίπλα. Όμως η εταιρεία έχει δώσει άπλετο χώρο σε προσωπικό και εργαλεία, ενώ η διαμόρφωση του χώρου σχεδιάστηκε για να βελτιστοποιεί την βιωσιμότητα και να μειώνει τα απορρίμματα, ενώ έχει προβλεφτεί χώρος για να δημιουργηθούν πρόσθετοι σταθμοί συναρμολόγησης αν χρειαστούν.

Στο τέλος της συναρμολόγησης, κάθε μοτοσυκλέτα δοκιμάζεται διεξοδικά τόσο σε οδήγηση στον ειδικό διάδρομο, όσο και από έναν τελικό έλεγχο στο light tunnel της εταιρείας και στον χώρο επιθεώρησης, πριν παραδοθεί στον πελάτη. Ο ποιοτικός έλεγχος είναι ασταμάτητος, από την παραλαβή των εξαρτημάτων, μέχρι την ολοκλήρωση κάθε μοτοσυκλέτας.
Πλέον η Norton είναι πανέτοιμη για το μέλλον, δημιουργώντας ένα καινοτόμο και βιώσιμο εταιρικό μοντέλο, με στόχο την δημιουργία κορυφαίων μοτοσυκλετών, που θα τιμούν το ένδοξο παρελθόν της εταιρείας.

Δείτε παρακάτω το νέο προωθητικό βίντεο της εταιρείας και δείτε ΕΔΩ ένα time-lapse βίντεο με την κατασκευή των νέων εγκαταστάσεων της Norton.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Stuart Garner - Παραδέχθηκε την ενοχή του για απάτη ο πρώην ιδιοκτήτης της Norton​

0d900eb1c511a3da1547e85b6365a954_XL.jpg
Ο πρώην ιδιοκτήτης της Norton Motorcycles, Stuart Garner, παραδέχθηκε την ενοχή του για τρία αδικήματα παράνομης επένδυσης στην εταιρεία εκατομμυρίων λιρών Αγγλίας που προερχόταν από συνταξιοδοτικά προγράμματα, και βρίσκεται πλέον αντιμέτωπος με ποινή φυλάκισης.
Ο Stuart Garner απέκτησε την κλασική βρετανική μάρκα μοτοσυκλέτας το 2008, και πριν την χρεοκοπία του 2020 και την πώληση της φίρμας, έπεισε περισσότερους από 200 εργαζόμενους να επενδύσουν τις συντάξεις τους σε μετοχές της Norton.

Τον Ιούνιο του 2020, ο Garner διατάχθηκε από δικαστήριο να αποδώσει σχεδόν 14 εκατομμύρια λίρες Αγγλίας (16.631.370 ευρώ), σε 227 συνταξιούχους, όμως εκείνος δεν τους επέστρεψε ούτε σεντ.
Τη Δευτέρα 7/2/2022, στο δικαστήριο του Derby πέρα από την κατάχρηση των χρημάτων των συνταξιοδοτικών προγραμμάτων των εργαζομένων της Norton, ο Garner δικάστηκε μεταξύ άλλων και για το αδίκημα της επένδυσης των χρημάτων στην εταιρεία, καθώς ο νόμος απαγορεύει την επένδυση πάνω από 5% της αξίας του προγράμματος στην εταιρεία του εργαζόμενου.

Σημειώστε πως οι περισσότεροι από τους 227 εξαπατημένους συνταξιούχους δεν ανήκαν στο προσωπικό της Norton, αλλά είχαν πειστεί να επενδύσουν στη Norton την περίοδο 2012-2013 από τον καταδικασμένο το 2018 για απάτη Simon Colfer.
Δυο ακόμα συνεργάτες του Garner καταδικάστηκαν σε διαφορετική υπόθεση για απάτη το 2013, όταν απαίτησαν την επιστροφή 5 εκατομμυρίων λιρών από δήθεν συνεισφορές σύνταξης.
Μάλιστα τα χαρτιά από εκείνη τη δίκη δείχνουν πως ο Garner έλαβε σχεδόν ένα εκατομμύριο λίρες από το παραπάνω ποσό ως δάνειο για να αγοράσει τη Norton!

Ο Garner παραδέχθηκε την ενοχή του για 3 αδικήματα, με το δικαστήριο να αποφασίζει για την ποινή του στο τέλος του Φεβρουαρίου, όπου ο πρώην ιδιοκτήτης της Norton θα βρεθεί αντιμέτωπος με 2 χρόνια φυλακής ή με ένα πρόστιμο.
Τώρα πώς θα πληρώσει το πρόστιμο ο μέγας απατεώνας Garner, όταν τόσα χρόνια δεν πληρώνει τους εξαπατημένους συνταξιούχους, είναι απορίας άξιο.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Norton - Αγόρασε συλλογή 55 ιστορικών μοτοσυκλετών της​



Με τη βοήθεια της μητρικής TVS και με την πρόσφατη επένδυση 100 εκατομμυρίων βρετανικών λιρών, η Norton μεταξύ άλλων αγόρασε και μια μοναδική συλλογή 55 ιστορικών μοτοσυκλετών της φίρμας.
Τα μοντέλα της συλλογής έχουν χρονολογίες παραγωγής από το 1916 έως το 1992, και μεταξύ τους βρίσκονται μερικές από τις σπανιότερες Norton μοτοσυκλέτες και sidecar που παρήχθησαν ποτέ, συμπεριλαμβανομένων του Model 1 “Big Four”, το αγαπημένο μοντέλο του ιδρυτή της φίρμας James “Pa” Norton, και μια σπάνια μοτοσυκλέτα speedway του 1930. Μια Norton Atlas του 1968 σε αστυνομική έκδοση, προορισμένη για συνοδεία της βασιλικής οικογένειας, μια CJ350 του 1929 που είχε κατασκευαστεί μόλις σε 100 κομμάτια -με μόλις 6 να παραμένουν στον κόσμο σήμερα-, μια Manx του 1950 με featherbed πλαίσιο, μια Clubman International του 1938, μια rotary F1 του 1990, βασισμένη στην αγωνιστική μοτοσυκλέτα RCW588, κ.α.


















Η συλλογή αγοράστηκε από τον συλλέκτη Ian Loram, ενώ ένα μικρό μέρος της θα τοποθετηθεί αρχικά στην ρεσεψιόν του νέου αρχηγείου της Norton στο Solihull, με την εταιρεία να προγραμματίζει την έκθεση τους για τους φαν αργότερα, μέσα στο 2022.
Μακάρι εν καιρώ να δούμε τη Norton να στεγάζει -και να επεκτείνει- τη συλλογή της σε ένα μουσείο αφιερωμένο στην ιστορία της.

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom