Norton Motorcycles History

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Δείτε την πρώτη φωτογραφία της υπέρ-εξωτικής Norton Superlight SS, με πλαίσιο από ανθρακονήματα, και υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 650 κ.εκ.! Πρόκειται να κυκλοφορήσει σε περιορισμένη παραγωγή 50 μόλις κομματιών. Η τιμή της; Έκπληξη. Για καλό και για κακό, ας έχετε ένα νεφρό έτοιμο.
bikeit.gr
Norton Superlight SS - Carbon πλαίσιο, υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας, εξωτικό ποίημα για…
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Norton: Βρέθηκε ο επενδυτής του 1 εκατομμυρίου

Οι ανάγκες για κεφάλαια της Norton καλύφθηκαν μέσα σε λίγες μόνο μέρες, από… έναν «χρυσό» επενδυτή. Δείτε περισσότερα.


mototriti.gr
Norton: Βρέθηκε ο επενδυτής του 1 εκατομμυρίου
Οι ανάγκες για κεφάλαια της Norton καλύφθηκαν μέσα σε λίγες μόνο…
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Μηχανολογικά είναι φλεγματικοί οι Εγγλεζάρες, αν δεν το ξεπεράσουν δεν βλέπω προκοπή, μακάρι όμως γιατί οι Norton είναι στην καρδιά μας από μικρά παιδιά ,τότε που τις βλέπαμε με γουρλωμένα μάτια, αυτό που δέν βλέπαμε ήταν το μονίμως λαδωμένο δεξί μπατζάκι του αναβάτη και την μονίμως στάμπα λαδιού κάτω από τις παρκαρισμένες Norton.
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Μηχανολογικά είναι φλεγματικοί οι Εγγλεζάρες

Βλέπε πομονα?



Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Βλέπε πομονα?



Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Oi της Τριούμφ την έχουν καταλάβει και τους βλέπω πιό ευέλικτους τελευταία...
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Norton – Τεράστιο σκάνδαλο με υπεξαίρεση μεγάλων ποσών από συνταξιοδοτικά προγράμματα!

Η είδηση για τον οικονομικό κατήφορο της Norton και την εισαγωγή της εταιρείας υπό καθεστώς οικονομικής επιτήρησης, τελικά οφείλεται σε διαφορετικούς λόγους από αυτούς που είχαμε όλοι αρχικά πιστέψει!


Σε έρευνα που πραγματοποίησε η εφημερίδα Guadian και ο τηλεοπτικός σταθμός ITV, αποδεικνύεται ότι υπάρχει μια πολύ πιο ζοφερή γενεσιουργός αιτία για την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η Norton.

O Stuart Garner, ο ιδιοκτήτης της Norton, είχε δημιουργήσει μέσω μιας επενδυτικής – χρηματοπιστωτικής εταιρείας που διατηρούσε επίσης, τρία συνταξιοδοτικά προγράμματα με τα ονόματα Commando, Dominator και Donigton.

Ουσιαστικά έπαιρνε το εφάπαξ συνταξιοδοτημένων Βρετανών, το οποίο υποτίθεται ότι επενδυόταν κυρίως στην Norton, με την υπόσχεση ότι τα χρήματα θα “αυγατίσουν”, εξασφαλίζοντας τους έτσι, ένα μεγαλύτερο ποσό σύνταξης.

Ένας φερόμενος ως οικονομικός σύμβουλος, με το όνομα Simon Colfer, συνεργάτης του Garner, ήταν αυτός που έπεισε αρκετούς συνταξιούχους να επενδύσουν στα συνταξιοδοτικά της Norton ή να μεταφέρουν τα χρήματα τους από άλλα προγράμματα εκεί, με την υπόσχεση ότι αυτά θα ήταν πιο αποδοτικά.


Τελικά ο Colfer, έβαζε αποδεδειγμένα “χέρι” στα ποσά που είχαν επενδυθεί στα συνταξιοδοτικά της Norton, χωρίς να αποδίδει τα υποτιθέμενα μερίσματα – κέρδη στους δικαιούχους. Συνολικά είχε υπεξαιρέσει χρήματα από σχεδόν 800 συνταξιούχους που είχαν επενδύσει τα χρήματα τους.

O Garner από την πλευρά του, υποστηρίζει ότι δεν γνώριζε για τις παράνομες πράξεις του Colfer. Ωστόσο απέδιδε στον Colfer μεγάλα ποσά ως bonus και ανταμοιβή για τα χρήματα που έμπαιναν στα ταμεία της Norton, ενώ έχει αποδειχτεί ότι και ο ίδιος καθυστερούσε αδικαιολόγητα να εκπληρώσει αιτήματα επενδυτών που ζητούσαν επιστροφή ή μεταφορά χρημάτων σε άλλα συνταξιοδοτικά προγράμματα.

Η υπόθεση έχει πάρει φυσικά την δικαστική οδό, με την ακροαματική διαδικασία να έχει οριστεί για τις 13 Φεβρουαρίου του 2020. Αναμένονται πολλές αποκαλύψεις, σε ένα πρωτοφανές σκάνδαλο στο οποίο εμπλέκεται και ένα ιστορικό όνομα από τον χώρο της μοτοσυκλέτας.

Υπενθυμίζουμε ότι η Norton έχει στο παρελθόν λάβει υψηλή κρατική χρηματοδότηση, με μεσάζοντες ανθρώπους του πολιτικού χώρου, οπότε ενδέχεται να έχουμε ντόμινο αποκαλύψεων!
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.218
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
...... οι ανθρωποι ειναι κολλημενοι λεμε , παρουσιασαν τοσες πρωτοποριακες ιδεες σε μοτο και Ι.Χ αλλα επεμεναν εκει χωρις βελτιωση μεχρι να να σαπισουν ...... τελικα σαπισαν οι ιδιοι ......τετοια δυσκαμψια ουτε τα ξαδερφια τους , απεναντι ......!cdefghig
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
NORTON CLASSIC ROTARY (1988) Twin-rotor Wankel 588cc 79 hp στις 9000 rpm

Η αερόψυκτη, διπλού ρότορα Wankel της Norton ήταν μοτοσυκλέτα μονοετούς διάρκειας, με μόλις 100 από αυτές που κατασκευάστηκαν το 1987 μερικές και το και 1988. Αυτό το καθιστά μία από τις πιο σπάνιες παραγωγές Norton στον κόσμο, και μία από τις σπανιότερες κλασσικές βρετανικές μοτοσυκλέτες συνολικά. Ήρθε σε μια εποχή που η Norton αναζητούσε απελπισμένα κάτι που θα την ξεχώριζε από τις υπέρ-ανταγωνιστικές ιαπωνικές μοτοσυκλέτες.
Η Norton, αναζητώντας πάντα δημιουργικές λύσεις, δημιούργησε τις πρώτες της μοτοσικλέτες με περιστροφική κίνηση το 1983-88 για χρήση μόνο από την αστυνομία. Κατασκεύασαν μόλις 350 για τις αστυνομικές μοτοσικλέτες Interpol 588cc ως προπαρασκευαστικά πρωτότυπα που θα δοκιμαστούν υπό τις αυστηρές συνθήκες της καθημερινής αστυνομικής εργασίας με διάφορες αστυνομικές δυνάμεις στην Αγγλία. Όμως τα προβλήματα σταθερής υπερθέρμανσης και οι αποτυχημένοι στροφείς που τροφοδοτούταν με αέρα δημιουργούσαν πολλές βλάβες.
Η BSA, είχε εγκαταστήσει τον κινητήρα σε ένα πλαίσιο B25 'Starfire' που συγχωνεύθηκε με τη Norton, αλά στη συνέχεια κατέρρευσε. Η Norton όμως δεν είχε καλύτερη τύχη, αγωνιζόταν να επιβιώσει, μέχρι να αλλάξει η ιδιοκτησία. Το 1987 οι νέοι ιδιοκτήτες ξεκίνησαν γρήγορα την επόμενη περιστροφική μηχανή τους, το P43 Classic.

Το 1988 το Norton Classic Rotary5 Με Twin-rotor Wankel 588cc με 79 hp στις 9000 rpm ήταν πολύ ελαφρύτερο από τον μοναδικό του ανταγωνιστή της Wankel, τη μοτοσυκλέτα της Suzuki RE. Πρόκειται για ένα φιλόδοξο σχέδιο, το οποίο απέτυχε να βρει τον στόχο του, καθώς κατασκευάστηκαν μόνο 100 μοτοσυκλέτες και οι έμποροι είχαν πρόβλημα να τις πουλήσουν. Σήμερα, οι συλλέκτες που σκοντάφτουν πάνω τους καταλήγουν σε πλειστηριασμούς για να κατέχουν μια από τις λίγες που απέμειναν.








 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.511
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
'Βρετανοί', μεγάλη Ιστορία.. τα παραπάνω δεν τα γνώριζα! - σ'ευχαριστούμε Μάικ για τα πάντα ''ψαγμένα'' σου Θέματα...

Giving
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Η TVS εξαγόρασε την Norton!
Το τέλος ενός οικονομικού θρίλερ

9aa4cad7e0b0523ccf6d6352f3678444.jpg

Το 2020, αν μη τι άλλο, μπήκε με ένα ξέφρενο ρυθμό σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς πριν καν συμπληρωθεί το πρώτο μισό της χρονιάς έχουν συντελεστεί τόσες κοσμογονικές αλλαγές και εξελίξεις, όσες δεν είχαμε δει την τελευταία πενταετία! Σε κάθε γωνιά της Γης συντελούνταν κι από ένα τεράστιο γεγονός (όπως για παράδειγμα οι καταστροφικές πυρκαγιές στην Αυστραλία που έκαναν μια ολόκληρη ήπειρο να υποφέρει και άλλαξαν σημαντικά το κλίμα ολόκληρου του πλανήτη), με αποκορύφωμα την πανδημία του κορωνοϊού.

Σε μικρότερη κλίμακα, στο δικό μας μοτοσυκλετιστικό σύμπαν, δεν έλειψαν τα μεγάλα και σημαντικά γεγονότα, με το μεγαλύτερο μέχρι στιγμής να είναι η οικονομική περιπέτεια ενός θρυλικού ονόματος, της Norton, που εξελίχθηκε σε ένα τεράστιο εμπορικό-οικονομικό θρίλερ. Είχαμε γράψει ένα αναλυτικό και άκρως αποκαλυπτικό άρθρο για το πώς ξεκίνησε όλη αυτή η ιστορία, ξεδιπλώνοντας όλες τις πτυχές της που είχαν ρίζες και στο ευρύτερο οικονομικό πεδίο της Μεγάλης Βρετανίας, με το ένα σκάνδαλο να ξεσπά μετά το άλλο.

Από τον περασμένο Ιανουάριο, η εταιρεία είχε περιέλθει σε καθεστώς διαχείρισης, αλλά αυτό είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Οι αποκαλύψεις για τις ατασθαλίες και την κακοδιαχείριση έρχονταν με καταιγιστικό ρυθμό και το μέλλον της Norton ήταν εξαιρετικά δυσοίωνο. Παρ’ όλα αυτά όμως, βάσει των τελευταίων εξελίξεων φαίνεται ότι η ιστορική βρετανική φίρμα θα έχει μια ακόμη ευκαιρία στην πολυτάραχη πορεία της.

Πιο συγκεκριμένα, την Παρασκευή 17 Απριλίου, η ινδική εταιρεία TVS –η οποία κατασκευάζει μοτοσυκλέτες και σκούτερ- ανακοίνωσε επίσημα ότι εξαγόρασε την Norton έναντι 18,5 εκατομμυρίων ευρώ! Το ποσό μπορεί να ακούγεται σχετικά μικρό για μια τέτοια συναλλαγή, αλλά υπερκαλύπτει τις ανάγκες της εταιρείας προκειμένου να εξοφληθούν οι πιστωτές της. Είναι ουσιαστικά η επιβεβαίωση των όσων είχαμε γράψει πριν λίγο καιρό, για το έντονο ενδιαφέρον των Ινδών για την Norton.

Η συμφωνία περιλαμβάνει, φυσικά, την εμπορική επωνυμία και όλη την πνευματική ιδιοκτησία της Norton, η οποία αποτελεί αυτή τη στιγμή το σημαντικότερο κεφάλαιο της φίρμας, μαζί με τα συμβόλαια των υπαλλήλων της. Όπως όμως προκύπτει από τους όρους της συμφωνίας, το διάσημο αρχηγείο της Norton στο Donington Hall δεν περιλαμβάνεται μέσα σ’ αυτήν, και μέσα στους επόμενους μήνες θα κλείσει οριστικά.



Ο Διευθύνων Σύμβουλος της TVS Motor Company, Sudarshan Venu, έκανε τις απαραίτητες δηλώσεις, μέσα από τις οποίες μπορεί κανείς να διακρίνει το δέος του για την Norton, μαζί με όποια σημειολογική υπόσταση ενέχουν, καθώς άλλη μια εμβληματική εταιρεία της Μ. Βρετανίας περιέρχεται σε ινδιακά χέρια (να θυμίσουμε εδώ το προηγούμενο της Royal Enfield, και την εξαγορά μεριδίου της Triumph από την Bajaj). “Είναι μια ιστορική στιγμή για εμάς στην TVS”, είπε ο Venu. “Η Norton είναι μια ιστορική βρετανική φίρμα, με παγκόσμια απήχηση, και θα μας παρέχει τη δυνατότητα να επεκταθούμε σε παγκόσμια κλίμακα. Αυτή η συμφωνία, έρχεται σε απόλυτη ταύτιση με την προσπάθειά μας να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες των απαιτητικών πελατών μας. Θα παρέχουμε την πλήρη στήριξή μας στην Norton για να επανακτήσει την λάμψη και την δόξα της σε παγκόσμιο επίπεδο.”

Από τις παραπάνω δηλώσεις, διακρίνεται και η αισιοδοξία για το μέλλον των νέων ιδιοκτητών της εταιρείας, με το πάγιο όμως ερώτημα να παραμένει: μπορεί πραγματικά η TVS να αντιστρέψει το κλίμα για την Norton; Όπως δείχνουν τα στοιχεία του ινδικού κολοσσού (οι οποίοι έχουν εδώ και πολλά χρόνια συνεργασία και με την BMW), μάλλον θα τα καταφέρει. Τα μεγάλα σκάνδαλα που ξέσπασαν πρόσφατα γύρω από το όνομα της Norton σίγουρα κλόνισαν σε μεγάλο βαθμό την αίγλη και το κύρος της, αλλά η δυναμική ενός τέτοιου ιστορικού και γεμάτου παράδοση ονόματος δεν θα της επιτρέψει να περάσει στη αφάνεια.

Το κλειδί και παράλληλα η πρόκληση για την TVS, προκειμένου να αρχίσει να διαγράφει η Norton μια επιτυχημένη πορεία, είναι ο συνδυασμός αυτής της παράδοσης με το πόσο προσιτές θα είναι στον κόσμο οι μοτοσυκλέτες της. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να κάνει τους υποψήφιους πελάτες να παραβλέψουν το ζοφερό οικονομικό παρελθόν των σκανδάλων και να γίνει η Norton άλλη μια ευρωπαϊκή εταιρεία που θα αναζητήσει την ευμάρεια και το μέλλον της στην Ινδία.

Πηγη https://www.motomag.gr/
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Οι Norton θα παράγονται στην Αγγλία, σκέψεις για επιστροφή στους αγώνες
Οι Ινδοί συνεχίζουν να επενδύουν

norton-motorcycles-1.jpg

H TVS Motor Company απέκτησε την Norton και έχει μεγάλα σχέδια για το μέλλον

Σε αυτά δεν περιλαμβάνονται μοντέλα μικρού και μεσαίου κυβισμού, αντ’ αυτού οι Ινδοί προγραμματίζουν την επιστροφή της θρυλικής εταιρείας στους αγώνες.

Η ινδική εταιρεία, γνωστή στην Ευρώπη για την συνεργασία της με την BMW στα G 310 R και G 310 GS, δαπάνησε 16 εκατομμύρια λίρες για την αγορά της χρεοκοπημένης Norton. Άμεσα δόθηκαν απαντήσεις για το μέλλον των 100 εργαζομένων που στελεχώνουν την πολύπαθη βρετανική εταιρεία. Ο γενικός διεθυντής της TVS, Sudarshan Venu , σε συνέντευξή του διαβεβαίωσε πως δεν υπάρχει πρόθεση η παραγωγή να απομακρυνθεί από την Μ.Βρετανία., επομένως θα επιδιώξει να αξιοποιήσει την εμπειρία της ομάδας σχεδιασμού και των μηχανικών που εργάζονται ήδη στην Norton. Αυτό που θα αλλάξει η θα είναι η διοίκηση.



O διευθυντής της TVS είπε επίσης πως η έδρα της εταιρείας που βρίσκονται στο Donington Hall του Derby, θα μεταφερθεί σε νέες εγκαταστάσεις, μεγαλύτερες και πιο σύγχρονες στην ίδια περιοχή.

Ερωτηθείς εάν υπάρχουν σχέδια μεταφοράς της παραγωγής στην Ινδία, για να γίνει πιο ανταγωνιστική από άποψη κόστους, ο Sudarshan Venu, ήταν αντίθετος με αυτήν την προοπτική, λέγοντας πως η Norton είναι μια premium μάρκα και η TVS δεν θα το αλλάξει αυτό. Απέκλεισε επίσης την παραγωγή μοντέλων μικρού κυβισμού, αλλά επιβεβαίωσε την πρόθεση να επιστρέψει η Norton στους αγώνες.





Πηγη https://2wo.gr/

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Norton-TVS: Tο V4RR παίρνει τελικά το δρόμο της παραγωγής​

Μέσα στο 2021​



Τα οικονομικά προβλήματα λύθηκαν, με την εξαγορά από την TVS και η Norton επιτέλους θα τηρήσει την υπόσχεσή της και το V4RR θα παραχθεί μέσα στο 2021

Η βρετανική μάρκα είχε κατασκευάσει σε μικρό αριθμό το superbike το 2016, με τις ανακοινώσεις να κάνουν λόγο για μαζική παραγωγή μετά από λίγους μήνες. Με εξαίρεση ειδικές εκδόσεις, περιορισμένης παραγωγή όπως η Bremont και αυτή που είδαμε στο TT Isle of Man του 2018, το V4RR δεν έφτασε ποτέ στα καταστήματα. Τα οικονομικά προβλήματα που έπληξαν το εργοστάσιο του Donington είχαν σταματήσει προφανώς οποιαδήποτε παραγωγή. Αυτά μέχρι την εξαγορά από τον ινδικό κολοσσό TVS, ο οποίος πέρυσι απέκτησε τη μάρκα και το εργοστάσιό για 18,5 εκατομμύρια ευρώ. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό των Ινδών ιδιοκτητών θα παραχθούν έξι νέα μοντέλα εμπνευσμένα από τις μοτοσυκλέτες του παρελθόντος της Norton, στα οποία προστίθεται σήμερα το πολυαναμενόμενο V4RR το οποίο, όπως ανακοινώθηκε, θα παραχθεί το 2021.
norton tvs v4rr 2

Tο V4RR βασίζεται σε ένα τετρακύλινδρο σε διάταξη V κινητήρα με χωρητικότητα 1200 κ.εκ., με ισχύ 200 ίππους. Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο τύπου χωροδικτύωμα. Οι αναρτήσεις είναι της Ohlins και τα φρένα της Brembo.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.218
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Δεν ζωντανεύουν οι .... Ινδοί φακίρηδες. :cool:
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Norton 750 Commando ss ( "Street Scrambler."1969)
Κινητήρας:
745cc / 56hp στις 6.500rpm (μοντέλο R; 60hp στις 6.800rpm)
Διάμετρος και διαδρομή: 73mm x 89mm
Συμπίεση: 8.9 : 1
Καρμπυρατέρ: Δύο 30mm Amal Concentric Σασμάν: 4 ταχυτήτων
ταχύτητα: 185km/h Βάρος (στεγνό): 181.5kg

129722266_1728669263961128_8061552165257978739_n.jpgnorton-commando-750-S-02.jpgimage.jpgNorton-Commando-S-05-960x594.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Norton: Σε νέο εργοστάσιο και έναρξη παραγωγής​

Υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις και 50 νέες θέσεις εργασίας

Η ινδική TVS αποδεικνύει έμπρακτα την θέλησή της να επαναφέρει τη Norton στις ένδοξες εποχές και από τον Μάρτιο του 2021 θα ξεκινήσει η παραγωγή στο ολοκαίνουριο εργοστάσιο που έφτιαξε στην περιοχή Solar Park, του Solihull στο West Midlands, 40 μίλια μακριά από τις σημερινές εγκαταστάσεις. Οι νέες υπερσύγχρονες γραμμές παραγωγής δημιούργησαν 50 νέες θέσεις εργασίας και σύμφωνα με την TVS, αποτελεί τη βάση για την μελλοντική ανάπτυξη της Norton και θα εξασφαλίζει κορυφαία ποιότητα στις μοτοσυκλέτες.


Παρά της δυσκολίες που προκάλεσε η πανδημία του COVID-19, η κατασκευή του νέου εργοστασίου ολοκληρώθηκε μέσα σε εννιά μήνες και είναι έτοιμο να ξεκινήσει την παραγωγή. Αυτή τη στιγμή προτεραιότητα είναι η παράδοση των Commando που έχουν ήδη πληρώσει οι πελάτες πριν την πώληση της Norton στην TVS, αλλά ποτέ δεν παρέλαβαν λόγω της διαδικασίας πτώχευσης. Τα ειδικά μηχανήματα που χρειάζονται για την ολοκλήρωσή τους έχουν ήδη μετακομίσει στις νέες εγκαταστάσεις.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Norton - Είναι τόσα τα προβλήματα που τελικά «δεν φτιάχνονται» οι προβληματικές V4SS!​

401e16bb4582a405a3b2d6b7f6f1a10e_XL.jpg
Αυτή κι αν είναι τρομερή παραδοχή. Η νέα διεύθυνση της Norton Motorcycle Co. Ltd ανακοίνωσε πως όσο κι αν ήθελε να επισκευάσει τις ελαττωματικές V4S που είχαν κατασκευαστεί υπό την προηγούμενη διεύθυνση, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ, καθώς τα προβλήματα της μοτοσυκλέτας είναι πάρα πολλά!
Θυμίζουμε πως αφότου η νέα διοίκηση της Norton είχε βρει 35 προβλήματα στις V4SS είχε ανακοινώσει στους κατόχους πως θα τα επιδιόρθωνε δωρεάν, παρόλο που νομικά κανείς δεν την υποχρέωνε να φτιάξει τις «λαδιές» του πρώην CEO Stuart Garner.

Όμως στη συνέχεια, μια περισσότερο ενδελεχής έρευνα έδειξε πως τα προβλήματα ήταν ακόμα περισσότερα, με τη Norton να αλλάζει τελικά την απόφαση της για δωρεάν επισκευή των μοτοσυκλετών.
Τώρα, η εταιρεία ανακοίνωσε πως η καλύτερη επιλογή των ιδιοκτητών V4SS είναι να κινηθούν νομικά εναντίον της προηγούμενης εταιρείας NMUL! Δύσκολα τα πράγματα, καθώς η NMUL είναι ήδη χρεοκοπημένη και οι πιθανότητες για αποζημίωση των ιδιοκτητών V4SS είναι ελάχιστες.

Η Norton μάλιστα αναφέρει πως τα ελαττώματα των V4SS είναι τόσο σημαντικά, που οι ιδιοκτήτες τους πρέπει να σταματήσουν άμεσα να τις οδηγούν, ενώ οι νέες V4S θα κατασκευαστούν σχεδόν από λευκό χαρτί, ώστε να μην μεταφερθούν τα προβλήματα της προηγούμενης γενιάς στη νέα. Για την ώρα δεν γνωρίζουμε πότε θα ξεκινήσει η παραγωγή, αν και η Norton ελπίζει πως αυτό θα γίνει πριν το τέλος του 2021.
Τέλος, ως χειρονομία καλής θέλησης, η Norton θα προσφέρει σε όλους τους ιδιοκτήτες V4SS μια νέα V4 μοτοσυκλέτα σε προνομιακή τιμή.

Πηγη BIKEIT.GR
 
Top Bottom