καλα αφου ειναι το αγαπημενο μου και τσιγκλιστικα παμε..
το πρωτο ψιλοτιμονο που ειχε σιφτερ πανω κατω
επισης εχει εξτρα 4ο χαρτη που ρυθμιζεις οπως θελεις,κανονικο καστομ δηλ οχι μπουρδες,φρενο κινητηρα,τρακτιο,abs...
για ιταλο και αυτο ειναι παραξενο,εχει nissin πανω και brembo κατω
εχει 110 αλογα τροχο,ειναι παναλαφρο και ανεβαζει σαν σκασμενο,διοτι και το μοτερ μεσα δουλευει δαιμονισμενα...σαν φορμουλα..ειναι και παναλαφρο μοτερ 52 κιλα
ειναι πιο γρηγορο απο τo veloce τεσταρισμενο πολλες φορες στην αλλη μερια της αδριατικης
πληρως ρυθμιζομενες αναρτησεις πισω μπρος..
φοραει ψεκασμους της eldor,που τις φορανε ακριβες μαρκες αυτοκινητων
φοραει abs 9μ μπος,αλλα οχι κορνερινγκ
εχει πισω 2 βαλιτσες των 21 λιτρων η καθε μια που εχει και φαναρια επανω,οταν ειναι φορεμενες..
παμε στα δυσκολα...αλλα οχι και πολυ δυσκολα..
εβγαλε ενα θεμα με κατι στη μιζα και στην καμπανα..
η αγκουστα τα αλλαζει αν δεν εχει περασει ανακληση δωρεαν το πρωτο και το δευτερο αν τυχει..
τα φλασακια πισω καιγονται συνεχεια,οι απεναντι κανουν μεταμοσχευσεις..παραξενο αλλα δεν καιγονται τα μπροστα.εικαζεται οτι εκει που ειναι χαμηλα την ακουνε..
και παμε στο πιο δυσκολο..
εξαιρετικα σπανιο μηχανακι ,μονο για πυροβολημενους(ειμαι!!!)
στην αγγλια πουλιεται ενα μονο αυτη τη στιγμη,φανταστειτε ολοκληρη αγγλια με κοντα στα 40000 χλμ...που εκει θελει μεγαλο μεγαλο σερβις...αλλαζει και τεντωτηρα-καδενα εκτος απο βαλβιδες που ειναι καθε 20000.στο οξυμωρο ειναι οτι στο βελοτσε ανεβασαν το οριο καθε 30000χλμ!!!
οι τιμες εξω παιζουν απο 7000ε μεχρι 9000ε...
3 φορες βρεθηκα να το παρω,2 το 2018 και μια τωρα..
την πρωτη φορα ο γερμανος το πουλησε μολις ανοιξε το καταστημα,τη δευτερη ο ιταλος ενω το ειχαμε κανονισει πηγε μια γκομενα βολτα και αλλαξε γνωμη(ακομη τα λεμε,το εχει βαλει μεσα για τη μιζα) και τριτη φετος που το αγγλικο εχει εξτρα κοστος με το καλημερα...ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΟΜΩΣ!!!
εχει μια πολυ δυνατη ομαδα στο fb μαζι με το ριβαλε...ολο λενε απεναντι οτι το ριβαλε θα το ξαναβγαλουν διοτι βγηκε καινουριο χαιπερ που ειναι ανταγωνιστες...
μεγαλο ατου της αγκουστας τα δωρεαν update,που τα βρισκεις αν θελει το μηχανακι πληκτρολογωντας στο επισημο σαιτ αριθμο πλ. κτλπ..
το μοτερ εχει αποδειχθει πολυ αξιοπιστο γενικως..δηλ παρακολουθω τις ομαδες stradale και veloce που το φορανε,μια χαρα ταξιδευουν...δεν εχει παρατραγουδα.θεωρω οτι η καλυτερη λυση ειναι στην περιοχη των 20000 χλμ να ψωνιστει...διοτι οτι ηταν να βγαλει θα το εχει βγαλει..
γι αυτον που θα το παρει η γενικως ψωνισει αγκουστα..
μπαινεις σε λογικη βιοτεχνιας που φτιαχνεται κυριολεκτικα στο χερι...
μπορει αν στειλεις email να σου απαντησει ο ιδιος καστιλιονι...ειναι μια οικογενεια παιδια ολοι....
με το χερι στην καρδια....το veloce ειναι καλυτερο,βγαινει ακομα,ετοιμαζει και καινουριο απο τι ακουγεται..ειναι πιο ισσοροπημενη επιλογη...αλλα το γ*******μενο stradale εχει το κατι.....
εχει ενα απεξω ο ευθυμιου λευκο...πριν καμια βδομαδα...θα ημουν καμια ωρα κωλημενος να το κοιταω...ειχε κλειδωσει το συμπαν.αυτα..Μανωλη διαβασε τι λεω και στελνω μυνημα με π.μ
φωτο τοτε που κλειδωσε στον εγκεφαλο..